[Feature Request] Pricewatch Prijs per GB.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliveroms
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 18:55
Nu er een nieuwe lay-out en zo voor ook de pricewatch is, vond ik het wel jammer dat we nog steeds geen 'prijs per GB' voor b.v. Hard disks hebben.

Een kolom om de prijs per GB is natuurlijk vrij gemakkelijk om erin te krijgen, nu er eindelijk ook een kolom met capaciteiten zijn. Dus een simpele prijs/GB kolom zou te gek zijn, ook omdat je daar makkelijk dan op kan sorteren, heb je direct een overzicht welke schijf nou het voordeligste is.

Dit gaat uiteraard ook enigszins op voor CPU's, door de prijs/Mhz te berekenen. Uiteraard is dit wel minder representatief en mensen moeten erop letten dat ze natuurlijk niet een hoog geclockte P4 vergelijken met een laag geclockte, maar zelfde performende Athlon64 b.v. Of om een Athlong 64 X2 te vergelijken met een K6-2 500. Het blijft natuurlijk nog wel handig voor hetzelfde soort proc.
Voor geheugen is dit jammer genoeg (nog?) niet mogelijk, prijs/gb is natuurlijk ook hiervoor handig. Hoeveel snelheid/geheugen krijg ik per E. We blijven immers hollanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Post het idee op Devtrack. Echter zijn de devvers voorlopig druk bezig met het fiksen van bugs en andere noodzakelijke features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het idee is al lang op devtrack gepost en staat ook al op mijn todo, dus die moeite kan je je besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 07:14
Ik heb zelf een excel2007-bestand gemaakt waarbij je met behulp van externe gegevensbronnen alle hdd's (PATA, SATA en Notebook) laat bijwerken. Je kan dan gemakkelijk sorteren op prijs/GB.

Ik wilde geen macro's invoegen, dus je moet op ALT+CTRL+F5 drukken in excel 2007 of handmatig de externe gegevensbronnen bijwerken.

Je kan het hier vinden. Misschien heb je hier wat aan.

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliveroms
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 18:55
Nou, het is natuurlijk niet alleen voor mij he, bovendien gebruik ik geen excel, maar als er geen macro's in zitten is de kans wel groote dat het met OO.org wel zal werken.

Als het idee al op de devtrack en todo list staan, is deze draad verder niet meer nodig lijkt me :) Bedankt voor de info, enne, schiet er is mee op :p (jk)
Pagina: 1