Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M9631
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-06 21:26
CLB schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:52:
Lees het topic even door zou ik zeggen...

Met de eerste batch van de N510 zijn heel veel problemen geweest ja, met de Win7 editie is dat niet meer!
Topic inmiddels helemaal doorlezen. Problemen zijn dus alleen met de eerste batch geweest. Als ik voor de zwarte versie ga moeten er geen problemen zijn en bij de windows 7 versie al helemaal niet.
Ik ben wel wat geschrokken van de vele problemen die mensen hebben met het afspelen van HD materiaal, dat was toch de reden om voor een netbook met ION chipset te gaan ipv gewoon een Asus EEE PC 1101HA.

Een uur geleden stond ik op het punt om de N510 te bestellen, nu twijfel ik weer tussen de 1101HA en de N510. Morgen toch maar eens bij de computerland testen hoe de 1101HA typt. Wel jammer dat je daar de HDD een stuk moeilijker van kan vervangen, mijn OCZ Vertex 60 GB wil ik wel over kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

M9631 schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:45:
[...]
Een uur geleden stond ik op het punt om de N510 te bestellen, nu twijfel ik weer tussen de 1101HA en de N510. Morgen toch maar eens bij de computerland testen hoe de 1101HA typt. Wel jammer dat je daar de HDD een stuk moeilijker van kan vervangen, mijn OCZ Vertex 60 GB wil ik wel over kunnen zetten.
Hoezo kijk je niet naar CULV laptops?

De Acer 1810tz laat geen spaan heel van de Samsung N510 zolang je niet gaat gamen. En de HP DM1 kost met de cashback actie maar 399,- bij 4notebook.nl. Die kunnen beide perfect HD afspelen. Flash en WMV HD spelen ze zelfs veel beter af dan een N510 of 1101HA.

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 27-12-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M9631
  • Laatst online: 22-06 21:26
Philflow schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:47:
[...]

Hoezo kijk je niet naar CULV laptops?

De Acer 1810tz laat geen spaan heel van de Samsung N510 zolang je niet gaat gamen. En de HP DM1 kost met de cashback actie maar 399,- bij 4notebook.nl. Die kunnen beide perfect HD afspelen. Flash en WMV HD spelen ze zelfs veel beter af dan een N510 of 1101HA.
Die acer is wel een goede 3e optie inderdaad. Ga me daar maar eens in verdiepen. Die HP vind ik erg lelijk, dus valt af, het oog wil oog wat immers.
Ik ben meer op zoek naar een goede netbook voor internet en office dingen, HD afspelen is een minder grote eis. Daarom neig ik ook nog steeds naar de Asus EEE PC 1101HA, die geeft flink wat prestaties voor je geld.

[ Voor 15% gewijzigd door M9631 op 27-12-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

M9631 schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:55:
[...]
Die acer is wel een goede 3e optie inderdaad. Ga me daar maar eens in verdiepen. Die HP vind ik erg lelijk, dus valt af, het oog wil oog wat immers.
Op sommige foto's lijkt de HP wit, maar hij heeft een aluminium look.
Afbeeldingslocatie: http://i609.photobucket.com/albums/tt179/Vantage72/hp-dm1-09.jpg

Maar goed, smaken verschillen. Ik zelf vind het een van de mooiste. Ik heb de Acer 1810tz zelfs weg gedaan voor het uiterlijk van de HP.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 27-12-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Persoonlijk vind ik de toetsenborden van de HP en Acer netbookds vele malen minder prettig typen als de samsung en asus modellen.
De asus 1101 heb ik ook voor 1 dag in huis gehad en weer weg gedaan vanwege de ongelofelijke traagheid. De processor werkt op 1.3ghz ipv de 1.66ghz van de N510 die wat dat betreft een verlichting is!
Ook heb ik even met de asus 1201 zitten werken, deze is duidelijk wat sneller door zijn dualcore processor, toch is de kortere accuduur en het glimmende scherm voor mij een reden om niet over te stappen.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 16:43
Hallo medetweakers!

Gisteren ook N510 mogen ontvangen.
Even heel snel voor het trainen (ja ook dat moet gebeuren) de setup procedure doorlopen.
Tijdens dat proces heb ik bij de partitioning (schrijf je dat zo!?) gekozen voor 1 schijf (dus alleen C:\ en GEEN D:\)
Nu vroeg ik me af, hoe zit het nu met eventueel herinstalleren van windows7?
Ik heb namelijk geen recovery disk in de doos aangetroffen, kan ik die maken met de Recovery Solution software?
En zo ja - kan je die dan naar een USB diks schrijven ofzo?

(ben nog niet helemaal thuis in netbooks - dus weet niet zo goed hoe het zit met herinstallen ed)

Alvast dank voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-06 20:50
MrMGeeIsTheName schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:50:
Nu vroeg ik me af, hoe zit het nu met eventueel herinstalleren van windows7?
Ik heb namelijk geen recovery disk in de doos aangetroffen, kan ik die maken met de Recovery Solution software?
En zo ja - kan je die dan naar een USB diks schrijven ofzo?
Je kunt inderdaad met de Samsung Recovery Solution een backup van je C: partitie naar een externe USB schijf maken, dat is geen probleem.

Vanuit datzelfde programma kun je eventueel ook een driver/bundled software DVD maken (of deze ook naar een USB schijf laten schrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:02:
[...]

Je kunt inderdaad met de Samsung Recovery Solution een backup van je C: partitie naar een externe USB schijf maken, dat is geen probleem.

Vanuit datzelfde programma kun je eventueel ook een driver/bundled software DVD maken (of deze ook naar een USB schijf laten schrijven).
Thanx voor de info Arnoud _/-\o_
Maar nog even een vraagje;
Met die "driver/bundled software DVD" kan je dan een volledige reinstall van je N510 doen (Windows 7 reinstallen)?
(net als dat je normaal met een Windows Software CD doet?)

Weet jij toevallig of je ook een daadwerkelijke cd/dvd met alle software kan krijgen bij Samsung?
(dus windows7 metname)

ps ik heb windows 7 Home Premium (had niet eens gezien tijdens het bestellen, dacht dat ik Windows 7 Starter zou krijgen }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Nee, de driver/bundled software DVD bevat alleen dat, geen OS-installatie.

Je kunt alleen terug naar de beginstand door deze terug te zetten vanaf de backup die aan het eind van het registratie proces is gemaakt.

Zover ik weet kun je voor een N510 niet een OS install DVD krijgen bij Samsung.

En ja, Win7 HP is standaard op dit model. Dit omdat Starter niet toegestaan is op een model met een scherm wat groter is dan 10".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Ben ondertussen lekker bezig met mijn nieuwe N510
Mooi apparaatje, maar kom er niet achter hoe ik kan kiezen voor de "Speed" setting van Easy Speedup Manager (FN+F8)
Ik kan alleen maar switchen tussen "Silent" en "Normal"

(Heb geprobeerd te switchen zowel Met als Zonder stroom adapter.)

En nu ik dan toch bezig ben vragen te stellen ;)
Ik heb zitten lezen over "CUDA"
Is dit gewoon een kwestie van CUDA downloaden en installen en je hebt betere video performance?

Alvast dank voor jullie hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(en mochten jullie nog andere tips hebben dan hoor ik het graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Anoniem: 89531 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:35:
He willow247,

Daar heb ik helemaal geen last van eigenlijk. Zit zelf gewoon op een wpa2 netwerk, en certificaat instellingen op de universiteit pakt hij ook allemaal.

Ik weet niet meer waar ik de driver vandaan had, maar je moet in ieder geval niet de driver gebruiken die Windows7 via de auto update weergeeft, die werkt namelijk niet goed.

Je kan hem anders van mij downloaden:
http://schootbrugge.no-ip.org
user: samsung
pass: n510
mapje wireless

Als je zelf nog handige dingen hebt kun je ze ook uploaden.
Thanx Causing
Ben even zo brutaal geweest om hier ook gebruik van te maken :)
(hopelijk no prob)

Ging me metname om die CUDA driver (al moet ik zeggen dat het me nog niet helemaal duidelijk is wat ik hier mee moet doen - gewoon installen !?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
MrMGeeIsTheName schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:42:
Ben ondertussen lekker bezig met mijn nieuwe N510
Mooi apparaatje, maar kom er niet achter hoe ik kan kiezen voor de "Speed" setting van Easy Speedup Manager (FN+F8)

(Heb geprobeerd te switchen zowel Met als Zonder stroom adapter.)

En nu ik dan toch bezig ben vragen te stellen ;)
Ik heb zitten lezen over "CUDA"
Is dit gewoon een kwestie van CUDA downloaden en installen en je hebt betere video performance?

Alvast dank voor jullie hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(en mochten jullie nog andere tips hebben dan hoor ik het graag)
Ff Kicken!!! :)

Kan iemand me wellicht verder helpen met deze vraag?
Metname over de Speed setting
Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
MrMGeeIsTheName schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:42:
Dit is heel simpel: met deze setting kun je het programma wat op dat moment in de voorgrond draait extra CPU-prioriteit geven. Mijn gok is dat je op dat moment gewoon geen programma open had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Dit is heel simpel: met deze setting kun je het programma wat op dat moment in de voorgrond draait extra CPU-prioriteit geven. Mijn gok is dat je op dat moment gewoon geen programma open had staan.
Kijk nu is het me duidelijk
Werkt top!
Dank voor je hulp d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Is de 510 met flash (youtube HD) stukken beter dan de NC20? En met 720p mkv-tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
720p mkv's zijn bij mij (met de juiste coreAVC instellingen) geen enkel probleem!

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Heeft één van jullie N510 gebruikers toevallig ervaring met de minigorilla van powertraveller?
https://powertraveller.com/iwantsome/primatepower/minigorilla/

Ik overweeg om er een te kopen (handig een beetje extra battery bij het kijken van video's in het vliegtuig :D)
Helaas kan ik nog niet heel veel info vinden in hoeverre deze compatible is met de N510
Toevallig een van jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ Arnoud_h: Komt Samsung ook met N510 equivalenten met de Nvidia Ion 2 chipset ?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Daar kan ik nog niets over zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
wie kan me helpen met de volgende vraag!?

tijdens het installeren van mijn N510 heb ik gekozen voor een recovery partitie van 0 mb
(ik wilde gewoon 1 harde schijf zonder partities en dacht dat dit de manier was)

nu viel het mij op dat mijn hardeschijf wel erg klein was voor een 250Gb disk
toen ik ging checken in disk management zag ik dat ik 15Gb niet gebruikte, MAAR deze is ook niet te benaderen via disk management

voor mij een goede reden om te besluiten mijn N510 volledig opnieuw te installeren
nu heb ik wel gelezen hoe je een USB installatie doet van windows7, maar ik zit met de volgende vraag/probleem

ik heb geen W7 dvd met de installatie bestanden van de N510

kan ik gewoon een zelfde versie downloaden van bv MSDN en deze gebruiken en tijdens de installatie de key onderop mijn N510 gebruiken?
of zijn er andere manieren om dit te doen?

graag jullie advies
(heb nog nooit een netbook opnieuw geinstalleerd)

alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
MrMGeeIsTheName schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:42:
wie kan me helpen met de volgende vraag!?

tijdens het installeren van mijn N510 heb ik gekozen voor een recovery partitie van 0 mb
(ik wilde gewoon 1 harde schijf zonder partities en dacht dat dit de manier was)

nu viel het mij op dat mijn hardeschijf wel erg klein was voor een 250Gb disk
toen ik ging checken in disk management zag ik dat ik 15Gb niet gebruikte, MAAR deze is ook niet te benaderen via disk management
Deze 15GB partitie is je Samsung Recovery Partitie. Hierop staat een backup van de C: schijf in de situatie van meteen na de taalkeuze en personalisatie van het OS. Deze partitie is bootable (bij opstarten F4 indrukken), en kan een handige tool zijn mocht je primaire OS er de brui aan geven.
voor mij een goede reden om te besluiten mijn N510 volledig opnieuw te installeren
nu heb ik wel gelezen hoe je een USB installatie doet van windows7, maar ik zit met de volgende vraag/probleem

ik heb geen W7 dvd met de installatie bestanden van de N510

kan ik gewoon een zelfde versie downloaden van bv MSDN en deze gebruiken en tijdens de installatie de key onderop mijn N510 gebruiken?
of zijn er andere manieren om dit te doen?
De key onder op je N510 is een Samsung OEM Win7 key, ik denk niet dat je met die key een niet-OEM versie van Win7 gevalideerd krijgt.

Voordat je de schijf wist is het misschien handig om vanuit het Samsung Recovery Solution IV programma een backup te maken van al je gebundelde drivers en software. Dat scheelt een stuk werk achteraf.

Een alternatief kan ook zijn dat je een externe USB brander koopt en daarmee de installatie doet. Die dingen kosten ook niet zo heel veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom is die N510 icm Win7 nergens te vinden? En is er ook ergens een witte te verkrijgen...
Is nou toch wel een hele tijd uit / officieel bekend dunkt me, maar echt nergens te vinden (PriceWatch)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:57:
Waarom is die N510 icm Win7 nergens te vinden? En is er ook ergens een witte te verkrijgen...
Is nou toch wel een hele tijd uit / officieel bekend dunkt me, maar echt nergens te vinden (PriceWatch)
Hier staat tie wel en op voorraad
http://www.informatique.n...sung-n510-ja02nl-wit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm nice, wel bij hun leverancier, dus ben benieuwd, maar we zijn weer 'n stapje dichterbij (voor m'n meisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Philflow schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:47:
Ik wou effe melden dat bovenstaande post een beetje onzinnig is : Zat formaten die de ION chip kan versnellen en de Intel tegenhanger absoluut niet !!

Verder staar ik een beetje naar dit topic zo nu en dan in de hoop een of andere cheapo aanbieding tegen te komen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
nero355 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:47:
[...]

Ik wou effe melden dat bovenstaande post een beetje onzinnig is : Zat formaten die de ION chip kan versnellen en de Intel tegenhanger absoluut niet !!

Verder staar ik een beetje naar dit topic zo nu en dan in de hoop een of andere cheapo aanbieding tegen te komen :+
Ik ben het volledig met Philflow eens dat de 1810TZ geen spaan heel laat van de N510.
De 9300 videokaart is in een hoop games zelfs nog langzamer dan de 4500 intel doordat de Atom 280 het rekenwerk niet aan kan. probeer eens een full hd blue ray af te spelen van 40GB groot. dit houdt de Acer met gemak bij en de 9300 met Atom niet.
Verder is het toch van de zotte dat je moet zoeken wat er wel en niet goed afspeelt.
Een netbook hoort mijns insziens gewoon alle formaten probleemloos aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

- Op een netbook game je niet.
- Speel maar eens wat L5.1 files af met die Intel ... gaat je niet lukken.

Dezelfde 9300 heb ik als een S775 ION HTPC juist gekozen OMDAT die alles afspeelt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Op een netbook game je zeker wel =) Daarom willen we uiteraard het beste qua hardware in de kleinste case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 20:05

Thomix

cAFFEÏNE!

nero355 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:30:
- Op een netbook game je niet.
- Speel maar eens wat L5.1 files af met die Intel ... gaat je niet lukken.

Dezelfde 9300 heb ik als een S775 ION HTPC juist gekozen OMDAT die alles afspeelt ;)
Ik heb mijn N510 als volwaardige laptop gebruikt voor mijn gehele afstudeeronderzoek en er tussendoor WoW op gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:46
Aion vond de n510 niet erg grappig, echter openTTD :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89531

Mijn n510 is inmiddels naar het reparatie centrum ivm scharnieren. Ik kon mijn ssd en geheugen thuis laten. Ze zeggen dat het maximaal 4 weken duurt.

De samsung login die ik had gemaakt in het begin van dit forum was tijdelijk niet te gebruiken, maar bij deze weer wel:
In de map "upload" kunnen de updates etc.worden geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Anoniem: 89531 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:19:
Mijn n510 is inmiddels naar het reparatie centrum ivm scharnieren. Ik kon mijn ssd en geheugen thuis laten. Ze zeggen dat het maximaal 4 weken duurt.

De samsung login die ik had gemaakt in het begin van dit forum was tijdelijk niet te gebruiken, maar bij deze weer wel:
In de map "upload" kunnen de updates etc.worden geupload.
Is je N510 via UPS verstuurd?

Heb net mijn N510 via UPS verstuurd (met een label dat ik van Samsung heb gekregen) ter reparatie - ALLEEN NU ZIJN DIE SUKKELS VAN EEN UPS MIJN N510 KWIJT!!!! :(

Dat geloof je toch niet.
Ben benieuwd of ik ooit nog iets ga horen van mijn oude N510 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrMGeeIsTheName schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:12:
[...]

Is je N510 via UPS verstuurd?

Heb net mijn N510 via UPS verstuurd (met een label dat ik van Samsung heb gekregen) ter reparatie - ALLEEN NU ZIJN DIE SUKKELS VAN EEN UPS MIJN N510 KWIJT!!!! :(

Dat geloof je toch niet.
Ben benieuwd of ik ooit nog iets ga horen van mijn oude N510 ;(
Ja met UPS maar dat label kreeg ik ook van UPS, ik moest UPS bellen met een referentie nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Anoniem: 89531 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:26:
[...]

Ja met UPS maar dat label kreeg ik ook van UPS, ik moest UPS bellen met een referentie nummer.
Zelfde geld voor mij
Je krijgt een label opgstuurd door Samsung en dan label plak je op de doos
Daarnaast bel je dan UPS voor een ophaal afspraak
Tot zover ging het goed, maar tijdens transport raakte het pakketje kwijt (een dag of 4)
Zag gisteravond dat het pakje bezorgt is
Dus blijkbaar is ie terecht, hopelijk zonder schade (sorry ben mijn vertrouwen in UPS een beetje kwijt)

Kan niet wachten totdat ik mijn N510 terug heb
Hopelijk is Samsung een beetje snel
Wil mijn n510 binnenkort meenemen op een korte vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbot3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-06 14:38
Ik wou even mijn complimenten geven aan het Service Centre van Samsung.
Verleden week donderdag 4/02 werd mijn N510 opgehaald door UPS i.v.m reparatie van de kapotte scharnieren en vandaag woensdag 10/02 werd hij weer afgeleverd door UPS.
Er is een nieuwe behuizing omheen gezet en alles werkt weer naar behoren. Al met al heeft de reparatie dus 5 werkdagen geduurd.Het kan bijna niet sneller! Grote klasse. Ik ben weer heel blij :)

• MrMGeeIsTheName
Bigbot3 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:06:
Verleden week donderdag 4/02 werd mijn N510 opgehaald door UPS i.v.m reparatie van de kapotte scharnieren en vandaag woensdag 10/02 werd hij weer afgeleverd door UPS.
Er is een nieuwe behuizing omheen gezet en alles werkt weer naar behoren. Al met al heeft de reparatie dus 5 werkdagen geduurd.Het kan bijna niet sneller! Grote klasse. Ik ben weer heel blij :)
ow man
wil mijn n510 snel weer terug
hopelijk gaat het bij mij net zo snel als bij jou

• MrMGeeIsTheName
Bigbot3 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:06:
Nog een vraagje :)
Kreeg je een mail van UPS met een tracking nummer toen je N510 retour kwam?

• Bigbot3
MrMGeeIsTheName schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:07:
[...]

Nog een vraagje :)
Kreeg je een mail van UPS met een tracking nummer toen je N510 retour kwam?
Nope, het was een complete "aangename" verrassing, ik had hem nog lang niet verwacht.
Dus hou goede hoop dat jouw machine ook weer vlug thuis komt,in ieder geval voordat je onroute gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Bigbot3 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:07:
[...]

Nope, het was een complete "aangename" verrassing, ik had hem nog lang niet verwacht.
Dus hou goede hoop dat jouw machine ook weer vlug thuis komt,in ieder geval voordat je onroute gaat. :)
Op zich wel vreemd dat je van te voren niet weet dat je netbook op retour is
Je zou verwachten dat je een mail krijgt zodra ze klaar zijn met je reparatie en dat hij wordt terug gestuurd
Op deze manier kan je je pakketje ook niet in de gaten houden
Dit is zeker wel wenselijk bij UPS, mijn netbook was een paar dagen kwijt (dat zag ik gelukkig door de Track en Trace)
Ben benieuw of ik nog een retour mail hierover krijg of dat ik ook verrast wordt

Was jij toevallig thuis toen ze kwamen of lag er een briefje van UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 10:05
Er is een nieuwe Bios uit voor de N510. Helaas staat er niet bij wat gefixed is.
Iemand een idee? Ik ga die natuurlijk niet installeren om een dure boekensteun te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbot3
MrMGeeIsTheName schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:41:
[...]

Op zich wel vreemd dat je van te voren niet weet dat je netbook op retour is
Je zou verwachten dat je een mail krijgt zodra ze klaar zijn met je reparatie en dat hij wordt terug gestuurd
Op deze manier kan je je pakketje ook niet in de gaten houden
Dit is zeker wel wenselijk bij UPS, mijn netbook was een paar dagen kwijt (dat zag ik gelukkig door de Track en Trace)
Ben benieuw of ik nog een retour mail hierover krijg of dat ik ook verrast wordt

Was jij toevallig thuis toen ze kwamen of lag er een briefje van UPS?
Ik was toevallig thuis. Maar ik merk nu dat ik geen geluid meer heb uit mijn speakers.Wel als ik een headset aansluit of via hdmi maar niet meer als het uit de speakertjes moet komen. Morgen maar weer eens met Samsung bellen ... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Bigbot3 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:50:
[...]

Ik was toevallig thuis. Maar ik merk nu dat ik geen geluid meer heb uit mijn speakers.Wel als ik een headset aansluit of via hdmi maar niet meer als het uit de speakertjes moet komen. Morgen maar weer eens met Samsung bellen ... :'( :'(
Drivers opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbot3
Even zitten rommelen en o.a. de drivers opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het weer. 8)7
Ben weer helemaal happy!! :*) :*)

Ik heb mijn N510 ook weer terug. Erg snel, nieuwe behuizing en heel nieuw toetsenbord!

Het blijft toch ongelooflijk hoe makkelijk dit apparaat 1080p speelt, geweldig. Terwijl de fan niet te horen is.

Ik heb hem gemist en ben weer helemaal blij. :)

Complimenten voor de afhandeling

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 89531 op 18-02-2010 12:36 ]

We gaan overklokken!! Aangezien de CPU de game bottleneck is.

De bestanden die hiervoor nodig zijn kunnen jullie downloaden van mijn fileserver:
user/pass: samsung/n510

Deze heb je nodig:
\N510.Windows.7.x86\overclock CPU\ion.ini
\N510.Windows.7.x86\overclock CPU\OCTuner(2.2.98).zip

Instructies:
1. Download and installeer de OCTuner software
2. Ga naar install dir (IE C:\Program Files\ASRock Utility\OCTuner) en open de ASROC.ini
3. Voeg de volgende lijn to onder [Support Model]: N510=ion.ini
4. Download de ion.ini en stop die in de install folder (zelfde als waar ASROC.ini staat)
5. Gebruik het programma om de Atom over te klokken!!

Ik heb mijn atom nu op 1900mhz >:) en hij loopt stabiel, wel gebruik ik er DDR2-800mhz geheugen bij.
Ik hoor graag reacties van anderen. Het mooie is dat hij zichzelf nog wel terugklokt als hij niets te doen heeft!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89531 op 18-02-2010 14:07 ]

Zojuist een level COD4 op 2050mhz gedaan, geen problemen :D Loopt duidelijk veel soepeler. Ik gebruik nog altijd de aangepaste driver met Dx10 support.

\N510.Windows.7.x86\gpu\191.07win7_ION_dx10-enabled.zip

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 89531 op 18-02-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Enig idee hoe lang het duurt voor een reparatie in Belgie? Kocht hem eind oktober bij Leuvense Photohall aan. Sinds m'n aankoop (toen nog met win xp home) is het linkerscharnier hooguit 4x losgekomen,maar als ik het even aandrukte zat het weer stevig vast. Gisterenochtend klapte ik hem open en zat er pakweg 1 cm speling aan de linkerzijde. Elke keer m'n scherm er opnieuw inklikken is ook geen pretje meer en ik krijg hem niet meer "dichtgeklikt".

Probleem is dat ik m'n netbook echt wel nodig heb voor stage, gezien ze op m'n bedrijf geen laptops aan studenten geven... (terwijl in vergendeld kantoor achter mij zowat 20 Macbook pro 13" en evenveel 27" iMacs op een nieuwe eigenaar staan te wachten :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Arnoud_h: Is er al iets bekend over deze notebook met 'n Atom 330 / 450 / ION2?? Huidige prijzen blijven absurd!

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 08-03-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
CLB schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:48:
@ Arnoud_h: Is er al iets bekend over deze notebook met 'n Atom 330 / 450 / ION2?? Huidige prijzen blijven absurd!
Op korte termijn niet. Er komt eerst een lager geprijsd model uit met ION (dus geen LE) en N270... Ik heb het niet verzonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
CarLL schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:36:
Enig idee hoe lang het duurt voor een reparatie in Belgie?
Normaal gesproken zou hij binnen 5 werkdagen retour moeten kunnen zijn. Neem contact op met de Belgische helpdesk van Samsung voor de afspraak te maken, speel het niet via de reseller, want dat kost extra tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
@Arnoud_h: Dank je voor de snelle reactie! Als ik netbook heel voorzichtig opendoe en het scharnier samendruk, blijft de opening beperkt tot paar milimeter. Gezien ik op m'n stagebedrijf geen laptop/desktop krijg, zal het wachten worden tot de paasvakantie over een week of 3

Maakt het uit voor de garantie dat ik er extra ram, grotere HDD en nieuw OS in plaatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
arnoud_h schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:39:
Op korte termijn niet. Er komt eerst een lager geprijsd model uit met ION (dus geen LE) en N270...
Oftewel zelfde als de XP versie, die heeft standaard ook geen LE, maar dat kon via een tweak / hack pas...
Voor de rest dezelfde specs dan ofzo? HDMI, 11,6" , 1366x768 pixels, witte kleur? Wat moet dat gaan kosten?
Of wordt dat een slap 10" aftreksel van de N510 XP versie met 1024x600 pixels en die pauperhardware?
Ik heb het niet verzonnen...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
CLB schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:16:
Oftewel zelfde als de XP versie, die heeft standaard ook geen LE, maar dat kon via een tweak / hack pas...
Voor de rest dezelfde specs dan ofzo? HDMI, 11,6" , 1366x768 pixels, witte kleur? Wat moet dat gaan kosten?
Of wordt dat een slap 10" aftreksel van de N510 XP versie met 1024x600 pixels en die pauperhardware?
De rest van de specs/behuizing blijft gelijk. Details kan ik nog niet geven, want ik heb het nog niet 100% definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
CarLL schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:49:
Maakt het uit voor de garantie dat ik er extra ram, grotere HDD en nieuw OS in plaatste?
Op zich niet, maar om het jezelf makkelijker te maken zou ik voor de zekerheid wel de originele onderdelen terug plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmmm okee okee, ben benieuwd... Voor een goedkopere prijs, overweeg ik 'm nog steeds..
Nog steeds een van de mooiste 11,6" laptopjes met 1366x768 scherm en HDMI, wat zeg ik: de mooiste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Maar hij moet wel wit zijn? Want ik heb nog een heeeele mooie zwarte in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan me DM'en uiteraard, maar ik prefereer wit ja :Y

Wat is eigenlijk het verschil tussen de:
- pricewatch: Samsung N510-JA01NL, te koop bij 1 winkel, 499,-
- pricewatch: Samsung N510 JB01NL, te koop bij 11 winkels, 440,-

EDIT: De JA versie heeft een Atom N280 als CPU, de JB versie een Atom N270 :)

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 10-03-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat heeft de zwarte N510 (XP-versie) eigenlijk voor buitenkant? Ik mag toch hopen op mat net als bij de witte...?

Hier een foto met een beschermsticker er nog op... dus kan het niet goed zien:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_m1GwLKaE07U/StsaF0VszAI/AAAAAAAAdIQ/n3TlmfcThl0/s640/SDC10795.JPG

Neigt naar glanzend? :S

[ Voor 49% gewijzigd door CLB op 10-03-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
CLB schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:30:

Wat is eigenlijk het verschil tussen de:
- pricewatch: Samsung N510-JA01NL, te koop bij 1 winkel, 499,-
- pricewatch: Samsung N510 JB01NL, te koop bij 11 winkels, 440,-

EDIT: De JA versie heeft een Atom N280 als CPU, de JB versie een Atom N270 :)
De -JB variant heeft de ION chipset (ipv ION LE), 5200mAh batterij, glossy scherm, N270 en een 640x480 webcam. Wordt enkel leverbaar in zwart.

En op je andere vraag: ja, de zwarte heeft een glossy zwarte achterkant van het scherm. Wel: krasbestendig en makkelijk schoon te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waaaaaaaaaaaaarom zo'n lelijke cover, dat is wel echt nasty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Nou nou, je kunt ook overdrijven hoor :P

Persoonlijk heb ik liever die metallic zwarte glossy achterkant dan een matte. Misschien iets meer vingerafdrukken, maar wel makkelijker schoon te krijgen dan een matte achterkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha gelukkig persoonlijke mening, maar ik vind 't echt spuug, maar dan ook spuuglelijk.
De binnenkant van de zwarte N510 is netjes, mat afgewerkt, mooie kleur, en dan zo'n ugly ass cover..

De witte N510's zijn gewoon overal hetzelfde, netjes mat, parelmoer and that's it..
Al iets bekend over die nieuwe N510's qua prijzen en dergelijke? N270 it was en de rest hetzelfde...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349875

Interessant verhaal. Heb dus hetzelfde scharnierprobleem met een zwarte XP-versie.
Samsung gebeld om de reparatie aan te melden.

De persoon die ik aan de lijn kreeg, vertelde me dat het een defect kon zijn door gebruik of een fabricagefout, en dat hij niet van deze fabricagefout van de N510 had gehoord, dus dat hij me weinig kans gaf.
In het ergste geval zouden ze me dus transport- en evt reparatiekosten in rekening brengen.

Klinkt dus erg al een klassieke afschrikmethode... "Dit kan je mogelijk geld gaan kosten, want we gaan het JOUW fout vinden". Super-classy gedrag dus van Samsung support. Not!

Knakker had natuurlijk wel mijn adres en naam verkeerd geschreven dus toen ik terugbelde, kreeg ik knakker 2 aan de lijn, die natuurlijk wel wist dat het een veelvoorkomend probleem is.

Kon me ook vertellen dat het niet specifiek 1 model (XP/Win7 of zwart/wit) was waarbij dit probleem ontstond, maar dat er van alles binnenkwam met het rotte klik-scharnier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het is het XP model van de eerste batch in zowel wit als zwart, that's it...
Latere batches van de XP modellen hebben dit niet meer en de Win7 modellen al helemaal niet =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 10:05
Zojuist de WD Scorpio Black 320GB ingebouwd. Werkt als een trein, sneller, meer opslag. De Samsung staat al 4 maanden 24 uur per dag aan en doet het voorbeeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn adapter was op vakantie overleden :S Het lampje deed het niet meer, dus zegt al genoeg. Ik had nog wel een auto lader, dus daar maar afentoe opgeladen.

Samsung bellen en jahoor, het hele aparaat moet dan natuurlijk worden opgestuurd. Belachelijk eigenlijk want met de laptop is niets mis. Ik heb zelf maar een replacement china versie gekocht, werkt prima. Rond de 25 euro was ik klaar.

Ik kan melden dat adapters voor de NC10 ook werken op de N510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Inderdaad, alle adapter van de NC10, N110, N120, N310, N130, N140, N510, N150 etc etc zijn identiek.

Oh, en de X120, X420 en X520 hebben ook dezelfde adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Laatst online: 17-06 15:57
ik ben die oc tuner aan het proberen, waar moet ik wat wil frequency en cpu ratie eigenlijk zeggen?
waar moet ik voor opletten als ik iets aanpas?

en wat moet ik verzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Uiteraard had ik een n510 uit de eerste batch en de afgelopen tijd begonnen de scharnieren toch echt goed stuk te raken. Daarvoor maar terugestuurd naar Samsung, zou 14 dagen duren, in 10 dagen terug. *O*

Echter is volgens mij is het beeldscherm overleden tijdens de reparatie, er zit een compleet nieuwe op. Laptop is echter wel dezelfde.
hurricurry schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:12:
ik ben die oc tuner aan het proberen, waar moet ik wat wil frequency en cpu ratie eigenlijk zeggen?
waar moet ik voor opletten als ik iets aanpas?
Advies: niet kloten als je er geen kaas van hebt gegeten. Als je wilt dat hij sneller wordt, zou ik eerst meer geheugen en een andere harde schijf (7200) inzetten.

[ Voor 0% gewijzigd door Cardinal op 29-04-2010 12:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Cardinal schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:52:

Echter is volgens mij is het beeldscherm overleden tijdens de reparatie, er zit een compleet nieuwe op. Laptop is echter wel dezelfde.
Ik ben even nieuwsgierig waarom je denkt dat het scherm zou zijn overleden?

Als de N510 wordt gerepareerd met dit probleem wordt normaal gesproken alle witte kunststof delen vervangen, kan het zijn dat je een nieuwe backcover hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nou het zou inderdaad kunnen zijn dat iemand mijn scherm heeft zitten boenen, want ik vond hem behoorlijk smerig worden en moest nog speciale schoonmaakmiddelen daarvoor halen.

Wat me overigens wel op is gevallen is dat mijn laptop opeens 512MB aan geheugen heeft ipv de 1 gig waarmee hij is weggezonden... 8)7 Iemand had hem op MAX SHARED memory gezet silly me |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 30-04-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:50
hebben jullie ook zo vreselijk veel laats van die abnormale slechte wifi prestaties niet te geloven om de paar min valt ie uit en dan weer aan :S en kwaliteit van de behuizing laten we het dan maar niet over houden wat een ellende dit is voor laatse samsung ooit. mijn andere oudere laptop valt nooit uit en die heeft een g verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoek is in het topic wat betreffende de behuizing misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 09:50
Dat weet ik die van mij is al gemaakt maar behuizing is nog steeds bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb echt 0 problemen met de wifi adapter gehad. Goed opgezocht welke je hebt en verschillende drivers geprobeerd? Zeker weten dat het niet aan je router ligt? Dat kan ook vaak de oorzaak zijn. Kijk bijvoorbeeld of het op je studie/werk wel stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Medetweakers,

Ik heb al een tijdje een N510 maar zit met de volgende vraag.
Als ik via de FN + F9 de wifi uitzet en daarna de laptop herstart dan staat mijn wifi gewoon weer aan.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi ook na een herstart dan uit blijft staan?
Ik wil de wifi namelijk uitzetten voordat ik het vliegtuig in ga en zorgen dat hij uit blijft als ik in het vliegtuig de laptop weer aanzet.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?

Thanx already!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Dan moet je even in de BIOS kijken. Daar staat een setting voor de wifi, en die staat standaard op "Always On", deze kun je ook op "Previous state" of iets dergelijks zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:27:
Dan moet je even in de BIOS kijken. Daar staat een setting voor de wifi, en die staat standaard op "Always On", deze kun je ook op "Previous state" of iets dergelijks zetten.
TOP!!!!
Dat was wat ik zocht
Dank je wel Arnoud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:27:
Net gedaan en getest en werkt helemaal naar wens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is er al wat bekend over nieuwere versies / opvolgers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga jij ooit nog wat kopen dan CLB of hou je het liever bij informatie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 20:05

Thomix

cAFFEÏNE!

Ik heb net mijn laptop terug, behuizing is eindelijk vervangen; binnen een week hadden ze het voor elkaar! Dus mocht jouw N510 het ook opgeven bij de scharnieren... Nu die van mijn vriendin nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 89531 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 01:17:
Ga jij ooit nog wat kopen dan CLB of hou je het liever bij informatie? :+
Ik koop genoeg hoor ;) Nieuwe notebook is in the house, nu nog 'n nieuwe netbook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben zelf ook op zoek naar een netbook en ik ben er bijna zeker van dat dit het gaat worden.
Als ik deze ga halen prop ik er direct een SSD (of de snelste 7200rpm) erin en een memory upgrade.

Nu lees ik alleen dat iedereen er max 2gb ram in stopt, maar ik kwam dit tegen op het samsung N510 forum:
This is a limitation of the Intel 945GSE and Via VX800 chipsets which are in most of the Samsung netbooks and the NC20 respectively. The MCP79 in the N510 doesn't seem to have the same limitation of 2GB per slot.
en het komt uit dit topic

Heeft iemand hier al 4gb geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, ik zie net dat deze netbook bijna nergens meer te koop is, of het is de versie met glanzend scherm. Is er dan al nieuws over een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Nee, geen directe opvolger in zicht.

Je zou eens naar de Samsung X125 kunnen kijken, maar ja, die heeft wel een glossy scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoi, ik heb al een tijdje een Samsung N510. Ik volg dit topic al een tijdje, voornamelijk over de kapotte behuizing.
Ik zelf heb er ook last van. Vorige week belde ik dus naar Samsung, maar de klantenservice wist dus niets over dit probleem, en zegt dat dit valt onder eigen verantwoording.

Ik heb duidelijk aangegeven dat er haarscheurtjes zijn ontstaan, en dat de scharnieren beginnen af te brokkelen. De persoon aan de helpdesk zei dat ik waarschijnlijk zelf zal moeten betalen voor de kosten. Netbook valt nog wel onder de garantie, aangeschafd in oktober 2009.

Is er iets wat ik kan doen zodat Samsung toch de netbook binnen garantie repareert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit topic linken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik had dus aangegeven dat er op de tweakers forum veel aandacht aan besteed is. De medewerker zei jaa, maar een forum is het vuilnisbelt van t internet, iedereen kan posten wat ie maar wilt.

iig nooit meer een samsung product voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen nog blij met zijn n510?

Mijn scharnier (gereviseerd) doet het nog steeds prima en de hardware ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Ik gebruik de mijne eigenlijk nooit meer, als ik al een 11.6" model mee neem is het de X120...

Iemand nog interesse in een exemplaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

arnoud_h schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:45:
Ik gebruik de mijne eigenlijk nooit meer, als ik al een 11.6" model mee neem is het de X120...

Iemand nog interesse in een exemplaar? :)
ik heb niks gezegd :> remove maar

[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 20-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 15:23
Ik heb sinds gister ook de N510.
Ik vindt het echt een heel "leuk" netbookje!
Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Maar.....................
Wanneer ik de N510 dan aansluit op mijn BEdraadnetwerk en via HDMI op mijn tv gaat het beeld ineens zwaar stotteren.
Is er iemand die me, stap voor stap, kan vertellen wát ik allemaal moet doen om géén gestotter meer te hebben?
Alvast bedankt voor de moeite.

[ Voor 6% gewijzigd door dspijkers op 29-03-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
dspijkers schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:12:
Ik heb sinds gister ook de N510.
Ik vindt het echt een heel "leuk" netbookje!
Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Wanneer ik de N510 dan aansluit op mijn BEdraadnetwerk en via HDMI op mijn tv gaat het beeld ineens zwaar stotteren.
Is er iemand die me, stap voor stap, kan vertellen wát ik allemaal moet doen om géén gestotter meer te hebben?
Alvast bedankt voor de moeite.
Kick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
En ivm met het uitblijven van een reactie :Z :

KICK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Beeld gaat zwaar stotteren.. Je bedoelt VLC? Heb je een ander pakket geprobeerd? En speel je de film vanaf de netbook af of een NAS?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
BtM909 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:25:
Beeld gaat zwaar stotteren.. Je bedoelt VLC? Heb je een ander pakket geprobeerd? En speel je de film vanaf de netbook af of een NAS?
"Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Alvast bedankt voor de moeite..
"

Zoals je ziet gebruik ik VLC player, een ander pakket heb ik nog niet geprobeerd. Heb je een suggestie?
Ik speel van af een NAS (vóór EN na het aansluiten op de TV).
Volgens mij gaat er iets niet goed wanneer de N510 iets moet gaan doen met de HDMI??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
Dit topic is, volgens mij, zo goed als dood.
Al weken wacht ik op hulp van mede tweakers maar ik denk dat niemand dit topic nog bekijkt.
Jammer :-( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
Hallo allemaal,

Ik heb ook een Samsung N510 Netbook. Ook bij mij zijn (gelukkig nu pas) de scharnieren gebroken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het best contact kan opnemen met Samsung? Naar ik heb begrepen zijn er mensen (hier op het forum) die eerder met dit bijltje hebben gehakt en misschien een snelle(re) weg weten

Bij voorbaat mijn dank!

• arnoud_h
Het snelste is 0900-SAMSUNG bellen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste