Ik heb net nokia gebeld. Toestel is vertraagd tot eind november en verwachten begin december te leveren. Ik hang nu aan de lijn met belcompany
Anoniem: 324128
Belcompany: we verwachten hem ongeveer 16 november. Dat word dus nog ff geduld hebben. Ach ja: ben toch al bezig met wachten op de firmware voor mijn N97. Dit kan er nog wel even bij dan.
Ik zou willen dat ik telefoonwinkels had, dan had ik grof geld aan je verdient.Anoniem: 324128 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:00:
Is eigenlijk inderdaad wel erg. Ik heb net 2 weken een N97 en kan nu al niet meer wachten op de N900. Daar gaat mijn geldHeb de N97 simvrij gekocht en ga dat bij de N900 ook doen.
Doe mij maar wachten totdat er een echt goede aanbieding komt. Geduld loont vaak...
vrede in rust
Weet iemand een Sim-only abbonement + internet wat goedkoper is + toestel bij expansys dan wanneer ik het toestel bij Studentmobiel bestel? Ik vraag dit omdat het via studentmobiel nog even duurt voordat ik het toestel zou ontvangen en bij Expansys komt het toestel deze week al. Op dit moment kom ik niet verder dat het goedkoper is om de N900 met abonnement te kopen. Weet iemand een Sim-only aanbieding + N900 wat goedkoper is dan studentmobiel? Het zou mooi zijn als ik er een zou vinden en deze week misschien al van de N900 zou kunnen genieten
beste mensen als jullie voor goedkoop gaan kijk dan ook goed welke provider SKYPE toestaat
dat kan een helehoop schelen met je bel gebruik
zover ik weet is dat nu hoofdzakenlijk t.mobile
wie weer er meer over welke providers met een goede dekking dit ook toe staan
dat kan een helehoop schelen met je bel gebruik
zover ik weet is dat nu hoofdzakenlijk t.mobile
wie weer er meer over welke providers met een goede dekking dit ook toe staan
Anoniem: 217295
Ik snap dat dus niet he,de ene shop beweerd hem deze week binnen te hebben en de andere half november,is het nu zo moeilijk voor Nokia om nu eens voor 1x de deadline te halen?
Anoniem: 111759
gelukkig, ik ben niet de enige die zo gek is........Anoniem: 324128 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:00:
Is eigenlijk inderdaad wel erg. Ik heb net 2 weken een N97 en kan nu al niet meer wachten op de N900. Daar gaat mijn geldHeb de N97 simvrij gekocht en ga dat bij de N900 ook doen.
Hier net het zelfde de N97 is 2 maanden oud,en ik wil nu echt wel de N900 in mijn handen hebben.Anoniem: 111759 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:37:
[...]
gelukkig, ik ben niet de enige die zo gek is........
Bron: expansys.nlNokia N900 Media Tablet
* Op voorraad bij onze leverancier - 2 Dagen
Zou dat waar kunnen zijn!?
Heb een emailtje naar expansys verstuurd. Wacht op antwoord.
Zal wel niet waar zijn. Heb nog wat slechter nieuws. Heb net ook met mobicall contact gehad. Zij verwachten de N900 in week 50.
Uit het topic: Nokia N900 RX-51 Smartphone Internet tabletAnoniem: 217295 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:20:
[...]
Ik heb vandaag nog met expansys gebeld en ze verwachte vandaag of vrijdag een lading,ik ben dus benieuwd.
Tja, mij lijkt me mocht het verhaal van Expansys kloppen, waarom het andere bedrijven het dan niet lukt? en zelf Nokia niet..
Ik had expansys ook al gemailed.
Deze meldde terug dat ze verwachtte dat ze de toestel verwachten in week 48.
Ik had ook een exemplaar besteld via Ebay via ukingofgadgets.
Ook zij waren in afwachting van Nokias besluit om te verschepen.
Het begon op due19 october
toen werd het een week vertraagd door "Firmware issues".
en de 27e werd week 48.
ook in engeland is het wachten geblazen.
ik heb de mijne al geannuleerd de leverancier was hier gelukkig heel makkelijk in.
Wanneer hij weer te bestellen is bestel ik hem wel weer. ben het wachten meer dan zat.
Firmware updates kan je altijd later nog releasen
Nokia faalt als een gek hier.....
Deze meldde terug dat ze verwachtte dat ze de toestel verwachten in week 48.
Ik had ook een exemplaar besteld via Ebay via ukingofgadgets.
Ook zij waren in afwachting van Nokias besluit om te verschepen.
Het begon op due19 october
toen werd het een week vertraagd door "Firmware issues".
en de 27e werd week 48.
ook in engeland is het wachten geblazen.
ik heb de mijne al geannuleerd de leverancier was hier gelukkig heel makkelijk in.
Wanneer hij weer te bestellen is bestel ik hem wel weer. ben het wachten meer dan zat.
Firmware updates kan je altijd later nog releasen
Nokia faalt als een gek hier.....
Geachte klant,
Er is inderdaad een grote kans dat het niet op de opgegeven datum geleverd wordt, ons leverancier krijgt geen informatie van Nokia. We zouden u adviseren om te wachten voor dat u overgaat tot een bestelling, als u zit dat het op voorraad is dan pas bestellen.
Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!
Met vriendelijke groeten,
De eXpansys Benelux Klanten Service
HTC & Parrot Partner
Er is inderdaad een grote kans dat het niet op de opgegeven datum geleverd wordt, ons leverancier krijgt geen informatie van Nokia. We zouden u adviseren om te wachten voor dat u overgaat tot een bestelling, als u zit dat het op voorraad is dan pas bestellen.
Hopend u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht dat niet het geval zijn, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Bedankt voor het kiezen voor eXpansys!
De eXpansys Benelux Klanten Service
HTC & Parrot Partner
Ja ik vrees er ook voor,maar gisteren aan telefoon vertelde een medewerker dat het toestel eind deze week te krijgen zou zijn.
Maja bovenstaande mail ontkent dat dan weer
Anoniem: 60914
Bij expansys staat de N900 nu ook op 14 novemberAnoniem: 217295 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:15:
Ja ik vrees er ook voor,maar gisteren aan telefoon vertelde een medewerker dat het toestel eind deze week te krijgen zou zijn.
Alleen T-Mobile staat VoIP toe op haar bel/internet abbo's. Bij zowel KPN, Hi en Vodafone staat het in de Fair Use Policy dat VoIP niet toegestaan is.
Anoniem: 81768
Bij VF heb je inmiddels ook een apart abonement dat voip toelaat. kost je 15eu p/m volgens mij. Denk dat de rest vd providers ook wel snel zal volgen met soortgelijk concept.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 81768 op 30-10-2009 10:54 ]
Die kost 35,- of 15,- afhankelijk van het voice abonnement wat je hebt. Als je dus een goedkoep abonnement hebt betaal je 25 euro extra om VoiP te mogen doen. Voor mij gaat dit de reden worden om naar T-Mobile over te stappen, als ze iets verkopen als 'Internet' dan moet het ook internet zijn.Anoniem: 81768 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:53:
Bij VF heb je inmiddels ook een apart abonement dat voip toelaat. kost je 15eu p/m volgens mij. Denk dat de rest vd providers ook wel snel zal volgen met soortgelijk concept.
Verhip, je hebt gelijk! Heeft me wel wat zoeken gekost, want heel duidelijk is de website van VF niet echt. Link: Vodafon Internet Totaal BloxAVee schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:26:
[...]
Die kost 35,- of 15,- afhankelijk van het voice abonnement wat je hebt. Als je dus een goedkoep abonnement hebt betaal je 25 euro extra om VoiP te mogen doen. Voor mij gaat dit de reden worden om naar T-Mobile over te stappen, als ze iets verkopen als 'Internet' dan moet het ook internet zijn.
Voor Basis 12,50 t/m Basis 22,50 is het 34,50 EUR en daarboven, dus vanaf Basis 27,50 is het 14,50 EUR.
Overigens is heeft deze 'Internet Totaal Blox' ook nog steeds een FUP (niet meer dan 10x gemiddelde) en is thetering uiteraard ook niet toegestaan.
Anoniem: 319317
ik heb gisteren desgevraagd een email gekregen van de webshop van Nokia dat ze de verwachting is dat ze eind van deze maand/begin november uitgeleverd gaan worden.
AVee schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:26:
[...]
Die kost 35,- of 15,- afhankelijk van het voice abonnement wat je hebt. Als je dus een goedkoep abonnement hebt betaal je 25 euro extra om VoiP te mogen doen. Voor mij gaat dit de reden worden om naar T-Mobile over te stappen, als ze iets verkopen als 'Internet' dan moet het ook internet zijn.
Verhip, je hebt gelijk! Heeft me wel wat zoeken gekost, want heel duidelijk is de website van VF niet echt. Link: Vodafon Internet Totaal Blox
Voor Basis 12,50 t/m Basis 22,50 is het 34,50 EUR en daarboven, dus vanaf Basis 27,50 is het 14,50 EUR.
Overigens is heeft deze 'Internet Totaal Blox' ook nog steeds een FUP (niet meer dan 10x gemiddelde) en is thetering uiteraard ook niet toegestaan
het is allemaal niet duidenlijk dat is zeker , maar daar komt verandering in , zeggen ze ook van hogerehand zijnde net als die , sms bedrijven pure oplichting , en er trappen velen kinderen en volwassen in
ik zag trouwens dat er op markplaats al een verkocht was ?? de nokia n900
[...]
Verhip, je hebt gelijk! Heeft me wel wat zoeken gekost, want heel duidelijk is de website van VF niet echt. Link: Vodafon Internet Totaal Blox
Overigens is heeft deze 'Internet Totaal Blox' ook nog steeds een FUP (niet meer dan 10x gemiddelde) en is thetering uiteraard ook niet toegestaan
het is allemaal niet duidenlijk dat is zeker , maar daar komt verandering in , zeggen ze ook van hogerehand zijnde net als die , sms bedrijven pure oplichting , en er trappen velen kinderen en volwassen in
[ Voor 3% gewijzigd door ajblancke op 30-10-2009 14:10 ]
Om even snel in te haken op het VoIP gebeuren; ik ben ook zeer geïnteresseerd in de Nokia N900 en wil dan ook wanneer mogelijk bellen via VoIP. Ik heb een abonnement bij Telfort en daar wordt VoIP (en tethering) expliciet niet toegestaan.
Nu heb ik gemerkt dat tethering geen probleem is, ik heb al vaak genoeg onderweg even via mijn telefoon op de laptop wat MB's verstookt en heb hiervoor nog nooit een melding gekregen.
Nu ben ik alleen benieuwd hoe het zit met VoIP. Kunnen / mogen providers daar extra kosten voor in rekening brengen als je toch VoIP gebruikt terwijl het niet onder de bundel valt? Het is in principe toch gewoon dataverkeer, en daar heb ik nu juist een abonnement voor. Kunnen ze bij de provider dan zien dat het VoIP-verkeer verschilt van dat van ander dataverkeer, en kunnen ze dat dan in rekening brengen?
Verder snap ik de gang van zaken bij Nokia echt niet meer. In een officieel persbericht wordt aangegeven dat de N900 vertraging heeft opgelopen en pas op zijn vroegst half november geleverd zal worden. En sommige helpdeskmedewerkers mailen nog vrolijk terug dat het toestel begin november al geleverd gaat worden. Wat is het nou?
Toch vreemd dat je een Nokia N900 zou willen verkopen. Als ik 'm eindelijk binnen heb laat ik 'm nooit meer los
Nu heb ik gemerkt dat tethering geen probleem is, ik heb al vaak genoeg onderweg even via mijn telefoon op de laptop wat MB's verstookt en heb hiervoor nog nooit een melding gekregen.
Nu ben ik alleen benieuwd hoe het zit met VoIP. Kunnen / mogen providers daar extra kosten voor in rekening brengen als je toch VoIP gebruikt terwijl het niet onder de bundel valt? Het is in principe toch gewoon dataverkeer, en daar heb ik nu juist een abonnement voor. Kunnen ze bij de provider dan zien dat het VoIP-verkeer verschilt van dat van ander dataverkeer, en kunnen ze dat dan in rekening brengen?
Verder snap ik de gang van zaken bij Nokia echt niet meer. In een officieel persbericht wordt aangegeven dat de N900 vertraging heeft opgelopen en pas op zijn vroegst half november geleverd zal worden. En sommige helpdeskmedewerkers mailen nog vrolijk terug dat het toestel begin november al geleverd gaat worden. Wat is het nou?
Kan natuurlijk gewoon één van de exemplaren zijn die uitgedeeld werden tijdens de Maemo Summit in Amsterdam (driehonderd stuks).ajblancke schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:35:
AVee schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:26:
[...]
Toch vreemd dat je een Nokia N900 zou willen verkopen. Als ik 'm eindelijk binnen heb laat ik 'm nooit meer los
[ Voor 17% gewijzigd door FreddyFish op 30-10-2009 14:16 ]
Lijkt me sterk aangezien die toestellen na 6 maanden weer ingeleverd dienen te worden.FreddyFish schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:14:
[...]
Kan natuurlijk gewoon één van de exemplaren zijn die uitgedeeld werden tijdens de Maemo Summit in Amsterdam (driehonderd stuks).
Balen, ik heb gister een mede student over proberen te halen niet voor de N97 te gaan maar voor de 900, maar daar hapte hij niet op. Iets met een slanke smartphone willen hebben ofzo...
Ik blijf er wel bij dat bestelmaar één van de goedkopere en betere webwinkels is. Het enige waar ik op dit moment bang voor ben is dat het toestel strax een hoop duurder wordt op het moment dat hij gewild begint te raken terwijl er nog niet zoveel van op voorraad zijn...
Ik blijf er wel bij dat bestelmaar één van de goedkopere en betere webwinkels is. Het enige waar ik op dit moment bang voor ben is dat het toestel strax een hoop duurder wordt op het moment dat hij gewild begint te raken terwijl er nog niet zoveel van op voorraad zijn...
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Bij de specs staat dat hij een fm transmitter heeft maar kan hij ook fm ontvangen dan?Want dat heeft de N97 wel en dat is wel eens handig.
De FM receiver staat volgens mij nu nog uit (lees: nog geen drivers voor gemaakt). Ik denk dat deze tijdens een update wel aangezet gaat worden.
GSMWEB zit qua prijs meestal als goedkoopste.
Nu zetten die alleen het toestel pas op de website als ze ook kunnen leveren, om gezeik te voorkomen. Meestal hebben ze hem wel gelijkertijd met de andere site, alleen maken ze geen enorme lijst met klanten aan en hebben ze geen gezeur over levertijden.
Nu zetten die alleen het toestel pas op de website als ze ook kunnen leveren, om gezeik te voorkomen. Meestal hebben ze hem wel gelijkertijd met de andere site, alleen maken ze geen enorme lijst met klanten aan en hebben ze geen gezeur over levertijden.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
*weg* Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten nog eens door.
[ Voor 77% gewijzigd door pven op 02-11-2009 10:15 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
bol.com
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 31.12.2009
Gelukkig weten we wel beter, als het echt 31 dec zou zijn ga ik overwegen een ander toestel aan te schaffen.ajblancke schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:30:
bol.com
Dat doet bol.com wel vaker. Een voor hen onbekende levertijd is gewoon het einde van het jaar aanhoudenajblancke schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:30:
bol.com
Hier staat, Levering verwacht binnen 5 dagen.
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Ok, dat had ik niet gezien, het blijft ook maar gissen natuurlijk. We zullen pas zekerheid hebben als ze hem ook echt verzenden...
Nokia US geeft nu ook aan eind november. Hier is het nog steeds eind oktober lol. Ik denk dat het een kerst zonder Nokia word
Hoe langer hij wordt uitgesteld hoe minder mijn n97 waard wordt
That Is The Question
Zojuist Nokia Shop maar weer eens lastig gevallen met de vraag wanneer de N900 geleverd wordt.
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
De verkoopsdatum voor de N900 is gepland voor 9 November, die zal afgeleverd worden naargelang de door u gekozen afleveringstermijn.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Gilles
Nokia Care klantendienst
BE: 070 70 77 70 (aan lokaal tarief)
NL: 0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)
De verkoopsdatum voor de N900 is gepland voor 9 November, die zal afgeleverd worden naargelang de door u gekozen afleveringstermijn.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Gilles
Nokia Care klantendienst
Klinkt als goed nieuws, rustig afwachten...
Allebei houden vind ik een beetje overdrevenAnoniem: 324128 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:03:
Ik weet niet of ik mijn N97 wegdoe als ik de N900 haal maar je hebt wel gelijk
That Is The Question
Anoniem: 111759
net bij Belcompany geweest (leidsestraat) en die hadden bericht dat de N900 was uitgesteld tot eind november. Ergo: niemand weet het dus
Volgens mij weet inderdaad niemand het precies. Ik heb vorige week ook contact gehad met Nokia ( gebeld) en toen zeiden ze nog eind november en uitlevering begin december. ( Ik heb hen nog een paar mailtjes gestuurd daarna, maar daar werd niet meer op gereageerd
). Ik denk dat het toch gewoon echt wachten word.
Ik ben al een tijdje aan het wachten hoor!Ik denk dat het toch gewoon echt wachten word.
Zou kunnen hoor, dat het straks gewoon eind november/begin december wordt. Toch vond ik het enigszins hoopgevend dat er zo'n exacte datum (9 november) genoemd werd.
Valt 9 November onder MID november?Jolanda77 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:16:
Zojuist Nokia Shop maar weer eens lastig gevallen met de vraag wanneer de N900 geleverd wordt.
Gilles
Nokia Care klantendienst
Misschien moeten we een kleine weddenschap afspreken met elkaar
Ik zeg niet eerder dan december.
Ik zeg...gisterAnoniem: 324128 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:34:
Misschien moeten we een kleine weddenschap afspreken met elkaarIk zeg niet eerder dan december.
Ik hou het bij 9 november
Anoniem: 151935
Ik kreeg zojuist de volgende reactie van Nokia:
'Bedankt voor het contacteren van Nokia Care. De N900 is beschikbaar vanaf 10 November, hij zal geleverd worden naar gelang de door u gekozen afleveringstermijn.'
Dus vanaf volgende week worden ze geleverd?! Wel weer vreemd dat de een 9 en de ander 10 november zegt..
'Bedankt voor het contacteren van Nokia Care. De N900 is beschikbaar vanaf 10 November, hij zal geleverd worden naar gelang de door u gekozen afleveringstermijn.'
Dus vanaf volgende week worden ze geleverd?! Wel weer vreemd dat de een 9 en de ander 10 november zegt..
Er zijn (denk ik) 2 release data. De eerste is wanneer de pre-orders verstuurd worden en de ander is wanneer ze in de winkels liggen. De pre-orders zouden 1-2 week eerder uitgeleverd worden. Dat was tenminste het verhaal van een Nokia medewerker.
Reken er niet op dat we in november nog de pre-orders thuis ontvangen. Mensen die het in de winkel willen kopen zullen waarschijnlijk nog een weekje langer moeten wachten.
Ik gok er op dat de pre-orders in de eerste week van december thuis bezorgd worden.
Reken er niet op dat we in november nog de pre-orders thuis ontvangen. Mensen die het in de winkel willen kopen zullen waarschijnlijk nog een weekje langer moeten wachten.
Ik gok er op dat de pre-orders in de eerste week van december thuis bezorgd worden.
Ik hoop echter niet dat de N900 Nokia's goed voornemen voor het nieuwe jaar is en dat we tot januari moeten wachten. Tegen die tijd heb ik mijn N97 al tegen de muur gekegeld
Net nog gebeld met studentmobiel,
de mederwerker geeft aan dat ze dood worden gebeld met de vraag naar de N900
maar zij geven echt aan dat het eind november word en durven dit niet te bevestigen.
als het eerder of later word zal dit vermeld worden op de site van Studentmobiel.
toch balen ik dacht even echt dat het aankomend week al in huis zou zijn.
achja wacht al zolang die paar weekjes kan er nog wel bij voor zo'n prachtig toestel.
de mederwerker geeft aan dat ze dood worden gebeld met de vraag naar de N900
maar zij geven echt aan dat het eind november word en durven dit niet te bevestigen.
als het eerder of later word zal dit vermeld worden op de site van Studentmobiel.
toch balen ik dacht even echt dat het aankomend week al in huis zou zijn.
achja wacht al zolang die paar weekjes kan er nog wel bij voor zo'n prachtig toestel.
Dat is erg interessant nieuws. Het zal me niet verbazen als dit toestel toch wel een hit gaat worden en zodoende Apple een tik op de vingers gaat geven!Mirr0r schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:28:
[...]
De mederwerker geeft aan dat ze dood worden gebeld met de vraag naar de N900
Wel een beetje raar, trouwens: bestelmaar.nl schiet terug naar de homepage op het moment dat je de N900 probeert te bestellen
Ja. Gewoon in de gaten blijven houden, als wij het weten, dan zie je het daar ook.Imperium schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:44:
Iemand nog een suggestie welke site straks het goedkoopste aanbod heeft?
vrede in rust
http://noknok.tv/2009/11/...eleased-on-16th-november/Anoniem: 324128 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:24:
16 november. http://noknok.tv/
Die datum heb ik vaker gehoord
Anoniem: 309443
Ik ben vanochtend door Bestelmaar.nl gebeld. De levering wordt half december... snik
Anoniem: 325368
Ik keek net bij nokia. Hier staat de levertijd van half november.
http://shop.nokia.nl/noki...tion_id=917&culture=nl-NL
Dus er is hoop! ik ga maar uit van de nokia website:D
http://shop.nokia.nl/noki...tion_id=917&culture=nl-NL
Dus er is hoop! ik ga maar uit van de nokia website:D
^ Ik denk dat je die hoop vrolijk in je broekzak kan steken. bestelmaar.nl is altijd retesnel met het hebben van toestellen (had m'n 5800 ook voor de officiële release) en als zij zeggen half december... dan kan je daar maar beter van uit gaan. Bummer guys, dat wordt inderdaad een N90-loze kerstmis voor de meeste van ons...
It seems that the released date was never to come, but finally it looks like we are now on the final stage of this story.
Based on NewEgg web page, the gorgeous Nokia N900 will be released on the November 14th (less than ten days from today!) in EE.UU. For $559.99 you can get it (unlocked) when the original price was $649.00 meaning you are saving $89.01. And Free Shipping. Let’s hope this is true.
Our UK friends will have to wait 2 days more than our American friends, because the released day for them would be November 16th.
After Nokia has postponed the released date from October to November, I think Nokia won´t change the date again, because this decision of changing the date make some people (Nokia loyal customers’) start to get angry with Nokia. So another change would increase this number of people, taking down the image of the company, something that no company wants. So let´s hope for the best!
Based on NewEgg web page, the gorgeous Nokia N900 will be released on the November 14th (less than ten days from today!) in EE.UU. For $559.99 you can get it (unlocked) when the original price was $649.00 meaning you are saving $89.01. And Free Shipping. Let’s hope this is true.
Our UK friends will have to wait 2 days more than our American friends, because the released day for them would be November 16th.
After Nokia has postponed the released date from October to November, I think Nokia won´t change the date again, because this decision of changing the date make some people (Nokia loyal customers’) start to get angry with Nokia. So another change would increase this number of people, taking down the image of the company, something that no company wants. So let´s hope for the best!
zijn dit niet de releases voor US en UKAnoniem: 324128 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:02:
want zover ik het weet is het toch dat het in de Benelux wat later is meestal?
want als dat niet zo is zou dit heel goed nieuws zijn, al hoewel alle dealers in Nederland alleen maar zeggen dat het echt pas eind november word.
N97 mini staat ook gepland voor half november. Die is nu ook gewoon te bestellen in Nederland, dus wie weet. Laten we hopen
Anoniem: 234189
Kreeg vanmorgen deze mail van Nokia.
We hebben helaas nog steeds geen exacte datum doorgekregen,
maar wel de zekerheid dat het toestel in de loop van deze maand op de markt komt.
Santoro
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)
Op expansys staat dat het toestel er over 9 dagen is
We hebben helaas nog steeds geen exacte datum doorgekregen,
maar wel de zekerheid dat het toestel in de loop van deze maand op de markt komt.
Santoro
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 (aan lokaal tarief)
Op expansys staat dat het toestel er over 9 dagen is
Anoniem: 81768
Die Santoro vertrouw ik niet meer zo na die choas rondom de inhoud van de n900 doos.
Hij bleef mensen mailtjes sturen dat de inhoud wel klopte, hoe onwaarschijnlijk het ook was.
Hij bleef mensen mailtjes sturen dat de inhoud wel klopte, hoe onwaarschijnlijk het ook was.
Goed, even verder in het ABO topic van de N900. Ik ben het niet volledig eens met je stelling. Wat me opvalt is dat de telfort simonly's gebaseerd zijn op 12 of 24 maanden terwijl je bijvoorbeeld bij Ben.nl geen vast contract hebt. Daarintegen kost de combo je hier dus 810 euro (even gemakkelijk genomen).skndd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:20:
Ik heb al een hele hoop zitten rekenen, en voor zover ik weet, is een N900 in combinatie met abonnement altijd goedkoper dan los + sim only (mits je natuurlijk internet neemt enzo).
Ik heb hier een heel notepad bestand met diverse combinatiemogelijkheden, echter zullen ze nu niet meer kloppen denk ik, omdat de pre-order prijs van de N900 ook fluctueert, maar ter illustratie 2 vergelijkingen:
TELFORT 2 JAAR 200 + INET + N900 (LOS) = 846,8
TELFORT 2 JAAR 200 + INET + N900 (COMBO) = 806,6
Scheelt niet veel, maar toch wel iets.
(nu ik dit typ lijkt dit meer op een post voor in het ABO topic, maar ja, het is een reply op een post uit dit topic, dus wat doe je)
Ik kan nu niet direct een perfecte vergelijking maken aangezien je het hebt over een 200 abo? Je smst dus helemaal niet? 200 is dan namelijk alleen voor de minuten.
Via bijvoorbeeld Ben.nl (naar mijn idee gewoon de goedkoopste) heb je voor 6,99 euro 250 credits (1min = 1 credit en 1 sms = 1 credit (met afrekening op de totale minuten) + 100 gratis smsjes per maand!). Neem ik dit nu eens x 24 dan kom ik op een bedrag van ongeveer 170 euro. 500 (aanschaf N900 bij goedkoopste webshop) + 170 = 670 euro.
Als ik nu de telfort 200 aanbieding neem dan kom ik op het volgende:
24 x 18,95 = 455 euro (en dan heb je maar een 200 abbo dus minder dan de simonly die ik hierboven noem)
plus je betaald 337 euro voor de telefoon (volgens gsmwijzer.nl). Komt op een totaalbedrag van: 792 euro.
Is voor mij een verschil van ruim 120 euro voor een abonnement dat minder waard is dan mijn huidig abonnement
Echter, tegenwoordig heb je overal wifi beschikbaar en heb ik niet constant een internetbundel nodig. Dit is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken maar voor mensen die net zoals ik deze bundel niet nodig hebben, zijn met een simonly abonnement echt goedkoper uit. Daarnaast hebben we het ook nog niet gehad over de verschillen tussen het bellen buiten de bundel. Waarbij ik uit ervaring weet dat het bij een abo+gsm combi meestal duurder is dan bij een los simonly abonnement.
Zo kunnen we natuurlijk eindeloos blijven discussieren hierover maar dit is mijn visie hierop. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
Edit: Zoals ik in mijn andere post in het N900 topic al aangaf, maar hier nog niet. Mocht je kiezen voor een Ben Simonly zou ik je wel aanraden om geen nummerbehoud aan te vragen aangezien hier nogal het een en ander mee fout schijnt te gaan bij Ben. Verder vind ik dat de provider een top service en een goede dekking (t-mobile netwerk) biedt. Levering van je simkaart binnen 1 werkweek.
[ Voor 6% gewijzigd door RayMotix op 06-11-2009 19:20 ]
Hoe ik die vergelijking heb gemaakt weet ik ook niet meer; de berekeningen had ik eruit gelaten
. Ik ga nu zelf ook niet meer herberekenen; dat doe ik wel als de telefoon daadwerkelijk uit is. Of er sms bij zat weet ik niet meer; ik had de vergelijkingen in ieder geval bij studentmobiel gemaakt.
Tja, zelf wil ik niet afhankelijk zijn van Wifi. Het hele idee van zo'n telefoon vind ik juist dat je overal online kan zijn, maar dat is, zoals je zegt, voor iedereen anders. Ik vind het zelf daardoor wel belangrijk dat het gekozen abonnement op het netwerk van KPN zit, vanwege de hoge dekking. Liever wat langzamer internet met meer dekking, dan sneller internet dat vaak niet werkt.
Tja, zelf wil ik niet afhankelijk zijn van Wifi. Het hele idee van zo'n telefoon vind ik juist dat je overal online kan zijn, maar dat is, zoals je zegt, voor iedereen anders. Ik vind het zelf daardoor wel belangrijk dat het gekozen abonnement op het netwerk van KPN zit, vanwege de hoge dekking. Liever wat langzamer internet met meer dekking, dan sneller internet dat vaak niet werkt.
GSM acties vergelijken nokia N900
http://www.gsmacties.nl/a...O7g1L2j950CFdA93godIhjYpA
http://www.gsmacties.nl/a...O7g1L2j950CFdA93godIhjYpA
[ Voor 70% gewijzigd door ajblancke op 06-11-2009 22:15 ]
Vandaag nog even bij een Belcompany navraag gedaan. De betreffende medewerker wist mij te melden dat hij in week 47/48 wordt verwacht. Dus het lijkt aannemelijk dat ie nog in november iig binnen is. Ik heb m gepreorderd dus ik ga er wel een beetje vanuit dat ik m in bezit heb vóórdat ie in de winkel ligt..
Verder is het altijd hetzelfde liedje met Nokia. Bij mijn vorige toestellen (N73 en N82) was het hetzelfde verhaaltje met uitstellende releases....
Verder is het altijd hetzelfde liedje met Nokia. Bij mijn vorige toestellen (N73 en N82) was het hetzelfde verhaaltje met uitstellende releases....
Lees hier net dat de UK launch op 16 nov is. Zou het toch nog kunnen dat we in november het toestel gaan ontvangen?
Aangezien de pre-orders eerder verstuurd worden zou het zelfs nog kunnen dat Nokia de pre-orders in de week van 9 nov al verstuurt
Aangezien de pre-orders eerder verstuurd worden zou het zelfs nog kunnen dat Nokia de pre-orders in de week van 9 nov al verstuurt
Laten we hopen dat Studentmobiel een beetje snel verstuurd!
Kan iemand mij vertellen of de skype en googletalk functie via je internetkosten gaan in je abbonement of dat ze als belminuten en sms'en gelden?
Want bij Vodafone is het bijvoorbeeld niet toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP en SMSoIP dus dan zou je inpresiepen niks hebben aan die functies van de n900.
Want bij Vodafone is het bijvoorbeeld niet toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP en SMSoIP dus dan zou je inpresiepen niks hebben aan die functies van de n900.
Ik wilde hier dan nog even op reageren door mijn berekening te laten zien, heb naar aanleiding van dit bericht namelijk gekeken of Ben goedkoper zou zijn.RayMotix schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:48:
[...]
Goed, even verder in het ABO topic van de N900. Ik ben het niet volledig eens met je stelling. Wat me opvalt is dat de telfort simonly's gebaseerd zijn op 12 of 24 maanden terwijl je bijvoorbeeld bij Ben.nl geen vast contract hebt. Daarintegen kost de combo je hier dus 810 euro (even gemakkelijk genomen).
Ik kan nu niet direct een perfecte vergelijking maken aangezien je het hebt over een 200 abo? Je smst dus helemaal niet? 200 is dan namelijk alleen voor de minuten.
Via bijvoorbeeld Ben.nl (naar mijn idee gewoon de goedkoopste) heb je voor 6,99 euro 250 credits (1min = 1 credit en 1 sms = 1 credit (met afrekening op de totale minuten) + 100 gratis smsjes per maand!). Neem ik dit nu eens x 24 dan kom ik op een bedrag van ongeveer 170 euro. 500 (aanschaf N900 bij goedkoopste webshop) + 170 = 670 euro.
Als ik nu de telfort 200 aanbieding neem dan kom ik op het volgende:
24 x 18,95 = 455 euro (en dan heb je maar een 200 abbo dus minder dan de simonly die ik hierboven noem)
plus je betaald 337 euro voor de telefoon (volgens gsmwijzer.nl). Komt op een totaalbedrag van: 792 euro.
Is voor mij een verschil van ruim 120 euro voor een abonnement dat minder waard is dan mijn huidig abonnement. Neem je hier dan nog een internetbundel bij dan zal het verschil misschien iets kleiner worden waarbij de echte 'surf en mail' van telfort 9,95 kost en de 'onbeperkt internet' bundel van Ben 10 euro rond. De aanschaf prijs van de N900 zakt echte bij telfort wel met 50 euro als je dit 'surf en mail' pakket erbij pakt dus vandaar dat het verschil minder wordt.
Echter, tegenwoordig heb je overal wifi beschikbaar en heb ik niet constant een internetbundel nodig. Dit is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken maar voor mensen die net zoals ik deze bundel niet nodig hebben, zijn met een simonly abonnement echt goedkoper uit. Daarnaast hebben we het ook nog niet gehad over de verschillen tussen het bellen buiten de bundel. Waarbij ik uit ervaring weet dat het bij een abo+gsm combi meestal duurder is dan bij een los simonly abonnement.
Zo kunnen we natuurlijk eindeloos blijven discussieren hierover maar dit is mijn visie hierop. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
Edit: Zoals ik in mijn andere post in het N900 topic al aangaf, maar hier nog niet. Mocht je kiezen voor een Ben Simonly zou ik je wel aanraden om geen nummerbehoud aan te vragen aangezien hier nogal het een en ander mee fout schijnt te gaan bij Ben. Verder vind ik dat de provider een top service en een goede dekking (t-mobile netwerk) biedt. Levering van je simkaart binnen 1 werkweek.
Mijn gebruik ligt rond de 250 smsjes per maand, daarom heb ik de volgende abo's meegenomen in de berekening:
Vodafone 27,50 (200min/400sms) (27,50eu per maand)
Hi 30 (240min/480sms) (24,95eu per maand)
T-Mobile Flex 25 (167min/334sms(+2,50pm)) (27,50eu per maand)
Ben Regelmatig (250min/250sms) (6,95eu per maand)
Looptijd van de eerste 3 abo's: 12 maanden
Internetabo's (ik ga de N900 vooral gebruiken voor internet/msn etc):
Vodafone Blox Onbeperkt Mobiel Internet (9,50eu per maand)
Hi Eindeloos Online Xtrasnel (14,95eu per maand)
T-Mobile web'n'walk plus (14,95eu per maand)
Ben internet altijd (9,95eu per maand)
Kosten abo 12 maanden:
Vodafone: 395,4eu (eerste 3 maanden 50% korting op abo+inet)
Hi: 478,8eu
T-Mobile: 509,4eu
Ben: 204eu
Daar komen dan de kosten van het toestel bij (prijzen van studentmobiel.nl)
Vodafone: 395,4 + 265 = 660,4eu
Hi: 478,8 + 259 = 737,8eu
T-Mobile: 509,4 + 248 = 757,4eu
Ben: 204 + 529 = 733eu
Zoals te zien is, is Ben net zo duur als Hi uiteindelijk, en flink wat duurder dan Vodafone.
Zelf heb ik voor T-Mobile gekozen, vanwege het beste mobiele internet (beste snelheid volgens consumentenbond en grootste limiet (pas vanaf 2GB snelheid teruggezet)
Ik heb zelf niet voor Ben gekozen omdat ik niet in 1 keer 530 euro kan lappen, voordeel aan Ben is wel dat je per maand kan opzeggen.
Maandag, 09 november 2009
Nokia is begonnen met de uitlevering van de Nokia N900, zo laat het bedrijf vandaag weten. Het nieuwe toestel op het Maemo 5 platform zal vanaf deze maand in de winkels liggen. De adviesprijs ligt rond de 599 euro
Nokia is begonnen met de uitlevering van de Nokia N900, zo laat het bedrijf vandaag weten. Het nieuwe toestel op het Maemo 5 platform zal vanaf deze maand in de winkels liggen. De adviesprijs ligt rond de 599 euro
Bron?ajblancke schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:19:
Mooi! Dit betekent dat de leverdatum week 47/48 klopt! Kan niet wachtenajblancke schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:19:
Mooi, Dan ga ik vanuit dat iedereen die bij nokia een pre order hebben toch wel zeer binnenkort een pakketje kunnen verwachtte.ajblancke schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:19:
Omdat dit mijn eerste ervaring is met het betalen via een creditcard (ik gebruikte altijd IDEAL) even een vraagje: klopt het dat het geld er pas vanaf wordt gehaald op het moment dat de pakketje verstuurd wordt? Ik heb de Nokia besteld bij de Online Shop van Nokia (waar je alleen met creditcard kon betalen). Als ik nu via Creditcard online kijk is het bedrag er nog niet afgehaald, maar staat het ook niet bij openstaande autorisaties. Ik heb de Nokia enkele weken geleden al gereserveerd.
[ Voor 22% gewijzigd door Jolanda77 op 09-11-2009 17:53 ]
Yep, dat klopt.Jolanda77 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:44:
Omdat dit mijn eerste ervaring is met het betalen via een creditcard (ik gebruikte altijd IDEAL) even een vraagje: klopt het dat het geld er pas vanaf wordt gehaald op het moment dat de pakketje verstuurd wordt? Ik heb de Nokia besteld bij de Online Shop van Nokia (waar je alleen met creditcard kon betalen). Als ik nu via Creditcard online kijk is het bedrag er nog niet afgehaald, maar staat het ook niet bij openstaande autorisaties. Ik heb de Nokia enkele weken geleden al gereserveerd.
Je kan ook bij nokia kijken of je order al verzonden is.
Anoniem: 324128 schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:22:
Dat is allemaal goed nieuws: bij deze te koop aangeboden: nokia N97.
offtopic:
voor hoeveel ga jij je n97 verkopen??
voor hoeveel ga jij je n97 verkopen??
That Is The Question
Anoniem: 324585
Credit Card betalingen duurt altijd ongeveer 1 a 2 weken voordat het pas echt wordt afgeschreven. Is ook zo als je een hotel overnachting / vlucht of iets dergelijks boekt!Jolanda77 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:44:
Denken jullie ook echt dat de N900 sinds vandaag wordt uitgeleverd? Wat is de officiële bron hiervan?
Ik hoop dat het echt waar is. Kan bijna niet meer wachten.
Heb hem echter niet officieel in de voorverkoop gekocht maar bij belcompany gereserveerd. Dus word toch nog ff wachten misschien.
@rataplan. Ik sta op een grote nederlandse advertentiesite met een M. Mijn naam daar is A ( juist ja, alleen de voorletter van mijn vriendin )
Heb hem echter niet officieel in de voorverkoop gekocht maar bij belcompany gereserveerd. Dus word toch nog ff wachten misschien.
@rataplan. Ik sta op een grote nederlandse advertentiesite met een M. Mijn naam daar is A ( juist ja, alleen de voorletter van mijn vriendin )
Ik denk het ook maar hoop het toch echt van niet
De vraag is in hoeverre die bron te vertrouwen is. De week 47/48 die de Belcompany aanhoudt lijkt dan opzich wel te kloppen. En pre-orders moeten dan wat mij betreft nog deze week de deur uitgaan 
Heeft niemand anders aanvullende bronnen??
Heeft niemand anders aanvullende bronnen??
Studentmobiel is nog steeds van mening dat het echt eind november word en niet eerder.
dus ik neem aan week 48 word voor studenmobiel. al hoop ik dat het ook week 47 word ofzo
ik ben ook echt 1 van de eerste die bij studentmobiel heeft aangevraagd de dag dat het online was bij hun.
dus hoop ook echt dat het zsm word verzonden
dus ik neem aan week 48 word voor studenmobiel. al hoop ik dat het ook week 47 word ofzo
ik ben ook echt 1 van de eerste die bij studentmobiel heeft aangevraagd de dag dat het online was bij hun.
dus hoop ook echt dat het zsm word verzonden
Anoniem: 326059
Hi
heb de mijn bij GSMweb besteld met Hi
ben benieuwd wanneer deze gelevert gaat worden
orderstatus staat nog op contract ontvangen
Op GSMWEB staat hij nog niet op de site.Anoniem: 326059 schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:24:
Hi