Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Dutchie01 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:22:
[...]

Ik doelde meer op een sigarette-kabel en een houder voor de mobiel.
Dat andere heb ik al gedownload :o
Ik heb toevallig gister een zuignap houdertje en sigarette kabel gekocht bij een bel company.
Universeel houdertje die je ook weer voor een ander toestel kan gaan gebruiken.
Totaal kostte het me 43 euro. Niet goedkoopste maar ook zeker niet het duurste wat ik tegen gekomen ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291975

Ugh.. 43 Euro voor een stuk plastiek met een zuignap... dat meen je toch niet? Zoals ik zei, bij Action koop je een adapter voor anderhalve Euro... rare aankoop! :/

Welk universeel model heb je gekocht (merk? type?) Past het goed? Is het aansluitbaar vanaf de zijkant? Indien zo, blokkeert dit de volumeregeling? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 291975 schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:25:
Ugh.. 43 Euro voor een stuk plastiek met een zuignap... dat meen je toch niet? Zoals ik zei, bij Action koop je een adapter voor anderhalve Euro... rare aankoop! :/
Was dit een tijdelijke aanbieding of hebben ze dit altijd ?
Zoja, wat is de precieze benaming ervoor en welk merk. dan kan ik iemand anders het laten kopen voor me. ;)
Had gister op internet gezocht, maar het goedkoopste Sig.oplader was 25,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchie01 schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:45:
[...]

Was dit een tijdelijke aanbieding of hebben ze dit altijd ?
Zoja, wat is de precieze benaming ervoor en welk merk. dan kan ik iemand anders het laten kopen voor me. ;)
Had gister op internet gezocht, maar het goedkoopste Sig.oplader was 25,- 8)7
Geen tijdelijke aanbieding, ligt gewoon in het autopad. Ik heb juist het aankoopticket teruggevonden, en het kostte me € 1,39.
Lifetime Cars - Mobile Charger 12/24V (geschikt voor HP, HTC, I-mate, O2, Orange, Qtek, Blackberry, ... (door gewone standaard-usb aansluiting))

Edit: een simpele houder vind je op e-bay al voor € 4,93 - gratis verzending

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 291975 op 29-11-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Ik denk dat je deze bedoelt : de bovenste ;
IN CAR PHONE HOLDER CHARGER FOR HTC TATTOO TOUCH2 UK
http://cgi.benl.ebay.be/I...es_RL?hash=item588470ddb9
Verzenden naar Belgie is € 9.91
Dit is een oplader en een Houder dus...

Nog nooit wat besteld via Ebay eerlijk gezegd, maar leuke aanbieding. ff over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchie01 schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:04:
Ik denk dat je deze bedoelt : de bovenste
Nee hoor, deze kost 4,93 Euro en wordt gratis verzonden :)
Ik heb de oplader al he! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 291975 op 29-11-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 291975 schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:25:

Welk universeel model heb je gekocht (merk? type?) Past het goed? Is het aansluitbaar vanaf de zijkant? Indien zo, blokkeert dit de volumeregeling? Of niet?
Deze en deze.
En ben het met je eens dat niet goedkoop is.
Als je de htc erin zet druk je de zijkantjes naar binnen.Zo past het goed en de volume regeling blokkeert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baptiste88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-04 10:17
Hey,

Ik ben net een paar uur in het bezit van een HTC Touch2 :*) Hij bevalt tot nu toe prima. Windows Mobile is alleen wel even wennen.. Vandaar het volgende:

Ik heb geen internet-abbonement afgesloten bij m'n telefoon, maar ik wil wel gewoon via wifi gebruik maken van internet. Ik er dus zeker van zijn dat ik geen internet gebruik van mijn telefoon-provider.

Is het voldoende om "Instellingen" - "Communicatie" - "Gegevensverbinding" + "Microsoft Direct Push" -> UIT te zetten?

Ik wil straks namelijk geen hoge telefoonrekening :X Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou de configuratie van data-verkeer verkeerd instellen, zodat je altijd een error krijgt wanneer je per ongeluk via niet-wifi op internet gaat. Want het heeft me 7 euro gekost voor dat ik dat had gedaan, en na dat ik m'n settings fout heb ingesteld, niets meer.

Nu heb ik gewoon een dataplan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Hoop dat de mijne morgen word bezorgt :D
Heb op Ebay me eerste bestelling geplaatst kijken ofdat dat aankomt. vanuit Honkong :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Probeer het programma NODATA hier kan je precies aangeven of je dus wel wil blijven mms-en maar niet internet via je tel (wifi kan dus altijd)
erg simpel en gratis programma MUST-HAVE !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Laat nodata nu net vandaag gespot zijn in ftd. :)

1135924

[ Voor 15% gewijzigd door plaster op 03-12-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235029

Sorry, zie post hieronder

[ Voor 160% gewijzigd door Anoniem: 235029 op 04-12-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morscha schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:01:
[...]

Helaas te voorbarig. Gevonden voor onze mooite Htc touch2 -->

Deze link werkt niet meer
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422703

Nieuwe link -->
http://f1ip.net/plug.php?...wnloads/KaiserFiles/Cabs/
(Zoek in de lijst naar Fabliv Action Screen)

Deze action screen is erg aan te raden. Superhandig!!
pff, kreeg hem niet werkend, kwam er zojuist achter dat ik touch flo moest uitvinken 8)7 , ziet er wel aardig uit, de ipod skin die je showde is veel mooier, nadeel daarvan is dat je niet op een eenvoudige wijze de icons van windows mobile kan importeren

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 235029 op 05-12-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baptiste88
  • Laatst online: 06-04 10:17
Anoniem: 291975 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:38:
Ik zou de configuratie van data-verkeer verkeerd instellen, zodat je altijd een error krijgt wanneer je per ongeluk via niet-wifi op internet gaat. Want het heeft me 7 euro gekost voor dat ik dat had gedaan, en na dat ik m'n settings fout heb ingesteld, niets meer.

Nu heb ik gewoon een dataplan :)
Oke bedant, ik heb hem nu ook verkeerd ingesteld want ik merkte idd dat je anders alsnog gebruik kan maken van het telefoon netwerk 8)7
gram501 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:16:
Probeer het programma NODATA hier kan je precies aangeven of je dus wel wil blijven mms-en maar niet internet via je tel (wifi kan dus altijd)
erg simpel en gratis programma MUST-HAVE !!
Ook bedankt, ga het ff downloaden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Heb probleempje ;
De Fm-Radio doet het maar niet bij mij.
Als ik ernaartoe gaat en klik op Fm-radio dan word hij geopent en zie je windowsteken dat hij aan het laden is.
En dan krijg ik steeds het beginscherm weer tezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchie01 schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:30:
Heb probleempje ;
De Fm-Radio doet het maar niet bij mij.
Als ik ernaartoe gaat en klik op Fm-radio dan word hij geopent en zie je windowsteken dat hij aan het laden is.
En dan krijg ik steeds het beginscherm weer tezien ?
Heb je hem al laten zoeken naar zenders en deze als presets opgslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Als ik fm-radio selecteer gaat hij zoeken en kan ik niks aanklikken..na 3 sec ben ik weer terug in het beginscherm ? Lijk me niet goed te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij werkt de radio zonder problemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Het is echt vaag hierzo.
Ik klik Radio .... je ziet 4 balletjes rondjes draaien en dan ben je weer bij het beginscherm...

Misschien moet ik eens hard reset proberen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 15:29
misschien dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

Ik maak gebruik van Telfort, Telfort "roamt" op het KPN netwerk en ik heb problemen met het ophalen van het weer over mijn Dataverbinding.
Op de een of andere manier blijft de locatie op Delft staan en update de weersverwachting onder de klok niet.

Nu heb ik net mijn T-Mobile sim (zakelijk) geprobeerd en hierbij werkt het wel??
zijn er nog meer mensen met exact hetzelfde probleem of misschien Telfort gebruikers welke dit probleem juist niet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.zeronrg.com/wp-content/uploads/2009/12/Screen01.pngAfbeeldingslocatie: http://www.zeronrg.com/wp-content/uploads/2009/12/Screen02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat er één of ander stadje in Frankrijk... omdat zonder GPS verbinding, Google Maps me ooit zei dat ik in dat dorp was (terwijl ik in Belgie zit).

En ik heb al vanalles geprobeerd, maar op m'n startpagina blijft hij het weer van dat stadje weergeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324867

Heb contact gehad met HTC en zij zeggen dat hij niet in zwart en/of bruin geleverd zal worden in een nederlandse versie :(

Als alternatief heb ik de Touch Diamond 2 maar die is zonder windows mobile 6.. Weet iemand of je dit kunt upgraden?(of is dit meer een vraag voor in het Touch diamond 2 topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 324867 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:14:
Heb contact gehad met HTC en zij zeggen dat hij niet in zwart en/of bruin geleverd zal worden in een nederlandse versie :(

Als alternatief heb ik de Touch Diamond 2 maar die is zonder windows mobile 6.. Weet iemand of je dit kunt upgraden?(of is dit meer een vraag voor in het Touch diamond 2 topic.)
kan je hier wat mee.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Na de Hard reset werkt de radio weer !!! YEah :)

Kreeg net ook een pakketje uit Hong kong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:32

Saven

Administrator

orbit_ph schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:46:
misschien dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.

Ik maak gebruik van Telfort, Telfort "roamt" op het KPN netwerk en ik heb problemen met het ophalen van het weer over mijn Dataverbinding.
Op de een of andere manier blijft de locatie op Delft staan en update de weersverwachting onder de klok niet.

Nu heb ik net mijn T-Mobile sim (zakelijk) geprobeerd en hierbij werkt het wel??
zijn er nog meer mensen met exact hetzelfde probleem of misschien Telfort gebruikers welke dit probleem juist niet hebben.

[afbeelding][afbeelding]
Hier hetzelfde probleem. Zit bij Hi. Het weer op het home scherm update gewoon niet goed. Volgensmij had ik en iemand anders dat ook al in dit topic gepost.

Via Wifi werkt het wel...

Hoe het komt? Geen idee |:(

Als ik de Buienradar app btw aanklik dan gaat ie laden om vervolgens gewoon het applicatie menu te blijven weergeven.
Na een keer de telefoon opnieuw opstarten gaat het 1 keer goed, daarna hetzelfde probleem.

Met een Hard-reset zijn dan alle gegevens kwijt of wat? :P

vragen vragen vragen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164734

Wat betreft het weer is een update beschikbaar op de HTC Website:

This update for HTC Touch2 allows us to bring you updates wherever your location, so you know the relevant weather information for where you are, no matter if you are on a 3G or a 2G network.

http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=814&news_id=409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 164734 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:45:
Wat betreft het weer is een update beschikbaar op de HTC Website:

This update for HTC Touch2 allows us to bring you updates wherever your location, so you know the relevant weather information for where you are, no matter if you are on a 3G or a 2G network.

http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=814&news_id=409
mm, Ik zet het via een kaartlezer op mijn opslag kaart ..en krijg de melding dat het geen geldige pocker pc toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plaster schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:35:
[...]

mm, Ik zet het via een kaartlezer op mijn opslag kaart ..en krijg de melding dat het geen geldige pocker pc toepassing is.
Dat werkt inderdaad niet. Deze update moet je downloaden op je computer en daar starten. Je HTC Touch2 dan wel via USB connecten (ActiveSync).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens een tip voor iedereen die HTC TouchFlo niet helemaal prettig vindt werken. Ik gebruik zelf SPB Mobile Shell en daarbij de professionele layout. Werkt perfect als alternatief op TouchFlo van HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ziet er goed uit, die SPB Mobile Shell, ga ik ook zo even is proberen :P

EDIT: Geïnstalleerd, en dit is inderdaad wel de moeite waard. Het is wel wat wennen, maar het oogt veel professioneler

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 291975 op 16-12-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 164734 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:57:
[...]

Dat werkt inderdaad niet. Deze update moet je downloaden op je computer en daar starten. Je HTC Touch2 dan wel via USB connecten (ActiveSync).
Bedankt, :)

[ Voor 22% gewijzigd door plaster op 16-12-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu die SPB Mobile Shell, hoe zet ik het terug op Touch Flo?

• Saven

Saven

Administrator

Anoniem: 164734 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:57:
[...]

Ben ik dan al mijn contactpersonen kwijt op de mobiele telefoon? Dat is tenminste wat ik opmaak uit de installer.
Ik heb geen outlook op de PC.. Hoe kan ik dan de contacten backuppen?

En is het ook noodzaak om alle afbeeldingen en muziek op te slaan die op de telefoon staan?

edit:
blijkbaar ging er iets fout |:(
Alles netjes zoals het programma het wilde, dus ik klik op "update". vervolgens gaat mn pc het een en ander doen en geeft ie aan dat de usb kabel niet verbonden is ofzo.
Dus ik doe het nog een keer, daarna doet alles het wel weer, maar het ziet er niet uit alsof er iets is veranderd, het weer probleem op de home screen ook niet.

Bij apparaat informatie zie ik:
ROM versie: 1.28.404.4 (66092)
ROM datum: 09/16/09

Het lijkt er dus niet op alsof hij heeft geupdate? Terwijl hij de 2e keer dit wel deed.
Was trouwens wel binnen 1 minuut geupdate dus dat vond ik al aardig snel, gezien de melding dat het 10 minuten duurt ongeveer

[ Voor 38% gewijzigd door Saven op 17-12-2009 00:56 ]

• Dutchie01
Ik heb hem ook geupdate en je raakt niks van je gegevens kwijt.
Bij mij staan dezelfde gegevens rom versie en rom datum als bij jou.
Bij mij duurde het alleen wel wat langer 5 min ofzo.
heb het nog niet kunnen uittesten voor de rest.
Saven schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:31:
[...]

Ben ik dan al mijn contactpersonen kwijt op de mobiele telefoon? Dat is tenminste wat ik opmaak uit de installer.
Ik heb geen outlook op de PC.. Hoe kan ik dan de contacten backuppen?

En is het ook noodzaak om alle afbeeldingen en muziek op te slaan die op de telefoon staan?

edit:
blijkbaar ging er iets fout |:(
Alles netjes zoals het programma het wilde, dus ik klik op "update". vervolgens gaat mn pc het een en ander doen en geeft ie aan dat de usb kabel niet verbonden is ofzo.
Dus ik doe het nog een keer, daarna doet alles het wel weer, maar het ziet er niet uit alsof er iets is veranderd, het weer probleem op de home screen ook niet.

Bij apparaat informatie zie ik:
ROM versie: 1.28.404.4 (66092)
ROM datum: 09/16/09

Het lijkt er dus niet op alsof hij heeft geupdate? Terwijl hij de 2e keer dit wel deed.
Was trouwens wel binnen 1 minuut geupdate dus dat vond ik al aardig snel, gezien de melding dat het 10 minuten duurt ongeveer

• plaster
Hier ging de update ook vrij rap , binnen een minuut of 3.
De weers update werkte om één of andere reden pas na een paar uur.

Ik klik trouwens gelijk op stop als active sync gaat synchroniseren, ik iwl niet het risico lopen dat er wijzigingen in mijn huidige contact personen komen.

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-06 15:29
de update betreft een radio update van 3.48.25.27 naar 3.49.25.05

de update heeft bij mij in combinatie met een simkaart vervanging (oude simkaart had de respectabele leeftijd van 9 jaar) het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Waar kan ik zien dat hij daadwerkelijk is geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225039

Saven schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:25:
Waar kan ik zien dat hij daadwerkelijk is geupdate?
Start -> instellingen -> systeem -> apparaat informatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

oh lol ik moest bij radioversie kijken haha :P thnx :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom VH
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik vroeg me af welke HTC rom je moet gebruiken om alles terug in de originele staat te herstellen ?

Zou graag ns met andere roms willen spelen (spb shell bijvb, heeft iemand hier al ervaring mee ?)

Thnx , Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom Van Haver schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:21:
Ik vroeg me af welke HTC rom je moet gebruiken om alles terug in de originele staat te herstellen ?

Zou graag ns met andere roms willen spelen (spb shell bijvb, heeft iemand hier al ervaring mee ?)

Thnx , Tom.
SPB shell is geen ROM. is enkel een stukje software net als de HTC schil om windows heen.

Kwestie van progje installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ooke nu is het mijn beurt om een vraag te stellen.......................

Waarom kan ik geen bestanden verzenden naar de geheugenkaart in de Touch2 wanneer deze in de gsm zit?

Als ik kies voor "activesync" of "Diskdrive" lukt het niet om een bestandje van 3,5 mb (mp3) naar de geheurgenkaart te sturen.

De geheugenkaart rechtstreeks in de pc gaat prima.

Need some help here!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Gewoon via windows verkenner naar je geheugenkaartje gaan? Dat doe ik tenminste altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saven schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:07:
Gewoon via windows verkenner naar je geheugenkaartje gaan? Dat doe ik tenminste altijd
Ik neem aan dat jij dan wel ook een verbinding hebt via "mobiel apparaatcentrum".

Ik krijg het werkelijk niet voor elkaar een bestandje over te zetten!

(Windows 7 Ultimate 64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225039 schreef op zondag 20 december 2009 @ 00:58:
[...]

SPB shell is geen ROM. is enkel een stukje software net als de HTC schil om windows heen.

Kwestie van progje installeren.
En zit ook in Windows Marketplace, dus je kunt 'm met een paar klikken eenvoudig installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 225039 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:07:
Ooke nu is het mijn beurt om een vraag te stellen.......................

Waarom kan ik geen bestanden verzenden naar de geheugenkaart in de Touch2 wanneer deze in de gsm zit?

Als ik kies voor "activesync" of "Diskdrive" lukt het niet om een bestandje van 3,5 mb (mp3) naar de geheurgenkaart te sturen.

De geheugenkaart rechtstreeks in de pc gaat prima.

Need some help here!!!!!
Dat heb ik ook en weet niet hoe dat komt.
Ik doe het geheugen kaartje dus maar in een kaartlezer.

p.s. ff kijken hoor die MF komt me bekend voor :P .....Motor forum?

[ Voor 5% gewijzigd door plaster op 21-12-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plaster schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:31:
[...]

Dat heb ik ook en weet niet hoe dat komt.
Ik doe het geheugen kaartje dus maar in een kaartlezer.

p.s. ff kijken hoor die MF komt me bekend voor :P .....Motor forum?
(off topic)

MF = Motor-forum.nl 8)

Ik ben dus duidelijk niet de enige wat betreft de problemen met de geheugenkaartjes.
Kan er via google zo even geen oplossing voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 11:05
Geheugen kaart benaderen zonder kaartlezer moet geen probleem opleveren.
Lukt hier prima zonder Active Sync verbinding.

Heb je wel ingesteld via: <windows button> <instellingen> <verbindingen> <USB aan PC> en dan kiezen voor Diskdrive? geen Active Sync nodig.
Reageert dan gewoon als een USB Stick (tenminste bij mij wel)

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 324867 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:14:

Raar. Ik heb er vandaag een bruine gezien in de winkel, volgens mij bij Vodafone.

Hier is 'ie in het bruin te verkrijgen: http://www.pixmania.nl/nl...uch2-navigation-pack.html

[ Voor 10% gewijzigd door FrankGuthrie op 22-12-2009 23:05 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Hi.nl heeft eindelijk de Touch2 toegevoegd, al is het plaatje wel wat raar

Afbeeldingslocatie: https://www.hi.nl/upload/7666590_639_1249465165810-Toestel_icon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom VH
Gisteren de SPB Mobile Shell geprobeerd, maar die loopt dus supertraag.
Nog iemand dit geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom Van Haver schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:42:
Gisteren de SPB Mobile Shell geprobeerd, maar die loopt dus supertraag.
Nog iemand dit geprobeerd ?
Ja, ik, maar ik had geen probleem qua snelheid. Het ging allemaal vlotjes.
Ondertussen gebruik ik wel terug Touchflo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom VH
@ microwave007 : en waarom juist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik Touchflo mooier vind en ik ben het ook gewoon.
In Touchflo heb je ook die handige Google maps page, en dat heb je niet bij die andere theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Inmiddels ben ik ook de trotse bezitter van de HTC Touch 2.
8gb geheugenkaartje erin en leuke flipcase via ebay besteld voor 7 euro..

Alleen krijg ik een foutmelding als ik de weatherupdate wil installeren..
Nog meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Azrou schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:45:

Gefeliciteerd met je aankoop, trouwens 7 euro voor een flipcase is niet duur..welke is het?

En ik heb de weather update geinstalleerd maar nadat ik via active sync de installatie vanaf de pc deed geen problemen gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
plaster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:37:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop, trouwens 7 euro voor een flipcase is niet duur..welke is het?

En ik heb de weather update geinstalleerd maar nadat ik via active sync de installatie vanaf de pc deed geen problemen gehad. :)
Dank u. Ik heb even gezocht op ebay maar kan hem helaas niet meer vinden. Hou ebay in de gaten en zoek op touch 2 flip case.

Wat doet de weatherupdate precies?

In principe verandert de weerlocatie al bij mij...dus die update heb ik waarschijnlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb paar weken geleden ook zo'n flipcase gekocht via e-bay.
Zie: HTC Touch2 Cover - Is dit dan de officiële...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Azrou schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:45:

Ik had het de eerste keer, toen ik het nog eens probeerde ging het wel goed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Roodey schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:43:
- Het scherm draait niet naar landscapemode, kun je filmpjes wel fullscreen kijken?
dat kan ie wel, je moet hiervoor naar START >> instellingen >> persoonlijk >> knoppen

daar kun de aan de verzendtoets een programma toevoegen, in dit geval: <scherm draaien>

PS mocht <scherm draaien> ontbreken installeer dan
http://www.touchxperience...ation-tool/downloads.html
en set onder screen: landscape fixed no

verder is het wel een beetje raar dat het de enige button is die je kan instellen, zal wel een foutje zijn of microsoft had ten tijde van het schrijven de juiste gegevens niet van HTC gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbstreams schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 02:18:
[...]

dat kan ie wel, je moet hiervoor naar START >> instellingen >> persoonlijk >> knoppen

daar kun de aan de verzendtoets een programma toevoegen, in dit geval: <scherm draaien>

PS mocht <scherm draaien> ontbreken installeer dan
http://www.touchxperience...ation-tool/downloads.html
en set onder screen: landscape fixed no

verder is het wel een beetje raar dat het de enige button is die je kan instellen, zal wel een foutje zijn of microsoft had ten tijde van het schrijven de juiste gegevens niet van HTC gekregen.
Hele fijne tip,toen ik dit las ben ik dit gelijk gaan proberen :9 , bij mij ontbreekt inderdaad de optie scherm draaien, vervolgens de tool geinstaleerd en landscape op fixed no gezet, als ik dan de knop wil toewijzen ontbreekt die optie nog steeds, het gaat mij niet zozeer om video's in landscape maar browsen in landscape en m'n homescreen in landscape lijkt me ideaal, is dat uberhaupt mogelijk met deze tool of gaat het puur om video in full screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Je moet ook de optie 'Show Orientation settings' op Yes zetten in Advanced Configuration Tool .
Dan pas krijg je die optie en kan je een knop toewijzen.

[ Voor 24% gewijzigd door software op 09-01-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je dan zonder hassle in landscape browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Yup, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

software schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:48:
Je moet ook de optie 'Show Orientation settings' op Yes zetten in Advanced Configuration Tool .
Dan pas krijg je die optie en kan je een knop toewijzen.
Yeah _/-\o_ , ontzettend bedankt voor de tip, browst veel prettiger.

kom er net achter dat ik nu ook een roteer scherm snelkoppeling heb, gebruik spb mobile shell, is terug te vinden onder ->launcher->extra->roteer scherm. Kan ik de verzend toets weer als screenshot key gebruiken :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 235029 op 10-01-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik ben er ook sterk over aan het denken om deze telefoon aan te gaan schaffen icm 1jarige verlenging, zodat ik kan wachten op het feit dat de iPhone ook bij andere aanbieders komt en in afwachting of de Google Nexus One een beetje interresant wordt

Nu vraag ik mij nog wel het volgende af;
Kan ik de HTC TouchFlo applicatie uitschakelen en kan ik dan ook gebruik maken van het nieuwe 'vandaag'-scherm in WM6.5? Want die vind ik zelf er heel strak uitzien (maarja das persoonlijk :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/media/1033/windowsmobile/nl-nl/assets/images/meet/2.schermvandaag.png

[ Voor 11% gewijzigd door burrug op 11-01-2010 21:07 ]

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Burrug;

ja dat kan, is zeer eenvoudig uit en aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Vet want ik vind WM6.5 een hele vette interface hebben tov oude WM versies :)
HTC TouchFlo hoor ik verdeelde meningen over, dus ik wil dat uitgeschakelt kunnen hebben indien ik er zelf niks aan vind (Y)

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
burrug schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:20:
Vet want ik vind WM6.5 een hele vette interface hebben tov oude WM versies :)
HTC TouchFlo hoor ik verdeelde meningen over, dus ik wil dat uitgeschakelt kunnen hebben indien ik er zelf niks aan vind (Y)
Denk dat je TouchFlo gewoon aan laat, want ziet er strak uit..zeker de klok met het weer. Werkt bovendien prima en windows mobile 6.5 zit direct onder een button... maar smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb dit toestel de 23ste van December besteld, maar op heden nog niks ontvangen. Vind het wel erg lang duren. Mijn contract verlenging is al in gegaan. Nog meer mensen die zo lang moeten wachten?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:52:
Heb dit toestel de 23ste van December besteld, maar op heden nog niks ontvangen. Vind het wel erg lang duren. Mijn contract verlenging is al in gegaan. Nog meer mensen die zo lang moeten wachten?
Hier me beklacht gedaan en de volgende dag een SMS van T-mobile, Toeval? Of loopt er iemand de topic langs te struinen van T-mobile.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Ik zeg:

toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Laatst online: 07-12-2021
Ben ook van plan deze telefoon te komen. Na ik de reacties oppervlakkig heb doorgelezen denk ik dat het een goede keuze is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

FrankGuthrie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:52:
ik heb begin december besteld en pas begin januari geleverd gekregen, schijnt een populair toestel te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

bbstreams schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:07:
[...]

ik heb begin december besteld en pas begin januari geleverd gekregen, schijnt een populair toestel te zijn geweest.
Afspraak gemaakt en volgend week donderdag heb ik um ook :). Is wel apart. Er is genoeg keuze zou je zeggen qua smartphones. Trouwens denk dat het met de populairiteit wel meevalt. Denk gewoon moeilijk leverbaar. Dit topic gaat nou niet echt rap.

Heb de 23ste van december besteld, en vandaag dus een afspraak gemaakt. Heeft op 1 dag na net geen maand geduurd.

[ Voor 24% gewijzigd door FrankGuthrie op 22-01-2010 17:35 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:49
Ik zit er ook over na te denken om dit toestel te nemen maar heeft dit toestel een mogelijkheid om op de tv aan te sluiten net zoals de touch pro 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341990

Ik wil de telefoon ook gaan kopen..
Alleen snap ik iets niet,,
ik begrijp dat de telefoon geen automatische landscape mode heeft.
Ik begrijp dat er wel een kompas in zit, dus waarom geen automatic landscape? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Volgens mij zijn dat onafhankelijke sensoren en sluit het een het ander dus niet per definitie uit/in.
Ik heb overigens nog geen kompas op de Touch2 kunnen ontdekken, hooguit die uit de GPS gegevens geëxtraheerd.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor je snelle reactie. :*) Ik had er eerder ook nog niet van gehoord sinds in een bericht las van iemand op deze zelfde topic die dit vertelde, zijn er nog speciale punten waar ik op moet letten bij het kopen van deze telefoon? Zoals grootte nadelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Telefoon bevat geen sensoren voor beweging (dus ook geen kantel mogelijkheid)
Hiervoor zal je een luxere HTC moeten hebben.
Een kompas is ook niet aanwezig. Wel een GPS uiteraard. Google Maps / Routeplanner werkt dus wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, is het mogelijk om een geinstalleerd programma zoals SPB Mobile Shell makkelijk te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324867

Is er al iemand die de zwarte/bruine versie gezien/gekocht heeft?
Er zijn webshops die hem leveren in blacksilver maar heb het vermoeden dat dit toch de zilveren versie is.
HTC blijft bevestigen dat ze in NL alleen zilver gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ivoangeran, ik neem aan als HTC zegt dat er geen zwarte/bruine uitkomt in NL zal het wel niet hea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Ben sinds een paar dagen in het bezit van de HTC Touch 2. Zit echter met een probleempje. Google kan me niet verder helpen, misschien een van jullie?

Ik heb mijn contacten ingeladen in de telefoon, dus ze staan op de telefoon én op de simkaart. Nu wil ik instellen dat enkel de telefooncontacten getoond worden. Als ik het volgende instel: Start - Contacten - Menu - Filter - Apparaatcontacten... Dan past hij dit even aan. Als ik dan uit het menu ga en weer terug naar contactpersonen, zijn gewoon weer alle (sim & telefoon) contacten zichtbaar. Iemand die mij verder kan helpen?

Heb mijn toestel bij Typhone gekocht, maandagavond besteld, woensdagmiddag binnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door mini1986 op 28-01-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Anoniem: 324867 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:25:
Is er al iemand die de zwarte/bruine versie gezien/gekocht heeft?
Er zijn webshops die hem leveren in blacksilver maar heb het vermoeden dat dit toch de zilveren versie is.
HTC blijft bevestigen dat ze in NL alleen zilver gaan leveren.
Als ik me niet vergis, heb ik op de site van Belcompany gezien dat hij in het zwart leverbaar was. Misschien kun je daar even informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

.

[ Voor 97% gewijzigd door FrankGuthrie op 28-01-2010 12:28 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342558

http://www.pixmania.nl/nl/nl/3691760/art/htc/touch2.html

Hier is de HTC Touch 2 verkrijgbaar in het bruin, maar dan wel de Engelse versie.
Heeft iemand ervaring met deze website, en is het mogelijk om Nederlandstalige software te installeren?
Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondersteund deze telefoon ook het gravety gedoe op SPB Mobile Shell?
Zoals je bijvoorbeeld in de draaikaroesel zit dat als je je telefoon naar voren
laat kantelen dat de karoesel mee kantelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339103

En ik ben dan vooral benieuwd hoe je een nederlandtalig T9-woordenboek er op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214990

Ik overweeg om dit toestel aan te schaffen maar heb een paar vraagjes:
- wordt er standaard een screenprotector meegeleverd? Zo nee, welke zijn aan te raden?
- kan er ook een microSD SDHC kaart in of alleen een gewone microSD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214990 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:36:
- wordt er standaard een screenprotector meegeleverd? Zo nee, welke zijn aan te raden?
Neen, ik gebruik wel enkel een hoesje
HTC Touch2 Cover - Is dit dan de officiële...?
ja, ik heb er zelf 8gb sdhc memory bij mij ingestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Zit inderdaad niet bijgeleverd. Ik heb er eentje gekocht op gsm-cover.nl voor €3,99 en een leren hoesje voor €9,99. Past perfect. En goede service.

SDHC kaartje past er inderdaad in. Heb er zelf een 8 GB SDHC in van Kingston (Bol.com €20,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214990

Weet iemand toevallig wat de prijs van deze telefoon bij de Media Markt is? Vandaag en morgen hebben ze de btw korting actie.

Toestel besteld bij Typhone. Ergens anders voor meer dan 70 euro aan accessoires.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 214990 op 29-01-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:49
Wat heb je er dan allemaal bij genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
Voor 70 euro accessoires zit je zo aan, als je alles origineel haalt...

Hebben jullie allemaal geen problemen met jullie telefoons? Of ligt dat aan mijne?
Loop toch tegen aardig wat dingen op...

- De contacten staan dubbel, na gemaild te hebben met HTC blijkt dat dit zo hoort
- Voor het treathed SMS heb ik een tooltje gebruikt zodat ze weer normaal onder elkaar staan
- Mijn telefoon staat telkens boven de 60%, na net opnieuw te hebben opgestart
- En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Nu nog een vraagje, misschien heeft 1 van jullie dit al uitgevogeld. Ik heb TouchFlo uitgezet en de bovenste optie 'Windows-Standaard' aangezet (mede doordat ik gek werd van de klok die telkens een uur en 2 minuten vooruit flipt). In dit menu heb je op het beginscherm een aantal tabbladen zeg maar, tijd / sms / email / etc. Zijn deze aan te passen? Zo ja, hoe? Heb gezocht op XDA maar kan niks vinden hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Contacten dubbel?Hier niet , tenzij ik niet snap wat je bedoeld.
SMS berichten staan hier in touch Flo en windows "gewoon" onder elkaar.

De accu % indicatie klopt bij mij ook niet altyd .Vaak na het opladen staat het op 80% of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
En er is weer een nieuwe update.

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=291&cat=0&dl_id=858

Hiermee kun je een mp3 als ringtone instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
O ja, sinds kort kan ik geen muziek afspelen via touchflow..
Als ik op "play"druk, gebeurt er gewoon niks, in windows mediaplayer doet het muziek het wel.

hebben meer mensen dit?
Pagina: 1 2 3 Laatste