Begin van de week zou morgen betekenen. Ik neem aan dit die nu niet meer geleverd wordt.Meijeh schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:51:
Net studentmobiel gebeld...
Ze zeiden dat ze hem (begin) deze week verwachten binnen te krijgen. Maar ze weten niks over aantallen dus ook niet of ik bij de eerste of tweede lading zit.
Ik heb hem mid november besteld.
In principe kun je ervan uitgaan dat je bij de eerste lading zit als je orderstatus op Gereserveerd staat. Staat ie op Contract ontvangen, kun je ervan uitgaan dat je bij de tweede zit.Meijeh schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:51:
Ze zeiden dat ze hem (begin) deze week verwachten binnen te krijgen. Maar ze weten niks over aantallen dus ook niet of ik bij de eerste of tweede lading zit.
Verwijderd
Oh yes, why am i not suprised, hij zou er vandaag zijn.. maar nee, moet nog langer duren. Begin deze week wordt halverwege en eind deze week. Voor je het weet is het kerst / oud en nieuw en hebben we hem een keertje in januari.Meijeh schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:51:
Tweede lading zal wel januari worden of niet?lpdv74 schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:01:
[...]
In principe kun je ervan uitgaan dat je bij de eerste lading zit als je orderstatus op Gereserveerd staat. Staat ie op Contract ontvangen, kun je ervan uitgaan dat je bij de tweede zit.
Of februari misschien.Imperium schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:06:
[...]
Tweede lading zal wel januari worden of niet?
Zojuist een boze mail gestuurd naar algebeld.nl dat de telefoon verwacht was om in week 48 te leveren.
Krijg ik ipv een standaart onze excuses mail een mail terug dat mijn order verzonden is.
Morgen eindelijk de n900 in huis!
Krijg ik ipv een standaart onze excuses mail een mail terug dat mijn order verzonden is.
Morgen eindelijk de n900 in huis!
Verwijderd
Ik heb de N900 i.c.m. abbo vandaag besteld bij Belcompany en ik krijg hem morgen al geleverd door de koerierSharkey1802 schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:04:
Zojuist gebeld met de webshop van BelCompany, ze verwachten de N900 deze week weer binnen te krijgen. Maar een exacte dag konden ze niet geven.
Verwijderd
Kreeg je die 40 euro niet weg vanwege het showmodel?lpdv74 schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:48:
Ik zat bij de tweede batch van studentmobiel... was het wachten beu, dus was eens binnengelopen bij de Phonehouse. Die verwachten de N900 deze week, maar konden niet aangeven wanneer precies. Gaven me de tip eens naar Belcompany te gaan... (beetje dubieus om je klanten naar de concurrent te sturen, maar goed). En ja, bij BC (Delfzijl) hadden ze nog eentje op voorraad, op het showmodel na de laatste. Meteen in de winkel getest op pixels en mic, allemaal goed. Wel was de accu dood, maar hij laadt wel... ff in de gaten houden. Moest 40 euro bijbetalen bij mijn KPN abbo. Dus order bij Studentmobiel zojuist geannuleerd. Weer een happy owner dus
Nou nee, ik had niet het showmodel.... ik zei dat ik de laatste had, op het showmodel na...Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:54:
[...]
Kreeg je die 40 euro niet weg vanwege het showmodel?
Verwijderd
Net ook gebeld met studentmobiel. Ze hadden in ieder geval nog niks binnen en het meisje aan de telefoon zei dat hun leverancier had gezegd dat 'ie deze week binnen kwam. Toen ik zei dat er eerder beloofd was dat 'ie vandaag verstuurd zou worden zei ze dat dat nooit gecommuniceerd was, enkel dat de N900 deze week zou binnenkomen.
Verder vermelde ze dat ze het ook vervelend vond dat het zo lang duurde maar dat ze van hun leverancier ook alleen maar vage berichten kreeg......
Tussendoor vermelde ze ook nog even dat ik de 100ste was die vandaag gebeld had....ik ga ervan uit dat dat een tikkie overdreven is!
Wat nu verder te doen dan maar weer afwachten..........Begin onderhand heel erg te balen, zeker omdat de N900 nu al op zoveel plaatsen geleverd is!
Verder vermelde ze dat ze het ook vervelend vond dat het zo lang duurde maar dat ze van hun leverancier ook alleen maar vage berichten kreeg......
Tussendoor vermelde ze ook nog even dat ik de 100ste was die vandaag gebeld had....ik ga ervan uit dat dat een tikkie overdreven is!
Wat nu verder te doen dan maar weer afwachten..........Begin onderhand heel erg te balen, zeker omdat de N900 nu al op zoveel plaatsen geleverd is!
Verwijderd
Iemand enig idee hoe de zaken worden geregeld bij telefoonkopen.nl?
Ik ben vandaag in de winkel te eindhoven geweest. Hier was hij helaas niet op voorraad. Daar in tegen beweerde de verkoper dat het toestel via hun webshop gwn leverbaar zou zijn.
Toen ik mijn order online deed was dit indd ook zo, maar nadat ik mijn order had ingevoerd, veranderde deze status ineens in: beperkt leverbaar.
ik heb een vodafone 35 retention en uiteraard de bijhorende vodafone acties mee besteld. blijkbaar krijg ik 'm dan gratis terwijl ik in de winkel voor een retention abo 79 euro moest bij betalen.
Ik ben vandaag in de winkel te eindhoven geweest. Hier was hij helaas niet op voorraad. Daar in tegen beweerde de verkoper dat het toestel via hun webshop gwn leverbaar zou zijn.
Toen ik mijn order online deed was dit indd ook zo, maar nadat ik mijn order had ingevoerd, veranderde deze status ineens in: beperkt leverbaar.
ik heb een vodafone 35 retention en uiteraard de bijhorende vodafone acties mee besteld. blijkbaar krijg ik 'm dan gratis terwijl ik in de winkel voor een retention abo 79 euro moest bij betalen.
Serieus? Bij belcompany.nl?Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
[...]
Ik heb de N900 i.c.m. abbo vandaag besteld bij Belcompany en ik krijg hem morgen al geleverd door de koerier
Ik heb hem donderdag besteld met abo en had vrijdagochtend een bericht in mijn mailbox dat ie niet meer op voorraad zou zijn.

De klantenservice zal wel al dicht zijn. Morgenochtend maar eens bellen...
Hmm als iedereen belt dan heeft dat toch een reden??Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:28:
Net ook gebeld met studentmobiel. Ze hadden in ieder geval nog niks binnen en het meisje aan de telefoon zei dat hun leverancier had gezegd dat 'ie deze week binnen kwam. Toen ik zei dat er eerder beloofd was dat 'ie vandaag verstuurd zou worden zei ze dat dat nooit gecommuniceerd was, enkel dat de N900 deze week zou binnenkomen.
Maar nog steeds weten ze dus niks. Maar ik heb hem toch besteld bij hun en niet hun leverancier?
Mensen die bij gsmweb hebben besteld hebben in ieder geval wel geluk, want ze zijn zojuist verstuurd 
Althans: de mijne. Dus mocht je nog een goedkopere en snellere leverantie dan studentmobiel willen. Misschien is het een belletje waard of ze nog een paar hebben liggen.
Althans: de mijne. Dus mocht je nog een goedkopere en snellere leverantie dan studentmobiel willen. Misschien is het een belletje waard of ze nog een paar hebben liggen.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
begin oktober besteld bij studentmobiel, en sta bij de tweede batch?!?!?
Dat je een houtje touwtje bedrijf hebt en geen voorraad durft te nemen is tot daar aan toe, maar om mensen die begin oktober hebben te vertellen dat je nietoptijd hebt ingekocht en daarom die pas bij een tweede levering (die waarschijnlijk maanden later is besteld) te kunnen leveren is gewoon van de zotten.
Ondertussen is hij al 10x op voorraad geweest bij coolblue en krijgt ook BC en andere retailers constant voorraad binnen.
Hoeveel heeft studentmobiel er? niks noppes nado nul!
Ik heb zo'n vermoeden dat ze gewoon iets hebben gedaan wat niet de af spraak was om orders te scoren, waardoor ze nu gestraft worden met lange levertijd (door de leverancier).
wat een kansloze boel zeg.
Dat je een houtje touwtje bedrijf hebt en geen voorraad durft te nemen is tot daar aan toe, maar om mensen die begin oktober hebben te vertellen dat je nietoptijd hebt ingekocht en daarom die pas bij een tweede levering (die waarschijnlijk maanden later is besteld) te kunnen leveren is gewoon van de zotten.
Ondertussen is hij al 10x op voorraad geweest bij coolblue en krijgt ook BC en andere retailers constant voorraad binnen.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze gewoon iets hebben gedaan wat niet de af spraak was om orders te scoren, waardoor ze nu gestraft worden met lange levertijd (door de leverancier).
Oktober is als het goed is allemaal 1ste batch van studentmobiel dus weet je dat wel zeker?Libbz schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:58:
begin oktober besteld bij studentmobiel, en sta bij de tweede batch?!?!?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
In mijn geval niet: Verlenging telfort 200 met surf & mailVerwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:07:
[...]
Misschien heeft gsmweb wel een betere voorraad, maar studentmobiel is goedkoper hoor!
gsmweb.nl: €99,-
studentmobiel: €184,-
Scheelt toch behoorlijk wat
Dus nog geen 5 minuten nadat ik een mailtje stuurde naar algebeld.nl kreeg ik de mail
En veel later vanavond, kreeg ik ineens nog een reactie op mijn mail met de vraag wanneer de telefoon eindelijk word verstuurd.
Geen reactie op gehad nog. Zal eind van de week wel een reactie krijgen...
Natuurlijk is TNT track and trace niet zo snel, dus morgen word het afwachten of ik wel of niet wat krijg.
Ook een track and trace code voor tnt post stond erbij.Geachte heer,
Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer xxxxxxxx wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:
En veel later vanavond, kreeg ik ineens nog een reactie op mijn mail met de vraag wanneer de telefoon eindelijk word verstuurd.
Gelijk een mail terug gedaan met de vraag of de bevestigings mail dan niet klopte.We hopen ze eind deze week binnen te krijgen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Geen reactie op gehad nog. Zal eind van de week wel een reactie krijgen...
Natuurlijk is TNT track and trace niet zo snel, dus morgen word het afwachten of ik wel of niet wat krijg.
Mijn track&trace code is al geactiveert, dus ik zou toch ff kijken.
Heb jij of iemand anders enig idee van de FUP van Telfort? Ik kan het niet echt ergens vinden (ook niet in andere topics). KPN/Hi is geloof ik rond de 250 MB en dat lijkt met wat laag voor dit apparaat. Is Telfort dan een optie? Of is het toch veiliger om bij T-mobile te blijven, waar internet echt onbeperkt is?Hooglander1 schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:10:
[...]
In mijn geval niet: Verlenging telfort 200 met surf & mail
gsmweb.nl: €99,-
studentmobiel: €184,-
Scheelt toch behoorlijk wat
Ik probeer om het half uur en krijg telkens de melding "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."
Met wlan thuis scheelt dat al een hele hoop. Ik zit nu met mijn N95 op 100 MB per maand, dus ik ben niet zo heel bang dat ik daar overheen ga. De limiet waarna er gezeik komt is een tijdje 400-500 MB per maand geweest. Maar daar hoor ik de laatste maanden helemaal niets meer over, dus ik ben niet zo bang dat ik er overheen ga. Zo heel veel zit ik nu ook niet meer onderweg.Zänker schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:24:
[...]
Heb jij of iemand anders enig idee van de FUP van Telfort? Ik kan het niet echt ergens vinden (ook niet in andere topics). KPN/Hi is geloof ik rond de 250 MB en dat lijkt met wat laag voor dit apparaat. Is Telfort dan een optie? Of is het toch veiliger om bij T-mobile te blijven, waar internet echt onbeperkt is?
Verwijderd
ik heb de n900 op 5 dec besteld op studentmobiel.nl i.v.m. Hi abbo. verlenging, ik
had een mailtje gestuurd en kreeg vandaag het volgende terug:
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel midden volgende week verwachten. Aangezien dit een nieuw toestel is en wij afhankelijk zijn van de leverancier, kunnen wij helaas geen exacte datum geven wanneer deze binnen is.Zodra het toestel hier op voorraad is, zullen wij deze z.s.m. versturen.Onze excuses voor het ongemak.
iemand enig idee bij welk batch ik zit als ik op 5 dec besteld heb?
had een mailtje gestuurd en kreeg vandaag het volgende terug:
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel midden volgende week verwachten. Aangezien dit een nieuw toestel is en wij afhankelijk zijn van de leverancier, kunnen wij helaas geen exacte datum geven wanneer deze binnen is.Zodra het toestel hier op voorraad is, zullen wij deze z.s.m. versturen.Onze excuses voor het ongemak.
iemand enig idee bij welk batch ik zit als ik op 5 dec besteld heb?

Dikke kans dat je bij de 2e zit, zo niet de derde. Ik ga de boel maar annuleren bij studentmobiel, heb er geen vertrouwen meer in.
2call geeft aan dat ze mogelijk de telefoon woensdag op voorraad hebben. We zijn benieuwd. Eindelijk want we zitten nu wel al erg lang te wachten.

Donderdag heb ik hem ook via belcompany.nl besteld. Vandaag een telefoontje gekregen van de bezorgdienst wanneer dat hij morgen kon worden afgeleverdSharkey1802 schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:39:
[...]
Serieus? Bij belcompany.nl?
Ik heb hem donderdag besteld met abo en had vrijdagochtend een bericht in mijn mailbox dat ie niet meer op voorraad zou zijn.![]()
De klantenservice zal wel al dicht zijn. Morgenochtend maar eens bellen...
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Ik geloof er trouwens niets van...Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
[...]
Ik heb de N900 i.c.m. abbo vandaag besteld bij Belcompany en ik krijg hem morgen al geleverd door de koerier
Of je houdt me voor de gek (dit is jouw eerste/enige post, account vandaag aangemaakt), of je krijgt morgenochtend ook een bericht in de mail dat er geen voorraad is.
EDIT:
Lees net dit.... Zou natuurlijk kunnen dat je net een van de laatste had maar morgenochtend toch maar eens even bellen met belcompany.EngelF schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:24:
[...]
Donderdag heb ik hem ook via belcompany.nl besteld. Vandaag een telefoontje gekregen van de bezorgdienst wanneer dat hij morgen kon worden afgeleverd
Wel raar dan dat ze vanochtend tegen mij zeggen dat er geen voorraad is terwijl er wel telefoons verstuurd worden.
[ Voor 38% gewijzigd door Sharkey1802 op 14-12-2009 23:34 ]
Ik gebruik zelf vrij intensief mijn 3G-verbinding op mijn telefoon en ik zit bij Telfort. Minimaal een GB elke maand en vaak meer. Nog nooit een SMS of een brief over gehad. Lijkt dus aardig soepel te zijn daarZänker schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:24:
[...]
Heb jij of iemand anders enig idee van de FUP van Telfort? Ik kan het niet echt ergens vinden (ook niet in andere topics). KPN/Hi is geloof ik rond de 250 MB en dat lijkt met wat laag voor dit apparaat. Is Telfort dan een optie? Of is het toch veiliger om bij T-mobile te blijven, waar internet echt onbeperkt is?
Naja ik hoop het voor je, ik heb net een mail van ze dat die van mij onderweg islucas321 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:04:
2call geeft aan dat ze mogelijk de telefoon woensdag op voorraad hebben. We zijn benieuwd. Eindelijk want we zitten nu wel al erg lang te wachten.
Verwijderd
Als ik me niet vergis had studentmobiel deze telefoon als één van de eersten online staan, en nu zijn ze zo'n beetje de laatste die uitleveren. Ik heb 12 oktober besteld daar en ze zijn nog niet één keer duidelijk geweest over de levertijd op afgelopen vrijdag na, toen ik toch had vernomen dat ze hem de 14e verwachtten. Blijkbaar was dát ook gewoon een gerucht en verwachten ze de telefoons nu "ergens deze week".
Één ding weet ik wel: Nooit meer studentmobiel voor mij.
Als hun leverancier nokia was geweest hadden ze hem allang binnen gehad als ik naar andere winkels kijk. Misschien moeten ze gewoon wachten tot hun "leverancier" een vrachtwagentje weet te scoren die op weg is naar een pakhuis.
Één ding weet ik wel: Nooit meer studentmobiel voor mij.
Als hun leverancier nokia was geweest hadden ze hem allang binnen gehad als ik naar andere winkels kijk. Misschien moeten ze gewoon wachten tot hun "leverancier" een vrachtwagentje weet te scoren die op weg is naar een pakhuis.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 01:41 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 01:41:¨
Één ding weet ik wel: Nooit meer studentmobiel GSMWijzer voor mij.
[ Voor 71% gewijzigd door Imperium op 15-12-2009 02:42 ]
Nieuwe dag nieuwe kansen!. Laten we hopen voor de mensen dat hij vandaag dan toch maar word gelevert !
stand van zaken Belnu.nl: besteld 9 oktober bij een abo, vorige week zou hij toch echt gaan komen, maar nog steeds niets ontvangen behalve mijn nieuwe simkaart. Hebben al een tijdje "verwacht december" staan, dus ze beloven wat dat betreft geen harde data...nog meer mensen daar in bestelling?
EN ?? Al thuis ??Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
[...]
ik weet het zeker in zoverre dat ik weet dat ik begin oktober besteld heb en ik weet dat mijn status op "contract ontvangen sta".Xentor schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:07:
[...]
Oktober is als het goed is allemaal 1ste batch van studentmobiel dus weet je dat wel zeker?
Smartphone shop is weer stukje duurder en kan toch pas 21 dec contract verlengenVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:40:
Smartphoneshop heeft ze ook weer meteen leverbaar. Kunnen jullie niet gewoon annuleren??
Bij een Hi 25 verlenging scheelt het 150 euro. Dat vind ik toch een beetje heel veel om hem eerder te krijgen!Xentor schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:55:
[...]
Smartphone shop is weer stukje duurder en kan toch pas 21 dec contract verlengen
Geachte heer.....,
De Nokia N900 QWERTY is op voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 22:00 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.
Bekijk en bestel de Nokia N900 QWERTY nu op PDAshop.nl
Combineer de Nokia N900 QWERTY met een abonnement
Haalt u de Nokia N900 QWERTY liever op in onze winkel in Groningen, Eindhoven of Rotterdam? Plaats dan een reservering via bovenstaande link, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar.
Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl.
Let op: deze e-mail is aan alle belangstellenden verzonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. Raadpleeg onze website voor de actuele voorraadstatus.
Met vriendelijke groet,
PDAshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
De Nokia N900 QWERTY is op voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 22:00 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.
Bekijk en bestel de Nokia N900 QWERTY nu op PDAshop.nl
Combineer de Nokia N900 QWERTY met een abonnement
Haalt u de Nokia N900 QWERTY liever op in onze winkel in Groningen, Eindhoven of Rotterdam? Plaats dan een reservering via bovenstaande link, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar.
Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl.
Let op: deze e-mail is aan alle belangstellenden verzonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. Raadpleeg onze website voor de actuele voorraadstatus.
Met vriendelijke groet,
PDAshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Ik heb hem toch maar bij smartphoneshop besteld. Me telefoon doet het nu helemaal niet meer.
Wordt morgen geleverd. hoop ik.
Wordt morgen geleverd. hoop ik.
Verwijderd
Hm ik heb hem nu gereserveerd bij pdashop.nl
Ze schijnen hem morgen vanaf 11 uur voor mij in de winkel te hebben liggen.
Ben eeeecht benieuwd of ze deze belofte waar kunnen maken!
Was ook nog even bij de MediaMarkt geweest, daar vertelde ze mij dat de levering van die toestellen heel lastig was. Zo zouden zij er 2 krijgen, maar naar alle waarschijnlijkheid zouden ze er maar 1 krijgen!
Wel leuk dat ie zo schaars is, geeft wel een extra dimensie.
Denken jullie dat PDAshop.nl hem daadwerkelijk morgen voor mij klaar heeft liggen in Groningen?
Ze schijnen hem morgen vanaf 11 uur voor mij in de winkel te hebben liggen.
Ben eeeecht benieuwd of ze deze belofte waar kunnen maken!
Was ook nog even bij de MediaMarkt geweest, daar vertelde ze mij dat de levering van die toestellen heel lastig was. Zo zouden zij er 2 krijgen, maar naar alle waarschijnlijkheid zouden ze er maar 1 krijgen!
Denken jullie dat PDAshop.nl hem daadwerkelijk morgen voor mij klaar heeft liggen in Groningen?
Ach over 2 weken is de hype weer voorbij en dan ligt ie overal ruim op voorraad.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:53:
Het wachten nu is alleen irritant. Na veel wikken en wegen voor deze telefoon kiezen, bestellen en dan maar wachten tot ie komt terwijl je er het liefst gelijk mee zou willen spelen.
Gelukkig hoef ik tot het einde van het jaar nog maar 4 dagen te werken dus genoeg vrije tijd om met mijn nieuwe telefoon te klooien (moet ik hem wel deze week krijgen

Verwijderd
Pfoehh wat een gedoe met studentmobiel.nl. Wil ik m'n orderstatus bekijken krijg ik 'Pagina niet (meer) gevonden'.
Anderen hetzelfde probleem?
werkt hier perfect ( wel status contract ontvangen )Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:34:
Pfoehh wat een gedoe met studentmobiel.nl. Wil ik m'n orderstatus bekijken krijg ik 'Pagina niet (meer) gevonden'.![]()
![]()
Verwijderd
W00t!
krijg dit nét binnen ( echt 1 seconde geleden )
Mijn status stond overigens op Gereserveerd en ik had hem 12 oktober besteld
Eindelllijjkkk morgen is het zover.quote: studentmobielBeste xx,
Bedankt voor uw email. Wij hebben vandaag een lading Nokia N900 binnen gekregen. Wij zullen uw toestel vandaag naar u versturen. Excuses voor uw lange wachttijd.
Zozo, toch nog voor de kerst?Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:07:
W00t!
[...]
Eindelllijjkkk morgen is het zover.
Ik ben zo blij dat je klooien zegt. Ik word misselijk als ik zie staan "met me n900 spelen, van me n900 genieten"Sharkey1802 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:25:
[...]
Ach over 2 weken is de hype weer voorbij en dan ligt ie overal ruim op voorraad.
Het wachten nu is alleen irritant. Na veel wikken en wegen voor deze telefoon kiezen, bestellen en dan maar wachten tot ie komt terwijl je er het liefst gelijk mee zou willen spelen.
Gelukkig hoef ik tot het einde van het jaar nog maar 4 dagen te werken dus genoeg vrije tijd om met mijn nieuwe telefoon te klooien (moet ik hem wel deze week krijgen).
312
Verwijderd
Mijn N900 2 december besteld bij smartphonestunts.nl iemand daar al iets van gehoord? Telefonisch en per mail krijg ik geen antwoord over een mogelijke leverdatum.
Ze nemen telefoon niet op of ze geven geen indicatie?Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:53:
Mijn N900 2 december besteld bij smartphonestunts.nl iemand daar al iets van gehoord? Telefonisch en per mail krijg ik geen antwoord over een mogelijke leverdatum.
2 december is best laat, denk dat je nog wel even kan wachten.
Verwijderd
Als je op de site kijkt vind je het volgende:Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:53:
Voorraadstatus
Vanaf begin januari 2010 verwacht
Verwijderd
Excuses de orderstatus kan ik toch wel bekijken maar ze hebben de naam van de pagina veranderd in studentmobiel.nl/service ipv studentmobiel.nl/orderstatus. Ik zie inmiddels op de site ook staan dat de N900 op voorraad is.
Hopelijk heb ik em morgen ook binnen
Hopelijk heb ik em morgen ook binnen
AlexDT schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:13:
[...]
Ik ben zo blij dat je klooien zegt. Ik word misselijk als ik zie staan "met me n900 spelen, van me n900 genieten"
Ik neem haar natuurlijk wel 'snachts mee naar bed, dan mag ze naast mij op het kussen liggen en kus ik haar weltrusten
Verwijderd
Beste T. Nobbe,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 321709) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 301 03 01.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 30,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Nokia N900
- Elektronische NL handleiding van de Nokia N900
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Jeuj
Maar ja mag ook wel had m gelijk die dag dat ze m hadden besteld
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 321709) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 - 301 03 01.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 30,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- Bestel accessoires voor de Nokia N900
- Elektronische NL handleiding van de Nokia N900
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Jeuj
Mensen van de 2e batch ook zo'n mail? staat hier nog op contract ontvangen maar wel dat hij op voorraad is. komt dit omdat mn abbo pas 21 dec verlengt kan worden? ;p

De phone house online heeft ze dus op voorraad? En hij is best goedkoop zo op het eerste gezicht.
Verwijderd
Studentmobiel:
Uw order heeft de status: Pakket verzonden
Alleen nog geen mail gehad zoals bovenstaande personen
ondertussen wel excuus
ondertussen wel excuus
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 14:44 ]
Hij is ook niet meer op voorraad nu lol. We wachten wel weer afVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:52:
Studentmobiel:
edit/
Zelfde als hieronder.
[ Voor 5% gewijzigd door Xentor op 15-12-2009 14:27 ]
Verwijderd
bij mij staat hij nog steeds op gereseveerd
bij GSM wijzer
krijgen die studenten nu voorrang
tja ben te oud voor een student......
en the phone house is wel erg goedkoop
kreeg vandaag al de rekening van Hi binnen , 24,95 tering heb nog genees die N900
kloten GSMwijzer.. ofwel internet shops, en ik moet dan straks ook nog €30,00 bij betalen terwijl hij nu gratis is
bij GSM wijzer
kreeg vandaag al de rekening van Hi binnen , 24,95 tering heb nog genees die N900
kloten GSMwijzer.. ofwel internet shops, en ik moet dan straks ook nog €30,00 bij betalen terwijl hij nu gratis is
Even een mailtje gestuurd:
Ordernr: *******
Geachte heer/mevrouw,
Graag zou ik van u willen weten wanneer ik de Nokia N900 kan verwachten die ik 27-11 bij u besteld heb?
Ik heb vernomen dat verschillende mensen vandaag een verzendbevestiging hebben gekregen voor hun N900.
Nu heb ik ook begrepen dat dat wat oudere orders waren en daar heb ik ook begrip voor.
Alleen nu ga ik me wel afvragen hoelang ik dan nog moet wachten? hopelijk nog in december? kunt u mij een concreet antwoord geven?
alvast vriendelijk bedankt.
even gebeld naar student mobiel,Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:02:
bij mij staat hij nog steeds op gereseveerd
bij GSM wijzer
Contract van hi 30 student + internet omgezet naar kpn flexibel 190 met internet. mobiel en abbo kosten goedkoper
Volgende levering verwachten ze eind volgende week pas
goede vraag ik ben ook erg benieuwd. Als ze nou gewoon een concreet antwoord geven dan weet ik dat en hoef ik niet elke dag te hopen dat mn telefoon binnenkomt. Word er een beetje gek en al helemaal omdat een vriend van me em al wel heeft en hij me niet met rust kan laten hahahahaImperium schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:11:
Even een mailtje gestuurd:
Ordernr: *******
Geachte heer/mevrouw,
Graag zou ik van u willen weten wanneer ik de Nokia N900 kan verwachten die ik 27-11 bij u besteld heb?
Ik heb vernomen dat verschillende mensen vandaag een verzendbevestiging hebben gekregen voor hun N900.
Nu heb ik ook begrepen dat dat wat oudere orders waren en daar heb ik ook begrip voor.
Alleen nu ga ik me wel afvragen hoelang ik dan nog moet wachten? hopelijk nog in december? kunt u mij een concreet antwoord geven?
alvast vriendelijk bedankt.
Nou vergeet het maar... 
Welke shop was ie wel op voorraad nu? dan maar 70 euro duurder. Ik ben het nu zat.
Hoe moet ik dit nu lezen? ik zit ook niet bij de levering in januari?Beste heer *,
Wij hebben vandaag de eerste levering van het toestel ontvangen en
uitgezonden.
Wij verwachten de volgende levering van het toestel begin Januari hier
te ontvangen.
Wij hebben voor dit toestel enorm veel bestellingen staan, dus helaas
zit uw order hier nog niet bij.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Welke shop was ie wel op voorraad nu? dan maar 70 euro duurder. Ik ben het nu zat.
[ Voor 14% gewijzigd door Imperium op 15-12-2009 15:38 ]
ehm moet dan veel meer voor mobiel zelf betalen, en zoveel sms/bel ik niet in de maand dus was dit voordeligerVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:50:
[...]
DUURDER! als je nou gewoon naar een Hi25 had verlengd betaal je 19,95 p.m. en krijg je 175/350 belminuten/smsjes.
Nu krijg je voor 21,50 190/190 belminuten/smsjes.
Verwijderd
Mijn huidige abonnement bij Telfort loopt tot 7 januari 2010.
Keek net bij Mijn Telfort en er stond nu dat het abonnement op 15 december 2009 (vandaag dus) is beëindigd.
Wilt dit dus zeggen dat Studentmobiel eindelijk mijn bestelling in behandeling heeft genomen?
Ik hoop van wel.
Keek net bij Mijn Telfort en er stond nu dat het abonnement op 15 december 2009 (vandaag dus) is beëindigd.
Wilt dit dus zeggen dat Studentmobiel eindelijk mijn bestelling in behandeling heeft genomen?
Ik hoop van wel.
Wanneer heb je besteld dan?Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:05:
Mijn huidige abonnement bij Telfort loopt tot 7 januari 2010.
Ik hoop van wel.
Phonehouse lijkt me niet echt goedkoop.
Op een Telfort 200 abonnement (2 jaar) + internet scheelt het bijna 200 euro met GSM-web. Bokduur dus.
Op een Telfort 200 abonnement (2 jaar) + internet scheelt het bijna 200 euro met GSM-web. Bokduur dus.
Ik heb net bevestiging gekregen van het cancellen van mijn order bij studentmobiel. Het lijkt me dat ze niet veel voorraad hebben anders waren ze denk ik wel met een suggestie voor me gekomen.
Ben gebeld door de koerier, ik kan hem zaterdag in ontvangst nemen.
Had ook al morgen kunnen zijn, maar dan kan ik zelf niet.
Eindelijk !!
Had ook al morgen kunnen zijn, maar dan kan ik zelf niet.
Eindelijk !!
Eind november bij studentmobiel besteld, zou te lang duren dus vorige week bij belcompany.
Order gecanceld omdat ik niet kon verlengen volgens het systeem.
Gebeld, geregeld,nieuwe order maken, vanmiddag gedaan
Weer bellen, jaa nee het is een erg schaars toestel, weet niet wanneer ie weer binnenkomt..
tis me niet gegund
Order gecanceld omdat ik niet kon verlengen volgens het systeem.
Gebeld, geregeld,nieuwe order maken, vanmiddag gedaan
Weer bellen, jaa nee het is een erg schaars toestel, weet niet wanneer ie weer binnenkomt..
tis me niet gegund
Verwijderd
Ik heb 'em een week eerder dan jouw bij gsmwijzer besteld... en helaas krijg een toestel van de 2e levering begin januari 2010. Lijkt me logisch dat jij hem dan ook zou moeten krijgen.Imperium schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:37:
Nou vergeet het maar...
[...]
Hoe moet ik dit nu lezen? ik zit ook niet bij de levering in januari?
Maarja uiteindelijk zal ut lange wachten beloond worden.. Ik wacht nu al vanaf fucking augustus! De volgende keer ga ik pas 2 weken van te voren op zoek naar een nieuwe telefoon
Is dat bij een BelCompany winkel of bij de webshop?Raz- schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:43:
Mij is gisteren verteld dat ie deze week weer leverbaar moet zijn in de webshop maar dat klonk nogal als een vaag standaard antwoord want ze konden geen exacte dag zeggen.
webshop, want in de winkel kunnen ze de online aanbieding niet geven en moet de foon 220 euro kosten ipv 75 euro met het zelfde pakket.Sharkey1802 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:50:
[...]
Is dat bij een BelCompany winkel of bij de webshop?
Mij is gisteren verteld dat ie deze week weer leverbaar moet zijn in de webshop maar dat klonk nogal als een vaag standaard antwoord want ze konden geen exacte dag zeggen.
En ook niet de telefoon uit de winkel waar ie wel op voorraad is hier in de buurt omdat het een speciale via het hoofdkantoor verzonden telefoon moet zijn
Ik had hem morgen kunnen hebben als ze niet zo aan het prutsen waren geweest
Dus ik kan uitgaan van levertijd onbekend ipv levering deze week?
Naja vziw is de levering die ze vandaag/gister hebben gekregen weer op, heb je na vandaag besteld moet je dus weer op de nieuwe lading wachten dus dan idd levertijd onbekendSharkey1802 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:59:
[...]
Dus ik kan uitgaan van levertijd onbekend ipv levering deze week?
[ Voor 4% gewijzigd door Rmg op 15-12-2009 17:03 ]
Verwijderd
Gsm wijzer effe opgebeld na een reactie op me mail
In de mail stond dat ik in de 2e levering zat die pas in Januari geleverd wordt !
Heb bij Gsmwijzer op 5 November de order geplaats ! .
Toch effe bellen om te kijken of het echt zo was !
De meneer zij dat ik net buiten de eerste levering viel en dat volgende week een nieuwe levering is waar ik wel bij zou zitten 100% vanaf volgende week Woensdag !
IK GELOOF NIET MEER IN DE KERSTMAN !
Ik geef het op en wacht wel tot Januari !
In de mail stond dat ik in de 2e levering zat die pas in Januari geleverd wordt !
Heb bij Gsmwijzer op 5 November de order geplaats ! .
Toch effe bellen om te kijken of het echt zo was !
De meneer zij dat ik net buiten de eerste levering viel en dat volgende week een nieuwe levering is waar ik wel bij zou zitten 100% vanaf volgende week Woensdag !
IK GELOOF NIET MEER IN DE KERSTMAN !
Ik geef het op en wacht wel tot Januari !
ja ik vind het ook bizar, ik heb notabene zelfs begin oktober besteld!
bestelling staat heel droog op "contract ontvangen" en reactie op e-mail krijg ik niet.
Willen ze nou echt dat iedereen gaat bellen (met de nodige telefoondruk van dien)...
bestelling staat heel droog op "contract ontvangen" en reactie op e-mail krijg ik niet.
Willen ze nou echt dat iedereen gaat bellen (met de nodige telefoondruk van dien)...
Verwijderd
ik heb vandaag bij pdashop besteld en zou hem morgen mogen verachten....dat gaat heel wat sneller als axpansys.
ik ben benieuwd.
ik ben benieuwd.
Welke levering? Ik heb donderdagavond al besteld. Toen waren ze blijkbaar al op. Maandagochtend heb ik ze gebeld en werd mij verteld dat ze deze week nog nieuwe voorraad zouden krijgen.Raz- schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:03:
[...]
Naja vziw is de levering die ze vandaag/gister hebben gekregen weer op, heb je na vandaag besteld moet je dus weer op de nieuwe lading wachten dus dan idd levertijd onbekend
Verwijderd
gewoon bellen joh ! hebben ze ook wat te doen ! Maar iedergeval geen GSMWIJZER meer voor mij ! Never nooit meer !
Ik snap zo i zo niet dat ik een order geplaats hebt op het net ! , Hier in Tilburg bij de BC op het wagnerplein hebben ze gewoon in stock ! een heleboel ! plus garantie is beter , nu als er iets is moet ik het eerst opsturen naar gsm wijzer daarna wordt het toestel doorgestuurd en dan ben je hem weer 3 maanden kwijt !
Ik wordt nu al weer gek als ik er aan denk !
SPIJT ,,
Ik snap zo i zo niet dat ik een order geplaats hebt op het net ! , Hier in Tilburg bij de BC op het wagnerplein hebben ze gewoon in stock ! een heleboel ! plus garantie is beter , nu als er iets is moet ik het eerst opsturen naar gsm wijzer daarna wordt het toestel doorgestuurd en dan ben je hem weer 3 maanden kwijt !
Ik wordt nu al weer gek als ik er aan denk !
SPIJT ,,
Nou, vrijdag is die van mij aangekomen
Was niet thuis dus heb het gisteren maar op kantoor laten brengen
Heb er nog niet veel mee gespeeld, en moet zeker wennen aan alle "nieuwe" (tov 5800XM, Android en iPhone) touchscreen commando's en menu's...
Viel wel meteen op hoe groot en zwaar deze is, en ik ben bang om hem echt in gebruik te nemen totdat ik er geen invisibleshield erop heb zitten, dus dat zal wel na de kerstvakantie zijn... Misschien dat ik dan in de tussentijd er een stukje software voor schrijf...
Viel wel meteen op hoe groot en zwaar deze is, en ik ben bang om hem echt in gebruik te nemen totdat ik er geen invisibleshield erop heb zitten, dus dat zal wel na de kerstvakantie zijn... Misschien dat ik dan in de tussentijd er een stukje software voor schrijf...
12-10 besteld, vanmiddag order verzonden. Morgen komt de telefoon als het goed is binnen!!!
Verwijderd
Die van mij is ook verzonden bij studentmobiel ik had hem ook zoals de meeste hier op 12 oktober besteld Nu maar wachten of de microfoon het goed doet en of er geen dode pixels zijn
Fuck GSMWijzer maar, Ik heb heb geannuleerd en net bij BC in Lelystad opgehaald. Wel iets duurder maar ik heb hem wel.
Ze hadden er volgens mij nog één.
Eindelijk heb ik hem.
Ze hadden er volgens mij nog één.
Eindelijk heb ik hem.
Verwijderd
Uw bestelling bij Studentmobiel.nl met ordernummer 322418 is vandaag verzonden naar het volgende adres
>> studentmobiel;12-10 besteld
>> studentmobiel;12-10 besteld
Verwijderd
Ik weet niet echt of ik de vraag hier moet stellen maarja....komt ie:
Wie heeft zijn N900 besteld bij PDAshop.nl / Smartphoneshop.nl en heeft deze moeten / willen terug sturen omdat er een defect aan was?!
Wie heeft zijn N900 besteld bij PDAshop.nl / Smartphoneshop.nl en heeft deze moeten / willen terug sturen omdat er een defect aan was?!
Hierzo! Mijn N900 rebootte zichzelf willekeurig (zelfs zonder dat er programma's open stonden), na de zoveelste reboot wou hij zelfs helemaal niet meer opstarten. Op het maemo forum werd gesuggereerd dat het zou kunnen gaan om een fout in de hardware (ik was blijkbaar niet de enige met het probleem), dus ik heb hem vandaag weer terug naar smartphoneshop gestuurd...Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:22:
Hopelijk heb ik snel weer een nieuwe
Verwijderd
Suggereer je nou dat pdashop.nl handelt in kapotte n900's.?Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:22:
Verwijderd
Nee, ik vraag alleen of er iemand is geweest die dat heeft meegemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:48:
[...]
Suggereer je nou dat pdashop.nl handelt in kapotte n900's.?
Verwijderd
Oke....het rebooten is inderdaad een bekent probleem....thnx voor je reactiewoussie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:34:
[...]
Hierzo! Mijn N900 rebootte zichzelf willekeurig (zelfs zonder dat er programma's open stonden), na de zoveelste reboot wou hij zelfs helemaal niet meer opstarten. Op het maemo forum werd gesuggereerd dat het zou kunnen gaan om een fout in de hardware (ik was blijkbaar niet de enige met het probleem), dus ik heb hem vandaag weer terug naar smartphoneshop gestuurd...
Hopelijk heb ik snel weer een nieuwe
Verwijderd
Oké. Want als t goed is ligt hij daar morgen voor mij klaarVerwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:03:
[...]
Nee, ik vraag alleen of er iemand is geweest die dat heeft meegemaakt.