Kerberos84 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:43:
En hierbij kom ik terug in de topic... Dit beestje is uitzonderlijk wasbaar... Na hem 3 weken te laten uitdrogen werkt hij weer compleet... Dus hou ik hem bij als reservegsm, (want android is net iets leuker). Ga wel eens proberen er de Nokia C6-firmware op te draaien. Kijken of ie dat leuk vind, en of ik het leuk vind.
BTW @ spaiker, lang verhaal, maar dit keer was het echt mijn schuld niet. Maar echt, een ZTE Blade is fun en kost hetzelfde...
Hmmmm bijzonder! De Galaxy S van mijn zus heeft het onlangs begeven omdat hij samen met een lekker flesje eventjes in een handtas heeft gegeven. En die is echt dead op het moment...misschien ook nog maar een paar weken laten drogen dan!
Je weet niet ook toevallig wat de truuk is om mij met mijn 5530 probleem te helpen.
Er is nieuwe firmware beschikbaar, maar die lijkt de Update Service niet te pakken, ook via WiFi binnenhalen op de telefoon zelf werkt niet. Remedie is waarschijnlijk een back-to-factory settings maar dat lukt niet omdat hij naar een security code vraagt die ik echt NOOIT heb ingevoerd.
Google tells me dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar vage fora geven nooit antwoorden als op tweakers helaas en gelukkig...

Dus iemand die iets weet?