met ^^
die zat ik 2 minuten geleden ook te bekijken
die zat ik 2 minuten geleden ook te bekijken
Verwijderd
ik had juist het idee dat door de 7200 toeren schijf dit wel een meerwaarde is voor de HPVerwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:10:
Ik heb deze besteld pricewatch: Asus K72JR-TY043V, lijkt me dan meer waar voor je geld dan de HP. Al moet het plaatje wel aangepast worden daarbij, is van een HP.
Verwijderd
Verwijderd
als je geen games speelt is het een prima dealVerwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:30:
Maar die Asus die ik besteld heb is gewoon een goede deal? Kon voor dat geld (zo rond de 700 max) echt niets beters vinden zo een twee drie. Het merk Asus beviel me gewoon heel erg en ik wilde het liefst een 17" scherm en de nieuwe cores. Hoop em snel binnen te krijgen deze week.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door GENETX op 17-01-2010 18:52 ]
Verwijderd
idem, ik haalde hem door de war met de HP... het plaatje klopt namelijk nietGENETX schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:50:
My bad, ik dacht door de voorgaande reacties dat je een model met igp had. De HD 5470 is niet de snelste, maar wel een heel stuk beter. Die recommended specs ga je niet halen, daarvoor is de videokaart te zwak, maar je zit wel ruimschoots boven het minimum. Dus dat moet wel gaan draaien.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 19:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
i3, i5, en dualcore i7 (mochten die al beschrikbaar zijn)Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:58:
Ik hoor de heletijd arrandale proccessor vallen, heb ik het nu verkeerd of is dat de i7 core?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 17:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja: de amd is echt ruk qua prestaties, leuk voor budget, maar met 600-700 euro kan je wel voor een intel gaan (benchmarks!)NielsvBest schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:20:
Deze laatste van HP lijkt qua spec's het best, maar is qua prijs juist het laagst, zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 22:19 ]
Verwijderd
Ook ik ben op zoek naar vervanging, (en ben me nu al twee weken aan het behelpen ivm de nieuwe processoren die er aan komen)Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:58:
Die prijs is geen aanbieding, Mediamarkt biedt die laptop al tijden aan voor die prijs. Ik hoop dat mijn laptop eind januari begin februari leverbaar is dan heb ik voor 680 euro een Asus met specs die (een stuk?) beter zijn. pricewatch: Asus K72JR-TY043V
Ik twijfelde eerst ook om niet nu al een dergelijk model te kopen, maar kan nog prima een paar weken wachten op aanraden van enkele mensen hier. Veel plezier met je laptop iig, heb em zien staan en is een mooi apparaat.
[ Voor 62% gewijzigd door bladerash op 19-01-2010 00:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik tik dit nu op m'n nieuwe laptop! Die K52JR was bij Mediamarkt Maastricht nu geen 650 euro, maar 588! Prachtige deal lijkt mij, ben er erg tevreden over, ga er morgen een beetje mee aan de slag. Mooi is iig dat deze Asus mat is en niet meer dat glanzende van de vorige modellen.bladerash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:25:
Mediamarkt Den Haag heeft de nieuwe i3/i5 laptops met Ati HD5 op voorraad.
bekijk hier de flyer.. Deze is geldig van 18-1 t/m 24-1.. Deze week dus.
@ Niels
Op deze site kan je de graka's met elkaar vergelijken. Deze benchmark cijfers zijn niet absoluut, maar ze representeren wel ongeveer waar de graka staat in verhouding met andere. Van sommige nieuwe kaarten zijn nog geen benchmarks helaas.
Maar aan de hand van de specs.. kan je stellen dat:
GT105 < GT310 ~ HD4570 < HD5470 < HD4650 < HD5650
note: GT310 is G210 met nieuwe naam, HD5470 en HD4570 hebben even veel stream processoren... 5470 heeft wel echter hogere clocks maar verbruikt niet meer dankzij 40nm.
Die hp laptop heeft wel een snelle gpu, maar de cpu Turion X2 is poep.
Die ligt qua prestaties nog onder een T3300 Celeron.
Over het algemeen is het zo dat:
Turion X2 Griffin < T3 < T4 < T6 < T8 < i3 < i5
In dat geval zal mijn keuze denk ik vallen ipv de 'oudere' Acer Aspire 5738G-664G50MN op het nieuwe model Aspire 5740G-434G64MN (slechts 50,- meer):bladerash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:25:
@ Niels
Op deze site kan je de graka's met elkaar vergelijken. Deze benchmark cijfers zijn niet absoluut, maar ze representeren wel ongeveer waar de graka staat in verhouding met andere. Van sommige nieuwe kaarten zijn nog geen benchmarks helaas.
Maar aan de hand van de specs.. kan je stellen dat:
GT105 < GT310 ~ HD4570 < HD5470 < HD4650 < HD5650
note: GT310 is G210 met nieuwe naam, HD5470 en HD4570 hebben even veel stream processoren... 5470 heeft wel echter hogere clocks maar verbruikt niet meer dankzij 40nm.
Die hp laptop heeft wel een snelle gpu, maar de cpu Turion X2 is poep.
Die ligt qua prestaties nog onder een T3300 Celeron.
Over het algemeen is het zo dat:
Turion X2 Griffin < T3 < T4 < T6 < T8 < i3 < i5
Gezien je budget kan je veel betere laptops krijgen. Eerste vereiste is om een van de nieuwe 'i' processoren te krijgen. De i7 zijn het best, maar zijn een stuk duurder. Een i5 is denk ik de beste optie, omdat deze in het dagelijks gebruik het meeste nut heeft (in veel toepassingen is de i7 namelijk overkill).Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:17:
Mijn wensen zijn vrij simpel. Laptop moet lekker snel zijn voor studie (draai zo nu en dan vrij zware programma's) en moet een spelletje aankunnen (hoeft natuurlijk niet de hoogst mogelijke settings bij iets als Crysis aan te kunnen, maar hij moet wel wat wat kunnen hebben). Kwa grootte graag tussen de 15 en 16 inch. Ik heb een budget van ongeveer 1000-1200 euro. Nou ben ik zelf gaan rondkijken en viel mijn oog op deze:
http://nl.computers.toshi...082832/toshibaShop/false/
Het enige nadeel dat ik er aan zie is de processor. Ik heb op meerdere sites gelezen dat de i3 330M nou niet bepaald geweldig is. Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ik wel graag een quad core wil (liefst i7 natuurlijk). Mijn vorige laptop heeft het 3.5 jaar volgehouden en ik wil eigenlijk dat deze ook zoiets voor elkaar gaat krijgen dus ik moet een beetje vooruit denken kwa snelheid en dergelijke. Wat vinden jullie van die Toshiba? Is dat iets of kan ik beter ergens anders naar gaan kijken? Zo ja, suggesties voor mijn wensen en budget?
Ik heb al zitten kijken naar Dell en dergelijke maar ik hoor van veel kanten dat Dell vaak vies tegenvalt kwa service/kwaliteit enzo...
Dank! Dit wist ik niet! Erg prettig om goed onderbouwd te zien waarom het prima voldoet, merci voor de extensieve uitleg!bladerash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:13:
...
De meerprijs voor nVidia is in mijn ogen iig niet waard.
Dank voor je info, extra SSD, heb ik ook overwogen, maar dat vond ik de extra € 350 niet waard. Maar ik twijfel er wel een beetje over, te meer omdat mijn huidige Adobe Installation Map al zo'n 7 GB is, 10% van de totale grootte van die SSD. Ik ga er even over nadenken. Keep you posted!Mathijsjansen86 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:12:
Mocht je toch nog meer geld willen bestedenzou ik een grotere SSD overwegen. Een SSD is erg handig om al je programma's op te installeren, dus OS, Office, foto/video bewerking en je games. Alle software wordt steeds groter en daarom zou 128 GB wel nuttig zijn, zeker voor de toekomst
ik wil maar 1ding weten: maakt zo'n graka veel lawaai? En wordt zo'n i3 echt niet warm?Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:34:
[...]
Ik tik dit nu op m'n nieuwe laptop! Die K52JR was bij Mediamarkt Maastricht nu geen 650 euro, maar 588! Prachtige deal lijkt mij, ben er erg tevreden over, ga er morgen een beetje mee aan de slag. Mooi is iig dat deze Asus mat is en niet meer dat glanzende van de vorige modellen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
De graka heb ik nog niet getest middels een game of iets dergelijks, de laptop wordt niet warm, voelt niet warm. Zou ik nog moeten testen verder, heb iig nergens last van.Terryb47 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:58:
[...]
ik wil maar 1ding weten: maakt zo'n graka veel lawaai? En wordt zo'n i3 echt niet warm?
misschien ben ik in het verkeerde topic, maar ik vraag jullie toch een mening:
M'n nieuwe laptop hoeft geen games te kunnen spelen, maar gaat voornamelijk gebruikt worden voor Photoshop, Lightroom en 720p rips. Kom ik dan weg met een Intel onboard GMA HD? (of lager zelfs)
Verwijderd
Hadden ze er nog veel?Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:47:
Rij naar Maastricht en koop die Asus voor 588!
[ Voor 6% gewijzigd door wiebelding op 20-01-2010 18:09 ]
Verwijderd
Kom uit Amsterdam.. maar die ziet er wel heel strak uit.. hoop dat hij hier ook voor die prijs komt.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:47:
Rij naar Maastricht en koop die Asus voor 588!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 19:54 ]
Heb je bericht even gefixedVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:54:
iedereen vindt Asus beter dan Acer?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Verwijderd
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
[ Voor 33% gewijzigd door wiebelding op 21-01-2010 00:01 ]
Verwijderd
waar heb je die acer gezien voor 645 ? Vind het wel een super mooie prijs , 640gb , i5 , en leuk videokaartjeNielsvBest schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:46:
Wat maakt de Asus K52JR-SX070V 'beter' dan de Acer Aspire 5740G-333G32MN ? Spec's en prijzen komen overeen?
Eerder werd door mij ook de (andere) Acer Aspire 5740G-434G64MN voorgesteld (slechts 645,-):
Intel® Core™ i5 processor 430M (2.26GHz/FSB: 1066MHz/4MB L3 cache), 4GB DDR3 RAM (2x 2GB), 640GB HDD (1x 640GB 5400rpm), Super Multi DVD-RW Dual Layer, ATI Mobility Radeon™ HD 5470 512MB
Qua prijs lijkt dat dan toch een betere deal?
Ik heb ongeveer hetzelfde budget en ben nu een maandje twijfelend opzoek, vorige maand waren die HP's wel zo'n beetje het meest aantrekkelijk wat er te vinden was in die prijsklasse. Maar als je bedenkt dat je met die nieuwe Asus-serie voor een relatief kleine meerprijs een gloednieuwe intel processor hebt, met DDR3 en een grafische kaart die beter is en bovendien compatibel met directx 11 (5470) dan zou ik toch echt die paar tientjes meer neertellen. Ik kom zelf ook uit Amsterdam, in noord hebben ze de K52 nog niet, maar de kans is groot dat ze hem bij Arena wel hebben. Even bellen zo gepieptVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:45:
Na heel wat speur werkt kwam ik toch ook uit op de HP Pavilion dv6-2120ed.
Als ik zo de testen van GPU en CPU bekeek leek dit mij een super deal, hij is alleen overal uitverkocht
anders had ik hem waarschijnlijk al gekocht..
Maar nu las ik net iemand posten dat de processor niet zo best lijkt te zijn.
In veel vergelijkbare modellen zit een T4300 processor en veel mindere GPU.
Dus ik wie overtuigt mij deze niet te kopen en doet een beter voor stel voor echt
MAX 600 euroHeb mn budget al een aantal keer omhoog geschroeft en dat
gaat niet meer gebeuren.
Ik kan ook wachten tot die i* processoren wat dalen in prijs..
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 18:26 ]
Bij internetshop OBCSVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:45:
[...]
waar heb je die acer gezien voor 645 ? Vind het wel een super mooie prijs , 640gb , i5 , en leuk videokaartje
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 20:17 ]
[ Voor 24% gewijzigd door blmp op 22-01-2010 20:17 . Reden: stukje desktop vergelijking ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Bedankt voor de reactie. Ik ben ook aan het denken om een Asus te kopen. Ik had eerst een Toshiba. Jaren lang plezier gehad. Een Acer zal ik nooit aanschaffen. Dit is natuurlijk mijn mening.NielsvBest schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:23:
@ Tayram
Zelf ben ik in exact dezelfde prijsklasse al enkele weken opzoek, voor een Asus zou ik gaan voor de Asus K52JR-SX070V (i3; 500gb; HD5470)
Een andere optie waar ik zelf ook nog tussen twijfel is de Acer Aspire 5740G-434G64MN (i5; 640gb; HD5470)
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 10:34 ]
[ Voor 114% gewijzigd door DeadKennedy op 24-01-2010 11:06 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Uitstekende keuzeVerwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 09:31:
Beste tweakers,
ik wil ook een laptop aanschaffen met de eisen een goed 17"scherm (desktop vervanger).
Moet er goed films op kunnen kijken(eventueel met HDMI op de TV).
Office pakket moet goed draaien.
Prijs tot ongeveer 700 euro.
Merk ASUS of Toshiba (lijken me redelijk goed, en 2 jaar garantie).
Is het notebook ASUS X72JR-TY044V anders een goede laptop?
spec's:
Intel® Core™ i3 350M 2.26GHz
Besturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium
Beeldscherm 17,3 inch Breedbeeld (1600 x 900)
Scherm LED, 16:9 HD+, Glare Type
Geheugen 4 GB DDR3
Harde schijf 500 GB SATA
CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer
Draadloos b/g/n
Videokaart ATI Mobility Radeon™ HD5470 , 1 GB
Gewicht 3.11 Kg
Accucapaciteit 6 Cells
Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return
Voor de prijs van 699,-
Tenzij ik alsnog een K52 op de kop weet te tikken voor E588, ga ik ook zeker voor deze.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 09:31:
Beste tweakers,
ik wil ook een laptop aanschaffen met de eisen een goed 17"scherm (desktop vervanger).
Moet er goed films op kunnen kijken(eventueel met HDMI op de TV).
Office pakket moet goed draaien.
Prijs tot ongeveer 700 euro.
Merk ASUS of Toshiba (lijken me redelijk goed, en 2 jaar garantie).
Is het notebook ASUS X72JR-TY044V anders een goede laptop?
spec's:
Intel® Core™ i3 350M 2.26GHz
Besturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium
Geheugen 4 GB DDR3
Harde schijf 500 GB SATA
Draadloos b/g/n
Gewicht 3.11 Kg
Accucapaciteit 6 Cells
Voor de prijs van 699,-
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door bear87 op 24-01-2010 14:15 ]
Ik begreep dat ze bij de Mediamarkt (500gb) inmiddels waren uitverkocht, maar de 320gb-versie (Asus K52JR-SX012V) is online te verkrijgen voor 600,- ; ook een mooie deal lijkt me.wiebelding schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:44:
[...]
Tenzij ik alsnog een K52 op de kop weet te tikken voor E588, ga ik ook zeker voor deze.
Als ik de K52 (zelfde spec, maar 15") nog kan krijgen voor die spotprijs dan schaf ik die aan met een supplementaire monitor van 19" of 21".
Verwijderd
Zal morgen overdag wel een paar kiekjes maken, gedeelte is bruin/zwart vind het best mooi.bear87 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:04:
Zijn er al meer mensen die de Asus k52, waar Genetex het over heeft, in real life gezien hebben nu? Op de plaatjes is hij toch echt bruin, maar je hoort ook geluiden dat hij wel zwart is? Is er (hopelijk) echt geen spoortje bruin te ontdekken op de k52? Ik vind het verder wel een geweldige deal namelijk.
Ps. Als het niet veel gevraagd is, zou iemand mij een groot plezier willen doen door wat foto's ervan te maken? Zie hem graag even in het 'echt' ipv van de Asus plaatjes.
Verwijderd
Heeft iemand ook van de X72JR-TY044V enkele foto's (op sommige foto's is het zwart, en op andere bruin).Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:45:
[...]
Zal morgen overdag wel een paar kiekjes maken, gedeelte is bruin/zwart vind het best mooi.
Verwijderd
Waar dan??NielsvBest schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:20:
[...]
Ik begreep dat ze bij de Mediamarkt (500gb) inmiddels waren uitverkocht, maar de 320gb-versie (Asus K52JR-SX012V) is online te verkrijgen voor 600,- ; ook een mooie deal lijkt me.
Inderdaad... wat verschillende foto's en op de asus website geen info over dit model, vreemd. Ik was vandaag in de Computerland in Amsterdam en ze hebben de laptop donderdag in de winkel. Zelfde volgens mij voor Paradiget.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:10:
[...]
Heeft iemand ook van de X72JR-TY044V enkele foto's (op sommige foto's is het zwart, en op andere bruin).
Op site amazon.de is het bruin en op site paradigit.nl zwart (ook touchpad is anders?).
Een pessimist is een realistische optimist
In Haarlem hadden ze hem al, ik heb er niet speciaal op gelet maar ik heb hem wel gezien en ik zeg, onder voorbehoud, dat hij zwart leek. De k52 stond bij Mycom en die was bruin.BAVAROIS schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:06:
[...]
Inderdaad... wat verschillende foto's en op de asus website geen info over dit model, vreemd. Ik was vandaag in de Computerland in Amsterdam en ze hebben de laptop donderdag in de winkel. Zelfde volgens mij voor Paradiget.
De x72JR is inderdaad koffiebruin van kleur met een mooie design. Het ziet eruit uit als een soort honingraat motief, maar dan in het klein. Smaakvolle design en het voelt solide aan. Beter dan de Acer versies.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:10:
[...]
Heeft iemand ook van de X72JR-TY044V enkele foto's (op sommige foto's is het zwart, en op andere bruin).
Op site amazon.de is het bruin en op site paradigit.nl zwart (ook touchpad is anders?).
Verwijderd
Ben vandaag bij de paradigit geweest en hij is inderdaad mooi bruin met honinggraat motief (zeer donker, tegen zwart aan).trangelang schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:16:
[...]
De x72JR is inderdaad koffiebruin van kleur met een mooie design. Het ziet eruit uit als een soort honingraat motief, maar dan in het klein. Smaakvolle design en het voelt solide aan. Beter dan de Acer versies.
Mijn vraag is alleen wie heft de k52 of k72jr's gezien. Hoe zien die eruit?
Zoeken kan geen kwaad, maar check 4notebook.nl eens voor de Asus K52JR-SX012V (600,-)
Mooie aanbieding, wat mij wel opvalt aan de site is dat de keurmerk niet klopt. 4shops heeft op de keurmerksite een ander kvk nummer dat bij de KVK site te zien is.BAVAROIS schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:22:
Vandaag langs andere vestiging van Paradigit in Amsterdam gegaan en daar hadden ze de X72JR nog op voorraad (sorry laatste exemplaar was voor mij) Computerland heeft ze vanaf donderdag weer op voorraad, en paradigit begin volgende week heb ik mij laten informeren.
Specs:
Processor Intel® Core™ i3 350M 2.26GHz
Besturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium 64b
Geheugen 4 GB DDR3
Harde schijf 500 GB SATA
Draadloos b/g/n
Gewicht 3.11 Kg
Accucapaciteit 6 Cells
Merk Asus
Type X72
Prijs: 699,-
Foto's op de website kloppen voor geen meter met hoe de laptop er in het echt uitziet. Ook die bij Amazon zijn niet echt zoals de laptop er uitziet, zo bruin is de laptop niet! De laptop is zeer strak vorm gegeven met een koffiebruine tint.
Ik zal zo een paar foto's uploaden.![]()
Paar redenen voor mij om dit model te kiezen:
- Films kijken is op 17" is prima te doen (15" te klein)
- Videokaart is prima voor spelen van games
- Goede garantie van Asus (tot nu toe altijd prima afgehandeld)
- prachtige vormgeving
- Win7 64bit dus 4gb ddr3 wordt volledig benut
Wat is eigenlijk het verschil tussen de k72jr en x72jr, ? Ik word er niet wijzer van.BAVAROIS schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:22:
Vandaag langs andere vestiging van Paradigit in Amsterdam gegaan en daar hadden ze de X72JR nog op voorraad (sorry laatste exemplaar was voor mij) Computerland heeft ze vanaf donderdag weer op voorraad, en paradigit begin volgende week heb ik mij laten informeren.
Specs:
Processor Intel® Core™ i3 350M 2.26GHz
Besturingssoftware Legitieme Windows® 7 Home Premium 64b
Geheugen 4 GB DDR3
Harde schijf 500 GB SATA
Draadloos b/g/n
Gewicht 3.11 Kg
Accucapaciteit 6 Cells
Merk Asus
Type X72
Prijs: 699,-
Foto's op de website kloppen voor geen meter met hoe de laptop er in het echt uitziet. Ook die bij Amazon zijn niet echt zoals de laptop er uitziet, zo bruin is de laptop niet! De laptop is zeer strak vorm gegeven met een koffiebruine tint.
Ik zal zo een paar foto's uploaden.![]()
Paar redenen voor mij om dit model te kiezen:
- Films kijken is op 17" is prima te doen (15" te klein)
- Videokaart is prima voor spelen van games
- Goede garantie van Asus (tot nu toe altijd prima afgehandeld)
- prachtige vormgeving
- Win7 64bit dus 4gb ddr3 wordt volledig benut
K72 heeft DDR3BAVAROIS schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:14:
Voor zover ik het kan zien is de K72 met ddr2 geheugen en de x72 met ddr3
foutje op de mycom website dan....GENETX schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:22:
De Core i3 slikt dan ook enkel ddr3...
Verwijderd
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop in die prijsklasse en met die specs. Maar toen de resolutie tegenviel heb ik toch de laptop maar besteld. Voor games is een lagere resolutie namelijk beter voor je framerate en als ik films op HD wil kijken doe ik dit toch op een externe monitor. Daarnaast vind ik HD op zo'n klein scherm ook wel erg veel en vraag ik mij af of je al die details nodig hebt. En als laatste ben ik met mijn huidige laptop ook niet anders gewend dan 1024*768, dus daar zal ik ook niets van merken.Thrilled schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:20:
Ja kheb ze net gezien en baal er enorm van dat de resolutie zo laag is.. ben nu aan het twijfelen hierdoor.. maar ik vermoed dat een stapje groter ook gelijk een flinke prijsslag groter is, of dat het ten koste gaat van andere hardware...
De resolutie die je nu krijgt, is ook hd toch?Mathijsjansen86 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:02:
[...]
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop in die prijsklasse en met die specs. Maar toen de resolutie tegenviel heb ik toch de laptop maar besteld. Voor games is een lagere resolutie namelijk beter voor je framerate en als ik films op HD wil kijken doe ik dit toch op een externe monitor. Daarnaast vind ik HD op zo'n klein scherm ook wel erg veel en vraag ik mij af of je al die details nodig hebt. En als laatste ben ik met mijn huidige laptop ook niet anders gewend dan 1024*768, dus daar zal ik ook niets van merken.
Verwijderd
Graag gedaan!Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:44:
Ik heb inmiddels de Asus K52JR-SX012V voor € 601,63 besteld,
bij 4Notebook.com prima deal lijkt me.
De Asus K52JR-SX070V is overal uitverkocht en bijna €100,- duurder, bij de MediaMarkt ging het nog
2 maanden duren omdat er leveringsproblemen waren bij Asus.
Via Sonystyle zelfs met een i3. Hij is erg goed te betalen die Sony, je kunt nog geld eraf halen door W7 prof te veranderen naar W7 home ook, en je krijgt 5% korting als je via de telefoon besteld.Mathijsjansen86 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:37:
Het schijnt dat er rond 12 februari weer een zending van N61JA binnenkomt bij de diverse webshops, dus dat is al met twee weken. De vraag is of je die Dell eerder binnen zal krijgen.
De studio 17 word trouwens al een aantal maanden met i7 geleverd, dus erg nieuw is het niet. Een ander alternatief (wel wat duurder) is de nieuwe Sony Vaio F serie, deze is verkrijgbaar met een i5 of i7
[ Voor 20% gewijzigd door taz3d_nl op 28-01-2010 20:17 ]
welke type nummer is dat precies X72J ???trangelang schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:32:
Jongens ik heb de X72J notebook gekocht!!!!
Maar geen i3 core maar een i5core versie. Er is nu een aanbieding bij de Mediamarkt met 19% geen BTW dagen. De laptop kost normaal 799, maar mocht hem meenemen voor 671 euries. EEN KOOPJE!!!!
Ik heb hem trouwens bij de MM te Almere gehaald. Wat mij wel opvalt is dat de toetsenbord wel veel deinst bij het typen.
koopje indeed! vanochtend stond ik om 8:10 bij de MM in Utrecht - het aanbod van de nieuwe notebooks is gewoon belabberd hier (tot aan gisteren hadden ze maar 1 laptop staan met i7 erin)trangelang schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:32:
Jongens ik heb de X72J notebook gekocht!!!!
Maar geen i3 core maar een i5core versie. Er is nu een aanbieding bij de Mediamarkt met 19% geen BTW dagen. De laptop kost normaal 799, maar mocht hem meenemen voor 671 euries. EEN KOOPJE!!!!
Ik heb hem trouwens bij de MM te Almere gehaald. Wat mij wel opvalt is dat de toetsenbord wel veel deinst bij het typen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq