(Online multi player) Monopoly City Streets

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Op 9 september is dit spel online gegaan.

http://www.monopolycitystreets.com

meedoen is eenvoudig ga naar de site kies een straat uit die nog te koop is ,meld je aan en je kan beginnen met spelen/kopen.

Iedereen heeft een start bedrag van 3.000.000,- Monopoly dukaten.

Elke straat die op Google maps is te vinden kan gekocht worden.
Op elke straat die je koopt kinnen er huizen worden gebouwd ,waarvoor je huur ontvangt.
De huur wordt elke 24 uur uitbetaald.

Zijn er nog meer mensen hier die dit spel spelen?
ik heb namelijk een vraag :

Wat gebeurd er met de kans kaarten die je weg legt ?
Ik heb namelijk 3 kaarten weg gelegd maar ik kan ze nergens meer vinden in het spel??

[ Voor 0% gewijzigd door sigilens op 10-09-2009 21:15 . Reden: link aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Ik heb gisteren ook een account aangemaakt. Inloggen heb ik wel een uur over gedaan en daarna was het ook eigenlijk niet te spelen. Toch vandaag een paar straatjes met huizen bebouwd.

De kaarten worden niet bewaard, dus als je ze afslaat dan zijn ze niet terug te halen.

Er is overigens erg goed te cheaten in deze game (lees ik op hun blog), dus misschien dat ze ooit nog eens alle accounts gaan resetten om dat recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13
Het is een leuk concept, maar de server is momenteel erg traag en er zitten wat glitches in, zoals het kunnen hijacken van accounts etc. Hopelijk is dit snel opgelost, dan ga ik dit zeker spelen :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• sigilens
Sinds vanavond zijn de servers een stuk sneller geworden.
Het spel is nu goed te spelen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb een straat gekocht, maar wat is nou het doel van het spel? Zo veel mogelijk straten kopen en volbouwen? En waarom zijn sommige straten meer waard? Of ligt dat vast zoals bij het bordspel :)

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 12-09-2009 06:06 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 13:37

MRic3

Of praat ik weer poep?

ik ben ook aan het spelen....

een straat levert niks op, een gebouw wel
hoe langer een straat hoe meer je kan bouwen dus hoe duurder hij is?
Je kan ook een straat vervuilen dan levert hij niks op
je kan een straat beschermen met school of park ofzo

hoogstwaarschijnlijk worden Woensdag de servers gereset.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Unomomentodado schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:10:
De kaarten worden niet bewaard, dus als je ze afslaat dan zijn ze niet terug te halen.
Nah dat klopt niet. De kaarten worden wel bewaard maar er is nergens een link naar de opslag... een simpele f5 doet het truukje. Dan verschijnen de kaarten weer.
Marzman schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 06:04:
Ik heb een straat gekocht, maar wat is nou het doel van het spel? Zo veel mogelijk straten kopen en volbouwen? En waarom zijn sommige straten meer waard? Of ligt dat vast zoals bij het bordspel :)
Zover ik weet ligt de waarde van de straat vast van de lengte en de hoeveelheid huizjes die je er eventueel op zou kunnen bouwen.

[ Voor 38% gewijzigd door Chip. op 13-09-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Een lange straat (1.000.000) bebouwen levert relatief ook weer meer geld op. Een kleine straat biedt bij een huis van 75.000 een huur van 15.000 ofzo, terwijl dit op een dure straat de bouwprijs is, dus 75.000). Ook bij de duurdere gebouwen vang je veel meer geld, waardoor je de meerprijs in 4 dagen terug kunt verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 23:25
Woah, dat is best een vet concept. Zitten alleen inderdaad hier en daar nogal bugjes, en het werkt niet echt in Opera. In Firefox heb ik nog niet veel gemerkt tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
f5 om een kaart terug te halen werkt niet bij mij?
Dan moet ik weer opmieuw inloggen.

Ik vind het wel jammer dat ze gaan resetten , aangezien er nog een heleboel lange straten over de hele wereld te koop staan.

Het gaat er volgens mij niet om wie de Kalverstraat of Coolsingel heeft.
Die zijn op dit moment nog niet te betalen en ze staan ook vol met milieu vervuilers

Ik heb nu 6 straten vol gebouwd en ik sta lokaal op de vierde plek.en dat allemaal met kleine straten.
Wel bijna allemaal bewaakt met een bonus gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Voor zover ik nu kan zien ga je alleen verder komen in dit spel als je een clan start, zodat je irritante lui van je af kan houden. Je krijgt vaker een kanskaart voor een bulldozer of vervuiler. Daarnaast kunnen bonusgebouwen ook met een bulldozer verwijderd worden. Als een paar tegenstanders besluiten samen te werken dan ben je in je eentje nergens. Tweakers clan starten? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Goed idee :)

We hebben toch nog een paar dagen voor de rest dus kunnen we ook een paar dingen discussieren... zoals of we allemaal in dezelfde regio gaan zitten of gewoon her en der... Met name vanwege 1 regio omdat de mensen die een buldozer/hazard kaart trekken meestal kijken op de ranglijst en dan gewoon 1tje van die eruit pikt...

[ Voor 94% gewijzigd door Chip. op 13-09-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 22:20
ok ik doe dan ook wel vrolijk mee :)

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Ik doe ook graag mee, vind het alleen tot nu toe nog niet erg speciaal, beetje bouwen en hopen op speciale kaarten. Leukste is dan wel een afgelegen kut dorpje zoeken zodat we een Got imperium kunnen bouwen. Gangster-shit in Nederland, je weet toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
Wat ik doe om extra kans kaarten te krijgen om tegenspelers dwars te zitten is een nieuw account openen en dan een straat van 1 miljoen kopen en die vol bouwen met glass houses daarmee krijg je het meeste kaarten en kan je een heel offensief beginnen.
Mocht dit na de reset niet meer mogelijk zijn dan is het inderdaad het beste om een heel grote clan op te zetten.
Waarin iedereen een voor een (dag na dag ) een nieuwe straat opent en dan degene die onder de hoofdspeler staat plat walst of milieu vervuilers bouwt op zijn straten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Grappig spel om wat tijd te doden ;)

[ Voor 79% gewijzigd door DutX op 13-09-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Wouser schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:02:
Met name vanwege 1 regio omdat de mensen die een buldozer/hazard kaart trekken meestal kijken op de ranglijst en dan gewoon 1tje van die eruit pikt...
Ja dat is inderdaad het nadeel van bovenaan staan. Vooral omdat ze in de ranking alleen maar de top 10 laten zien en dan zijn er genoeg mensen die iets bij je slopen. :)

Om een begin te maken kan iedereen zijn username posten. We kunnen elkaar dan in de vriendenlijst opnemen. Wel even blijven opletten want je kan ook vijanden (die je wilt bespioneren) in je vriendenlijst opnemen.
Wouser schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:02:
We hebben toch nog een paar dagen voor de rest dus kunnen we ook een paar dingen discussieren.
Waar zit hem de waarde van een clan (ik brainstorm even)?
- Stel: je trekt een bulldozer kaart en je hebt geen vervuilers, dan kan je een clangenoot uit de brand helpen door de vervuiler weg te halen. Moet je nog wel iets verzinnen om een keuze uit 'aanvragen' te maken. Gaat het helpen b.v. op volgorde van aanmelden? Of altijd de straat met hoogste waarde?
- Stel: je trekt een vervuiler en er is een vijand van de clan gemeld/bepaald dan kunnen we hem/haar aanpakken. Als je maar voldoende vervuilers op iemand zijn straten plaatst dan schakel je die persoon vrij makkelijk uit. Geen inkomsten = niks kunnen kopen en je krijgt alleen kanskaarten als je transacties maakt. De kans dat die persoon (lees: account) nog terugslaat is dan redelijk klein.
- Stel: de agressor ;) heeft zijn straten beschermt door ze vol te zetten, dan kan een gecoördineerde bulldozer+vervuiler ook de klus klaren. :)
- Uitgangspunt: 'They drew first blood', ofwel er kunnen geen vijanden/agressoren genomineerd worden als zij niet de eerste move hebben gemaakt. Clanleden sparen dus niet alleen elkaar maar zullen anderen ook niet als 1e aanvallen.
- Uitzondering op bovenstaande: als we met de clan b.v. heel Utrecht of de hele Randstad willen hebben (na voldoende middelen te hebben verzameld) dan zullen we wel de aanval in moeten zetten natuurlijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
hehe zullen wij nu dan de eerste clan (inwording) zijn voor Monopoly city streets.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
sigilens schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:44:
Wat ik doe om extra kans kaarten te krijgen om tegenspelers dwars te zitten is een nieuw account openen en dan een straat van 1 miljoen kopen en die vol bouwen met glass houses daarmee krijg je het meeste kaarten en kan je een heel offensief beginnen.
Mocht dit na de reset niet meer mogelijk zijn dan is het inderdaad het beste om een heel grote clan op te zetten.
Waarin iedereen een voor een (dag na dag ) een nieuwe straat opent en dan degene die onder de hoofdspeler staat plat walst of milieu vervuilers bouwt op zijn straten.
Volgens mij mag je geen multi hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Wat voor huisjes bouwen jullie trouwens het liefst? Ik vind het namelijk nogal moeilijk kiezen.

IGN: Daankes. Voeg me maar toe :).

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 13-09-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Anoniem: 184982 schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:26:
Wat voor huisjes bouwen jullie trouwens het liefst? Ik vind het namelijk nogal moeilijk kiezen.
Ik gebruik 'city center cottages' om straten op te vullen. Nemen 2 plekken in en voor vulling dus beter dan een 'green house'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Gisteravond en vanochtend ben ik de strijd eens aangegaan met een tegenspeler. Hij had (na een eerdere aanval van mij) op 1 straat een bulldozer (want stond vol) gebruikt en een vervuiler neergezet. Een uur of 6 later nogmaals een bulldozer op een andere straat (vast met als doel die ook te voorzien van een vervuiler). Nu had ik een account of 4 aangemaakt waarmee ik alle 4 speel sinds donderdag en deze heb ik maar eens als 'clan' ingezet. Om zoveel mogelijk kanskaarten te trekken heb ik met alle accounts goedkope straten gekocht en deze voorzien van de 'green houses'. Vervolgens bij iedere bulldozer of vervuiler zijn straten aangevallen. Eindresultaat na 2x inloggen op alle 4 de accounts is dat alle straten waarop huizen stonden, voorzien zijn van vervuilers. Ook al zaten op enkele straten 1 tot 2 bonusgebouwen.

Ik ben er door dit 'experiment' wel achter dat:
a) als je bestookt wordt door meerdere accounts, er geen houden aan is
b) je dus een clan nodig hebt
c) ze bij de ontwikkelaars hopelijk zoveel mogelijk barrieres bedenken om het hebben van meerdere accounts tegen te werken

c) het tegengaan van meerdere accounts gaat natuurlijk niet lukken, als ze niet een restrictie op 1 account per ip gaan instellen. Meerdere email adressen zijn zo aangemaakt. Het hebben van meerdere accounts tegenwerken met allerlei regels voor maximale overdrachten van straten (want daar worden ze ook voor gebruikt), gaat nooit helpen tegen mensen die ze openen om andere accounts te dwarsbomen.

Ik ben benieuwd hoe lang dit een leuk spel gaat blijven... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 14-09-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Speel het nu ook sinds gister, en er werd mij verteld dat de beste strategie is om lange straten te kopen, en te proberen zoveel mogelijk straten naast en bij elkaar te kopen.
Voor de rest heb ik me nog niet met tactiek bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
KunDun schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:53:
Speel het nu ook sinds gister, en er werd mij verteld dat de beste strategie is om lange straten te kopen, en te proberen zoveel mogelijk straten naast en bij elkaar te kopen.
Ik heb wel van mensen suggusties gelezen om dat erin te stoppen (lijkt me ook een goed idee), maar daar wordt nu niet naar gekeken.

Q: Does owning streets that are connected to each other have any special power/rent opportunity?
A: No.
(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318147

Kan er mij iemand helpen?

ik kan geen straat kopen
enkel een straat kopen van iemand anders door een bod te doen
kan ik niet gewoon een straat kopen?
kan er dat iemand uitleggen voor mijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:18
Ik ben ook maar net is begonnen! Ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe het allemaal in elkaar zit. Volgens mij zijn de mogelijkheden niet zo uitgebreid? Ik heb nu al 4 straten gekocht!

Vinpower heet ik daar... als iemand me wilt toevoegen 8)7

en hoe gebruik je die kanskaarten?

[ Voor 7% gewijzigd door vinpower op 14-09-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
er zijn verschillende kanskaarten:

- Geld krijg kaart
- Geld verliezen kaart
- Platwals kaart.
Hiermee kan je verschillende dingen doen:
andermans huizen vernielen.
andermans bonus gebouwen vernielen.
milieu vervuilers in je eigen straten vernielen.
Wat weer niet kan is een mileuvervuiler die bij iemand anders in zijn straat staat vernielen(Toch?)
- Bonus gebouw kaart(park ,school ,stadion)

Wat betreft een goede straat opbouw:
Koop een middel grote straat en bouw die vol met de duurste gebouwen en een bonus gebouw.
Dit levert veel huur op.

*Morgen wordt bekend wanneer ze de reset gaan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door sigilens op 14-09-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
sigilens schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:14:
Wat weer niet kan is een mileuvervuiler die bij iemand anders in zijn straat staat vernielen(Toch?)
Klopt, dat heb ik geprobeerd maar lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
hmm, ik heb wat straten gekocht en huizen erop,
maar hoe en wanneer krijg ik een kanskaart?

En hoe kun je een vervuiler van je straat krijgen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Vervuiler kun je verwijderen met een sloopkanskaart. Heeft iemand echter een idee hoe ik die tevoorschijn kan krijgen? Of moet je dan eerst iemand spyen, om vervolgens onder het huisje de sloopoptie te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je moet de straat eerst zien, als je er dan op klikt kan je inderdaad op het "+"-teken klikken en dan kan je slopen.
Als je de straat niet kan vinden kan je idd best spyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Niet online
En de restart wordt inderdaad vandaag bekend gemaakt :
http://twitter.com/monopolycitysts :
To clarify...we will not be restarting the game today. But, we do plan to tell you later today the expected date of the restart.

Dus best een paar goede straten zoeken die je dan direct kan innemen :-)

• sigilens
LET OP!!

To prepare for the restart, we will be taking down the game on THURSDAY, SEPTEMBER 17 at 15:00 GMT. We anticipate that the game will be down for 12 to 24 hours as we reset and test the game. When the site comes back live, the game will restart.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sigilens schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:14:
er zijn verschillende kanskaarten:

- Geld krijg kaart
- Geld verliezen kaart
- Platwals kaart.
Hiermee kan je verschillende dingen doen:
andermans huizen vernielen.
andermans bonus gebouwen vernielen.
milieu vervuilers in je eigen straten vernielen.
- Bonus gebouw kaart(park ,school ,stadion)

Wat betreft een goede straat opbouw:
Koop een middel grote straat en bouw die vol met de duurste gebouwen en een bonus gebouw.
Dit levert veel huur op.

*Morgen wordt bekend wanneer ze de reset gaan doen.
toon volledige bericht
Dat is een slechte strategie. De beste is een lange 1 miljoen straat kopen en deze vol te zetten met $75.000 huisjes. En daarna opvullen met $50.000 huisjes Die leveren hun geld al binnen een dag terug. Dit kan je een dag of 5 volhouden. Daarna wordt de belasting kans kaart zo duur dat je het best over kan gaan naar zo duur mogelijke gebouwen. Maar tegen die tijd verdien je al 20 miljoen per dag en heb je toch geen zin om 600 huisjes per dag neer te zetten. Neem dan wel flats met een zo kort mogelijke return of investment periode. Kleine huisjes bouwen verhoogd tevens de kans op kans kaarten waardoor je de eerste 5 dagen al een stuk of 50 kans kaarten ontvangt.

[ Voor 4% gewijzigd door Seth_Chaos op 16-09-2009 10:18 ]

• Unomomentodado
Seth_Chaos schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:15:
[...]
Neem dan wel flats met een zo kort mogelijke return of investment periode.
Die strategie pas ik ook toe. Op een straat van 1 miljoen krijg je met de flat van $500.000 een return per dag van $450.000 en heeft daarmee de hoogste ROI (90%).

Je kan volgens mij ook het beste iedere keer gespreid de straat met flats volzetten ipv te gaan voor 1 grote dure flat (b.v. 1x4miljoen v.s. 8x$500.000). Behalve dat de terugverdientijd langer is, is de herinvestering na een bulldozer actie ook groter.
To prepare for the restart, we will be taking down the game on THURSDAY, SEPTEMBER 17 at 15:00 GMT. We anticipate that the game will be down for 12 to 24 hours as we reset and test the game. When the site comes back live, the game will restart.
5 uur 's middags morgen offline dus en mogelijke opstart tussen 5 uur 's ochtends en 's middags op vrijdag. Prepare to F5! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Unomomentodado op 16-09-2009 10:43 ]

• Chip.
  • Niet online
Unomomentodado schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:40:
[...]

5 uur 's middags morgen offline dus en mogelijke opstart tussen 5 uur 's ochtends en 's middags op vrijdag. Prepare to F5! :)
Ik geloof dat je 4 bedoelt ;)

Anoniem: 318147

Als iemand je iets aangesmeerd heeft bijvoorbeeld een vervuiler je kent zijn spelersnaam kan je die persoon weer vinden voor hem van het zelfde te saboteren????
Dus hierbij de vraag hoe vind ik die persoon terug.

• quodlibet
  • Niet online
Toevoegen aan je 'friends'-tab.

• Mr Double B
Wouser schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:35:
[...]

Ik geloof dat je 4 bedoelt ;)
nee hij bedoelt toch echt 5 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Changes...
Since we are restarting MONOPOLY City Streets game play, we have decided to make a few changes to the game at the same time. Why? We want to make it more competitive and fun…and also to prevent any sneaky cheating (which a few of you were up to…you know who you are). A short summary of some key changes:

Streets can only change hands ONCE per day
In other words, no street can be bought or sold more than once per day. So, be wise about your street selection.

Bidding Cap Removed
For level 3 players and above, we have removed the bidding cap of M1.5 million on streets. Have fun.

Addition of "For Sale" signs
Having a hard time finding a street to purchase? Now when viewing the zoomed out map, you will see red “for sale” signs that will indicate where streets are available. Click on the sign to visit the neighborhood and buy, buy, buy.

Tax
There is only one certainty in MONOPOLY City Streets. Tax. Just like in real life, tax now plays an integral part of the game. The first 5 streets that you own are tax-free. The current tax rate is 3% per street. For example, if you own 15 streets your tax will be 30% of your total rent collected every day. If you own 25 streets your tax will be 60%, etc.

Street Protection
Many of you noticed that if there is an offer made on a street, it was protected from hazards and the bulldozer while the street is under negotiation. No longer. Streets will no longer be protected when they are included in negotiations.

Forced Repossession of Streets
It pays to play regularly. If, after 2 weeks, there has not been any activity on your account, the bank will automatically repossess ALL your streets. Ouch. So, keep buying, building and negotiating - you never know what chance has in store for you…

For the updated guidelines click here.

Cheaters
We are monitoring activity of players. If we are suspicious that you are engaging in unsportsmanlike behavior in the game, you do run the risk of being disqualified (or in Monopoly terms, sent to jail without a 'get out of jail free' card.). As you know, this is a free game and we want people to have fun negotiating deals, buying streets and building a crazy new cityscape.

And, two things you won't see (we know you'll ask...)
E-mail verification: Monopoly City is a family board game. And, by extension, Monopoly City Streets is a family game. We are limited as to the type of information we can collect from younger players (especially internationally) and as such have not added e-mail verification.
Updated street data: There are millions of streets in the world and we are not able to update the street data at this time. But, if you want to learn more about OpenStreetMap and Monopoly City Streets, click here.

We hope that this sheds some light on the changes to the game. Thanks again for your enthusiasm for Monopoly City Streets. Enjoy!
toon volledige bericht
Ben blij dat er e-mail verificatie is gekomen. Dit scheelt enorm tegen valsspelers.
Maar wanneer start het spel nu weer???

F5 F5 F5 ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Niet online
And, two things you won't see (we know you'll ask...)
E-mail verification:
Geen e-mail verificatie dus.

Het spel is terug gestart.
Ik heb zo mijn twijfels over deze regel :
Tax
There is only one certainty in MONOPOLY City Streets. Tax. Just like in real life, tax now plays an integral part of the game. Tax works as follows: The first 5 streets owned are not taxed. Thereafter, the current tax rate is 3% PER STREET you own.

For example, if you own 15 streets your tax will be 30% of your total rent collected every day. If you own 25 streets your tax will be 60%. Remember, at 38 streets you will effectively be taxed 100% and so won’t be making any profit and your bank balance won’t increase.
Ik heb ook gemerkt dat sommige straten die voorheen 1M kostten, nu meer (1.56M) kosten, maar de opbrengst voor een 75k gebouw is 128k, wat dan wel weer leuk is.

[ Voor 9% gewijzigd door quodlibet op 18-09-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Damn hoop niet als ik thuis kom dat mijn straat al is verkocht... ik kan er hier niet op op me werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
mijn straat is ook al verkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Mijne nog niet maja die kost ook 11 miljoen :') _! De prijs is dus zo'n 1100% gestegen lol

Wel kut want ik had 2 platwals kaarten maar ik heb er nu maar 1 omdat ik ze allebei had weggelegd.. maar blijkbaar onthoud hij er maar 1... :@

[ Voor 44% gewijzigd door Chip. op 18-09-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Zag vanochtend dat iemand Neude en nog een grote straat al had. Totaal vermogen +/-850.000.000. Ze hebben er dus geen 'eerlijk' spel van kunnen maken, terwijl het me zo simpel lijkt dit voor elkaar te krijgen:
1. Email registratie
2. Spelers op zelfde ip mogen niet met elkaar handelen

Klaar = kees toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Niet online
Unomomentodado schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:04:
Zag vanochtend dat iemand Neude en nog een grote straat al had. Totaal vermogen +/-850.000.000. Ze hebben er dus geen 'eerlijk' spel van kunnen maken, terwijl het me zo simpel lijkt dit voor elkaar te krijgen:
1. Email registratie
2. Spelers op zelfde ip mogen niet met elkaar handelen

Klaar = kees toch?
Niet toevallig Mr. Monopoly?

[ Voor 8% gewijzigd door quodlibet op 18-09-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Heb ik ook gelezen, maar denk ik niet. Waarom zou onder speler 'Neude' dan ook de straat Coolsingel vallen?

Lees de reacties op de blog trouwens eens. Een en al meldingen van cheaters en multi-accounting trucjes. Ik laat het spel voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quodlibet
  • Niet online
Unomomentodado schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:19:
[...]
Heb ik ook gelezen, maar denk ik niet. Waarom zou onder speler 'Neude' dan ook de straat Coolsingel vallen?
Ik moet toegeven dat ik wat problemen had met de zin :
"Zag vanochtend dat iemand Neude en nog een grote straat al had."
Misschien is het omdat ik een belg ben, maar was niet zeker of Neude nu een speler of een straat was :-)

<edit>
Wat nog vreemder is, Neude is de speler EN de straat :-) , en zowel de straten Neude als Coolsingel zijn heel kort, en toch 100-en miljoenen waard. Er zit daar echt wel iets fout. Ik heb er dan maar een Sewage Works opgezet :)
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/152gvh1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door quodlibet op 18-09-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
quodlibet schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:48:
[...]

Ik moet toegeven dat ik wat problemen had met de zin :
"Zag vanochtend dat iemand Neude en nog een grote straat al had."
Misschien is het omdat ik een belg ben, maar was niet zeker of Neude nu een speler of een straat was :-)

<edit>
Wat nog vreemder is, Neude is de speler EN de straat :-) , en zowel de straten Neude als Coolsingel zijn heel kort, en toch 100-en miljoenen waard. Er zit daar echt wel iets fout. Ik heb er dan maar een Sewage Works opgezet :)
[afbeelding]
Misschien dus een bug als je een hazard op een straat plaatst die nog niet verkocht is dat ie dan jou bezit wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
ik heb net volgens mij 3 straten gekocht en meteen volgebouwd met greenhouses.
Alleen nu open ik mijn profiel en daar staan maar 2 straten in?
En een spending money van 900.000 terwijl ik nog maar 2000 over heb op mijn echte teller??

ik hoop niet dat ik mijn geld kwijt ben en mijn volgebouwde straat!!

Trouwens het lijkt erop dat je nu veel minder kans hebt op een kans kaart dan eerst.

En als je een platwals kaart krijgt ,Ik heb er nu 3 gehad ,waarvan ik er maar 2 van kon gebruiken omdat die de straat kaart niet wilt laden als ik op een gebouw ga staan.

Ik hoop dat het opstart problemen zijn want anders is de gameplay echt wel verslechterd.

*Edit*
als ik mijn straten laat weergeven zie ik zelfs maar 1 straat 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door sigilens op 18-09-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
het is op zich wel een leuk spelletje, ik was het alleen erg snel zat. zeker om op school te doen is het leuk.

Ik snap het nut alleen niet helemaal van het spel. Kan ik nou ook met andere mensen spelen?(met dobbelstenen) of is het alleen wachten tot je genoeg geldt heb, en een bod kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Spel is een beetje traag of ligt het aan mij?
Bij searching streets in this area blijft het maar zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Hmm, ik heb 5 straten en 8 huizen gekocht maar ik heb nog geen 1 kanskaart gehad.
En mijn geld is nu op :S

Is een stuk saaier nu. Ik kan namelijk niets meer doen tot 12.00 gmt :(

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Zo even 11 straten opgekocht en ook 100000 extra gekregen voor het bouwen van sociale woningen 8) . Ook maar meteen een gevangenis geplaatst bij de buren :D.

Maar spel is een beetje buggy....

[ Voor 10% gewijzigd door greatchampion op 18-09-2009 22:43 ]

• Mr Double B
mhh had al een huur inkomst van 2,3miljoen maar RUINENVASTGOED heeft even een gevangenis gebouwd op mijn straat dus ik krijg niks meer....

Dus bij deze als iemand nog een milieu vervuiler overheeft plaats hem gerust bij RUINENVASTGOED.....

• sigilens
Wat je kan proberen is om een paar huizen te verkopen en meteen weer nieuwe huizen kopen,
Dan heb je weer kans op een bulldozer kaart.

• Chip.
  • Niet online
Mr Double B schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:06:
mhh had al een huur inkomst van 2,3miljoen maar RUINENVASTGOED heeft even een gevangenis gebouwd op mijn straat dus ik krijg niks meer....

Dus bij deze als iemand nog een milieu vervuiler overheeft plaats hem gerust bij RUINENVASTGOED.....
Anders wat is je usernaam dan verwijder ik de gevangenis met mijn platwals kaart.

• Chip.
  • Niet online
Mr Double B schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:06:

Gebouw nu :P echt wel pokke trouwens dat je maar 1 kanskaart kunt bewaren :(

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 20:37
Afgelopen week ben ik ook begonnen met het spelen van monopoly city streets, echter volg ik het nog niet helemaal. Regelmatig krijg ik kans kaarten maar weet nooit hoe die te gebruiken. Heb nu bijvoorbeeld een kanskaart dat ik een gebouw mag wegvegen, er staat pak de dynamiet maar die zie ik nergens staan. Ook al ik klik ik op gebouwen, ik kan nog niets. Druk ik op wegleggen zie je ze nooit meer.

Twee vragen eigenlijk:
1) Kun je die weg gelegde kaarten nog gebruiken?
2) Hoe kun je die kaarten gebruiken?

• Chip.
  • Niet online
Josvds schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:36:
Afgelopen week ben ik ook begonnen met het spelen van monopoly city streets, echter volg ik het nog niet helemaal. Regelmatig krijg ik kans kaarten maar weet nooit hoe die te gebruiken. Heb nu bijvoorbeeld een kanskaart dat ik een gebouw mag wegvegen, er staat pak de dynamiet maar die zie ik nergens staan. Ook al ik klik ik op gebouwen, ik kan nog niets. Druk ik op wegleggen zie je ze nooit meer.

Twee vragen eigenlijk:
2) Hoe kun je die kaarten gebruiken?
1) Zover ik dus weet kan je maar 1 kanskaart wegleggen... en je moet ook kiezen tussen wegleggen of gebruiken dus als bijvoorbeeld een park als kanskaart hebt, die je bewaard omdat je later een grote straat gaat kopen, dan moet je de kaart die je trekt dus meteen gebruiken. Wanneer je die weglegt ben je iig je kaart met je bonusgebouw kwijt.

2) Wanneer je een kaart krijgt met bijvoorbeeld een vervuiler dan heb je dus twee knoppen, gebruiken of wegleggen. Als je hem gebruikt dan zou als het goed is rechtsboven het zoekvak van straten open moeten gaan en dan moet je een straat zoeken. Als je iemand zijn usernaam kent moet je hem eerst toevoegen tot je vrienden/spoinen lijst en dan kun je makkelijk zien welke straten hij heeft en welke je dan zou kunnen vervuilen.

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 20:37
Waar kan ik een weg gelegde kaart terugvinden dan? Teminste als je de laatst weg gelegde terug kunt halen?
Ik had net namelijk een kaart om een gebouw van mij of van de tegenstander plat te walsen. Ik moest de dynamiet pakken. Ik klikte op vind een straat, een straat van een tegenstander aangeklikt, nog niets bijzonders, een gebouw aan geklikt nog geen bijzonderheden. Waar zie ik dan bijvoorbeeld het dynamiet om iets te slopen?

• Mr Double B
Wouser schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:25:
[...]

Anders wat is je usernaam dan verwijder ik de gevangenis met mijn platwals kaart.
Username is zelfde als hier alleen dan zonder spaties.

Maar volgens mij kan je een milieu vervuiler bij een ander niet platwalzen alleen een ander zijn huis.

Anoniem: 318804

Wouser schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:44:
[Josvds schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:36:

Twee vragen eigenlijk:
2) Hoe kun je die kaarten gebruiken?]

1) Zover ik dus weet kan je maar 1 kanskaart wegleggen... en je moet ook kiezen tussen wegleggen of gebruiken dus als bijvoorbeeld een park als kanskaart hebt, die je bewaard omdat je later een grote straat gaat kopen, dan moet je de kaart die je trekt dus meteen gebruiken. Wanneer je die weglegt ben je iig je kaart met je bonusgebouw kwijt.

2) Wanneer je een kaart krijgt met bijvoorbeeld een vervuiler dan heb je dus twee knoppen, gebruiken of wegleggen. Als je hem gebruikt dan zou als het goed is rechtsboven het zoekvak van straten open moeten gaan en dan moet je een straat zoeken. Als je iemand zijn usernaam kent moet je hem eerst toevoegen tot je vrienden/spoinen lijst en dan kun je makkelijk zien welke straten hij heeft en welke je dan zou kunnen vervuilen.
toon volledige bericht
Klopt idd!

De Kanskaarten die je krijgt in het spel, zoals eerder al gedeeltelijk beschreven is door "sigilens" zijn onder te verdelen in de volgende:

- Een 'Krijgkaart' (Je krijgt geld van de Bank)
- Een 'Betaalkaart' (Je krijgt een boete en moet geld betalen aan de Bank)
- Een 'Platwalskaart' (Andermans gebouw of bonusgebouw slopen)
- Een 'Milieuvervuilerskaart' (Een milieuvervuiler bouwen op een straat van de tegenstander)
- Een 'Bonuskaart' (Plaats een Bonusgebouw op een van je eigen straten)

Hoe gebruik je ze:

Eerste twee lijkt me duidelijk, niks aan te doen je krijgt ze maar voor de lol?

De 'Platwalskaart' "Wouser" vertelde het al je kan die twee knoppen gebruiken. Maar er zijn zoveel tactieken denk ik dan wat als je een dure straat hebt gekocht, die veel mensen willen hebben, en deze is niet beschermd of nog niet volgebouwd? Log uit wacht tot morgen kijk of er een milieuvervuiler op staat mocht dat het geval zijn dan kun je hem alsnog met die 'Platwalskaart' verwijderen, er blijft er toch één staan in het geheugen. En je krijgt toch per dag minimaal 1 miljoen bijgeschreven.

Je kan dus ook kiezen voor gelijk gebruiken zoek dan een straat op met een Bonusgebouw lijkt me wel handig aangezien dat het meest effectief is, klik op die straat dan komen er plusjes bij de gebouwen klik op dat plusje dan komt er een pop up (Niet altijd dus een restart van de browser niet F5 maar afsluiten en opstarten dat wil nog weleens helpen) en dan kun je hem platwalsen.

De 'Milieuvervuilerskaart' zelfde als met de 'Platwalskaart' alleen dan een straat opzoeken waar geen Bonusgebouw staat omdat die dan beschermd is, dan op de straat klikken en Bonusgebouw aanmaken.

De 'Bonuskaart' staat al beschreven.

Mocht het een van jullie verder interesseren mijn visie op dit spel:

(Koop een straat met dat geld wat je hebt HOU VOLDOENDE OVER anders kun je hem niet volbouwen. Pak juist de kleinere huizen, waarom nou die vallen niet zo op en leveren relatief gezien in het begin van het spel het meeste op! Iedereen wil de mooiste straten hebben met de duurste gebouwen dat werkt niet in het begin men wil je alleen maar de grond in boren. Zo'n bonusgebouw is leuk maar die zijn ook te slopen dus vertrouw nooit op die dingen. Mijn advies dus koop straten die je vol kunt krijgen met kleine 50k of 75k gebouwen en koop dan zoveel mogelijk straten!)

Ik hoop dat een ieder van u er wat aan heeft gehad en zo niet tsjah jammer joh ik heb weer ff wat tijd gedood

• Unomomentodado
Na 5 straten moet je belasting over je huurinkomsten gaan betalen. De belasting bedraagt 3% per straat. Bij 38 (de 1e 5 ervan zijn belastingvrij) straten betaal je dus 100% inkomstenbelasting.

Wat is een optimale strategie om hiermee om te gaan?

Edit: even door Excel gehaald -> optimale aantal straten is 19. Daarboven dalen je inkomsten door oplopende belastingen.

[ Voor 84% gewijzigd door Unomomentodado op 19-09-2009 21:11 ]

Unomomentodado schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:19:
[...]

Lees de reacties op de blog trouwens eens. Een en al meldingen van cheaters en multi-accounting trucjes. Ik laat het spel voor wat het is.
Jij liet het spel voor wat het is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Anoniem: 318804 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:24:
[...]Jij liet het spel voor wat het is ??
True... Can't help it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Unomomentodado schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 21:06:
Na 5 straten moet je belasting over je huurinkomsten gaan betalen. De belasting bedraagt 3% per straat. Bij 38 (de 1e 5 ervan zijn belastingvrij) straten betaal je dus 100% inkomstenbelasting.

Wat is een optimale strategie om hiermee om te gaan?

Edit: even door Excel gehaald -> optimale aantal straten is 19. Daarboven dalen je inkomsten door oplopende belastingen.
Thanks for the info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Wat is jullie score inmiddels,

Ik zit op +- 8mln (erg laag als ik naar de andere spelers in het klassement kijk)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik speel met 5 accounts waarvan er 2 op 12 miljoen zitten. Mijn ervaring is dat het sneller gaat als je niet in steden gaat zitten. Daar zijn de > 1 miljoen straten allemaal al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet toegeven ik speel ook met aardig wat accounts met scores tussen de 8 en de 14/15 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Lekker spel... was ik een beetje op dreef, hebben ze een reset gedaan :/ Ook geen melding ofzo, je moet gewoon in de FAQ vinden waarom je login niet meer werk |:(

Dus ik ben weer opnieuw begonnen met m'n eigen straat in een klein dorp, bijna vol gezet met dikke gebouwen heeft een of andere leip uit de andere kant van het land de boel in lopen bouwen en mijn straat gesaboteerd. Lachen man :/ Verkopen is denk ik de enige optie, terug naar 2 mil cash dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wat minder dan. Nog een tip probeer uit de top 10 te blijven, dan gaat het namelijk heel hard met platwalsen en milieuvervuilers op mooie straten. Had twee bonusgebouwen en wat huizen erop, binnen een uur was alles weg en een milieuvervuiler erop. Toch maar goed aan gedaan om de platwalskaart die ik had te laten staan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Zo, ik heb de reset helaas ook gemist, waardoor mn opkoop strategie die ik in gedachten had de prullenbak in kon :P
Nu maar ergens anders aan het bouwen, maar Purmerend is al aardig volgeplemd.
Toch maar eens opzoek naar iets relatief leegs in de buurt. Nog mensen uit de buurt van Purmerend? (In game dan he :+ ).
Ingame name = Ewout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Volgens mij ga ik maar voor 5 lange straten en die zo duur mogelijk vol zetten. Dan verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Olee en weer slaan de terroristen toe haha maar nie voor lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:29
Ik zit lekker te spelen in m'n eigen dorp, heb wel iemand flink dwars kunnen zitten, die had zijn startkapitaal uitgegeven aan de duurste straat in het dorp, en deze niet helemaal vol kunnen bouwen. Staat nu dus een "vervuiler" op. Wel grappig spelletje, maar dat cheaten moeten ze echt wat aan doen, iemand met 5 of 6 accounts is zwaar in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is idd wel lekker ja dat je hem ff hebt kunnen dwarsbomen. Maar wat je zegt iemand met meedere accounts is zeker in het voordeel, al word dat vreemd genoeg niet voor cheaten aangezien omdat iedereen van t gezin mee zou moeten kunnen doen? Merk het zelf ook, mocht iemand het op mij hebben voorzien dan zijn ze zelf aardig aan de beurt, kheb genoeg accounts dus ja... Alleen best jammer dat als je in de lokale top 10 staat je aardig wat te voorduren krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310196

Waar kan je je kaarten terug vinden die je hebt weggelegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Laatst online: 09-06 15:26
Ik heb een bod gedaan waar ik spijt van heb. Ik kan nergens vinden hoe ik een bod kan intrekken.
Maar ondertussen is mijn geld weg tot de tegenpartij reageert.

En om het erger te maken: ik heb om een pestkaart te testen, op die straat een heel duur gebouw gesloopt. Deze is dus nu geen zak meer waard, terwijl ik het hoge bod heb uitstaan, dat na een week automatisch wordt geaccepteerd! Benieuwd wat er gebeurt!
(Bod van 1.9M op een straat van nu 340k....).

Als het bod stand houdt, dan biedt dat leuke opties: iemand bied je een mooi bedrag voor je straat + gebouwen. Voor je accepteert verkoop je je huizen en zet je een hazard neer, en strijk je de volle mep op voor een waardeloze straat.

Ik mag hopen dat dat niet zo werkt...

Hier een handige wiki voor dit spel.
Anoniem: 310196 schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:51:
Waar kan je je kaarten terug vinden die je hebt weggelegt?
Je kaart komt bij een F5 of herinloggen weer terug.
Let wel op dat dit voor maximaal 1 kaart geldt.

Als je een kaart hebt weggelegd en je krijgt nog een 'weglegbare' kaart dan is je weggelegde kaart foetsie.
Krijg je in zo'n geval een kaart die bijvoorbeeld geld geeft, of een boete, dan blijft je weggelegde kaart bewaard.

[ Voor 22% gewijzigd door Titusvh op 21-09-2009 14:42 . Reden: reply hormes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Titusvh schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:11:
Ik heb een bod gedaan waar ik spijt van heb. Ik kan nergens vinden hoe ik een bod kan intrekken.

En om het erger te maken: ik heb om een pestkaart te testen, op die straat een heel duur gebouw gesloopt. Deze is dus nu geen zak meer waard, terwijl ik het hoge bod heb uitstaan, dat na een week automatisch wordt geaccepteerd! Benieuwd wat er gebeurt!

Als het bod stand houdt, dan biedt dat leuke opties: iemand bied je een mooi bedrag voor je straat + gebouwen. Voor je accepteert verkoop je je huizen en zet je een hazard neer, en strijk je de volle mep op voor een waardeloze straat.

Hier een handige wiki voor dit spel.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ik heb dat nog niet getest eerlijk gezegd, en bedankt voor de wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo hoppa ff een boete van 3,7 Mil hatsjiekiedeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Dan heb je nog mazzel heb vandaag 3 aanslagen gehad van in totaal 20 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo dan niveau 4 zeker..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Laatst online: 09-06 15:26
Titusvh schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:11:

Nondeju, zo werkt het dus wel. Dus gloeiende gloeiende heb ik 1,9 miljoen gedokt voor een straat die nu 340k waard is. Aaaaargh. |:(

Wel iets om rekening mee te houden dus als je een bod doet: als er tussentijds allerlei onheil op je beoogde straat neerdaalt ben je goed de klos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
De cheaters domineren de klassementen :')_!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij een van de Cheaters dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Titusvh schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:14:
[...]

Nondeju, zo werkt het dus wel. Dus gloeiende gloeiende heb ik 1,9 miljoen gedokt voor een straat die nu 340k waard is. Aaaaargh. |:(

Wel iets om rekening mee te houden dus als je een bod doet: als er tussentijds allerlei onheil op je beoogde straat neerdaalt ben je goed de klos!
Zo jij genaaid dan....omg

Ik bied/koop onderling op mn accounts wel, en kijk wel welke het sterkst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Niveau 3. Heb heel veel kleine huisjes op mn straten gezet dat kost je je kop. Stond ook bovenaan in de local en heel even in national. Dus nu is er niets meer van me over. Dat vind ik wel jammer die top 10 lijsten zijn een soort quote 500, een open inventatie om je te laten kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Nope ik zal wel een van de weinige zijn die hier juist gewoon lekker fair speelt en maar 1 account heeft.

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kom steeds vaker "naam1", "naam2", etc tegen. Zelf heb ik een paar accounts en sta ik er met eentje in de top 10 van lokaal. Erg vervelend en zelfs met meerdere bonussen op een straat is het regelmatig inloggen.
Goedkopere straten kopen, volbouwen om kans kaarten te ontvangen en daarna de straat verkopen. De kans kaarten (met name slopen en bonusgebouw) gebruiken om de hoofdstraat verdedigbaar te houden.

Ik hoop dat ik morgen uit de top10 ben (raar eigenlijk, maarja) om zo met een 3-tal accounts verder te gaan en eigenlijk op te gaan in de massa. Ik ben al een paar straten van 4 en 5 miljoen tegengekomen; deze kunnen lekker vol gebouwd worden.

[ Voor 12% gewijzigd door purge op 23-09-2009 00:23 ]

• funk-e
Ik wordt zonder reden geterroriseerd door een bepaalde gebruiker.
Op zich geen probleem, zo gaat het spel.

Probleem is alleen dat deze speler een straat heeft die ik niet kan vinden :S
Het gaat om speler BOEFFIE

Je kan hem vinden door te zoeken naar:
Oostergoweg in Leeuwarden
op die straat klikken en op het profiel openen: BOEFFIE

en dan de straat BREDYK

Als je hier op klikt zie je de straat dus niet. Heel gek.
Niemand kan deze speler dus iets doen (op die straat)

Hoe kan ik deze straat vinden en iets terug doen?

...less is more

Anoniem: 319277

Ik speel op dit moment ook monopolycitystreets. Ik word elke dag gesaborteerd door iemand met 4 accounts per dag... wordt er niet goed van... Ik word er ff niet goed van.... en ik sta niet eens in de top 10!

Purge, het is idd beter als je niet in top 10 sta, want anders word je alleen maar de doelwit...

funk-e schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:10:
Ik wordt zonder reden geterroriseerd door een bepaalde gebruiker.
Op zich geen probleem, zo gaat het spel.

Probleem is alleen dat deze speler een straat heeft die ik niet kan vinden :S
Het gaat om speler BOEFFIE

Je kan hem vinden door te zoeken naar:
Oostergoweg in Leeuwarden
op die straat klikken en op het profiel openen: BOEFFIE

en dan de straat BREDYK

Als je hier op klikt zie je de straat dus niet. Heel gek.
Niemand kan deze speler dus iets doen (op die straat)

Hoe kan ik deze straat vinden en iets terug doen?
toon volledige bericht
Dat heb ik ook met een italiaanse speler.... Ik denk dat ik misschien een speciaal programma nodig heb om links te zoeken om deze te vernietigen...... :(

BTW, funk-e... als je tijd heb en platwalsen teveel, kan je misschien iemand van deze spelers ff leven zuur maken? Ze zijn allemaal van een persoon en vallen me dagelijks aan:

- Thinkbux (Vooral deze)
- Crewbux (En deze)
- RueHL
- Hulkmang

Bedankt als je dat kan regelen!

Idd de Top 10 Lokaal/Nationaal is dodelijk. Ik heb mijn accounts die hoog staan/stonden bewust een dag niet in gelogd om uit de top 10 te komen beetje jammer dat je dan als boksbal gebruikt wordt. Ik weet niet of iemand dit ook doet maar ik noteer iedereen die mij pakt en pak ze dubbel zo hard terug geen een die daaarna nog wat heeft geflikt. Mocht je dure straten willen Highways zijn een leuke optie...

Iemand enig idee hoe het komt dat straten in waarde dalen?

Anoniem: 318804 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:29:
Iemand enig idee hoe het komt dat straten in waarde dalen?
Er was een multiplier toegepast na het reset. Dus mocht een straat 1 mil kosten, dan zijn de huurwaarde 1x het normaal geta.... is het een 2 mil straat, dan is het 2x de normaal waarde...

Enkele dagen geleden heeft de staff besloten deze multiplier weer ongedaan gemaakt zonder eerdere waarschuwing. Met andere woorden: Huurwaarden waren zonder signaal aangepast...

Anoniem: 318804 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:02:
Idd de Top 10 Lokaal/Nationaal is dodelijk. Ik heb mijn accounts die hoog staan/stonden bewust een dag niet in gelogd om uit de top 10 te komen beetje jammer dat je dan als boksbal gebruikt wordt. Ik weet niet of iemand dit ook doet maar ik noteer iedereen die mij pakt en pak ze dubbel zo hard terug geen een die daaarna nog wat heeft geflikt. Mocht je dure straten willen Highways zijn een leuke optie...
beter geen straat nemen die over bekend is..... Want dan gaan mensen allemaal op je af... Ik heb lekker ver gelegen dorp gekozen waar het nogal onbewoond is. Lekker hele gebied voor mezelf. :D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://reallifecomics.com/archive/090914.html

En dan next tot aan de meest recente comic :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

LOL.... Ik ben bezig degene die een fabriek bij een straat van een vriendin van me gebouwd had helemaal te bombarderen.... 5 bulldozers op een dag, 10 vernieling per dag.... Op zijn beide accounts xD

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Maintenance

The site will be going down for maintenance at approximately 10AM eastern time today, for approximately 3 hours. When it comes back up, we will have implemented procedures to start dealing with the cheating that has been widely reported.

Thank you for your continued patience as we work to improve the game.
Ben niet zo goed in tijden omrekenen maar op dit moment (18:55 GMT+1) is de bovenstaande melding te zien.
Ik ben benieuwd wat de 'toegevoegde procedures' inhouden. Al met al denk ik dat het wel verbeterd.

Inmiddels een kleine tabel gevonden; zou dus om 19:00 moeten werken. ach we wachten even
UTC (GMT)PACIFICMOUNTAINCENTRALEASTERN
147 am 8 am9 am10 am
158 am9 am10 am11 am
169 am10 am11 am 12 noon
1710 am11 am12 noon1 pm
1811 am12 noon1 pm2 pm
1912 noon1 pm2 pm3 pm

[ Voor 39% gewijzigd door purge op 23-09-2009 19:36 . Reden: tabel met tijden togevoegd ]

Pagina: 1 2 3 Laatste