Toon posts:

Nieuwe videokaart help?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe video kaart maar ik weet echt niet welke ik moet kiezen ik heb nu een kaart die het wel goed doet maar ik wil een betere zodat ik toekomstige spellen zoals cod 6 echt heel mooi kan spelen. Met cod4 haal ik nu namelijk maar een fps van 60 op grote mappen met vrij lage graphics. Wat ik nu in mijn pc heb zitten is:
[b]Antec Big Tower Twelve Hundred ATX No PSU
Asus P5Q Pro iP45, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
Corsair Powersupply CMPSU-650TXEU 650W
Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz 1333 6MB Box
OCZ 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 Gold
Ik zoek dus een nieuwe pci-express videokaart van rond de 300 euro.
please help?!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op GoT. Het verschil met diverse andere fora is dat GoT een forum is voor de meer gevorderde computeraar. We verwachten dan ook dat je eerst zelf aan de slag gaat, dwz e.e.a. gaat uitzoeken, topics lezen, reviews lezen enz enz. Als je er dan nog niet uitkomt kan je hier altijd nog een topic openen. Maar vraag dus aub niet wat je moet kopen, want alleen jij kan die keuze maken, niet wij. Aan jouw topic mankeert dus helaas het e.e.a.

Lees ook even dit door (**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?) zodat je van alle info voorzien bent. :)

En deze topics zijn ook altijd goed om mee te beginnen:
[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 37
[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 104

[ Voor 31% gewijzigd door Microkid op 06-09-2009 16:46 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
En gezien het volgende topic zou ik met dat budget ook maar even afwachten naar het moois wat er spoedig komen gaat.

Edit:
Oeps, link stond hierboven ook al.

[ Voor 10% gewijzigd door Flitzer op 06-09-2009 16:46 ]