Anoniem: 282252

Topicstarter
Beste allen,

ik heb mijn keuze kunnen reduceren tot de HG20 of de HF200 (can canon dus)
heeft iemand deze twee camera's wel eens in handen gehad, geprobeert en tot een conclusie gekomen?
Beide zijn momenteel gelijk ge-prijst?

Is het mischien een goed iedee om een eigen Canon thread op te starten? Ik laat het aan jullie over, ik heb zelf geen forum gebruiker...

Voor de moderators, voor de je dit topic weer sluit,de topic "Betaalbare HD Videocameras" is met 1100 recaties te groot om te lezen en door te zoeken.

Ries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40
rvantwisk:
Beste allen,

ik heb mijn keuze kunnen reduceren tot de HG20 of de HF200 (can canon dus)
heeft iemand deze twee camera's wel eens in handen gehad, geprobeert en tot een conclusie gekomen?
Geen idee. Waarom wil je dat weten? Ik neem aan om achter de voor- en nadelen van beide camera's te komen. In dat geval adviseer ik je om de eerste de beste electronica winkel binnen te stappen waar ze deze cams verkopen en om advies en uitleg te vragen aan een van de verkopers.
rvantwisk:
Beide zijn momenteel gelijk ge-prijst?
Wat heb je al zelf gedaan om daar achter te komen?
De pricewatch zegt dat de HG20 € 582,50 is en de HF200 € 575,-

We verwachten hier wel van je dat je enige moeite doet en niet zomaar hier dit soort vragen dumpt. :)
rvantwisk:
Is het mischien een goed iedee om een eigen Canon thread op te starten? Ik laat het aan jullie over, ik heb zelf geen forum gebruiker...
Nee we gaan niet een eigen Canon thread opstarten. :)
rvantwisk:
Voor de moderators, voor de je dit topic weer sluit,de topic "Betaalbare HD Videocameras" is met 1100 recaties te groot om te lezen en door te zoeken.
Het topic sluiten is niet nodig, maar, je kunt ook wat meer moeite doen voordat je voor alles een nieuw onderwerp opent. Sorry dat ik het zeg maar wat je hier zegt getuigt alleen maar van luiheid. De kracht van het forum en met name dit soort grote topics is dat er ontzettend veel informatie is terug te vinden. Als je dan een beetje slim gebruik maakt van de zoekfunctie moet je wel een eind komen. :)
rvantwisk:
Ries
Je hoeft niet te groeten onder je berichten.
Dat staat ook in de FAQ van het forum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40
Probeer even je probleem en of vraag beter te formuleren want de vraag of iemand beide camera's al eens in zijn of haar handen heeft gehad snijdt weinig hout.

Loop ook deze topics en Google nog even door:
Het grote digitale video camera topic deel II
Betaalbare HD Videocameras - Deel 2

http://www.google.nl/#hl=...ingen&fp=e906e59265bd160d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282252

Topicstarter
beste willem,

bedankt voor je reactie, de vraag was over mensen wilde reageren de wel de camera's gezien hebben en/of gebruikt hadden en uiteraard of ze hier iets over konden zeggen, dat leek mij duidelijk, toch?

Kwa prijs noem ik het verschil tussen 582.50 euro en 575 behoorlijk gelijk geprijst...

Het forum hier op tweakers is heel slecht doorzoekbaar en zeker omdat er enorm grote threads zijn, is het eigenlijk zinloos om daar te posten, vandaar dat ik dacht dat het mischien handig zou zijn dat ieder merk/type zijn eigen thread krijgt, dit zie je eigenlijk op alle forums.

Als laatste (met een knipoog)
de vriendelijke groet,
Ries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind het zoeken anders erg makkelijk en erg goed werken hier op GoT.
Zie bv deze zoek resultaten:
Betaalbare HD Videocameras - Deel 2
Mooi duidelijk toch? Gewoon alleen HF20 ingetypt boven aan de pagina in het topic et voila...

Daaruit kun je meteen halen dat je beter een HF10 kunt kopen (als je die nog kunt vinden).
;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar in "Betaalbare HD Videocameras - Deel 2"

Dezelfde camera zonder ingebouwd geheugen en recent aangeschaft. Overigens heb ik dezelfde camera gekocht bij MM Eindhoven voor 549 (een week eerder). De week daarvoor was ie 533 ;)
Pagina: 1