Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126385

Ook hier moet ik mijn EI even kwijt..

N900, geweldig toestel, maar wil 'm ook graag geweldig kunnen gebruiken.

Waar heb ik het over ?

3G, de providers, vodafone,tmobile,ben, hi kpn,etc.

Het gross heeft relatief lage snelheden, alleen vodafone springt erboven uit.

Is het mogelijk om fatsoenlijk video te streamen met de t-mobile/telfort/KPn/Hi, abonnementen?
deze hebben in de snelle variant max download snelheid van 1MB per seconde

En je bent met een N900 natuurlijk zo over je datalimiet heen,

Bij t mobile/Hi wordt je snelheid verlaagd na 2 GB tot 384 Kb per seconde(= dus max 45kb seconde)
.,daarvoor is de internetsnelheid bij de plus/extra abbo's 1MB max download snelheid, maar dit moeten we natuurlijk door 8 delen om de werkelijke snelheid te hebben, toch? dus 125 kb/ seconde MAX of heb ik dat mis ?

Iemand enig idee hoe dit bij vodafone gaat?(3,6MBS) Daar hebben ze de "FUP" lekker vaag,
De snelheid "schijnt" ongeveer 2x zo snel te zijn. Maar onlangs gelezen dat het datalimiet maar rond de 400 MB ligt, dit is natuurlijk ontzettend weinig.Zijn hier concrete gegevens over ?Ervaringen?

Ik vind dat de providers een beetje meer met de tijd mee moeten gaan wat betreft de snelheif en FUP.

Ik weet dat er een topic loopt over 3g op GoT, maar ik vind de data die hier aangeboden is verouderd is en dus niet bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Anoniem: 126385 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:25:
Ook hier moet ik mijn EI even kwijt..

N900, geweldig toestel, maar wil 'm ook graag geweldig kunnen gebruiken.

Waar heb ik het over ?

3G, de providers, vodafone,tmobile,ben, hi kpn,etc.

Het gross heeft relatief lage snelheden, alleen vodafone springt erboven uit.

Is het mogelijk om fatsoenlijk video te streamen met de t-mobile/telfort/KPn/Hi, abonnementen?
..................................
Ook ik ben benieuwd welke provider nu een fatsoenlijk internet aanbod heeft voor deze telefoon. Mijn vriendin heeft Debitel KPN en we kwamen er achter dat zij onbeperkt internet heeft van jawel 40mb oftewel dat is wat ik binnen 1 dag bijna verbruik. Bij vodafone hoor ik ook verhalen van 400MB f.u.p en bij T-mobile is de dekking weer zo slecht dat dat ook niet alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296509

Hooglander1 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:48:
[...]

Elke winkel weet het niet en geloof me dat het ding wel universeel verkrijgbaar zal zijn. de N810 was geen telefoon, dus nogal wiedes dat je die niet vond bij telefoonwinkels.

Hij komt 22 oktober uit en half november ligt hij overal wel in de winkels, ga daar maar vanuit.
GSMwijzer of studentenmobiel.nl, belzaak.nl (goedkoper dan 2call.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ik weet niet of het anderen hier ook al is opgevallen, maar t-mobile is inconsequent in zijn abo prijsstelling. Ik ben de n900 en de iphone tegen elkaar aan het afwegen en toen viel me het volgende op, naast de functionaliteit van de telefoons:

Iphone Abo 300 kost 44,95 p.mnd. Hiervoor krijg je web en walk plus en 300 belminuten en 300 smsmen.

Equivalent abo voor de n900 is het volgende:

Relax 300 = 34,95 euro
Web en walk plus= 14,95 euro
300 smsjes = 2,95 oid.

Kom je toch uit op ruim 50 euro p.mnd.

Ik vind het raar de de Iphone dan ook nog eens duurder toestel is, maar je aanzienlijk minder betaald voor het abo. Heb bij T-Mobile navraag gedaan en ze zeggen zo graag de Iphone willen te kopen dat ze daarom van die prijzen stellen voor de Iphone. Iphone abbonement zonder een Iphone abo afnemen is dan ook niet mogelijk.

Wat ik me nu afvaag, vind nog meer mensen dit raar en staan jullie voor dezelfde afweging N900/Iphone?

Prijswijs trekt te Iphone me, echter ik mis dan het qwerty tobo van de n900 en ook maemo (meer opties in de toekomst dan Iphone OS imho).

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 09:07
Het internet abbo van Vodafone is redelijk snel, het heeft zo zijn momenten, en dan weer niet. Zolang hij maar op 3.5g blijft hangen gaat het allemaal wel redelijk vlot...

Gisteraaf zat ik te snuffelen op webshops en moet zeggen dat tot nu toe bestelmaar.nl wel een mooie prijs heeft: nog geen drie tientjes voor een 35,- abbo bij verlenging voor 2 jaar. Mijn vingers kriebelen echt onwijs hard, de verleiding om op BESTEL NU te drukken is heel groot, maar ik wil eerst de kat uit de boom kijken om te zien wat de providers gaan doen om het toestel te promoten. Stiekem hoop ik op een Vodafone deal vergelijkbaar met hoe T-Mobile de Iphone verkoopt, maar dat zal er wel niet in zitten...

On a side note: ik wil het niet, maar ik zou gerust een tijd kunnen wachten totdat ik het toestel aanschaf, aangezien mijn 5800 op een éénjarig abbo zit en rond mei afloopt. Her en der hoor ik dat je al vanaf 5 maanden voor dat het abbo afloopt kan verlengen, maar ik denk dat ik maar eerst dit beestje volledig opmaak voordat ik overstap op dit rekenmonster ;)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Ik ben toch uiteindelijk maar gegaan voor Hi dit omdat het gewoon KPN dekking heeft en ik hier toch het beste bereik mee haal. Verder heb ik nu de eerste 12 maand een abbo met het snelste internet voor 29,95 p/m en na de 12 maanden betaal ik 37,50. Ikzelf vond dit wel een goede deal aangezien de telefoon er dan gratis bij zit en sms/bellen samen in de minuten zit. Nu ben ik benieuwd wanneer ik hem geleverd ga krijgen heb hem besteld via studentenmobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Telfort 1 jaar. 29,95 p/m (1e 6 maanden 24,95) en Mail en Surf 9,95

Toestelprijs: 196,-

is niet verkeerd...

Telfort zit toch op KPN netwerk met HSDPA etc?

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 13-10-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
Imperium schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:29:
Telfort 1 jaar. 29,95 na 6 maanden (1e 6 maanden 24,95) en Mail en Surf 9,95

is niet verkeerd...

Telfort zit op het KPN netwerk dus je bereik zal goed zijn. De snelheid daarintegen zit op 768 kb/s wat je moet delen door 8 om op de echt snelheid uit te komen is 96kb per seconde oftewel dat is toch een redelijke snelheid. Hoe het qua verbruik zit weet ik niet bij telfort want je kunt erop rekenen dat de N900 wat data gaat verbruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Imperium schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:29:
Telfort 1 jaar. 29,95 na 6 maanden (1e 6 maanden 24,95) en Mail en Surf 9,95

is niet verkeerd...

Waar lees jij dat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Op studentmobiel bij een nieuw abonnement gelden deze prijzen. Bij verlenging ben je net iets meer kwijt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Sterker nog, het hele jaar is het 24,95 lees ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 22:09
Imperium schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:31:
Sterker nog, het hele jaar is het 24,95 lees ik nu.
Heb voor mezelf even (bijna) alle combinaties van de n900 met verschillende providers (1 en 2 jarig) naast elkaar gezet, goedkopere optie in het geval van Telfort 1jarig is 1 abonnement lager (18,95 per maand), totale kosten zijn in dit geval 611,8 (50,98p/m) tegenover 614,8 (51,23) (beiden inclusief internet a 9,95 per maand). I know, het scheelt niets, maar toch. Enige nadeel aan Telfort vind ik het ontbreken van sms, daar moet je weer een aparte bundel voor afsluiten. En aangezien ik 10x meer sms dan bel, kies ik zelf waarschijnlijk voor Vodafone. (1jr 27,50 per maand, totale kosten (incl inet) 653,5 (54,46p/m).

(Enige smsbundels die ik bij Telfort zie zijn 25, 100 of 1000, bij 100 (3,95p/m) komen de maandkosten ongeveer gelijk met vodafone te liggen, alleen sms ik meer dan 100 keer per maand...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ja dat is ook nog het puntje waar ik over na zit te denken. Het vervelende alleen is, is dat ik met Telfort veel beter 3G bereik heb hier binnen.. En het feit dat Vodafone bij contractverlenging 50 euro meer vraagt voor het toestel vind ik ook triest.. (Ik zit nu al bij Vodafone)

[ Voor 31% gewijzigd door Imperium op 13-10-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens,

Denken jullie niet dat er binnen een dagje of 20 er veel betere deals beschikbaar zullen zijn?
Je kunt een iphone met abbonement(tmobile)+ internet, al vanaf 30 euro per maand krijgen.
Dit terwijl dit toestel los nog duurder is, dit vehaal geldt ook voor de nokia n97 die is al voor 25 euro inclusief mobiel internet verkrijgbaar terwijl het losse toestelprijs bij de meeste webshops ook rond de 550 euro ligt.

Denken jullie niet dat de abonnementen een stuk voordeliger zullen uitpakken naarmate er meer concurrentie komt bij de webshops ( misschien 15 ipv 3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 126385 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:09:
Jongens,

Denken jullie niet dat er binnen een dagje of 20 er veel betere deals beschikbaar zullen zijn?
Je kunt een iphone met abbonement(tmobile)+ internet, al vanaf 30 euro per maand krijgen.
Dit terwijl dit toestel los nog duurder is, dit vehaal geldt ook voor de nokia n97 die is al voor 25 euro inclusief mobiel internet verkrijgbaar terwijl het losse toestelprijs bij de meeste webshops ook rond de 550 euro ligt.

Denken jullie niet dat de abonnementen een stuk voordeliger zullen uitpakken naarmate er meer concurrentie komt bij de webshops ( misschien 15 ipv 3?)
Ik heb geen idee, maar het zou me niks verbazen dat dat niet gebeurd.
Ik bestel hem toch pas als ie daadwerkelijk leverbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:13:
[...]

Ik heb geen idee, maar het zou me niks verbazen dat dat niet gebeurd.
Ik bestel hem toch pas als ie daadwerkelijk leverbaar is ;)
Denk je dat je 'm dan sneller binnen hebt? ipv reserveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 126385 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:16:
[...]

Denk je dat je 'm dan sneller binnen hebt? ipv reserveren ?
Mijn ervaring is van wel vreemd genoeg. Ook loop je dan geen aanbiedingen mis en geeft het me nog wat ruimte c.q vrijheid om verder te kijken. Ben er nog niet helemaal uit welke abonnement ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Laatst online: 19:47
BorgMan schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:18:
Het internet abbo van Vodafone is redelijk snel, het heeft zo zijn momenten, en dan weer niet. Zolang hij maar op 3.5g blijft hangen gaat het allemaal wel redelijk vlot...
Heb je toevallig ervaring met het gebruik van Skype en/of VoiP via Vodafone? Dat is voor mij een van de redenen om een n900 te willen hebben, maar Vodafone zegt dat VoiP niet toegestaan is, als je dat wil kost een maand internet ineens 35 euro in plaats van 10.
Ik was van plan bij vodafone te blijven, maar van dit soort grappen wordt ik minder vrolijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 22:04
AVee schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:12:
Vodafone zegt dat VoiP niet toegestaan is, als je dat wil kost een maand internet ineens 35 euro in plaats van 10.
Ik zie dat nu ook pas. Bij Hi geldt hetzelfde. Zijn er uberhaupt providers waarbij VOIP expliciet toegestaan is en waarbij het betaalbaar is?

En hoe gaan ze het controleren of je VOIP gebruikt? Zolang je 10x onder FUP blijft, zou er toch niets aan de hand moeten zijn? Of blokkeren ze de standaard VOIP poorten? Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Left
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 13:45
Je kan natuurlijk altijd VOIP-en via WIFI, dat kunnen ze nooit tegenhouden. Ik hoop wel dat de N900 dan een beetje fatsoenlijke geluidskwalliteit geeft want ik heb dat bij mijn huidige mobi (HTC Diamond) ook geprobeerd en daar was het geluid bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
Left schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:18:
Je kan natuurlijk altijd VOIP-en via WIFI, dat kunnen ze nooit tegenhouden. Ik hoop wel dat de N900 dan een beetje fatsoenlijke geluidskwalliteit geeft want ik heb dat bij mijn huidige mobi (HTC Diamond) ook geprobeerd en daar was het geluid bedroevend.
Je kan ook altijd nog tunnelen via ssh maar ik ben gewoon benieuwd hoe providers daar mee omgaan. Mede op basis daarvan, kies ik een provider.

Ik heb uit meerdere reviews begrepen dat de geluidskwaliteit goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Laatst online: 19:47
rob-bo schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:55:
Je kan ook altijd nog tunnelen via ssh maar ik ben gewoon benieuwd hoe providers daar mee omgaan. Mede op basis daarvan, kies ik een provider.
Ja, ik ben helemaal niet zo heel bang dat er niet allerlei workarounds zijn, maar 't is de houding die me niet aanstaat. Ik geef gewoon liever geen geld uit aan een provider die denkt dat hij mag bepalen wat ik met mijn internet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
[...]

Heb je toevallig ervaring met het gebruik van Skype en/of VoiP via Vodafone? Dat is voor mij een van de redenen om een n900 te willen hebben, maar Vodafone zegt dat VoiP niet toegestaan is, als je dat wil kost een maand internet ineens 35 euro in plaats van 10.
Ik was van plan bij vodafone te blijven, maar van dit soort grappen wordt ik minder vrolijk...
Helaas, met beide heb ik geen ervaring, maar ik weet wel dat Vodafone inderdaad een clausule in het contract heeft staan waarin gemeld wordt dat je niet van VoIP gebruik mag maken en ook niet mag tetheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
[...]

Vanaf het abonnement Basis 27,50 is deze blox nog maar 14,95.. Dat scheelt maar 5 euro. Dan is het nu alleen weer de vraag of je ongestraft je internetblox kunt opwaarderen, want in principe zit je een jaar vast aan je blox omdat je hierbij weer extra toestelkorting krijgt.. Iemand die hier het antwoord op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Ik heb 2 maanden geleden voip gebruikt met vodafone en niks van ze gehoord. Ben ook niet echt een grootverbruiker en toen hadden ze ook nog geen zorgeloos totaal blox.

Nu staat er op de website van vodafone.
Wanneer je VoIP gebruikt, dan betaal je de normale tarieven voor internetgebruik. Dit is € 0,75 per 15 minuten. Wil je regelmatig gebruik maken van VoIP, dan is er de Zorgeloos Internet Totaal BloX.

Betekent dit dat ze kunnen zien dat je VoIP gebruikt en krijg je dan achteraf een rekening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
Anoniem: 81768 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:42:
Ik heb 2 maanden geleden voip gebruikt met vodafone en niks van ze gehoord. Ben ook niet echt een grootverbruiker en toen hadden ze ook nog geen zorgeloos totaal blox.

Wanneer je VoIP gebruikt, dan betaal je de normale tarieven voor internetgebruik. Dit is € 0,75 per 15 minuten. Wil je regelmatig gebruik maken van VoIP, dan is er de Zorgeloos Internet Totaal BloX.

Betekent dit dat ze kunnen zien dat je VoIP gebruikt en krijg je dan achteraf een rekening??
Klinkt als. Dat zou best vaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:42:

Het zit zo, ze hebben 2 verschillende itnernet blox
1. de zorgeloos internet blox
2. de zorgeloos itnernet TOTAAL blox

Enigste verschil: bij de TOTAAL is VOIP toegestaan, bij de normale niet

Overigens mag je geloof ik bij T mobile LEGAAL voipen, en linken aan je laptop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Hmm, maar het bereik van T-Mobile is niet altijd even best. Nou blijf ik meestal wel binnen m'n bundel dus zal VoIP niet echt een issue zijn voor mij, maar ik zal ze in m'n achterhoofd houden. Nu nog kijken hoe de Duitsers hun abbo vormen precies in elkaar hebben zitten want daar kwam ik de vorige keer niet echt uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Anoniem: 126385 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:31:
[...]

Het zit zo, ze hebben 2 verschillende itnernet blox
1. de zorgeloos internet blox
2. de zorgeloos itnernet TOTAAL blox

Enigste verschil: bij de TOTAAL is VOIP toegestaan, bij de normale niet

Overigens mag je geloof ik bij T mobile LEGAAL voipen, en linken aan je laptop ;)
Dat snap ik wel, maar ik ben natuurlijk niet van plan om meer te betalen als dat niet hoeft. Ik wil voip "stiekem" blijven gebruiken op de normale blox. Voorheen deed ik dat zonder gezeur van VF. Nu heb ik ff geen smartphone tot ik de n900 ga aanschaffen. Dan wil ik dus gewoon weer kunnen voipen zonder dat ik achteraf een rekening krijg. Daarom wil ik weten of ze hier achter kunnen komen dat je specifiek voip aan het gebruiken bent. Dus dat ze kunnen bewijzen dat je voip hebt gebruikt en niet dat ze alleen kunnen zeggen dat je teveel data gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouriD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-05 14:09
Ik ben nog niet uit naar de provider die ik wil. Ben altijd tevreden geweest met Telfort, maar Telfort Mobiel internet is toch niet ideaal. Onduidelijke FUP en geen video-streaming (behalve YouTube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Lijkt me een schitterend toestel.
Laat ik net een nieuw abbo voor mijn dochter moeten afsluiten.
Nu was ik het volgend abbonement tegen gekomen:
http://www.gsmeasy.nl/com...1193&f_cat=nieuwgsm&k_id=

Lijkt me wel heel erg weinig die €49,--

Kan dit, anders pre-order ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Lees eerst dit is, Shopreview GSMEasy ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zou van m'n leven niet bestellen bij 'n shop met zulke slechte reviews!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portable
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 20:51
Misschien een erg stomme en vooral nederlandse opmerking maar bij amazon $582,- is momenteel €391,55. Is het Amerikaanse model bruikbaar europa? (gsm dekking etc.) het scheelt nogal wat euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Stom is het niet, maar een 1 op 1 wisselkoers werkt nooit.. Douane / belasting / aanslagen / verzending =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
CLB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:01:
Ik zou van m'n leven niet bestellen bij 'n shop met zulke slechte reviews!
Heb daar al vaker besteld, en nog nooit problemen ondervonden.
Je betaald het toestel pas bij de postbode(koerier), dus je loopt geen enkel risico. Toch?

Ook geen gezeur met eerst het contract met alle aanwezige documenten terug te sturen.
Je tekent ter plaatse het contract, en je legitimatie en bankpas worden door de koerier gescand.

Hoe simpel kan alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portable
  • Laatst online: 14-05 20:51
CLB bedankt! met name Douane had ik even niet over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
patrickt35 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:
Heb daar al vaker besteld, en nog nooit problemen ondervonden.
Kan uiteraard.. Ik ken die toko niet en als ik dat zo lees zou ik er niet bestellen.. 't Is wel goede aanbieding!
portable schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:16:
CLB bedankt! met name Douane had ik even niet over nagedacht.
En als je niet wordt gepakt, heb je geluk maar hedentendage valt dat wel mee en wordt je vrijwel gewoon gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 12:34
patrickt35 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:11:
Lijkt me een schitterend toestel.
Laat ik net een nieuw abbo voor mijn dochter moeten afsluiten.
Nu was ik het volgend abbonement tegen gekomen:
http://www.gsmeasy.nl/com...1193&f_cat=nieuwgsm&k_id=

Lijkt me wel heel erg weinig die €49,--

Kan dit, anders pre-order ik hem gelijk.
Dan kan je hem beter hier bestellen: http://www.gsmwijzer.nl/g...nternet=11&provider_id=11.

Is de n900 met hetzelfde abonnement gratis! Ik zat ook te kijken naar de n900 icm deze Hi abo, alleen jammer dat Hi bij dit abonnement per minuut afrekent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Hmm, heel interessant: ook bij bestelmaar.nl is de prijs gekeldert. Zo betaal je nu voor een 2 jarig €35,- verlenging met Internet Blox helemaal niets voor je toestel, alleen de verzendkosten á €8,95. Dit lijktme een hele positieve trend, ik weet zeker dat dit toestel binnen de kortste keren ook met een 1 jarig abbo heel goedkoop wordt.

Een goede vriend van me werkt tegenwoordig bij een telefoon winkel en die heeft eventjes gekeken wanneer ik mijn abbo kan verlengen. Het abbo eindigt 2 mei, dus bij vodafone betekent dat dus dat ik hem in januari kan gaan verlengen. Twee en een halve maand wachten dus... Beetje jammer, maar tegen die tijd hebben we een hoop productreviews hier lopen neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij onze oosterburen zakt men nu al met de prijzen wel jammer dat de Duitse toestellen een ander toetsenbord hebben , de Nederlandse taal is volgensmij wel aanwezig (tenminste bij Maemo 4 , mijn n810).

Bij een Duitse Firma voor 429,99 Euro:

http://www.printus.de/web...933&topCategoryStyleId=ff

[ Voor 12% gewijzigd door janzeeschuimers op 18-10-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Daar staat ook dat de levertijd 3 tot 5 dagen is. Sneller dan in Nederland, The Phone House geeft nu zelfs december aan als levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mqrk
Jorian29 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:51:
Daar staat ook dat de levertijd 3 tot 5 dagen is. Sneller dan in Nederland, The Phone House geeft nu zelfs december aan als levertijd
Hier zie ik 1 november staan: The Phone House: Verwachte Telefoons

Denk dat de uiteindelijke datum wel ergens halverwege November zal liggen. De Belcompany zal een eerste kleine hoeveelheid krijgen en dan 1/2 weken later zal hij wel grootscheeps beschikbaar zijn. Dit hoop ik tenminste, aangezien mijn abonnement 24 November afloopt en ik onbereikbaar ben als ik de N900 niet voor die tijd heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321398

Ik heb de N900 besteld via Studentmobiel:

Provider Hi
Abonnement Student 30
Contractduur 24 maanden
Contractverlenging Ja
Abonnementskosten € 23,95 p.m.
Aansluitkosten € 0,-
Product Nokia N900
Versie Snelst leverbaar
Internetbundel Hi Eindeloos Online XtraSnel
(€ 14,95 p.m.)
12 maanden € 7,50 per maand
Prijs € 45,-
Verzendkosten € 9,95

Dit kost me dus het eerste jaar 31,50 per maand en het tweede jaar 39,-
Per mail heb ik geïnformeerd en ze verwachten het toestel deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321398 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:18:

Provider Hi
Abonnement Student 30
Contractduur 24 maanden
Contractverlenging Ja
Aansluitkosten € 0,-
Product Nokia N900
Versie Snelst leverbaar
(€ 14,95 p.m.)
Prijs € 45,-
Verzendkosten € 9,95

weet je ook op welke plaats je staat ? of/en is er een wachtlijst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Citaat:

"Wat betreft de Nokia N900; We verwachten deze binnen te krijgen in de
week van 19 oktober. Mocht er schaarste zijn houden we de datum van
ontvangst van het contract aan voor de volgorde van de lijst"

Dan: Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen [op 13-10]

Ik weet niet hoe groot de aanloop is, maar ze houden de datum van toezending contract aan..

Ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321398 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:25:
Citaat:

"Wat betreft de Nokia N900; We verwachten deze binnen te krijgen in de

Dan: Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen [op 13-10]

Ik weet niet hoe groot de aanloop is, maar ze houden de datum van toezending contract aan..

Ben benieuwd :P
hehe :p
ja opzich wil ik 'm bestellen :P
maar ik heb nu zoiets, kan beter even wachten tot dat een site 'm online gooit met OP VOORRAAD
en dan boemboem :p

Hoe dan ook, hoezo Hi?
Ik twijfel tussen Hi, en Tele 2, omdat deze nu een 2Mbit/s internet voor op je mobiel aanbieden.
opzich niet verkeerd lijkt me, maar de totaalprijs wordt wel iets duurder dan, iemand ervaring met FUP tele2 mobiel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:09
Ik heb even gekeken bij Studentmobiel.nl en GSMWijzer.nl

En ik vind het wel een beetje vreemd dat een N900 gratis is bij een nieuw 2 jarig KPN Flexibel 265 contract (met snel internet) en bij een verlenging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

to younes0807:

Mijn reden voor een keuze voor hi is dat het netwerk goed is en ze hun snelheid voor internet vaak waar maken. Ik heb nu eindeloos online en haal van de 384 kbit (max 48 kb/s) vaak boven de 30 kb/s.
Verder haal je met xtrasnel nu 128 kb (volgens gebruikers ervaringen) Ik zie niet in waarom je meer nodig hebt op een mobiel.. Grote dingen downloaden doe ik thuis wel.
Verder is voor mij belangrijk dat smsjes in wisselbaar zijn voor belminuten in de ratio 2 sms per belminuut.
En natuurlijk 20% studentenkorting ;)

To Crim: nieuwe klanten binnenhalen is markttechnisch meer waard, daar de kans dat mensen hun provider loyaal blijven in de praktijk erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306639

Ook raar: op studentmobiel.nl is bij een Hi abonnement de toestelprijs hoger wanneer je Eindeloos Online Xtrasnel neemt dan wanneer je de "gewone" Eindeloos Online neemt (bij Hi 25 of 30 in ieder geval). Je betaalt meer voor je abonnement, hoe kan het toestel dan duurder zijn? Nog vreemder: als je Xtrasnel neemt kun je beter je abonnement verlengen, als je gewoon internet neemt is het voordeliger om een nieuw abonnement af te sluiten. Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
Anoniem: 321398 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:25:"Wat betreft de Nokia N900; We verwachten deze binnen te krijgen in de
Best gek dat ze nu op de website November hebben staan. Ik hoop dat dat alleen geldt voor nieuwe bestellingen. :) Mijn order is op 6-10 bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het blijkt helaas dat de levertermijn verschoven is..
Ongelukkigerwijs heeft het touchscreen van mijn htc dual het vandaag begeven, zit hier een beetje te schipperen met het d-pad en een bluetooth interface op mijn computer.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Net bestelling geplaatst op shop.nokia.nl
in orderbevestiging stond dit :( :

Besteldatum: 21-10-2009
Verwachte datum van verzending: 3 tot 4 weken

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Pff, het maakt dus niet eens uit dat mijn abbo nog niet afgelopen is. Als het zo door gaat heb ik m niet zo veel later dan de meeste mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-05 15:59
rataplan2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:26:
Net bestelling geplaatst op shop.nokia.nl
in orderbevestiging stond dit :( :

Besteldatum: 21-10-2009
Verwachte datum van verzending: 3 tot 4 weken
Grappig, als ik ga zoeken in de bestel gegevens kan ik dit helemaal niet vinden? Bij mij staat alleen de bestel datum en dat hij "nog niet verzonden" is.

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309443

Gisteren de N900 met Vodafona abbo afgesloten bij Bel nu. Vandaag werd ik netjes gebeld dat de telefoon begin december verwacht wordt. Jammer, maar t is niet anders :'( . Zie er wel naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneervanloon
  • Laatst online: 02-12-2022
December lijkt me wel heel laat. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meneervanloon schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:03:
December lijkt me wel heel laat. Vreemd!
Als er bij de Nokiashop al een levertijd van zo'n 4 weken staat, dan zit je ook al in de laatste week van november. Ik vond het dan ook niet zo vreemd, ik kan me voorstellen dat je de n900 het eerst bij de nokiashop krijgt. Begin december is nog te overzien. Hopelijk wordt het niet nóg later.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik las een een berichtje: http://www.engadgetmobile...il-some-time-in-november/. Het ziet er dus naar uit dat iedereen nog even moet wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609

Anoniem: 309443 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:58:
Gisteren de N900 met Vodafona abbo afgesloten bij Bel nu. Vandaag werd ik netjes gebeld dat de telefoon begin december verwacht wordt. Jammer, maar t is niet anders :'( . Zie er wel naar uit!
Bij VF moet hij altijd nog door allerlei tests.. dus VF levert vaak als een van de laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:38
Een vriend van mij die bij de Belcompany werkt had gisteren iemand van nokia over de vloer.
Nu zegt hij dat de belcompany een exclusiviteitsdeal heeft met nokia voor de n900. Ze krijgen de n900 eerder dan andere winkels met een speciaal extraatje erbij.
Hij is volgende week of de week erop te verkrijgen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 00:00
Belcompany in de gaten houden dus. Ben benieuwd wat ze er bij geven en of je dat niet zelf betaald omdat ze hem duurder verkopen als bij bijv. gsmwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 09:38
Wat ik begreep was de verkoop prijs voor een los toestel 600 euro, dus duurder dan gemiddeld in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
Wow. €600 is wel erg hoog. Als ze dat geintje ook uithalen bij de verkoop van abbo's zou ik er glashard weg blijven, eerder het toestel hebben maar er een exorbitante premium prijs voor betalen ligt nou niet in mijn straatje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblancke
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02-2021
denk dat t.mobile wel wat is

snel internet plus tv kanalen , en voip bellen toegestaan

en na 2gb zakt alleen je snelheid terug per maand

is er iemand die op een rijtje kan zetten svp wat het beste is om en rond amsterdam

aangezien dit mijn eerste telefoon ? word waar ook mee te internetten is , en ik er dus nog totaal geen ervaring mee heb gehad

maar de hele wereld in je zak hebben , daar doe ik het voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

Ik zal maar storten en hopen da het toestel rap binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nas T schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Ik zou het geld wel storten. En je bronnen eens grondig checken of niet aanstellen. Een half jaar....

@ batterij:
Extra accu kost straks nu onder de €5 €2,50 via dealextreme. Niet origineel, maar ook cheap to the bone. Bespaart je toch weer €40 voor een apparaat dat de "gemiddelde PDA" 48 uur van stroom voorziet (ik denk 4 uur voor de N900 of minder).
De later genoemde minty boost is een goed idee!. Misschien is zoiets er al op dealextreme:

AA naar usb laders voor weinig.

EDIT:
Review op Tweakers. Weer sprekend. Deze zin is geweldig:

[...]
Wanneer zou hij dan gaan uitkomen?

Morgen moet ik toch op de bank zijn dan stort ik het wel.Want dit lijkt mij toch wel het summum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

Anoniem: 306639 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:36:
Ook raar: op studentmobiel.nl is bij een Hi abonnement de toestelprijs hoger wanneer je Eindeloos Online Xtrasnel neemt dan wanneer je de "gewone" Eindeloos Online neemt (bij Hi 25 of 30 in ieder geval). Je betaalt meer voor je abonnement, hoe kan het toestel dan duurder zijn? [...]
Ja, dat kwam ik ook tegen. Is het mogelijk om hem te kopen met Eindeloos Online en dan na, bijvoorbeeld een maand, je internetabbo te verhogen naar Xtrasnel? Of gaat dat geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320340

FrankNStein schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:35:
[...]

Ja, dat kwam ik ook tegen. Is het mogelijk om hem te kopen met Eindeloos Online en dan na, bijvoorbeeld een maand, je internetabbo te verhogen naar Xtrasnel? Of gaat dat geld kosten?
Volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:20

Chrisjuh_15

Facta non verba

Anoniem: 321398 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:18:

Provider Hi
Abonnement Student 30
Contractduur 24 maanden
Contractverlenging Ja
Aansluitkosten € 0,-
Product Nokia N900
Versie Snelst leverbaar
(€ 14,95 p.m.)
Prijs € 45,-
Verzendkosten € 9,95

Precies hetzelfde abonnement wat ik ga nemen alleen hoef ik geen XtraSnel internet. Ik kan in ieder geval niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
Anoniem: 217295 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:
[...]

Wanneer zou hij dan gaan uitkomen?

Morgen moet ik toch op de bank zijn dan stort ik het wel.Want dit lijkt mij toch wel het summum.
Waarom zou je hem kopen bij een winkel waar je vooraf moet betalen? Hij is toch goedkoper ergens anders te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24
FrankNStein schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:35:
[...]

Ik heb contact gezocht met de klantenservice van Hi, hier zeiden ze tegen mij dat het verhogen op zich wel mogelijk is, maar dat je dan dus de €7,50 korting per maand in het eerste jaar kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rob-bo schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 07:20:
[...]

Waarom zou je hem kopen bij een winkel waar je vooraf moet betalen? Hij is toch goedkoper ergens anders te krijgen?
Ik zal altijd vooraf moeten betalen vrees ik want ik heb geen visa...en ik woon in Belgie dus gekoppeld met een abbo kan ik hem ook niet kopen.
Of heb jij beter shops eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNStein
  • Laatst online: 11-12-2023

FrankNStein

It's Alive!!!

thoomie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:55:
[...]

Ik heb contact gezocht met de klantenservice van Hi, hier zeiden ze tegen mij dat het verhogen op zich wel mogelijk is, maar dat je dan dus de €7,50 korting per maand in het eerste jaar kwijt raakt.
Dankje, scheelt mij weer een belletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat03
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-01 09:09
Bei Vorbestellung ist eine Anlieferung voraussichtlich ab dem 25. November 2009 möglich. Dies ist abhängig von der gewählten Versandart und Produkt-Verfügbarkeit.
Bron: nokia.de

Zal in Nederland ook wel op zijn vroegst vanaf 25 nov leverbaar zijn... Erg jammer Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Laatst online: 31-05 15:59
murat03 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:57:
[...]

Zal in Nederland ook wel op zijn vroegst vanaf 25 nov leverbaar zijn... Erg jammer Nokia.
Hmm, dat is inderdaad jammer! Nog een maand :/

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

murat03 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:57:
[...]

Da meent ge toch niet he :(

Ik heb vandaag nochthans gemaild met expansys?nl en ze zouden eind deze week een lading binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

niet elk lnd levert toch op dezelfde datum bij Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
RobertRedCap schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:41:
niet elk lnd levert toch op dezelfde datum bij Nokia?
Maar in Duitsland stond ie ook al eerder op de site, dus ik denk ook dat ie in Nederland niet eerder geleverd zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Zänker schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:18:
[...]

Maar in Duitsland stond ie ook al eerder op de site, dus ik denk ook dat ie in Nederland niet eerder geleverd zal worden..
Op studentmobiel.nl (waar ik 'm besteld heb) staat idd ook:
Nokia N900
Verwachte introductie:
eind november

Terwijl op de Nokia site nog steeds staat:
Wordt verwacht eind oktober

[ Voor 9% gewijzigd door James RB op 26-10-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-06 18:28
lpdv74 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:47:
[...]

Op studentmobiel.nl (waar ik 'm besteld heb) staat idd ook:
Nokia N900
Verwachte introductie:
eind november

Terwijl op de Nokia site nog steeds staat:
Is studentenmobiel betrouwbaar?, kan namelijk eind dec ook nieuwe mobiel / contract verlening doen. en zag de n900 voor een leuke aanbieding daar :).
Student 30 + eindeloos online. en 57 voor de mobiel zelf.
en eerste 12 maand korting op online ook nog :o

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Xentor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:05:
[...]

Is studentenmobiel betrouwbaar?, kan namelijk eind dec ook nieuwe mobiel / contract verlening doen. en zag de n900 voor een leuke aanbieding daar :).
Studentmobiel is onderdeel van websend.nl en ze hebben een thuiswinkelwaarborg. Lijkt me wel betrouwbaar. (dit laatste staat overigens gewoon op hun site vermeld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-06 18:28
lpdv74 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:22:
[...]

Studentmobiel is onderdeel van websend.nl en ze hebben een thuiswinkelwaarborg. Lijkt me wel betrouwbaar. (dit laatste staat overigens gewoon op hun site vermeld...)
hmm oke, niet gezien. Bedankt hiervoor. Vind het alleen vreemd omdat de n900 nog niet op de hi website zelf staat en hier al wel vermeld is.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320340

Xentor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:28:
[...]

hmm oke, niet gezien. Bedankt hiervoor. Vind het alleen vreemd omdat de n900 nog niet op de hi website zelf staat en hier al wel vermeld is.
Vandaag zou hi contact met mij opnemen over de N900 bij Hi.
Dus nog even geduld:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:09
Xentor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:05:
[...]

Ik begin er een beetje aan te twijfelen, ik heb vorige week 3 mailtjes gestuurd en ze zijn alle 3 niet beantwoord... :?

Edit: Krijg net reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:05
Jongens, wel graag ontopic blijven. Bij allaboutphones hebben ze het over week 47 (half november).
Waar hun de info vandaan hebben en hoe betrouwbaar deze is, is onduidelijk.

Kortom niemand weet het zeker, dus om hier te gaan gissen heeft weinig zin.
Misschien is er ergens een buglist die nog opgelost zou moeten worden voor de release?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313835

ajblancke schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:24:
denk dat t.mobile wel wat is

snel internet plus tv kanalen , en voip bellen toegestaan

en na 2gb zakt alleen je snelheid terug per maand

is er iemand die op een rijtje kan zetten svp wat het beste is om en rond amsterdam

aangezien dit mijn eerste telefoon ? word waar ook mee te internetten is , en ik er dus nog totaal geen ervaring mee heb gehad

maar de hele wereld in je zak hebben , daar doe ik het voor
In en rond amsterdam doet alles het wel goed. Ik heb met t-mobile altijd volle snelheid iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60914

Anoniem: 309443 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:55:
ik las een een berichtje: http://www.engadgetmobile...il-some-time-in-november/. Het ziet er dus naar uit dat iedereen nog even moet wachten.....
Hmmm weird....

http://www.expansys.nl/d.aspx?i=188856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd weird... hoop dat het echt waar is, wellicht dat ik m dan ook wat eerder krijg. Want tot december wachten, is wel heel lang. Ik ben echter bang dat ze het er zo op hebben gezet om toch maar wat meer verkoop te kunnen trekken... maar.. you never know! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat03
Bei Vorbestellung ist eine Anlieferung voraussichtlich ab dem 25. November 2009 möglich. Dies ist abhängig von der gewählten Versandart und Produkt-Verfügbarkeit.

Duitsland is een van de eerste landen die geleverd zal krijgen. Nederland zal op zijn vroegst een week later aan de beurt zijn (pre-orders). Pas halverwege december zal het in de winkels liggen vrees ik.

En de vermelding van "levertijd 3 tot 4 weken" in de bestel bevestigingen van nokia zegt niets. Dit vermelden ze standaard erbij. Ik heb op 2 september besteld. Ook daar stond dezelfde tekst in de bevestiging.

Nog eventjes volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Op Nokia.nl staat nog steeds dat hij eind oktober verscheept gaat worden, laat ik daarop hopen! Nog een maand wachten is zo lang!

Online as it happens

Bron: nokia.nl

[ Voor 23% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 28-10-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

Maareh n user, hoe kom je aan de n900 ? (pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murat03
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:
Online as it happens

Bron: nokia.nl
Vertrouw maar niet al te veel wat op nokia.nl staat. Nokia.nl heeft er ook bijna een maand over gedaan om de "in de verpakking" lijst te corrigeren.

Op de Duitse site stond tot voor kort ook dat het in oktober geleverd zou worden. Wat betreft levertijden kunnen we toch beter de Duitse site in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

RobertRedCap schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:58:
Maareh n user, hoe kom je aan de n900 ? (pm)
Dat vraag ik me ook af ja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag nog met expansys gebeld en ze verwachte vandaag of vrijdag een lading,ik ben dus benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolanda77
  • Laatst online: 11-06-2010
Pffff, bij bol.com lees ik dit: "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 31.12.2009"

Bron: http://www.bol.com/nl/p/t...errer=ADVNLTWE00201500099

[ Voor 41% gewijzigd door Jolanda77 op 28-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

spanning is om te snijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 07-06 14:37
Anoniem: 217295 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Ik heb vandaag nog met expansys gebeld en ze verwachte vandaag of vrijdag een lading,ik ben dus benieuwd.
Komt uit het algemene N900 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324128

Ik heb 5 minuten geleden met nokia gebeld. Als je kiest voor standaard verzending krijg je hem begin december. Toestel is vertraagd tot eind november. Nu nog even belcompany checken
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste