Eens zien wat voor een bedragen er na deze anti cheaters actie in de top 10 staan.
Alle spelers die onder de 60/70.000.000 zitten hebben niet gecheat denk ik
Sorry maar ik geloof echt niet dat je 60/70 kunt hebben met 1 account... Denk toch echt eerder max 50.sigilens schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:29:
Eens zien wat voor een bedragen er na deze anti cheaters actie in de top 10 staan.
[ Voor 7% gewijzigd door sigilens op 23-09-2009 21:58 ]
Waarom niet? Ik kom nu op 12 miljoen huur per dag, na een paar dagen spelen. Ik kan al mijn straten nog vullen met veel duurdere gebouwen. Dus 20 miljoen per dag moet ook nog makkelijk te halen zijn.Wouser schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:46:
[...]
Sorry maar ik geloof echt niet dat je 60/70 kunt hebben met 1 account... Denk toch echt eerder max 50.
Koop een straat van 1 miljoen de eerste dag. Zet hem vol met 75k en 50k huisjes.Wouser schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:46:
[...]
Sorry maar ik geloof echt niet dat je 60/70 kunt hebben met 1 account... Denk toch echt eerder max 50.
Anoniem: 310196
Ik kan nergens straten van meer dan 1miljoen vinden.. alles is al opgekocht..Seth_Chaos schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:07:
[...]
Koop een straat van 1 miljoen de eerste dag. Zet hem vol met 75k en 50k huisjes.
Dag 2 koop een 2 miljoen straat zet die vol met huisjes.
Dag 3 koop een straat van 7 miljoen of meer, verkoop straat 1 en bouw van al het geld dat je nog hebt 50k en 75k huisjes op straat 3.
Op die manier had je nu al dik 750+ miljoen kunnen hebben. Gezien tot eergisteren de huurwaarde van een huisje toenam met de prijs van je straat. Bij een straat van 7 miljoen had je een huur waarde per huisje van 500K per dag. Wat goed was voor zo'n 100 miljoen huur per dag voor één straat. Met 100 miljoen huur kun je belachelijk veel 5+ miljoen straten kopen en vol gooien met huisjes. Zo kun je je vermogen exponentieel laten groeien.
Helaas hebben ze daar eergisteren een stokje voor gestoken, waardoor sommige een gigantisch vermogen hebben en beginnende spelers maanden bezig zijn om dat zelfde niveau te bereiken. Geheel cheat vrij.
Anoniem: 151099
Ergens op de wereld zijn nog straten van > 1M, maar > 2M kan ik ze ook niet meer vinden. laat staan die van 3 of 4 miljoen.Anoniem: 310196 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:51:
[...]
Ik kan nergens straten van meer dan 1miljoen vinden.. alles is al opgekocht..
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Bedankt!!, iemand trouwens al een gezien zoals bij HASSELOVASTGOED staat dat er een bonus gebouw staat op de saterlostraat van hem maar ik kan hem nergens vinden ????? zelf heb ik een straat met zogenaamd 3 milieuvervuilers maar kan ze ook neit zien en dus ook niet weghalen....sigilens schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:43:
ik heb er een geplaatst voor je
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
ok, dan weet ik genoeg, ik heb namelijk een straat van iets maar dan 1M en krijg dat ook namelijksigilens schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:38:
Ja die is hoger.
Ik heb een straat van 5miljoen waar een green house 50000 aan huur oplevert.
En een C.C. Cottage levert 75000 op.
Flats brengen dan weer wel hetzelfde op als een 1 miljoen straat op
Graag gedaan.Mr Double B schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:14:
[...]
Bedankt!!, iemand trouwens al een gezien zoals bij HASSELOVASTGOED staat dat er een bonus gebouw staat op de saterlostraat van hem maar ik kan hem nergens vinden ????? zelf heb ik een straat met zogenaamd 3 milieuvervuilers maar kan ze ook neit zien en dus ook niet weghalen....
...less is more
[ Voor 6% gewijzigd door BlackShadow op 26-09-2009 15:26 ]
Anoniem: 318804
Inderdaad dit is ook de reden dat ik ben gestopt, de huurprijs van me dure straten gingen naar beneden dus ik zie er niet echt veel meer in. Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....BlackShadow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:25:
Ik ben gestopt met het spelen van het spel na een score van 125 miljoen en een cash van 50 miljoen.
Sinds de rent rates naar beneden zijn gehaald snap ik echt de meerwaarde niet meer van het spel.
Of je nu een straat van 1 miljoen of van 30 miljoen zoekt, de rente blijft dezelfde.
De mensen die bij de start van het spel een dure straat gevonden (en volgebouwd) hebben net voor de rente wijziging, zullen het spel winnen.
Het enige dat je nodig hebt om het spel te winnen is veel tijd. straatjes van minstens 1 miljoen zoeken en volbouwen met de 2 goedkoopste huisjes (deze geven het meeste kans op kans kaarten en brengen het meeste op), dit elke dag opnieuw...
Nou nou, ze doen één wijziging en hebben ineens "te weinig tijd in ontwikkeling gestoken"?Anoniem: 318804 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:02:
[...]
Inderdaad dit is ook de reden dat ik ben gestopt, de huurprijs van me dure straten gingen naar beneden dus ik zie er niet echt veel meer in. Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....
[ Voor 45% gewijzigd door jip_86 op 26-09-2009 20:36 ]
Ik vind ook dat de afwerking van de game beter kon.Titusvh schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:18:
[...]
Nou nou, ze doen één wijziging en hebben ineens "te weinig tijd in ontwikkeling gestoken"?
Aangezien het een wijziging achteraf is zou je zeggen dat ze dit juist na nog eens extra nadenken doen.
[ Voor 4% gewijzigd door BlackShadow op 27-09-2009 15:06 ]
Het maken van een lange termijn werkend en kloppend spel is het ze denk ik ook niet om te doen. Met dit spel hebben ze wel de hele wereld weer kennis laten maken met het Monopoly spel. Over 2 maanden staan de feestdagen weer voor de deur en dan zullen er vast veel meer bordspellen over de toonbank dan zonder deze publiciteitsstunt.RedRowdy schreef op zaterdag 26 september 2009 @ Jammer dat men van Hasbro en Google niet wat meer tijd in de ontwikkeling hebben gestoken....
Anoniem: 318804
'Unomomentodado schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:07:
[...]
Het maken van een lange termijn werkend en kloppend spel is het ze denk ik ook niet om te doen. Met dit spel hebben ze wel de hele wereld weer kennis laten maken met het Monopoly spel. Over 2 maanden staan de feestdagen weer voor de deur en dan zullen er vast veel meer bordspellen over de toonbank dan zonder deze publiciteitsstunt.
Kloterige is dat dat ook van je score af gaat dusUnomomentodado schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:54:
Heel irritant inderdaad! Ik net in 1 sessie:
-72 miljoen
- 40 miljoen
Da's ongeveer de heft van waar ik mee begon aan inkomsten.
Servers overbelast? Iemand een idee hoelang maintenance meestal duurt?Maintenance
Sorry the game is down for maintenance, please try again later
[ Voor 17% gewijzigd door PaPa op 01-10-2009 17:27 ]
het was vandaag ook weer lekker traag. hopelijk lossen ze het nu ff goed opPaPa schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:26:
[...]
Servers overbelast? Iemand een idee hoelang maintenance meestal duurt?
Die is handig, dankje!jip_86 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:32:
Greasemonkey script: http://userscripts.org/scripts/show/57923
Ideaal, zit onder andere een filter in om alleen vrij straten te laten zien en one click sell van gebouwen.
Daarom was ik er ook al naar op zoekUnomomentodado schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:46:
Briljant! Dat tooltje scheelt me uren klikken
[ Voor 52% gewijzigd door Beerkeeper op 07-10-2009 19:10 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 09-10-2009 09:46 ]
Ik zou county road 17 wel willen hebben. Accountnaam FestUnomomentodado schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:58:
Ik stop ermee (ga volgende week op vakantie) en heb daarom in de aanbieding:
1 straat a 14 miljoen
1 straat a 8 miljoen
Eerste bod accepteer ik. Meer bieden is niet nodig. Mijn accountnaam is 'pietjebel'.
Ik heb uiteindelijk een score van 3,4 miljard gehaald. Alles (behalve bovenstaande 2) verkocht, dus ook 1,7 miljard te vergeven. Wie het eerst reageert op dit bericht met monopoly accountnaam en over te kopen straat get's it.
Have fun with it
Ik kan hem morgen pas accorderen, maar komt naar je toe!Ik zou county road 17 wel willen hebben. Accountnaam Fest
Ik 72nd street se wel. Account SailingduckUnomomentodado schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:58:
Ik stop ermee (ga volgende week op vakantie) en heb daarom in de aanbieding:
1 straat a 14 miljoen
1 straat a 8 miljoen
Eerste bod accepteer ik. Meer bieden is niet nodig. Mijn accountnaam is 'pietjebel'.
Ik heb uiteindelijk een score van 3,4 miljard gehaald. Alles (behalve bovenstaande 2) verkocht, dus ook 1,7 miljard te vergeven. Wie het eerst reageert op dit bericht met monopoly accountnaam en over te kopen straat get's it.
Have fun with it
Edit: alles is inmiddels vergeven
Anoniem: 295091
Rode plusje naast het gebouw aanklikken. In het venster wat dan komt staat dan een platwals knop als ik het goed zeg. Ik heb niet zo veel milieuvervuilers gehadAnoniem: 295091 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:29:
heb een kans kaart gekregen en daar mee ken ik iets platwalsen.Nu wil ik een milieuvervuiler in me eigen straat weghalen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Kan iemand me helpen
Thx
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Ik heb nog wel een aantal 6+ en 5+ vrije straten in de aanbieding...MRic3 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:08:
Heeft er nog iemand grote straten (8m+) te koop?
Doe maar een belageloos aanbod hiero en ik accepteer het wel.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
na, tis minder als ik wilde majaLuCarD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:19:
[...]
Ik heb nog wel een aantal 6+ en 5+ vrije straten in de aanbieding...
22x 5+ straten
4x 6+ straten
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
[ Voor 19% gewijzigd door Titusvh op 16-10-2009 23:46 ]
Maar verder zoeken.... Maar ik denk niet dat er veel vrije straten zijn van 9Mjip_86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:07:
Geen idee, dat gaat wel aardig buggy. Klasgenoot is ook een straat naar de klote. Had hij meegestuurd bij een bod. Dit bod is inmiddels geweigerd maar helaas voor hem kan hij de straat niet meer verkopen omdat die volgens het spel nog onderdeel van een bod is.
waar!jip_86 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 22:43:
Melden dan!
Dat was ikjip_86 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:11:
Stomme dwaas wilde van mij straatje van ong 20 miljoen hebben. Bied hij 2 straten, 3 miljard en 188 miljoen, aan als bod. Ga niet klagen verder
[ Voor 4% gewijzigd door LuCarD op 22-10-2009 09:43 ]
O sorry. Thanks iig dacht dat het min of meer een foutje was van iemandLuCarD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
Dat was ik![]()
Ik ben gestopt... Kreeg te veel last van bugs
ThanksSandaX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:27:
Als je je straat selecteert zie je onder ieder gebouw een rood vierkantje met een wit plusje staan. Als je daarop klikt komt er een schermpje te voorschijn waarin je het gebouw kunt verkopen. Het is gemakkelijker om MCStools even te installeren in je browser, dan komt er namelijk een 1-click-sell optie bij.
Het geld ter hoogte van het bod wordt idd direkt gereserveerd nadat het uitgebracht is. Als het afgewezen wordt wordt het ook weer teruggestort uiteraard.PaPa schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:55:
[...]
Thanks
Dan nog iets, is het normaal dat wanneer je een bod doet op een straat het bedrag gelijk wordt afgeschreven van je account? En als ik kijk naar het profiel van degene die ik een bod heb gedaan, staat er dat hij/zij nul straten bezit, en ook bij score en money staan alleen maar nullen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Is daar nog een oplossing voor? ik heb ook en straat die ik niet kan verkopen daardoor, bod is al lang afgewezen, maar ik heb nu wel 1 straat teveel waardoor ik belasting moet gaan betalen.jip_86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:07:
Geen idee, dat gaat wel aardig buggy. Klasgenoot is ook een straat naar de klote. Had hij meegestuurd bij een bod. Dit bod is inmiddels geweigerd maar helaas voor hem kan hij de straat niet meer verkopen omdat die volgens het spel nog onderdeel van een bod is.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Anoniem: 28736
Dat valt nog mee, ik had er onlangs eentje van over het miljarddaPet schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:34:
Ik zag dat er nieuwe gebouwen bij zijn gekomen, zien er wel leuk uit en zorgt voor wat meer variatie.
Ik heb eindelijk de eerste 1 miljard straat, nu de rest nog. Af en toe komen er leuke belasting aanslagen bij, had er van de week een van 150 Miljoen
Die verhoudingen lijken mij weinig. Toend e straat leeg was, kostte die meer dan 1 miljoen in aankoop? Een straat die meer als 1 miljoen waard is zonder gebouwen heeft een hogere huurwaarde. Zodoende heb je sneller je kosten terug.Anoniem: 28736 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:15:
Ik ben echt groot fan van Monopoly CS.
In het begin wat foutjes gemaakt. Lees een hele bak aan lege straten gekocht waardoor ik heel veel belasting moest betalen en pas vrij laat door hoe het belasting stelsel werkt.
Nu met 3 straten toch lekker bezig, zit op 15mil aan huur en 220mil aan score.
[ Voor 42% gewijzigd door Jump op 11-11-2009 22:52 ]
...less is more
Ik heb in Brazilie nog 2 straten gevonden van 4.8 en 4.7 miljoen, kan me niet voorstellen dat ik de laatste 2 had.funk-e schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:37:
Hmm, ik zit nu op een score van 23.5 miljard en ik krijg per dag 1.25 miljard aan rente maar ik heb het gevoel dat ik met mijn 13 straten een beetje aan een max zit qua wat er mogelijk is. Ik kan dus echt geen straten van >3 mln meer vinden. Iemand nog tips?
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 12-11-2009 19:04 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Ik heb iei bijna 40 straten van allemaal zo tussen de 2 en 4 ton gekocht.Jump schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:51:
[...]
Dat valt nog mee, ik had er onlangs eentje van over het miljard
[...]
Die verhoudingen lijken mij weinig. Toend e straat leeg was, kostte die meer dan 1 miljoen in aankoop? Een straat die meer als 1 miljoen waard is zonder gebouwen heeft een hogere huurwaarde. Zodoende heb je sneller je kosten terug.
Maar er staat niet bij wat er is geboden. Hoe kan ik dit bod nou afslaanPlayer-X has sent you an offer for Street-X
Om op langere termijn kapitaal te maken kun je het best dure straten volbouwen met de dure gebouwen. Om te starten kun je ook met goedkopere gebouwen beginnen, want dan is de terugverdientijd kleiner en kweek je dus weer sneller investeringskapitaal.Anoniem: 28736 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:04:
[...]
Wat is daarin de beste tactiek? Straat volbouwen en dan steeds een niveau hoger of straat volbouwen en dan steeds een hele dure erbij?
[ Voor 61% gewijzigd door PaPa op 15-11-2009 13:46 ]
Klik op de straatnaam in dat berichtPaPa schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:34:
Ik heb een alert:
[...]
Maar er staat niet bij wat er is geboden. Hoe kan ik dit bod nou afslaan
Ik heb nog een straat van 4,002,000 die te koop staat. Voor een bod van 250 miljoen zal ik niet nee zeggen. (username is mashyellow)funk-e schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:37:
Hmm, ik zit nu op een score van 23.5 miljard en ik krijg per dag 1.25 miljard aan rente maar ik heb het gevoel dat ik met mijn 13 straten een beetje aan een max zit qua wat er mogelijk is. Ik kan dus echt geen straten van >3 mln meer vinden. Iemand nog tips?
[ Voor 49% gewijzigd door Jump op 16-11-2009 21:13 ]
Ja, maar dan moet er toch een bod staan op het kaartje van die straat? Er staat namelijk helemaal niks, behalve "This street is protected from hazards blabla".
In de stratenlijst ga je zo'n icoon zien bij een straat waar een bod op staat:PaPa schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:32:
[...]
Ja, maar dan moet er toch een bod staan op het kaartje van die straat? Er staat namelijk helemaal niks, behalve "This street is protected from hazards blabla".
Anoniem: 327492
Zie de post van Jump over hoe je dit kan doen!Anoniem: 28736 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:02:
Ik heb een bod uitgebracht op een straat, al bijna 2 weken geleden.
Maar het bod is nog altijd niet afgewezen en de gebruiker lijkt deze straat ook niet meer te hebben. Heel gek.
Kan ik dat bod ook intrekken???
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 327492 op 24-11-2009 12:49 ]
Dat is wanneer er een bod op jou straat is gedaan. Dit is precies andersomAnoniem: 327492 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:46:
Ik ben sinds gister begonnen, en vindt het leuk gemaakt.. verder zag ik in dit topic ook dat jullie een clan wouden starten.. mijn vraag hierbij is ook of die nog bestaat? Zo nee, misschien slim om nieuw topic aan te maken dan met de username's van mensen van de clan zodat iedereen mekaar kan toevoegen want hier zie ik dat niet echt terug!
[...]
Zie de post van Jump over hoe je dit kan doen!
Oke sorry, en wat zie je dan als je op de straat klikt waarop je op geboden hebt?Anoniem: 28736 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:03:
[...]
Dat is wanneer er een bod op jou straat is gedaan. Dit is precies andersom
Dit: http://www.flickr.com/photos/44948092@N05/4132441119/Anoniem: 327492 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:40:
[...]
Oke sorry, en wat zie je dan als je op de straat klikt waarop je op geboden hebt?
hmm, leukJump schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:48:
Voor diegene dat het spelen, maar toch gemist hebben
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door funk-e op 02-12-2009 22:47 ]
...less is more
Als je het toch kwijt wil, wil ik het wel.funk-e schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:50:
[...]
hmm, leuk
dat wist ik dus nog niet![]()
Ik heb nog 18 miljard cash. Heeft iemand hier belang bij?
Laat je naam ff weten en ik bied 18 miljard op 1 van je straten (of kan dat niet?)
Je kan beter de op één na duurste plaatsen, dan passen er meer op een straat.Deismyna schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:10:
Ben ik blij dat ik een paar dagen terug al besloten had om te stoppen
Ik had eindelijk level 6 bereikt, kom ik er achter dat die monopoly towers pure kapitaalvernietiging zijn. Stuk of 20 gebouwen van 15mil vervangen voor monopoly towers en me straat bracht nog even veel op, lekker nuttig dan
Dat was voor mij eigenlijk wel reden genoeg om te stoppen
Koop eens een straat van 100 000 en geef je username eens, dan bied ik daar op met al mijn stratenAnoniem: 327492 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:22:
Heb een vermoeden dat er wel een vernieuwde versie online komt.. Maar niks is zeker..
Als er nog mensen zijn die geld over hebben en ermee kappen, ik wil het nog wel hebben kan ik voor de lol nog me grote basis opbouwen!
PM me als je nog cash wilt overmaken aan mij, ik leg dan uit hoe als je het niet snapt!
Je zal moeten wachten tot morgen dandaPet schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:03:
Damn, die straat heb ik net gekocht, en dus kan ik het bod niet accepterenanders bied je op een andere straat (range road 30-3) die heb ik al langer.
BTW Volgens mij gaat er iets niet goed bij de site...erg traag en buggy
[ Voor 3% gewijzigd door Jump op 04-12-2009 23:33 ]
Nog meer vrijwiligers?? Heb ook nog een leuke som geld over..
Ja ik was wat ongeduldigJump schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:32:
[...]
Je zal moeten wachten tot morgen danIk kan de straten ook niet gebruiken op een ander bod, aangezien ze al in een bieding zitten.
/Edit: check het nieuwe bod.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq