Ik zal mijn tijden ook eens doorsturen. Miscchien is het ook leuk om erbij te vermelden of iemand met een automatische of handgeschakelde versnellingsbak rijdt?JorisBit schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:49:
Startpost geupdate met de tijden. Nogmaals:
[...]
NetjesSatch schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:51:
Ik zal eens naar die Wheelstandpro gaan kijken.Net m'n tijd van getuned aangescherpt naar 1.41.088. Samen met 1.52.820 is dat 3.33.908 en goed voor plaats 163.
Haha klinkt herkenbaar. In het gras komen is erg irritant. Ik heb die ghost maar afgezet (d-pad omhoog), want ik kon een bocht veel minder goed inschatten als ie vlak voor me hing.Wel behoorlijke frustratie, lig ik in de eerst helft van het parcours een seconde voor op m'n eigen ghost vlieg ik er af door m'n enthousiasme. En dat dan 25 keer...
Dat kan voor sommigen een nadeel zijn ja. Ik gebruik zelf altijd de schakelflippers achter het stuurSinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:10:
Nadeel van die stand pro is dat de schakelbak direct naast het stuur zit, mooier is natuurlijk hem veel meer richting heuphoogte te hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 13:35 ]
PSN id: NL_SToRM