Suggestie extra kolom HDDs: prijs/GB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08 00:26
In "Pricewatch-update - september 2009" kwam ik de volgende reactie tegen:
ik heb trouwens nog 1 suggestie voor de Harde schijven sectie: misschien is het handig om bij de specificatie (ook in lijstweergave als al je (zoek)resultaten wilt sorteren) een extra kolom komt met 'HDD value' waarin je ziet hoeveel GB je per euro krijgt.
lijkt me vooral handig om de prijzen van van grootte verschillende harde schijven te vergelijken als het gaat om opslag voor een lage prijs ;)
Eén van de andere reacties was een advies van Orion84 om eventuele tips hier neer te zetten en niet (alleen) een reactie te posten bij de .plan, dus vandaar.
Ten overvloede: dit was dus een idee van stefanwitkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 07:55

mace

Sapere Aude

Goed idee! Ik stem voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PW - HD's sorteren op prijs per GB
[Feature Request] Pricewatch Prijs per GB.
Prijs per GB kolom in de HD sectie

En via een van die topics kom je dan bij devtrack: PW3 - Prijs per ... om 'optimale koop' te bepalen
Voor het gemak en voor degenen die geen devtrack account hebben:
Zo uitgebreid als jij het nu hebt gaan we het sowieso - lijkt me - niet uitwerken, maar de mogelijkheid om per harde schijf te zien wat ie per gigabyte kost, en op die uitkomst te sorteren, is nu daadwerkelijk geimplementeerd in het aankomende pw3-project.
Het is verder aan de admins om dat ook daadwerkelijk in te stellen op plekken waar het relevant is.
Kortom, even geduld hebben tot de PW3 update die dit soort zaken mogelijk zou moeten gaan maken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie vandaag pas voor het eerst dat die feature daadwerkelijk werkelijkheid geworden is!

Complimenten aan tweakers.. scheelt mij weer een hoop rekenwerk, iedere keer als ik weer eens een nieuwe schijf koop ;)