Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12-01 11:47
quote:
TTD schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:00:
Net naar Vodafone gebeld.Blijkt dat er helemaal geen order van mij bekend was. Toen werd er nog naar de online afdeling gebeld omdat daar de bestelling geplaatst was. Blijkt dat de order verkeerd was ingevoerd door een medewerker van Vodafone >.< Wat op neer komt dat ik nu helemaal opnieuw moet bestellen en dus de nieuwe prijs voor dit toestel moet betalen ipv de pre-order prijs. Lekker hoor Vodafone, laatste keer dat ik hier ooit iets ga bestellen. Terug naar T-mobile dan maar.
Met een 1 jarig 200 min abbo ben je zelfs bij T-mobile goedkoper uit:
Prijzen van T-mobile verschillen niet eens zo erg. Kijk maar naar bijv.
1 jaar relax 200min abbo met web en walk standard.
Ben je totaal met telefoon 546,35 euro kwijt na 1 jaar

Bij vodafone heb je de 27.50 voor 1 jaar. Is ook 200 min en dan neem je vodafone internet blox erbij.
Kom je na 1 jaar uit op 567 euro.
Vodafone is dus duurder maar daar kan je wel SMS verdubbelaar nemen waardoor 1 min=2sms.. Bij T-mobile relax moet je een aparte smsbundel bijbestellen.
Ik sms toch bijna niet, dus heb geen sms nodig. T-mobile is dus veel beter voor mij.

• TTD
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08-09-2018
quote:
D2FValinor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:22:
[...]

Met een 1 jarig 200 min abbo ben je zelfs bij T-mobile goedkoper uit:
Prijzen van T-mobile verschillen niet eens zo erg. Kijk maar naar bijv.
1 jaar relax 200min abbo met web en walk standard.
Ben je totaal met telefoon 546,35 euro kwijt na 1 jaar

Bij vodafone heb je de 27.50 voor 1 jaar. Is ook 200 min en dan neem je vodafone internet blox erbij.
Kom je na 1 jaar uit op 567 euro.
Vodafone is dus duurder maar daar kan je wel SMS verdubbelaar nemen waardoor 1 min=2sms.. Bij T-mobile relax moet je een aparte smsbundel bijbestellen.
Ik sms toch bijna niet, dus heb geen sms nodig. T-mobile is dus veel beter voor mij.
Weet je misschien ook wat er nog meer in de doos van de Satio zit? Want ik zie nu dat T-mobile ook de Aino heeft en daar heb ik ook interesse voor. De Aino is toch vrij goed verpakt met een bluetooth headset, dock, 8GB, 60films

• D2FValinor
quote:
TTD schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:42:
[...]

Weet je misschien ook wat er nog meer in de doos van de Satio zit? Want ik zie nu dat T-mobile ook de Aino heeft en daar heb ik ook interesse voor. De Aino is toch vrij goed verpakt met een bluetooth headset, dock, 8GB, 60films
In de doos van de Satio zit 8gb en ook net als de aino de mogelijkheid om 60 films te downloaden van playnow. Verder zit er nog een normale bedrade headset bij die niet van hele goede kwaliteit is. Gewoon normaal. Er zit verder volgens mij niks meer in. In sommige landen zit er ook een tv-out kabel bij maar in Nederland volgens mij niet.
De dock + bluetooth headset zitten er jammergenoeg ook niet bij. De bluetooth headset van de Aino werkt volgens mij niet op de Satio dus apart aanschaffen zal ook niet werken.
Aino is touch maar dat is alleen het entertainment gedeelte. Voor normaal gebruik kan je de touch functie niet gebruiken. Misschien dat het ooit nog gehackt gaat worden, maar nu kan het dus niet.

• SeelenSchmerz
  • Laatst online: 14-01 21:48
quote:
harmroest schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:26:
[...]

echt? ik heb de telefoon als sinds 28 augustus in bestelling staan bij hi
Ja heel echt waar 8)7 ik heb op 12 September telefonisch een pre-order gedaan bij Hi en ze komen hem morgen tussen 16.15 en 20.30 uur brengen (Je kan ook kiezen voor aflevering tussen 12.00 en 16.15 en tevens voor aflevering op zaterdag) :P

Maar ik blijf dat gedoe met die digitale foto's van mijn paspoort en pinpas nemen en pinnen van 0,01 cent vaag vinden.

• icecreamfarmer
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15-01 16:59
quote:
SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:28:
[...]

Ja heel echt waar 8)7 ik heb op 12 September telefonisch een pre-order gedaan bij Hi en ze komen hem morgen tussen 16.15 en 20.30 uur brengen (Je kan ook kiezen voor aflevering tussen 12.00 en 16.15 en tevens voor aflevering op zaterdag) :P

Maar ik blijf dat gedoe met die digitale foto's van mijn paspoort en pinpas nemen en pinnen van 0,01 cent vaag vinden.
dat laatste was 3 jaar terug al, dat is om te controleren of je niet een abbo afsluit op iemand anders zijn rekeningnummer

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• icecreamfarmer
quote:
SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:28:
[...]

De grap wordt steeds leuker |:(

• SeelenSchmerz
Net ook nog een sms gekregen van Hi:

"Beste Hi klant, het toestel is weer op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen 09007386873. Groeten van Hi"

Koeriersdienst was dus eerder dan de sms, hopelijk zijn ze morgen net zo snel ;)

• SeelenSchmerz
quote:
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:30:
[...]

dat laatste was 3 jaar terug al, dat is om te controleren of je niet een abbo afsluit op iemand anders zijn rekeningnummer
Ah ok, ik heb tot nu toe altijd bij T-mobile gezeten en daar heb ik dat nooit zo hoeven doen. Kreeg ik eerst een contract thuisgestuurd dat ik moest tekenen en opsturen inclusief de benodigde kopiën.

• icecreamfarmer
quote:
SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:50:
[...]

Ah ok, ik heb tot nu toe altijd bij T-mobile gezeten en daar heb ik dat nooit zo hoeven doen. Kreeg ik eerst een contract thuisgestuurd dat ik moest tekenen en opsturen inclusief de benodigde kopiën.
hmm ik heb nu ook tmobile en moest dat 2 jaar terug wel doen

• SeelenSchmerz
quote:
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:30:
[...]

Net nog even Hi gebeld en die zeggen dat hun koerier OPD dit (digitale foto paspoort/pinpas en 0,01 cent pinnen) verlangt ter registratie van de levering. Hun andere koerier TNT schijnt dit weer anders te doen en daar zou je ook geen afspraak mee kunnen maken voor levering.

Tsja het lijkt mij zelf eigenlijk meer van belang voor Hi zelf dan voor de koerier....

• SeelenSchmerz
quote:
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:55:
[...]

hmm ik heb nu ook tmobile en moest dat 2 jaar terug wel doen
Is voor mij al jaren geleden hoor en het abonnement tussentijds altijd via mijn T-mobile account op de website verlengd en er geen last meer van gehad.

• SeelenSchmerz
Net mijn orderstatus op de Hi website gechecked en die staat nu ook op:

"Laatste update: 03/11/2009

Order verzonden

11-03-2009 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
Bestelling wordt geleverd op 04-11-2009 tussen 16:15 uur en 20:30 uur."

• kanja
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 04-01 14:37
Mail naar vodafone verstuurd aangezien er op hun site niks meer over "leverbaar eerste week November" en "Coming Soon" staat dus je kan ervan uit gaan dat de toestel leverbaar is. Kreeg dit als antwoord:

De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en helaas is er nog niets bekend over de voorziene leverdatum. We kunnen u dus nog geen verwachte leverdatum geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

:( zucht !

• D2FValinor
Wow! Gisteren Vodafone dus geannuleerd en bij T-mobile besteld. Kreeg net een mailtje dat ze me hebben geprobeerd te bellen voor een afspraak, maarja ik heb geen bereik op me uni dus kan kloppen. Ik ga ze nu terugbellen om een afspraak voor de levering te maken. Kijk zo hoort het! Kan Vodafone nog wat van leren!

• D2FValinor
Haha ze kunnen hem in principe al vanaf morgen leveren aan mij. Alleen jammergenoeg kunnen ze geen tijdstip vantevoren afspreken dus inplannen is moeilijk.... Je krijgt 1 dag vantevoren een sms met tijdstip waarop het geleverd wordt. Heb vrijdag gekozen ben dan de hele dag vrij dus kan ik hem zeker ontvangen, morgen en overmorgen paar vakken waar ik bij moet zijn . Dankzij het wachten op Vodafone heb ik geleerd om geduldig te zijn dus 3 dagen wachten vind ik niet zo erg :P
Perfect geregeld van T-Mobile :D

D2FValinor wijzigde deze reactie 03-11-2009 17:45 (5%)

• harmroest
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-09-2010
Hoe kan ik het dat ik 28 augustus telefonisch bij hi de satio had besteld en mij toegezegd werd, meneer u heeft hem als een van de eerste. Nu hebben praktische alle providers al een partij uitgeleverd en leverd hi wat uit, maar aan mensen die later dan ik besteld hebben... i dont get it

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-01 21:57
Ga gewoon naar de winkels, daar hebben ze hem gewoon op voorraad. :+

• AlexV12
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-02-2016
quote:
kanja schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:28:
Mail naar vodafone verstuurd aangezien er op hun site niks meer over "leverbaar eerste week November" en "Coming Soon" staat dus je kan ervan uit gaan dat de toestel leverbaar is. Kreeg dit als antwoord:

De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en helaas is er nog niets bekend over de voorziene leverdatum. We kunnen u dus nog geen verwachte leverdatum geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

:( zucht !
kreeg net ook een mailtje van vodafone...

"De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel"

Mijn abbo gaat in op 5 november, ben benieuwd want ik ga dus echt niet betalen voor internet Bloxx als ik er geen gebruik van kan maken. Dan maar de uitgaande transacties naar vodafone blokkeren.

Was allang overgestapt als het kon, maar ja het blijk dat als je nummerbehoud aanvraagd en het word goedgekeurd, je niet meteen opnieuw een het nummerbehoud weer kan omzetten naar een andere provider.. dus ik zit opgescheept met vodafone.

• Tyranium
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Is er tot nu toe eigenlijk iemand die de satio al binnen heeft van vodafone icm een verlenging van abo? Als ik hem morgen middag nog niet heb, weer maar is bellen of de telefoon al verzonden is |:( .
Ik krijg echt steeds meer de neiging om de bestelling gewoon te annuleren..

• SeelenSchmerz
Ik zag net weer die Pokkie Foetsie reclame van Hi en krijg spontaan de neiging om mijn nieuwe abo bij Hi per direct te annuleren, ook al komt die Satio morgen, god wat is die reclame irritant!!!! :P

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 14-01 14:37
Heb em ook bij Vodafone besteld met een abonnement (geen verlenging). Het is dat ik hem zo voordelig heb kunnen pre-orderen (360.- Euro incl. abo), anders had ik hem ook al geannuleerd! |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Jovomi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-05-2010
Hoi hoi, ik volg dit forum al een aantal dgn, want ook zit al een tijdje te wachten op m'n Satio. Heb een abo bij Telfort, maar die kan pas leveren vanaf 17 nov. Heb vrijdag m'n verlenging bij telfort opgezegd en de Satio via Ritel (ook Telfort abo) besteld.....hij wordt morgen tussen 8.00 en 13.00 uur bezorgd. _/-\o_

• kanja
Ik krijg meer het gevoel dat als je een (recente) bestelling plaats en iets bij moet betalen je de toestel eerder krijgt dan iemand die op 20 augustus een pre-order plaatst. De satio heb ik toen voor 0 euro besteld met een jaar 35 euro abonnement, eerste 6 mnden 17,50, internet erbij blablabla. Misschien was dat toen een foutje en stellen ze het nu steeds uit zodat mensen het vanzelf zat worden en hun order annuleren. Hierdoor hoeven ze hem niet voor dat bedrag uit te leveren. :(

kanja wijzigde deze reactie 03-11-2009 19:59 (17%)

• TTD
quote:
ck2000nl schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:20:
Heb em ook bij Vodafone besteld met een abonnement (geen verlenging). Het is dat ik hem zo voordelig heb kunnen pre-orderen (360.- Euro incl. abo), anders had ik hem ook al geannuleerd! |:(
Ik had em ook zo goedkoop maar ik zou eens even bellen of die goed is door gekomen bij Vodafone. Bij mij was het zo dat ergens in de tussenliggende maanden er een systeemfout was en dat de bestelling toen was verdwenen. Ik kon hem dan opnieuw bestellen als ik het wilde maar moest wel de volle mep betalen

• ck2000nl
Mijn order kon de telefoniste vandaag gewoon bekijken via haar systeem? Ook heb ik de telefoon al betaald, het is immers van mijn creditcard geboekt. Ze kunnen er moeilijk onderuit komen... Heb eigenlijk ook niet zo erg haast ermee, als ik hem maar voordat ik op vakantie (14 december :P) ga krijg!

• SeelenSchmerz
Net een mail gehad van OPD (Online Pakket Dienst)

"Geachte heer/mevrouw XXX,

We hebben een afspraak met je gemaakt voor de aflevering van je Hi bestelling met ordernummer XXXXXX. Wij komen op 04-11-2009 tussen 18:05 en 20:05 je bestelling afleveren op het door jou opgegeven adres: XXXXXXXX.

Het is verplicht om bij aflevering van je bestelling je opgegeven Paspoort (Nederlands) legitimatie te laten zien. Dit geldt voor de aflevering van:
* Een nieuw Hi Abonnement
* De verlenging van je bestaande abonnement
* De overstap van een andere mobiele aanbieder naar Hi

Van het door jou ondertekende contract, pinpas en je legitimatie zal door ons, door het maken van een digitale foto, een kopie worden gemaakt

De bestelling mag alleen door jou persoonlijk of door een gemachtigde in ontvangst worden genomen. De gemachtigde moet een een familielid zijn, meerderjarig zijn en zich kunnen legitimeren. De gemachtigde moet ook jouw legitimatiebewijs kunnen overhandigen.

De kosten voor je bestelling zijn: 0 EUR

Moet je bij aflevering kosten betalen? Doe dit via een pinbetaling aan onze chauffeur.

Zijn er voor jou geen afleveringskosten, vragen wij jou of de gemachtigde om 0,01 Euro te pinnen van het opgegeven rekeningnummer.

Groeten van Hi"

• Dutch Di©k
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-10-2018
quote:
D2FValinor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:52:
[...]

In de doos van de Satio zit 8gb en ook net als de aino de mogelijkheid om 60 films te downloaden van playnow.
Ook dit betwijfel ik: op de doos van mijn Satio staat wel een Playnow logo, maar op te Satio zelf kan ik niks ontdekken van een link naar Playnow. Ook geen boekje of voucher of wat dan ook met info over het downen van 60 films. Ik zou niet weten hoe ik überhaupt een film kan downloaden van Playnow Arena...

• D2FValinor
quote:
Dutch Di©k schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:14:
[...]

Ook dit betwijfel ik: op de doos van mijn Satio staat wel een Playnow logo, maar op te Satio zelf kan ik niks ontdekken van een link naar Playnow. Ook geen boekje of voucher of wat dan ook met info over het downen van 60 films. Ik zou niet weten hoe ik überhaupt een film kan downloaden van Playnow Arena...
Zag het vandaag/gisteren (3 november) in een Sony Ericsson Satio advertentie in de Spits staan. Was een advertentie van Sony Ericsson zelf.

Edit: hiers de advertentie

D2FValinor wijzigde deze reactie 04-11-2009 02:09 (8%)

• P.K.
quote:
[...]

http://www.playnow-arena.com/movies/

;)

• icecreamfarmer
quote:
[...]

heeft vodafone om 1 of andere duistere reden eraf gehaald 8)7

• Niquo
  • Laatst online: 10-03-2010
Hmmm, bij T-mobile hang ik nog steeds op status 3. Gisteravond maar eens gebeld, keurig geholpen met de mededeling dat ik ELK moment gebeld kan worden door de koerier. Maar toch hang ik nog op niveau 3. Krijg er een beetje lauw gevoel bij. :O

Zijn er al lezers die via T-mobile als nieuw abo. uitgeleverd hebben gekregen?
Let me know!

• D2FValinor
quote:
Niquo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:53:
Hmmm, bij T-mobile hang ik nog steeds op status 3. Gisteravond maar eens gebeld, keurig geholpen met de mededeling dat ik ELK moment gebeld kan worden door de koerier. Maar toch hang ik nog op niveau 3. Krijg er een beetje lauw gevoel bij. :O

Zijn er al lezers die via T-mobile als nieuw abo. uitgeleverd hebben gekregen?
Let me know!
Ik bijna :) Maandag besteld, dinsdag door hun gebeld voor een afspraak, maar heb vandaag en morgen geen tijd dus krijg ik het vrijdag geleverd.

• icecreamfarmer
even een willekeurige vodaphone winkel gebeld,
Daar hebben ze er meer dan genoeg op voorraad, het lijkt er dus op dat als je pre ordert je gewoon genaaid wordt. :(

• TTD
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:07:
even een willekeurige vodaphone winkel gebeld,
Daar hebben ze er meer dan genoeg op voorraad, het lijkt er dus op dat als je pre ordert je gewoon genaaid wordt. :(
Nee alleen vroege pre-orders toen het nog goedkoop was wordt je genaaid. Tis gewoon een soort weigering van levering.

• icecreamfarmer
quote:
TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:34:
[...]

Nee alleen vroege pre-orders toen het nog goedkoop was wordt je genaaid. Tis gewoon een soort weigering van levering.
ik heb een nieuwe bestelling aangemaakt om te kijken of ze daar wel op leveren (die ik vervolgens gewoon weiger), dan weet ik het zeker

• kanja
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben allleen benieuwd of er mensen zijn die wel een toestel via vodafone online winkel hebben gehad. Er staat helemaal niks meer op de site over levertijd dus zal ie wel op voorraad moeten zijn of krijg je pas na je bestelling de boodschap " sorry meneer, tijdelijk uitverkocht". Iig ik heb een overeenkomst met ze en ik blijf zolang hangen totdat ze het zelf zat zijn :)

Ps: ik ga straks wel even bellen en doen alsof ik een nieuwe klant ben. Ben benieuwd of die wel leverbaar is. 007

• icecreamfarmer
quote:
kanja schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:41:
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben allleen benieuwd of er mensen zijn die wel een toestel via vodafone online winkel hebben gehad. Er staat helemaal niks meer op de site over levertijd dus zal ie wel op voorraad moeten zijn of krijg je pas na je bestelling de boodschap " sorry meneer, tijdelijk uitverkocht". Iig ik heb een overeenkomst met ze en ik blijf zolang hangen totdat ze het zelf zat zijn :)

Ps: ik ga straks wel even bellen en doen alsof ik een nieuwe klant ben. Ben benieuwd of die wel leverbaar is. 007
laat het weten, en dat blijven hangen doe ik ook, desnoods met de rechtsbijstand

icecreamfarmer wijzigde deze reactie 04-11-2009 12:54 (4%)

• TTD
wat nou bestelling was verdwenen :( zat net ff me mails door te checken toen ging ik via zo'n links mijn orderstatus checken en ja hoor hij staat nog gewoon in hun sysyeem. Tis alleen sinds 1 september niet gewijzigd.
quote:
Orderstatus:Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Laatst gewijzigd: 01-09-2009 03:59:06

Meer info:
Niet beschikbaar

• D2FValinor
quote:
TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:01:
wat nou bestelling was verdwenen :( zat net ff me mails door te checken toen ging ik via zo'n links mijn orderstatus checken en ja hoor hij staat nog gewoon in hun sysyeem. Tis alleen sinds 1 september niet gewijzigd.

[...]
Daar stond die van mij ook op. Dus toen gebeld en werd me verteld dat de status nog op kredietcheck stond. Ze zou voor mij effe nachecken waarom, maar toen werd er opgehangen... Vervolgens geannuleerd. (zie voor hele verhaal paar posts terug)

• ck2000nl
Ik heb net gebeld naar de Vodafone bestellijn en daar zeiden ze gewoon dat het toestel op voorraad is. Hij zei er nog specifiek bij, dat het de zwarte is!

• icecreamfarmer
quote:
ck2000nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:32:
Ik heb net gebeld naar de Vodafone bestellijn en daar zeiden ze gewoon dat het toestel op voorraad is. Hij zei er nog specifiek bij, dat het de zwarte is!
ik ga denk ik het zelfde doen en dan vragen, waarom mijn orderstatus nog steeds op niet leverbaar staat.

• Stunned Guy
  • Laatst online: 16-11-2009
Ik heb gister (wederom) contact gehad met verschillende medewerkers van Vodafone.
Ook ik heb hem besteld in de tijd dat hij nog erg goedkoop was.

Hij is dus gewoon op voorraad in de winkel, maar niet op voorraad op de afdeling waar
de (online) pre orders zijn besteld, omdat die met een ander voorraad systeem werken.

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, iedere keer vertellen ze wat anders,
ook nu konden ze mij niet vertellen wanneer hij wel op voorraad komt..

• icecreamfarmer
quote:
Stunned Guy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:53:
Ik heb gister (wederom) contact gehad met verschillende medewerkers van Vodafone.
Ook ik heb hem besteld in de tijd dat hij nog erg goedkoop was.

Hij is dus gewoon op voorraad in de winkel, maar niet op voorraad op de afdeling waar
de (online) pre orders zijn besteld, omdat die met een ander voorraad systeem werken.

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, iedere keer vertellen ze wat anders,
ook nu konden ze mij niet vertellen wanneer hij wel op voorraad komt..
nu dat laatste geloof ik wel, wat ik wel schandelijk vind is dat ze de winkels en nieuwe klanten voorrang geven op de pre-orders.

• Stunned Guy
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:55:
[...]

nu dat laatste geloof ik wel, wat ik wel schandelijk vind is dat ze de winkels en nieuwe klanten voorrang geven op de pre-orders.
Dat zei ik dus gister ook tegen haar en gaf ze me ook volkomen gelijk in..

Maargoed ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven, ik heb al zoveel verschillende verhalen gehoord..

Ik had gister overigens voor het eerst in de 10+ keer dat ik gebeld heb een medewerker aan de lijn die me wel netjes hielp en die wel antwoorden op mijn vragen had.

Maar er was al iemand in dit topic die hem al binnen had gehad van Vodafone toch, alleen was dit volgemsmij via de afdeling loyalty?

Stunned Guy wijzigde deze reactie 04-11-2009 14:00 (9%)

• icecreamfarmer
quote:
Stunned Guy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:59:
[...]

Dat zei ik dus gister ook tegen haar en gaf ze me ook volkomen gelijk in..

Maargoed ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven, ik heb al zoveel verschillende verhalen gehoord..

Ik had gister overigens voor het eerst in de 10+ keer dat ik gebeld heb een medewerker aan de lijn die me wel netjes hielp en die wel antwoorden op mijn vragen had.

Maar er was al iemand in dit topic die hem al binnen had gehad van Vodafone toch, alleen was dit volgemsmij via de afdeling loyalty?
jep,
ik heb nu ook een schaduworder lopen via het onlinesysteem en eens kijken of hij dan wel geleverd wordt.
Bij mijn oorspronkelijke bestelling duurde het 3 dagen voordat ze er achterkwamen dat ze hem niet hadden.

• Stunned Guy
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:03:
[...]

jep,
ik heb nu ook een schaduworder lopen via het onlinesysteem en eens kijken of hij dan wel geleverd wordt.
Bij mijn oorspronkelijke bestelling duurde het 3 dagen voordat ze er achterkwamen dat ze hem niet hadden.
Ok ik ben erg benieuwd idd wat hier uit gaat komen!

Bij mij duurde het overigens maar een dag voor ze erachter kwamen dat ze hem niet hadden.

Er werd mij in ieder geval verzekerd dat nog niemand hem al heeft van de mensen die hem online besteld hebben..

Het stomme is dat hij gewoon telefonisch wel te bestellen is, daar is hij dus wel op voorraad..

Stunned Guy wijzigde deze reactie 04-11-2009 14:14 (14%)

• icecreamfarmer
quote:
Stunned Guy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:12:
[...]

Ok ik ben erg benieuwd idd wat hier uit gaat komen!

Bij mij duurde het overigens maar een dag voor ze erachter kwamen dat ze hem niet hadden.

Er werd mij in ieder geval verzekerd dat nog niemand hem al heeft van de mensen die hem online besteld hebben..

Het stomme is dat hij gewoon telefonisch wel te bestellen is, daar is hij dus wel op voorraad..
Wat nog stommer is, is dat ze 3 voorraad systemen hebben die niet onderling uitwisselbaar zijn.
Ik doe zaken met vodafone niet met vodafone online winkel.

Maar goed 1 ding is mij duidelijk wanneer ik het toestel heb en het abbo is verlopen dan komt er geen vodafone simonly op

• Stunned Guy
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:17:
[...]

Wat nog stommer is, is dat ze 3 voorraad systemen hebben die niet onderling uitwisselbaar zijn.
Ik doe zaken met vodafone niet met vodafone online winkel.

Maar goed 1 ding is mij duidelijk wanneer ik het toestel heb en het abbo is verlopen dan komt er geen vodafone simonly op
Precies ja dit stelde ik ook ja voor maar was niet mogelijk.

Dat is voor mij ook duidelijk ja, nog niet eens zozeer door de extreem lange vertraging in levering, maar door de geweldige telefonische klanten "service"..

• Dutch Di©k
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-10-2018
quote:
Ja, die link ken ik. En dan? Vertel mij maar eens hoe ik deze op mijn Satio krijg. Directe link naar PlayNow is van mijn telefoon geslopt door Vodafone en het lijkt me niet dat iedereen onbeperkt via die site films kan downloaden. Dus...?

• icecreamfarmer
quote:
Dutch Di©k schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:24:
[...]

Ja, die link ken ik. En dan? Vertel mij maar eens hoe ik deze op mijn Satio krijg. Directe link naar PlayNow is van mijn telefoon geslopt door Vodafone en het lijkt me niet dat iedereen onbeperkt via die site films kan downloaden. Dus...?
orginele sony rom erop zetten.
Dit is vast wel te vinden op UK forums want de engelse satio`s zijn nog verder toegetakeld door vodafone

icecreamfarmer wijzigde deze reactie 04-11-2009 14:26 (11%)

• koen305
  • Laatst online: 06-05-2010
van die site playnow/movies kan je gratis films downloaden op satio formaat. maar er komen maar 5 films per maand bij. gewoon het gedownloade bestand in je telefoon-map slepen, dan zou t moeten werken

• SeelenSchmerz
Nou zoals ik het hoor maakt dat Vodafone het helemaal bont. Pre-orders dienen gewoon het eerst uitgeleverd te worden anders kun je net zo goed niet aan pre-orders doen. Ben benieuwd naar de uitkomst van die testen met schaduworders. Binnenkort misschien tijd voor een Tros Radar item over Vodafone? ;)

• evilknevil
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-12-2018
zie net ineens mijn online status bij hi.nl weer: toestel wordt verzameld dus hopelijk morgen ook de satio in huis

• hansels
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 13-05-2010
quote:
evilknevil schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:38:
zie net ineens mijn online status bij hi.nl weer: toestel wordt verzameld dus hopelijk morgen ook de satio in huis
Haha! Ik ook! Ik heb mijn order 2 weken geleden gecancelled bij Hi en al een week de Satio in m'n bezit dankzij Studentmobiel. Krijg ik net (op mijn satio!) een smsje van Hi dat het toestel niet op voorraad is en dat ik zo snel mogelijk leverinformatie krijg. WAT EEN BENDE DAAR!

• Niquo
  • Laatst online: 10-03-2010
Yesssss, zojuist gebeld, hij komt, hij komt,
Die mooie zwarte Satiooooo! Morgen wordt ie bezorgd!! Binnen een week na bestelling: best OK van T-Mobile!

• ck2000nl
@icecreamfarmer: bel naar 0900-7386873 (lokaal tarief). Dat is het nummer van de Pakket dienst of zo. Zeg dat je doorgestuurd bent door Vodafone, en schreeuw je ordernummer van Vodafone door en vraag naar de eerst mogelijke aflevermogelijkheid!!!

Die van mij wordt morgen tussen 16:15 en 20:30 afgeleverd!! O-)

offtopic:
De telefoniste van de Pakket Dienst klonk wel lief (en lekker! :*) ).

ck2000nl wijzigde deze reactie 04-11-2009 16:54 (11%)

• TTD
quote:
ck2000nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:53:
@icecreamfarmer: bel naar 0900-7386873 (lokaal tarief). Dat is het nummer van de Pakket dienst of zo. Zeg dat je doorgestuurd bent door Vodafone, en schreeuw je ordernummer van Vodafone door en vraag naar de eerst mogelijke aflevermogelijkheid!!!

offtopic:
lol hij is er dus wel maar ze willen gewoon niet leveren :')
vraagje wat stond bij jou orderstatus dan? Ga misschien ook ff proberen

Paar minuutjes geleden door vodafone opgebeld dat me Satio morgen kan worden afgeleverd, maar dan ben ik niet thuis dus werd het vrijdag. Maar wat een grap was het gister dan zeggen dat ze me bestelling kwijt zijn geraakt :')

TTD wijzigde deze reactie 04-11-2009 17:14 (15%)

• P.K.
quote:
Dutch Di©k schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:24:
[...]

En dan?

Dan gewoon lezen wat er staat?

• icecreamfarmer
quote:
TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:58:
[...]

lol hij is er dus wel maar ze willen gewoon niet leveren :')
vraagje wat stond bij jou orderstatus dan? Ga misschien ook ff proberen

Paar minuutjes geleden door vodafone opgebeld dat me Satio morgen kan worden afgeleverd, maar dan ben ik niet thuis dus werd het vrijdag. Maar wat een grap was het gister dan zeggen dat ze me bestelling kwijt zijn geraakt :')
Net gebeld en ze zeggen idd dat mijn order verwerkt wordt en ik zo gebeld wordt, eindelijk zeg.

Puur toeval dus maar dan mogen ze hun ordersysteem/status ding weleens aanpassen.

is aangepast al vanaf 12:18 :?

• ck2000nl
Oh haha, mooi zo...ls het goed krijg je nu een mail van de pakket dienst en wordt je status:
quote:
Orderstatus:Afleverafspraak wordt gemaakt

Laatst gewijzigd: 04-11-2009 00:00:00

Meer info:
- geaccepteerd!!
quote:
Geachte heer/mevrouw Choi,

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer X voor een Sony Ericsson Satio. Wij komen op 05-11-2009 tussen 16:15 uur en 20:30 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: Zwolle.

Wij vragen u om uw opgegeven Europees Internationaal legitimatie tijdens de bezorging gereed te houden.

Indien u heeft gevraagd op een ander adres af te laten leveren dan verzoeken wij u een origineel bankafschrift of loonstrook, niet ouder dan 30 dagen, beschikbaar te hebben ter controle van het contract adres.

Kunt u zelf niet in ontvangst nemen dan kan een inwonend meerderjarig familielid het pakket in ontvangst nemen mits u een ondertekende machtiging beschikbaar stelt, uw pinpas met pincode aanwezig is voor de Euro 0,01 pintransactie, uw opgegeven ID-bewijs en de gemachtigde dient zijn/haar geldig ID-bewijs te kunnen tonen.

Voor vragen met betrekking tot uw afleverafspraak kunt u ons bereiken op nummer 0900-73 868 73 (lokaal tarief), op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Voor uw bestelling bedragen de rembourskosten: 101.15 EUR.

Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u om dit bedrag door middel van een pinbetaling bij onze koerier af te rekenen.
Zijn er voor u geen afleveringskosten, vragen wij u om 0,01 Euro te pinnen.

Met vriendelijke groeten,
VODAFONE
Wel raar dat ik nog een keer moet betalen, want het is al van mijn rekening afgeboekt.... |:(

• Stunned Guy
quote:
ck2000nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:53:

offtopic:
Heel erg bedankt voor de tip!

Ik werd net gebeld, helaas was ik te laat denk dat dit Vodafone was.

Dus heb ik zelf even gebeld naar het nummer van de pakket dienst, en ook mijn Satio wordt morgen avond afgeleverd :)

• icecreamfarmer
ik heb dit er trouwens bijstaan bij mijn online status:

Orderstatus:Order in behandeling.

Laatst gewijzigd: 04-11-2009 12:18:44

Meer info:
- geaccepteerd! aanvraag nummerbehoud indienen voor 30-10-2009 :X

Wat staat er bij jullie

• TTD
hahaha, opeens worden alle pre-orders verwerkt in een dag xD

• Stunned Guy
Bij mij staat er:

Meer info:
-geaccepteerd!!

Ik had in eerste instantie ook nummerbehoud, maar helaas is dat vervallen doordat mijn abonnement al een maand geleden is afgelopen (door het uitstel van de release datum).

Gelukkig heeft een Vodafone medewerker dit gister om kunnen zetten naar een bestelling zonder nummerbehoud, anders had die aanvraag in moeten dienen, had dit weer 5 dagen geduurd en zou de aanvraag toch afgewezen zijn.

• D2FValinor
LoL Vodafone wordt wakker :P Iedereen nu eindelijk weer vrolijk :P

• icecreamfarmer
quote:
Stunned Guy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:37:
Bij mij staat er:

Meer info:
-geaccepteerd!!

Ik had in eerste instantie ook nummerbehoud, maar helaas is dat vervallen doordat mijn abonnement al een maand geleden is afgelopen (door het uitstel van de release datum).

Gelukkig heeft een Vodafone medewerker dit gister om kunnen zetten naar een bestelling zonder nummerbehoud, anders had die aanvraag in moeten dienen, had dit weer 5 dagen geduurd en zou de aanvraag toch afgewezen zijn.
ah ok ik kan dus nog een maand wachten :(
Ik heb trouwens zwart op wit staan dat hun er voor gingen zorgen dat ik niet voor dubbele kosten zou komen te staan maar ik ben bang dat dat ook niet gaat lukken

• TTD
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:43:
[...]

Ik heb trouwens zwart op wit staan dat hun er voor gingen zorgen dat ik niet voor dubbele kosten zou komen te staan maar ik ben bang dat dat ook niet gaat lukken
hoe bedoel je met dubbelkosten? Ik had zeg maar gezegd dat ik pas aan de deur betaal en net ook gelijk nagevraagd of dat bedrag €101.50 moest zijn en dat bevestigde de medewerkster van Vodafone.

• icecreamfarmer
quote:
TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:53:
[...]

hoe bedoel je met dubbelkosten? Ik had zeg maar gezegd dat ik pas aan de deur betaal en net ook gelijk nagevraagd of dat bedrag €101.50 moest zijn en dat bevestigde de medewerkster van Vodafone.
sorry ik bedoelde dubbele abo kosten want hun zouden het ook opzeggen bij tmobile

• Stunned Guy
quote:
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:43:
[...]

Een maand zal het zeker niet duren denk ik maar het duurt wel langer door de aanvraag van het nummer behoud denk ik..

• SeelenSchmerz
Ongelooflijk!!!! Komt die OPD bezorger vanavond eindelijk die Satio van Hi brengen en vraagt mijn paspoort en een pinpas om een kopie te maken, krijg ik hem niet mee!!!!!!!!!!

Wat is er namelijk aan de hand, toen ik de pre-order van de Satio in September heb gedaan heb ik mijn paspoortnummer opgegeven. In de tussentijd heb ik mijn paspoort moeten verlengen en heb een nieuw paspoort met een nieuw nummer. De oude heb ik ook nog steeds, maar daar zitten een paar gaatjes in, want hij is niet meer geldig.

Nu heb ik mijn oude en nieuwe paspoort aan die bezorger overhandigd, maar hij weigerde om de bestelling aan mij te overhandigen.

Nu zou ik 10 dagen moeten gaan wachten tot de retour van de order is verwerkt en een nieuwe order moeten plaatsen met mijn nieuwe paspoortnummer!!!! En de 17e van deze maand verloopt mijn huidige abonnement bij T-Mobile al. Ik heb gezegd dat ze die bestelling in hun *** kunnen stoppen :(

• kanja
Damn, heb je eindelijk de Satio voor je neus krijg je dat weer. Ben momenteel nog op mijn werk en heb nog niet gebeld met Vodafone. Maar ik lees nu dat de orders in behandeling worden genomen. Gelijk mijn status gecheckt:

Orderstatus:Order in behandeling.

Laatst gewijzigd: 04-11-2009 12:18:33

Meer info:
- geaccepteerd!

Jammer genoeg heb ik ook nummerbehoud aangevraagd dus moet ik ook even afwachten zodra die door Hi wordt goedgekeurd. Hoop dat ie snel goedgekeurd wordt zodat ze de toestel kunnen leveren. Ben echt blij dat dit alles voorbij is.

• koen305
mijn nummer wordt morgen overgezet door hi. hier heb ik 2 weken geleden een brief van gehad.
dus ik ben benieuwd!

• evilknevil
nee he; heeft HI hem alsnog niet gestuurd gisteren.... hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling de deur uit te doen...

• SeelenSchmerz
Na mijn geweldige ervaring gister met de Online Pakket Dienst van Hi, kreeg ik een e-mailtje van ze hoe spijtig ze het vinden dat ik mijn order geannuleerd heb. Goh ik dacht toch echt dat ze zelf gister die telefoon niet aan mij wilden uitreiken |:(

Ben ik vandaag ook nog eens gebeld door diezelfde pakketdienst en op mijn voicemail hebben ze ingesproken dat ze mijn telefoon op voorraad hebben en ze graag een afspraak willen maken om hem bij mij te bezorgen!!!!!!!!!! 8)7 Ook nog smsjes en een e-mail gehad of ik met de Online Pakket Dienst contact op will nemen over de bezorging van mijn Satio.

En de status van mijn order op Hi staat op het volgende:

Laatste update: 03/11/2009

Order verzonden

11-03-2009 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
11-04-2009 Geannuleerd na 1 bestelpoging
11-05-2009 2 keer gebeld, geen contact met klant
11-05-2009 1e bestelpoging niet succesvol

• evilknevil
ik krijg net een sms'je dat TNT morgen de satio gaat afleveren (gelukkig dus niet zoals bij andere HI klanten OPD)

• Stunned Guy
Hij is eindelijk binnen, wat een telefoon zeg :)

• kanja
Vandaag werd ik ook gebeld. Afspraak gemaakt voor morgen. Ben benieuwd.

• D2FValinor
quote:
kanja schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:40:
Vandaag werd ik ook gebeld. Afspraak gemaakt voor morgen. Ben benieuwd.
Morgen tussen 12.00 en 15.00 wordt ie geleverd :D

• ck2000nl
Jongens, de Vodafone versie bevat een simlock. Ik heb hem dan weliswaar met abonnement gekocht, maar ik was van plan om het toestel met een Telfort simkaart te gaan gebruiken. Deze werkt dus niet |:( :( Heb ik nu alles binnen, maar werkt het toestel niet met een simkaart van een andere provider :'( Nu moet ik dus wachten op de debrand / unlock service van DavinciTeam ;(

• TTD
quote:
ck2000nl schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:44:
Jongens, de Vodafone versie bevat een simlock. Ik heb hem dan weliswaar met abonnement gekocht, maar ik was van plan om het toestel met een Telfort simkaart te gaan gebruiken. Deze werkt dus niet |:( :( Heb ik nu alles binnen, maar werkt het toestel niet met een simkaart van een andere provider :'( Nu moet ik dus wachten op de debrand / unlock service van DavinciTeam ;(
Staat er op de vodafone versie een sony ericsson logo of een vodafone logo??

• ck2000nl
Er staan geen fysieke Vodafone logo's op het toestel. Vodaphone zie je alleen terug in de menu's en standbij scherm. Baal wel een beetje... :(

• TTD
Heb mijnes net binnen gekregen. Tis een chille phone tot nu toe alleen vind ik hem iets teveel gebrand door vodafone. iig meer gebrand dan me T-mobile toestellen. Nu ff spelletjes opzoeken dan :P

• Sincx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08-07-2014
Vandaag krijgen de Hi winkels de Satio op voorraad. Geen idee hoe het bij andere winkels is.
Wil hem ook perse bij Hi i.v.m. het netwerk+ en tarieven. Rest van de providers zal je mij nooit zien maar goed.

Dus vanmiddag even langs Zuidplein/Rotterdam en kijken of ik wat extra dingen los kan peuteren en de kosten wat omlaag kan krijgen wat meestal wel lukt. Groot voordeel t.o.v. via internet bestellen is mijn ervaring.
Helaas de Zagg shield nog niet binnen.

• D2FValinor
Ik heb hem net ontvangen van T-Mobile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is echt licht! En moooooooi :P

• koen305
als je nog gratis games hebt gevonden laat het hier ff weten:
Het Sony Ericsson Satio (voorheen Idou)-topic

• SeelenSchmerz
Ik denk dat ik de Satio nu maar bij Telfort ga bestellen. Ik zit alleen nog even in twijfel over de mobiele internet abonnementen die je bij Hi, Telfort, T-mobile en Vodafone kan krijgen. Telfort heeft naar hun zeggen 786/384 UMTS mobiel internet met een FUP. Ik zou namelijk graag later Google Maps Navigation willen gaan gebruiken wanneer deze uitkomt voor Symbian. Zou de Telfort mobiel UMTS internet hiervoor geschikt zijn of zou dit niet snel genoeg zijn voor Google Maps Navigation en zou ik problemen kunnen krijgen met de Telfort Fair use policy aangezien Google Maps Navigation de kaarten met sateliet of streetview fotobeelden steeds moet downloaden?

• icecreamfarmer
vodaphone deed toch niet meer aan simlocking :?
althans dat stond op hun site

• P.K.
quote:
Sincx schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:20:
Vandaag krijgen de Hi winkels de Satio op voorraad. Geen idee hoe het bij andere winkels is.
Wil hem ook perse bij Hi i.v.m. het netwerk+ en tarieven. Rest van de providers zal je mij nooit zien maar goed.

Dus vanmiddag even langs Zuidplein/Rotterdam en kijken of ik wat extra dingen los kan peuteren en de kosten wat omlaag kan krijgen wat meestal wel lukt. Groot voordeel t.o.v. via internet bestellen is mijn ervaring.
Helaas de Zagg shield nog niet binnen.
Veel Hi winkels hadden de toestellen vorige week al. Al voordat de online afdeling ze ging uitleveren.
Het zelfde een beetje met Vodafone, daar lagen ze ook al in de winkels voordat alle pre-orders werden uitgeleverd.

• AlexV12
  • Laatst online: 23-02-2016
Mijn (4e) bestelling is weer eens geweigerd. Nu hebben ze weer nummerbehoud aangevraagd terwijl ik al een simkaart van Vodafone heb. Dat ging dus weer niet dus is hij geannuleerd.

Ben naar de vodafone city point geweest, maar die kunnen mij niet helpen omdat ik hem (telefonisch) online heb besteld. (blijf het geweldig vinden die service van Vodafone!, niemand werkt samen..)

Dus maar weer gebeld;

Hij staat nu volgens de medewerker bij vodafone weer op "herlevering" en heb om een bevestigingsmail gevraagd, maar deze is nog niet gestuurd (en ik verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren) aangezien ik bij elk telefoongesprek om een bevestigingsmail vraag en deze nooit krijg.

Ik blijf maar duimen, volgens deze medewerker was iedereen maar moeilijk aan doen en was het heel simpel te regelen met een herlevering. Nu maar afwachten en morgen maar weer eens bellen als ik geen mail heb gehad.

Abonnement is inmiddels ingegaan. Ik maar denken dat 4 maanden van te voren bestellen ruim optijd was.....

AlexV12 wijzigde deze reactie 09-11-2009 20:59 (5%)

• SeelenSchmerz
Weet iemand of de Telfort online store de Satio nu op voorraad heeft liggen?

• SeelenSchmerz
Oh geweldig, de show gaat verder. Heb ik net bij Telfort besteld want op de website staat onder de tab bezorging:

http://shop.telfort.nl/gs.../Sony-Ericsson-Satio.html
quote:
Bezorging
Op werkdagen vóór 20.00 besteld, de volgende dag in huis!
Zo gemakkelijk is bestellen bij Telfort:
en
quote:
Waarom Telfort?
Online voordeel op je abonnement
Gratis bezorgen binnen 24 uur
Betrouwbaar netwerk
Veilig en snel online bestellen
Bel ik voor de zekerheid nog even of de telefoon op vooraad is, krijg ik te horen dat ze de telefoon pas over 7 dagen sturen i.v.m. de wettelijke bedenktermijn. Dus kan ik ook pas over 7 dagen nummerbehoud aanvragen terwijl mijn contract bij T-mobile t/m 16 November loopt.

Nu heb ik zelf nog geen opzegging bij T-mobile gedaan, dus nu vraag ik mij af of ik als ik de telefoon de 18e krijg van Telfort of ik dan nog steeds nummerbehoud kan aanvragen en of ik dan een maand dubbel moet gaan betalen i.v.m een opzegtermijn van een maand o.i.d.

*Zucht* ik word hier echt niet goed van allemaal!!!! :(

• SeelenSchmerz
En nu wordt die nog mooier, ik wordt net gebeld door door de Online Pakket Dienst van Telfort voor een afspraak om mijn telefoon morgen te komen brengen. 8)7

Zou er misschien ooit eens een helpdesk of klantenservice kunnen komen, waar men weet waar men het over heeft? 7(8)7

• TTD
quote:
SeelenSchmerz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:39:
En nu wordt die nog mooier, ik wordt net gebeld door door de Online Pakket Dienst van Telfort voor een afspraak om mijn telefoon morgen te komen brengen. 8)7

Zou er misschien ooit eens een helpdesk of klantenservice kunnen komen, waar men weet waar men het over heeft? 7(8)7
wel mooi toch dat ze morgen kunnden leveren :P Alleen balen van dubbele maandkosten maarja dan heb je een maand meer belminuten. ook mooi... meer bellen ;)

• SeelenSchmerz
quote:
wel mooi toch dat ze morgen kunnden leveren :P Alleen balen van dubbele maandkosten maarja dan heb je een maand meer belminuten. ook mooi... meer bellen ;)
Nou als ik de Satio dus toch morgen van Telfort krijg en gelijk nummerbehoud aanvraag, dan hoef ik misschien geen dubbele kosten te betalen, aangezien mijn contract bij T-mobile t/m 16 November loopt en ik mijn Telfort abo op 17 November in laat gaan. Dan wordt mijn abonnement bij T-mobile als het goed is niet stilzwijgend verlengd en zit ik volgens mij ook niet aan een opzegtermijn van een maand vast.

SeelenSchmerz wijzigde deze reactie 10-11-2009 17:40 (17%)

• icecreamfarmer
net is door mijn eigen fout de levering nog verder uitgesteld.
had een 8 ipv een 9 ingevuld bij mijn simkaart nummer :'(

• prindle19
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-12-2013
Satio netjes snel geleverd door de KPN maar nu de ellende.
Mijn Satio ( zwart ) loopt vast ook met de nieuwste software.
KPN online verwees mij met online garantie brief terug te gaan naar een kpn winkel.
Daar ingeleverd 11-12-09 en maar afwachten drie weken met een duur abonnement waar ik niets aan heb.
In Engenland is de Satio al teruggehaald ivm de bekende vastlopers en langzame werking.
De mooie foto`s wegen niet op tegen de ellende van het vastlopen.
alleen te verhelpen batterij eruit en opnieuw opstarten ( heel langzaam ).
Zo ook de batterij is te zwak vrijwel gelijk aan de K800I elke dag opladen zelfs bij gemiddeld gebruik.
Heel jammer dat mij droom toestel een desillusie is met tot nu toe teveel problemen.
Mijn advies wacht met aanschaffen zo mogelijk kunnen ze de problemen verhelpen.
Groet Arthur :?

• tweakererik21
  • Laatst online: 24-03-2010
Ik ben nou al een tijdje op zoek naar een tel+abbo omdat de mijne bijna afloopt maar ik zit nog met een aantal vragen:

1. Heeft deze telefoon een capacitief touchscreen?
2. Zijn de video opnames nog redelijk
3. Zijn er foto's van nacht opnames waarbij de flitser is gebruikt.
4. Welke telecom aanbieder heeft het goedkoopste abbo incl onbeperkt internet waarbij de telefoon niet meer kost dan 70 euro?

• TTD
quote:
tweakererik21 schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:00:
Ik ben nou al een tijdje op zoek naar een tel+abbo omdat de mijne bijna afloopt maar ik zit nog met een aantal vragen:

1. Heeft deze telefoon een capacitief touchscreen?
2. Zijn de video opnames nog redelijk
3. Zijn er foto's van nacht opnames waarbij de flitser is gebruikt.
4. Welke telecom aanbieder heeft het goedkoopste abbo incl onbeperkt internet waarbij de telefoon niet meer kost dan 70 euro?
1. Nee, het heeft een TFT Touchscreen
2. vind ze wel aardig
3. flits is wel goed voor een mobiele telefoon
4. T-mobile relax 150(2jaar eerste 6maanden €4.50 korting op i-net) + €9.95 p/m web en walk + bijbetaling €69.95

• danda
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 02:02
De providers verpesten het toestel door hun eigen firmware op het toestel te zetten en allerlei programma's weg te halen en aan te passen

Ik ga geen reclame maken maar voor 9 euro kan je simpel via internet de telefoon laten flashen met de originele sony ericsson firmware, waarna je hem met de update service van PCSUITE weer helemaal tot de laatste update kan brengen. Tevens bevat de originele firmware ook wat goodies zoals een goed navigatieprogramma (Wisepilot) etc., dus die negen euro zeker waard! Gaat je toestel kapot dan, indien mogelijk terugflashen naar je provider firmware voor behoud garantie. Let wel op dat je af en toe gekloot krijgt met provider websites (vooral vodafone) omdat de certificaten die je voor die sites (zoals vodafone live) nodig hebt ontbreken. Hopelijk kan iemand ze op een of andere manier uploaden en op het forum GOT vermelden.
quote:
prindle19 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:47:
Satio netjes snel geleverd door de KPN maar nu de ellende.
Mijn Satio ( zwart ) loopt vast ook met de nieuwste software.
KPN online verwees mij met online garantie brief terug te gaan naar een kpn winkel.
Daar ingeleverd 11-12-09 en maar afwachten drie weken met een duur abonnement waar ik niets aan heb.
In Engenland is de Satio al teruggehaald ivm de bekende vastlopers en langzame werking.
De mooie foto`s wegen niet op tegen de ellende van het vastlopen.
alleen te verhelpen batterij eruit en opnieuw opstarten ( heel langzaam ).
Zo ook de batterij is te zwak vrijwel gelijk aan de K800I elke dag opladen zelfs bij gemiddeld gebruik.
Heel jammer dat mij droom toestel een desillusie is met tot nu toe teveel problemen.
Mijn advies wacht met aanschaffen zo mogelijk kunnen ze de problemen verhelpen.
Groet Arthur :?

danda wijzigde deze reactie 05-01-2010 14:05 (7%)

• lowlow
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16-12-2018
gaat deze topic nog wel over de satio?!! Het enige wat ik hier lees is een klaagzang over vodaphone en T-mobile! Niet hier aub
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True