(Online multi player) Monopoly City Streets

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310381

Oftwel de hele 'game' stopt ermee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
daPet schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:46:
[...]

Ja ik was wat ongeduldig :P Maar erg bedankt :Y)

Mocht je in de eventuele toekomstige MCS een account hebben, heb je nog wat van me tegoed. ;)
Ik wil Pond View wel hebben van je ;-)
Heb je een bod gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik hoop van niet ...
EdVe schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:31:
[...]

Ik wil Pond View wel hebben van je ;-)
Heb je een bod gedaan..
Dank u :)

[ Voor 95% gewijzigd door daPet op 06-12-2009 19:27 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 18:24

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Als het spel stopt, is het dan de bedoeling dat we massaal naar de winkel rennen om het bordspel te kopen voor de kerst? :O

Anoniem: 327492

Nou dit topic kan ook wel dicht! :'(
MONOPOLY CITY STREETS IS NU GESLOTEN

MONOPOLY City Streets is officieel beëindigd! Wij bedanken alle mensen – alle 5 miljoen van over de hele wereld – die in de afgelopen drie maanden hebben gespeeld. Het was absoluut ongelooflijk.

Momenteel verzamelen wij alle gegevens van het spel, zodat we een aantal resultaten van het spel met jullie kunnen delen. Kom alsjeblieft over een paar dagen nog eens kijken.

En denk eraan dat de pret hier niet hoeft te stoppen. Je kunt doorgaan met het bouwen van industriële complexen, wolkenkrabbers en stadions en je kunt je vrienden blijven saboteren met milieuvervuilers als je het MONOPOLY City bordspel speelt met je vrienden en familie. Je vindt het spel bij de speelgoedwinkel of online.

Hartelijk bedankt voor al je passie en enthousiasme voor Monopoly City Streets!

Anoniem: 151099

nu allemaal het bordspel kopen, en klaar...

ik heb de enquete ingevuld. daar stond een vraag in van: bent u bereid om voor MCS online te betalen in de toekomst, uiteraard nee gezegd.

wellicht toch een mogelijkheid dat het gewoon weer terugkomt, maar dan moeten ze het wel elke 2 maanden resetten, anders is het niet leuk om in te stappen.
Pagina: 1 2 3 Laatste