Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
vandaag binnen gekregen via pdashop deze net uitgekomen htc touch2 met wm 6.5.

Het geheel laat zich makkelijk bedienen. Ondanks een volle dag ermee knutselen is de baterij net 30% gedaald met wifi vol in gebruik.

Marketplace stelt eigenlijk niet zoveel voor, ook heb ik de telefoon wel 5 keer moeten resseten omdat ineens aplicaties niet meer blijken te bestaan. dat geld dan voor alles in het startmenu. Ook is het mij nog niet gelukt om het hoofdscherm goed aan te passen.

Al met al een verbetering in vergelijking met de htc magic die ik ook hebt (en nu te koop staat op mp voor 225) als je wm gewend bent is het lastig om over te schakelen op een ander besturings systeem.

Ik hoop dat htc nog wat verbeteringen aanbrengt in bepaalde zaken zoals eerder gemeld, dan is het zeker een toestel waar ik voorlopig mee vooruit kan.

marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Ik zocht al voor een topic van deze telefoon, ik wil em binnen 2 weken gaan kopen.

Zelf zat ik al te denken om een topic te starten maar dat leek me niet zo handig zonder de telefoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Ik heb ook vanaf 6 oktober gezocht naar dit topic.
Laat de gebruikerservaringen maar komen!

- Hoe gaat het smsen?
- Het scherm draait niet naar landscapemode, kun je filmpjes wel fullscreen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225039

Smsen gaat erg goed, je kan voor 3 verschillende toetsenborden kiezen, qwerty, qwerty compact (2 letters per knop) en gsm style, 3 letters per knop.

Beeld gaat idd enkel naar landscape bij het kijken van foto's en film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas zijn er nog weinig accesoires te verkrijgen voor de Touch2, een model specific tasje of cradle zijn voor alsnog niet verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Anoniem: 225039 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:04:
Smsen gaat erg goed, je kan voor 3 verschillende toetsenborden kiezen, qwerty, qwerty compact (2 letters per knop) en gsm style, 3 letters per knop.

Beeld gaat idd enkel naar landscape bij het kijken van foto's en film.
Is er redelijk wat software voor te krijgen eigenlijk?
Of heeft het niet kantelen van het beeld geen aanpassingen nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 16:45
Eindelijk een topic over de Touch2!

Ik heb via m'n werk ook een Touch2 besteld die eind deze maand zou moeten toekomen.

Als Belg vraag ik me wel af of je het keyboard kan verzetten naar azerty ipv qwerty? Iemand een idee?

@Polleke-MF, tasjes had ik gezien bij PDair.com:

http://www.pdair.com/cata...=10100000_900000_11000771

Bovenaan staat "worldwide free shipping". 28$ is op dit moment minder dan 20 euro. Verder heb ik geen ervaring met het merk, maar het lijkt me wel goed (smartphoneshop.nl/be verkoopt dat merk ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NetWave schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:46:
Eindelijk een topic over de Touch2!

Ik heb via m'n werk ook een Touch2 besteld die eind deze maand zou moeten toekomen.

Als Belg vraag ik me wel af of je het keyboard kan verzetten naar azerty ipv qwerty? Iemand een idee?

@Polleke-MF, tasjes had ik gezien bij PDair.com:

http://www.pdair.com/cata...=10100000_900000_11000771

Bovenaan staat "worldwide free shipping". 28$ is op dit moment minder dan 20 euro. Verder heb ik geen ervaring met het merk, maar het lijkt me wel goed (smartphoneshop.nl/be verkoopt dat merk ook)
Als het Suede tasje dat ik voor 1,99 dollar op Ebay heb gekocht niets blijkt te zijn dan ga ik daar zeker iets moois kopen.

Ik heb trouwens ook 18 screenprotectors gekocht, ik zal er zelf een testen. Mischien dat ik er hier een paar mensen blij mee kan maken.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of je de "Home screen TABS" kan verplaatsen en of toevoegen en wijzigen?

Ik kan het voor andere modellen wel vinden................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:13
Is deze in NL alleen nog in de kleur grijs te verkrijgen ?
Wil hem gaan kopen maar dan wel in de kleur zwart.....

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 18-10-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Na een aantal in gebruik te hebben komen er toch wat minpunten opzetten. Ik weet niet of dit aan het toestel ligt of de software maar hier komen ze:

- het gebeurt vaak dat als je in het startmenu een programma kiest je de tekst krijgt "deze applicatie heeft een fout certificaat of het bestand is niet te vinden" Dat geld dan voor ALLE programma`s! dus je kunt niets meer openen.

- als je even de telefoon stil legt en na bv een half uur weer pakt lijkt het net of de klok is blijven stilstaan, je ziet hem dan vanzelf weer de juiste tijd kiezen.

- in de 5 dagen heb ik al 10 keer moeten restten omdat het apparaat helemaal is vastgelopen

- als je lang op de rode toets druk krijg je een schermpje of je wilt afsluiten, als je daar op klikt, sluit deze niet af maar gaat terug naar het hoofdscherm. Als je +-5 sec alsnog de rode toets indrukt gaat hij wel uit.

-soms (lees vaak) komt het toetsenbordje wazig (lees bijna niet zichtbaar) niet tevoorschijn. Wat je dan ook doet, in welke applicatie da ook, blijft dit zo, als je reset doet die het vaak wel weer gewoon,

Al met al denk ik (?) dat er wat upgrades nodig zijn om wat kinderziektes aan te pakken. Ik zal pdashop morgen eens bellen wat hun hiervan denken.

Nog niet genoemde pluspunten:

- geluid gaat lekker hard en zuiver.

- je hebt voor het sms`en geen stylus nodig, de toetsen zijn groot genoeg om met je vinden te doen.

- film kijken gaat in landscape en heeft een exelente kwaliteit.

- batarijduur is uitmuntend. Bij vol opgeladen kon ik 2 dagen hem flink gebruiken en was er nog 33% over. en heb toch zeker 10 uur ermee gespeelt en gebeld.

- ligt heerlijk in de hand, is niet zwaar en je kunt makkelijk er een uur mee in je handen zitten zonder verlammingsverschijnselen :*)

Marcel.

[ Voor 19% gewijzigd door marcel23456 op 19-10-2009 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
marcel23456 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 02:05:
Na een aantal in gebruik te hebben komen er toch wat minpunten opzetten. Ik weet niet of dit aan het toestel ligt of de software maar hier komen ze:

- het gebeurt vaak dat als je in het startmenu een programma kiest je de tekst krijgt "deze applicatie heeft een fout certificaat of het bestand is niet te vinden" Dat geld dan voor ALLE programma`s! dus je kunt niets meer openen.

- als je even de telefoon stil legt en na bv een half uur weer pakt lijkt het net of de klok is blijven stilstaan, je ziet hem dan vanzelf weer de juiste tijd kiezen.

- in de 5 dagen heb ik al 10 keer moeten restten omdat het apparaat helemaal is vastgelopen

- als je lang op de rode toets druk krijg je een schermpje of je wilt afsluiten, als je daar op klikt, sluit deze niet af maar gaat terug naar het hoofdscherm. Als je +-5 sec alsnog de rode toets indrukt gaat hij wel uit.

-soms (lees vaak) komt het toetsenbordje wazig (lees bijna niet zichtbaar) niet tevoorschijn. Wat je dan ook doet, in welke applicatie da ook, blijft dit zo, als je reset doet die het vaak wel weer gewoon,

Al met al denk ik (?) dat er wat upgrades nodig zijn om wat kinderziektes aan te pakken. Ik zal pdashop morgen eens bellen wat hun hiervan denken.

Nog niet genoemde pluspunten:

- geluid gaat lekker hard en zuiver.

- je hebt voor het sms`en geen stylus nodig, de toetsen zijn groot genoeg om met je vinden te doen.

- film kijken gaat in landscape en heeft een exelente kwaliteit.

- batarijduur is uitmuntend. Bij vol opgeladen kon ik 2 dagen hem flink gebruiken en was er nog 33% over. en heb toch zeker 10 uur ermee gespeelt en gebeld.

- ligt heerlijk in de hand, is niet zwaar en je kunt makkelijk er een uur mee in je handen zitten zonder verlammingsverschijnselen :*)

Marcel.
toon volledige bericht
Ahh daar kan ik wel mee leven, die bugs zijn er met een Rom update wel uit
Ga heb denk ik straks ook bestellen, wil eigelijk wel het zwarte modelletje hebben....

*** Edit ***

Heb de zwarte kleur wel gevonden maar dan is er een zeer groot prijs verschil

HTC Touch2 Silver: 280 euro ( typhone )
HTC Touch2 Zwart: 369 euro ( Belcompany )

*** Edit ***

Die van de Belcompany was ook de silvere, alleen zijn ze daar heel duuuuuuuur !!!

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 19-10-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:15
Anoniem: 225039 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:30:
Weet iemand of je de "Home screen TABS" kan verplaatsen en of toevoegen en wijzigen?

Ik kan het voor andere modellen wel vinden................
Als ik het goed heb, dan kan dat gewoon met M2DC, is wel te vinden op XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb hem besteld, de Zilver kleurige uiteraard, Zwart is in NL nog niet leverbaar >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-10-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cryonic90 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Dank je ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Albert020 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:52:
[...]

Ahh daar kan ik wel mee leven, die bugs zijn er met een Rom update wel uit
Ga heb denk ik straks ook bestellen, wil eigelijk wel het zwarte modelletje hebben....

*** Edit ***

Heb de zwarte kleur wel gevonden maar dan is er een zeer groot prijs verschil

HTC Touch2 Silver: 280 euro ( typhone )
HTC Touch2 Zwart: 369 euro ( Belcompany )

*** Edit ***

Die van de Belcompany was ook de silvere, alleen zijn ze daar heel duuuuuuuur !!!
toon volledige bericht
Bij de Belcompany willen ze volgens mij dat je een abonnement afsluit, dus is het duurder.

Ik was vandaag even bij de Bel Company in de Bijenkorf, en hier kon ik voor het eerst de telefoon zien, de echte geen dummy, maar hij mocht niet aan, wat erg jammer was omdat ik graag even de resolutie wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dorest0rm schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:59:
[...]

Bij de Belcompany willen ze volgens mij dat je een abonnement afsluit, dus is het duurder.

Ik was vandaag even bij de Bel Company in de Bijenkorf, en hier kon ik voor het eerst de telefoon zien, de echte geen dummy, maar hij mocht niet aan, wat erg jammer was omdat ik graag even de resolutie wil bekijken.
Had hem vandaag ook even bij Belcompany in de hand gehad, voelt lekker licht,
maar mocht hem idd niet even aanzetten, volgens de verkoper mocht dat nooit
Maar ik krijg hem morgen binnen, besteld bij Typhone: 286 euro Incl. verzendkosten
Ben echt zeer benieuw, dat wordt morgen avond de hele avond testen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 19-10-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cryonic90 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Ik heb dit geprobeerd maar vooralsnog met een negatief resultaat. Ik kreeg wel andere tab iconen, maar dat wilde ik juist niet. Ik wil andere kunnen kiezen en ze kunnen verplaatsen.

Als iemand hier iets op weet hoor ik het graag.

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 22-10-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb even 3 uurtjes zitten testen en ik moet zeggen, ben zeer tevreden !
Internet gaat lekker, smsen gaat ook goed, scherm ziet er ook top uit
Het geluid via koptelefoon mp3 is ook perfect en heb even een navigatie er op
gezet, MC-Guide 2009 van Sygic, deze werkt ook helemaal goed.
Krijg alleen me upc mail nog niet in werkend, maar daar kom ik wel achter
Nu is de accu leeg, morgen weer veder, hahahaha >:)

*** Edit ***

Heb alle instellingen goed staan maar ik krijg me mail niet aan de praat....
Zowel Gmail als UPC krijg in niet goed, verbindingsprobleem maar alles staat goed :(

Ik heb als provider: Vodafone met Onbeperkt Internet

[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 21-10-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 22-06 22:26
*weg* Dit is niet relevant voor dit topic.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 22-10-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Vandaag bij de Mediamarkt ArenA geweest, ook hier kon ik de telefoon niet aanzetten, jammer want ik wil heel graag weten hoe de resolutie/sms'en etc. is met deze telefoon.

Ik ga morgen maar eens kijken bij de Mediamarkt in Almere, deze heeft vaak wel gewoon demo modellen aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quesadilla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 19:16
Een vraag aan de mensen die hem al hebben:"Voelt hij stevig en krast hij niet snel?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 22-06 22:26
quesadilla schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:25:
Een vraag aan de mensen die hem al hebben:"Voelt hij stevig en krast hij niet snel?"
Hij voelt heel stevig aan. over dat krassen kan ik nog niets zeggen heb hem net een uurtje.
Ben bezig mijn smsjes te importeren.

Even paar foto's ter vergelijking HTC Touch 1 & 2
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2z73jpc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2by4ya.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/10y2wc3.jpg

Voordeel:
- lekker in de hand
- Weegt minder
- Mooi design

Nadeel:
- Pennetje zit aan de onderkant en ben bang dat als ik hem uit mijn broek haal dat deze eruit valt

Ik ga er eens even verder mee spelen en verder bevindingen horen jullie wel.
Hij is iig nog wel even zoet met het importeren van al mijn gegevens vanuit de oude HTC
- Geen screen protector/hoesje erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Ik heb em net besteld bij Typhone, en hoppelijk komt ie maandag binnen :D

Edit: Geheel onverwacht kwam ie vandaag binnen, en ben er aan de slag mee geweest, wat een heerlijk toestel.

[ Voor 43% gewijzigd door Dorest0rm op 24-10-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ondersteunt deze telefoon handschrifherkenning bij het maken van een sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
nl.mark schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:38:
Ondersteunt deze telefoon handschrifherkenning bij het maken van een sms?
Nope.

Ongeveer 16 uur na het volledig opladen staat de accu op 30%, en dit terwijl ik grotendeels wifi(op max prestaties) aan heb staan, en op het internet zit, ook staat de helderheid op 100%.

Dus over de accu...en de rest valt er niks te klagen, het enige waar ik problemen mee heb is dat de NS, Hyves en Hi backup applicaties niet werken omdat deze telefoon daar blijkbaar nog te nieuw voor is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Inmiddels heb ik de htc toch2 een andere baas gegeven. reden om hem weg te doen waren toch de feiten dat het toestel te vaak vastliep, te vaak in mijn ogen het liet afweten.

Ben inmiddels op de xperia x1 overgestapt en deze bevalt mij veel beter.

natuurlijk is het per persoon verschillend, maar ben van stramme mening dat wm 6.5 nog extreme veel bugs heeft.

marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 20:45
marcel23456 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:22:
Inmiddels heb ik de htc toch2 een andere baas gegeven. reden om hem weg te doen waren toch de feiten dat het toestel te vaak vastliep, te vaak in mijn ogen het liet afweten.

Ben inmiddels op de xperia x1 overgestapt en deze bevalt mij veel beter.

natuurlijk is het per persoon verschillend, maar ben van stramme mening dat wm 6.5 nog extreme veel bugs heeft.

marcel.
het is de build van de BSP die de bugs veroorzaakt. Windows mobile 6.5 draait al een tijdje heel vrolijk op mijn oude HTC Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:32

Saven

Administrator

Ghannes schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:09:
[...]

het is de build van de BSP die de bugs veroorzaakt. Windows mobile 6.5 draait al een tijdje heel vrolijk op mijn oude HTC Touch.
BSP?

Maar kunnen andere mensen dat vastlopen op de Touch2 ook bevestigen? Want ik twijfel namelijk om deze telefoon te kopen en neig er erg naar. Maar vastlopen is niet zo cool

Heeft de touch2 btw een fm radio?

[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 29-10-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 20:45
Saven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:49:
[...]

BSP?

Maar kunnen andere mensen dat vastlopen op de Touch2 ook bevestigen? Want ik twijfel namelijk om deze telefoon te kopen en neig er erg naar. Maar vastlopen is niet zo cool

board support pacakge

Als je een paar weken wacht, is er waarschijnlijk die een custom rom post op xda. Ik dacht dat de touch2 géén fm-radio had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Saven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:49:
[...]

BSP?

Ik heb sinds ik em heb(zaterdag 24 oktober) geen vastlopers gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Oke mooi :P
Weet iemand toevallig of de camera van betere kwaliteit is in deze telefoon dan in de Samsung D600 ? Ik vond dat de D600 namelijk altijd wel mooie plaatjes schoot :)

Aantal megapixels zegt opzich niet zoveel volgensmij. De samsung had er 2 maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 22:21

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Ik heb de Touch2 nu ongeveer twee weken. Wel flink wennen want ik kom van een S730 af en dan is touchscreen soms aardig irritant. Vooral omdat sommige dingen net te klein zijn voor de vingers (browsen bijvoorbeeld).

Ik zou willen zeggen dat het een super toestel is wanneer alles werkt, helaas heb ik aardig wat problemen.

Opladen werkt regelmatig niet. Tijdens het opladen krijg ik de indruk dat hij na een paar uur bijna vol is. Als ik hem dan van de oplader afhaal staat de accu weer op 10%. Het opladen via mijn notebook duurt ook zeer lang. Laatste keer had hij ongeveer 7 uur nodig om van 10% naar 90% te gaan. Wel viel mij op dat bij het tabblad onder energie alles op 0 staat. Hier heeft één keer wat gestaan, maar dat is nu verdwenen.

Nu heb ik sinds een week regelmatig de melding "Het toestel ondersteunt de usb-headset niet, Verwijder deze." Aan het begin stoorde ik mij hier niet aan, nu heb ik deze melding om de 3 seconden waardoor het toestel onwerkbaar is. Je hebt niet eens de tijd om het toestel uit te zetten |:( Nadat het toestel uitgeweest is gaat het een paar dagen goed zonder melding. USB & Headset ingang zijn schoon, hier kan het niet aan liggen.

Misschien toch de usb connector kapot waardoor hij ook niet goed oplaad. Activesync en bestandsoverdracht werken wel zonder problemen.

Maar ik heb geen vastlopers :) Camera is trouwens ruk, je moet een hele vast hand hebben om een scherpe foto te maken.

Google maps is ook vrij onbetrouwbaar. Hij heeft een standaard afwijking van ongeveer 300 meter. Maar dit zal wel aan google maps liggen en niet aan het toestel.

Kleine tip over wat niet te doen: Wanneer je bij de "Informatie over eigenaar" -> opties aangeeft dat je de identificatie gegevens wilt weergeven bij het inschakelen van de telefoon, dan werkt het ontgrendelen van het toestel niet meer wanneer de aan/einde knop gebruikt wordt. Accu eruit halen is dan de enigste optie.

Heeft mijn slechts een uurtje gekost inclusief 20 keer de accu verwijderen om hier achter te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Google maps geeft inderdaad soms wel eens een afwijking aan ja, mijn huis zit blijkbaar in een steeg.

Maar toen ik met de hond aan het lopen was gaf hij tot op de meter nouwkeurig aan waar ik liep, en zelfs waar ik heen keek.

Wel jammer, ik heb nog geen internet abonnement afgesloten, en ik merk dat ook al gebruik ik wifi dat hij soms gewoon het internet van me provider(Hi) erbij gebruikt, met als gevolg dat ik inmiddels 30mb aan internet heb gebruikt.(eerste dagen heel veel applicaties gedownload met telefoon)

Nu maar hopen dat het klopt dat ik alleen 12 euro hoef te dokken zoals de sms zij, en niet 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:31
Ghannes schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:28:
[...]

Als je een paar weken wacht, is er waarschijnlijk die een custom rom post op xda. Ik dacht dat de touch2 géén fm-radio had.
De Touch2 heeft een FM-radio, je moet alleen wel je koptelefoon ingeplugd hebben want die werkt als antenne.
Saven schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:19:
Weet iemand toevallig of de camera van betere kwaliteit is in deze telefoon dan in de Samsung D600 ? Ik vond dat de D600 namelijk altijd wel mooie plaatjes schoot :)

Aantal megapixels zegt opzich niet zoveel volgensmij. De samsung had er 2 maarja.
Bij goede verlichting maakt hij mooie plaatjes, maar bij een beetje schemer kun je beter je meervoudig gehandicapte zusje het laten natekenen.
Dorest0rm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:43:
Google maps geeft inderdaad soms wel eens een afwijking aan ja, mijn huis zit blijkbaar in een steeg.

Maar toen ik met de hond aan het lopen was gaf hij tot op de meter nouwkeurig aan waar ik liep, en zelfs waar ik heen keek.
Als je binnen zit kun je de satelieten niet zien, hij zal dan je laatste locatie onthouden of overstappen op je GSM locatie. Buiten draait ie mee omdat er een kompas in zit.

Hebben jullie nog gave apps gevonden die ik nog niet heb?

Ik heb nu:
skyfire http://www.skyfire.com/
DE browser

salling clicker http://www.salling.com/clicker/
must have app om je pda via wifi/BT als afstandsbediening te laten fungeren van VLC, i-Tunes en zelfs als mousepad.

ms reader
boeken lezen op je pda

opera mini
andere chille browser

orb op mijn pc
al je muziek en films streamen vanaf je thuispc (fok 4gb geheugenkaartjes, 4 tb ftw!)

Verder raad ik iedereen met een gmail account aan om je activesync te verwijderen en m.google.com in te stellen als exchange server.
http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ik zit nog steeds erg te twijfelen tussen deze en de touch diamond2

Is de camera in deze echt zoveel slechter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Vandaag dit toestel besteld icm een abonnement :) Met een beetje mazzel morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324867

@Saven,
Heb je um besteld in zwart of zilver, kan hem tot nu toe alleen in zilver vinden(wat ik niet mooi vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178587

Enig idee waar de bruine versie blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortyr89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08-2019

Mortyr89

Forum geheugen :P

Hier nog een review van CoolblueNL, om een beetje een indrukt te krijgen :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
HTC Touch2 Video Review
Anoniem: 178587 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:48:
Enig idee waar de bruine versie blijft?
Ik heb een mailtje naar CoolblueNL gestuurd, met die vraag maar hun zeiden dat alleen de zilveren versie naar NL komt.

AMD Phenom II X4 955 @CM Hyper TX3 @3,5GHz | Asus M4A79XTD EVO | Kingston KVR1333D3N9K2/4G | MSI 6950 | Creative X-Fi Titanium | Samsung F1 HD103UJ | be quiet! BQT P7-PRO 650W | Lian Li Armorsuit PC-P50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Verkrijgbaarheid en abonnementen graag in een ABO-topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Anoniem: 324867 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:57:
@Saven,
Heb je um besteld in zwart of zilver, kan hem tot nu toe alleen in zilver vinden(wat ik niet mooi vind)
Heb hem in het zilver, wat tevens de kleur is die ik wilde :)
Zwart is volgensmij nog niet beschikbaar maar dat weet ik dus niet helemaal zeker :P

En het is echt een pracht toestelletje :) Voor een onervaren smartphone user als ik is het allemaal wel ff wennen :P Maar ik heb na een paar uur klooien het meeste wel onder de knie :)

De resolutie die volgens velen een minpunt is vind ik absoluut niet vervelend en ik erger me er ook totaal niet aan, alles werkt gewoon prima :)
De camera is niet de allerbeste, maar voor wat standaard foto's issie wel leuk :P

Zal binnekort even een review schrijven als ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit over de mogelijkheden van het installeren van software? Ik heb vroeger een Fujitsu Siemens Loox N560 PDA gehad en voor deze PDA een aantal softwaretitels gekocht.

Zouden deze ook op deze HTC te installeren zijn (en daarna ook te gebruiken?). Ik weet namelijk niet in hoeverre de smartphone PDA mogelijkheden heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 11:05
hemiparo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:14:
Weet iemand hoe het zit over de mogelijkheden van het installeren van software? Ik heb vroeger een Fujitsu Siemens Loox N560 PDA gehad en voor deze PDA een aantal softwaretitels gekocht.

Zouden deze ook op deze HTC te installeren zijn (en daarna ook te gebruiken?). Ik weet namelijk niet in hoeverre de smartphone PDA mogelijkheden heeft...?
Mogelijkheden plenty... :) (Zie het als een PDA met een programma bellen) Het is het eerste windows mobile 6.5 toestel. Het is een volledige PDA, waar je de meeste windows mobile programma's op kan installeren. bv. TOMTOM, sync programma's etc (Persoonlijk zou ik geen programma's van Pocket PC 2003 of ouder installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ok... deze is overigens afgevallen omdat er geen radio aanwezig is. Maar inprincipe moet ik elke huidige smartphone kunnen gebruiken om mijn programma's te draaien? Was even bang dat een smartphone te weinig snelheid en geheugen had maar dat is dus niet ter spraken. Nu even op zoek naar een leuke smartphone MET radio dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Er is wel een radio aanwezig hoor :) Moet je alleen (zoals bij de meeste telefoons) de headset inpluggen omdat die als antenne fungeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291975

[b]HenkEisjedies schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:21
salling clicker http://www.salling.com/clicker/
must have app om je pda via wifi/BT als afstandsbediening te laten fungeren van VLC, i-Tunes en zelfs als mousepad.
ziet er goed uit, maar is spijtig genoeg nogal duur (17 euro + tax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Miscchien maar een keertje voor de volledigheid de specificaties van HTC:

Specificaties

Processor Qualcomm® MSM7225, 528 MHz
Besturingssysteem Windows Mobile® 6.5 Professional
Geheugen ROM : 512 MB
RAM : 256 MB
Afmetingen (LxBxD) 104 X 55 X 12,9 mm (4,1 X 2,16 X 0,51 inch)
Gewicht 110 g (4 ounces) met batterij
Scherm 2,8-inch aanraakgevoelig tft-lcd-scherm met qvga-resolutie
Netwerk HSDPA/WCDMA:900/2100 MHz
Snelheden tot 384 kbps uplink en 7,2 Mbps downlink
Quadband gsm/gprs/edge:850/900/1800/1900 MHz

Apparaatbediening Zoombalk
GPS Interne GPS-antenne

Connectiviteit
Bluetooth® 2.1 met verbeterde gegevenssnelheid en A2DP voor draadloze stereoheadsets
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
3,5 mm audio-aansluiting
HTC ExtUSB(11-pins mini-USB 2.0)

Camera 3,2 megapixelkleurencamera met vaste focus
Ondersteunde audioformaten AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
Ondersteunde videoformaten WMV, ASF, MP4, 3GP, 3G2, M4V, AVI
Batterij Oplaadbare lithium-ionbatterij
Capaciteit: 1100 mAh
Gesprekstijd: Tot 370 minuten voor WCDMA,Tot 440 minuten voor GSM
Stand-bytijd: Tot 500 uur voor WCDMA, Tot 370 uur voor GSM

Uitbreidingssleuf microSD-geheugenkaart (compatibel met SD 2.0)
Netstroomadapter Voltagebereik/frequentie: 100 - 240V AC, 50/60 Hz
Gelijkstroom-uit: 5V en 1A

Zit er een radio in? JA, functioneert alleen als de hoofdtelefoonaansluiting wordt aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Ik heb de Touch2 inmiddels ook al een week of twee. Ik vind het een fantastisch toestel!

Van de klachten van marcel23456 (zie ergens in de thread) herken ik helemaal niets. Ik heb nog nooit foutmeldingen, vastlopers of een wazig toetsenbord gehad.

Bluetooth werkt perfect in combinatie met de bluetooth module in m'n Ford Mondeo. Het telefoonboek wordt prima doorgegeven aan de auto. Handsfree bellen klinkt héél duidelijk.

Het synchroniseren met twee PC's (werk/privé) lukt prima, met uitzondering van de 'every 12 years' bug in Outlook 2007 SP2. Ik synchroniseer contactpersonen, agenda en taken (dus géén emails).

De stekker aan de onderkant is ExtUSB van HTC, maar dat is compatible met mini-USB.

Over de GPS heb ik nog niet veel gelezen, maar die werkt ook zeer goed. Copilot Live 7 is voorgeïnstalleerd en die mag je 14 dagen proberen (de map moet je nog wel downloaden). Dat ding doet het goed, maar ik heb toch TomTom navigator 7 geïnstalleerd en die doet het ook prima. GPS ontvangst is erg goed, zelfs binnen heb ik ontvangst. Na het starten van TomTom in de wagen heb je binnen een paar tellen een fix.

De camera is ondermaats, maar ik gebruik het toestel zakelijk dus dat maakt mij niets uit.

Net zoals Saven ben ik zeer tevreden met de resolutie van de Touch2. Het zal er wel aan liggen waar je van komt...

De batterijduur is voor mij een aangename verassing. Vorige maandag ik heb het toetsel 's nachts helemaal opgeladen. Tijdens de week kan hij af en toe bijladen via USB door het synchroniseren. Meer dan een week later staat het toestel nu op 20%.

Korte samenvatting: voor mij een ideaal toestel. Het kan alles wat ik wil aan een schappelijke prijs. Het toestel is stabiel en de batterijduur is uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Ik ben het volkomen eens met de "review" hierboven, ik ben te lui geweest om dit te schrijven.

De camera gebruik ik nog wel eens om foto's even snel op Twitter te gooien, als je ze 25% resized, zijn ze duidelijk en zonder pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Paar dagen geleden heb ik ook een review geschreven :) Misschien kun jij dat ook nog een keer doen NetWave?
Vind het namelijk vreemd dat er niet zo veel belangstelling voor dit prachttoestel is.

Link: productreview: HTC Touch 2 Zilver review door Saven
Er staan ook een paar foto's bij die gemaakt zijn met de camera in de Touch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
Saven schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:03:
Vind het namelijk vreemd dat er niet zo veel belangstelling voor dit prachttoestel is.
Dát vind ik nu ook vreemd!

Het is een stabiel toestel met een massa features (bt, wifi, hsdpa, gps, ...). Daarbovenop is dit het eerste wimo 6.5 toestel. En tóch is er weinig beweging in deze thread...

Misschien schrijf ik in de toekomst wel een review, maar jij hebt de belangrijkste dingen wel gezegd.

Over je opmerking van het weer op de home tab moet ik je bijstaan. Hij weet dat ik in Mol woon, en hij update het ook. Meestal zelfs correct.

Maar als ik op m'n werk update, dan blijft hij het weerbericht van Mol updaten. Ik was in de veronderstelling dat die tab zich baseert op GPS en het weerbericht laat zien van waar je op dat moment bent? Of ben ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Dit toestel ook besteld bij mijn nieuwe werkgever, start er pas op 1 januari dus moet nog even wachten.
Heb het toestel in de winkel vast gehad en voelt degelijk aan,
vooral de basis bediening die je met de vingers kunt doen beviel mij goed.
aan stylussen heb ik een hekel en stel ik het liefst zoveel mogelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Ik heb het toestel nu ongeveer een week. Batterij is inderdaad prima.

Een vastloper heb ik nog niet gehad.
(De meeste vastlopers schijnen te komen door 2 opstartfuncties te combineren...weet alleen ff het fijne er niet meer van)

Toestel is prima te bedienen zonder stylus (al zal je hem soms wel pakken)

Touch werkt voor mij verbazend goed. Ik had hier veel minder van verwacht.

Op dit moment vind ik het voor het geld zeker een grote aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook meteen gekocht. (om exact te zijn 9 oktober, 2 dagen na de Belgische release)
NetWave schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:16:
En tóch is er weinig beweging in deze thread...
HTC Touch2, een toestel voor mensen die niet alles aan de hoge toren hangen? :P
NetWave schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:16:
Over je opmerking van het weer op de home tab moet ik je bijstaan. Hij weet dat ik in Mol woon, en hij update het ook. Meestal zelfs correct.

Maar als ik op m'n werk update, dan blijft hij het weerbericht van Mol updaten. Ik was in de veronderstelling dat die tab zich baseert op GPS en het weerbericht laat zien van waar je op dat moment bent? Of ben ik mis?
Bij mij staat er ook exact de gemeente waar ik woon, maar ik ben daarna 4 dagen op vakantie geweest (4 dagen dezelfde locatie) en mijn thuisgemeente bleef er op staan, desondanks updaten hiervan.
Ik begrijp het zelf ook niet zo goed... :?

En om toch ff m'n mening te geven:
Zoals veel mensen al hebben aangehaald, de camera is erbarmelijk. De 2.0MP camera van m'n sony ericsson trok betere foto's, en had ook een flash.

Qua 'prijs/wat je krijgt' is deze telefoon één van de beste op de markt. Er zijn toestellen die veel duurder uitkomen, en mindere specificaties hebben.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een passende cover!
cfr mijn eerdere topic

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 291975 op 10-11-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:04
Het toestel nu een kleine week in gebruik. Ik moet zeggen dat het mijn verwachting overtrof.

Hiervoor had ik een HTC Touch Diamond. Ik had verwacht dat de Touch2 niet beter zou presteren, tot mijn verbazing deed het dat wel.

Een erg fijn toestel. WM6.5 is lekker snel en handig. Batterij vind ik een enorme pluspunt. Deze gaat t.o.v. de Diamond erg lang mee. GPS fix is razend snel (Bij de diamond moest je soms een aantal minuten of langer wachten) TomTom werkt super snel zonder haperingen of delays. Het toestel is lekker compact en licht, wat ik ook een erg fijne pluspunt vind.

Het programma "Microsoft My Phone" is echt Top! Voorheen hing ik mijn telefoon altijd aan de pc om via activesync/Windows mobiel apparaatcentrum mijn contacten/agenda/taken enz. te synchroniseren.
Nu gaat het lekker via internet met MS My Phone :) Echt een uitkomst!

De enige minpuntjes voor mij zijn:
De scherm resolutie. Deze is minder scherp dan mijn Diamond. Al moet ik zeggen dat ik hier al weer aan gewend ben.
Een Hardware navigatie/enter button. Hier wen je ook wel aan, maar soms is het fijn om deze te gebruiken.

Buiten de minpuntjes (die voor mij na verloop van tijd geen minpuntjes meer zijn) is het toestel Top!

Ik kan iedereen aanraden dit toestel te nemen. Vooral omdat het relatief goedkoop is t.o.v. de overige Htc toestellen. Eerst was ik nog aan het twijfelen tussen de Htc Tattoo en deze, maar ben nog steeds WM loyaal ;)

Hoop wel dat er binnenkort meer programma's hiervoor komen voor deze resolutie en dit type toestel. Voor de Diamond kwamen er destijds veel (custom) programma's/tweaks uit.

Ik probeerde een aantal programma's die ik op mijn Diamond had staan op de Touch2 te zetten zoals:
-SlideToShutdown
-Fabliv Action Screen

Helaas waren deze programma's te groot voor het scherm van de Touch2.

[ Voor 14% gewijzigd door morscha op 10-11-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324867

Ik denk dat dit toestel een beetje te lijden heeft onder de grote belangstelling voor de Touch HD2.
Die werd bekend op het moment dat deze uitkwam. Iedereen heeft het namelijk over de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vandaag de touch2 ontvangen, morgen gaat hij weer terug naar T-Mobile. Ben er niet tevreden mee (anders gaat hij ook niet terug natuurlijk). Grootste minpunten zijn de snelheid en de camera... dat is allebei niet veel. Misschien een beetje kort door de bocht maar een snel toestel is het niet en ook de camera is alles behalve goed. Overdag met goed licht gaat het wel maar een beetje schemer en de foto is al niet meer te zien.

Snap best dat de toch2 geen high-end toestel is maar dit viel me gewoon heel erg tegen. Gelukkig kan ik zonder opgaaf alles retour sturen... en nu maar weer verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetWave
hemiparo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:59:
Grootste minpunten zijn de snelheid en de camera...
De camera is inderdaad gegrond.

Maar snelheid? Ik vind het toestel net vlot reageren. Kan je iets specifieker zijn?

• hemiparo
  • Niet online
NetWave schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:17:
[...]
Maar snelheid? Ik vind het toestel net vlot reageren. Kan je iets specifieker zijn?
Met snelheid bedoel ik aan de ene kant de snelheid van het toestel (opstarten, bladeren door applicaties) maar vooral de 'snelheid' waarmee ik dingen heb gevonden en kan doen. Kan natuurlijk een kwestie van wennen zijn.
Maar... als je de snelheid waarmee ik een sms maak vergelijk met mijn oude toestel en de touch2 zit er toch wel veel verschil in. En het grootste probleem is dat ik (nog?) niet alles met één hand kan doen...

• Mikemkm
NetWave schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:17:
[...]

De camera is inderdaad gegrond.

Ook hier camera kan ik snappen (geen flits maar voor simpel gebruik voldoende)
Maar snelheid niet. Ik moet zelfs zeggen dat ik het apparaat prima snel vind (zeker voor het geld) Alle applicaties starten vlot en werken prima. Geen vertraging. Zelfs de touch aansturing voelt prima direct aan. Dit was bij mijn vorige HP PDA minder.

• hemiparo
  • Niet online
Snelheid heb ik misschien dan teveel van verwacht... aan de andere kant viel het me ook erg tegen dat ik niet met één hand het toestel kon bedienen... of ben ik daar de enige 'gehandicapte' in... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
hemiparo schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:13:
Snelheid heb ik misschien dan teveel van verwacht... aan de andere kant viel het me ook erg tegen dat ik niet met één hand het toestel kon bedienen... of ben ik daar de enige 'gehandicapte' in... :)
Lukt bij mij prima met één hand. Erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben zelf momenteel trotse bezitter van HTC Touch (first edition). Tis werkelijkwaar pracht toestel, vergeleken met de "koelkasten" die tegenwoordig uitgebracht worden om lekker breedbeeld filmpjes te bekijken..ahumm.

Ik kijk nog even de kat uit de boom, want ik wil toch weer een zwarte toestel kopen i.p.v. een zilvere.
Nadeel vind ik wel dat je geen screenprotector en een hoesje bijkrijgt, wat dit bij de eerste wel het geval was.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

hemiparo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:59:
Grootste minpunten zijn de snelheid en de camera...
Als je foto's wilt maken koop dan een foto camara ipv een telefoon.
Een telefoon is bedoeld om te bellen, en evt nog zakelijk toepassingen zoals agenda etc te beheren.
Camera is een leuke gadget maar om nou een telefoon voor de camerafunctie te kopen :/

snelheid kan ik nog niets over zeggen aangezien die van mij pas in januari in bezit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327161

Over het algemeen is de snelheid goed maar bij het openen van mijn collegerooster (excel bestand) duurt het toch vrij lang (rond de 20-30 seconden) voor die volledig geladen is. Dat is net te langzaam om even snel op te zoeken welk lokaal je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik heb nu ook de zilveren versie in mijn bezit. Ben er erg blij mee. Hij werkt gewoon goed en is voor mijn doen niet langzaam (bellen, sms'en, contactpersonen synchronisatie, mail, etc.) De camera is niet heel spectaculair maar zal ik toch weinig gebruiken verder.

Helaas werkt de applicatie s2u2 (Slide 2 Unlock 2) niet helemaal lekker erop. Ik heb problemen met de vergrendeling. De standaard vergrendeling blijft namelijk gewoon werken naast de s2u2 vergrendeling waardoor ik dus 2 keer in moet loggen. Kan ook nergens iets in de opties vinden waar ik het kan uitzetten. Ook kan ik geen wallpapers instellen in deze applicatie (allemaal rare deeltjes van pics in het scherm). Uiteraard ligt dit aan de applicatie en niet aan het toestel!

Ik zou het echter wel heel relaxt vinden als iemand hier een oplossing voor weet te vinden :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaVeFiSh schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:47:
Helaas werkt de applicatie s2u2 (Slide 2 Unlock 2) niet helemaal lekker erop. Ik heb problemen met de vergrendeling. De standaard vergrendeling blijft namelijk gewoon werken naast de s2u2 vergrendeling waardoor ik dus 2 keer in moet loggen.
Waarom heb je s2u2 nodig als er standaard al een "slide-to-unlock" op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
omdat op s2u2 meer gegevens kunnen worden getoond zoals je agenda punten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Anoniem: 35872 schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:13:
[...]
Als je foto's wilt maken koop dan een foto camara ipv een telefoon.
Een telefoon is bedoeld om te bellen, en evt nog zakelijk toepassingen zoals agenda etc te beheren.
Camera is een leuke gadget maar om nou een telefoon voor de camerafunctie te kopen :/

snelheid kan ik nog niets over zeggen aangezien die van mij pas in januari in bezit is.
Ik heb een goede camera maar heb die niet altijd bij me. Verwacht ook geen technische hoogstandjes van de camera in mijn telefoon maar toch wel dat het zeker zo goed moet zijn als de camera in mijn 2 jaar oude SE K770i... en dat is duidelijk niet het geval. En dat vindt ik annu nu niet acceptabel nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
hemiparo schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:01:
[...]

Ik heb een goede camera maar heb die niet altijd bij me. Verwacht ook geen technische hoogstandjes van de camera in mijn telefoon maar toch wel dat het zeker zo goed moet zijn als de camera in mijn 2 jaar oude SE K770i... en dat is duidelijk niet het geval. En dat vindt ik annu nu niet acceptabel nee..
Ben het met hemiparo eens. Htc blijft stug achter met de camera kwaliteit! Terwijl andere toestellen al lang een prima camera aan boord hebben en wel gewoon hierop blijven door ontwikkelen.

Alleen indien je van een stilstaand object/persoon een foto wilt maken en er is voldoende licht aanwezig krijg je redelijke foto's, maar in 80%, in mijn geval, maak ik nooit van stilstaande objecten/personen foto's.

Ik stuur vaak mms'jes en/of upload gemaakte foto's met het toestel naar twitter/hyves. Een upgrade van het toestel zou een grote aanwinst zijn. Hier is in het verleden al vaak over geklaagd, maar helaas geeft HTC hier geen gehoor aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Halo, ik heb de HTC T2 inmiddels ruim een week met een eenvoudig slimbel abbo maar wel extra snel internet.

Voor alsnog vindt ik het een heel leuk toestel. :*)
Ik ben niets gewend want had een tamelijk ouwe nokia en dit is dus mijn eerste Touch smartphone.

Belangrijk voor mij was ook de prijs-kwaliteit verhouding.
Terug lezend herken ik veel in Netwaves `review` en heb geen last van vastlopers.

De batterij vindt ik wel wat snel leeg gaan. Maar dat kan ook zijn dat ik niets gewend ben en nog veel zit uit te vogelen hoe alles werkt etc .
Gisteren wilde het niet meer als 70 % laden ,maar nadat ik een keer uit en aan deed was het gewoon 100%.
Kan het zijn als je een andere usb kabel er tussen zet dat die niet goed laadt?
Ik heb tomtom geinstalleerd deze werkt goed en heb wat gelezen over apps maar kom niet echt een tegen die wat toevoegt want de meeste functies zitten er gewoon al in .Ik lees graag een App die wel wat nieuws brengt.
Dat de fotocam niet top is was me bekend en hindert mij niet.

[ Voor 4% gewijzigd door plaster op 18-11-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Anoniem: 35872 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:04:
Dit toestel ook besteld bij mijn nieuwe werkgever, start er pas op 1 januari dus moet nog even wachten.
Heb het toestel in de winkel vast gehad en voelt degelijk aan,
vooral de basis bediening die je met de vingers kunt doen beviel mij goed.
aan stylussen heb ik een hekel en stel ik het liefst zoveel mogelijk uit.
Dan zou ik een ander toestel kiezen...want sms-en of email typen en browsen is wat lastig met je vingers. :)
Google maps is ook vrij onbetrouwbaar. Hij heeft een standaard afwijking van ongeveer 300 meter. Maar dit zal wel aan google maps liggen en niet aan het toestel.
Denk dat je gelijk hebt want Tomtom geeft haar fijn weer waar ik ben.

[ Voor 20% gewijzigd door plaster op 18-11-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ik had ook de standaard afwijking in google maps, totdat ik ontdekte dat je de GPS functie in het menu van google apps moest aanzetten 8)7

Echter moet je wel buiten staan om er gebruik van te kunnen maken, anders kan die de satelliet niet vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door CaVeFiSh op 18-11-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
morscha schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:22:
[...]
Ben het met hemiparo eens. Htc blijft stug achter met de camera kwaliteit! Terwijl andere toestellen al lang een prima camera aan boord hebben en wel gewoon hierop blijven door ontwikkelen.
_/-\o_ ik sta niet alleen! _/-\o_

Maar goed, heb ondertussen nog even met het toestel kunnen spelen en misschien zou ik er aan kunnen wennen... op de camera na dan: die is en blijft gewoon brak!

* hemiparo is wel bang dat het steeds meer touch toestellen gaan worden en het oude komt te vervallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Camera is gewoon helemaal bagger, ik heb hem nu standaard op ISO800 staan op het nog een soort van functioneel te maken. Geen autofocus is gewoon echt een groot gemis en ook zijn er op ISO200 gewoon simpelweg geen goede foto's te maken tenzei je je hand heel stil houd en er niet beweegt.

Gelukkig gebruikte ik met me vorige mobiel ook me camera nooit en als ik echt foto's wil maken doe ik dat met me DSLR gezien dat altijd de kwaliteit van mobieltjes zal overtreffen.

Ik ben nu nog heel veel aan het spelen met het apparaat en heb nog lang niet genoeg gespeeld om een goede conclusie te kunnen trekken, maar tot nu toe bevalt het wel heel erg goed! Doet gewoon precies wat ik nodig heb, en tsja ik ben dan ook niet iemand die het echt nodig vind dat je er een russisch ruimtestation mee kunt aansturen, mail/sms/agenda/contactpersonen/bellen/navigatie is voor mij voldoende en dat lijkt tot nu toe gewoon naar behoren te werken.

• CaVeFiSh
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende Navigator gevonden, zojuist IGO 8 geprobeerd... maar wil nog niet echt lekker werken. Iemand al wel iets werkend gekregen?

• NetWave
CaVeFiSh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:30:
Iemand al wel iets werkend gekregen?
De demo van Copilot deed het prima. Nu staat er Tomtom Navigator op, en die doet het ook uitstekend! Hij heeft zelfs sneller een fix dan mijn oude Mio P350.

• plaster
CaVeFiSh schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:30:
Heeft er iemand eigenlijk al een goed werkende Navigator gevonden, zojuist IGO 8 geprobeerd... maar wil nog niet echt lekker werken. Iemand al wel iets werkend gekregen?
Ja,.. hier ook tomtom navigatie.

Ik gebruik Garmin, werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Kunnen jullie is een indicatie geven van hoe lang je gemiddeld doet met een 100% opgeladen accu?
Het hangt natuurlijk af van je gebruik .Ik heb bv vandaag om 12.00 uur de accu vol, ik gebruik geen applicaties en doe het af en toe aan om mail te checken sms je te sturen en een keertje op internet( totaal misschien 20 minuutjes). verbruik om 1700 uur op 70 %.

Is er ook een app die dat bij houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plaster schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:08:
Kunnen jullie is een indicatie geven van hoe lang je gemiddeld doet met een 100% opgeladen accu?
Het hangt natuurlijk af van je gebruik .Ik heb bv vandaag om 12.00 uur de accu vol, ik gebruik geen applicaties en doe het af en toe aan om mail te checken sms je te sturen en een keertje op internet( totaal misschien 20 minuutjes). verbruik om 1700 uur op 70 %.

Is er ook een app die dat bij houdt?
Stop jij de dataconnectie als je niets doet? (door lang op rood te drukken, en dan de onderste keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Die optie is grijs, ik kan het niet aanklikken.Scheelt dat veel energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke keer nadat ik een satelietverbinding heb gemaakt, zet ik die verbinding zo manueel terug uit, het lijkt me logisch dat een constante internetverbinding meer batterij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Zou dit ook werken voor de touch2.

[ Voor 59% gewijzigd door plaster op 20-11-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Heeft iemand een programma draaien net zoals "Fabliv action screen"? -->

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
morscha schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:26:
Heeft iemand een programma draaien net zoals "Fabliv action screen"? -->

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422136
Helaas te voorbarig. Gevonden voor onze mooite Htc touch2 -->

Deze link werkt niet meer
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422703

Nieuwe link -->
http://f1ip.net/plug.php?...wnloads/KaiserFiles/Cabs/
(Zoek in de lijst naar Fabliv Action Screen)

Deze action screen is erg aan te raden. Superhandig!!

[ Voor 16% gewijzigd door morscha op 26-11-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Mooie tip , ik lees ook over een update vanaf vandaag te downloaden.

[ Voor 37% gewijzigd door plaster op 24-11-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Nog een handige progje voor de Htc Touch2 -->

http://www.themobileblog....mobile-with-poweroptions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Some screens from my phone :)

Afbeeldingslocatie: http://i337.photobucket.com/albums/n370/tfoejalla/DSC06008-1.jpg
(Klik op het plaatje voor een grotere screen)

Afbeeldingslocatie: http://i337.photobucket.com/albums/n370/tfoejalla/DSC06009-1.jpg

[ Voor 198% gewijzigd door morscha op 26-11-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand enig idee hoe je de softkeys kan aanpassen, ik heb al diverse progjes geprobeerd.

Echter................ deze passen de softkeys wel aan maar niet wanneer touchflo draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Anoniem: 225039 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:18:
iemand enig idee hoe je de softkeys kan aanpassen, ik heb al diverse progjes geprobeerd.

Echter................ deze passen de softkeys wel aan maar niet wanneer touchflo draait.
Klopt inderdaad. Als je touchflo hebt draaien lukt het niet via Softkey manager. Zodra je geen gebruik maakt van Touchflo kan het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door morscha op 25-11-2009 13:46 ]

• morscha
Sinds gisteren Iphone Today geinstalleerd op de Touch2 :)

-->
Afbeeldingslocatie: http://i337.photobucket.com/albums/n370/tfoejalla/DSC05994-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i337.photobucket.com/albums/n370/tfoejalla/DSC05996-1.jpg

2e blad
Afbeeldingslocatie: http://i337.photobucket.com/albums/n370/tfoejalla/DSC06002-1.jpg

Erg handig en fijn. Download en instructie hier -->

http://forum.htcgeeks.com/showthread.php?t=1781

Have fun with it :)

Ps: Je hebt de Qvga cab file nodig ;)

[ Voor 34% gewijzigd door morscha op 26-11-2009 10:29 ]

morscha schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:16:
Sinds gisteren Iphone Today geinstalleerd op de Touch2 :)

Erg handig en fijn. Download en instructie hier -->

http://forum.htcgeeks.com/showthread.php?t=1781

Have fun with it :)

Ps: Je hebt de Qvga cab file nodig ;)
Dus dit werkt als ander "theme", en je kan blijven wisselen tussen touchflo en dit?
En al wat je moet doen is stap 11 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-06 21:04
Ik heb deze ook besteld na lang twijfelen.
Begin volgende week moet hij binnenkomen.

Moet je nog wat erbij kopen voor de gps in je auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchie01 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 03:34:
Ik heb deze ook besteld na lang twijfelen.
Begin volgende week moet hij binnenkomen.

Moet je nog wat erbij kopen voor de gps in je auto ?
Ja, want er staat enkel een trial-versie van CoPilot op, en telkens je deze wil gebruiken in die 2 weken trial, moet je een internetconnectie maken.. niet echt handig dus.

Zelf gebruik ik Garmin, en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
Anoniem: 291975 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:20:
[...]

Dus dit werkt als ander "theme", en je kan blijven wisselen tussen touchflo en dit?
En al wat je moet doen is stap 11 installeren?
Yes, werkt als ander theme en je kunt blijven wisselen. Ja, stap 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
Anoniem: 291975 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:20:
[...]

Ja, want er staat enkel een trial-versie van CoPilot op, en telkens je deze wil gebruiken in die 2 weken trial, moet je een internetconnectie maken.. niet echt handig dus.

Zelf gebruik ik Garmin, en dat werkt perfect.
Ik doelde meer op een sigarette-kabel en een houder voor de mobiel.
Dat andere heb ik al gedownload :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchie01 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:22:
[...]

Ik doelde meer op een sigarette-kabel en een houder voor de mobiel.
Dat andere heb ik al gedownload :o
Een sigarette-oplaadkabel voor in de auto is handig, maar geen must. Je kan volgens mij perfect met een opgeladen batterij de GPS 2 uur gebruiken.
Als je 's nachts rijdt is het licht van het scherm veel te fel, en dan kan je het best het achtergrondlicht op het laagste zetten, en dan kan je nog veel langer rijden. (Heb ik zelf getest, en ging van 100% naar 70% op 2 uur met achtergrondlicht op het allerlaagste)

Maar wil je naar Frankrijk enz... dan is het inderdaad best dat je zoiets aanschaft (wat ik trouwens ook heb gedaan), want in Action (waar ik hem heb gekocht) vind je zo'n auto-oplader al voor 1,5 euro.

Een zuignap met houder zou ook nog handig zijn... maar ik heb tot nu toe nog geen goedkope houder gevonden. (op de site van HTC kost zoiets 25 Euro wat echter te veel naar mijn zin is)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 291975 op 28-11-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
oke dat is duidelijk. bedankt !
Pagina: 1 2 3 Laatste