panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Zie je DM, astenblaft, veel plezier ermeeRye schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 02:19:
Nou, ik zou er wel graag eentje willen.
Alvast merci
Ik had een betaling proberen te doen via Click&Buy, deze heb ik tijdens het internetbankieren process afgesloten.Vuurvli3gje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 05:21:
[...]
Hoe heb je dit precies gedaan?
Ik zou ook graag deelnemen aan deze BETA test voordat ik de game "echt" ga pre-orderen.
Ik heb pre-order geclick op die site, dan alle gegevens ingevuldt, bij betaling heb ik gekozen voor pay-pal.
dan als je eenmaal wat pagina's verder bent en bij die paypal pagina komt waar je moet inloggen op je paypal en alles, heb ik onderaan "terug naar pagina (of iets degerlijks)" geclickt. dan kom je terug op de eastore site en zegtie dat je betaling nog niet voltooid is. maar ik heb tot op heden geen geen key mogen ontvangen, dus ik wou even kijken of ik het goed deed.
Edit:
Oh je moet natuurlijk eerst echt orderen en betalen en dan weer annuleren zodat je je geld terug krijgt?
Ik zou dit best willen doen maar heb helaas geen credit card.
Geen idee, had hem gisteren om 19:34 binnengekregen, en dat pre-order process had ik een paar dagen geleden gedaan.madmaus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:53:
[...]
ff kijken of dat werkt![]()
Hoe lang duurde het voordat je je beta key in je email kreeg?
Iedereen zit nu volgens mij de EA store als een gek op te zoeken
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Wrong!Jeffrey0416 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:21:
EA canceld je code als je pre order niet meer open staatJe moet strax met het ea account waar je op de beta met inlogt van de pre order de beta key zegmaar valideren. Tenminste dit soort streken doen ze vaker
Mail van EA:
Voer tijdens de aanmeldingsprocedure de unieke bètacode voor de pc-versie in om je deelname aan de bèta te verifiëren. Zonder verificatie kun je niet spelen en geen toegang krijgen tot multiplayermenu's.
*Na gebruik wordt de code gekoppeld aan je EA-account en is deze niet meer geldig voor nieuwe registraties.
Op de FAQ van het Steam BBC:2 forum valt te lezen dat:Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:48:
[...]
Wanneer worden de files vrijgegeven? Kan de client nou door iedereen van Steam gedownload worden? Of alleen wie gepreordered hebben bij Steam?
- de Beta key pas wordt vrijgegeven zodra de BBC:2 demo in je download lijst staat.
- de Demo wordt vrijgegeven vanaf 18:00 (Tijdzone Amsterdam, Parijs)
Dus diegene die, net zoals ik, bij Steam hebben pre-ordered moeten nog ff tot vanavond wachten.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
XboxLive: Dave 130R
Wrong!Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:24:
[...]
Wrong!
Mail van EA:
Voer tijdens de aanmeldingsprocedure de unieke bètacode voor de pc-versie in om je deelname aan de bèta te verifiëren. Zonder verificatie kun je niet spelen en geen toegang krijgen tot multiplayermenu's.
*Na gebruik wordt de code gekoppeld aan je EA-account en is deze niet meer geldig voor nieuwe registraties.
Ze kunnen in je account de beta onschadelijk maken, zodat je in de beta niet meer kan inloggen.
Verwijderd
OfficialBFBC2
Surprise news coming today besides the Beta & more exciting than the iPad, I suggest keeping an eye out at Battlefield.com!
Meer info over Battlefield 3? Eindelijk een release date voor Battlefield 1943 voor de PC? De patch voor Battlefield 2142 (1.51) komt uit? Ze kondigen Bad Company 2 DLC of Add-on alvast aan?Donnie schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:18:
Ben benieuwd wat ze hier mee bedoelen op de bfbc2 twitter:
OfficialBFBC2
Surprise news coming today besides the Beta & more exciting than the iPad, I suggest keeping an eye out at Battlefield.com!
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Wat Stewie eerder vandaag heeft gezegdH3llSiNG schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:22:
[...]
Meer info over Battlefield 3? Eindelijk een release date voor Battlefield 1943 voor de PC? De patch voor Battlefield 2142 (1.51) komt uit? Ze kondigen Bad Company 2 DLC of Add-on alvast aan?
Owja wat dan, ik zie niks bijzonders in zijn posts. Xbox en Ps3 demo bedoel je? Was toch al bekend?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
kuch BETA KEYS kuchH3llSiNG schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:
[...]
Owja wat dan, ik zie niks bijzonders in zijn posts. Xbox en Ps3 demo bedoel je? Was toch al bekend?
Daar bedoelen ze denk ik mee dat het niks met de beta te doen heeft. Maarja genoeg slow-chatSurprise news coming today besides the Beta
Is er eigenlijk een bfbc2 irc channel van tweakers?
ook gehoord van invites?Earzz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:29:
Nou als iemand nog een beta over heeft hoor ik het graag, ik heb er zelf al een maar ik probeer er een te bemachtigen voor een vriend van mij die langdurig in de ziektewet zit.
je kan (lees ergens hierboven) 10 mensen inviten voor de beta (dus niet het originele spel)

Lol, wat denk je zelf? Heel Europa begint om 18:00 met downloaden, als iedereen al de downloadlinks kan aanklikken dan, want het kan ook best zijn dat die site uit het mailtje vanaf 17:45 al op zijn gat ligt en tot morgen ergens onbereikbaar blijft.peakaboo schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:43:
Ben benieuwd hoe dat gaat vanavond op steam met downloadenHoop niet weer van die dl speeds van 20 kb/sec..
Ik hoop dat ze genoeg server/uploadcapaciteit beschikbaar hebben. Want ik wil vanavond toch ook wel kunnen gamen!
De Beta client heet bij Fileplanet zo:
bfbc2_pc_closedbeta_rc1_511270_client
Eerste PC Beta Video:
Ik lees ook overal dat er maar 24 servers open staan op het moment, als dat zo blijft word het dringen. Misschien weet onze server-insider Stewie meer?
[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 28-01-2010 11:12 ]
Ikzelf heb een beta via play.com dus dat verhaal gaat voor mij helaas niet op.ApC_IcE schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:43:
[...]
ook gehoord van invites?
je kan (lees ergens hierboven) 10 mensen inviten voor de beta (dus niet het originele spel)
XboxLive: Dave 130R
Als het goed is worden ze vandaag verzonden.
Edit: http://www.12game.com/PC_...efield_Bad_Company_2.aspx
[ Voor 24% gewijzigd door Fuzzynl op 28-01-2010 11:01 ]
Mja dat hoop ik niet dan. Anders kan ik me altijd nog vermaken met Mass Effect 2 en als ik het écht niet uithoudt koop ik hem wel op steam.rgras schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:43:
[...]
Wrong!
Ze kunnen in je account de beta onschadelijk maken, zodat je in de beta niet meer kan inloggen.
PC moet nog even wachten
Dit staat ook op de website van 12game.com sinds vandaag:Lizardz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:10:
Ik heb nog geen key ontvangen van 12game.
"De codes worden 28 januari verstuurd, zodra de website voor de beta life staat. (in de middag)"
wordt dus de hele middag de mailbox in de gaten houden
Ok bedankt, dat had ik nog niet gezien. Hij zal wel rond de avond komen dan denk ik.Hogader schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:27:
[...]
Dit staat ook op de website van 12game.com sinds vandaag:
"De codes worden 28 januari verstuurd, zodra de website voor de beta life staat. (in de middag)"
Ik heb 'm ook per ongeluk besteld.. KLikte te snel door paypal..SiemPie999 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:31:
[...]
Door jou heb ik zojuist BC2 perongeluk besteld in de EA-store. Nederlandse krent die ik ben ook![]()
Gelukkig maar dat het te annuleren is binnen 14 dagen. En nu heb ik wel mooi een beta key
Maar geen beta-key... Krijg je die gelijk offe?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Hmm wellicht ook is even voor de Xbox proberen.. ondanks dat ik hem toch al ge-preorderd heb op de pc!Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!!
HOI.
Verwijderd
UBERNESS!!!! Straks maar spelen op de XBOX dan!H3llSiNG schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:26:
De XBOX360 Demo staat op Marketplace.. Have fun!
PC moet nog even wachten
Maar ik moet hem op de PC hebben!!
Kijk in de EA-store naar je recente bestellingen, daar moet die ergens staan.Daywalk3r schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:30:
[...]
Ik heb 'm ook per ongeluk besteld.. KLikte te snel door paypal..
Maar geen beta-key... Krijg je die gelijk offe?
Staat niets.SiemPie999 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:39:
[...]
Kijk in de EA-store naar je recente bestellingen, daar moet die ergens staan.
Paypal heeft betaling wel bevestigd.
Verwijderd
Al mauwen voordat de beta online is op Steam. Goeie zaakSgtCaffran schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:40:
Waarom laten ze de mensen op steam de beta niet pre loaden? Nu komt er echt enorme vertraging om 18:00 vanavond!

Begin je download rond 19:00 en dan zal je zien dat het wel meevalt allemaal.
Edit: Pre-loading van BC2 is niet Steam zijn schuld eh. De overeenkomst tussen Steam en EA/Dice heeft daar te lang voor geduurd volgens bronnen. Daarom duurde het ook zolang voordat BC2 te pre-orderen was via Steam.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 11:45 ]
Bedankt voor uw email. Wij hebben inmiddels de Beta keys voor Battlefield Bad Company (PC) in bezit. Deze worden automatisch verstuurd naar iedereen die een pre-order heeft geplaatst. Deze keys worden echter nog niet verstuurd omdat de site voor de Beta nog niet online staat. Zodra deze site online staat, dat zal in de middag zijn, worden de keys verstuurd met de informatie waar de beta kan worden gedownload.Hogader schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:27:
[...]
Dit staat ook op de website van 12game.com sinds vandaag:
H3llSiNG schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:26:
De XBOX360 Demo staat op Marketplace.. Have fun!
PC moet nog even wachten
Ik hem ook daar besteld, eerst dacht ik wel te kunnen wachten maar het begon toch te hard te kriebelen om te bestellen voor maar 6 euro meer dan de goedkoopste en dan met beta.Fuzzynl schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:00:
Ik heb hem zojuist besteld bij 12game voor 39,95 incl. beta key
Als het goed is worden ze vandaag verzonden.
Edit: http://www.12game.com/PC_...efield_Bad_Company_2.aspx
Eigenlijk is het fuzzy's schuld dat ik besteld heb
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
OfficialBFBC2
Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!!
Mja, EA heeft natuurlijk liever z'n eigen Download rommel programma dat Steam.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:42:
[...]
Al mauwen voordat de beta online is op Steam. Goeie zaak.
Begin je download rond 19:00 en dan zal je zien dat het wel meevalt allemaal.
Edit: Pre-loading van BC2 is niet Steam zijn schuld eh. De overeenkomst tussen Steam en EA/Dice heeft daar te lang voor geduurd volgens bronnen. Daarom duurde het ook zolang voordat BC2 te pre-orderen was via Steam.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ok gevonden.Daywalk3r schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:41:
[...]
Staat niets.
Paypal heeft betaling wel bevestigd.
Mail gestuurd om te annuleren.
Verwijderd
Waarom bieden ze het nu dan op Steam aan?Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:49:
[...]
Mja, EA heeft natuurlijk liever z'n eigen Download rommel programma dat Steam.
Steam is de meest gebruikte online "webshop" voor games ter wereld.
Staat als het goed is in je gamelijst al.Daywalk3r schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:56:
Als je hem via steam hebt besteld.. Waar vind je dan die beta-key? Een maat van me zoekt dat.
Waarschijnlijk omdat veel mensen dat voorstelden, niet omdat EA dat zo graag wil.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Waarom bieden ze het nu dan op Steam aan?![]()
Steam is de meest gebruikte online "webshop" voor games ter wereld.
[ Voor 39% gewijzigd door Phyxion op 28-01-2010 11:57 ]
Demo's sorteren op B ( alfabet ), staat nog niet tussen de populaire en nieuwe lijstjes.monnick schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
Ik zie geen demo op de Xbox 360 hoor...? Heb je daar een key voor nodig?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
PSN id: GG--77
Volgens: http://marketplace.xbox.c...0-9115-d802454108a8/?of=1monnick schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
Ik zie geen demo op de Xbox 360 hoor...? Heb je daar een key voor nodig?
Moet ie er inderdaad zijn
Verwijderd
Dat denk ik zo zeer niet, EA bied al enige tijd games aan via Steam.Phyxion schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:57:
[...]
Waarschijnlijk omdat veel mensen dat voorstelden, niet omdat EA dat zo graag wil.
Doen ze hoogstwaarschijnlijk om extra te kunnen cashen op Steam gebruikers.
Ik ken genoeg mensen die alleen via Steam hun games bestellen.
Inderdaad! Had hem zelf nog niet gezien. Wordt nu gedownloadPannekoek81 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:59:
[...]
Volgens: http://marketplace.xbox.c...0-9115-d802454108a8/?of=1
Moet ie er inderdaad zijn
Dan wacht ik nog wel even.
Tierelier
Damn ze gaven hier 3000 key's weg. Fuckin te laat

Op steam wel te verstaan .
[ Voor 11% gewijzigd door MaFFia op 28-01-2010 12:46 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Beste,
dank je wel om ons te contacteren.
Jammer genoeg kan Game Mania deze keer geen beta keys uitdelen voor de PC versie. We kunnen je hiermee dus niet helpen.
Met vriendelijke groeten,
Yves LeysenGame Mania Klantendienst
Verwijderd
( xbox 360 btw )
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Same here @Davey , jammer dat we hem niet alvast kunnen pre-loaden en of downloaden.
Dan maar even m'n 360 aan knallen.
Life is complicated
Jawel, die krijg je nog wel zolang de BETA er ook staat bij Steam.rhermans schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:46:
Als ik om 5 uur zou pre-orderen aangezien ik nu op men werk zit , zou ik dan nog een key krijgen denk je ?
Op steam wel te verstaan .
Hoe dan ook, ik heb mijn key ook mogen ontvangen voor de beta. Nu nog een downloadlink. Ik hoorde dat sommige mensen al de client hadden gedownload, maar de link werkte nu niet meer. Iemand al een backup gevonden?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Is een sneeuwmap ofzoiets? Verder weinig info volgens mij.jagermeister schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:17:
Is er ergens map info te vinden over de map die ze in de PC beta hebben gepropt?
Verwijderd
Deze snow map is het. Vinden jullie trouwens niet dat de Blackhawk en beetje ''nep'' overkomt. Ik bedoel, het heeft niet de BF2 Blackhawk feeling voor mij. Die voelde zwaar aan maar hier stijgt ie op alsof het een zakdoekje in de wind is. Of geen ik mijn oordeel te snel hier?
[ Voor 6% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-01-2010 13:24 ]
Ga natuurlijk wel op de PC spelen.
Hopelijk is de BC2 demo langer dan BF1943 daar had je maar beperkte speeltijd.
Hmm.. BF:BC1 dejavu. Ziet er exact hetzelfde uit dit. Zelfde bouwketen. Terrein ziet er vrijwel hetzelfde uit. Ach ja... zie het vanavond met eigen ogen. Ik ga me iig gewoon vermaken.Omnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:23:
http://www.youtube.com/watch?v=v-tlrAuKFCk
Deze snow map is het. Vinden jullie trouwens niet dat de Blackhawk en beetje ''nep'' overkomt. Ik bedoel, het heeft niet de BF2 Blackhawk feeling voor mij. Die voelde zwaar aan maar hier stijgt ie op alsof het een zakdoekje in de wind is. Of geen ik mijn oordeel te snel hier?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
@Stewie: Uploaden jullie die files @ i3d?
Misschien brengt dit het Battlefield 2 gevoel terug op de P.C
Life is complicated
edit:
Ik zie het wel, heb hem gepreorderd bij Steam
[ Voor 18% gewijzigd door codex op 28-01-2010 13:50 ]
Als het enigszins lijkt op BC1, reken er dan maar op dat het BF2 gevoel terugkomt.W1ckeD schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:40:
Ik hoop vandaag toch de Beta zien te verschijnen in Steam na dat filmpje gezien te hebben, het ziet er echt wreed uit en kan niet wachten om te gaan fraggen.
Misschien brengt dit het Battlefield 2 gevoel terug op de P.C
We zullen het alleen met max. 32 players moeten doen, maar dat vind ik niet eens zo heel erg. BF2 was vaak een chaos met 64 spelers.
Haha yeah true, dat filmpje gezien en ben al helemaal hyped haha.jagermeister schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:48:
[...]
Als het enigszins lijkt op BC1, reken er dan maar op dat het BF2 gevoel terugkomt.![]()
We zullen het alleen met max. 32 players moeten doen, maar dat vind ik niet eens zo heel erg. BF2 was vaak een chaos met 64 spelers.
Veel van mijn vrienden halen hem op de Playstation 3, maar daar speel ik wel MAG op, Battlefield = P.C.
Kom op Steam, hoe lang nog!
Life is complicated
Probeer de 4ghz te halen. Alhoewel ik ook twijfel of m'n e53004ghz al het physics geweld zal trekken. GTX260 moet wel voldoende zijn imo.reemprive schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:46:
Gaat mijn overclockte E5200(3,5 ghz) dit trekken denken jullie? Ik heb er nu een 4850 in zitten, maar hang er sowieso een 5850 in.
edit:
Ik zie het wel, heb hem gepreorderd bij Steam
Of zijn er verloopstukjes te krijgen en zo ja, werkt dat een beetje?
En 64 spelers die gebouwen op gaan blazen klinkt ook niet zo handig.jagermeister schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:48:
[...]
Als het enigszins lijkt op BC1, reken er dan maar op dat het BF2 gevoel terugkomt.![]()
Ik wacht even op mijn salaris met pre-orderen, tot die tijd speel ik wel MW2 of de open beta
[ Voor 3% gewijzigd door Dorest0rm op 28-01-2010 14:01 ]
Uh.. jaOmnyakom1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:59:
Hoe doe je dat dan? Als je eruit stapt grijp je dan meteen naar je toetsenbord?

http://forums.steampowere...hp?p=13232760&postcount=3W1ckeD schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:50:
[...]
Haha yeah true, dat filmpje gezien en ben al helemaal hyped haha.
Veel van mijn vrienden halen hem op de Playstation 3, maar daar speel ik wel MAG op, Battlefield = P.C.
Kom op Steam, hoe lang nog!
Thanks man, awesome!
Life is complicated
Nee vroeg ik me af, wellicht schaf ik dan ook een controllertje aan als dat werkt
Als je straks je tweede hebt, mag ik die dan?
Komt er een open beta voor de pc dan?Dorest0rm schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:01:
[...]
Ik wacht even op mijn salaris met pre-orderen, tot die tijd speel ik wel MW2 of de open beta
Ik ben echt heel benieuwd naar dit spel. Maar ik wil hem liever niet Pre-orderen, heb geen zin in weer een miskoop ala MW2.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Beta is 1 map/1 mode en kan dus niet aangepast wordenH3llSiNG schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:57:
Ik lees ook overal dat er maar 24 servers open staan op het moment, als dat zo blijft word het dringen. Misschien weet onze server-insider Stewie meer?
Sure! DMEarzz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:51:
[...]
Hey Stewie, een beetje offtopic maar heeft I3D toevallig interesse om hun server aanbod uit te breiden naar Dublin?
Jep, 2 gbit capaciteit ervoor gereserveerdLukosje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:35:
Volgende probleem: Waar is de beta te downloaden?
@Stewie: Uploaden jullie die files @ i3d?
Wij geven vandaag 10k beta keys weg op http://www.badcompany2.com en www.i3d.net
[ Voor 32% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-01-2010 14:24 ]
Is er al meer bekend van de tijd? Sommige mensen hebben de files al lees is, waarom wordt ie niet gewoon nu gepost dan?
5min PC gameplay
wat is de code ook alweer voor youtube filmpjes?
Of bedoel je om hem hier te posten?
[ Voor 42% gewijzigd door Deagle op 28-01-2010 14:32 ]
Om hem hier te posten jaDeagle schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:31:
&fmt=22 voor hd en 18 voor hq
Of bedoel je om hem hier te posten?
"Wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass wir weitere Informationen zur 'Battlefield: Bad Company 2' PC Beta erhalten haben.
Die Beta wird am 28. Januar 2010 um circa 18:00 Uhr mitteleuropäischer Zeit starten. Den Client für die Beta können Sie auf verschiedenen Partnerseiten und auf Steam herunterladen".
Iemand was je al voor.asskicker2 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:17:
[...]
Als je straks je tweede hebt, mag ik die dan?
Verwijderd
Als je een key wilt, moet je hier wezen
Zelf heb ik ge-preordered via steam, dus ik zit niet in nood. Maar ik heb genoeg vrienden die wel graag een key willen
Dit topic is gesloten.
Vragen om betakeys is, net als melden dat je er één bemachtigd hebt, niet nodig. Uitdelen is prima, maar laat eventuele verdere communicatie buiten het topic om plaatsvinden. Ook andere loze replies mogen achterwege blijven.