Ohh, vandaar dat t maar 10 eu is. Naja, laat dan maar zitten. Dan maar wat minder mogelijkheden, zolang ik maar alle items kan krijgen en redelijk mee kan komen met pvp. Als t eenmalig was had ik wel betaald..Jegorex schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:36:
De gold package is volgens mij 10 euro per maand. Ongeveer hetzelfde dus als voordat Aion F2P ging.
Thx man, dan ga ik glad. Heb wel zin om ff een lekkere ram character te maken. Ik speel vaak support, omdat het dan makkelijker is om groups te vinden. Maar heb nu zin om zelfs eens lekker te kunnen smashen en ook in PvP eens wat meer kans te makenBaroshir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:33:
Ik heb ze beide gespeeld, templar is met goede gear leuk in pvp, maar totdat je goede gear hebt kan je nogal eens gefacerolled worden. Gladiator vond ik dan leuker met meer knockdowns etc. Let wel: bij templar kan je nog kiezen tussen 2h wapen of shield+sword/mace, dit maakt het iets veelzijdiger. Hoewel ik uiteindelijk toch vaak alleen met 2h speelde.
Ff die premium package gechecked: duur joh! Speel ik straks liever TERA voor dat geld.
[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 26-03-2012 22:33 ]