Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:25:
WTF. Lekken ze die dingen alleen maar uit naar kleuters ofzo? En dan nog, ik heb neefjes in die leeftijd die beter op de baan blijven dan dat.
Duidelijk een arcade racer die met de d-pad stuurt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:31:
Als ik dit nieuwsbericht mag geloven:

http://www.ps3hype.nl/nie...ismo-5-niet-voor-de-zomer

Dan trek ik mijn mening terug, en kennen we alvast wachtten op de PS4 in 2011/2012. Spel heeft vast teveel bugs als het nog langer gaat duren! ;)
Als het zo is dan hoef het niet meer voor mij. Dan ga ik ook geen gt5 halen als die uit komt.

Het is alleen meer uitstel en van uitstel komt afstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:39
Wel nice dat er eindelijk open lobby's in komen! Had echt een hekel aan dat crappy online systeem van GT5:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:31:
Als ik dit nieuwsbericht mag geloven:

http://www.ps3hype.nl/nie...ismo-5-niet-voor-de-zomer

Dan trek ik mijn mening terug, en kennen we alvast wachtten op de PS4 in 2011/2012. Spel heeft vast teveel bugs als het nog langer gaat duren! ;)
Hier word ik dus echt moe van he. Ze denken dat ze god zijn ofzo daar bij Polyphony. Europa en USA zijn de grootste afnemers en ik kan het niet begrijpen dat ze niet de game op z'n minst gelijktijdig uitbrengen. Vaderland eerst en bla, snap ik best, maar ze maken een hele mensen mensen boos met deze onzin.

Ben er ook echt helemaal klaar mee, als het tegenzit moeten we dus nog dik 6 maanden wachten voordat we eindelijk kunnen racen. Heb je een officieel GT5 stuur, komt de game an sich pas bijna 3 jaar later uit.

-O-

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan zie je het volgende filmpje, en begin je nog eens te twijfelen of je toch nog even dat geduld heb..

http://www.eurogamer.pt/v...5-demo-gameplay-2?size=hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:05:
En dan zie je het volgende filmpje, en begin je nog eens te twijfelen of je toch nog even dat geduld heb..

http://www.eurogamer.pt/v...5-demo-gameplay-2?size=hd
We zullen wel moeten, er zijn gewoonweg geen alternatieven voor de PS3 op dit niveau.
En om nu een Xbox360+stuur+xboxlive+forza3 aan te schaffen om een half jaar zoet te zijn... :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Evertt schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:04:
[...]

Als het zo is dan hoef het niet meer voor mij. Dan ga ik ook geen gt5 halen als die uit komt.

Het is alleen meer uitstel en van uitstel komt afstel.
Dat zeg je nu, en je hebt alleen jezelf ermee. Weet zeker als ie uitkomt dat je hem toch gaat halen, of het nu komende zomer is, of pas na 2 jaar, je haalt hem toch wel. En dat weet Polyphony ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik ben overigens ook heel benieuwd of we ook in de nacht kunnen gaan rijden! Zou best leuk zijn lijkt mij! :) Maar goed, ws. zal dat er niet inzitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
SChief schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:08:
Ik ben overigens ook heel benieuwd of we ook in de nacht kunnen gaan rijden! Zou best leuk zijn lijkt mij! :) Maar goed, ws. zal dat er niet inzitten. :+
Zit er wel in, is ook bevestigd. Ben alleen even de bron kwijt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Dit jaar ga ik denk ik wel serieus meedoen aan die GT Academy, lijkt me wel zeer cool.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de demo van het nieuwe deel komt?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen als het goed is, incl de nieuwe GT Acadamy op Indianapolis...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel zeker dat die morgen komt! ;) En deze is geldig tot Februari en dan zul er weer een officiële komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Grafische analyse van de GT5 'demo' door Eurogamer. Misschien interessant voor sommige.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:39:
Is wel zeker dat die morgen komt! ;) En deze is geldig tot Februari en dan zul er weer een officiële komen. :)
Weet je zeker dat er een officiële komt? Bron? :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe werkt dat GT Academy? Kun je hier aan deelnemen met alleen de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

De demo is juist de entree voor GT academy. Haal je daarin een snelle tijd (20 beste van het land gaan door), dan ga je dus door naar de volgende ronde, dan weer een ronde, etc.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik wil niet cocky zijn, maar als er 20 beste van een land doorgaan, dan weet ik zeker dat ik 2 gasten ken die héél dicht in de buurt van die top20 komen.

Ikzelf zal er denk ik niet aan kunnen tippen maar een top30 moet zeer zeker mogelijk zijn (8>

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

kaos- schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:56:
Ik wil niet cocky zijn, maar als er 20 beste van een land doorgaan, dan weet ik zeker dat ik 2 gasten ken die héél dicht in de buurt van die top20 komen.

Ikzelf zal er denk ik niet aan kunnen tippen maar een top30 moet zeer zeker mogelijk zijn (8>
Bij de vorige GT academy niet in de top100 gekomen met mijn gare stuurtje. Helemaal in het begin op 18 gestaan, maar toen hadden er gewoon nog niet zoveel lui meegedaan. ;) Mensen met een G25 hadden een voordeel ivm snel kunnen schakelen. Ik hoop dat dit bij deze academy meer gelijk is. Denk wel dat er nu een stuk meer meedoen, omdat je GT niet in je bezit hoeft te hebben en omdat er gewoon meer PS3's verkocht zijn dan een jaar geleden.

Wel leuk dat ze weer de Nissan gebruiken, als is dat een behoorlijk lastige wagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 16-12-2009 23:00 ]

PSN: Shiver23

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 14:27
Vanmorgen even snel gekeken, maar kom 'm nog niet vinden.....

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
_Chris_ schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:29:
Vanmorgen even snel gekeken, maar kom 'm nog niet vinden.....
Wilde het net vragen ;) Ondanks dat ik me mateloos irriteer aan de tijd dat het duurt eer het spel uitkomt, het vooralsnog brakke schademodel, het relatief zielige geluid en nog veel meer moét en zál ik deze demo spelen 8)

Nickname does not reflect reality

• bones
Vanochtend om 6 uur op gestaan om voor mijn werk het alvast te proberen. Maar helaas staat hij er nog niet op. Zag wel dat hij bij "wat is nieuw" staat, althans, de gt5 prologue (welke al zeker niet nieuw is), dus ik denk dat die vervangen word vandaag door de gt5 demo.

• BM
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
Filmpje wat ik gister zag vond ik er nu niet heel indrukwekkend uitzien. Grafisch iig, rijgedrag kan ik niet beoordelen.

PSN store word vanavond rond 18:00 pas bijgewerkt, dus dan zal ie wel verschijnen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Grafisch imho hebben ze ook niet de beste baan gepakt, die baan is gewoon vrij kaal qua omgeving. Had ik liever Tokyo 246 gezien of special stage R5/11, die qua omgeving ook flink wat moois hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HIJ STAAT ER OP! HIJ STAAT ER OP! HIJ STAAT ER OP!

• Brad Pitt
Shiver23 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:17:
HIJ STAAT ER OP! HIJ STAAT ER OP! HIJ STAAT ER OP!
K*ttttttt! :@ NU naar huis, download aanzetten, voordat 122.301 mensen dat doen :o

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brad Pitt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:24:
[...]

K*ttttttt! :@ NU naar huis, download aanzetten, voordat 122.301 mensen dat doen :o
Heb je geen PSP om via remote play je PS3 te benaderen en de download aan te zetten?

• bones
YES hij staat er op, bijna binnen... even een snelle tijd neerzetten dan maar.

• Brad Pitt
Shiver23 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:24:
Heb je geen PSP om via remote play je PS3 te benaderen en de download aan te zetten?
Ben alweer terug :) Ik werk ongeveer 70 meter vanaf m'n huis, dus da's nog wel te doen ;)

Verrassend, 219MB slechts, stond er dus zo op. Even gespeeld maar meteen weer gestopt, was nu niet echt de ervaring waar ik op had gehoopt ;) Had ook geen zin om het stoeltje neer te zetten en met de controller spelen is nagenoeg onmogelijk (voor mij). In het weekend nog maar eens spelen I guess.

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 17-12-2009 11:42 ]

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
De snelste landen tot nu toe zijn:
New Zealand 1st, UK 2nd and Spain 3rd

For the times to beat: Lucas Ordonez: 3'27.600 and Kazinori Yamauchi: 3'27.681

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 20:31
Ik kan hem pas om half 5 downloaden :(
Moet nu nog werken.

Staat hij gewoon in de playstationstore?

Verwijderd

nja, 28e plaats nog veel te oefenen dus :P

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn, downloaden die hap en een goeie tijd neerzetten (wel helaas met een dual shock 3, dus weet niet echt of ik uberhaupt kans maak...)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

23e
30e en 31e als losse classificatie. Shit, wat rijdt dat fijn. De gewone versie vraagt echt om een fluwelen voetje, erg pittig. Van het weekend oid het stuurtje erbij pakken. Gaat vast beter.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Damn, dit is moeilijk!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vanavond maar eens binnenhalen en de G25 onder het stof vandaan halen :)

PSN id: NL_SToRM

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Goddamned, ik kan echt niet wachten tot ik thuis ben vanavond, dan gaat het stuur weer op de tafel en het visstoeltje erachter!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Volgens mij zijn de Nederlanders er als eerste bij, want de hele ranking staat vol met Nederlanders :P

Ik sta nu 27e BTW met een dual shock, ben benieuwd hoeveel ik er nog uit kan halen (moeten een paar seconden zijn :X)

• bones
scorpie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:37:
Volgens mij zijn de Nederlanders er als eerste bij, want de hele ranking staat vol met Nederlanders :P

Ik sta nu 27e BTW met een dual shock, ben benieuwd hoeveel ik er nog uit kan halen (moeten een paar seconden zijn :X)
Nederlanders hebben blijkbaar veel vrije tijd ?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:37:

De competitie is per land he? En de beste van ieder land gaan naar de landelijke finale. De winnaars daarvan gaan door en tegen mensen uit andere landen racen.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, maar ik zie er ook gewoon 2 japanners tussen staan en nog wat andere lui.

edit: kaaaaaak!! ik sta 21e total.... :X Moet nog even oefenen en dan mag ik door naar de volgende ronde! :D

oh, en die japanner was kaizuki yamauchi himself en er stond nog een andere spaanse racer op.

[ Voor 57% gewijzigd door scorpie op 17-12-2009 13:02 ]

• Maximus
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

Demo is nice maar VET irritant dat die irritante Ghost replay nergens uit kan. Echt wat ongelovelijk irritant is dat ding als je vol je rempunt mist omdat dat ding door je beeld vliegt.

PhD i.o.

Verwijderd

Wil je prijsen winnen met de demo? Kijk dan snel op http://www.psonly.nl/nieu...T5_Academy_2010_goodies!/ en post je beste tijd! ;)

Ik ga vanavond ook mee doen, moet alleen tot 6 uur zo wachtten want ben nu aan het werk. :(
Maximus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:17:
Demo is nice maar VET irritant dat die irritante Ghost replay nergens uit kan. Echt wat ongelovelijk irritant is dat ding als je vol je rempunt mist omdat dat ding door je beeld vliegt.
Dat is omdat je dan kan zien of je een betere tijd neerzet of niet.. maar goed is wel irritant als je het niet uit kan zetten voor de meeste mensen! :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 13:28 ]

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:28:
Wil je prijsen winnen met de demo? Kijk dan snel op http://www.psonly.nl/nieu...T5_Academy_2010_goodies!/ en post je beste tijd! ;)

Ik ga vanavond ook mee doen, moet alleen tot 6 uur zo wachtten want ben nu aan het werk. :(

[...]

Dat is omdat je dan kan zien of je een betere tijd neerzet of niet.. maar goed is wel irritant als je het niet uit kan zetten voor de meeste mensen! :)
Snap het doel ook wel van de ghost ;) 't Is alleen dat ik daar door afgeleid wordt. Als ik slechter ben zie ik dat wel in de split tijden. Een coureur heeft ook niet een ghost voor zich op de baan maar doet het ook met split tijden.

PhD i.o.

En je gaat vaak uit reactie uitwijken, terwijl het een transparante ghost is :+ En ik zie aan de tussentijden toch al of ik sneller/langzamer ben?

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Daarnaast ben ik ook geheel niet blij met de demo. De gewone Fairlady stuurt echt met een reet die veels te groot is en veels te tailhappy. Dat ding slipt bij het minste geringste al helemaal weg bij mij. Elke bocht voorzichtig op 't gas en dan nog glibbert dat ding bij droog asvalt. Vind het een zware zware afknapper.
De racy versie is wel goed. Daar heb je tenminste lekker veel grip en kun je goed sturen.

Als dit de handeling wordt voor GT dan betwijfel ik of ik de game ook ga kopen, vind het echt diep diep triest.

PhD i.o.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Niet huilen. Dat komt omdat de meeste gare banden er onder zitten. Dat was bij de vorige GT-academy ook al zo. Dat maakt het lastiger. Ik vind de handeling geniaal. Dat je niet met de auto overweg kan hoef je niet op het topic af te reageren.
En volgens mij kan je gewoon bij je controller-configuratie een knopje instellen om de ghost aan en uit te zetten.

En je moet ook niet je eigen ghost gebruiken, maar die van de nummer 1. Die rijden duidelijk andere lijnen. Kan je een hoop van leren.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 17-12-2009 14:07 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Die ghost kun je toch gewoon uitzetten met d-pad omhoog? :?

• kaos001
scorpie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:08:
Die ghost kun je toch gewoon uitzetten met d-pad omhoog? :?
Lijkt me ook ja.. kan iemand dit bevestigen ? :P

Soundcloud

• scorpie

scorpie

Supra Addict

kaos- schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:18:
[...]

Lijkt me ook ja.. kan iemand dit bevestigen ? :P
Als in... ik heb die demo ook en ik gebruik het ook gewoon? Voldoet dat als bevestiging?

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 20:31
Tot wanneer kan je blijven racen en gaan de top (3?) door naar de wereld?

Verwijderd

Ik vind het jammer dat de controller zo weinig trilt (alleen als je over de curbs gaar zo'n beetje), daardoor heb ik vaak te laat door dat de kont weg aan het glijden is en mis ik het gevoel van grip. Het lijkt net of de wagen vlak boven de baan zweeft. Dat doet Forza in ieder geval beter, ook de demo van Forza.
Owja, en waarom kan traction control niet uit? Omdat dat niet mag? :(

• SToRM666
Panamera schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:32:
Tot wanneer kan je blijven racen en gaan de top (3?) door naar de wereld?
Elk land zal 1 deelnemer hebben die ook weer geselecteerd wordt door de 20 beste per land tegen elkaar te laten racen in een finale. Ik dacht dat het zo was in ieder geval :P

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 17-12-2009 14:57 ]

• bones
Maximus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:49:
Daarnaast ben ik ook geheel niet blij met de demo. De gewone Fairlady stuurt echt met een reet die veels te groot is en veels te tailhappy. Dat ding slipt bij het minste geringste al helemaal weg bij mij. Elke bocht voorzichtig op 't gas en dan nog glibbert dat ding bij droog asvalt. Vind het een zware zware afknapper.
De racy versie is wel goed. Daar heb je tenminste lekker veel grip en kun je goed sturen.

Als dit de handeling wordt voor GT dan betwijfel ik of ik de game ook ga kopen, vind het echt diep diep triest.
*knip* leer eens rijden met rwd. Volgens mij heb je nog niet eens je rijbewijs. Rijd prima met stuur, en handeling is echt super gewoon.

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 18-12-2009 11:24 . Reden: iets vriendelijker mag best ]

bones schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:03:
leer eens rijden met rwd. Volgens mij heb je nog niet eens je rijbewijs. Rijd prima met stuur, en handeling is echt super gewoon.
rwd an sich al, maar denk dat er maar uberhaubt weinig zijn zelfs met een rijbewijs die zo belachelijk veel PK onder de pendalen heeft gehad :P

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 18-12-2009 11:24 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:47:
Ik vind het jammer dat de controller zo weinig trilt (alleen als je over de curbs gaar zo'n beetje), daardoor heb ik vaak te laat door dat de kont weg aan het glijden is en mis ik het gevoel van grip. Het lijkt net of de wagen vlak boven de baan zweeft. Dat doet Forza in ieder geval beter, ook de demo van Forza.
Owja, en waarom kan traction control niet uit? Omdat dat niet mag? :(
Traction Control kan alleen uitgezet worden op de getunede versie.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:05:
[...]

rwd an sich al, maar denk dat er maar uberhaubt weinig zijn zelfs met een rijbewijs die zo belachelijk veel PK onder de pendalen heeft gehad :P
Been there, done that :P
Porsche 911 Carrera S :9

• bones
scorpie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:07:
[...]

Been there, done that :P
Porsche 911 Carrera S :9
E46 M3
Evo 4 340 pk
>:)

• Maximus

Maximus

There is no substitute

bones schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:03:
[...]

Huilebalk, leer eens rijden met rwd. Volgens mij heb je nog niet eens je rijbewijs. Rijd prima met stuur, en handeling is echt super gewoon.
Heb inmiddels de ghost replay uit gezet, dat scheelt al een boel. Heb toch echt op alle knoppen gedrukt schijnbaar te lang op bepaalde. Het helpt in elk geval om betere tijden na elkaar neer te zetten kan nu mijn rempunten zien.

De demo wordt beter nu ik daar meer controle over heb. De tijden beginnen wat te zakken. Blijf echter staan bij het feit dat de Fairlady normaal niet geweldig rijdt. Hij is veels te snel griploos aan de onderkant als je de bocht uit komt. De getunde versie is geinig want daar kun je tenminste wat mee sliden en toch snelheid behouden.

Getuned nu 1:41.086
Ongetuned nu 1:53.447

offtopic:
Als je gaat zeuren over rijbewijzen, heb hem al 5 jaar dus kom niet met die onzin. Ik geef mijn mening en daar mag je gewoon op reageren met argumenten en niet met nutteloze replies die nergens toe leiden. Overigens wel gereden met een F430 Coupe F1 dus wat dat betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Maximus op 17-12-2009 19:39 ]

PhD i.o.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:53
Mijn beste tijd is tot nu toe 1:43.249, met de getunede versie. Tot nu toe bevalt hij mij best, alleen de auto heeft in de bochten toch wel heel snel last van onder of overstuur. Nog geen rondje gedaan met de normale auto.

• Jamoru
Ik zal vandaag of morgen even een top 25 maken van iedereen die hier op Tweakers meedoet aan de Academy. DM je tuned en stock tijden + je controller of stuur hebt gebruikt door aan mij en je komt in de lijst te staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Jamoru op 17-12-2009 18:53 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Leuke baan, lekker afwisselende bochtencombinaties. Even snel (geen tijd :)) 10 rondjes met de controller gereden, tot de 450e plaats gekomen. Van het weekend eens het stuurtje aansluiten.

• SToRM666
Ferrari 360 spider met 400 pk ;)

Zometeen de GT Academy demo maar eens binnenhalen en een poging doen, maar ik mag blij zijn als ik de top 100 haal denk ik...

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 17-12-2009 18:57 ]

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Audi rs4 :9~
En een Porsche GT 2 :9~

No signature required.

• Jamoru
Hier kun je overigens ook je tijden terugzien. Helaas genoeg alleen van de top 250. Sta op dit moment 129ste van NL. Niet eens zo slecht. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Jamoru op 17-12-2009 19:05 ]

1212de met tuned versie :+ Nee, kan echt niet meer rijden met gooistick, zeker een rwd is niet mijn favo :P

• SToRM666
JorisBit schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:03:
Hier kun je overigens ook je tijden terugzien. Helaas genoeg alleen van de top 250. Sta op dit moment 129ste van NL. Niet eens zo slecht. :P
Dat is nu al 150ste :P

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik heb ook even een paar rondjes gereden. 1:41.999 met de tuned car met een controller :)

No signature required.

• NLxAROSA
  • Niet online
Maximus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:18:
[...]Blijf echter staan bij het feit dat de Fairlady normaal niet geweldig rijdt. Hij is veels te snel griploos aan de onderkant als je de bocht uit komt. De getunde versie is geinig want daar kun je tenminste wat mee sliden en toch snelheid behouden.
Zoals al aangegeven, N3 is niet wat er standaard onderzit, dat zal eerder S1/S2 zijn. Ik heb zelf een 350Z gehad (de voorganger van de 370Z) en het gedrag komt redelijk overeen, je hebt inderdaad wat minder grip dan je zou verwachten, en dat klopt, gezien de bandenkeuze. Ik denk dat het in de volledige GT5 met S1/S2 héél anders rijdt. :) Maar je observatie is wel juist, met mijn 350Z met goede banden eronder kon je bij het uitkomen van de meeste bochten gewoon planken zonder dat er gripverlies optreedt.

[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 17-12-2009 20:16 . Reden: Teikvaut ;) ]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat het beeld bij deze 'demo' van GT5 , vaker héél kort hapert, dan dat dat het geval is bij GT5 Prologue... Weet niet of dat aan m'n scherm kan liggen, maar bij GT5 prologue had ik daar alleen last van als er veel auto's op de baan waren. In deze demo hapert hij bijvoorbeeld héél kort als ik over de finishlijn kom :?

Op moment van schrijven 5e algemeen klassement, de gebroeders Solar en Oenta zijn weer lekker bezig :)

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
135 giganielsie 1'54.285 1'41.112 3'35.397

Dit is van mij, Nog best netjes met een controller denk ik:)

• NLxAROSA
  • Niet online
HammerNL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:25:
Weet niet of dat aan m'n scherm kan liggen, maar bij GT5 prologue had ik daar alleen last van als er veel auto's op de baan waren. In deze demo hapert hij bijvoorbeeld héél kort als ik over de finishlijn kom :?
Volgens mij niet, heb het hier ook, lijkt wel of hij even hapert om de ronde weg te schrijven ofzo. Is vast wel weg in de volledige versie. ;)
Fanatec 911 Turbo krijg ik niet aan de praat..
Beeld schokt nogal @ 1080p
Grafisch valt het me tegen
Qua rijgedrag met een pad, best aardig.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb hier absoluut geen last van schokken @ 1080P, alleen bij het passeren van de finish heb ik even een "hikje", maar dan wordt volgens mij de rondetijd naar de server geupdate. Voor de rest een fantastische rij-ervaring, alleen het gras is wat glad, maar dat voorkomt in ieder geval cheaters die af willen snijden.

na 2 uurtjes sturen met mijn DF-GT:

14. GTP_2Fast4Stig 1:50.718 1:37.875 3:28.593

PSN-id: Chrasher

• Jamoru
Schokken heb ik ook last van @ 1080p. 720p niet getest, maar zal wel hetzelfde zijn. Soms krijg ik er wel 3-4 per ronde en soms geen (behalve bij de finish). Vrij irritant, want soms krijg ik ze ook in een bocht waardoor ik verkeerd ga sturen. :(
Dat is nu al 150ste :P
Tja, was wel te verwachten natuurlijk. Meeste mensen spelen s'avonds. En zó goed ben ik nou ook weer niet. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Jamoru op 17-12-2009 22:59 ]

Even opgekrikt naar 673e plaats :D Gras is inderdaad bizar glad en auto slaat snel uit (driften ftw enzo :P).

• majoh
  • Laatst online: 21-09 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Na 8 rondjes normal, met controller:

87 majoh_nl 1'52.630 N3/N3 2009/12/18 08:42:05

Na 20 rondjes tuned, met controller:

191 majoh_nl 1'40.360 R1/R1 2009/12/18 09:34:36

Niet slecht, als ik kijk naar mijn sectoren moet bij die tuned iig nog zo'n 1 tot 1,5 seconde af kunnen, wat goed zou moeten zijn voor top 50...

[ Voor 51% gewijzigd door majoh op 18-12-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1:51.9 met controller and standaard wagen.. Snap alleen totaal niet waarom mijn Fanatec 911 T niet werkt :(

1:38.8 met de getunede. Ik heb een stuur nodig..

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 18-12-2009 01:56 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Net even 6 rondjes met de normale auto gereden.
van de 6 rondjes waren slechts 2 officieel doordat ik nogal vaak het gras opzocht.

En in die 2 officiële rondjes ben bij eentje nog in het gras geland doordat ik mijn rem punt net miste en bij de ander heb ik de auto nog gespinned.
ik zal het er maar op houden dat ik nogal moe ben, duurde ook ff voor ik leerde hoeveel grip de auto heeft in de bochten en hoe goed hij remt.

Kan mijn tijd niet online zetten omdat de klassement server down is.
Het gare eraan is dat het spel nogal lang nodig heeft voordat het hierachter is (minuut of 3, 5 niets kunnen doen nadat ik de ronde verliet).

edit:
klassement server doet het nu weer maar doordat hij offline was toen ik mijn ronde afsloot is mijn tijd verdwenen. Niet dat de tijd goed was maar toch jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 18-12-2009 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Ehm heeft iemand ook last van framedrops ? Als ik rijd heb ik soms iets van 0,5 seconden een freeze/framedrop. Dit is continue, dus elke ronde heb ik het wel 1 of 2 keer. Lijkt een soort van Lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
HammerNL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:25:
Wat mij opvalt is dat het beeld bij deze 'demo' van GT5 , vaker héél kort hapert, dan dat dat het geval is bij GT5 Prologue... Weet niet of dat aan m'n scherm kan liggen, maar bij GT5 prologue had ik daar alleen last van als er veel auto's op de baan waren. In deze demo hapert hij bijvoorbeeld héél kort als ik over de finishlijn kom :?

Op moment van schrijven 5e algemeen klassement, de gebroeders Solar en Oenta zijn weer lekker bezig :)
Ow ik zie dat jij er dus ook last van hebt. welke ps3 versie heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
bones schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:13:
Ehm heeft iemand ook last van framedrops ? Als ik rijd heb ik soms iets van 0,5 seconden een freeze/framedrop. Dit is continue, dus elke ronde heb ik het wel 1 of 2 keer. Lijkt een soort van Lag.
Ik heb er geen last van, met een slim 3.10 ...

Ik vind het behoorlijk wennen, vooral omdat ik veel 'meer arcade' achtige racers gewend ben. Maar ik vind het wel cool om toch weer iedere keer iets sneller te zijn. Heb nog lang niet het record maar met de standaard auto reed ik 2.02.9nogwat met een gewone controller dan weer wel... (plaats 867 was het toen oid...)
Ik heb wel de controls aangepast zodat ik kan gasgeven en remmen met de triggers. Kan ik volgens mij gedoseerder remmen.

Mijn PSN name is DePino

[ Voor 1% gewijzigd door Pin0 op 18-12-2009 08:49 . Reden: psn name erbij ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Startpost geupdate met de tijden. Nogmaals:
Ik zal vandaag of morgen even een top 25 maken van iedereen die hier op Tweakers meedoet aan de Academy. DM je tuned en stock tijden + je controller of stuur hebt gebruikt door aan mij en je komt in de lijst te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand waar ik de afbeelding uit de TS kan vinden in groot formaat?
http://ps3media.ign.com/p...0090924002031752_640w.jpg

Oh zie net dat ign op maintaince zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
bones schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:14:
[...]

Ow ik zie dat jij er dus ook last van hebt. welke ps3 versie heb je ?
Ik heb de ps3 'fat' 60Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ehm, is dit nou de game waar iedereen zolang over praat? Gister de demo even gespeeld, maar ik ben totaal niet onder de indruk. Heb b.v. grid ook liggen, die er echt stukken beter uitziet. Hopelijk wordt de fullgame een stuk beter (zal wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
allebei de auto's 5 rondjes gereden met controller,
NL_Joost 1'52.065 1'39.292 3'31.357, alweer afgezakt naar 61e
beetje jammer dat k een maand geleden mijn g25 verkocht heb omdat ik 'm nooit gebruikte, hiervoor was het wel leuk geweest:). Een echt goede tijd neerzetten is volgens mij ook niet te doen zonder stuur met die baan en auto's.

[ Voor 21% gewijzigd door Bastard op 18-12-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJH schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:07:
Ehm, is dit nou de game waar iedereen zolang over praat? Gister de demo even gespeeld, maar ik ben totaal niet onder de indruk. Heb b.v. grid ook liggen, die er echt stukken beter uitziet. Hopelijk wordt de fullgame een stuk beter (zal wel).
Grid daarentegen kan weinig inbrengen aan rij eigenschappen, dat is puur arcade. Maargoed, ze hebben gewoon de verkeerde baan gepakt, er is op die baan simpelweg weinig grafisch weer te geven. Daarom had ik veel liever een city circuit gezien, had je grafisch wat makkelijker kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
Grafisch viel het mij ook behoorlijk tegen. Tuurlijk, het is een kale baan, maar dan nog.... not impressed.
Qua rijden, mja.... wel re-de-lijk, maar ook daar was ik niet onder de indruk. Als deze demo het spel moet verkopen (nee, GT5 heeft dat niet nodig, maar toch) zijn ze daarin niet echt geslaagd imho :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
ik vind wel om meer redenen dat ze de verkeerde baan hebben gepakt dan alleen de kaalheid van de omgeving. het is gewoon een baan van niks, doe mij maar banen met bochten op snelheid, zoals suzuka, spa of midfield raceway in gt3, alle bochten waarvoor je moet remmen in deze baan zijn 2e versnelling of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 21-09 18:47

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb er ook last van, ook de fat 60GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren ook maar eens een poging gedaan. Ik ben gelijk met de G25 begonnen en ik moet zeggen dat ik de eerste paar rondes met de normale 370Z veel moeite had om m op de baan te houden (erg irritant om telkens uit de graskant te moeten komen). Maar na een beetje proberen had ik m wel onder de knie. Daarna met de Tuned versie geraced en dat ging al een stuk beter. Voor beide wagens heb ik gisteren een tijd gereden die rond de 650e plek ligt. Mijn tijd met de Tuned 370 staat nu rond de 1:43. Daarna nog eens een paar rondjes met de controller gereden. Ik moet zeggen dat dat wel veel relaxter rijden is. Waar het mij met de G25 bijna niet lukt om de wagen te corrigeren gaat dit met de controller met het grootste gemak. Ik had trouwens verwacht sneller te rijden met de controller, maar het tegendeel bleek waar te zijn :P
Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de physics/besturing. Je kunt goed aanvoelen wanneer je de wagen dreigt te verliezen in de bocht. Ik vond het beeld en geluid ook prima.
De baan is ook een mooie combinatie van snelle stukken afgewisseld met scherpe en trage bochten. Een mooie test van de rijvaardigheid dus. Ik ga in ieder geval nog wel een aantal keer proberen om mijn tijden nog wat scherper te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik ook geïnteresseerd ben in de aankomende GT5 en wacht hier dan ook al een tijd op.
Nu las ik laatst allemaal "vervelende" geruchten over de levering in de EU aangezien in Maart de release is in Japan.
Als ik op de intertoys kijk dan is de GT5 PS3 te reserveren met release datum: 26-03!!!
http://www.intertoys.nl/games/gran-turismo-5-ps3-562089.html

Zou hij dan ook daadwerkelijk te verkrijgen zijn bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:04
BaszCore schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:00:
Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik ook geïnteresseerd ben in de aankomende GT5 en wacht hier dan ook al een tijd op.
Nu las ik laatst allemaal "vervelende" geruchten over de levering in de EU aangezien in Maart de release is in Japan.
Als ik op de intertoys kijk dan is de GT5 PS3 te reserveren met release datum: 26-03!!!
http://www.intertoys.nl/games/gran-turismo-5-ps3-562089.html

Zou hij dan ook daadwerkelijk te verkrijgen zijn bij ons?
Mogen we daar op 27-03-2010 antwoord op geven? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

ik zit nu op 1'38.714 met de getunede auto.

De normale auto heb ik nog maar 2 rondjes mee gereden omdat ik die niet zo fijn vindt rijden. Beste tijd daarmee is 1'53.034

Edit: ik gebruik een g25 btw

[ Voor 8% gewijzigd door Linc op 18-12-2009 11:48 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
1.52.820 voor de niet getunede auto momenteel. Kwam maar tot 1.54.9 met m'n controller. Toch maar de G25 uit de doos gehaald. Toch een stuk makkelijker om vloeiend te rijden met stuur.
1.41.903 voor de getunede. Maakt 3.34.723 in totaal. Plaats 204 momenteel.
Moet eigenlijk een betere bevestiging maken voor m'n stuur. Is nu een gammel te laag tafeltje met boeken erop als stabilisatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Satch schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:18:
Moet eigenlijk een betere bevestiging maken voor m'n stuur. Is nu een gammel te laag tafeltje met boeken erop als stabilisatie. :)
Gewoon een Wheelstandpro kopen. Het kost wel wat, maar het werkt perfect :)

Nadat bij GT5P de S10 race alsmaar niet lukte op goud was ik wat uitgekeken op GT, maar de GT Academy Time Trial is wel erg leuk moet ik zeggen. Ik ga zeker nog wel een aantal avonden proberen om mijn tijden aan te scherpen.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ik zal eens naar die Wheelstandpro gaan kijken. :) Net m'n tijd van getuned aangescherpt naar 1.41.088. Samen met 1.52.820 is dat 3.33.908 en goed voor plaats 163. :)

Wel behoorlijke frustratie, lig ik in de eerst helft van het parcours een seconde voor op m'n eigen ghost vlieg ik er af door m'n enthousiasme. En dat dan 25 keer... :X

[ Voor 34% gewijzigd door Satch op 18-12-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:28:

Gewoon een Wheelstandpro kopen. Het kost wel wat, maar het werkt perfect :)
Nadeel van die stand pro is dat de schakelbak direct naast het stuur zit, mooier is natuurlijk hem veel meer richting heuphoogte te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Satch schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:51:
Ik zal eens naar die Wheelstandpro gaan kijken. :) Net m'n tijd van getuned aangescherpt naar 1.41.088. Samen met 1.52.820 is dat 3.33.908 en goed voor plaats 163. :)

Wel behoorlijke frustratie, lig ik in de eerst helft van het parcours een seconde voor op m'n eigen ghost vlieg ik er af door m'n enthousiasme. En dat dan 25 keer... :X
Je kan je ghost ook uitzetten.
Misschien vind je dat fijner, ik vind het wel fijner spelen.
je wordt minder onder druk gezet.
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.