Hoe open is Android eigenlijk. Kan ik het vergelijken met symbian OS? Daar kon ik op verschillende sites apps downloaden en meteen installeren op mn telefoon. Ik was dus niet afhankelijk van de ovi store om apps te downloaden. Ok, ik moest wel eerst mijn N97 "hacken" om unsigned apps te kunnen installeren. Kan dit allemaal ook met android dan. Wat ik dus niet wil is dat je alles via de store moet downloaden, net zoals bij de Iphone.
Is android misschien te vergelijken met maemo 5 op de n900 kwa vrijheid?
En als adobe flash plugin gaat maken voor android, wat moet ik me daarbij voorstellen? Een flash lite plug in, zoals op de n97 of de full flash zoals op de N900?
En hoeveel ruimte is er om apps op te installeren. Bij de n900 is dat ruim 2GB. De milestone heeft maar 512mb intern geheugen.
En gaat dit niet ten koste van performace tov de n900, want die kan ook vitrueel geheugen gebruiken tot 1GB.
Is android misschien te vergelijken met maemo 5 op de n900 kwa vrijheid?
En als adobe flash plugin gaat maken voor android, wat moet ik me daarbij voorstellen? Een flash lite plug in, zoals op de n97 of de full flash zoals op de N900?
En hoeveel ruimte is er om apps op te installeren. Bij de n900 is dat ruim 2GB. De milestone heeft maar 512mb intern geheugen.
En gaat dit niet ten koste van performace tov de n900, want die kan ook vitrueel geheugen gebruiken tot 1GB.