Castle of clay
Ten eerste, ik ben 14, dus zo een beetje de jongste casemodder hier.Dit geeft een beetje verschil, aangezien mijn budget ehm klein is, en ik ook niet over dikke machines beschik.
Dit jaar doe ik 3tto over, dus heb ik wat extra tijd over, wat mooi in deze casemod gestoken kan worden.
Het is mijn eerste grote mod, maar ik heb al aardig wat hardwarekennis opgebouwd (thanks danny
de basis van het systeem word een wat oudere pc, nu heb ik een ouder mATX bordje, en een 1.6ghz P4 processor, maar waarschijnlijk word dit een andere, stabielere samenstelling.

De naam ben ik nog niet zeker van, als je een leukere weet, post maar.
de oorsprong van deze case ligt richting een boerenkasteel, inspiratiefotos zijn oa:

De uitvoering is een houtconstructie, klei, gaas, en papier mache.
genoeg gepraat, pics!
Schetsen:

De laatste schets heeft de omvang van 5 centimeter, maar laat wel zien wat mijn plan is.
zoals je ziet, geen gemillimeteriseerd plan, maar meer creatief.
eerste update
Ik heb van een oude computerkast de onboard usb en statusleds geschroefd, en van deze mooie zuiltjes gemaakt, die je nog weleens ziet bij zulksoort gebouwen:
De statusleds moeten nog worden vervangen door misschien een mooiere kleur, als iemand er nog 1 of 2 heeft liggen, fijn!
dit word trouwens een lantaarn, van luciferhoutjes ofzo
ik ben nu bezig met de houtconstructie, ik heb hout gehaald, en de boel al voor een flink stuk gezaagd, van de week nog een updeet!
--**--
is dit voldoende materiaal? genoeg onderbouwing? ik heb er zeker zin in, en ben al iets verder dan ik verteld heb.
een afbeelding kreeg 404, even zelf upgeload.
----*dit verwijderen bij acceptatie alstublieft*----
[ Voor 4% gewijzigd door natasdiamon op 14-09-2009 20:25 . Reden: dode afbeelding ]