STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Bestel vanuit Nederland een Mobile Vikings sim data-only kaart. Deze laten opsturen naar Nederland (moet je wel even voor bellen, maar dat kan gewoon geregeld worden via de Nederlandse Mobile Vikings. Voor 12 euro heb je 2GB data en kan je voor 12 euro 2 GB bijkopen. Het is misschien nog redelijk aan de prijs maar als je voor 4 euro 100MB data krijgt bij Vodafone, dan is het nog altijd stukke goedkoper. Werkt fantastisch
Automatiseren kun je leren
V&A aangeboden: Joe Mobile simkaarten (goedkope data in Frankrijk)
[Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland=
Lekker!
Voor iemand die vanaf 2004 al een geregistreerde tweakers is , gooi je er hier wel ff flink met de pet naar.Dirk0s schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:48:
Ik ga woensdag naar spanje, wat is dan nu de makkelijkste en snelste manier op daar mobiel internet te hebben?
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Weet je of je ze ook in de USA kopen met 1 maand gratis? Google gaf alleen maar reseller ebay hits en op de site zelf staat dat niet.RichieB schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:49:
Ik heb voor een reis naar de USA net op eBay een SIM kaart gekocht van Spot Mobile voor $8. Bij het activeren krijg je de eerste maand het $39.99 plan gratis (let op, dat is niet bij alle SIM kaarten op eBay het geval). Dat is onbeperkt bellen en SMSen binnen de USA en 1 GB data op 4G nelheid. Er zit ook $10 tegoed bij voor het bellen naar het buitenland. Ze maken gebruik van het T-Mobile netwerk. Lekker goedkoop als je minder dan 30 dagen in de USA bent.
Als ik meteen 7GB bundel neem ben ik 30 euro kwijt. Neem ik 3GB 20 euro. Ik heb alleen werkelijk gene flauw benul hoeveel data ik ga verstoken.
Moet ik die beslissing meteen maken, of kan ik later bijplussen.
Oftewel: als ik een 3GB neem en mijn data op is moet ik dan een nieuwe bundel van3GB voor 20 nemen, of kan ik het schuifje op de website gewoon bijplussen zodat ik 2GB extra voor 6 euro heb, en als die op is de laatste 2GB zelfs voor maar 4 euro?
In de keurige handleiding die ik van de verkoper van die SIM kreeg lijk je de 5 euro welkomstbonus direct te kunnen cashen door pas na activatie de bundel uit te breiden.
Maar ik wil het graag zeker weten.
Liefst zou ik de SIM al in NL activeren, maar als ik ondanks de globale dekkingskaart op mijn kampeerplekje geen dekking heb, moet ik misschien alsnog een Orange kaart gaan kopen...
(Of gewoon die 100 meter lopen voor gratis wifi ;-)
+1Titusvh schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:58:
*knip*
Moet ik die beslissing meteen maken, of kan ik later bijplussen.
*knip*
Ik zit in hetzelfde schuitje en zou dat ook graag weten.
Dan weet ik al wat ik ga nemen over paar weken. Vorig jaar 8 en een beetje verstookt
Bedankt voor de link. Heb even gekeken hoe het is bij onze campings en er is overal 3G+. Ik ga het kaartje in een Huawei E5220 prikken en daar zullen we met 3 mensen gebruik van maken met telefoon/tablet voor een week of 3. Ik denk dat ik maar gelijk dat tientje er tegen aan gooi en voor de 7GB ga.tha_bulldog schreef op maandag 14 juli 2014 @ 06:07:
Je kan als je initiële tegoed op is gewoon bijboeken, alleen is dit wel iets duurder dan dat je het aan het begin doet. Als je het achteraf doet is het 1GB voor 6 euro en 2GB voor 10 euro. Ik zou dan eerst even de dekking ter plaatse controleren en daarna kiezen of je het zekere voor het onzekere neemt en pas achteraf gaat bijboeken of het al van tevoren doet
Andere vraag, kan ik ergens eenvoudig zien hoeveel MB ik al gebruikt heb / nog over heb?
Edit: Ik zie dat er meerdere apps in de App Store staan, heeft iemand nog voorkeur of werken ze allemaal net zo goed?
[ Voor 6% gewijzigd door pposthoorn op 14-07-2014 12:43 ]
Makkelijk bijboeken, en auto-renewal aan/uit zetten. Dataverbruik laat hij ook zien, maar ik kijk altijd gewoon op de mifi zelf.
Bij android kan je die dan op je homescreen zetten (Chrome>Settings>Add to homescreen)
En bij IOS kan je dat ook doen (Safari>Share>Add to homescreen)
Ik heb de link gevolgd, maar toch nog 1 vraag. Sommige providers bieden geen profielen en/of tethering.driel24 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:55:
[...]
Heb je niet zo goed gekeken![]()
![]()
Ik heb spaanse ervaringen gepost.
Lebara
Een lebara sim kost 5 euro, daar zit dan 5 euro beltegoed op.
2,50 bij plaatsen en internet actiberen met een sms >> http://www.lebara.es/passes/internet
totaal 1gb voor 7,50 euro (incl. sim)
Hier staat veel info : http://prepaidwithdata.wikia.com/wiki/Spain
Als ik nu in Spanje (Lanzarote) een Lebara SIM koop, en die in een MiFi router stop, werkt dat dan wel gewoon? Wellicht iemand die hier ervaring mee heeft.
Niet met mifi maar met telefoon in hotspot mode
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Bedankt!driel24 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:00:
Ik heb aan één stuk door tethering gedaan.
Niet met mifi maar met telefoon in hotspot mode
Was dat ook met een Lebara SIM?
Was met Lebara, maar wat de dekking betreft... Geen idee
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Tja, maar de enige manier om mijn 5 euro welkomsttegoed te cashen (ik blijf minder dan een maand) is later bijplussen. Slimme rakkers van Joe!tha_bulldog schreef op maandag 14 juli 2014 @ 06:07:
Je kan als je initiële tegoed op is gewoon bijboeken, alleen is dit wel iets duurder dan dat je het aan het begin doet. Als je het achteraf doet is het 1GB voor 6 euro en 2GB voor 10 euro.
Ik heb ook nog een paar gratis joemobile simkaartjes ter beschikking.
V&A aangeboden: GRATIS JOEMBILE SIMKAART
Bedankt voor de tip, bij playa blanca - waar ik verblijf - zit t wel goed met VF/Lebara. Daarbuiten is het inderdaad een stuk minder.tha_bulldog schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:53:
Lanzarote heeft lang niet overal 3G dekking met Lebara/Vodafone. Check dus eerst de coberturas!
Zou je een andere provider aanraden?
Ik ga 3 weken naar Frankrijk, wil wel graag thuis testen of het werkt met mijn mifi omdat ik op de autoheenreis al het internet nodig heb (file info rond parijs). Nu heb ik ergens gelezen dat je overal vandaan naar de site van Joe mobile kan gaan, dus ook vanuit NL. Klop dat? Op die manier kan ik thuis het goed instellen & checken of het werkt.
Verder lees ik hier en daar dit: De APN instelling is sl2sfr. Gebruikers van een MIFI moeten soms de APN instelling websfr gebruiken. Wat is jullie ervaring, in een mifi gewoon sl2sfr gebruiken of is het inderdaad 'soms' nodig om websfr te gebruiken? Ik heb de TP-Link M5350 mifi.
Heb van JoeMobile een aantal vrienden-simmen ontvangen; dus als iemand interesse heeft hoor ik graag via een PM.
Ciao!
Voor mij een belangrijke reden om gewoon met NL sim te roamen binnen de EU, lekker alle netwerken kiezen. Erbuiten is een ander verhaal ja. Dan is het altijd balen als je ziet dat dat andere netwerk het wel doet maar het jouwe nergens te bekennen istha_bulldog schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:44:
Als je binnen dekkingsgebied zit is VF prima, maar Movistar heeft buiten die gebieden veel beter bereik
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Kan ik die al wel in één periode/maand besteden?
Omdat ik straks ga reizen met kalenderdagovergangen heb ik al 4 roaming dagen nodig...
Of is het misschien zo dat als ik de roaming aanvraag op "onmiddellijk" ipv een datum, ik dan 24u roaming krijg ipv alleen de rest van de kalenderdag?
Jeroen K
[ Voor 18% gewijzigd door RadioAir op 18-07-2014 20:33 ]
Tegelijkertijd lees ik hier dat ze alleen binnen frankrijk versturen.
Iemand ervaring?
Indien alleen binnen Frankrijk zou ik ze naar mijn logeeradres kunnen laten sturen, maar dan moet ik er nog wel zijn... Dus dan de vraag hoe lang het duurt voor je de simmen binnen hebt...
Nog in NL, dus roaming nodig. De mifi werkt prima als hotspot, iphones en laptop kunnen connecten, maar Internet (roaming in dit geval) krijg ik nog niet aan de praat. Ik kan alleen op de Joe Mobile site komen, dus lijkt het een Joe mobile setting te zijn m.b.t. roaming. Hij lijkt een wachtwoord te willen, maar dan krijg ik de Joe Mobile homepage zonder inlog mogelijkheden.
T-Mobile sim uit mijn telefoon in de mifi werkt prima, maar dat is geen roaming.
Kan weinig tot niets vinden op Internet.
Iemand een idee? Kan ik die 10 dagen roaming binnen de bundel starten zonder instellingen aanpassen of "enablen"?
Ze worden gewoon gratis naar Nederland verstuurd, als je als postcode en stad 99135 Les Pays-Bas invult. Bij het vakje voor je straat en huisnummer moet je dan gewoon je woonplaats invullen, bij mij zijn ze in zo'n 10 dagen aangekomen en PostNL had er nog een stickertje opgeplakt met m'n postcode erbijTitusvh schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:42:
Er staat niets over eisen aan het adres voor de 5 vriendensimmen van Joe.
Tegelijkertijd lees ik hier dat ze alleen binnen frankrijk versturen.
Iemand ervaring?
Indien alleen binnen Frankrijk zou ik ze naar mijn logeeradres kunnen laten sturen, maar dan moet ik er nog wel zijn... Dus dan de vraag hoe lang het duurt voor je de simmen binnen hebt...
Je moet het eerst enablen, dat kan simple op de Joe website of in de Joe app.aquarius1975 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:50:
Iemand een idee? Kan ik die 10 dagen roaming binnen de bundel starten zonder instellingen aanpassen of "enablen"?
Thnx! Het is met een minuut geleden gelukt. Het was ff zoeken.knakworst schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Je moet het eerst enablen, dat kan simple op de Joe website of in de Joe app.
Klopt helemaal! Op deze manier kan je ook een nano SIM bestellen voor bv een iPhone >5. Kosten hiervan bedragen 1 EUR.Sirhc_95 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:02:
[...]
Ze worden gewoon gratis naar Nederland verstuurd, als je als postcode en stad 99135 Les Pays-Bas invult. Bij het vakje voor je straat en huisnummer moet je dan gewoon je woonplaats invullen, bij mij zijn ze in zo'n 10 dagen aangekomen en PostNL had er nog een stickertje opgeplakt met m'n postcode erbij
Als je bij complement d'adresse je Nederlandse postcode invult, heb je je Sims met meestal 2-3 dagen al in huis!
Ik hoor het al, mijn 5 euro hangt ingelijst boven je open haard ;-)tha_bulldog schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:00:
Aangezien ik m'n inkomsten nu toch volledig kwijt ben, waarvoor hartelijk dank:
Als je bij complement d'adresse je Nederlandse postcode invult, heb je je Sims met meestal 2-3 dagen al in huis!
Snelle levering en handleiding was die €5 helemaal waardtha_bulldog schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:00:
Aangezien ik m'n inkomsten nu toch volledig kwijt ben, waarvoor hartelijk dank:
Ik heb hem uiteindelijk vandaag pas geactiveerd, nu zie ik echter op m'n credit card 2x een afschrijving (reservering) van €30... ?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
KeepGo selecteert volgens KeepGo het beste netwerk. Dan zou KeepGo dus altijd de beste verbinding moeten geven?
(Ik ga naar een klein stadje in Duitsland, waar de verbinding, afhankelijk van de provider soms niet al te best is.)
En KeepGo kan volgens mij op alle netwerken roamen. Geen probleem dus!
Momenteel heb ik staan:
- Congstar (T-Mobile/Telekom netwerk)
- Blau.de (E-Plus netwerk)
- KeepGo (Selecteert automatisch het beste netwerk)
Je hebt wel een Duits adres nodig om hem te ontvangen.
Je krijgt 100 MB gratis per maand, een een sloot aan "Promotie" mails en SMS'jes.
Voor de doorreis of een korte citytrip in Duitsland is dat voldoende.
1) Alditalk (Duitsland) was ik trouwens vergeten te noemen.
2) Probleem in Duitsland (voor Nederlanders) is toch dat je vaak een Duitse inwoner moet zijn om te registreren?
Althans, dat schrijft wian_gn in "[Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland":
en Verwijderd in "[Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland" :Vergeet niet dat je in Duitsland je moet laten registreren bij de aankoop van een pre-paid kaartje. Ik heb zelf een kaartje van Blau.de, de enige die ik gevonden heb waar de registratie via internet gaat en gecombineerd is met de activatie.
(Waar het vaak mogelijk is om ter plekke een adres van iemand anders op te geven.)Bij Alditalk is inderdaad alleen voor Duitsers.
3) Verder kopen sommigen een kaartje via ebay. Waarom zou je dat doen i.p.v. ter plekke in Duitsland?
4) Kan ik verder elke sim (met Internet) in een usb dongle stoppen en die met een laptop verbinden, zodat de laptop op internet kan? (Of in een mifi router?)
Netzclub maakt (als internetbronnen het correct hebben) gebruik van O2. Op mijn locatie heeft deze helaas een slechte dekking. T-Mobile netwerk lijkt het beste te zijn.koesie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:46:
Voor de korte tripjes in Duitsland gebruik ik een kaart van https://www.netzclub.net/.
Je hebt wel een Duits adres nodig om hem te ontvangen.
Je krijgt 100 MB gratis per maand, een een sloot aan "Promotie" mails en SMS'jes.
Voor de doorreis of een korte citytrip in Duitsland is dat voldoende.
Hier een overzichte van Duitse netwerk coverage:
- https://www.t-mobile.de/netzausbau/0,25250,15400-_,00.html
- http://193.201.138.69/evinternet/ (E-Plus netwerk)
- http://www.vodafone.de/pr...upport/netzabdeckung.html
- http://www.o2online.de/microsite/o2-netz/netzabdeckung/
- http://www.sensorly.com/m...Germany/E-Plus/gsm_26203#|coverage (gaat uit van user reports)
Ik geef meestal het adres van het hotel of camping in, maar elk adres is goed. Ik ben iig nog nooit iemand tegengekomen die zich er druk over maakte, ook niet toen ik twee prepaid Nokia's kocht van 5 Euro en gewoon de hotelrekening op de balie legde.Cyb schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:53:
2) Probleem in Duitsland (voor Nederlanders) is toch dat je vaak een Duitse inwoner moet zijn om te registreren?
(Waar het vaak mogelijk is om ter plekke een adres van iemand anders op te geven.)
Omdat dat goedkoper is, je beter eea kunt uitzoeken, meteen over de grens aan de slag kunt en niet meteen naar een winkel moet. Sommigen vinden dat prettig :-)3) Verder kopen sommigen een kaartje via ebay. Waarom zou je dat doen i.p.v. ter plekke in Duitsland?
Vroeger kocht ik altijd ter plekke een Blau kaartje, nu heb ik via Ebay een o2 Go Prepaid Daten Surf en een T-Mobile Xtra Karte gekocht voor de 10 Euro van het Blau kaartje. Als het goed is samen goed voor 17 dagen online.
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om data te delen via Wi-Fi hotspot op onze Alcatel 995 Android 4.02.
Wel op het toestel werkt alles(data+gsm) iedereen kan conecten(Wi-Fi) , maar niemand krijgt de data binnen.
Weet er iemand een oplossing voor dit kleine maar toch lastige probleem?
We zitten momenteel in Frankrijk, vakantie te vieren.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Je mag gewoon tetheren bij Joe, je kan misschien proberen om je APN te veranderen van sl2sfr naar websfr en kijken of het dan wel werktSupertip schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:08:
Heb ik bij joe iets over het hoofd gezien?
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om data te delen via Wi-Fi hotspot op onze Alcatel 995 Android 4.02.
Wel op het toestel werkt alles(data+gsm) iedereen kan conecten(Wi-Fi) , maar niemand krijgt de data binnen.
Weet er iemand een oplossing voor dit kleine maar toch lastige probleem?
We zitten momenteel in Frankrijk, vakantie te vieren.
Allereerst bedankt voor je snelle reactie.Sirhc_95 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:14:
[...]
Je mag gewoon tetheren bij Joe, je kan misschien proberen om je APN te veranderen van sl2sfr naar websfr en kijken of het dan wel werkt
Ook heb ik natuurlijk verschillende apn's geprobeerd met hetzelfde teleurstellende resultaat.
Edit. Trouwens een unbranded rot toestel.
Nou hé hé het is voor elkaar.
Waarschijnlijk een simkaart van de eerste lichting, met niet de goede apn aan boord.
Dus na ff zoeken de juiste apn gevonden, die icm met mijn fabuleuze Alcatel wel wil werken.
Hier is tie dan voor een eventuele mede tweaker.
Configurez le mode modem (tethering) (APN Mode modem Joe)
Nom : Modem Joe
APN : websfr
Proxy : laisser vide(betekent leeg laten)
Port : laisser vide
Nom d'utilisateur : laisser vide
Mot de passe : laisser vide
Serveur : ignorer ou laisser vide
MMSC : non configuré
MMS Proxy : non configuré
Port MMS : non configuré
Protocole MMS : WAP2.0 (sur HTC)
MCC : 208
MNC : 10
Type d'authentification : PAP (Samsung) / Aucun
Type d'APN : dun
Protocole APN : IPv4
[ Voor 50% gewijzigd door Supertip op 21-07-2014 18:37 ]
Alsof radiogolven wind-mee kunnen hebben.
Jammer dat het niet andersom was, altijd H en soms E
Overigens ben ik wel blij met edge, het gat tussen 3g en gprs zoals in Nederland is wel erg groot.
Ik zie op de site niet zo snel hoe ik een dag roaming aan kan zetten, is wel handig op eerste dag en dag als we naar huis gaan. Kan iemand dat vertellen hoe dat werkt op de site van joemobile?
Edit: Mode europe, gevonden dus

[ Voor 6% gewijzigd door vandermark op 22-07-2014 22:10 ]
Sinds vanmorgen is er een storing op het corenetwerk van SFR waardoor alle MVNO's op dit netwerk getroffen zijn. SFR en Joe Mobile werken samen hard aan het oplossen hiervan en bieden via Twitter en het Joe forum hun excuses aan. Mijn eigen sim komt net weer online, maar als je dus al de hele ochtend alle instellingen aan het nalopen bent: Het werkt vanzelf weer!
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
vandaag geactiveerd benieuwd of ik nu ook 2GB erbij krijg..zou mooi zijn...;-)tha_bulldog schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:34:
Iedereen met een nu actieve Joe sim heeft er 2GB data bij gekregen, als compensatie voor de storing gisteren!
Inderdaad, terwijl we amper last hebben gehad van de storing. Ik zat al te twijfelen om bij te kopen (verbruik is toch net hoger dan verwacht), maar dat is nu niet meer nodig.tha_bulldog schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 18:34:
Iedereen met een nu actieve Joe sim heeft er 2GB data bij gekregen, als compensatie voor de storing gisteren!
Overigens erg te spreken over Joe en SFR. We zitten behoorlijk afgelegen en ik was bang slecht bereik te hebben. Was in eerst instantie ook het geval, maar na een korte zoektocht in de stacaravan, toch precies 1 plek gevonden met uitstekend bereik voor de mifi. Ik verdenk de verbinding af en toe zelfs van 4G snelheden, terwijl dat hier echt nog niet is uitgerold.
We gebruiken Joe voor het eerst dit jaar en het is een verademing t.o.v. de over het algemeen slecht en dure camping wifi's.
Ik zie ook in mijn cockpit dat er 2 gb is bijgeboekt. Red ik het mss net mee. Goede service van Joe!
Weet iemand of je ook alleen extra data kunt kopen of is het wederom €20 plus 5gb à €10.
Als die extra 2gb verstookt is zal ik kijken wat dan nog nodig is. Dan kan 1 of 2gb net de redding zijn.
Liever wat extra betalen dan op die gammele camping wifi die alleen bij de receptie online staat.
Ik kwam uit op de volgende opties:
- Internet starter van T-Mobile, 1 Gb voor 10 zloty
- De internetoptie van de prepaidkaart van T-Mobile, zelfde prijs (Google translate werkt helaas niet, scrol naar beneden naar internet en klik op Sprawdź szczegóły bij Internet
- Heyah (dochterbedrijf T-Mobile), Pay-per-day for Internet, 0,28 zloty per dag, onbeperkte data
- Plus starter, 200 Mb voor 1 zloty (wel 30 zloty tegoed op de kaart vereist)
- Orange kost 25 zloty voor 1 Gb en lijkt me minder aantrekkelijk. Google translate werkt helaas niet op deze site.
Heben jullie ervaringen met Heyah en T-Mobile, of wellicht nog andere tips?
Voor mij geen enkel probleem om joemobile sim zo te activeren.
Kan er nu al naar uitkijken om tijdens de reis internet te hebben en fileberichten te bekijken.
[ Voor 23% gewijzigd door edelf op 26-07-2014 10:26 ]
http://specs.tweak.to/5253
http://specs.tweak.to/5253
PSN: Kjujay
Ik kom net uit Polen en ga 3 aug.nog 2 weken. En heb dus ook een en ander onderzocht. Tot nu toe alleen ervaring met Plus(starter 1Gb voor 15zl).musicfreak schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:11:
Ik vertrek morgen naar zuid-oost Polen (grens met Tsjechië) en heb aan de hand van dit Wikipedia overzicht op de sites van de mobiele aanbieders uit Polen gekeken.
Ik kwam uit op de volgende opties:Als ik het zo bekijk dan lijken Heyah en T-Mobile me het interessantste, ervan uitgaande dat de dekking goed is, maar dat lijkt wel zo te zijn.
- Internet starter van T-Mobile, 1 Gb voor 10 zloty
- De internetoptie van de prepaidkaart van T-Mobile, zelfde prijs (Google translate werkt helaas niet, scrol naar beneden naar internet en klik op Sprawdź szczegóły bij Internet
- Heyah (dochterbedrijf T-Mobile), Pay-per-day for Internet, 0,28 zloty per dag, onbeperkte data
- Plus starter, 200 Mb voor 1 zloty (wel 30 zloty tegoed op de kaart vereist)
- Orange kost 25 zloty voor 1 Gb en lijkt me minder aantrekkelijk. Google translate werkt helaas niet op deze site.
Heben jullie ervaringen met Heyah en T-Mobile, of wellicht nog andere tips?
Maar voor nog komende weken reeds geactiveerd en gekocht Lycamobile.pl(3Gb voor PLN 15, maar hebben paketten van 100Mb/2zl tot 6Gb/35zl, zie http://www.lycamobile.pl/en/bundle?id=2 )
Lebara.pl bestaat ook nog, iets duurder dan Lyca.
Bij beide website deels engelstalig. En ik meen dat beide Plus netwerk gebruiken.
Ga je langer dan 2 weken moet je ook even rekening houden met geldigheid van de starters bij Plus, Orange, T-mobile. Is soms maar 2 weken als je niet opwaardeert.
Dekking heb ik bij Plus geen problemen tegengekomen(verblijf grotendeels op een boerderij in dun bevolkt gebied, enzelfs daar ok.)
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Verwijderd
De 10 dagen roaming gaat gewoon van je GB's afVerwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 19:27:
Is die 10 dagen gratis roaming van Joe Mobile onbeperkt of gaat het gewoon van je GB's af?
Je belt wel naar Nederlandse vaste lijnen?Kju schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:32:
Inmiddels kan ik zelf niet meer naar NL nummers bellen, wel Frans en Spaans. Op het Joe forum kwamen we niet verder.
PSN: Kjujay
Geen ervaring mee, maar lijkt me een goed aanbod. Op de website zit ook een store-locator, je kan het dus niet in elke Coop kopen.DJSmiley schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:36:
Iemand ervaring met Coop Voce?
Ik ga binnenkort naar Italie en die lijkt me wel interessant. Zou een MVNO zijn op het TIM netwerk, en bied een zeer ruime bundel aan.... (10 Gb voor 18 eur) bron
Ik ben nu zelf in Italië en heb een kaartje gehaald bij Vodafone: 7gb voor € 25.
Denk er aan dat je een codice fiscale nodig hebt, niet elke telefoonwinkel helpt je hiermee.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
code fiscale had ik al gevonden, er zijn online generators voor dus in principe zou dat geen probleem moeten zijn. Ik moest alleen even zoeken voordat ik erachter kwam dat je dus 'PAESI BASSI" moet hebben (Netherlands/Holland kun je dus heel lang zoeken) als geboorteland.PinokkioTV schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:24:
[...]
Geen ervaring mee, maar lijkt me een goed aanbod. Op de website zit ook een store-locator, je kan het dus niet in elke Coop kopen.
Ik ben nu zelf in Italië en heb een kaartje gehaald bij Vodafone: 7gb voor € 25.
Denk er aan dat je een codice fiscale nodig hebt, niet elke telefoonwinkel helpt je hiermee.
Ik was met name benieuwd naar praktijkervaringen. Mocht je door die 7Gb heen zijn en over een week of 2 een coop-voce sim overhebben dan kan ik die wel gebruiken
Vandaag in NL geactiveerd, met mijn brakke frans ging het ook niet helemaal vanzelf. uiteindelijk wel gelukt.Kju schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:53:
Ik kan inmiddels weer bellen naar Nederland. Sim van m'n vrouw doet het nog steeds niet. Het enige wat je ermee kan is de Joe mobile website bezoeken, niet bellen/sms'en. Ergens wel zonde, er zit nu 5 GB op...
- Eerst via de website geregistreerd
- Toen nog een bevestigingsemail
- Binnen 30 min SMS/email dat alles ok was
- mode europe in tussen tijd aangezet, maar waarschijnlijk te vroeg, want werkte niet
- weer wat later opnieuw mode europe aangezet
- na enige tijd later kreeg ik ook daar een bevestigings sms van en sinsdien loopt alles goed.
- ook meteen maar de automatische vernieuwing uitgezet...
Euh, waarom boekt Joe die bij dan?Ener103 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:23:
Ik zie ook in mijn cockpit dat er 2 gb is bijgeboekt. Red ik het mss net mee. Goede service van Joe!
Informatie over buitenlandse data abonnementen: http://prepaid-data-sim-c...iki/Prepaid_SIM_with_data.