Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto overleden, welke

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
En.

Doet de laguna het nog?

:')

[/flauw]

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
flashin schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:03:
En.

Doet de laguna het nog?

:')

[/flauw]
hehe ja op zich wel, alleen hoorde ik vanmorgen een raar geluid bij het remmen. Alsof er bladeren tussen de schijven oid zaten. Gelukkig ging het later weg. Is dit een probleem>? of kan dit komen omdat de remmen koud zijn?

Verder wil ik de mogelijkheden uitzoeken om een afstandbediening in te bouwen voor mijn radio. Is dit simpel? Ik heb gezien dat ik optioneel een afstandbediening kan bestellen, maar hoe plaats ik zoiets?

en cruisecontrol, is dat simpel te bouwen?

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15
Uhm, bedoel je stuurbediening voor je radio of een losse IR afstandsbediening?
In het laatste geval hoef je helemaal niets in te bouwen.

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• Tennisbal
MoZe schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:10:
Uhm, bedoel je stuurbediening voor je radio of een losse IR afstandsbediening?
In het laatste geval hoef je helemaal niets in te bouwen.
liefst stuurbediening, is dat moeilijk in te bouwen? en plak je een ir afstandbediening ergens op vast ofzo?of moet je hem ergens leggen en dan pakken als je hem wilt gebruiken>? dat lijkt me niet heel relaxt. liefst eentje aan een hendel/stuur oid

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Afstandbedieningen kun je vaak wel ergens op plakken, stuurbediening is een heel ander verhaal en dan zou je eigenlijk moeten weten of zo'n stuur uberhaupt geleverd werd op de laguna.
Geen idee of dat zomaar achteraf in te bouwen is :o

Cruisecontrol inbouwen kan, al zou je het even na moeten vragen bij een laguna forum of een garage.. Maar ik weet niet of ik het zou doen op een auto van 1350 euro. Een beetje cruisecontrol kost zo 100 euro (John Gold) en om in te laten bouwen zit je er al weer honderden euro's overheen.
Hangt een beetje vanaf of je kilometerteller digitaal is of analoog (met een kabel), dan moet er e.e.a. gebeuren met magneetjes...

Over je remmen: wat was het voor raar geluid, het was geen piep? het kan zijn dat je remblokken een beetje 'glazig' zijn ofzo.

• Tennisbal
flashin schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:02:
Afstandbedieningen kun je vaak wel ergens op plakken, stuurbediening is een heel ander verhaal en dan zou je eigenlijk moeten weten of zo'n stuur uberhaupt geleverd werd op de laguna.
Geen idee of dat zomaar achteraf in te bouwen is :o

Cruisecontrol inbouwen kan, al zou je het even na moeten vragen bij een laguna forum of een garage.. Maar ik weet niet of ik het zou doen op een auto van 1350 euro. Een beetje cruisecontrol kost zo 100 euro (John Gold) en om in te laten bouwen zit je er al weer honderden euro's overheen.
Hangt een beetje vanaf of je kilometerteller digitaal is of analoog (met een kabel), dan moet er e.e.a. gebeuren met magneetjes...

Over je remmen: wat was het voor raar geluid, het was geen piep? het kan zijn dat je remblokken een beetje 'glazig' zijn ofzo.
dank voor de info. cruisecontrol skip ik toch maar :) afstandbediening ga ik uitzoeken.

@remmen: als ik rijd hoor ik de achterremmen remmen zeg maar. Ik heb het idee dat ik het geluid van de schijven hoor die tegen het wiel aan drukken oid. het is geen piepend geluid, geen metaal geluid meer heel zacht remmend geluid. damn hoe leg je dat uit :) volgens de garage kon er misschien stof tussen zitten, maar ik moest er geen probleem van maken, was waarschijnlijk niks. ik kan uiteraard altijd langskomen bij hem.

btw, ze hebben m'n parrot CK3100 stroom ding verkeerd aangesloten dus hij slaat bepaalde instellingen niet op, dus rijdt zaterdag wel ff langs om beide dingen te checken,.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

tennisbal schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:25:
vandaag laguna opgehaald. Man man man wat een lekker autootje voor zo weinig geld :) heb er een parrot in laten zetten. Ideaal allemaal. mocht ie overlijden dan is de schade beperkt (slechts 1350 euro)
Leuke vooroordelen allemaal - vooral van mensen die zelf nooit een Renault hebben gehad. :)

Een phase 1 Laguna uit 1996 is helemaal geen slechte auto - mits hij goed behandeld is.
(De allereerste Laguna II modellen moet je wel links laten liggen). En voor 1350 euro ook geen slechte koop, zeker niet met nieuwe distributie riem etc. Slijtage heb je altijd, met welke auto dan ook, dus af en toe zal je es wat moeten (laten) vervangen maar dat heb je met elke auto.

Een Laguna 1 zou geen roest meer moeten hebben - als hij roestvrij is, geen liters olie verbruikt en verder in goede staat is dan kan je d'r best nog een paar ton d'r op zetten. Er rijden in Frankrijk legio Renault 19, Renault 21, Megane I en Laguna Itjes rond met tig ton op de teller. Niet elke fransoos kan zich een nagelnieuwe auto veroorloven. Zolang het maar niet begint te roesten kan je ver komen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Tennisbal
tazzman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:42:
[...]

Leuke vooroordelen allemaal - vooral van mensen die zelf nooit een Renault hebben gehad. :)

Een phase 1 Laguna uit 1996 is helemaal geen slechte auto - mits hij goed behandeld is.
(De allereerste Laguna II modellen moet je wel links laten liggen). En voor 1350 euro ook geen slechte koop, zeker niet met nieuwe distributie riem etc. Slijtage heb je altijd, met welke auto dan ook, dus af en toe zal je es wat moeten (laten) vervangen maar dat heb je met elke auto.

Een Laguna 1 zou geen roest meer moeten hebben - als hij roestvrij is, geen liters olie verbruikt en verder in goede staat is dan kan je d'r best nog een paar ton d'r op zetten. Er rijden in Frankrijk legio Renault 19, Renault 21, Megane I en Laguna Itjes rond met tig ton op de teller. Niet elke fransoos kan zich een nagelnieuwe auto veroorloven. Zolang het maar niet begint te roesten kan je ver komen :)
kijk dit soort berichten houd ik van :) ik moet zeggen dat hij nog steeds enorm bevalt. Wil wel een subwoofer want lage tonen gaat niet goed. Met een sub worden toch standaard alle basgeluiden naar de sub gestuurd? en zou dit probleem opgelost moeten zijn?
Pagina: 1 2 Laatste