Ga je ook nog een behuizing voor zo'n ledje maken? Of gaat het puur om het licht wat er vanaf komt?
Zijn die ledjes nou geel ? oranje ? of licht rood achtig ?
ziet er wel super uit met dat licht er in, ik heb zin in de volgende update
Signature
het zijn 120 graden ledjes in oranje, dus lekkere lichtspreiding en niet al te fel
Mod schiet lekker op, liep al een update achter!
Mod schiet lekker op, liep al een update achter!
Waarschijnlijk puur om het licht wat eraf komt. Doet me denken aan de kerstverlichting die ik vroeger met plakband/modelbouwlijm in modelbouwhuisjes had geplakt zodat het leek alsof er lampen in het huisje brandden, maar dan minder slecht uitgevoerdTERW_DAN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:55:
Ga je ook nog een behuizing voor zo'n ledje maken? Of gaat het puur om het licht wat er vanaf komt?
laatste update.
ik heb me ingeschreven voor de core challenge, eh, dat is gedaan
23 november is stemmen, stem allemaal mee!
dit zijn de pics die ik heb ingestuurd

achterkant.
zijkant:

voorkant:

overvieuw
en dit als toevoeging:

stemmen kan dus over een paar weekjes.
ik heb me ingeschreven voor de core challenge, eh, dat is gedaan
23 november is stemmen, stem allemaal mee!
dit zijn de pics die ik heb ingestuurd

achterkant.
zijkant:

voorkant:

overvieuw
en dit als toevoeging:

stemmen kan dus over een paar weekjes.
super gedaan man, echt leuk afgewerkt met alle details! Ik ga stemmen, geef maar aan wanneer het legioen gemobiliseerd moet worden
Oh, ziet er echt vet uit 
offtopic:
Het is overview
Het is overview
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Mooi, mooI! Ik stem op je alleen al omdat je 14 bent
Gaaf 
Ik zou alleen die DVD nog fixen door het frontje daarvan ook te beplakken met steentjes, dan ziet het er nog gaver.
Ik zou alleen die DVD nog fixen door het frontje daarvan ook te beplakken met steentjes, dan ziet het er nog gaver.
maar zoals ik eerder al zij:
is het niet een klein beetje verminderd mooi als je altijd tegen je moederbord aankijkt?? (ik ga er van uit dat dat de voor kant wegens de dvd drive)
is het niet een klein beetje verminderd mooi als je altijd tegen je moederbord aankijkt?? (ik ga er van uit dat dat de voor kant wegens de dvd drive)
ach, dan draai je hem gewoon om...hoe vaak heb je nou werkelijk een DVD drive nodig en waarom zou je de CD dan niet gewoon aan de achterkant in kunnen voeren?
Simplicity is de bom...
iets groter velletje papier erachter voor die foto's of een (rol)gordijn
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mooi gemaakt is vast veel werk geweest maar mooi resultaat
heel leuk gedaan ! 
Ik ga het eventjes noteren zodat ik niet vergeet te stemmen
Ik ga het eventjes noteren zodat ik niet vergeet te stemmen
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Het resultaat mag er tot nu toe zijn!
Maar kun je alle aansluitingen niet bedekken door daarvoor een schuurtje te maken? Dan kun je daar twee openklappende deuren in maken waar je dan de snoeren doorheen kun leggen. Het is nu een huisje en een computer (als je naar het visuele kijkt).
Ik zou zeggen maak er een huisje van (visueel) met daarin "verborgen" een computer
Maar kun je alle aansluitingen niet bedekken door daarvoor een schuurtje te maken? Dan kun je daar twee openklappende deuren in maken waar je dan de snoeren doorheen kun leggen. Het is nu een huisje en een computer (als je naar het visuele kijkt).
Ik zou zeggen maak er een huisje van (visueel) met daarin "verborgen" een computer
Hoe ziet het er trouwens uit met de ledjes die je er in gemaakt hebt ?
Signature
tja, die ledjes staan aan, maar echt de tijd voor een mooie belichting had ik niet meer.
enne, de wedstrijd is gesloten, dus tsja, daar zijt ge te laat mee
het dak is trouwens met zand gedaan, spuitlijm, zand, spuitlijm, klaar
enne, de wedstrijd is gesloten, dus tsja, daar zijt ge te laat mee
het dak is trouwens met zand gedaan, spuitlijm, zand, spuitlijm, klaar
Ik Had er echt stro of riet op gelijmt ... zou ik mooier vinden. Maar voor de rest is het echt een mooie mod !
nee, stro of riet was echt niet mooi, veel te ruw.
Een houten balkon maken en die op de lade plakken,
als je dan rechtsonder op je balkon drukt gaat ie open
van lucifer houtjes ofzo en die ff in de beits dopen
en bij die backplate een houtenafdakje alsof er haardhout onder ligt

en een schoorsteen mag ook nog wel, kunnen nog wel wat meer details bij
Maar erg gaaf tot nu toe
als je dan rechtsonder op je balkon drukt gaat ie open
van lucifer houtjes ofzo en die ff in de beits dopen
en bij die backplate een houtenafdakje alsof er haardhout onder ligt

en een schoorsteen mag ook nog wel, kunnen nog wel wat meer details bij
Maar erg gaaf tot nu toe
[ Voor 164% gewijzigd door Rebels op 16-11-2009 23:51 ]
Verwijderd
Ik ben nu 15, maar ik zou er niet aan denken om ook zo iets te gaan maken.
Ziet er heel leuk uit alleen zou ik het randje van muur naar dak nog wat netter afwerken.
Ziet er heel leuk uit alleen zou ik het randje van muur naar dak nog wat netter afwerken.
ik heb binnenkort nog wat tijd voor wat updates, maar voting is geopend, en graag eventjes stemmen op mijn cm.
er zijn de 30 beste inzendingen gekozen, er zit mooi werk bij, qua creativiteit zit mijn casemod aardig goed!
http://www.intelcorechall...1C-4563-9AF2-CFE8F42E4E62
het is niet ip-gebonden, dus stem met een aantal email-addressen als je daar zin/tijd voor hebt
er zijn de 30 beste inzendingen gekozen, er zit mooi werk bij, qua creativiteit zit mijn casemod aardig goed!
het is niet ip-gebonden, dus stem met een aantal email-addressen als je daar zin/tijd voor hebt
[ Voor 13% gewijzigd door natasdiamon op 23-11-2009 21:21 ]
Mijn stem + reactie heb jenatasdiamon schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:13:
ik heb binnenkort nog wat tijd voor wat updates, maar voting is geopend, en graag eventjes stemmen op mijn cm.
het is niet ip-gebonden, dus stem met een aantal ip-addressen als je daar zin/tijd voor hebt
Mijn stem ook.
Zitten sowieso juweeltjes bij zeg.
* ManiacsHouse mijmert iets van 'toen ik zo oud was had ik een Apple IIe cloon, viel weinig mee te modden'
Zitten sowieso juweeltjes bij zeg.
* ManiacsHouse mijmert iets van 'toen ik zo oud was had ik een Apple IIe cloon, viel weinig mee te modden'
[ Voor 49% gewijzigd door ManiacsHouse op 23-11-2009 22:23 ]
Geweldig ontwerp, ik heb ook altijd wel ideeën voor en casemod maar heb ten eerste nooit tijd en ten tweede denk ik niet bepaald de craftingskills. [ben overigens 15].
Respect
Respect