Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschillende Browers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor school een taak gekregen. Deze houd in dat ik drie browsers moet bespreken.
Ik heb gekozen voor Internet Explorer,Mozilla Firefox & Google Chrome..

Welke vinden jullie de beste en welke de slechtste?
Geef je voor- en nadelen van de browsers..

Alvast bedankt,

Kevin ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het is op GoT niet de bedoeling dat wij je huiswerk voor je gaan maken. Je kunt beter zelf even alle 3 de browsers installeren en zelf aan de slag gaan met testen.

Zo is Firefox de enige uit het rijtje met een add-ons mogelijkheid, draait Chrome elke tab in een apart proces en gebruiken ze alle drie een andere render engine. Eigen ervaring is dan beter dan het aan anderen vragen :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Knock yourself out. ;)

@Lighteye: ga je toetsenbord spoelen. IE6 aanraden is net zoiets als zeggen dat seks zonder condoom veiliger is.

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 05-10-2009 00:54 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

De beste: internet explorer 6.
De slechtste: internet explorer 7 en 8 (gedeelde plaats).

edit: nog een kleine motivatie dan maar: heel veel internetpagina's zie je niet goed weergegeven worden met andere browsers daarom is het beter internet explorer 6 te blijven gebruiken. Kost ook minder geld voor bedrijven en instanties om de internetpagina's niet te hoeven omzetten.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 00:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ook helemaal niet de bedoeling om mijn huiswerk te maken onozele.. Kmoet gewoon rondvragen naar andere meningen (mocht niet alleen van mijn eigen zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Staat er ergens in dat je mijn huiswerk moet maken? Ik wou gewoon een mening vragen van mensen die hier serieus op kunnen antwoorden.

Dankuwel

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Firefox is mijn persoonlijke favoriet en wel om het volgende:
1. veel aanpassingen mogelijk in het 'about:config' menu
2. het overweldigende aanbod van add-ons
3. heb zelden tot nooit vast lopers en ben tot nog toe geen website tegen gekomen die niet lekker werkt in deze browser

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:47:
Staat er ergens in dat je mijn huiswerk moet maken? Ik wou gewoon een mening vragen van mensen die hier serieus op kunnen antwoorden.
Ehm, zelf even zoeken had je het lijstje van CodeCaster opgeleverd, had je tig meningen op een rijtje gehad....
Switcherd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:50:
3. heb zelden tot nooit vast lopers en ben tot nog toe geen website tegen gekomen die niet lekker werkt in deze browser
En anders is er IE-tab to the resq :Y)

Verwijderd

Wiethoofd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:39:
Het is op GoT niet de bedoeling dat wij je huiswerk voor je gaan maken. Je kunt beter zelf even alle 3 de browsers installeren en zelf aan de slag gaan met testen.

Zo is Firefox de enige uit het rijtje met een add-ons mogelijkheid, draait Chrome elke tab in een apart proces en gebruiken ze alle drie een andere render engine. Eigen ervaring is dan beter dan het aan anderen vragen :Y)
Sinds wanneer heet IE geen addons ? Ik gok zelfs dat er aanzienlijk meer zijn dan voor FF al waren het maar van die irrie toolbars.

Verwijderd

Topicstarter
Oké sorry wiethoofd, maar ik ben hier maar juist lid. En ik wou dit rap weten (taak tegen morgen) snap je? :p

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Les 1: wacht niet met je taken tot de laatste dag.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:45:
Ook helemaal niet de bedoeling om mijn huiswerk te maken onozele.. Kmoet gewoon rondvragen naar andere meningen (mocht niet alleen van mijn eigen zijn)
Dan had je dat in de TS duidelijk moeten aangeven. En de manier waarop jij je toon aanslaat tegen een ander is ronduit onbeschoft. Dat je (te) laat bent met je huiswerk is geen excuus. Van mij hoef je in elk geval geen bijdrage te verwachten. :( Voortaan maar eerder aan je huiswerk beginnen.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Mmm...., iets met op tijd beginnen? Tevens ziet het hele topic eruit alsof je zo makkelijk mogelijk wat meningen binnen wil harken, zonder eigen input en moeite. Je hebt drie links gekregen met meer dan voldoende informatie. Ga daar eerst eens mee aan de slag, en let ook op je taalgebruik, zowel wat betreft de toon die je aanslaat als het letterlijke taalgebruik

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 01:02 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:54:
Sinds wanneer heet IE geen addons ? Ik gok zelfs dat er aanzienlijk meer zijn dan voor FF al waren het maar van die irrie toolbars.
Add-ons in firefox zijn echt toevoegingen aan je browse ervaring, zo'n toolbar zal dat voor mij nooit waar kunnen maken :Y) En volgens mij zijn er inmiddels voor Firefox meer dan voor IE ;)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat is niet helemaal de manier waarop we hier met elkaar omgaan, KayKevin.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Wiethoofd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 01:15:
[...]

Add-ons in firefox zijn echt toevoegingen aan je browse ervaring, zo'n toolbar zal dat voor mij nooit waar kunnen maken :Y) En volgens mij zijn er inmiddels voor Firefox meer dan voor IE ;)
Nee, veel toolbars zijn idd rommel maar om nou te zeggen dat daarom IE geen add-on support heeft is natuurlijk onzin.
Pagina: 1