Goed jongens! De punten tot zo ver! Nu moeten we even bekijken wat we allemaal mee gaan nemen in de brief.
Laat dus graag even weten wat je van deze lijst vind.
Kleine opmerking: ik heb de lijst niet echt gecontroleerd op het feit of er punten tussen staan die relevant zijn of niet, de uiteindelijk zal mogelijk korter zijn tenzij er ineens weer nieuwe punten naar boven komen.

Have fun!
1. Xmasjos
1. Te weinig C-geheugen
2. GPS werkt niet goed
3. Af en toe vastlopers (ja, nog steeds)
4. Telefoon wordt traag bij een volle E-schijf. Waarschijnlijk vanwege het indexeren van muziek, fotos e.d.
2. Kwak1983
5. "Witte waas" over foto's in donker met flits, ook na diverse fw updates nog
6. Gigantisch lang wachten op software-updates voor bepaalde productcodes
7. Geen andere browser als standaard in te stellen
8. Lenscover krassen door ontwerpfout
9. Spontane reboots
10. Afbladderen verf zilveren randje (na 2 (!!!) maanden al)
11. Telefoon op luidsprekerstand betekent onhoorbaar voor tegenpartij (kraken/knarsen)
12. Simpele reactie(s) van Nokia zelf op de klachten/problemen (o.a. op mijn brief: @BaszCore, deze mag je wat mij betreft in zijn volledigheid gebruiken, pm maar als je het origneel + mail van Nokia wilt hebben)
3. vtpeters
13. Telefoon reageert traag (of niet) op aanraakscherm na deblokkeren toestel
(met o.a. gemiste oproepen als gevolg);
14. Aanraakscherm werkt over algemeen slecht, onnauwkeurig en lijdt aan 'spook' bediening;
4. TTROADS
15. Belachelijk korte accutijd vooral bij gebruik wifi en/of GPS ondanks een flinke accu en relatief trage CPU.
16. Slechte bouwkwaliteit behuizing in het algemeen, out of the box al kraken, ontgrendelschuifje wat zeer fragiel is.
17. Veronderstelde basis functionaliteit komt pas maanden of jaren na de release beschikbaar. (HTML e-mail bijvoorbeeld)
5. metallicattim
18. Als ik hem dichtklap en met het schuifje op vergrendeling wil zetten, duurt dit soms 4-5 seconde, dat is gewoon irritant...
19. De batterij is nu na 1 jaar echt zo goed als op... langer dan 2 dagen doe ik er niet meer mee, als ik veel internet moet ik hem elke dag opladen.
20. Het touchscreen is in vergelijking met andere phones, gewoon bar slecht...
21. Ik heb mn email ingesteld op automatisch ophalen, maar alleen eigen netwerk. Ik woon aan de grens, dus ik ben nogal vaker in DLD, ik krijg dan elke keer de vraag of het netwerk verbinding mag maken ( o.i.d. ), klik je dan per ongeluk op ja, gaat ie een nieuw e-mailaccount aanmaken... zucht...
22. Bovenin het scherm staat eigenlijk 24/7 het icoontje van "nieuwe e-mail" ondanks dat er geen enkele nieuwe mail is, of dat je de nieuwe mail al gelezen hebt, het blijft er gewoon staan. Een enkele keer maar dat het daadwerkelijk verdwijnt
6. BaszCore
23. Meldingen dat er niet genoeg geheugen beschikbaar is terwijl er geen enkele applicatie open staat. Herstart van de telefoon is noodzakelijk.
24. Internet Browser opent soms geen enkele website en vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Enige optie om dit op te lossen is de telefoon te herstarten.
7. Lutj
25. Machtig traag reageren bij het gaan naar menu's.
26. Automatische daaifunctie is dikke stroop.
27. Meest schandalige is nog wel dat je binnen de kortste keren van je alluminium laag af bent!
28. Batterij houdt het bij tegenwoordig niet langer meer uit dan een dag
29. Exchange geeft systeemfout aan, nergens een oplossing te vinden.
30. Sms beichten op automatisch naar de c schijf als je het apparaat als massa opslag gebruikt, ook al zo schandalig
31. Pauper browser
Kleine edit: Doen nu al 13 mensen mee! Volgens mij zijn er echter veel meer mensen die er proberen mee hebben! Schroom niet om mee te doen want je hebt alleen jezelf ermee!
Wil je mee doen stuur dan ff mail met je nickname en echte naam naar jebenteenezel(at)hotmail.com!
[
Voor 3% gewijzigd door
BaszCore op 17-09-2010 19:04
]