Wat voor (film) bestand moet je downloaden als je een film wilt kijken op je 6303?
Groetjes
Groetjes
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Eld0 op 15-12-2009 13:25 ]
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door pven op 16-12-2009 14:01 ]
Hij speelt video bestanden af van het formaat 3gp.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:38:
Wat voor (film) bestand moet je downloaden als je een film wilt kijken op je 6303?
[ Voor 25% gewijzigd door Renzzs op 16-12-2009 13:01 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ja, maar veel verschil heb ik niet gemerkt met de vorige versie (9.10). Misschien een kleine verbetering in performantie. Geen duidelijke nieuwe verbeteringen of toevoegingen alleszins.Christiano007 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:39:
Ah is er weer een nieuwe update ja? toll
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
_the_crow_ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:30:
Ik wil eerst wel een changelog zien voordat ik die software ga bijwerken.
Waarvan akte.Nokia do not publish these lists, known as changelogs, as they consider them to be confidential.
Your only options is to use google to search for unofficial lists or leaks on other sites.
ARME AOW’er
Waardeloos. Dan maar afgaan op ervaringen van mensen.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Staat er wel bij toch (niet dat 't iets zegt_the_crow_ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:30:
Ik wil eerst wel een changelog zien voordat ik die software ga bijwerken.
Helaas heb ik (onbewust) een buitenlandse 6303 gekocht waardoor ik niet via de normale Nokia software kan updaten, maar hij staat er op. Zie ook nog weinig verschil.Nokia 6303 classic software, v. 10.10
(Uw huidige versie is V 09.10)
Wat is nieuw:
- Fantastische nieuwe functies
- Bijgewerkte toepassingen
- Verbeterde prestaties
[ Voor 6% gewijzigd door Nielson op 17-12-2009 19:55 ]
Dit is de standaard tekst die Nokia bij elke gsm-firmware-update geeft.Nokia 6303 classic software, v. 10.10
(Uw huidige versie is V 09.10)
Wat is nieuw:
- Fantastische nieuwe functies
- Bijgewerkte toepassingen
- Verbeterde prestaties
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 21-12-2009 13:40 ]
Verwijderd
Da's ook mijn ervaring na de update naar firmversie 10.10.c-mattic schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:35:
[...]
Dit is de standaard tekst die Nokia bij elke gsm-firmware-update geeft.
Best mogelijk dus dat er geen nieuwe functies enzo zijn.
Heb zelf de update doorgevoerd:
- Geen zichtbare veranderingen
- Misschien verbeterde prestaties (maar dan amper merkbaar)
- Nog geen bijgewerkte toepassingen gevonden (alhoewel ik vermoed dat de Ovi-diensten van Nokia een update hebben gekregen, aangezien ze dieze dienst laatst weer niew leven in willen blazen. Nu heb ik deze dienst nog nooit gebruikt, dus kan het niet echt controleren...)
Ja, bij die Ierse Vodafone. Je hebt een Iers toestel gekocht met een simlock, zodat die alleen voor Vodafone Ierland geschikt is. En als je met je eigen simkaart wilt bellen, waarom koop je dan ook zo'n toestel?Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:26:
[...]
*weg* we blijven niet melden dat we het niet over unlocks willen hebben
[ Voor 32% gewijzigd door pven op 21-12-2009 13:41 ]
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Is dat ook wat de mensen hier ervaren die nu versie 10.10 hebben?During Update:
1. Update method - Using Nokia Software Updater
2. Approximate update time - 1 hour on a 192Kbps internet connection speed.
3. Problems encountered - I encountered "Downloading Updates failed" error nearly 7 times during the update process. I keep on pressing "Try Again" button whenever there is a failure. At last, the update process succeeded. I believe there is no problem with the Nokia software updater. This might happened to me because of my slow internet connection.
After Update:
1. Mobile got restarted by itself after a successful update.
2. Camera - I observed a slight improvement in the camera's performance (while switching to camera and Image quality)
3. Batter Indicator - Changed slightly but less noticeable.
4. Ringtone/Message tone volume loudness - Haven't noticed any improvement.
5. Rest of the Features - Haven't noticed any new features when compared to v09.10.
6. Mobile got restored to factory settings - Main Menu, Go To Items, Home screen shortcuts, Speed Dials, Contact Group details got reset.
I found that I haven't lost any of the features of v09.10 after updating to v10.10. At the same time no new features got introduced in the new version.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou nu niet zeggen dat ze krankzinnig zacht zijn. Ze zijn normaal vergeleken met de meeste gsm's van tegenwoordig. Ze zijn gewoon niet heel luid.Christiano007 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:12:
De wekker heeft hetzelfde probleem als de smstonen, ze zijn krankzinnig zacht. Waarom doen ze hier geen fix voor maken
Verwijderd
ARME AOW’er
Verwijderd
Verwijderd
check mijn post eens op pagina 4. Had ongeveer hetzelfde. Uw gsm staat wss te vol. Doe een serieuze opkuis in uw sms, mms,... (en alles wat op de telefoon word opgeslaan)mini1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:14:
Het de 6303 al een aantal maanden in mijn bezit. Laatste weken slaat hij de hele tijd vast. Gewoon tijdens het bekijken van een internetpagina, of tijdens het smsen. Accu eruit halen is dan het enige waar deze op reageert. Ook heeft deze op de gekste momenten geen ontvangst meer. Dit hersteld hij dan niet uitzichzelf, moet de telefoon uitzetten om weer ontvangst te krijgen.
Iemand een idee wat het kan zijn?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
het is me uiteindelijk gelukt om voor het uitvallen 'fabrieksinstellingen terugzetten' in werking te zetten (na 30 keer proberen). Vanaf dat moment bleef hij goed aan en na 30 seconden ofzo was ie klaar. sindsdien geen problemen meer.De Cheetah schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:27:
Ik heb gisteren mijn nokia 6303 binnengekregen (via Typhone) en de eerste keer dat ik hem starte ging alles prima. Ik had een fototje gemaakt en verwijderd en een eigen profiel aangemaakt en geactiveerd. Daarna heb ik hem afgesloten om mijn sim-kaart (van Orange) erin te doen. Toen ik hem, met simkaar, weer wou opstarten kwam ik netjes op het homescreen. Echter, na 10-15 seconden wordt het beeld wazig en valt het scherm uit. Als ik dan snel op willekeurige toetsen druk, wordt het scherm weer wit, kom ik weer op het homescreen en vanaf hier weer hetzelfde liedje. Als ik niets doe valt de telefoon uit, start ik hem opnieuw op en wederom hetzelfde liedje.
weet iemand hier een oplossing voor? bvd.
Verwijderd
ARME AOW’er
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Aetus op 15-03-2010 16:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ARME AOW’er
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 22:38 . Reden: correctie ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 12:38 ]
Je kunt WeTravel proberen. Dit is ook een hele goede offline (dus zonder internetverbinding te gebruiken) navigatie app. Amaze gps werkt ook goed, maar die gebruikt wel je internetverbinding voor de maps.Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:14:
De nokia 6303 heeft standaard Nokia Maps gepreinstalled, dit is echter meer een soort 'naslagmap' achtig iets, echt navigatie kun je het iig niet noemen. Nav4all zou de oplossing zijn geweest alleen hebben ze bij Nokia mooi de stekker eruit getrokken omdat mensen die een fatsoenlijke telefoon voor onder de 150 euro willen hebben blijkbaar niet meetellen voor Nokia. Alleen de duurdere S60 modellen kunnen Ovi Maps downloaden, de rest zit nog met Nokia Maps aangekoekt
P.S. Misschien dat ik niet duidelijk was maar Ovi Maps is een gesproken navigatie systeem dat gratis is en bij Nokia Maps kun je alleen de mappen gebruiken en als je navigatie wilt hebben dan zul je moeten dokken, beetje raar als je naar alle credo's van (de) Nokia (website) bekijkt...
Verwijderd
Is wel héél raar dat er nu al mankementen zijn, behalve als je onhandig omgaat met je gsm (niet persoonlijk bedoeld hé).Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:53:
Begin nu enkele mankementen te komen. Hij valt soms uit met volle batterij en een back-up maken lukt niet meer. Hij heeft al goed dienst gedaan. Hij heeft al 8000 smsjes verzonden op 3maanden tijd. Als ik 10 000 smsjes heb verzonden ga ik de Nokia e63 kopen. Wil een gsm met wifi op.
Verwijderd
Al mijn smsjes zijn verwijderd. Het is de berichtenteller die op 8000 smsjes staat. Ik ga hem als reservegsm houden voor als de nieuwe stuk is. Met deze doe ik toch langer als al mijn andere gsms hoor. Anders heb ik na 2 maanden al een nieuwe.c-mattic schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:16:
[...]
Is wel héél raar dat er nu al mankementen zijn, behalve als je onhandig omgaat met je gsm (niet persoonlijk bedoeld hé).
Zelfs al plan je een nieuwe te kopen, kan geen kwaad de 6303 onder garantie te laten herstellen? Kan je hem nog tweedehands aan degelijk prijsje verkopen.
Misschien is je geheugen te vol? Heb je al eens smsjes verwijderd of zitten die 8000 er nog allemaal op?
In een van je vorige reacties was dat nog 6 maanden en had je 5000 gratis SMS'jes.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:59:
[...]
Al mijn smsjes zijn verwijderd. Het is de berichtenteller die op 8000 smsjes staat. Ik ga hem als reservegsm houden voor als de nieuwe stuk is. Met deze doe ik toch langer als al mijn andere gsms hoor. Anders heb ik na 2 maanden al een nieuwe.
ARME AOW’er
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn usb-kabels die naast een data-stekker ook een oplaad-stekker hebben. Volgens de usb-specificatie kan één usb-poort maximaal 500 mA geven; dit is dus ook lager dan de gebruikelijke 890mA. Ik neem dus aan dat het gewoon kan, alleen - zoals je zelf al zegt - zal het opladen waarschijnlijk langzamer gaan. Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd even contact opnemen met Nokia zelfschoene schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:17:
Weet iemand hierop een antwoord: Bij de 6303 wordt de AC-8 lader (890 mA) geleverd. Maar kan ik ook zonder problemen een lader van mn vorig toestel gebruiken? Dit is de AC-3 lader (350 mA). Heeft dit alleen tot gevolg dat mn batterij trager oplaadt, of is dit niet aan te raden? (Dan kan ik die lader op mn werk gebruiken)
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Christiano007 op 05-04-2010 21:51 ]
Verwijderd
Sinds enkele maanden heb ik ook een 6303. Nu leek het me wel leuk om ook de navigatie van de nokia-maps te gaan gebruiken, dus ik een gps-bt-muis gekocht (30euro incl opsturen). Maar helaas dus... geen navigatie. Wel plaatsbepaling en routeplanning en zo.Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:14:
De nokia 6303 heeft standaard Nokia Maps gepreinstalled, dit is echter meer een soort 'naslagmap' achtig iets, echt navigatie kun je het iig niet noemen. Nav4all zou de oplossing zijn geweest alleen hebben ze bij Nokia mooi de stekker eruit getrokken omdat mensen die een fatsoenlijke telefoon voor onder de 150 euro willen hebben blijkbaar niet meetellen voor Nokia. Alleen de duurdere S60 modellen kunnen Ovi Maps downloaden, de rest zit nog met Nokia Maps aangekoekt
P.S. Misschien dat ik niet duidelijk was maar Ovi Maps is een gesproken navigatie systeem dat gratis is en bij Nokia Maps kun je alleen de mappen gebruiken en als je navigatie wilt hebben dan zul je moeten dokken, beetje raar als je naar alle credo's van (de) Nokia (website) bekijkt...
De 6303 is GEEN smartphone en draait dus ook geen symbian (dus.sis bestanden openen zal lastig gaan). Je bent daarom toch aangewezen op java apps en ja, die zijn zo brak als bijvoorbeeld wetravel. dat is nou eenmaal de beperking van featurephones en java.SilentWings schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:08:
klein schopje:
[...]
Sinds enkele maanden heb ik ook een 6303. Nu leek het me wel leuk om ook de navigatie van de nokia-maps te gaan gebruiken, dus ik een gps-bt-muis gekocht (30euro incl opsturen). Maar helaas dus... geen navigatie. Wel plaatsbepaling en routeplanning en zo.
Dus heb ik het gratis We-Travel geprobeerd... geen succes: getob om kaarten te downloaden, en dan concluderen dat de 6303 niet snel genoeg is om dit prgramma te draaien.
Is er misschien een manier om de Ovi maps toch te gebruiken? is het mogelijk om .sis bestanden die je telefoon weigert toch te installeren ? heeft er iemand ervaring met het 'versleutelen' van .sis bestanden? Want Ovi maps kun je gewoon downloaden ... als je bv in het downloadmenu de x6 selecteerd. Maar dan weigert nokia PC-suite het te installeren (en ik heb niet alle nokia-types geprobeerd, omdat ik de indruk heb dat iedere keer hetzelfde bestand wordt gedownload)
Dit is toch TWEAKERS.net ???
Heeft niemand het voor elkaar gekregen om de gratis OVI maps navigatie te draaien op de 6303 ?
Verwijderd
E63 heeft helemaal geen gps chip...Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:52:
ik had een 6303 maar heb nu een e63 gekocht. die kan veel meer dan de 6303 en die kan wel gps draaien
Verwijderd
nee maar hij kan het wel. je hebt een gps unit nodig want hij zoekt naar een bluetoothapparaat. als je dat annuleert zie je navigatie, positie en tripafstand
Ik heb even een mailtje verstuurd naar nokia, en je kan inderdaad zonder probleem een andere lader gebruiken, enkel de duur van opladen verschilt:Rien91 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:03:
[...]
Er zijn usb-kabels die naast een data-stekker ook een oplaad-stekker hebben. Volgens de usb-specificatie kan één usb-poort maximaal 500 mA geven; dit is dus ook lager dan de gebruikelijke 890mA. Ik neem dus aan dat het gewoon kan, alleen - zoals je zelf al zegt - zal het opladen waarschijnlijk langzamer gaan. Je kan voor de zekerheid natuurlijk altijd even contact opnemen met Nokia zelf.
Dit zal enkel resulteren in een kortere laadtijd met de nieuwe lader. U kan beide laders dus wel gebruiken, voor een kortere laadtijd zal u best de nieuwe lader gebruiken.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 20:58 . Reden: solved ]
[ Voor 11% gewijzigd door hardware.tom op 28-07-2010 06:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb sinds een paar maanden de betaalde versie maar aangeschaft, na een geslaagde test. Je hebt inderdaad een GPS-ontvanger nodig, maar het werkt erg goed.SilentWings schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:08:
Sinds enkele maanden heb ik ook een 6303. Nu leek het me wel leuk om ook de navigatie van de nokia-maps te gaan gebruiken, dus ik een gps-bt-muis gekocht (30euro incl opsturen). Maar helaas dus... geen navigatie. Wel plaatsbepaling en routeplanning en zo.
Die lichten aan de zijkant zitten nu om de middelste knop. Ik heb er ooit een filmpje van gevonden, ik kan hem nu niet meer vinden.Flying schreef op zondag 19 september 2010 @ 09:47:
Ik heb nu een kleine maand de 6303i ter vervanging van mijn 6300. Het toestel bevalt me goed maar heeft toch enkele minpuntjes tegenover de 6300.
- Geen berichtconcepten op de 6303i, wanneer je de editor afsluit blijft de tekst staan voor de volgende keer dat je de editor opstart maar je kunt de getypte tekst niet opslaan
- Geen klokweergave tijdens het typen van berichten
- Geen meldingsicoon van een nieuw bericht tijdens het typen van berichten
Verder is het ook jammer dat er geen lichten meer aan de zijkant van de telefoon zitten. Bij de 6300 was het vrij handig om te kunnen zien of er een gemiste oproep of nieuw bericht was.
Dat je overigens amper ziet..hardware.tom schreef op zondag 19 september 2010 @ 09:51:
[...]
Die lichten aan de zijkant zitten nu om de middelste knop. Ik heb er ooit een filmpje van gevonden, ik kan hem nu niet meer vinden.
Hier staat nog meer informatie: http://www.google.com/sup...er.py?hl=nl&answer=163672van de gmail site
Gebruiker van een BlackBerry of een ander apparaat met Java*? Probeer de toepassing Gmail mobile te downloaden en te installeren. Laat de browser van je mobiele apparaat wijzen naar m.google.com/mail.
Mike,
Dat zal vast een instelling zijn. Ik heb nu 10.10 en had voorheen een versie vóór 9.83 zelfs. En voorheen had ik ook altijd dat hij berichten opsloeg in concepten. Ik zal eens kijken of ik die instelling kan vinden.Simonhoubracken schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:50:
Sinds mijn laatste update naar 9.83 slaat hij de berichten op in concepten in plaats van ze te plaatsen in het bericht, zodat als je later nieuw bericht doet je gewoon kan verder typen. Ik vond dit zo een handige functie, die nu weg is... Iemand een oplossing?
[ Voor 17% gewijzigd door Brilsmurfffje op 26-12-2010 19:24 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq