Mijn 46PFL9704 stopt er gisterenavond mee.
Een harde knal, en uit was ie.
Vanochtend werkte hij weer, maar ik heb verders niets getest.
Anoniem: 301547
Dat heb ik nu ook al 2x gehad met mijn 46PFL9704.Hydraulic schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:35:
Mijn 46PFL9704 stopt er gisterenavond mee.
Bij CRT's wordt altijd de buitenmaat van de beeldbuis gegeven. Het zichtbare gedeelte is kleiner.Anoniem: 301547 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:55:
Heeft iemand enig idee?
Ik meet net mijn 32 inch crt op en ipv 81.28 centimeter diagonaal is ie toch echt maar 77 centimeter.
![]()
Nog eens op de doos gekeken en echt 32 inch en ik heb vier keer gemeten.
Ben erg benieuwd of jullie hetzelfde constateren......slaat toch nergens op.
Anoniem: 301547
Echt? , is de 40pfl9704 wel echt 101.6 cm diagonaal dan?ginkgo schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
Bij CRT's wordt altijd de buitenmaat van de beeldbuis gegeven. Het zichtbare gedeelte is kleiner.
Zou ik toch eens contact opnemen met de leverancier.FoxRay schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
Dat heb ik nu ook al 2x gehad met mijn 46PFL9704.
Enkele weken geleden voor de 1e keer en gisterenavond voor de 2e keer.
Geen idee wat er precies gebeurt, maar daarna werkt alles weer.
Wat er waarschijnlijk gebeurt is een 'cold boot'. De TV start opnieuw op. Doordat de stroom van de luidspreker versterker gaat (en de luidsprekers zo goed zijn) hoor je een knal. Dit kan verder geen kwaad.FoxRay schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
Ik heb de laatste firmware geïnstalleerd. Maar ik houd het in de gaten. Mocht het te vaak voorkomen, dan ga ik uiteraard bij de leverancier langs.nlrb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:17:
[...]
Wat er waarschijnlijk gebeurt is een 'cold boot'. De TV start opnieuw op. Doordat de stroom van de luidspreker versterker gaat (en de luidsprekers zo goed zijn) hoor je een knal. Dit kan verder geen kwaad.
Welke firmware staat er op deze TVs? Met de laatste firmware van 20-9 (Q5492-0.26.58.5) zou ik verwachten dat dit niet meer voorkomt.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Niet helemaal thuis in dit topic.. prijzen...Boontjes schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:00:
Ik heb geen idee wat een scherpe prijs is voor de 46PFL9704 nu de actie met gratis blueray speler verlopen is. Zijn er mensen die misschien een indicatie willen geven, want ik moet binnenkort gaan onderhandelen en zou het prettig vinden als ik een richtprijs heb.
Lol.... dat doe ik standaard.... uiteraard om wat centjes te besparen, en om de sport om geld te besparen.Klippy schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:10:
.......... Maar met alle aankopen van boven de 2000 Euro voel je je toch altijd een beetje verplicht om je best te doen wat van de prijs te praten......
Ik zou zo zeggen leef je eens uit en ik nodig je uit om je ervaring hier in het topic te postenLuke the Duke schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:09:
Ik heb hem bij mijn lokale Euronics winkel besteld. Schijnt heel veel Philips te doen. Kon een goeie deal met inruil maken. De vorige was een 42PF7621D, HD-Ready.
Het CI+ slot zit inderdaad in het midden. Dus geen obstakel voor tante Ambi. Zelfs alle "SIDE" aansluitingen zitten in het midden. Snap jij het snap ik het, maar voor mij geen probleem.
De grootte went snel hoor, als je er een metertje of 3 of meer vanaf zit is 52" al prima te doen. En al helemaal als je goede bronnen bekijkt, wat met PS3 en Popcorn Hour wel moet lukken.Luke the Duke schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:54:
Heb ik toch niet een maatje te groot besteld? Misschien toch een maat kleiner? De tijd zal het leren.
The devil is in the details.
Anoniem: 316087
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 316087 op 17-10-2009 12:15 ]
Ik heb dit dus vandaag ook voor het eerst gehad met 46pfl9704 ik schrok me echt rot, maar daarna doet hij het gewoon weer.FoxRay schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
Wat krijg je bij 'Digitaal: ontvangst testen' (zie Problemen oplossen)?benjamin1970 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:22:
hallo,
ik heb het pdf'je gebruikt. ik kom tot het invoeren van 369,00 mhz. daarna gaat de 9664 zoeken maar vindt geen digitale zenders. het netwerk id kan ik ook niet invullen, zover komt de tv niet. gebeld met ziggo. zijn nog bezig met philips om het werkende te krijgen. is tot op heden nog niet gelukt. gebeld met philips, zelfde verhaal. de callcentermedewerker weet ook niet wanneer eea goed werkt. het is afwachten. tot nu toe dus nog geen digitale tv via ci+ cam.
groet,
benjamin
De grootte begint al te wennen. Ik had tijdelijk een 32", terwijl ik eerder een 42" had staan. Helpt niet echt denk ik. Eerste indruk is zeer goed. Foto's ga ik niet plaatsen, sorry. Of een 46" beter was geweest? Daar kan ik natuurlijk geen zinnig antwoord op geven, want dat weet ik dus niet.Anoniem: 316087 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:57:
luke the duke,
Valt de grootte zo tegen van de tv?
Hoe zit het met de beeldkwaliteit bij verschillende bronnen, snelle bewegingen, ..
Kan je er eens wat fotos online van zetten?
Wat zijn uw eerste bevindingen?
Is het de moeite om deze tv thuis te hebben of is de 46" beter?
[ Voor 3% gewijzigd door Luke the Duke op 17-10-2009 16:33 ]
Anoniem: 320857
[ Voor 10% gewijzigd door Boontjes op 17-10-2009 19:16 ]
Anoniem: 317954
Ik heb de 46PFL9704 besteld bij Steenweg in Utrecht, een lid van dit forum had de zaterdag ervoor een deal gemaakt 2450,00 euro incl. de blue ray , Ziggo CI Cam , muursteun (geen philips) en 5 jaar extra garantieBoontjes schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:13:
Helemaal niemand die zijn scherpe prijs voor de 46PFL9704 kan noemen buiten de actie met de gratis blueray? Of heeft nog niemand hem aangeschaft buiten die actie. De naam van de winkel hoeft er niet bij hoorOeps, ik heb het prijzentopic gemist sorry....
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 317954 op 17-10-2009 23:19 ]
Ik heb het net nog even voor je opgemeten: plm. 4 meter.Anoniem: 316087 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:38:
@luke the duke: hoever zit ge van de tv?
Zonder te veel offtopic te gaan (richting SF) lijkt het mij niet meer dan normaal dat je de leverancier belt en deze tv omruilt voor diegene die je besteld hebt. Overigens zou ik ook rekening houden met het feit dat de leverancier je 47" probeert terug te vragen.Anoniem: 320857 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:32:
Beste mensen,
Door een fout qua levering heb ik ipv een 42PFL8404 een 47PFL8404 gekregen. Nou is dit misschien een domme vraag maar ik had een steaun gekocht die t/m 42 inch kon dragen en tot 45 kilo. Nu ik de 47 inch heb gekregen (21 kilo) hoor ik van diverse mensen dat ik alsnog deze steun kan gebruiken gezien het met de draagkracht makkelijk kan. Iemand ideeen hierover?
Mvg mike
[ Voor 5% gewijzigd door Jantjeuh op 18-10-2009 00:23 ]
Anoniem: 316087
Heb je ook al een keer naar SD signaal gekekenn hoe valt dit mee?Luke the Duke schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:03:
[...]
Ik heb het net nog even voor je opgemeten: plm. 4 meter.
Vanavond gekeken naar Angels & Demons Bluray; veel donkere scenes: zwart = zwart!
Luke
Anoniem: 322677
Anoniem: 320857
Beste,Jantjeuh87 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:22:
[...]
Zonder te veel offtopic te gaan (richting SF) lijkt het mij niet meer dan normaal dat je de leverancier belt en deze tv omruilt voor diegene die je besteld hebt. Overigens zou ik ook rekening houden met het feit dat de leverancier je 47" probeert terug te vragen.
Meer ontopic: Wat draagkracht betreft moet het gewoon kunnen (21<45) maar andere factoren kunnen anders zijn, anders zou het model t/m 47"+ zijn. (Denk hierbij aan factoren zoals balans, afmetingen etc). Lijkt mij zelf handig, buiten de vraag of die 47" wel daadwerkelijk van jou is, om dit even na te gaan zoeken.
Nee dit klopt niet. CI+ module werkt wel bij de 8404 maar nog niet perfect, wacht nog ff een maandje dan zou hij het helemaal perfect moeten doen.Mr.Jappe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:17:
Ik ben van plan om de 42PFL8404 te kopen. Bij BCC voor 850 euro, lijkt me een mooie deal?
Ik kreeg echter te horen dat de CI+ module nog niet in alle gevallen werkt, je zou net geluk moeten hebben. Klopt dit? Dit zou toch per model gelijk moeten zijn?
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
Ja mijn ervaring is "Scenea wat heb je er aan"? Niet echt veel toegevoegde waarde vind ik.
Niemand hiermee bekend?tjerkpolle schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:46:
Even een vraag, misschien is ie al gesteld maar ik kon het niet vinden in ieder geval.
wat is het verschil tussen de 42 pfl 8694 en de 42 pfl 8404?
Ik weet dat de 8694 bijv. alleen bij expert geleverd wordt en dat het geluid vermogen volgens div. sites 24W voor de 8694 en 20W voor de 8404 is.
En weet iemand wanneer de 8664 bij de 'normale' audi/video zaken te bezichtigen is? (bijv. bij expert winkels e.d.?) Volgens div. zaken moesten ze al lang geleverd zijn maar zijn ze nog steeds niet binnen....
Ik lees hier dat ie bijv. bij div. MM al we te zien is?
Het verschil tussen beide modellen is o.a.:
The devil is in the details.
Anoniem: 321836
Ja, ben ik inmiddels ook achter, vreemde toevoeging van Phlips, hadden ze beter de zender informatie boven in beeld kunnen laten voortbestaan.Roydriguez schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:17:
[...]
Ja mijn ervaring is "Scenea wat heb je er aan"? Niet echt veel toegevoegde waarde vind ik.
Niemand in dit topic die een Aurea II of III heeft?BtM909 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:15:
Wat ook lekker balen is is 't feit dat de firmware wel opnieuw is geupdate op de website (heb nu een Aurea 9903), maar versie 'tzelfde is gebleven
Ben benieuwd waarom die opnieuw is uitgebracht
Zijn er al mensen die de 9904 hebben? Moet maar eens gaan kijken of dat voordelen biedt ten opzichte van de 9903
[ Voor 76% gewijzigd door BtM909 op 18-10-2009 19:28 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Alleen in de geupdate handleiding van je tv op de Philips site.BtM909 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:27:
Is er meer info over Scenea beschikbaar. Googlen levert helemaal niks op
[...]
Niemand in dit topic die een Aurea II of III heeft?
Scenea is een soort picture frame. Kan je 240 minuten aan een stuk, naar je favoriete foto kijken. Hierna schakelt de tv op standby. Als je een foto kiest van je PC (in het netwerk) of van een usb stick en deze op pauze zet, kan je via de options toets naar scenea scrollen en zo je favoriete foto selecteren. Hierna zie je deze foto dan via de scenea functie.BtM909 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:27:
[...]
Dan google je toch anders dan ik, want ik vond meteen al dit. En aldaar dus dit:BtM909 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:27:
Klinkt redelijk nutteloos, ja..Scenea is a new feature, which allows you to use your TV as a big photoframe.
By selecting Scenea you will see a butterfly, this is the standard Scenea
picture. You can load your personal picture by watching it in the content
browser, pressing the options key, navigating down to "Set as Scenea ".
Then your personal picture will get stored as the "Scenea picture", so
from then onwards when choosing Scenea in the Home menu you will see your
personal picture. In Scenea,any key press returns you to "Watch TV”. The
maximum displaying time in Scenea is 240 minutes. A few minutes before the
set switches of a message is displayed to warn the customer.
Dat hangt er van af.Anoniem: 316087 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:09:
[...] Heb je ook al een keer naar SD signaal gekeken en hoe bevalt dit?
Anoniem: 50051
Welke zoekwoorden heb je gebruiktjasjenl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:50:
[...]
Dan google je toch anders dan ik, want ik vond meteen al dit. En aldaar dus dit:
[...]
Klinkt redelijk nutteloos, ja..
[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 19-10-2009 12:40 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
http://www.google.com/sea...dow=1&q=philips+%2BsceneaBtM909 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:38:
[...]
Welke zoekwoorden heb je gebruikt
[google=scenea] en [google=philips scenea] levert niks op, omdat het keyword wordt gemapped naar scene...
Anoniem: 285895
Je moet niet afgaan of er meer mensen hier zijn, die dit ook hebben. Als jij je niet kunt vinden in deze trilling, moet je contact opnemen met philips. Deze sturen dan een monteur. Bij een produkt van deze prijscategorie, mag je verwachten dat alles naar wens is en niet dat er een speaker los zit/ is getrild.bounto schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:03:
Ik ga de vraag nog maar een keer stellen. Ik heb bij mijn 46pfl9704 last van het geluid dat begint te trillen bij middelhoge tonen. Het lijtk dan net of er iets los zit in de tv of dat de behuizing trilt, ik heb wel gemerkt dat het bij 1 speaker is en niet bij beiden. Hebben hier mensen die in het bezit zijn van deze tv hier ook last van? Ik had het vooral bij lord of the rings met scenes waarbij het geluid weg valt en er muziek begint te spelen.
Laat dat nou net een van de handige dingen van scart zijnRukapul schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:50:
@BtM909: afaik is het automatisch overschakelen een feature die alleen bij SCART voorkomt
Anoniem: 322827
Zoiets is ook anders te automatiseren: met een universele afstandbediening zoals mijn Logitech Harmony One...BtM909 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:38:
Back ontopic, ligt het aan mij of zouden HDMI apparaten ervoor moeten zorgen dat de TV automatisch overschakeld naar HDMI (al dan niet instelbaar)? Op geen enkele HDMI poort switcht m'n tv automatisch
Was dat niet juist een feature zoals bijv. easylink (zo heet het geloof ik bij LGPhilips) die daar voor zorgt? Geen idee of dat standaard in de HDMI specificatie zit...BtM909 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:38:
[...]
Back ontopic, ligt het aan mij of zouden HDMI apparaten ervoor moeten zorgen dat de TV automatisch overschakeld naar HDMI (al dan niet instelbaar)? Op geen enkele HDMI poort switcht m'n tv automatisch
[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 20-10-2009 07:55 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Anoniem: 270932
Mooi, goed nieuws dan zal ik op korte termijn ook wel aan de beurt komen!Anoniem: 270932 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:17:
@offtopic
Mijn langverwachte 40PFL9704 is vandaag geleverd door Polectro, dus als je hem ook gereserveerd hebt, dan kan een telefoontje naar je leverancier je een plezierige dag geven.
@ontopic
Zijn er al mensen die de perfecte instellingen voor de 40(of 46)inch 9704?
Anoniem: 270932
Heb er zelf nog geen maar heb in de mediamarkt wel opgemerkt dat het geluid van de 46pfl9704 ging vervormen toen ik het wat harder deed ongeveer op 55%. Hij stond toen best hard en kon het niet maken hem al te lang zo hard te zetten.bounto schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:03:
Ik ga de vraag nog maar een keer stellen. Ik heb bij mijn 46pfl9704 last van het geluid dat begint te trillen bij middelhoge tonen. Het lijtk dan net of er iets los zit in de tv of dat de behuizing trilt, ik heb wel gemerkt dat het bij 1 speaker is en niet bij beiden. Hebben hier mensen die in het bezit zijn van deze tv hier ook last van? Ik had het vooral bij lord of the rings met scenes waarbij het geluid weg valt en er muziek begint te spelen.
Niet standard, pas vanaf 1.2 / 1.3. De "echte" naam is CEC, zie http://www.avblog.nl/wat-is-hdmi-cec/Was dat niet juist een feature zoals bijv. easylink (zo heet het geloof ik bij LG) die daar voor zorgt? Geen idee of dat standaard in de HDMI specificatie zit...
Anoniem: 314536
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 78656 op 20-10-2009 23:20 ]
Uit de handleiding:dac0ta schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:18:
Weet iemand wat de toetscombinatie is voor het uitschakelen voor het automatisch terugspringen naar tv modus
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Nope die combinatie werkt nietJiriki schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:23:
[...]
Uit de handleiding:
1. Druk op de toets TV.
2. Druk gedurende 4 seconden tegelijkertijd op OK en op Mute. De toets Standby licht gedurende 2
seconden op.
Werkt dat?
Anoniem: 322002
Einde van de actie (dacht 11 oktober) en dan binnen 6 weken moet je het geld terug hebben.Anoniem: 314536 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:20:
Iemand toevallig al het geld terug gestort gekregen van de vorige Philips actie? Vind nergens de termijn namelijk.
Anoniem: 323168
Anoniem: 314536
Dankjewel! t is geen groot bedrag wat ik terug krijg maar wel genoeg om me een CI+ Module aan te schaffen:PAnoniem: 322002 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Einde van de actie (dacht 11 oktober) en dan binnen 6 weken moet je het geld terug hebben.
Ik kan je ervaring bevestigen: 16 oktober is de laatste.ginkgo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:43:
Sinds een paar weken heeft de NOS een site in de lucht om recente journaals te bekijken. Deze is in dit topic en ook op de frontpage al eerder voorbij gekomen. De url van deze site is tv.nosl.nl.
Tot nu toe heb ik dit al een paar keer gebruikt door in het zoekscherm NetTV de url rechtstreeks in te typen. Echter tegenwoordig is die pagina niet meet actueel. Het laatste journaal blijft staan op 16 oktober. Omdat de browser van nettv geen reloadknop heeft, heb ik in de instellingen van mijn TV het NetTV geheugen gewist, maar dit heeft niet het gewenste effect gehad. Hij blijft op 16 okt staan. De vraag is nu of het aan mijn TV of aan de site ligt. Op de PC word je op tv.nos.nl naar een andere site gestuurd dan op de TV, de datum op de PC versie is overigens wel goed.
Wie wil er op zijn netTV enabled TV eens kijken wat er op tv.nos.nl te zien is?
Ik heb een 42PFL9664 met de volgende softwareversie Q5492-0.26.38.23 van 18-8-2009.deboss65 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:34:
[...]Ik kan je ervaring bevestigen: 16 oktober is de laatste.
Op de PC zie je keurig de meest recente.
Zal dus naar alle waarschijnlijkheid niet aan je toestel liggen, of het is een firmware bug.
Welke toestel en firmware versie heb je ?
Ik heb ik de week van 1 oktober de papier richting Philips gestuurd en eergisteren een emailtje gekregen met de bevestiging dat ik 'meedeed met de Amblight actie weken'. Opzich wel attent, nu eens kijken hoe lang het terug storten nu duurd.Anoniem: 314536 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:20:
Iemand toevallig al het geld terug gestort gekregen van de vorige Philips actie? Vind nergens de termijn namelijk.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Anoniem: 323388
Er is weinig verschil tussen 8694 en de 8404. Zelf heb ik belangstelling voor de 37 PFL 8649 die bij Expert te koop staat voor 949 euro. De 8694 heeft perfect natural motion en de 8404 HD natural motion. Perfect natural motion is een stapje verder/hoger en wordt ook in de 9000 serie toegepast. Verder heeft de 8649 BBE high definition geluid. Zie de brochure:tjerkpolle schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:46:
Even een vraag, misschien is ie al gesteld maar ik kon het niet vinden in ieder geval.
wat is het verschil tussen de 42 pfl 8694 en de 42 pfl 8404?
Ik weet dat de 8694 bijv. alleen bij expert geleverd wordt en dat het geluid vermogen volgens div. sites 24W voor de 8694 en 20W voor de 8404 is.
En weet iemand wanneer de 8664 bij de 'normale' audi/video zaken te bezichtigen is? (bijv. bij expert winkels e.d.?) Volgens div. zaken moesten ze al lang geleverd zijn maar zijn ze nog steeds niet binnen....
Ik lees hier dat ie bijv. bij div. MM al we te zien is?
Anoniem: 323168
Anoniem: 323413
Divx etc. is over het algemeen geen probleem. Aparte ondertiteling wordt niet ondersteund, evenals dingen als DVD menu's. Daar zul een je 'echte' media player voor moeten gebruiken.hans2sun schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14:
Hallo,
Ik heb geen antwoord op je vraag maar wil wel graag weten of divx films goed afspelen op de 8404.
En werken ook losse .srt files bij de divx films.
En heb je ook verder nog wat informatie over film files afspelen via ethernet vanaf je pc.
Ik kan nog geen aankoopkeuze maken tussen de 650 van samsung of de 8404 van philips .
groeten,
Hans
Game mode schakelt de belangrijkste vertragende beeldverbeteraars uit, zodat spelletjes goed te spelen zijn. Met natural motion, etc. wordt het beeld dusdanig vertraagd dat je reactie bij games altijd te laat zal zijn.Anoniem: 323168 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
8404
Ik las ergens dat de Game Mode alleen op 50herts is?
Wat houd game mode eigenlijk in?
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Anoniem: 134820
Anoniem: 323302
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq