(Online multi player) Monopoly City Streets

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Eens zien wat voor een bedragen er na deze anti cheaters actie in de top 10 staan.
Alle spelers die onder de 60/70.000.000 zitten hebben niet gecheat denk ik

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
sigilens schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:29:
Eens zien wat voor een bedragen er na deze anti cheaters actie in de top 10 staan.
Alle spelers die onder de 60/70.000.000 zitten hebben niet gecheat denk ik
Sorry maar ik geloof echt niet dat je 60/70 kunt hebben met 1 account... Denk toch echt eerder max 50.

• sigilens
lekkere opruiming???????
mr. nomopoly met 18 miljard wereldwijd???
JVDS met 936 miljoen nationaal???

[ Voor 7% gewijzigd door sigilens op 23-09-2009 21:58 ]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Wouser schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:46:
[...]

Sorry maar ik geloof echt niet dat je 60/70 kunt hebben met 1 account... Denk toch echt eerder max 50.
Waarom niet? Ik kom nu op 12 miljoen huur per dag, na een paar dagen spelen. Ik kan al mijn straten nog vullen met veel duurdere gebouwen. Dus 20 miljoen per dag moet ook nog makkelijk te halen zijn.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wouser schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:46:
[...]

Koop een straat van 1 miljoen de eerste dag. Zet hem vol met 75k en 50k huisjes.
Dag 2 koop een 2 miljoen straat zet die vol met huisjes.
Dag 3 koop een straat van 7 miljoen of meer, verkoop straat 1 en bouw van al het geld dat je nog hebt 50k en 75k huisjes op straat 3.

Op die manier had je nu al dik 750+ miljoen kunnen hebben. Gezien tot eergisteren de huurwaarde van een huisje toenam met de prijs van je straat. Bij een straat van 7 miljoen had je een huur waarde per huisje van 500K per dag. Wat goed was voor zo'n 100 miljoen huur per dag voor één straat. Met 100 miljoen huur kun je belachelijk veel 5+ miljoen straten kopen en vol gooien met huisjes. Zo kun je je vermogen exponentieel laten groeien.

Helaas hebben ze daar eergisteren een stokje voor gestoken, waardoor sommige een gigantisch vermogen hebben en beginnende spelers maanden bezig zijn om dat zelfde niveau te bereiken. Geheel cheat vrij.

Anoniem: 310196

Seth_Chaos schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:07:
[...]

Koop een straat van 1 miljoen de eerste dag. Zet hem vol met 75k en 50k huisjes.
Dag 2 koop een 2 miljoen straat zet die vol met huisjes.
Dag 3 koop een straat van 7 miljoen of meer, verkoop straat 1 en bouw van al het geld dat je nog hebt 50k en 75k huisjes op straat 3.

Op die manier had je nu al dik 750+ miljoen kunnen hebben. Gezien tot eergisteren de huurwaarde van een huisje toenam met de prijs van je straat. Bij een straat van 7 miljoen had je een huur waarde per huisje van 500K per dag. Wat goed was voor zo'n 100 miljoen huur per dag voor één straat. Met 100 miljoen huur kun je belachelijk veel 5+ miljoen straten kopen en vol gooien met huisjes. Zo kun je je vermogen exponentieel laten groeien.

Helaas hebben ze daar eergisteren een stokje voor gestoken, waardoor sommige een gigantisch vermogen hebben en beginnende spelers maanden bezig zijn om dat zelfde niveau te bereiken. Geheel cheat vrij.
Ik kan nergens straten van meer dan 1miljoen vinden.. alles is al opgekocht..

Anoniem: 151099

Anoniem: 310196 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:51:
[...]

Ik kan nergens straten van meer dan 1miljoen vinden.. alles is al opgekocht..
Ergens op de wereld zijn nog straten van > 1M, maar > 2M kan ik ze ook niet meer vinden. laat staan die van 3 of 4 miljoen.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Ga de highways in Amerika eens checken (is eerder opgemerkt volgens mij), daar is genoeg te vinden. Net nog een 14 miljoen 'straat' gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar heeft het nog wel zin om zo'n dure straat te kopen, ik las iets over de mulltiplier regel die veranderd was.

is de huurprijs van een property hoger op een straat van 20 miljoen dan op een straat van 1 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
Ja die is hoger.
Ik heb een straat van 5miljoen waar een green house 50000 aan huur oplevert.
En een C.C. Cottage levert 75000 op.
Flats brengen dan weer wel hetzelfde op als een 1 miljoen straat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 22:20
ok wordt weer continue lastig gevallen door HASSELOVASTGOED dus als iemand nog fabriekjes over heeft leef je uit ;)

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
ik heb er een geplaatst voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 22:20
Bedankt!!, iemand trouwens al een gezien zoals bij HASSELOVASTGOED staat dat er een bonus gebouw staat op de saterlostraat van hem maar ik kan hem nergens vinden ????? zelf heb ik een straat met zogenaamd 3 milieuvervuilers maar kan ze ook neit zien en dus ook niet weghalen....

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sigilens schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:38:
Ja die is hoger.
Ik heb een straat van 5miljoen waar een green house 50000 aan huur oplevert.
En een C.C. Cottage levert 75000 op.
Flats brengen dan weer wel hetzelfde op als een 1 miljoen straat op
ok, dan weet ik genoeg, ik heb namelijk een straat van iets maar dan 1M en krijg dat ook namelijk >:)

• sigilens
Mr Double B schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:14:
[...]

Bedankt!!, iemand trouwens al een gezien zoals bij HASSELOVASTGOED staat dat er een bonus gebouw staat op de saterlostraat van hem maar ik kan hem nergens vinden ????? zelf heb ik een straat met zogenaamd 3 milieuvervuilers maar kan ze ook neit zien en dus ook niet weghalen....
Graag gedaan.
Ik heb ook zoiets gehad en heb toen maar die straat verkocht

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Ik krijg echt heel weinig kanskaarten, hebben jullie dat ook?
Ik geef 14 mln aan huizen uit (verschillende groottes) en ik heb maar 1 kanskaart gekregen :S

...less is more

soms veel soms weinig, geen peil op te trekken

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 13:26
Ik ben gestopt met het spelen van het spel na een score van 125 miljoen en een cash van 50 miljoen.
Sinds de rent rates naar beneden zijn gehaald snap ik echt de meerwaarde niet meer van het spel.

Of je nu een straat van 1 miljoen of van 30 miljoen zoekt, de rente blijft dezelfde.
De mensen die bij de start van het spel een dure straat gevonden (en volgebouwd) hebben net voor de rente wijziging, zullen het spel winnen.

Het enige dat je nodig hebt om het spel te winnen is veel tijd. straatjes van minstens 1 miljoen zoeken en volbouwen met de 2 goedkoopste huisjes (deze geven het meeste kans op kans kaarten en brengen het meeste op), dit elke dag opnieuw... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door BlackShadow op 26-09-2009 15:26 ]

Anoniem: 318804

BlackShadow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:25:
Ik ben gestopt met het spelen van het spel na een score van 125 miljoen en een cash van 50 miljoen.
Sinds de rent rates naar beneden zijn gehaald snap ik echt de meerwaarde niet meer van het spel.

Of je nu een straat van 1 miljoen of van 30 miljoen zoekt, de rente blijft dezelfde.
De mensen die bij de start van het spel een dure straat gevonden (en volgebouwd) hebben net voor de rente wijziging, zullen het spel winnen.

Het enige dat je nodig hebt om het spel te winnen is veel tijd. straatjes van minstens 1 miljoen zoeken en volbouwen met de 2 goedkoopste huisjes (deze geven het meeste kans op kans kaarten en brengen het meeste op), dit elke dag opnieuw... |:(
Inderdaad dit is ook de reden dat ik ben gestopt, de huurprijs van me dure straten gingen naar beneden dus ik zie er niet echt veel meer in. Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....

• Titusvh
  • Laatst online: 09-06 15:26
Anoniem: 318804 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:02:
[...]

Inderdaad dit is ook de reden dat ik ben gestopt, de huurprijs van me dure straten gingen naar beneden dus ik zie er niet echt veel meer in. Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....
Nou nou, ze doen één wijziging en hebben ineens "te weinig tijd in ontwikkeling gestoken"?
Aangezien het een wijziging achteraf is zou je zeggen dat ze dit juist na nog eens extra nadenken doen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat de vroege gebruikers een oneerlijk voordeel hebben gehad, wat je nooit meer kan inlopen. Nogmaals een reset zou het eerlijkst zijn.

Overigens begrijp ik de beslissing wel. Het slaat natuurlijk nergens op als je voor een huisje van 50k op een lange straat 500k huur PER DAG zou krijgen. Al helemaal niet als het een snelweg van 14M is!
Ik denk ook dat je nu een wat betere opbouw krijgt. Anders was het zo'n beetje het effectiefst om twee weken te wachten, een straat van 15M te kopen en daar wat hutjes opzetten.

• jip_86
Huurwaarde 1 straat hier 27,8 mln *O*
Moet nog afgebouwd worden met Nori Places, 60-70% gehad nu.

[ Voor 45% gewijzigd door jip_86 op 26-09-2009 20:36 ]

• Titusvh
Een strategie die ik bij een tegenstander ontdekte: straten zsm volbouwen, want dan moet een vijand eerst een gebouw slopen voor hij er een vervuiler op kan zetten.

Krijgt de tegenstander eerst een vervuiler, dan moet hij die elders gebruiken. Want hij kan die kanskaart niet bewaren totdat hij eerst een sloper heeft...

Helaas heb ik een paar joekels van straten dus volbouwen gaat alleen met greenhouses, en da's veel werk en ook nog 's zonder, want je moet ze uiteindelijk toch weer slopen.

Zeker bij mijn hopelijk toekomstige straat van 14 miljoen (kale prijs). Alleen eerst een vervuiler van mij straat die 12M huur oplevert weg zien te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik heb gemerkt dat als je er een bonusgebouw op zet die vervuiler ongedaan is gemaakt. Had ik ook, staat nu een school bij en huurwaarde staat niet meer doorgestreept nu. Kan nu alleen mijn sloopkaarten niet meer gebruiken omdat die straat al beschermt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 13:26
Titusvh schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:18:
[...]

Nou nou, ze doen één wijziging en hebben ineens "te weinig tijd in ontwikkeling gestoken"?
Aangezien het een wijziging achteraf is zou je zeggen dat ze dit juist na nog eens extra nadenken doen.
Ik vind ook dat de afwerking van de game beter kon.
Het is doodsimpel om te 'cheaten'. (Oorspronkelijk stond er ook helemaal niets over meerdere accounts in de regels van het spel.)

Een spel herstarten zonder directe communicatie naar de gamer toe vind ik ook een beetje triest...
Ik had het gelukkig allemaal gelezen op hun blog, maar kan m voorstellen dat er veel mensen plots niet meer konden inloggen.

Door in het wilde weg enkele cheaters in de top lijsten te wissen, lieg je de mensen gewoon iets voor.
Cheaten maak je onmogelijk tijdens het spel zelf en niet achteraf handmatig accounts wissen.
Er is ook geen enkele controle meer op wie cheat en wie niet, aangezien de rente regel gewijzigd werd.

Het had allemaal iets beter georganiseerd kunnen worden.
Duidelijke spelregels en 'cheat' proof is nu eenmaal nodig voor een game als deze.

[ Voor 4% gewijzigd door BlackShadow op 27-09-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
RedRowdy schreef op zaterdag 26 september 2009 @ Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....
Het maken van een lange termijn werkend en kloppend spel is het ze denk ik ook niet om te doen. Met dit spel hebben ze wel de hele wereld weer kennis laten maken met het Monopoly spel. Over 2 maanden staan de feestdagen weer voor de deur en dan zullen er vast veel meer bordspellen over de toonbank dan zonder deze publiciteitsstunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318804

Unomomentodado schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:07:
[...]

Het maken van een lange termijn werkend en kloppend spel is het ze denk ik ook niet om te doen. Met dit spel hebben ze wel de hele wereld weer kennis laten maken met het Monopoly spel. Over 2 maanden staan de feestdagen weer voor de deur en dan zullen er vast veel meer bordspellen over de toonbank dan zonder deze publiciteitsstunt.
'

Publiciteit daar was het ze ook allemaal om te doen uiteraard. Maar door te weinig ontwikkeling lopen ze nu wel tegen een berg problemen aan die vooraf beter uitgedacht hadden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Tering, paar dikke boetes gehad vandaag:
- 2 miljoen
- 22 miljoen
- 23 miljoen
- 5 miljoen
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Heel irritant inderdaad! Ik net in 1 sessie:
-72 miljoen
- 40 miljoen

Da's ongeveer de heft van waar ik mee begon aan inkomsten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Unomomentodado schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:54:
Heel irritant inderdaad! Ik net in 1 sessie:
-72 miljoen
- 40 miljoen

Da's ongeveer de heft van waar ik mee begon aan inkomsten. |:(
Kloterige is dat dat ook van je score af gaat dus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Hoe staan jullie er nu eigenlijk voor?
Ik sta inmiddels met 2 accounts op 1,000,000,000, dus bijna in de NL top10. Inkomsten per dag (inkomen - belasting) ongeveer 320.000.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
Ik heb het niet zo goed aangepakt.

ik heb nu eidelijk 500.000.000 verdiend.
Ik koop nu alleen nog maar nieuwe straten als ik mijn andere straat vol heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 18:24

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Maintenance

Sorry the game is down for maintenance, please try again later
Servers overbelast? Iemand een idee hoelang maintenance meestal duurt?

[ Voor 17% gewijzigd door PaPa op 01-10-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PaPa schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:26:
[...]

Servers overbelast? Iemand een idee hoelang maintenance meestal duurt?
het was vandaag ook weer lekker traag. hopelijk lossen ze het nu ff goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Goh wat gezellig weer vandaag. Kon weer 30-40% van de huur aan boetes inleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Greasemonkey script: http://userscripts.org/scripts/show/57923
Ideaal, zit onder andere een filter in om alleen vrij straten te laten zien en one click sell van gebouwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-06 15:31

lasharor

7 december 2004

jip_86 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:32:
Greasemonkey script: http://userscripts.org/scripts/show/57923
Ideaal, zit onder andere een filter in om alleen vrij straten te laten zien en one click sell van gebouwen :).
Die is handig, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Briljant! Dat tooltje scheelt me uren klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
Het is hier al dagen onspeelbaar traag.
Na elke klik lang wachten. Meldingen "iemand anders is je te snel afgeweest", melding dat je te veel doet en rustig aan moet doen. Pfft. Zo kost het me elke dag een uur ipv tien minuten. En dan is de lol er gauw af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Unomomentodado schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:46:
Briljant! Dat tooltje scheelt me uren klikken :P
Daarom was ik er ook al naar op zoek ;) Hele straat met greenhouses schoonvegen word je wel moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
ja echt een relaxed tooltje scheelt me een boel tijd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Ik doe inmiddels ook mee met de naam beerkeeper :)

Heb 2 bonusgebouwen op 2 straten met een redelijke waarde, maar alles > 2 miljoen is gewoon verkocht... :/

[ Voor 52% gewijzigd door Beerkeeper op 07-10-2009 19:10 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik stop ermee (ga volgende week op vakantie) en heb daarom in de aanbieding:
1 straat a 14 miljoen
1 straat a 8 miljoen

Eerste bod accepteer ik. Meer bieden is niet nodig. Mijn accountnaam is 'pietjebel'.

Ik heb uiteindelijk een score van 3,4 miljard gehaald. Alles (behalve bovenstaande 2) verkocht, dus ook 1,7 miljard te vergeven. Wie het eerst reageert op dit bericht met monopoly accountnaam en over te kopen straat get's it.

Have fun with it :)

Edit: alles is inmiddels vergeven

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 09-10-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Unomomentodado schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:58:
1 straat a 14 miljoen
1 straat a 8 miljoen

Eerste bod accepteer ik. Meer bieden is niet nodig. Mijn accountnaam is 'pietjebel'.

Ik heb uiteindelijk een score van 3,4 miljard gehaald. Alles (behalve bovenstaande 2) verkocht, dus ook 1,7 miljard te vergeven. Wie het eerst reageert op dit bericht met monopoly accountnaam en over te kopen straat get's it.

Ik zou county road 17 wel willen hebben. Accountnaam Fest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik zou county road 17 wel willen hebben. Accountnaam Fest
Ik kan hem morgen pas accorderen, maar komt naar je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Unomomentodado schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:58:
1 straat a 14 miljoen
1 straat a 8 miljoen

Edit: alles is inmiddels vergeven
Ik 72nd street se wel. Account Sailingduck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295091

heb een kans kaart gekregen en daar mee ken ik iets platwalsen.Nu wil ik een milieuvervuiler in me eigen straat weghalen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Kan iemand me helpen
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anoniem: 295091 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:29:
heb een kans kaart gekregen en daar mee ken ik iets platwalsen.Nu wil ik een milieuvervuiler in me eigen straat weghalen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Kan iemand me helpen
Thx
Rode plusje naast het gebouw aanklikken. In het venster wat dan komt staat dan een platwals knop als ik het goed zeg. Ik heb niet zo veel milieuvervuilers gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 13:37

MRic3

Of praat ik weer poep?

Heeft er nog iemand grote straten (8m+) te koop?
Doe maar een belageloos aanbod hiero en ik accepteer het wel.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

MRic3 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:08:

Heeft er nog iemand grote straten (8m+) te koop?
Doe maar een belageloos aanbod hiero en ik accepteer het wel.

Ik heb nog wel een aantal 6+ en 5+ vrije straten in de aanbieding...

22x 5+ straten
4x 6+ straten

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 13:37

MRic3

Of praat ik weer poep?

LuCarD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:19:
[...]

Ik heb nog wel een aantal 6+ en 5+ vrije straten in de aanbieding...

22x 5+ straten
4x 6+ straten
na, tis minder als ik wilde maja
die 6M straat(en) wat wil je er voor hebben, hoe heet de straat en wat is je ingame naam.
Ik doe ingame wel een bod :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
5+ en 6+ straten ga ik geen nee tegen zeggen. Als je ze kwijt wilt :P Je moet wat met je 800mln per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
Weet iemand of er van dat greasemonkey script inmiddels geavanceerde broertjes zijn?
Niet dat ik dat wil hebben. Maar ene LOTMERK haalt dingen uit waardoor ik het idee heb tegen een bot te spelen. Welk moment van de dag ik even iets doe en hij heeft binnen een minuut een vervuiler op mijn nieuwe straat staan.
En hij weet midden op de dag enorme zakken geld te genereren.

Als mensen zich geroepen voelen deze knakker een lesje te leren dan hou ik dat niet tegen ;-)

edit:
aha, multiaccount cheater CHARLOTTEMERK. Tja, daar is niet tegenop te boxen!

[ Voor 19% gewijzigd door Titusvh op 16-10-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Melden dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb een vrije straat gevonden die ik wil hebben, maar zodra ik hem koop blijf ik een foutmelding krijgen. Ik probeer hem nu al twee dagen te kopen. :(

Iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Geen idee, dat gaat wel aardig buggy. Klasgenoot is ook een straat naar de klote. Had hij meegestuurd bij een bod. Dit bod is inmiddels geweigerd maar helaas voor hem kan hij de straat niet meer verkopen omdat die volgens het spel nog onderdeel van een bod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

jip_86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:07:
Geen idee, dat gaat wel aardig buggy. Klasgenoot is ook een straat naar de klote. Had hij meegestuurd bij een bod. Dit bod is inmiddels geweigerd maar helaas voor hem kan hij de straat niet meer verkopen omdat die volgens het spel nog onderdeel van een bod is.
Maar verder zoeken.... Maar ik denk niet dat er veel vrije straten zijn van 9M :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
waar!

Goole leverde niks op, anders dan klachten van mensen dat je cheaten nergens kan rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Stomme dwaas wilde van mij straatje van ong 20 miljoen hebben. Bied hij 2 straten, 3 miljard en 188 miljoen, aan als bod. Ga niet klagen verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

jip_86 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:11:
Stomme dwaas wilde van mij straatje van ong 20 miljoen hebben. Bied hij 2 straten, 3 miljard en 188 miljoen, aan als bod. Ga niet klagen verder :P
Dat was ik :)

Ik ben gestopt... Kreeg te veel last van bugs

[ Voor 4% gewijzigd door LuCarD op 22-10-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
LuCarD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:43:
[...]

Dat was ik :)

Ik ben gestopt... Kreeg te veel last van bugs
O sorry. Thanks iig dacht dat het min of meer een foutje was van iemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Hoe verkoop je eigenlijk een los gebouw? Ik heb alleen de mogelijkheid om gelijk de hele straat te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:55

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Als je je straat selecteert zie je onder ieder gebouw een rood vierkantje met een wit plusje staan. Als je daarop klikt komt er een schermpje te voorschijn waarin je het gebouw kunt verkopen. Het is gemakkelijker om MCStools even te installeren in je browser, dan komt er namelijk een 1-click-sell optie bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

SandaX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:27:
Als je je straat selecteert zie je onder ieder gebouw een rood vierkantje met een wit plusje staan. Als je daarop klikt komt er een schermpje te voorschijn waarin je het gebouw kunt verkopen. Het is gemakkelijker om MCStools even te installeren in je browser, dan komt er namelijk een 1-click-sell optie bij.

Dan nog iets, is het normaal dat wanneer je een bod doet op een straat het bedrag gelijk wordt afgeschreven van je account? En als ik kijk naar het profiel van degene die ik een bod heb gedaan, staat er dat hij/zij nul straten bezit, en ook bij score en money staan alleen maar nullen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

PaPa schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Dan nog iets, is het normaal dat wanneer je een bod doet op een straat het bedrag gelijk wordt afgeschreven van je account? En als ik kijk naar het profiel van degene die ik een bod heb gedaan, staat er dat hij/zij nul straten bezit, en ook bij score en money staan alleen maar nullen :?
Het geld ter hoogte van het bod wordt idd direkt gereserveerd nadat het uitgebracht is. Als het afgewezen wordt wordt het ook weer teruggestort uiteraard.

Die 00000 weet ik ook niet eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik zag dat er nieuwe gebouwen bij zijn gekomen, zien er wel leuk uit en zorgt voor wat meer variatie.

Ik heb eindelijk de eerste 1 miljard straat, nu de rest nog. Af en toe komen er leuke belasting aanslagen bij, had er van de week een van 150 Miljoen :X

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

jip_86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:07:
Is daar nog een oplossing voor? ik heb ook en straat die ik niet kan verkopen daardoor, bod is al lang afgewezen, maar ik heb nu wel 1 straat teveel waardoor ik belasting moet gaan betalen.

Kost me straks ruim 15 miljoen per dag. :(

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Ik ben echt groot fan van Monopoly CS.
In het begin wat foutjes gemaakt. Lees een hele bak aan lege straten gekocht waardoor ik heel veel belasting moest betalen en pas vrij laat door hoe het belasting stelsel werkt.
Nu met 3 straten toch lekker bezig, zit op 15mil aan huur en 220mil aan score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
daPet schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:34:
Ik zag dat er nieuwe gebouwen bij zijn gekomen, zien er wel leuk uit en zorgt voor wat meer variatie.

Ik heb eindelijk de eerste 1 miljard straat, nu de rest nog. Af en toe komen er leuke belasting aanslagen bij, had er van de week een van 150 Miljoen :X
Dat valt nog mee, ik had er onlangs eentje van over het miljard ;)
Anoniem: 28736 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:15:
Ik ben echt groot fan van Monopoly CS.
In het begin wat foutjes gemaakt. Lees een hele bak aan lege straten gekocht waardoor ik heel veel belasting moest betalen en pas vrij laat door hoe het belasting stelsel werkt.
Nu met 3 straten toch lekker bezig, zit op 15mil aan huur en 220mil aan score.
Die verhoudingen lijken mij weinig. Toend e straat leeg was, kostte die meer dan 1 miljoen in aankoop? Een straat die meer als 1 miljoen waard is zonder gebouwen heeft een hogere huurwaarde. Zodoende heb je sneller je kosten terug.

[ Voor 42% gewijzigd door Jump op 11-11-2009 22:52 ]

internix.be

• funk-e
Hmm, ik zit nu op een score van 23.5 miljard en ik krijg per dag 1.25 miljard aan rente maar ik heb het gevoel dat ik met mijn 13 straten een beetje aan een max zit qua wat er mogelijk is. Ik kan dus echt geen straten van >3 mln meer vinden. Iemand nog tips?

...less is more

bieden op straten van + 5 miljoen, hopen dat ze accepteren of vergeten te weigeren.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

funk-e schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:37:
Hmm, ik zit nu op een score van 23.5 miljard en ik krijg per dag 1.25 miljard aan rente maar ik heb het gevoel dat ik met mijn 13 straten een beetje aan een max zit qua wat er mogelijk is. Ik kan dus echt geen straten van >3 mln meer vinden. Iemand nog tips?
Ik heb in Brazilie nog 2 straten gevonden van 4.8 en 4.7 miljoen, kan me niet voorstellen dat ik de laatste 2 had. :)

En je kan nog gaan zoeken naar lange straten die verkocht zijn en dan kijken of de eigenaren nog maar 40% activity of minder hebben, grotere kans dat die niet meer spelen en dus het bod niet afwijzen.

Deze in NL zelfs. :) maar is niet echt een hele grote...

HILVERSUMSESTRAATWEG
North Holland, The Netherlands
M 3,345,000

of deze

OTTERLOSEWEG
Gelderland, The Netherlands
M 3,621,000
TE KOOP

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 12-11-2009 19:04 ]

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:32

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mijn laatste straat van 8,8 miljoen heb ik van een handelaar overgenomen. Die gast zat op de 6000 straten.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jump schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:51:
[...]

Dat valt nog mee, ik had er onlangs eentje van over het miljard ;)

[...]

Die verhoudingen lijken mij weinig. Toend e straat leeg was, kostte die meer dan 1 miljoen in aankoop? Een straat die meer als 1 miljoen waard is zonder gebouwen heeft een hogere huurwaarde. Zodoende heb je sneller je kosten terug.
Ik heb iei bijna 40 straten van allemaal zo tussen de 2 en 4 ton gekocht.
Nu heb ik mij beperkt tot 5 straten allemaal tussen de 7 ton en 1.5 mil. Die ik op mijn gemak aan het volbouwen ga.

Wat is daarin de beste tactiek? Straat volbouwen en dan steeds een niveau hoger of straat volbouwen en dan steeds een hele dure erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Ik heb een alert:
Player-X has sent you an offer for Street-X
Maar er staat niet bij wat er is geboden. Hoe kan ik dit bod nou afslaan :?
Anoniem: 28736 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:04:
[...]
Wat is daarin de beste tactiek? Straat volbouwen en dan steeds een niveau hoger of straat volbouwen en dan steeds een hele dure erbij?
Om op langere termijn kapitaal te maken kun je het best dure straten volbouwen met de dure gebouwen. Om te starten kun je ook met goedkopere gebouwen beginnen, want dan is de terugverdientijd kleiner en kweek je dus weer sneller investeringskapitaal.

[ Voor 61% gewijzigd door PaPa op 15-11-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
PaPa schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:34:
Ik heb een alert:

[...]

Maar er staat niet bij wat er is geboden. Hoe kan ik dit bod nou afslaan :?
Klik op de straatnaam in dat bericht ;)
funk-e schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:37:
Ik heb nog een straat van 4,002,000 die te koop staat. Voor een bod van 250 miljoen zal ik niet nee zeggen. (username is mashyellow)

[ Voor 49% gewijzigd door Jump op 16-11-2009 21:13 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Jump schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:11:
Klik op de straatnaam in dat bericht ;)
Ja, maar dan moet er toch een bod staan op het kaartje van die straat? Er staat namelijk helemaal niks, behalve "This street is protected from hazards blabla".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
PaPa schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:32:
[...]

Ja, maar dan moet er toch een bod staan op het kaartje van die straat? Er staat namelijk helemaal niks, behalve "This street is protected from hazards blabla".
In de stratenlijst ga je zo'n icoon zien bij een straat waar een bod op staat: Afbeeldingslocatie: http://assets.monopolycitystreets.com/img/icon_card_offer.1248967519.png

In de info kader aan de rechterkant, staat onderaan op de blauwe knop 'Biedingen bekijken'. Als je er op klikt, opent rechts een kadertje met de gegevens waarop je kan beslissen wat je doet.

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/mcs/mcs10.png

internix.be

• PaPa

PaPa

Niets van dat alles, maar wel een alert die ik niet weg krijg. Heb even een mailtje gedaan via contactformulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een bod uitgebracht op een straat, al bijna 2 weken geleden.
Maar het bod is nog altijd niet afgewezen en de gebruiker lijkt deze straat ook niet meer te hebben. Heel gek.
Kan ik dat bod ook intrekken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00t een straat van 150 miljoen zonder gebouwen. :o
HERAT-KANDAHAR-KABUL-MAZARI SHARIF-SHEBERGHAN-MAYMANA-HERAT RINGROAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492

Ik ben sinds gister begonnen, en vindt het leuk gemaakt.. verder zag ik in dit topic ook dat jullie een clan wouden starten.. mijn vraag hierbij is ook of die nog bestaat? Zo nee, misschien slim om nieuw topic aan te maken dan met de username's van mensen van de clan zodat iedereen mekaar kan toevoegen want hier zie ik dat niet echt terug! :)
Anoniem: 28736 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:02:
Ik heb een bod uitgebracht op een straat, al bijna 2 weken geleden.
Maar het bod is nog altijd niet afgewezen en de gebruiker lijkt deze straat ook niet meer te hebben. Heel gek.
Kan ik dat bod ook intrekken???
Zie de post van Jump over hoe je dit kan doen! ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 327492 op 24-11-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:46:
Ik ben sinds gister begonnen, en vindt het leuk gemaakt.. verder zag ik in dit topic ook dat jullie een clan wouden starten.. mijn vraag hierbij is ook of die nog bestaat? Zo nee, misschien slim om nieuw topic aan te maken dan met de username's van mensen van de clan zodat iedereen mekaar kan toevoegen want hier zie ik dat niet echt terug! :)

[...]

Zie de post van Jump over hoe je dit kan doen! ;)
Dat is wanneer er een bod op jou straat is gedaan. Dit is precies andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:03:
[...]

Dat is wanneer er een bod op jou straat is gedaan. Dit is precies andersom :P
Oke sorry, en wat zie je dan als je op de straat klikt waarop je op geboden hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327492 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:40:
[...]

Oke sorry, en wat zie je dan als je op de straat klikt waarop je op geboden hebt? :P
Dit: http://www.flickr.com/photos/44948092@N05/4132441119/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke vaag, dan moet je dit denk ik maar melden bij ze als bug, of foutje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Voor diegene dat het spelen, maar toch gemist hebben ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/mcs/mcsstop.png

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Jump schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:48:
Voor diegene dat het spelen, maar toch gemist hebben ;)

[afbeelding]
hmm, leuk
dat wist ik dus nog niet :9

Ik heb nog 18 miljard cash. Heeft iemand hier belang bij?
Laat je naam ff weten en ik bied 18 miljard op 1 van je straten (of kan dat niet?)

[ Voor 16% gewijzigd door funk-e op 02-12-2009 22:47 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Ben ik blij dat ik een paar dagen terug al besloten had om te stoppen :)

Ik had eindelijk level 6 bereikt, kom ik er achter dat die monopoly towers pure kapitaalvernietiging zijn. Stuk of 20 gebouwen van 15mil vervangen voor monopoly towers en me straat bracht nog even veel op, lekker nuttig dan 8)7

Dat was voor mij eigenlijk wel reden genoeg om te stoppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:50:
[...]

hmm, leuk
dat wist ik dus nog niet :9

Ik heb nog 18 miljard cash. Heeft iemand hier belang bij?
Laat je naam ff weten en ik bied 18 miljard op 1 van je straten (of kan dat niet?)
Als je het toch kwijt wil, wil ik het wel. O-) Zie je PM.

Verder vindt ik het best jammer dat het gaat stoppen, als het zo goed loopt waarom zou je dan kappen? Voor mij triest ben pas net begonnen een week ongeveer en vondt het wel leuk! :'( En een vriendin heeft zich gister nog aangemeld voor eigenlijk niks.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Deismyna schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:10:
Ben ik blij dat ik een paar dagen terug al besloten had om te stoppen :)

Ik had eindelijk level 6 bereikt, kom ik er achter dat die monopoly towers pure kapitaalvernietiging zijn. Stuk of 20 gebouwen van 15mil vervangen voor monopoly towers en me straat bracht nog even veel op, lekker nuttig dan 8)7

Dat was voor mij eigenlijk wel reden genoeg om te stoppen :X
Je kan beter de op één na duurste plaatsen, dan passen er meer op een straat.

Zo jammer dat het stopt....Heb er zo al eigenlijk geen zin meer in. Ik snap best dat ze ons hebben lekker gemaakt voor het bordspel, en die zullen zeker wel verkocht worden, wellicht koop ik het spel ook.
Maar er zijn ook duizenden mensen die graag zouden doorspelen, zelfs betaald. Ik vind het een sport een nog duurdere vrije straat te vinden, en nu ik een tijdje niveau 6 ben kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk gaan bieden. Ik kan dus moeilijk geloven dat Hasbro er zo maar mee stopt.

Eerst een hele fanbase opbouwen en ze vervolgens lekker laten stikken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een vermoeden dat er wel een vernieuwde versie online komt.. Maar niks is zeker..

Als er nog mensen zijn die geld over hebben en ermee kappen, ik wil het nog wel hebben kan ik voor de lol nog me grote basis opbouwen! :P

PM me als je nog cash wilt overmaken aan mij, ik leg dan uit hoe als je het niet snapt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Anoniem: 327492 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:22:
Heb een vermoeden dat er wel een vernieuwde versie online komt.. Maar niks is zeker..

Als er nog mensen zijn die geld over hebben en ermee kappen, ik wil het nog wel hebben kan ik voor de lol nog me grote basis opbouwen! :P

PM me als je nog cash wilt overmaken aan mij, ik leg dan uit hoe als je het niet snapt! :)
Koop eens een straat van 100 000 en geef je username eens, dan bied ik daar op met al mijn straten :P (nickname in spel: mashyellow)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik heb ook wel interesse :P

Nickname is daPet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
daPet schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:43:

Nickname is daPet
Check je aanbiedingen :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Damn, die straat heb ik net gekocht, en dus kan ik het bod niet accepteren :P anders bied je op een andere straat (range road 30-3) die heb ik al langer.

BTW Volgens mij gaat er iets niet goed bij de site...erg traag en buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
daPet schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:03:
Damn, die straat heb ik net gekocht, en dus kan ik het bod niet accepteren :P anders bied je op een andere straat (range road 30-3) die heb ik al langer.

BTW Volgens mij gaat er iets niet goed bij de site...erg traag en buggy
Je zal moeten wachten tot morgen dan :) Ik kan de straten ook niet gebruiken op een ander bod, aangezien ze al in een bieding zitten.

/Edit: check het nieuwe bod.

[ Voor 3% gewijzigd door Jump op 04-12-2009 23:33 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 15:48
daPet schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:43:

Nickname is daPet
Nog meer vrijwiligers?? Heb ook nog een leuke som geld over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roep maar een straatnaam en ik koop de straat van je over. je ontvangt ruim 20 miljard cash en miljarden aan straten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had net een bod van iemand maar die is fout gegaan terwijl ik op accepteren drukde pakde die hem niet! :S Maar de straat is wel weg uit me lijst..

Maar ik heb Grootslag waar je wel groot geld op mag bieden! :D (Mocht er al een bieden op zijn PM me dan PM ik wel een andere die ik dan snel koop!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Jump schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:32:
[...]

Je zal moeten wachten tot morgen dan :) Ik kan de straten ook niet gebruiken op een ander bod, aangezien ze al in een bieding zitten.

/Edit: check het nieuwe bod.
Ja ik was wat ongeduldig :P Maar erg bedankt :Y)

Mocht je in de eventuele toekomstige MCS een account hebben, heb je nog wat van me tegoed. ;)

Pagina: 1 2 3 Laatste