Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Nickeyboy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:06:
Alleen zaterdag vroeg opstaan. Wordt om 5.45 opgehaald :S.
Zo, dat is lekker vroeg inderdaad. Ik dacht dat het pas om 8 uur opengaat (standhouders). Moet je zo ver rijden :?

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:54
Ik ben benieuwd wat voor foto's er hier van de beurs verschijnen. De vorige keer heb ik mij kostelijk vermaakt met de fotos die online kwamen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Nou ik ga zondag met een vriend. En wat op mijn boodschappenlijstje staat is de kapitale aanschaf van 2 poetsdoekjes. ;)

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Poetsdoekjes... Zullen we die niet gratis krijgen bij de ingang/uitgang ? :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 2 kaartjes via de gratis link. Ik nomineer de poster van die info voor een lintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik ga ook voor de poetsdoekjes, en een lensschoonmaaksetje, een sensorschoonmaaksetje, en een leuk reflectiescherm-om-mee-te-nemen-setje.

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Vis schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:36:
Poetsdoekjes... Zullen we die niet gratis krijgen bij de ingang/uitgang ? :p
Vind ik ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk voor de pennen, sleutelhangers, pepermuntjes enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:43

Milo.

klik

Vergeet de ballonnen niet!

Ik ga trouwens niet, als ik de foto's van vorig jaar zo zie is dat voor mij wel een reden om niet te gaan hehe, zelfs als de kaarten gratis uit te printen zijn (terwijl ze nog steeds op div sites verkocht worden hehe).
De meeste dingen die ik misschien wel eens "wil" vasthouden kan ik evt ook wel in een fotozaak doen zonder in de rij te moeten staan en/of met tien mensen die over je schouder heen kijken.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik ben best benieuwd naar de workshops van het B+W filter Theater en Nikon Photography Workshop Zaal en de overige Nikon stages.

Het is dat het gratis entree is, anders was ik ook niet gegaan denk ik... Nu wordt het a.s. zondag toch regenachtig weer, dus leuk om een dagje naar een beurs te gaan.
En misschien een paraplu'tje of softbox kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-09 09:45
Elektronicanet schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:55:
[...]

Zo, dat is lekker vroeg inderdaad. Ik dacht dat het pas om 8 uur opengaat (standhouders). Moet je zo ver rijden :?
Ik kom uit Enschede. Ik weet ook niet precies waarom zo vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 16:15
mennovanw schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Nee hoor hoe kom je daar nou bij? De stands van o.a. Kamera-Express en Foto Video Booms een aantal andere foto-retailers staan daar om uitgebreid te knuffelen met de vaste klanten en om iedere klant persoonlijk de beurs rond te leiden.. ;)

Ik ben er alleen zondag en dan vanaf een fatsoenlijk tijdstip.. Ik ben te oud om op zo'n ongoddelijk tijdstip op te staan, das slecht voor mijn gewrichten ;)
Nou ik kom er dus bij omdat bedrijven meestal zo weinig mogelijk omzet willen maken en dus flinke korting gaan geven op een beurs :P Haha

Maar als ik zo de verhalen lees twijfel ik nog een beetje of ik mijn camera mee neem of niet... Het is "maar" een 400d (binnenkort wordt die vervangen door een 5DmkII), maar ja zonder camera naar deze beurs is als zonder potloden naar een tekenles :P

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
Zoveel mensen nemen hun camera mee. Zal het gewoon doen. Er zijn genoeg leuke dingen te fotograferen volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik ga denk ik zaterdag, nog niet eerder naar de Zoom beurs geweest ben daarom wel benieuwd :)
Weet nog niet of ik m'n camera wil gaan meezeulen de hele dag, (camera en een zoomlens hooguit) voor degenen die al eerder zijn geweest: nemen jullie een flitser mee? (en nog belangrijker, zal je die veel gebruiken)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 06:10

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Terryb47 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:27:
Ik ga denk ik zaterdag, nog niet eerder naar de Zoom beurs geweest ben daarom wel benieuwd :)
Weet nog niet of ik m'n camera wil gaan meezeulen de hele dag, (camera en een zoomlens hooguit) voor degenen die al eerder zijn geweest: nemen jullie een flitser mee? (en nog belangrijker, zal je die veel gebruiken)
Ik zou zeker weten een 1d of camera+grip meenemen icm je grootste teletoeter. Vergeet je fotografie-bodywarmer niet. Flitser allicht erop zetten, of het nodig is of niet is bijzaak.

ikzelf zou hooguit een kleine body meenemen, icm een primepie

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Nomad schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:36:
[...]

Ik zou zeker weten een 1d of camera+grip meenemen icm je grootste teletoeter.
ik wist niet dat er een BIF workshop werd gegeven? :+
anyway, misschien neem ik wel gewoon helemaal geen camera mee.

Even helemaal offtopic, van de week naar de Massive Attack concert geweest in de HMH - wat had ik graag daar foto's willen nemen, maar je krijgt daar heel moelijk een DSLR mee naar binnnen. Wel worden de point en shoots toegelaten, en zie je de hele tijd flitsen afgaan... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
?Ja, logische keuze dat ja,

Ik twijfel nog, of de rugzak gaat mee of een body +28-105. Rugzak ben ik gewend lang mee te lopen maar als het echt druk is stoot ik er de hele tijd mensen mee aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wijnands schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:58:
?Ja, logische keuze dat ja,

Ik twijfel nog, of de rugzak gaat mee of een body +28-105. Rugzak ben ik gewend lang mee te lopen maar als het echt druk is stoot ik er de hele tijd mensen mee aan.
Ik zou niet weten waar ik daar foto's van wil maken. Zou mijn body hooguit meenemen om wat lenzen te testen die ik nog in aanschaf lijst heb staan, zoals een 135/2, of een 200 2.8..

in die drukte is een dief in paradijs vermoed ik, een rugzak heb je weinig zicht op.

[ Voor 8% gewijzigd door Nomad op 29-10-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nomad, knappe jongen die wat uit mijn flipside weet te halen als ik 'm om heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vind het persoonlijk erg vervelend wanneer de menigte perse tegen/langs je tas moeten schuren terwijl je je best doet om ze te ontwijken. }:| en jij maar denken dat ze aan je tas zitten (heb ik altijd met m'n laptoprugzak in de metro/tram/bus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Wijnands schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:06:
Nomad, knappe jongen die wat uit mijn flipside weet te halen als ik 'm om heb.
je flipside is met 't juiste mes zo gejat.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
In de jaarbeurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Neem aan dat ze bij de ingang niet zo streng fouilleren als bijv. Trance Energy of Thunderdome :p

Zijn ze wel lang bezig als ze iedereen die een cameratas bij zich heeft goed moeten checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Juist ín de jaarbeurs, dan val je helemaal niet op als je met een camera (van een ander) of (kapot gesneden) fototas stiekem wegloopt. Lijkt me de ideale plek om dingen met een wat "extremere" manier te ontvremen.. misschien ga ik toch..

Maar goed, niet te druk om maken om zuks want dat kan overal en altijd gebeuren. En zolang je maar 'n Nikon hebt zou ik me al helemaal niet druk maken *wink*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Ik was niet van plan te gaan, maar met gratis kaartjes op zak, en goedkoop vervoer, plus de gezelligheid van 2 mede fotografen/moderator...ga ik zondag ook....

Kunnen we elkaar geen opdracht geven? Dan heb ik er nog wat te doen :P.

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

lool.. meteen ook ffies gratis kaartjes aangevraagd :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Milo. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:52:
[...]

Juist ín de jaarbeurs, dan val je helemaal niet op als je met een camera (van een ander) of (kapot gesneden) fototas stiekem wegloopt. Lijkt me de ideale plek om dingen met een wat "extremere" manier te ontvremen.. misschien ga ik toch..
Degene die dat probeert kan een rechtse verwachten.
Maar goed, niet te druk om maken om zuks want dat kan overal en altijd gebeuren. En zolang je maar 'n Nikon hebt zou ik me al helemaal niet druk maken *wink*
;)

http://www.animationplayhouse.com/rasp1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Uitkijken dit weekend voor een radicale kanon gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zal ter zelfverdediging m'n monopod maar meenemen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank|A
  • Laatst online: 16-01-2013
Een beetje strobisten op de beursvloer kan toch ook wel?

Pentax k10d - Blog - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

hehe jouw 1000ste post :) en wat voor een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Waar je al niet op let.. Strobisten op de beursvloer is, volgens mij, vragen om omverlopen van je lichstatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

Wijnands schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:51:
Waar je al niet op let.. Strobisten op de beursvloer is, volgens mij, vragen om omverlopen van je lichstatieven
wel een methode om meisjes te helpen met overeind komen die zijn gevallen voer je stellage ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Mag jij doen, daar ben ik een beetje te oud voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Slowchat of beurs topic ;) Ontopic weer mannen!!! Ik heb er iig zin in. Hoop idd dat er mooie aanbiedingen gaan zijn bij kamera express en fotosg etc! Ben erg benieuwd...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Lijkt me sowiso handig als de mensen die op zaterdag gaan wat dingen posten hier. Goede deal, interessante freebies, korte beschrijving van de diverse activiteiten.

Verder inderdaad interessant of er iets van tassencontrole plaatsvind. En, mochten de gratis kaarten niet werken, dan aub ook even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets van beursaanbiedingen oid, heb er nog weinig over kunnen vinden.
Ben aan het kijken naar een D300(s). als iemand die op zaterdag gaat (ik nl op zondag) en wat aanbiedingen ziet zou ik het op prijs stellen als ze dat hier zouden posten.....!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik ga zaterdag, dus ik zal wel mijn bevindingen posten ;)

edit: heb geen aandelen of werk er niet of iets dergelijks maar kamera express heeft al zijn aanbiedingen voor zoomexperience online staan op hun site.

Zit nu serieus na te denken over die Falcon Eyes SS200F set :P :9~

[ Voor 66% gewijzigd door Donnie op 30-10-2009 16:50 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19

Deathchant

Don't intend. Do!

hmm, zo te zien moet ik mijn 17-55 én mijn 10-22 maar eens meenemen :) ik wilde slim zijn en een foto die ik in Ierland gemaakt heb meenemen om te printen, maar ik zie dus net dat je alleen foto's kunt laten printen die op de beurs gemaakt zijn....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Hier dus: http://www.kamera-express.nl/zoom/index.html

Hmm..arctic butterfly voor 39 euro is ook leuk net als dat achtergrond spul. En een neigkopje van falcon eyes voor 15 euro. Als ze dat nou verteld hadden toen ik in de winkel was vorige maand dat ze die dingen in het assortiment hebben... :( (typisch KE weer!)

Als je nou nog van plan bent om 's studio/strobist te gaan proberen dan zitten er toch leuke aanbiedingen tussen.

Net even gekeken, de andere grote winkels hebben nog niks online.

[ Voor 7% gewijzigd door Wijnands op 30-10-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:23:
Weet iemand al iets van beursaanbiedingen oid, heb er nog weinig over kunnen vinden.
Ben aan het kijken naar een D300(s). als iemand die op zaterdag gaat (ik nl op zondag) en wat aanbiedingen ziet zou ik het op prijs stellen als ze dat hier zouden posten.....!?
Op kamera express staat deze dus onder het kopje Zoom Experience 2009 voor 1347 euro :P http://www.kamera-express...age=product&product=30283

Ik ga op zoek naar een Canon 5DmkII morgen! Als ik er een leuke deal voor kan vinden ga ik hem halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Zou ik wel http://tweakers.mobi/pricewatch in je telefoon zetten, beurzen lijkt alles heel goedkoop maar dat is lang niet altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 18:50
Zoals ik het snel bekijk lijkt het mij in het merendeel gewoon winkelprijzen. Maar kan het ook verkeerd hebben. Kijk alleen naar de dingen die min interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepstengel schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:52:
[...]

Op kamera express staat deze dus onder het kopje Zoom Experience 2009 voor 1347 euro :P http://www.kamera-express...age=product&product=30283

Ik ga op zoek naar een Canon 5DmkII morgen! Als ik er een leuke deal voor kan vinden ga ik hem halen :)
mmmz voor 1347 laat ik 'm liggen, bij foto konijnenberg hebben ze 'm al voor 1299.--

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:38 . Reden: spelling aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:37:
[...]

mmmz voor 1347 laat ik 'm liggen, bij foto konijnenberg hebben ze 'm al voor 1299.--
Ow haha, ja ik heb er verder niet naar gekeken en ken de camera ook niet. Maar als het inderdaad alleen maar winkel prijzen zullen zijn (zoals het er nu naar uit ziet) dan ga ik morgen toch niet met een nieuwe camera naar huis. Iets van de prijs af praten zal wel bijna onmogelijk zijn.

Ik heb trouwens een boodschappen lijstje gemaakt met dingen die ik graag wil hebben. Heb geen internet abbo meer op mijn telefoon dus heb zojuist even de top 3 van die producten uit de pricewatch gehaald en uitgeprint, altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En pricewatch is idd ook een goede tip, staat al in de bookmarks van mijnphone :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
http://www.kamera-express.nl/zoom/pagina22.html

volgens mij staan er op deze pagina twee foutjes in de "oude prijzen"..... Wie ziet ze ook?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Grappig, die Lastolite grijsreflector op pagina 18 heb ik een tijdje geleden in Japan gekocht onder het merk Kenko, voor omgerekend 6 euro. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Blah, was niet van plan om dingen te gaan kopen - volgens mij kom ik terug met allemaal accesoires...(reflectors, diffusers en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:05
Backpacker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:15:

volgens mij staan er op deze pagina twee foutjes in de "oude prijzen"..... Wie ziet ze ook?
spoiler:
De 450D wordt duurder en de 17-85 was wel heel prijzig hiervoor

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-10 18:50
Backpacker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:15:

De 450D body is 4 euro duurder geworden. De canon 17-85 is nu € 1430,- goedkoper. De 50mm 1.4 is € 1421,- goedkoper. Oeh ik heb er drie O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

* Elektronicanet komt net van de Zoom Experience af. Stand is min of meer ingericht, rest komt morgen. Ben benieuwd naar de opkomst :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
RobbieB schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:31:
[...]

spoiler:
De 450D wordt duurder en de 17-85 was wel heel prijzig hiervoor
Dat is er 1 die ik niet had gezien, er is er dus nog een....

edit:oeps niet op de volgende pagina gekeken :$

[ Voor 8% gewijzigd door Backpacker op 31-10-2009 00:54 ]

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Niemand met inet op de "experience"?
Het is nu al bijna een uur geopend en ben wel benieuwd ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Gutteguttegut schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:59:
Niemand met inet op de "experience"?
Het is nu al bijna een uur geopend en ben wel benieuwd ;)
crap, heb me goed verslapen :z anway, heb wel een laptop met dongel maar die neem ik niet mee naar de beurs. Ga zo de deur uit, wie weet post ik wel iets vanaf m'n telefoon, anders vanavond pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 16:09

samo

yo/wassup

Ik ga vanmiddag (1u ofzo) heen. Zal proberen mn twitter te updaten... Wie kom ik allemaal tegen?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie we of het morgen e moeite loont om te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
Ben geweest. Ik ben niet echt overtuigd. Vast veel leuke aanbiedingen, maar veel en veel te druk. Dat begon al bij de ingang. Er stond (serieus) een rij van meer dan 150 meter. Ik had een paar leuke dingen willen kopen, maar ben er niet aan toe gekomen. Wel interessante presentaties, maar de presentator was vaak slecht verstaanbaar door het geluid van andere stands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Net terug, viel mij meer dan tegen! Veelste druk idd mede doordat de hal veelste klein was opgezet. Alles op elkaar gepropt etc. Totaal niet handig ingedeeld. Het was echt vechten om ergens een plekje te krijgen, niet leuk gewoon. Sfeer was niet top hierdoor. Wel wat leuke shots gemaakt dat wel, maar verder niet veel bijzonders gezien. Jammer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
Aanbieding SB-900 bij Camex, EUR 299.
als 2e in het prijzenfestijn: kamera-express met 309,99

Viel tegen, veel te druk, te weinig ruimte tussen de stands (en dus opstoppingen),
en workshops beluisteren was al lastig (dus alleen maar kijken).
Nee..... helaas voor mij niet echt een 'hier-kom-ik-snel-terug' gevoel.... :(
En zorg dat je zelf brood en koffie mee brengt.... de rijen op 2 eetstandjes waren TE lang....

[ Voor 12% gewijzigd door NielsTn op 31-10-2009 17:37 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
wat voor verwachtingen hebben jullie wel niet bij zoiets?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Professional Imaging beurs was toen anders wel een fijne beurs om even over heen te lopen, het kan dus wel fijn. Blijkbaar is de zoom-beurs iets te massaal opgezet, aan de reacties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Maar dat is het zoom publiek ook, massa's aan amateur amateurs, als je de zoom doorbladert zie je dat denk ik ook wel. Ik denk dat 't publiek hier wel wat kritischer is dan 't zoom publiek.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Niemand. Het valt wel op dat het veel amateurpubliek is. Dat merkte ik in ieder geval aan de houding, stands (alles zo goedkoop mogelijk, niet echt ruimte om iets rustig en goed te testen, adobe elements workshop). Maar dat past ook goed bij het blad. Wat ik jammer vind is dat de fotografen daar vooral foto's maken gebaseerd op ellenbogenwerk (voor de plek) en gear, en niet zo zeer rekening houdend met originaliteit en fotografische kwaliteiten. Er zit een topless model in de bodypaintstand, en er staat een muur van fotografen omheen die niet bewegen want ze zouden maar eens een moment missen. Zodra ze weg zijn (incl. model) beginnen de volgende fotografen al een plek op te eisen. Fotografen lopen met rugtassen overal doorheen, blokkeren doorgangen, staan overal lang voor. Dat geeft het evenement een heel onprettige sfeer. Nee, ik heb me er geen seconde vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 20:29

mennovanw

Canon? You can!

Wijnands schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:10:
Hier dus: http://www.kamera-express.nl/zoom/index.html

Hmm..arctic butterfly voor 39 euro is ook leuk net als dat achtergrond spul. En een neigkopje van falcon eyes voor 15 euro. Als ze dat nou verteld hadden toen ik in de winkel was vorige maand dat ze die dingen in het assortiment hebben... :( (typisch KE weer!)
Wat had je dan verwacht? Dat je in een winkel komt en dat ze spontaan aan je gaan vertellen wat ze allemaal niet in de collectie hebben?

Dan ben je in het geval van K-E 3 dagen bezig.. Vind het een beetje rare opmerking eigenlijk :(

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik vond er ook niet veel aan. Wat backdrops gekocht, een reflectorscherm en een Expodisc. Er waren niet echt spectaculaire aanbiedingen vond ik.
Het publiek bestond vooral uit het standaardtype beursganger; (te) grote rugzak, bierbuik en werkende ellebogen; ik had het met een goed uurtje wel weer gezien.

Wel nog even dankzij mijn redelijk exotische telefoon een digitaal fotolijstje gewonnen; Hama had een wedstrijdje waarbij jij je gadget moest laten zien, waarna zij gingen kijken of ze er accessoires voor hadden.
Mijn Sharp 903SH stond niet op de kaart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hmmm...deze berichten zorgen ervoor dat ik nog even heel goed ga nadenken of ik morgen wel ga...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Zo te lezen is zelfs de regelrechte doelgroep niet echt te spreken over de beurs en was het inderaad een experience whehe

linkje naar zoom forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 13:22
Ik ben er geweest en ik was best tevreden over een aantal dingen:

-bij Canon kon je de 1D-IV uitproberen (helaas zonder kaartje, vanwege "Sample"), ook de 7D en een aantal lenzen stonden tot je beschikking (inclusief een "Pro-Tele-Garde", dus 400/2.8, 500/4, 600/4 en 800/5.6).

-Panasonic hadden nogal wat GF1's en GH1's uitgestald om te proberen (en er achter te komen dat de elektronische viewfinder nog een lange weg te gaan heeft).

-Overal stonden en liepen wel modellen om op de foto te zetten (is ook weleens leuk om te doen).

-Nogal wat statieven en rugzakken konden getest worden, mocht je daarnaar op zoek zijn.

Wat ik vond tegenvallen was het aantal winkels die aanwezig waren en de prijzen waren ook niet spannend (lagen sowieso binnen een tientje van elkaar en niet lager dan de pricewatch).
Ik heb ook nog gezellig met Deathchant en collega rondgelopen en wat lenzen en ervaringen uitgewisseld.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
mennovanw schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:27:
[...]

Wat had je dan verwacht? Dat je in een winkel komt en dat ze spontaan aan je gaan vertellen wat ze allemaal niet in de collectie hebben?
Wat ik verwacht is, als ik duidelijk vraag wat er aan dit soort dingen te krijgen is, dat men met een falcon eyes kopje komt als ik meld dat ik die van manfrotto echt wat prijzig vind
Dan ben je in het geval van K-E 3 dagen bezig.. Vind het een beetje rare opmerking eigenlijk :(
Dat mag je vinden, ik ga er niet veel verder op in hier, tamelijk off topic. Als je wil kan ik het in de mail verder uitleggen.

Wat de rest betreft, te amateut heb ik niet zo'n beeld bij. Ik ben toch ook amateur? De meeste van ons zijn dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een leuke aanbieding gezien van een Nikon D300s ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 21:34
De Zoom experience is eigenlijk gewoon de HCC dagen voor fotografen. Massaal, lawaaierig en voor de presentaties en aanbiedingen kan je beter rustig op internet gaan neuzen. Zelfs voor de ((half) blote) vrouwen kan je beter elders kijken :)

Ik ben er de eerste keer geweest en de problemen die ze toen hadden zijn blijkbaar nogsteeds niet opgelost. Ik heb medelijden met mensen die de volle mep hebben betaald.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Helaas was het niet zo' n geslaagde beurs. Dat het druk was vonden wij nog niet zo erg. Maar geluid bij presentaties was zo slecht dat veelal mensen geïrriteerd wegliepen.

Er werd bij de zoom portfolio beoordeling herhaaldelijk aangegeven dat het niet te verstaan was. Echter werd hier nauwelijks of geen gehoor aangegeven. Wat resulteerde in een behoorlijke leeg loop van de tribune. Wat natuurlijk een stukje onrust creëerde.

Wij zijn naar een uurtje dan ook maar richting huis gegaan met een leuke tussen stop om de camera toch maar uit de tas te halen. Deze tussen stop heeft de dag al met al tot een geslaagde dag gemaakt.

Volgend jaar laten wij Zoom.nl maar links liggen........

[ Voor 26% gewijzigd door Daan_ op 31-10-2009 23:30 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
Even vanaf de andere kant! (exposant)
Geslaagde beurs! Gekkenhuis op de stand! :D Dat wilde ik even zeggen.
Ben kapot maar heb zin om morgen weer te gaan!

@Elektronicanet
Waar staan jullie? Niet gezien(al heb ik niet echt over de beursvloer gelopen) misschen tot morgen!
@Menno
Misschien tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LethalInnocence
  • Niet online
@ Nickeyboy (en andere standhouders):

Als het een beetje rustiger is, verkoop je dan niet veel meer? Ik had bijvoorbeeld aardig wat dingen op mijn lijstje staan, maar ben met lege handen naar huis gegaan.

Idd veel amateurpubliek (maar dan in de negatieve zin van het woord) en heel veel mensen met een flitser die niet weten hoe ze die moeten gebruiken.

Ik blijf volgend jaar lekker thuis of ze moeten drie keer zoveel hallen in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

LethalInnocence schreef op zondag 01 november 2009 @ 08:01:
[...]
Ik blijf volgend jaar lekker thuis of ze moeten drie keer zoveel hallen in beslag nemen.
Waarbij het absolute bezoekers aantal gelijk blijft he ;)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Het was wel grappig maar een erg groot succes vondt ik het niet. Persoonlijk was het wel een erg leuke dag, ik heb gisteren een Canon 5DmkII gekocht met een 24-105 L lens! Inderdaad, niet lager dan de laagste prijs op de pricewatch maar ach, kan ik hem net zo goed gelijk halen toch? Nadeel is wel dat je dan de hele dag met zo'n te grote tas moet lopen met je nieuwe camera + lens erin, dan loop je toch niet zo gemakkelijk over de beurs vloer heen :( Afdingen heb ik niet geprobeerd, bleek allemaal nogal kansloos te zijn... Ik was toch wel een beetje teleurgesteld in de beurs. De Hiphop dansers (heel toevallig de doelgroep van een project geweest op school) waren niet zo heel erg goed, totaal niet synchroom en de moves waren het allemaal net niet (ook volgens dansers zelf waar ik mee op stap was). Wat me ook opviel is dat er ontzettend veel 'oude' mensen rond liepen! Dan voel je je als 21 jarige niet erg op je gemak kan ik je zeggen :P Ik vindt het ook raar dat ze met winkels op de beurs vloer staan maar gewoon spul verkopen tegen normale winkel prijzen :S Ik verwachte toch wel een beetje korting op mijn 5D, al was het maar een gratis UV filter ofzo.

Nou ja, het was niet helemaal wat ik verwacht had, maar toch blij dat ik er geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Superdaantje schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:43:
Er werd bij de zoom portfolio beoordeling herhaaldelijk aangegeven dat het niet te verstaan was. Echter werd hier nauwelijks of geen gehoor aan gegeven.
Ironie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Ben gisteren geweest, vond het te druk , teveel ellebogen, geen respect voor elkaars materiaal ( mijn lens werd tot twee keer toe bijna van de body gerost ), te weinig horeca.

Aanbiedingen vond ik ook tegenvallen - had idee om een EX580 II te kopen, maar de enorme drukte bij de verkoopkramen en te weinig tijd om goede productuitleg te krijgen heeft me weerhouden.

Verder: Omnibounce verloren (denk in de KE-tassenkooi - iemand gevonden ?) - geen probleem: koop ik effe een verse - Niet voor mijn ouwe EX380 dus :(

Wel een Lowepro AW200 en een draadremote gescoord

volgend jaar ??? denk 't niet

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
ik moet er niet aan denken er 17.50 voor te betalen. Gratis is het zo om het jaar best aardig. Inderdaad druk maar het brakke geluid her en der was irritanter. Wel leuk bij tokina praatje gemaakt, de importeur komt binnenkort met nissin flitsers, en kans gehad om veel mooie dingen te proberen. I.t.t. nikon had tokina wel wat leuks om hun spul op uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag dus op de bikemotion (voor mijn werk). Loop ik terug van de parkeerautomaat naar de parkeerplaats, zie ik allemaal mensen met witte canon tasjes lopen. Ik op het infobord kijkende zie ik dat er dus ook de zoom experience was. Maar als ik de reacties lees was het ook niet die 17,50 waard. Had wel graag wat bodies in mijn handen gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou ik vond het ook veel te druk. Beurs was kleiner dan ik dacht, maar wel leuk om een keertje te zien. Hoe mega aso het was dat mensen hun complete familiealbums laten printen terwijl er RIJEN mensen stonden. Echt aso. Ik heb zeker een half uur moeten wachten. Maar goed, ik heb 1 foto van ierland op A4 foto laten afdrukken, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2513/3817881236_11e7ec5b7d.jpg

En ik stond versteld van het resultaat! Ik wilde een A3 hebben, maar had geen zin om in de rij te staan.

Verder nog wat foto's gemaakt met de 200mm 2.0L IS USM....mooie bokeh :)
Verder was ik niet echt mega onder de indruk. Leuk dagje uit, dat wel.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Vond het vandaag wat drukte betreft nog wel mee vallen, bij canon even de 600 f/4 en 800 f/5.6 op mn body gehad, leuk speelgoed om even te proberen. :) Dat was dan ook wel gelijk weer het hoogtepunt van de hele beurs. Verbaasde me hoe die oude mannetjes kunnen dringen om zo'n 17(?) jarig model op de foto te krijgen.

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NielsTn schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:36:
Viel tegen, veel te druk, te weinig ruimte tussen de stands (en dus opstoppingen),
en workshops beluisteren was al lastig (dus alleen maar kijken).
Nee..... helaas voor mij niet echt een 'hier-kom-ik-snel-terug' gevoel.... :(
En zorg dat je zelf brood en koffie mee brengt.... de rijen op 2 eetstandjes waren TE lang....
Eigenlijk ben ik het enkel eens met de workshops. ruimte tussen stands vond ik ruim voldoende, opstoppingen zijn er tuurlijk wel eens, maar het is niet de bedoeling dat je daar al rennend doorheen moet. Er was genoeg ruimte om even rustig te staan zonder meegesleurd door de menigte te worden.

Rijen voor de eetstands leken wel vrij lang, maar binnen een paar minuten had ik toch mijn hapje en drankje al.

Misschien dat ik wat positiever ben omdat ik de pre-2006 HCC gewend ben.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Deathchant schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:42:
n. Maar goed, ik heb 1 foto van ierland op A4 foto laten afdrukken, namelijk deze:
Waarmee was dat geprint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik stond binnen 3 kwartier weer buiten, vond het helemaal niks. Het is meer een beurs voor fotospulliefhebbers dan voor fotografieliefhebbers. Wel nog even een 107cm reflector gescoord (mijn 2 mede studenten/vrienden ook trouwens:p). Daarna maar even de binnenstad in, deze deceptie verdrinken :P

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben via Canon kortingstarief (ticketprijs was 7.50) naar binnen gekomen. Vond het qua oppervlak tegenvallen, verwachtte er meer van. Direct viel op alle mensen die van de (mwa mwa) modellen foto's stonden te schieten. Dit vond ik raar.

Verder waren er meer stands voor tassen en statieven dan camera's en lenzen die hun spul probeerden te verkopen. Ik heb een monopod gekocht en een filter. Heb even gekeken bij de Canon 7D en de 5Dmk2. Ik vond het mooi spul, maar de catwalk, bodypaints en trampolinesprongen vond ik niet zo denderend.

Ik heb een stukje van de Vormen met Licht workshop meegemaakt. Was erg slecht geluid achterin en daarom ging ik eerder weg. Deze leek me wel het leukst. Bij Apple was meer verkoop van hun eigen programma's dan inhoudelijke tips voor fotografen.

De beursprijzen van producten vond ik niet mis. De 18-200 IS van Canon, voor een maatje van mij, was daar 80,- duurder dan via de pricewatch. En de 50mm 1.8, die ik al een tijdje wil aanschaffen, was ook overal duurder dan op de pricewatch. Ik snap dat webwinkels minder kosten maken en daardoor lagere prijzen kunnen hanteren, maar kom op. Op een beurs mogen die prijzen _lager_! Of niet dan?

Leuk voor deze ene keer, maar volgend jaar denk ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 00:05

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik hoor het al, ik hoef niet te balen dat ik met buik-griep thuis zit :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Nee, zeker niet. Dit is echt zo'n beurs die je rustig elke 2 of 3 jaar kan doen. Had ik me niet zo goed vermaakt bij de tokina stand dan was ik ook met een kater wwer naar huis gegaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Hoogtepunt van de dag; de superteles van Canon op m'n MK3 schroeven (of andersom) ;) Verder vond ik de shows van Canon wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@wijnands, al sla je me dood....ik ben het typenummer van die canon printer weer kwijt...
Ow ja, ik heb ook eens de 1Ds mogen proberen en WAUW wat een zoeker! Jemig! Foto's op iso3200 zagen er echt gelikt uit. Zo mega zwaar vond ik em eigenlijk niet aanvoelen. En ook weer eens de 70-200/4L IS mogen proberen van Universal Creations en dat is gewoon echt een dijk van een lens.
Hij had mijn 17-55 geprobeerd om deze te vergelijken met de sigma 18-50.......

[ Voor 67% gewijzigd door Deathchant op 01-11-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Laatst online: 16-09 13:19
Mensenkinderen, wat een n00bbeurs. En daarmee bedoel ik het niveau van de gemiddelde bezoeker. Ik heb nog nooit zo veel mensen met hun omnibounce in het luchtledige zien flitsen. En dan de belangstelling voor al die 'modellen', ik heb me er echt over staan verbazen. Maargoed, ik heb waar ik voor kwam (Kata 3N1-20) en heb net als ppx17 nog even de 600mm f/4L op m'n camera m'n camera op de 600mm F/4L geschroefd, leuk.
Ik was er voor het eerst, maar mij zul je er in ieder geval niet meer zien. Al kan ik me voorstellen dat het voor de doelgroep best een leuke beurs is :)

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkbus schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:39:
Mensenkinderen, wat een n00bbeurs. En daarmee bedoel ik het niveau van de gemiddelde bezoeker. Ik heb nog nooit zo veel mensen met hun omnibounce in het luchtledige zien flitsen. En dan de belangstelling voor al die 'modellen', ik heb me er echt over staan verbazen. Maargoed, ik heb waar ik voor kwam (Kata 3N1-20) en heb net als ppx17 nog even de 600mm f/4L op m'n camera m'n camera op de 600mm F/4L geschroefd, leuk.
Ik was er voor het eerst, maar mij zul je er in ieder geval niet meer zien. Al kan ik me voorstellen dat het voor de doelgroep best een leuke beurs is :)
Wel een beetje ernstig arrogant om de gemiddelde bezoeker zo te classificeren zeg.
Moet er soms van te voren eerst geïnformeerd worden wat jouw niveau is...... ??!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-V4
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 14:05
Melkbus schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:39:
Mensenkinderen, wat een n00bbeurs. En daarmee bedoel ik het niveau van de gemiddelde bezoeker. Ik heb nog nooit zo veel mensen met hun omnibounce in het luchtledige zien flitsen.
Ik was persoonlijk al na 10 minuten klaar met al die mensen de geil naar de apparatuur van anderen liepen te kijken. Heb ook nog even staan kijken naar het streetdance optreden en was inderdaad ook verbaasd over het feit dat bijna iedereen met een omnibounce op zijn flitser richting een 10 meter hoger gelegen plafond aan het flitsen was. Tijd voor een workshop licht bouncen met je flitser.

Ik ben er al met al een 3 kwartier geweest en ben met mijn el-cheapo studioflits set naar de garderobe gelopen, het ding daar achter gelaten en ben lekker de rest van de middag op de fietsbeurs rondwezen loeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-V4
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:44:
[...]

Wel een beetje ernstig arrogant om de gemiddelde bezoeker zo te betitelen zeg.
Nee hoor, kan het me wel een beetje voorstellen die reactie. Ik had dat gevoel ook bij tijd en wijle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo

samo

yo/wassup

Martijn-V4 schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:46:
[...]
Nee hoor, kan het me wel een beetje voorstellen die reactie. Ik had dat gevoel ook bij tijd en wijle.
Ik had het idee dat een hele hoop bezoekers (lees: de doelgroep) dat dacht, en redelijk neerbuigend was naar de andere bezoekers. Dat verklaart veel van het geëlleboog, van de arrogantie en de onprettige sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-V4
samo schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:57:
[...]

Ik had het idee dat een hele hoop bezoekers (lees: de doelgroep) dat dacht, en redelijk neerbuigend was naar de andere bezoekers. Dat verklaart veel van het geëlleboog, van de arrogantie en de onprettige sfeer.
Verhaal heeft twee kanten, in iedergeval had ik meer het idee dat dit een "Kijk mij nou eens hip rondhuppelen met mijn spullen" beurs was. Persoonlijk niet mijn ding, iedereen mag doen en laten wat hij wil, maar ik heb er helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Heerlijke beurs. Heb me kostelijk vermaakt. Niet vanwege de aanbiedingen of spullen die je mag aanraken, maar dat pure vermaak van 5.000 man wat ze ingehuurd hadden, speciaal voor mij?!
Rasechte acteurs, grappiger kon haast niet. Heb de mooiste dingen gezien, wat een mentaal plaatje in mijn hoofd zal zijn voor de rest van mijn leven. Een camera had ik uiteraard niet bij mij vandaag.

Daarnaast ook wat leuke toevalligheden, zo heb ik Menno en andere tweakers even gesproken, kwam ik wat oude bekenden tegen op de Canon stand en heb ik wat zitten praten over de nuance in prints.
Op wat fossiele brandstof voor mijzelf en de auto na, heb ik geen dingen gekocht op de beurs. Wel wat handige folders mee genomen die interessant kunnen zijn.

Al met al, een leuke beurs, mits je met de juiste verwachtingen heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Was ook mijn eerste keer dat ik hier heen geweest was.
Viel mij ook erg tegen allemaal.
Het had echt veel groter verwacht , vond eigenlijk dat er teveel mensen op een te kleine ruimte waren gepropt.
Stonden eigenlijk maar een paar tentjes , had ook meer stands verwacht(fotokonijnenberg etc)
En teveel duw/trek werk als er ergens iets te doen was.
Volgend jaar ga ik niet meer, had er misschien teveel gewacht.

www.degroot-it.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste