Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89531

Mijn adapter was op vakantie overleden :S Het lampje deed het niet meer, dus zegt al genoeg. Ik had nog wel een auto lader, dus daar maar afentoe opgeladen.

Samsung bellen en jahoor, het hele aparaat moet dan natuurlijk worden opgestuurd. Belachelijk eigenlijk want met de laptop is niets mis. Ik heb zelf maar een replacement china versie gekocht, werkt prima. Rond de 25 euro was ik klaar.

Ik kan melden dat adapters voor de NC10 ook werken op de N510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 20:50
Inderdaad, alle adapter van de NC10, N110, N120, N310, N130, N140, N510, N150 etc etc zijn identiek.

Oh, en de X120, X420 en X520 hebben ook dezelfde adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 15:57
ik ben die oc tuner aan het proberen, waar moet ik wat wil frequency en cpu ratie eigenlijk zeggen?
waar moet ik voor opletten als ik iets aanpas?

en wat moet ik verzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Uiteraard had ik een n510 uit de eerste batch en de afgelopen tijd begonnen de scharnieren toch echt goed stuk te raken. Daarvoor maar terugestuurd naar Samsung, zou 14 dagen duren, in 10 dagen terug. *O*

Echter is volgens mij is het beeldscherm overleden tijdens de reparatie, er zit een compleet nieuwe op. Laptop is echter wel dezelfde.
hurricurry schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:12:
ik ben die oc tuner aan het proberen, waar moet ik wat wil frequency en cpu ratie eigenlijk zeggen?
waar moet ik voor opletten als ik iets aanpas?
Advies: niet kloten als je er geen kaas van hebt gegeten. Als je wilt dat hij sneller wordt, zou ik eerst meer geheugen en een andere harde schijf (7200) inzetten.

[ Voor 0% gewijzigd door Cardinal op 29-04-2010 12:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Cardinal schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:52:

Echter is volgens mij is het beeldscherm overleden tijdens de reparatie, er zit een compleet nieuwe op. Laptop is echter wel dezelfde.
Ik ben even nieuwsgierig waarom je denkt dat het scherm zou zijn overleden?

Als de N510 wordt gerepareerd met dit probleem wordt normaal gesproken alle witte kunststof delen vervangen, kan het zijn dat je een nieuwe backcover hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Nou het zou inderdaad kunnen zijn dat iemand mijn scherm heeft zitten boenen, want ik vond hem behoorlijk smerig worden en moest nog speciale schoonmaakmiddelen daarvoor halen.

Wat me overigens wel op is gevallen is dat mijn laptop opeens 512MB aan geheugen heeft ipv de 1 gig waarmee hij is weggezonden... 8)7 Iemand had hem op MAX SHARED memory gezet silly me |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 30-04-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:02
hebben jullie ook zo vreselijk veel laats van die abnormale slechte wifi prestaties niet te geloven om de paar min valt ie uit en dan weer aan :S en kwaliteit van de behuizing laten we het dan maar niet over houden wat een ellende dit is voor laatse samsung ooit. mijn andere oudere laptop valt nooit uit en die heeft een g verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zoek is in het topic wat betreffende de behuizing misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 09:02
Dat weet ik die van mij is al gemaakt maar behuizing is nog steeds bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb echt 0 problemen met de wifi adapter gehad. Goed opgezocht welke je hebt en verschillende drivers geprobeerd? Zeker weten dat het niet aan je router ligt? Dat kan ook vaak de oorzaak zijn. Kijk bijvoorbeeld of het op je studie/werk wel stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 16:43
Medetweakers,

Ik heb al een tijdje een N510 maar zit met de volgende vraag.
Als ik via de FN + F9 de wifi uitzet en daarna de laptop herstart dan staat mijn wifi gewoon weer aan.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de wifi ook na een herstart dan uit blijft staan?
Ik wil de wifi namelijk uitzetten voordat ik het vliegtuig in ga en zorgen dat hij uit blijft als ik in het vliegtuig de laptop weer aanzet.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?

Thanx already!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Dan moet je even in de BIOS kijken. Daar staat een setting voor de wifi, en die staat standaard op "Always On", deze kun je ook op "Previous state" of iets dergelijks zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:27:
Dan moet je even in de BIOS kijken. Daar staat een setting voor de wifi, en die staat standaard op "Always On", deze kun je ook op "Previous state" of iets dergelijks zetten.
TOP!!!!
Dat was wat ik zocht
Dank je wel Arnoud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
arnoud_h schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:27:
Net gedaan en getest en werkt helemaal naar wens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is er al wat bekend over nieuwere versies / opvolgers...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga jij ooit nog wat kopen dan CLB of hou je het liever bij informatie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 20:05

Thomix

cAFFEÏNE!

Ik heb net mijn laptop terug, behuizing is eindelijk vervangen; binnen een week hadden ze het voor elkaar! Dus mocht jouw N510 het ook opgeven bij de scharnieren... Nu die van mijn vriendin nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 89531 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 01:17:
Ga jij ooit nog wat kopen dan CLB of hou je het liever bij informatie? :+
Ik koop genoeg hoor ;) Nieuwe notebook is in the house, nu nog 'n nieuwe netbook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben zelf ook op zoek naar een netbook en ik ben er bijna zeker van dat dit het gaat worden.
Als ik deze ga halen prop ik er direct een SSD (of de snelste 7200rpm) erin en een memory upgrade.

Nu lees ik alleen dat iedereen er max 2gb ram in stopt, maar ik kwam dit tegen op het samsung N510 forum:
This is a limitation of the Intel 945GSE and Via VX800 chipsets which are in most of the Samsung netbooks and the NC20 respectively. The MCP79 in the N510 doesn't seem to have the same limitation of 2GB per slot.
en het komt uit dit topic

Heeft iemand hier al 4gb geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, ik zie net dat deze netbook bijna nergens meer te koop is, of het is de versie met glanzend scherm. Is er dan al nieuws over een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Nee, geen directe opvolger in zicht.

Je zou eens naar de Samsung X125 kunnen kijken, maar ja, die heeft wel een glossy scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoi, ik heb al een tijdje een Samsung N510. Ik volg dit topic al een tijdje, voornamelijk over de kapotte behuizing.
Ik zelf heb er ook last van. Vorige week belde ik dus naar Samsung, maar de klantenservice wist dus niets over dit probleem, en zegt dat dit valt onder eigen verantwoording.

Ik heb duidelijk aangegeven dat er haarscheurtjes zijn ontstaan, en dat de scharnieren beginnen af te brokkelen. De persoon aan de helpdesk zei dat ik waarschijnlijk zelf zal moeten betalen voor de kosten. Netbook valt nog wel onder de garantie, aangeschafd in oktober 2009.

Is er iets wat ik kan doen zodat Samsung toch de netbook binnen garantie repareert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit topic linken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik had dus aangegeven dat er op de tweakers forum veel aandacht aan besteed is. De medewerker zei jaa, maar een forum is het vuilnisbelt van t internet, iedereen kan posten wat ie maar wilt.

iig nooit meer een samsung product voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen nog blij met zijn n510?

Mijn scharnier (gereviseerd) doet het nog steeds prima en de hardware ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Ik gebruik de mijne eigenlijk nooit meer, als ik al een 11.6" model mee neem is het de X120...

Iemand nog interesse in een exemplaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

arnoud_h schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:45:
Ik gebruik de mijne eigenlijk nooit meer, als ik al een 11.6" model mee neem is het de X120...

Iemand nog interesse in een exemplaar? :)
ik heb niks gezegd :> remove maar

[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 20-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 15:23
Ik heb sinds gister ook de N510.
Ik vindt het echt een heel "leuk" netbookje!
Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Maar.....................
Wanneer ik de N510 dan aansluit op mijn BEdraadnetwerk en via HDMI op mijn tv gaat het beeld ineens zwaar stotteren.
Is er iemand die me, stap voor stap, kan vertellen wát ik allemaal moet doen om géén gestotter meer te hebben?
Alvast bedankt voor de moeite.

[ Voor 6% gewijzigd door dspijkers op 29-03-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
dspijkers schreef op zondag 27 maart 2011 @ 09:12:
Ik heb sinds gister ook de N510.
Ik vindt het echt een heel "leuk" netbookje!
Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Wanneer ik de N510 dan aansluit op mijn BEdraadnetwerk en via HDMI op mijn tv gaat het beeld ineens zwaar stotteren.
Is er iemand die me, stap voor stap, kan vertellen wát ik allemaal moet doen om géén gestotter meer te hebben?
Alvast bedankt voor de moeite.
Kick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
En ivm met het uitblijven van een reactie :Z :

KICK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Beeld gaat zwaar stotteren.. Je bedoelt VLC? Heb je een ander pakket geprobeerd? En speel je de film vanaf de netbook af of een NAS?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
BtM909 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:25:
Beeld gaat zwaar stotteren.. Je bedoelt VLC? Heb je een ander pakket geprobeerd? En speel je de film vanaf de netbook af of een NAS?
"Na installatie van de laatste drivers (van de Nvidia site) en VLC player speelt hij zelfs 1080p.
Alvast bedankt voor de moeite..
"

Zoals je ziet gebruik ik VLC player, een ander pakket heb ik nog niet geprobeerd. Heb je een suggestie?
Ik speel van af een NAS (vóór EN na het aansluiten op de TV).
Volgens mij gaat er iets niet goed wanneer de N510 iets moet gaan doen met de HDMI??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
Dit topic is, volgens mij, zo goed als dood.
Al weken wacht ik op hulp van mede tweakers maar ik denk dat niemand dit topic nog bekijkt.
Jammer :-( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dspijkers
Hallo allemaal,

Ik heb ook een Samsung N510 Netbook. Ook bij mij zijn (gelukkig nu pas) de scharnieren gebroken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het best contact kan opnemen met Samsung? Naar ik heb begrepen zijn er mensen (hier op het forum) die eerder met dit bijltje hebben gehakt en misschien een snelle(re) weg weten

Bij voorbaat mijn dank!

• arnoud_h
Het snelste is 0900-SAMSUNG bellen.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste