Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
Jegorex schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:36:
De gold package is volgens mij 10 euro per maand. Ongeveer hetzelfde dus als voordat Aion F2P ging.
Ohh, vandaar dat t maar 10 eu is. Naja, laat dan maar zitten. Dan maar wat minder mogelijkheden, zolang ik maar alle items kan krijgen en redelijk mee kan komen met pvp. Als t eenmalig was had ik wel betaald..
Baroshir schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:33:
Ik heb ze beide gespeeld, templar is met goede gear leuk in pvp, maar totdat je goede gear hebt kan je nogal eens gefacerolled worden. Gladiator vond ik dan leuker met meer knockdowns etc. Let wel: bij templar kan je nog kiezen tussen 2h wapen of shield+sword/mace, dit maakt het iets veelzijdiger. Hoewel ik uiteindelijk toch vaak alleen met 2h speelde.
Thx man, dan ga ik glad. Heb wel zin om ff een lekkere ram character te maken. Ik speel vaak support, omdat het dan makkelijker is om groups te vinden. Maar heb nu zin om zelfs eens lekker te kunnen smashen en ook in PvP eens wat meer kans te maken :).

Ff die premium package gechecked: duur joh! Speel ik straks liever TERA voor dat geld.

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 26-03-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
ik hang ook maar af en toe rond in Aion tot Tera uitkomt, om zeker 1x per kwartier weer neergemept te worden door een lvl50 (of hoger) asmo die zich weer blijkbaar verveelt en dus maar lowbies gaat meppen. Zeker die stunlock/silence rangers kan je niet eens wat tegen beginnen of je mag weer fijn stuk opnieuw lopen.

Het is gratis, mij boeit het niet zo :P Die 7kk voor een premium heb je vrij snel bij elkaar, zelfs op low lvl gewoon plantjes 'extracten' en verkopen op de AH :P

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2012 22:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

IngamerX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:53:
boys, 2 vraagjes:

1. Komt er in de toekomst nog meer micro transactie crap? Zit er aan te denken een gold package aan te schaffen voor 10 euro, wat je min of meer gewoonweg toegang verschaft tot de volledige content van de game. Wat de game op dit moment biedt voor 10 euro is echt gek. Daar er op dit moment ook nog geen items via de cash shop kunnen worden gekocht die echt grote voordelen bieden qua gameplay.

So far een beetje a la Guild Wars 2, alleen dan een stuk goedkoper (slechts 10 euro).

2. Ik ben op dit moment met een warrior bezig, en ik vermoed dat heel veel mensen gladiator gaan of zijn. Ik zit te denken aan templar, een tank is ook altijd wel gewenst. Maar is een templar een beetje leuk in pvp?
1: Een goldpack kopen is een optie, maar het zijn de endgame spelers die hier het meeste profijt van hebben. Daarnaast valt er op de meeste servers een goldpack te kopen voor 10 mil, wat redelijk snel bij elkaar te farmen is. Wil je sparen, dan koop je idd een goldpack, maar ik raad je aan deze pas na lvl 40 te kopen.

2: Een Gladiator is inderdaad de meest populaire class door zijn vele manieren om iemand te kunnen bijhouden in pvp, en zijn enorme dmg output endgame. Templar is eerlijk gezegd een beetje overbodig geworden. De meeste group quests (instances) zijn prima te tanken door een gladiator, waarbij deze ook nog eens meer damage doet. Templars kunnen in pvp vijanden niet dwingen hem aan te vallen met taunt (wat best wel faal is) dus is hij eigenlijk alleen maar een kleine irritatie onderweg naar je daadwerkelijke target. Ik raad je aan gewoon voor gladiator te gaan, sinds deze ook gewoon te gek is om te spelen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:20
Heb zelf 55 gladi en inderdaad maakt het niet echt meer uit wie de tank is. Toch voor de moeilijkere instance net als beshmundir vindt ik een temp persoonlijk wel een must. Temp is leuk maar levelt langzamers dan een gladiator houd hier ook rekening mee.

PvP. Een goede Temp is te gek in PvP maar voordat je daar bent.....
Taunt... mis ik niet. Zijn pull is al voldoende met stun erbij. Zelf merk ik met mijn gladi dat PvP toch wel rete moeilijk is. Vooral heal/mages classes is standaard verlies voor mij. Moet zeggen dat me gear ook niet de beste is sinds ik meer op cleric en pvp chanter speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik ga weer proberen om een char te lvlen op de EU servers.
Welke server kunnen jullie me aanraden?

Ik ken de hele spel al dus als iemand me wil mentoren graag, speel liever end game content dan het begin.
Als iemand US server wil proberen heb ik nog wel een extra char om te ruilen. Of als hij helemaal niet meer wil spelen bied ik mij ook graag aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
SinergyX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:48:
Het is gratis, mij boeit het niet zo :P Die 7kk voor een premium heb je vrij snel bij elkaar, zelfs op low lvl gewoon plantjes 'extracten' en verkopen op de AH :P
IIsnickerII schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:03:
[...]

1: Een goldpack kopen is een optie, maar het zijn de endgame spelers die hier het meeste profijt van hebben. Daarnaast valt er op de meeste servers een goldpack te kopen voor 10 mil, wat redelijk snel bij elkaar te farmen is. Wil je sparen, dan koop je idd een goldpack, maar ik raad je aan deze pas na lvl 40 te
Op zich wel opvallend dat je gewoon de AH kan gebruiken. Ik dacht dat dat alleen met premium kon. Maar om eventjes terug te komen op die premium pack, kan je m ook gewoon met ingame credits kopen?

En wat betreft plantjes extracten enzo... get's kinda borring. Ik heb echt een schijt hekel aan het farmen van mats en craften van items. Is het echt nodig in deze game? Ik bedoel Sinergy, jij wordt al neer gesmacked met PvP. Zal het craften voor mij enige verschil uit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
IngamerX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:34:

En wat betreft plantjes extracten enzo... get's kinda borring. Ik heb echt een schijt hekel aan het farmen van mats en craften van items. Is het echt nodig in deze game? Ik bedoel Sinergy, jij wordt al neer gesmacked met PvP. Zal het craften voor mij enige verschil uit maken?
AION is PVE to PVP:) Craften is een makkelijke manier om geld te maken. Je kan de mats zelf gebruiken of verkopen voor geld. Scrolls en pots zijn tijdens PVP een must, ik weet niet hoe de prijzen zijn op jou server,
maar meestal zijn ze niet echt goedkoop.
Gear en wapens craften is niet zo belangrijk voor PVP.
PVP spullen kan je krijgen met AP points of met de makkelijke crucible instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Killforyou schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:52:
Ik ga weer proberen om een char te lvlen op de EU servers.
Welke server kunnen jullie me aanraden?
Telemachus server, mentor sure, toch niks te doen :P : Darklor/Darkraven/Darkie
Een van dezer chars ben ik wel te vinden zo nu en dan
IngamerX schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:34:

Op zich wel opvallend dat je gewoon de AH kan gebruiken. Ik dacht dat dat alleen met premium kon. Maar om eventjes terug te komen op die premium pack, kan je m ook gewoon met ingame credits kopen?
Trade broker is alleen "limited" voor starters. Veteran en Gold pack hebben deze functionaliteit wel volledig.
Ingame Credits kun je gold pack ook mee kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Darklor op 29-03-2012 16:28 . Reden: Starter = veteran ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
@killforyou
thx, dan houd ik het alleen bij alchemy

@dark
Hoe kan ik dat doen?

En wat betreft AH, gister geprobeerd wat te kopen, maar het is dus: look don't touch. Je een premium account hebben om iets te kopen of verkopen. Ik farm dus gewoon zo nu en dan wat mats, level m'n alchemy, en dan aan het eind van de rit als ik nog zin heb schaf ik zo'n package aan en verkoop ik een zooitje mats.

En btw, bedankt voor jullie reacties jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Als je inlogt op http://www.aionfreetoplay.com, krijg je een overzicht waar je kunt kiezen voor Top Up Aion coins. Hier kun je uit verschillende hoeveelheden, premium is 99 coins dus de 100 coins pakket van €9,99. Wanneer betaling afgerond is worden de coins bijschreven waarna je deze kunt inwisselen in de shop (ook te inden op de site). Onder aan de site staat premium, upgrade and voila!

Volgens mij krijg je deze dan via ingame survey of mail naar je account en kun je deze zelf gebruiken of door verkopen. Maarja sinds ze voor rond de 6mil per stuk gaan raad ik het iedereen af :D
10 euro betalen voor 6mil.... nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
[quote]Darklor schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:27:
[...]

Telemachus server, mentor sure, toch niks te doen :P : Darklor/Darkraven/Darkie
Een van dezer chars ben ik wel te vinden zo nu en dan

[...]

Ah,ik was alleen vergeten aan te geven dat ik Asmo speel, maar toch bedankt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Aion om het uit te houden tot GW 2, zoals velen hier :)

Ik zit ook op Telemachus Ely, mocht er een gezellige Legion zijn dan join ik graag voor de gezelligheid :)

IGN: FastBlade

[ Voor 7% gewijzigd door Splendid op 02-04-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Inmiddels lvl 11 op Perento, maar geen Nederlanders tegen gekomen. Ga denk ik toch maar een user aanmaken op Telemachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ben wel tevreden over dit systeem. Eigenlijk zou elke MMO zo moeten zijn. Als je serieus een maandje wat tijd heb koop je gewoon een maand full acces. En anders speel je zo af en toe gewoon een beetje.

LoL is nog steeds het beste qua payment imo, maar Aion komt so far op 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Darklor schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:04:
Moet zeggen dat ik nergens last van heb, queue nog nooit gehad op telemachus.
Ben nu weer 2 dagen aan het spelen en ben weer bored haha, geen zin in lange instances of farming/questen. Beetje spelers helpen is het enige wat ik nog doen.

Ben nu op Telemachus een NL/BE legion gejoint (elyos) genaamd; Ontsnapte TBS'ers , :D
Dus als je hulp nodig heb of een legion zoekt, ben ik daar te vinden
Hoe kan ik die legion joinen? Of hoe join je uberhaupt legions, geen idee hoe je ze ingame kan vonden :)

IGN Violetblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Damn deze game is echt verslavend. Gratis al heel wat leuke uurtjes gameplay. Wel solo though nog niet gepartyd. Ben een Elyos Gladiator en nu level 22 in Verteron.

Ben bezig met de Krall Quest. 50 Krall marks is echt lastige shit om te solo'en. Kan de LFG channel en broker niet gebruiken', maar dat is op zich geen probleem. Voegt alleen maar meer dimensie toe aan de game. Heb nu vette gear via questen en coins, en voor Tursin Garrison is toch geen PT te vinden, de meeste mensen zitten in een legion die hun helpt, of skippen de quest gewoon tot ze hoger level zijn.

Iig, deze verrast me aangenaam, niet gedacht dat ik er zoveel plezier in zou hebben. De gear is onwijs vet, de omgevingen zijn prachtig, en het feit dat je vleugels hebt is echt helemaal top.

De combat is helaas nog wat statisch, maar de chains zijn wel cool. De mobs zijn niet altijd even vet, en ook vind ik het feit dat je de hoogte van je character zo veel kan aanpassen niet goed. Verhoudingen binnen de wereld kloppen dan niet meer, en in PvP zijn kleine enemy's moeilijker te targeten.

Al met al, ik ben nog wel eventjes zoet. Ik denk dat ik rond level 45 eens een maandje subscribe. Een topper van een zoetmaker tot GW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Splendid schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:14:
[...]

Hoe kan ik die legion joinen? Of hoe join je uberhaupt legions, geen idee hoe je ze ingame kan vonden :)

IGN Violetblue
Legions moeten jou inviten. Ik ben weer uit die legion omdat ze inactive waren haha.
Ik zal je ingame toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
@IngamerX.
Party zoeken is inderdaad moeilijk. Wat je kunt doen is in die Area rondlopen en vragen of je iemand zijn party daar mag joinen, werkt altijd:D. Solo is wel mogelijk maar niet met een gladi inderdaad. SM/Sorc/Ranger,Healers kunnen dit wel.

Welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee jongens ik heb ff een vraagje. 2 jaar geleden speelde ik veel aion en dacht laat ik weer eens beginnen... Maar goed ik heb mijn aion account naar free 2 play gezet. en mn mage is mee gegaan... maar goed hoe kan ik weer met hem spelen ipv een nieuw character aan te maken? Als iemand dit weet help me... bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Sinds gisteren nacht 3.0 op de US servers:)

Housing systeem en mounts zijn op zich wel grappig, lvl cap 60 en een stuk of 7 nieuwe instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Darklor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:50:
[...]

Legions moeten jou inviten. Ik ben weer uit die legion omdat ze inactive waren haha.
Ik zal je ingame toevoegen.
Ik zit ondertussen in een NL/BE guild genaamd Reverze. Al wat gezelliger dan alleen, al is het er nog vrij rustig. Stuk of 8 man online s'avonds. Maar beter dan niemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Killforyou schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:14:

Housing systeem en mounts zijn op zich wel grappig, lvl cap 60 en een stuk of 7 nieuwe instances.
De EU versie lijkt nog zeker een maand te gaan duren, beetje jammer dat mij originele Aion account US was, maar deze toch is overgezet naar de EU servers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
SinergyX schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:33:
[...]

De EU versie lijkt nog zeker een maand te gaan duren, beetje jammer dat mij originele Aion account US was, maar deze toch is overgezet naar de EU servers.
Had je daar zelf om gevraagd?

Ik had ook gevraagd om mijn US account over te zetten naar een EU account, alleen mn char zou dan gewiped worden, en daar had ik nou geen trek in:)

Op EU servers speel ik met een ping van 50 en op US servers met een ping van 140, maar gebruik wel een proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Darklor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:55:
@IngamerX.
Party zoeken is inderdaad moeilijk. Wat je kunt doen is in die Area rondlopen en vragen of je iemand zijn party daar mag joinen, werkt altijd:D. Solo is wel mogelijk maar niet met een gladi inderdaad. SM/Sorc/Ranger,Healers kunnen dit wel.

Welke server zit je?
Ik zit in Anuhart. En idd, ik kwam een PT tegen en vroeg of ik erbij mocht. Vervolgens met die PT alle tursin quests gedaan, en daarne de legion gejoined van één van die gasten. Ook deze legion is niet heel active, iets van 6 mensen online 's avonds. Maar het is wel gezellig, en we kunnen goed met elkaar opschieten. 2 Engelse, ik, en een paar Amerikanen (opvallend veel Amerikanen op de EU servers btw :P). Ben persoonlijk nog geen één NL'er tegen gekomen.
Splendid schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:17:
[...]

Ik zit ondertussen in een NL/BE guild genaamd Reverze. Al wat gezelliger dan alleen, al is het er nog vrij rustig. Stuk of 8 man online s'avonds. Maar beter dan niemand ;)
Tja in mijn huidige legion zijn 's avonds rond de 6 man actief. Ik denk dat het er ook niet te veel moeten worden. We chatten nogal veel in de legion channel, dus dan zou het een gekkenhuis worden.
Killforyou schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:14:

Ben ik minder blij mee. Duurt het nog langer voor ik mee kan doen aan siegen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Ik doe sinds kort ook een poging (zoals anderen wachten tot D3 uit komt). Ik zit momenteel op Perento en zie inderdaad weinig Nederlanders. Ik ben nog maar een lvl 8 priest dus de overstap naar Telemachus is dan niet zo erg dramatisch.

Verder heb ik af en toe ook een videoprobleem alleen als er water is dan kan het een beetje flikkeren, voor de rest ziet het er goed uit. In het begin had ik ook last van de launcher dat had te maken dat er geen ruimte meer was :9 dus verder geen problemen mee gehad. Ik edit dit bericht als ik mijn char gemaakt heb op Telemachus.

Maar weer een priest gemaakt altijd handig Heallium voeg me toe. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door ThaOdie op 18-04-2012 22:17 ]

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
ThaOdie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:00:
Ik doe sinds kort ook een poging (zoals anderen wachten tot D3 uit komt). Ik zit momenteel op Perento en zie inderdaad weinig Nederlanders. Ik ben nog maar een lvl 8 priest dus de overstap naar Telemachus is dan niet zo erg dramatisch.

Verder heb ik af en toe ook een videoprobleem alleen als er water is dan kan het een beetje flikkeren, voor de rest ziet het er goed uit. In het begin had ik ook last van de launcher dat had te maken dat er geen ruimte meer was :9 dus verder geen problemen mee gehad. Ik edit dit bericht als ik mijn char gemaakt heb op Telemachus.

Maar weer een priest gemaakt altijd handig Heallium voeg me toe. 8)
Nou welkom to the Aion community haha!
Het water effect kun je eventueel gewoon uitzetten als je er last van blijft houden.
Verder heb je al een idee welke class je wilt worden? Cleric/Chanter

Ik zal je proberen toe te voegen vanavond. Het lastige is je kan alleen iemand toevoegen wanneer ze online zijn 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

Darklor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:55:
[...]

Nou welkom to the Aion community haha!
Het water effect kun je eventueel gewoon uitzetten als je er last van blijft houden.
Verder heb je al een idee welke class je wilt worden? Cleric/Chanter

Ik zal je proberen toe te voegen vanavond. Het lastige is je kan alleen iemand toevoegen wanneer ze online zijn 8)7 .
Ja daar had ik ook last van iedereen hier die zijn nick heeft achtergelaten was offline :/ Het ene moment als ik het spel laad heb ik er wel last van de volgende keer weer niet.. :|

Ik denk dat ik cleric word iedereen in leven houden is wel handig.

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
@ThaOdie
Beide priest zijn wel een aanrader. Moet wel zeggen dat alleen healen vrij snel saai wordt. Heb 55 cleric waar ik niks mee doe. Mijn chanter is lvl 50 pvp geared waarmee ik voornamelijk veel dps doe en in teamfights vooral als support speel.

Zal je vanavond toevoegen wanneer je er ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15

Woohooo

Smilie, James Smilie

Goh, ik dacht laat ik ook nog maar eens ff Aion installeren afgelopen weekend. Inmiddels nog een leveltje gehaald naar 50. Wel weer geinig om te spelen alleen instances van 4uur duren mij echt te lang.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/sdp6dg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Na een week 3.0 kan ik wel concluderen dat het een hele grote pve patch is, met daarbij ook aantal pvp zones, waar je daily guests kan doen voor mithril coins. Dit zorgt er wel voor dat er op verschillende plekken pvp is, heb hierdoor een aantal Generals kunnen pakken:P

Ely en Asmo hebben geen aparte werelden meer, ze lopen nu door elkaar, kunnen niet met elkaar praten of handelen.
3 nieuwe werelden:

Pernon: Puur pve zone waar de nieuwe huizen staan.
Sarpan: Een pve zone met heel beperkte pvp
Tiamat: Pvp land met 4 forts een een soort core waar je de hele dag door kan pvpen.

Er zijn 6 nieuwe instances, deze vallen vooralsnog zeer tegen, geen instance van BT niveau. Rentus Base is de enige instance die ik meer dan een keer heb gedaan. De solo instance is ook wel handig als je snel naar lvl 60 wil lvlen, je maakt zo 40% exp per run. De instances duren niet zo lang, max 1.5 uur met een redelijke groep. De nieuwe dredge is op zich ook niet veel verschillend met de voorgaande, alleen de monsters zijn wat zwaarder.
De nieuwe pvp gear kan je alleen dragen als je rank 1 of hoger bent, dat valt wel tegen:)

Sins en chanters hebben een major pvp buff gekregen met deze patch. Voorheen was een sin best wel makkelijk voor een glad, maar daar is nu zeker verandering in gekomen. De overige chars hebben meer pve buffs gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Killforyou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:53:
Na een week 3.0 kan ik wel concluderen dat het een hele grote pve patch is, met daarbij ook aantal pvp zones, waar je daily guests kan doen voor mithril coins. Dit zorgt er wel voor dat er op verschillende plekken pvp is, heb hierdoor een aantal Generals kunnen pakken:P

Ely en Asmo hebben geen aparte werelden meer, ze lopen nu door elkaar, kunnen niet met elkaar praten of handelen.
3 nieuwe werelden:

Pernon: Puur pve zone waar de nieuwe huizen staan.
Sarpan: Een pve zone met heel beperkte pvp
Tiamat: Pvp land met 4 forts een een soort core waar je de hele dag door kan pvpen.

Er zijn 6 nieuwe instances, deze vallen vooralsnog zeer tegen, geen instance van BT niveau. Rentus Base is de enige instance die ik meer dan een keer heb gedaan. De solo instance is ook wel handig als je snel naar lvl 60 wil lvlen, je maakt zo 40% exp per run. De instances duren niet zo lang, max 1.5 uur met een redelijke groep. De nieuwe dredge is op zich ook niet veel verschillend met de voorgaande, alleen de monsters zijn wat zwaarder.
De nieuwe pvp gear kan je alleen dragen als je rank 1 of hoger bent, dat valt wel tegen:)

Sins en chanters hebben een major pvp buff gekregen met deze patch. Voorheen was een sin best wel makkelijk voor een glad, maar daar is nu zeker verandering in gekomen. De overige chars hebben meer pve buffs gekregen.
Nice thx voor deze info. Zal ik mijn twinky chanter maar is verder levelen naar 55. Denk dat 3.0 nog wel even gaat duren voor EU. Heb jij toevallig enig idee hoe duur de mounts en housing zijn?

Verder qua area's. Tiamet is eigenlijk een samenvoeging van Inggison en gelkmaros?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Vandaag mijn account maar weer is geactiveerd/omgezet naar f2p.
Ik ga helemaal opnieuw beginnen; is er ergens een leuke NL guild die ik kan joinen?

Zag al dat er op Telemachus veel NL is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie

ThaOdie

Daar ben ik...

Spunkjah schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:10:
Vandaag mijn account maar weer is geactiveerd/omgezet naar f2p.
Ik ga helemaal opnieuw beginnen; is er ergens een leuke NL guild die ik kan joinen?

Zag al dat er op Telemachus veel NL is?
De meesten van hier zitten op Telemachus. Ik denk dat er wel overal Nederlanders zitten alleen hier heb je meer kans op een Nederlandse guild. Qua guild ben ik ook nog zoekende ik kwam wel crumpyoldman tegen, die wou mij niet toevoegen.. :/

Voor de rest ben ik geen tweaker tegen gekomen op het net.

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Zit zelf in Necronomicon waar veel zuid afrikanen aka dialect nederlands haha. maar deze legion is na omgang naar f2p best wel saai geworden.

Verder een tijdje in Unfinnished Business gezet, hier zitten veel nederlanders in en zijn nog steeds erg actief(pvp gebied). Ik zelf had mot met iemand dus ben ik er weggegaan. Legionless FTW mometeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Darklor schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:09:
[...]

Nice thx voor deze info. Zal ik mijn twinky chanter maar is verder levelen naar 55. Denk dat 3.0 nog wel even gaat duren voor EU. Heb jij toevallig enig idee hoe duur de mounts en housing zijn?

Verder qua area's. Tiamet is eigenlijk een samenvoeging van Inggison en gelkmaros?:D
Je kan 2 mounts kopen bij een vendor, voor 11 mil en 57 mill... Je kan ook mounts craften, daarvoor moet je bepaalde mobs campen, die eens in de paar dagen spawnen, maar als je dat goed doet is het wel een booming business:) Design kost wel 27 mil, kan je ook maar 1 keer gebruiken. Je krijgt een proc of een non proc mount. De proc versie gaat zo voor 800 mill weg:) Verder kan je ze ook droppen in een instance.

Er zijn verschillende soorten huizen. Er komt een soort auction systeem voor huizen. Normaal huis begint met 4 mill.. Een Palace begint met 1 bil, en je hebt 20 mill wekelijkse kosten:)

Tiamat kan je wel zien als een samenvoeging van inggi en gelk, alleen de forts capturen is gelukkig wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Killforyou schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:31:
[...]

Je kan 2 mounts kopen bij een vendor, voor 11 mil en 57 mill... Je kan ook mounts craften, daarvoor moet je bepaalde mobs campen, die eens in de paar dagen spawnen, maar als je dat goed doet is het wel een booming business:) Design kost wel 27 mil, kan je ook maar 1 keer gebruiken. Je krijgt een proc of een non proc mount. De proc versie gaat zo voor 800 mill weg:) Verder kan je ze ook droppen in een instance.

Er zijn verschillende soorten huizen. Er komt een soort auction systeem voor huizen. Normaal huis begint met 4 mill.. Een Palace begint met 1 bil, en je hebt 20 mill wekelijkse kosten:)

Tiamat kan je wel zien als een samenvoeging van inggi en gelk, alleen de forts capturen is gelukkig wel een stuk makkelijker.
11m voor een mount is goed te betalen. Werken movement speed scrolls nog als je op een mount zit? zoniet dan is dit op een lange termijn goedkoper dan continu scrolls kopen :P.

De huizen zijn redelijk duur naar mijn smaak. Ik maak niet zomaar 20m per week zonder dat ik echt op het farmen moet focussen. Is het niet 20m per maand?

En de nieuwe area´s worden awesome. Ik hoop alleen wel dat ik tegen die tijd 55 ben en mijn cruicible wapen heb. Hoe lang verwachten jullie dat het nog gaat duren tot de patch?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
IIsnickerII schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:02:
[...]

11m voor een mount is goed te betalen. Werken movement speed scrolls nog als je op een mount zit? zoniet dan is dit op een lange termijn goedkoper dan continu scrolls kopen :P.

De huizen zijn redelijk duur naar mijn smaak. Ik maak niet zomaar 20m per week zonder dat ik echt op het farmen moet focussen. Is het niet 20m per maand?

En de nieuwe area´s worden awesome. Ik hoop alleen wel dat ik tegen die tijd 55 ben en mijn cruicible wapen heb. Hoe lang verwachten jullie dat het nog gaat duren tot de patch?
Speed scrolls werken volgens mij niet, alleen de mount voor 11 mill , is niet zoveel sneller dan rennen met scrolls zonder mount:) Je kan hem ook niet tijdens combat gebruiken, dus je zal altijd ook wel runningscrolls moeten kopen.
De palace, die 1 bil kost heeft een wekelijkse onderhoud van 20 mil. Huizen die 4 mill kosten, hebben maar een wekelijkse fee van vierhonderduizend kinah, dat valt reuze mee. En iemand die 1 bil kan betalen, zal het ook niet erg vinden om wekelijk 20 mill te betalen:)
Ik ga zelf nu voor de 60 EC set ipv de 60e pvp set. Voor 5 parts heb je wel iets van 10K pvp insignias nodig, daar ben je ook wel even mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Wordt er hier op de US of EU versie gespeeld? Is de EU versie niet heel erg gelimiteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

NoFearz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:31:
Wordt er hier op de US of EU versie gespeeld? Is de EU versie niet heel erg gelimiteerd?
De meeste hier spelen op EU. Maar wat bedoel je precies met gelimiteerd? Als je bedoelt dat je moet betalen voor een gold account zodat je alles in het spel kan gebruiken: Nee, Het is prima te doen en zowat hetzelfde als US. Als je bedoelt dat EU minder content heeft dan US: Ja dat klopt, maar met een achterstand van slecht een of twee maanden. Valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Hmmm dan is de functie van de 11mil mount gewoon crap dus. Zullen wel met 10 verschillende payed mounts komen. Ze moeten de kosten toch ergens uithalen natuurlijk hehe.

Housing system zal ik wel proberen maar 1bil voor een Palace omg!
Ben in 2 jaar tijd niet verder gekomen dan 500mil in totaal ( toen alles uitgegeven aan twinky chanter :/ )

Ik ben benieuwd naar de 3.0 EU patch i.i.g. met name de nieuwe skilllist tot 60.

[ Voor 20% gewijzigd door Darklor op 20-04-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
In de onderstaande link staan de patchnotes voor 3.0 Aion US, ik neem aan dat EU precies dezelfde patch zal krijgen.
http://gameguide.na.aiononline.com/aion/Patch+Notes+3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Als dat zo is (en daar ga ik vanuit sinds het nooit anders is geweest), ben ik zwaar tevreden. Vooral met de instance cooldowns. Hoezo haramel maar 1:30 uur cooldown. Ben je 30-45 minuutjes mee bezig, even wat quests inleveren, auction house bekijken, nog ff een paar youtube filmpjes erbij, en misschien wat 9gag en je mag er weer in :D. Fijn dat ze het saaiste gedeelte nu zo dragelijk mogelijk hebben gemaakt!

[ Voor 52% gewijzigd door IIsnickerII op 20-04-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net men account overgezet.. hoop dat mijn character nog bestaat :D vanavond eens zien
heb een lvl 47/48 nog staan, assasin

kun je gewoon kiezen op welke server je speelt nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:01:
heb net men account overgezet.. hoop dat mijn character nog bestaat :D vanavond eens zien
heb een lvl 47/48 nog staan, assasin

kun je gewoon kiezen op welke server je speelt nu ?
Nee, je krijgt gewoon de server toegewezen waar je account op staat. Mocht je al voor een langere tijd niet meer hebben gespeeld kan het zijn dat je een andere server te zien krijgt. Ongeveer een jaar? terug zijn er enkele server merges geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 48 Assasin - Farmer - Elyos

ik zoek mensen om Aether Insanity & Indratu Legion te doen
alsook Project Drakenhammer

geinteresseerden ? Spatalos server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 13:28

Neophyte808

Gadget inspector

Na het downloaden van verschillende clients via verschillende launchers en verscheidene join attempts op verschillende dagen kan ik maar 1 ding concluderen: wat een kutgame |:(

Ik heb nog geen stap in de wereld van Aion kunnen zetten (en heb dus niet eens een character aan kunnen maken) omdat er iets niet klopt met North America en EU. Om de een of andere reden wil mijn NCsoft Launcher per se dat de NA client wordt geïnstalleerd i.p.v. de EU client. Ik heb op het Aion forum gevonden dat dit geen verschil hoort te maken omdat de EU en NA clients hetzelfde zijn, je hoeft schijnbaar alleen de settings te wijzigen in de NCsoft Launcher van NA naar EU en dan zou het moeten werken. In beide gevallen start te game, in het geval van EU vul ik mn username en password in en zegt hij: cannot connect to authorization server en in het geval van NA log ik in en kan ik een server kiezen, rara 8)7

Hoe moet ik in godsnaam die kloteclient installeren zodat ik er geen gezeik mee krijg!? De eerste keer heb ik gewoon de setup gepakt, de tweede keer heb ik het via NCsoft Launcher gedaan en de derde keer heb ik een HowTo op een Aion forum gevolgd en alles is gefaald tot nu toe 8)7 Ik vrees dat ik het nu dus voor de 4e keer eraf moet gooien en opnieuw moet installeren en het ergste is dat dat met mijn huidige verbinding zo'n 8 uur duurt.

De klasse die ik ga worden is trouwens Asmodian Chanter, maar tegen de tijd dat ik die character heb aangemaakt is Guild Wars 2 al uit :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Neophyte808 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:04:
Na het downloaden van verschillende clients via verschillende launchers en verscheidene join attempts op verschillende dagen kan ik maar 1 ding concluderen: wat een kutgame |:(

Ik heb nog geen stap in de wereld van Aion kunnen zetten (en heb dus niet eens een character aan kunnen maken) omdat er iets niet klopt met North America en EU. Om de een of andere reden wil mijn NCsoft Launcher per se dat de NA client wordt geïnstalleerd i.p.v. de EU client. Ik heb op het Aion forum gevonden dat dit geen verschil hoort te maken omdat de EU en NA clients hetzelfde zijn, je hoeft schijnbaar alleen de settings te wijzigen in de NCsoft Launcher van NA naar EU en dan zou het moeten werken. In beide gevallen start te game, in het geval van EU vul ik mn username en password in en zegt hij: cannot connect to authorization server en in het geval van NA log ik in en kan ik een server kiezen, rara 8)7

Hoe moet ik in godsnaam die kloteclient installeren zodat ik er geen gezeik mee krijg!? De eerste keer heb ik gewoon de setup gepakt, de tweede keer heb ik het via NCsoft Launcher gedaan en de derde keer heb ik een HowTo op een Aion forum gevolgd en alles is gefaald tot nu toe 8)7 Ik vrees dat ik het nu dus voor de 4e keer eraf moet gooien en opnieuw moet installeren en het ergste is dat dat met mijn huidige verbinding zo'n 8 uur duurt.

De klasse die ik ga worden is trouwens Asmodian Chanter, maar tegen de tijd dat ik die character heb aangemaakt is Guild Wars 2 al uit :F .
Aion EU is overgenomen door gameforge, daarvoor heb je een aparte client nodig. Met de client van NCsoft kan je tegenwoordig alleen op de NA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Killforyou schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:05:
[...]

Aion EU is overgenomen door gameforge, daarvoor heb je een aparte client nodig. Met de client van NCsoft kan je tegenwoordig alleen op de NA servers.
Wat Killforyou zegt 8)
Je moet de gamefrog launcher downloaden op: http://www.aionfreetoplay.com/website/
NCSOFT gaat alleen nog over de US versie van Aion en hebben de EU versie ook uit hun launcher gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
IIsnickerII schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:40:
[...]

De meeste hier spelen op EU. Maar wat bedoel je precies met gelimiteerd? Als je bedoelt dat je moet betalen voor een gold account zodat je alles in het spel kan gebruiken: Nee, Het is prima te doen en zowat hetzelfde als US. Als je bedoelt dat EU minder content heeft dan US: Ja dat klopt, maar met een achterstand van slecht een of twee maanden. Valt mee.
Toch mis ik bepaalde functies. chat, mailbox, trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
NoFearz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:01:
[...]

Toch mis ik bepaalde functies. chat, mailbox, trade?
Dit kan wel kloppen als je een basic user bent.
Sommige aion spelers hadden al een account voor that het free2play werd. Deze hebben een veteran stratus gekregen om dat "maandelijks" geld betaald hebben voor de game.

Misschien een idee om hier even te kijken wat je wel of niet kan:
http://www.aionfreetoplay...2f3aac99ac17d38762f758b41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Ik ben van plan om weer zeer casual te beginnen, maar zoek een Legion om een beetje wegwijs te worden.
Zitten er mensen op Spatalos, Elyos?
Zeer casual.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Darklor schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:09:
[...]

Dit kan wel kloppen als je een basic user bent.
Sommige aion spelers hadden al een account voor that het free2play werd. Deze hebben een veteran stratus gekregen om dat "maandelijks" geld betaald hebben voor de game.

Misschien een idee om hier even te kijken wat je wel of niet kan:
http://www.aionfreetoplay...2f3aac99ac17d38762f758b41
Ik ben pas met Aion begonnen toen het F2P werd. De limitaties zijn zodanig dat ik toch terug ga naar de versie van NCSoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit ff die details te lezen over die free en subscriber account, maar dat je geen dingen via broken kan verkopen en kopen is toch wel een groot nadeel. Kan je eigenlijk wisselen naar subscriber account? zie alleen maar die gold packs er tussen staan...

http://www.aionfreetoplay...0f6e1dff413074e38b178cc50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Woohooo schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:24:
Zit ff die details te lezen over die free en subscriber account, maar dat je geen dingen via broken kan verkopen en kopen is toch wel een groot nadeel. Kan je eigenlijk wisselen naar subscriber account? zie alleen maar die gold packs er tussen staan...

http://www.aionfreetoplay...0f6e1dff413074e38b178cc50
Subscriber bestaat niet meer, dat is alleen voor de mensen die voor F2P al maandelijks hebben betaald. Als je pas daarna bent begonnen, bestaat alleen Free en Gold pack volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Klopt veteran is alleen voor de maandelijke subs voor het f2p werd. De gold pack kan wel gezien worden als "maandelijkse" sub. Gold pack is 30 dagen geldig daarna val je terug op basic user. Wat het voordeel wel is dat je die gold packs ingame kan aanschaffen voor rond de 6mil kinah ?(telemachus server) dus het hoeft je uiteindelijk geen geld te kosten (12,50?)

6mil heb je elke maand wel bij elkaar geraapt, dus laat andere maar betalen voor die gold packs zodat jij ze ingame kan kopen met kinah:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ja dat kan ook, maar heb toch ff wat advies nodig. Na bijna 2 jaar niet gespeeld te hebben zie ik toch dat er wel het e.e.a. verandert is binnen Aion. Zo kwam ik er gisteren ineens achter dat er een hele nieuwe wereld Inggison bestaat. Had weer een soort het gevoel alsof ik weer op level 1 begon.

Anyhouse ik merk zelf dat ik als level 51 chanter nogal achter loop op de rest. Zie veel mensen met supergoeie gear en pvp voor 51 chanter is echt nog drama met mijn huidige gears. Ook loop ik tegen heb probleem aan dat ik geen greater stigma's kan kopen omdat ik geen abyss points heb. De normale dredgion loopt tot 50? waar ik nu niet meer in kan en de 50+dredgion wordt alleen maar 55 met supergear gevraagd heb ik het idee. Die arena is al helemaal belachelijk waar ik geen kans heb. Ik voel me een beetje gedoomed om alleen maar wat theolab te doen en wat simpele level quests.

Gisteren deze staff nog gekregen van een npc.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/6tofeu.png

Heb Alchemy op 400 en gathering ook op 310. Daar heb ik nog wat poen mee verdient. Heb inmiddels ongeveer 50 a 60mil ingame geld maar heb geen idee wat ik er mee moet.

Heeft er iemand wat tips hoe ik verder kan levelen, AP halen en wat betere gears kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Je kan solo entry doen bij CDred en zo je AP halen. Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is in Aion, heb sinds 13 januari niet meer gespeeld omdat ik nu in Curaçao zit tot en met 10 juni. Daarna kan ik het weer is proberen :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Woohooo schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:19:

Heeft er iemand wat tips hoe ik verder kan levelen, AP halen en wat betere gears kan halen?
Van 51 naar 55 lvlen gaat behoorlijk snel, ook al speel je heel casual, dat moet binnen een week makkelijk lukken. Een volle ronde Talocs Hole moet zou je al rond de 30% per lvl geven. Voor een chanter is het ook altijd makkelijk om groups voor Udas te vinden, meestal ook goed voor veel exp.
Chanter is een heel erg gewilde class voor groups, ook al ben je niet heel erg gegeared, een group vinden is niet zo zwaar:) Als je lvl 55 kan je BT runs doen, daar kan je op een snelle en makkelijke manier eternal gear droppen. Het is vooral pve gear, maar het is een begin:)

Om AP te maken, kan je het best quick que voor dredge doen, Upper forts rennen voor icons, Essoterrece runs, elke dag EC arena. Als je wat meer gegeared ben kan je 2 man Esso runs doen, dan maak je pas echt AP:) Verder kan je ook dailies en weeklys doen voor Tokens, die je dan ook weer voor major bags kan inruilen.

lvl 55 pvp EC gear met 1 conditioning is heel erg goedkoop, ook al verlies je EC arena ronde, je krijgt toch pvp insignias. Verder kan je solo EC doen en fail EC (Group versie in gaan en meteen er weer uitgaan).
AP zou ik dan voor accessories gebruiken.

Ik heb helaas alleen maar een lvl 10 char op de EU servers anders had ik je wel verder geholpen, haha of je start op de US servers:)

Sinds een week een stormvloed van EU spelers op de US server. Voor pve maakt de ping niet zoveel uit, maar mocht je een pvp speler zijn dan moet je wel een proxy hebben.
Al zijn proxy diensten tegenwoordig best wel goedkoop. Ik betaal 20 euro voor een heel jaar en heb een ping van 140 op de US servers.
Ik speel op de Tiamat en Siel server, mocht je hulp nodig hebben kan je me altijd een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Levelen in Aion is sowieso peanuts. Dat is ook niet echt het probleem.

Tappen, craften en gear is het geouwehoer.

Ik ben nu een level 37 met mijn glad, heb FT gegrined en heb uiteindelijk die gold box na dicen gewonnen. Ik open de gold box hopende op een yellow 2h sword of polearm, maar neej hoor, krijg ik me toch een Warhammer.

Die box geeft dat wat suitable is voor jouw class. Nou sorry, maar wat moet een glad nou met een warhammer?

Dus dat betekend automatisch doorgaan met het grinden van FT. En hoewel dat ook rap leveled, met questen ben je simpelweg sneller. En zo zijn er steeds obstakels die je niet hoeft aan te gaan, maar waar je toch door wordt uitgedaagd. IK MOET EN IK ZAL NOG EEN BOX KRIJGEN, en ER ZAL EEN POLE OF GS IN ZITTEN.. potverdrie.

Ik had nu al leveltje 45 kunnen zijn als ik niet zo zat te jagen op yellow gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Dat vindt ik persoonlijk het grootte nadeel van een gladi zijn. Gladiator de meeste wapens dragen wat automatisch betekend dat je deze ook in die gold boxes terug te vinden zijn. Hier hadden ze wel een andere oplossing voor kunnen vinden dacht ik zo.

Level... tja, mijn sorc in 3 dagen (met exp event) van 30 naar 40 gebracht met alleen campains uit te voeren. Dat is het voordeel als je 55 mentors hebt, kun je op je gemakje lvl 45 CQ doen.

@Woohoo, van 51 naar 55 level gaat inderdaad erg snel. Denk hierbij een Taloc (solo instance) Solo EC, arena, etc. Voor gear kan ik je de gear aanbevelen van de weeklies( orchicalum tokens?). Mooie gold gear wat je in 3 weken wel bij elkaar geraapt hebt. Qua AP, tja zelf heb ik hier ook moeite mee, met mijn chars lager dan 50 blijf ik ook 50 om dred te blijven doen om AP te verzamelen. Cdred is een solo queu een mooie optie voor jouw denk ik, of Esossorance, waar je ook wel redelijke AP kunt krijgen.

Mocht je fraction Divine in handen hebben kun je ook nog AP verdienen met de abyssal instance.
( Ben aan het werk dus kan zijn dat ik sommige instance/benamingen niet goed heb geschreven maar valt vast wel te begrijpen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
IngamerX schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:18:
Levelen in Aion is sowieso peanuts. Dat is ook niet echt het probleem.

Tappen, craften en gear is het geouwehoer.

Ik ben nu een level 37 met mijn glad, heb FT gegrined en heb uiteindelijk die gold box na dicen gewonnen. Ik open de gold box hopende op een yellow 2h sword of polearm, maar neej hoor, krijg ik me toch een Warhammer.

Die box geeft dat wat suitable is voor jouw class. Nou sorry, maar wat moet een glad nou met een warhammer?

Dus dat betekend automatisch doorgaan met het grinden van FT. En hoewel dat ook rap leveled, met questen ben je simpelweg sneller. En zo zijn er steeds obstakels die je niet hoeft aan te gaan, maar waar je toch door wordt uitgedaagd. IK MOET EN IK ZAL NOG EEN BOX KRIJGEN, en ER ZAL EEN POLE OF GS IN ZITTEN.. potverdrie.

Ik had nu al leveltje 45 kunnen zijn als ik niet zo zat te jagen op yellow gear.
Hmm ik weet dat ik toen ik solo ft deed de gouden wapen mocht uitkiezen, elke 3 runs kreeg ik een golden key:P
Met group FT heb ik ook nooit echt geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Oke thanks. Heb inmiddels die arena gedaan, kreeg ineens 350 van die medals, geen idee voor wat maargoed en solo cdred ook nog eens 3000 AP voor een verloren potje. Jammer van de lange cooldowns, misschien voor deze maand die gold pack maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Vandaag de free to play eens gedownload, characters weer gezien. Viel me op dat ik na 55 niet veel meer op mijn templar heb gezeten, meeste gear is gold lvl 50/53... Maarja we zijn toen ook gestopt vanwege beperkte end game door guild transfers. Vond nog wel een hot en cool swimsuit, zullen nu wel rare zijn xD

En mijn ranger met full lvl 30 daeva set en bow.. die was echt onverslaanbaar :) Ach, goeie ouwe tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Het is schijt irritant als mensen level 40 alts maken met idd bijvoorbeeld een full daeva set + weapon en al die shit enchanten tot +10 en een godstone op hun wapen gooien, puur en alleen om vervolgens een rift te pakken en mensen van de andere patij te zieken...

Dat ga ik ook een keer doen xD

I heb een legion mate chanter die allleeeenn maar de god ganse dag aan tappen en craften is en zo echt bakken met kinah verdiend. Die heeft nu creme de la creme gear. Gister was ze lekker aan het tappen in Heiron toen een asmodian haar wilde killen. Geen kans waarna ie het nog 5 keer probeerde. Toen kwamen ze met z'n tweeën, en op een gegeven moment met z'n zessen full party. Chanter + goeie gear is heeeel moeilijk te verslaan. Stun, slow, heal, redelijke def, redelijke atck en natuurlijk evasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

IngamerX schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:42:
Het is schijt irritant als mensen level 40 alts maken met idd bijvoorbeeld een full daeva set + weapon en al die shit enchanten tot +10 en een godstone op hun wapen gooien, puur en alleen om vervolgens een rift te pakken en mensen van de andere patij te zieken...

Dat ga ik ook een keer doen xD

I heb een legion mate chanter die allleeeenn maar de god ganse dag aan tappen en craften is en zo echt bakken met kinah verdiend. Die heeft nu creme de la creme gear. Gister was ze lekker aan het tappen in Heiron toen een asmodian haar wilde killen. Geen kans waarna ie het nog 5 keer probeerde. Toen kwamen ze met z'n tweeën, en op een gegeven moment met z'n zessen full party. Chanter + goeie gear is heeeel moeilijk te verslaan. Stun, slow, heal, redelijke def, redelijke atck en natuurlijk evasion.
Yup, ik had ook een lvl 40 sin die ziek veel output had, als je de goede stunlocks etc. gebruikte kon iemand helemaal niks tegen je. Ranger was ook altijd leuk in abyss, kwam een elyos lvl 35-40 aan rennen om je omver te helpen: no chance..

Chanter met goede gear is ook nagenoeg niet plat te krijgen, klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Dit is wel de reden dat ik Aion een unieke mmorpg vind. Het feit dat je altijd in een pvp match kan geraken, en dat de game wat dat betreft heel open is, en je dus ook echt ergens je gear voor farmed. En dan ook nog het aspect vliegen erbij en je hebt echt een top ervaring.

En ondanks alles heb je geen top notch gear nodig om van pvp te kunnen genieten. Hoewel je kans kleiner wordt om te winnen kun je bij grote pvp situaties met meerdere mensen toch goed bijdragen door veel debuffs te spammen.

Het enige nadeel, of voor sommige mensen misschien voordeel, blijft dat asmodians over het algemeen behoorlijk in de minderheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook eens begonnen met Aion om te kijken of het wat is (toch gratis). Bevalt goed tot nu toe, maar ben pas lvl16. Het is wel gewoon een WoW kloon in een iets ander jasje tot nu toe, maar dat is geen probleem voor die prijs ;)

Iemand nog een leuke, beetje actieve Legion op Telemachus (Asmodian)? Ingame naam is Sidus (lvl 16 Cleric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:13:
Ben ook eens begonnen met Aion om te kijken of het wat is (toch gratis). Bevalt goed tot nu toe, maar ben pas lvl16. Het is wel gewoon een WoW kloon in een iets ander jasje tot nu toe, maar dat is geen probleem voor die prijs ;)

Iemand nog een leuke, beetje actieve Legion op Telemachus (Asmodian)? Ingame naam is Sidus (lvl 16 Cleric)
Ai, Telecactus is niet de beste keus voor Asmo op het moment, alles wordt beheerst door Elyos. Nu heb je daar wellicht nog niet veel last van, maar hoe hoger je komt, hoe erger het wordt. Ik zou als ik jou was toch op een andere server beginnen (je bent nog niet heel ver). Volgens mij zit je als asmo op Spatalos momenteel goed.

Klinkt misschien vreemd als je van WoW af komt, maar pvp is hier echt een groot onderdeel van de wereld waarin je speelt en als 1 faction een meerderheid heeft (en die heeft Elyos hier) dan is er na een bepaald level echt geen lol meer aan te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei dat is een goede tip, goed dat ik er nu achter kom en niet over 30 levels ;). Thanks! Maar op Spatalos opnieuw beginnen dan.

Ik had voor een Cleric gekozen, omdat er meestal wel een tekort is aan healers in MMO's en je dus wel makkelijk groepen kunt vinden. Maar is een Cleric ook een beetje bruikbaar in PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Mm

Ten eerste, WoW kloon vind ik dit spel te min doen. Ik ben echt anti WoW. De gfx zijn om uit te kotsen, en ook vind ik de skills in die belachelijk saai. Aion is mooier, vetter en serieuzer dankzij de world scale pvp.

En cleric is super bruikbaar in PvP. De class kan zelf redelijk goed gebruikt worden in PvP, maar zal met name natuurlijk met de focus als healer het meest tot z'n recht komen.

Het ding is, je moet dan wel een goeie party hebben, aangezien je de eerste bent op wie zal worden gefocused. Je zal dus glads/templars om je heen moeten hebben met een goeie hoeveelheid emnity om enemy's op zich te houden en jou te beschermen.

Wel een uitdagende class. Ik zit er zelf ook aan te denken om een cleric alt te maken.

Maar als je meer van een support class houdt die ook nog eens één van de beste pvp classes is, dan is een chanter ook het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, okee WoW kloon is misschien wat te hard gezegd. Ik vind Aion ook veel mooier en vetter en tot nu toe zeker een succes. Wat ik tot nu toe heb gezien doen ze alleen nog niet echt iets anders dan WoW, maar dan in een ander jasje. Maar dat kan dus nog komen met de PvP, waar ik wel fan van ben :).

Zelf ben ik geen WoW hater, maar ik ben zeker wel WoW moe, ben al aantal jaren gestopt. Het was elke keer weer hetzelfde, al was de basis wel goed. Diezelfde basis in een compleet nieuw jasje vind ik dan ook helemaal niet verkeerd ;). Ik vind het erg leuk om de classes en hun skills te leren kennen, die zijn ook zeker wel anders dan in WoW. En de setting is sowieso vet, keer wat anders dan elfjes en dwergjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Hmm, ik zit op telemachus Elysos en we hebben standaard eigenlijk wel de (upper) abyss in ons bezit.
Cleric is zeer populair om te healen, ik denk de meest gevraagde class voor parties.
PvP met cleric is op zich wel leuk, ik ben het healen beu op mijn 55 cleric dus ben ik full pvp stigma's gegaan. leuke damage maar instance parties kun je zo goed als vergeten op hogere levels. Je mist dan echt de heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Ik ben alchemy en essencetapping aan het levelen, en als ik strax goeie wings heb van mentor tokens, dan koop ik fabled gear en gooi ik er flight stones op en ga ik aether tappen.

Het ding is, het duurt echt verschrikkelijk lang. Ik hebt het idee, dat van 0 naar level 55 sneller gaat dan die tapping en crafting levels naar level 400 te krijgen...

Welke professions focussen jullie op?

Waar verdienen jullie het meeste aan in de broker?

En dan nog een gameplay vraag: beïnvloed attack speed de cooldown van je skills als melee zijnde? Zoals casting speed bij mages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
@ingamerX: Voor mij is het weer een tijdje geleden dat ik gecraft hebt maar zover ik nog weet is cooking de goedkoopste en snelste manier om master te worden en levert het ook wel goed op. Alchemy kost al wat meer maar kun je wel pots+cloth armor maken. Ik denk dat alle professions wel veel op leveren op de broker, het ligt er gewoon aan of je er van te voren veel kinah aan uit wilt geven.

Cooking is de goedkoopste en snelste manier and de master quest is nog wel redelijk te doen vergeleken met de andere profs.

En een antwoord op je gameplay vraag: Nee, AS en CD van je spells staan los van elkaar, heeft alleen invloed op je autoattack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
@ Dark okay ty

Cooking vind ik een beetje overrated. Men zegt dat je er veel aan kan verdienen. Maar ik ken vrijwel niemand die voedsel gebruikt voor buffs.

En qua atck speed vroeg ik het me af, omdat ik van GS naar Pole Arm ben gegaan. Iedereen raadde mij dat aan. Glad schijnt zo te zijn geprogrammeerd dat Pole Arm de meeste damage doet en het beste crit..

Maar goed, de skill animations lijken nu wel een stuk langzamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Aether tapping en de normale gathering maak je veel geld mee alleen kost veel tijd. Met alchemie maak ik op sommige items 100% winst. De meeste items zitten op 10% tot 50% winst. Over het algemeen verkopen potions wel redelijk goed. De andere professions weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ye, beetje raar though. Mana potions verkopen goed bij mij, maar mana serums totaal niet. En dat terwijl serums bij mij maar 1k per stuk duurder zijn dan de pots. En die serums kunnen het verschil tussen leven en dood betekenen in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
IngamerX schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:26:
@ Dark okay ty

Cooking vind ik een beetje overrated. Men zegt dat je er veel aan kan verdienen. Maar ik ken vrijwel niemand die voedsel gebruikt voor buffs.

En qua atck speed vroeg ik het me af, omdat ik van GS naar Pole Arm ben gegaan. Iedereen raadde mij dat aan. Glad schijnt zo te zijn geprogrammeerd dat Pole Arm de meeste damage doet en het beste crit..

Maar goed, de skill animations lijken nu wel een stuk langzamer..
Glads zonder skill animation zou echt OP zijn:)
Jumpen tussen chainskills cancelled soms de animation, je kan het proberen met de cleave skills.
Ik gebruikte great cleave nooit met pvp, de animation duurde gewoon te lang, maar met jump wordt de animatie gecancelled, best wel handig.

Polearm wordt het meest gebruikt voor PVP, al ken ik wel een aantal zeer goede glads die een GS gebruiken.
Ik heb zelf niet getest met een GS, maar het schijnt dat je met en GS en jumpen veel meer animations kan cancellen.
Ze zeggen ook dat een vrouwelijke glad character een kortere animation time heeft, ga dit binnenkort testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Tip voor starters: Als je niet op een server terecht wilt komen met over-geared players, ga naar Anuhart of Nexus. Dan heb je een redelijk eerlijke kans vergeleken met Perento, Spatalos en Telemachus.
Ze zeggen ook dat een vrouwelijke glad character een kortere animation time heeft, ga dit binnenkort testen.
Het voelt als of vrouwelijke plates sneller zijn. In de praktijk zijn ze even snel.

[ Voor 35% gewijzigd door Zayl op 10-05-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goede tip! :) Ik ga maar een Asmodian Cleric aanmaken op Anuhart. Volgens de mensen op het Anuhart forum is de verhouding Asmodian/Elyos redelijk. Volgens het forum zijn er nog veel mensen aan het levelen. En deze site zegt dat de server goed bevolkt is: http://aioninfo.com/ (geen idee hoe betrouwbaar deze cijfers zijn though). Een goede server kiezen is het halve werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Geen idee, ik siege een hoop (elyos), sieges zijn min of meer gelijk atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Een leuke 3.0 assasin pvp vid voor de liefhebbers van die class. In 3.0 zijn ze weer helemaal terug.
Ze waren de makkelijkste class voor glads, maar nu, als ik een sin in hide zie gaan, ren ik weg:)

YouTube: Aion Feel 60 Assassin 3.0 PvP Vol. I

Ben ook een aantal keer geganked door hem, binnen 2-3 seconden was het bye bye:)
Een van de beste sins in game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
De meeste glads kiezen voor een Polearm omdat deze een een grotere kans heeft om knockdowns vergeleken met een GS. Heb hier ook tijd lang naar gekeken wat het beste was, beide getest en heb altijd een Polearm nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Zijn er over het algemeen meer Asmodians? Toch hebben de Elyos de winnende hand vaak. Weet iemand hoe dit komt? Het gaat om de Amerikaanse servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Darklor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:28:
De meeste glads kiezen voor een Polearm omdat deze een een grotere kans heeft om knockdowns vergeleken met een GS. Heb hier ook tijd lang naar gekeken wat het beste was, beide getest en heb altijd een Polearm nu.
Een polearm of GS zou niet moeten uitmaken voor de knockdowns. Als een glad een critical hit doet is dit een knockdown bij de tegenstander. Een polearm heeft wel een hogere base critrate, bij een GS zou je dit kunnen opvangen met crit. manastones.
Je zou zelfs kunnen denken dat een GS meer kans op knockdowns heeft omdat een GS snellere attack heeft.
Meeste mensen kiezen voor een Polearm omdat de burst damage veel hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
NoFearz schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:58:
Zijn er over het algemeen meer Asmodians? Toch hebben de Elyos de winnende hand vaak. Weet iemand hoe dit komt? Het gaat om de Amerikaanse servers.
Het gaat meestal om de aantallen en mensen kiezen toch vaak om elyos te spelen:)
Meeste US servers zijn ely dominated, mensen houden er van om in witte gear te spelen:)
Geef mij maar de darkside:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ik vind het ook stom dat ze een light em dark side hebben gemaakt. Ik vind de starter gebieden van de Elyos mooier, sfeervoller en leuker. En witte vleugels zijn mooier dan zwarte.

De main reden dat ik Elyos heb gekozen is dat er een groter aantal spelers Elyos speelt. Dat maakt het leuker, en je wint tenminste.

[ Voor 27% gewijzigd door IngamerX op 11-05-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gisteren begonnen met het spelen van Aion. Het is mijn eerste MMORPG, maar ik vind het erg leuk.

Wat ik alleen nog niet snap is hoe de Aion Shop precies werkt. Je betaalt in Aion Coins, die in diezelfde shop nogal veel kosten in Euro's. Ik zat dus te zoeken op Aion Coins op Google om te kijken of ze ook ergens goedkoper te krijgen zijn, maar dan kom ik enkel op dit uit: http://gameguide.na.aiononline.com/aion/Coin+Guide
Dat lijkt me dus meer een in-game currency. Is dit iets anders?

Ook vind ik dingen over NCoins. Is dit weer iets anders?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
NCoins zijn voor de NA versie. Truly free to play volgens mij, meer richting het p2w model. Gameforge (EU versie) hanteerd Aion Coins, die koop je in de shop en daar kan je weer items voor kopen in diezelfde shop. Coins in-game worden gebruikt om gear te kopen (of de coins te verkopen voor profit).

Aion coins gebruik je bijvoorbeeld om een Gold Pack te kopen, wat gelijk is aan een subscription pre-gameforge. Je kan deze Gold Packs ook in-game kopen voor Kinah (de currency in-game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, thanks. Aan NCoins heb ik dus niets als EU-speler.

Maar zijn de Aion Coins in-game gelijk aan de Coins die je in de Gameforge shop gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Compi

Ingame credit heet Kinah. Het is als gold in WoW. Je kan er ingame items mee kopen, in de broker (auction house) ook. Als starter kun je in de broker niets kopen of verkopen, op één ding na, je kan namelijk een gold package kopen in de Broker. Met die gold package unlock je alle features in de game. Dat betekent dus lang sparen, want een gold package kost op dit moment 5kk (1k = 1.000, 1kk = 1.000.000, dus 5kk = 5.000.000 kinah).

Je kan ook in de Aion shop Aion Coins kopen met echt geld. 99 aion coins is ook een goldpack. Maar je kan ook mee doen met surveys:
Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a385/nockulus72/sponsor1.png

Daar kun je coins mee verdienen. GOED LEZEN, je hebt bij sommige surveys namelijk een CC (credit card) nodig, en dan moet je bijvoorbeeld een trial proberen die daarna automatisch om wordt in een abonnement!

Ik doe alleen DIE surveys waar je alleen data voor hoeft in te vullen en wat multiple choice vragen hebt. Voor de data gebruik ik een dump E-Mail en het adres en telefoonnummer moet je maar iets voor verzinnen, ik heb een truc maar die ga ik niet meedelen.

Je kan ook op websites Kinah kopen, en met de gekochte Kinah ingame in de broker een gold package kopen. Kost een Gold package in de aion shop 10 euro = 99 Aion coins, voor 10 euro heb je bij zo'n website 20kk (20.000.000 kinah) daar kun je 4 gold packs van kopen in de Broker (immers 20.000.000/5.000.000).

Dus vele verschillende (ook veel gratis) mogelijkheden.

1. Ingame Kinah verdienen en een gold pack in de broker kopen (gratis)
2. In de Aion Shop met echt geld Aion Coins kopen, en daarmee gold packs aanschaffen (kost geld)
3. In de Aion Shop surveys doen, en daar Aion Coins voor krijgen (gratis)
4. Kinah kopen op Kinah websites en met Kinah gold packs kopen in de broker (kost geld)

[ Voor 3% gewijzigd door IngamerX op 13-05-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, bedankt voor de uitlet. Die SponsorPay/SuperRewards heb ik inderdaad al gezien, maar het merendeel wat goed verdient zijn dingen waar je een abo voor moet afsluiten of iets moet kopen. Dat ga ik dus niet doen.
Ik heb meegedaan aan 1 anonieme enquete, en die duurde redelijk lang en ik kreeg er maar 8 coins voor. Dat schiet natuurlijk ook niet echt op.
Van die surveys waar je hele privacy overhoop wordt gehaald ga ik ook niet aan meedoen. Dan wordt er gevraagd naar je inkomen en je hele hebben en houden, krijg je daarna 50 vragen of je interesse hebt in verzekeringen, en moet je op het eind je gegevens invullen waarna je platgebeld wordt. Nee dank je.

Maar kun je Kinah ook omzetten in Coins waarmee je in de Gameforge shop dingen kunt kopen? Want ik heb op internet inderdaad redelijk interessante aanbodden gezien van Kinah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Nop, je kan niet van Kinah naar Aion Coins. Net zoals je niet zomaar van Aion Coins naar Kinah kan.

En zelf doe ik die surveys wel. Elke dag doe ik op dit moment 10 levels alchemy, en terwijl m'n character aan het craften is doe ik op de website surveys voor 12 a 13 coins. Een survey kost hooguit 10 minuten als je een beetje snel bent. Ik maak dus uiteraard geen gebruik van mij eigen adres gegevens etc. Ben niet gek :P.

En als je er eentje per dag doet, dan heb je met ongeveer 8 dagen een nieuwe gold pack die weer 4 weken mee gaat.

En ik kies dan ook altijd voor geen interesse.

[ Voor 11% gewijzigd door IngamerX op 14-05-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

IngamerX schreef op maandag 14 mei 2012 @ 01:34:
Nop, je kan niet van Kinah naar Aion Coins. Net zoals je niet zomaar van Aion Coins naar Kinah kan.
Maar je kunt alles wat je met Aion Coins kunt kopen, ook gewoon met Kinah kopen? Of zijn er ook dingen die je alleen met Aion Coins kunt kopen?

In in-game heb je ook Aion Coins, maar die hebben dan verschillende waarde, zoals Iron Coins, Silver Coins, Platinum Coins...
Is dit iets totaal anders dan de Aion Coins waarmee je in de GameForge shop betaald, of is het hetzelfde?

[ Voor 25% gewijzigd door Compizfox op 14-05-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Hehe, ja dat is weer totaal wat anders. Die iron and silver coins etc zijn gewoon quest rewards. En met die quest rewards kun je gear kopen. Hetzelfde geldt voor abyss points. Als je bijvoorbeeld als Elyos zijnde een Asmodian killed, dan krijg je Abyss points.

En tja, ik weet niet of je alles wat je in de shop kan kopen ook ingame kan krijgen. Volgens mij niet, sommige pets kun je denk ik alleen in de shop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zo van 't weekend weer lekkere profit gemaakt. Zag iemand die een silence godstone wilde verkopen, ik denk bied gewoon 30mil en heb die stone voor 32mil gekocht. Paar dagen later voor 125mil weer verkocht :+
Heb nu over de 200mil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Op de US servers zijn de silence godstones behoorlijk in prijs gedaald. Je haalt al een Silence godstone voor 20-30 mill:)
Paralyze godstones zijn wel een stuk duurder dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ging ook over EU - Spalatos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Sorry foutje, ik had het over de US servers, heb het even ge-edit:)

[ Voor 19% gewijzigd door Killforyou op 22-05-2012 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ik heb begrepen dat US nu free to play is => tot lvl 40 restricties, na lvl 40 volledige beschikking over content.

Bovendien is US nu 3.0.

Zijn er mensen die daar spelen die er meer over kunnen vertellen? Hoe zijn de mounts?
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)