In-ear buds, met mic en telefoonknop, gezocht (€100)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik gebruik nu al lange tijd Creative EP-630 en Sennheiser CX400 (waartussen ik het verschil nauwelijks hoor trouwens) en ik wilde wel eens iets met beter geluid.
Ik wil ze gebruiken in combinatie met een iPhone en wil dus ook oordopjes met microfoon en telefoonknop. Ik zat eerst te kijken naar de V-Moda Vibe Duo maar deze schijnt erg snel kapot te gaan.
Bluetooth earbuds zouden trouwens ook fijn zijn.
Ik sta dus echt open voor alle suggesties, de prijs moet rond de 100 euro liggen, zolang de geluidskwaliteit maar van hoog niveau is.
(Offtopic; Weet iemand of bluetooth aan hebben staan meer van de batterij vraagt dan dat bedraadde oordopjes doen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Dit mag in 3i, daar zijn ook al meerdere topics over dit onderwerp te vinden. Zie o.a. [iPhone 3G] Goede in-ear headset tot € 100 & [iPhone & iPod Touch 2G] Bluetooth headsets & ervaringen.

Bluetooth, zeker A2DP voor een headset, vraagt behoorlijk veel van je batterij. Daarnaast is de kwaliteit van het geluid erbarmelijk t.o.v. gelijk geprijste bedrade headsets. We willen je verder graag helpen, maar dan verwachten we toch wel iets meer inzet. Probeer duidelijk te definieren wat je zoekt en vooral wat je al aan alternatieven hebt gevonden. Wil je graag veel bass of juist niet? Wil je in-ear of juist niet? Wil je bluetooth of juist niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2009 13:16 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."