Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die de HTC Touch2 heeft gekocht, heeft teleurstellend moeten vaststellen dat er geen cover mee in de doos zat.
Op de site van HTC vind ik enkel deze cover in de Accessoires shop van de HTC Touch2, maar deze staat ook als accessoire voor vele andere modellen.

Is dit dan de officiële cover voor de HTC Touch2?

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l187257.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 16:45
Volgens mij is het zo'n universeel ding dat wel op meer toestellen past.

Ook op smartphoneshop.nl of .be verkopen ze universele cases.

Na wat zoekwerk kwam ik zelf uit bij PDAir (een merk dat ze ook op smartphoneshop verkopen). Zij hebben modellen specifiek voor de Touch2:

http://www.pdair.com/cata...=10100000_900000_11000771

Op Youtube vind je diverse reviews van deze cases, in een Touch2:

http://www.youtube.com/wa...E9OHHHDLA&feature=related

Zelf heb ik er zo eentje gekocht maar dan wel via ebay, dat scheelde nogal aanzienlijk in prijs. Van zodra ik het ding heb (moet van Hong Kong komen) laat ik mijn bevindingen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die van dat filmpje ziet er echt wel goed uit. Laat zeker iets weten wat je ervan vindt, want ik ben daar ok wel geinteresseerd in! Ook al had ik gehoord dat magneetjes niet goed zijn voor zulke apparaten... die kleefstrips plakken na een tijdje toch niet meer.

$28.00, en geen verzendingskosten dus? Lijkt me toch erg acceptabel.
Ik ga er vanuit dat jij deze voor $18.99 hebt gekocht via e-bay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Nee, deze:

http://cgi.benl.ebay.be/w...iewItem&item=220498987453

Dit is de winkel van de verkoper:

http://stores.shop.benl.ebay.be/Siemshop__W0QQ_armrsZ1

Zoeken op T3333.

Prijs van jouw link is wel identiek: $18,99 en geen verzending. Zo'n 12 - 13 euro dus.

Op jouw link vind ik nergens dat het van PDAir is. Nochtans lijkt het er wel héél erg op. Waarschijnlijk hetzelfde ding, maar zonder PDAir stempel?

Ik laat je zeker iets weten, volgens de verkoper is het verstuurd op 27/10 dus ik verwacht het elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NetWave schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:20:

Prijs van jouw link is wel identiek: $18,99 en geen verzending. Zo'n 12 - 13 euro dus.
Hoezo geen verzending? Ik zie dat er +$6.00 bijkomt voor verzending.
Of bedoel je dat het 12 - 13 euro is zonder verzending? :)

Dan komt het uit op $25 via e-bay, ipv $28 rechtstreeks via PDAir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
:?

Je hebt gelijk... Tot zover mijn stelling "dat scheelde nogal aanzienlijk in prijs". Bij het opzoeken van de prijs voor jou heb ik die 6$ transport over het hoofd gezien, excuses. 8)7

Ik heb op ebay gekocht omdat die siemshop een score van 99,8% had.

Trouwens, PDAir is gevestigt in Hong Kong; volgens mij is het één pot nat.

Daarnaast heb ik ook een tijdje zo'n transparante skin overwogen.

Zie bijvoorbeeld:

http://cgi.benl.ebay.be/H...ories?hash=item19b7166d46

Bekijk de filmpjes maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ben niet echt een fan van een transparante skin, aka plastiek rond je HTC! Wordt volgens mij allemaal snel vies, ongeacht hoe mooi het filmpje er ook uitziet.
Daarentegen, die cover die jij hebt gekocht vind ik geweldig.

Ik wacht geduldig op jouw levering en review van je hoesje, en dan koop ik hem waarschijnlijk ook (als jij hem goed vindt tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. dat begint toch wel erg lang te duren hoor... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Pakje is vandaag toegekomen!

Dus 3 weken en een dag onderweg geweest... Maar daar kan de verkoper natuurlijk niets aan doen.

De verpakking was uitstekend. Een groene douane sticker erop dat het een ongevraagde gift betreft met een waarde van 1$. Waarschijnlijk daardoor geen invoerkosten noch BTW moeten betalen! Pluspunt!

In de enveloppe zat een (stevig) kartonnen doosje met daarop het logo van PDAir. En daarin uiteindelijk de case! Die werd in vorm gehouden door wat piepschuim. Ook zat er een clip is het doosje. Het zag er allemaal héél verzorgd en luxueus uit!

Maar de verpakking is niet belangrijker dan de inhoud, dus over de case zelf...

Kwaliteit is prima. Het ziet er echt uit zoals op de website en de video's. Keurig stikwerk, geen schoonheidsfoutjes te vinden.

De Touch2 past er perfect in! Het magneetje werkt prima, de openingen zijn perfect. Er is zelf een klein gaatje zodat je kan zien of het toestel aan het opladen is (die rode led).

Geen minpunten dan? Toch wel...

De case bestaat uit 2 op elkaar genaaide vellen (namaak?) leder, wat er nogal dik maakt. In je broekzak voel je duidelijk een verschil (no phun intended).

Het raampje van de LCD past precies. Dat heeft als nadeel dat het lastiger is (maar niet onmogelijk) om rechtsboven op "ok" te drukken met je vinger. Stylus is uiteraard geen probleem.

Al bij al een prima case die er absoluut niet cheap uit ziet, integendeel...

Met bovengenoemde ebay verkoper heb ik erg goede ervaringen!

Bij gelegenheid post ik wat foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Interessant! Bedankt! Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik het nu via e-bay ga kopen, of via pdair zelf... ik maak één van de volgende dagen mijn beslissing!

Ik wacht op je foto's ;)

EDIT:

NEVERMIND! Ik heb de knoop doorgehakt en van dezelfde verkoper via e-bay de cover gekocht. Ik verwacht hem dus 10 (het is al avond dus...), eerder 11 december, let's see :D (3 weken en 1 dag hé)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Daar heb je goed aan gedaan, microwave007 :+

Je zal er geen spijt van krijgen, 't is prima spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Ik heb het ook besteld.Bedankt voor de review en tip mbt de ebay winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nog steeds niet aangekregen. Als ik het morgen niet aankrijg, zou ik dan beter niet iets laten weten? Of moet ik toch wat meer geduld hebben? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Drie weken en een dag bij mij... Je hebt dus nog een weekje te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat was nadat je iets had laten weten...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
De eerst is echt wel 3 weken onderweg geweest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
..nog 9 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nog steeds niet ontvangen... en ik heb siemshop ook nog niets laten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb iets gestuurd, en kreeg vandaag als antwoord:
"I think the parcel is lost, Do you need a replacement?"

Dus NetWave, ...same story, hopefully also the same ending.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Ik neem aan dat je niet moet betalen voor een vervangend artikel?
Zal ik ook maar alvast een berichtje sturen of is dat wat te vroeg...wat denk je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Inderdaad same story...

Of dag of twee nadat ik een replacement heb aangevraagd zat het origineel in m'n bus. En ondertussen ook de tweede aangekregen, waar m'n collega erg blij mee was.

Volgens de verkoper zou zo'n replacement sneller moeten aankomen; niets van aan, die replacement is ook 3 weken en enkele dagen onderweg geweest.

microwave007, ik verwacht dat die van jou vandaag of morgen toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Ik kreeg een moeilijk engels mailtje waar ik op uit maak dat het nogal druk is met kerstpost en weinig transport ruimte is ..en nog paar dagen moet wachten.

De reden:

In view of the close proximity to Christmas, it is anticipated that outbound airmail volume will increase. Moreover, there has been a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent. This has caused delays to some of our outbound mails to destinations in the US and Europe, as well as Brazil. In the circumstances, customers are encouraged to arrange early posting of their Christmas mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OMG... Het kan niet waar zijn... vandaag lag de Flip Case in m'n brievenbus.
Heel mooi ingepakt, met de cover in een extra doosje van PDAir, en jawel "echt leer"! (dat ruik je zo)

Ik heb meteen siemshop een berichtje gestuurd dat, indien het nog niet te laat is, hij me géén replacement moet opsturen. Ik zou het zonde vinden om iemand op kosten te jagen die het totaal niet verdient. Hij antwoorde ook 2x meteen nadat ik hem een bericht stuurde.

Dus, niets meer dan lovende woorden, excellent seller, alleen duurt het wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Wauw, ik moet duidelijk deze week de lotto invullen! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus, vorige maandag dat pakketje aangekregen, meteen laten weten dat hij geen 2de moet sturen.. en vandaag krijg ik een mail met "jouw volgnummer is xxxx", dus hij heeft het gewoon tóch verstuurd :S

Ik klaag niet, lol, maar toch maar wat vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Ik heb het vandaag ook ontvangen en in een keurig doosje.Het is 29 dagen na mijn bestelling geleverd.
Nette Flip Case die ik prima kan gebruiken voor als ik op mijn werk ben.Ik hang het niet snel aan de broekriem maar is e.v. wel eenvoudig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ik ben vandaag m'n (deze keer aangetekende) 2de pakketje gaan afhalen in het postkantoor, zonder extra kosten. Dus nu heb ik er ook 2... lol

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Mijn tweede pakje was nog steeds niet aangetekend.

Je moet niet vragen wat de werkelijke kostprijs van zo'n ding is als ze je er zonder veel moeite twee sturen...

Ik vind het nog steeds een prima case, ziet er nog steeds goednieuw uit.

Enige nadeel vind ik dat met de vinger op "ok" drukken moeilijker gaat.
Pagina: 1