Wil je die site ook even posten. Ik heb die site ook ooit gevonden (als het dezelfde is), maar kon hem daarna niet meer vinden. Ben benieuwd naar je resultaat! Ik heb het zelfde systeem (en scherm) als jij, als jij tenminste ook een elektrisch rolscherm hebt.Xcalibur schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:29:
[...]
Zo, inmiddels hangt alles, is er een nieuwe receiver en speakerset, zijn de kabels weggewerkt en heb ik dus gisterenavond de eerste film gekeken!![]()
Ik heb nog geen gordijnen (die zijn besteld), maar wel lamellen... maar als het buiten nog licht is merk je dat wel goed aan die kant van het scherm, veel minder contrast enzo. Als het wel donker is, is het beeld echt prima (op 100 inch diagonaal)! Opvallend hoe licht de kamer wordt door wat er van het scherm reflecteert zeg maar....
Ik heb een DVD gekeken, en dat is op zich prima, alleen in de ondertiteling zag je af en toe wat pixels - veel was ook cursief, dat is niet ideaal natuurlijk. Ik ben benieuwd naar een BluRay!![]()
Op een of andere reviewsite had ik nog een artikel gevonden over de instellingen voor een beter contrast en natuurlijkere kleuren, ga ik ook nog eens bekijken... misschien wordt het wel nog mooier![]()
Pics volgen nog, die moet ik nog maken....
Basement Bios ---- Exo-S