Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:38
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson-satio.nl/wp-content/gallery/sony-ericsson-satio-officiele-fotos/sony-ericsson-satio.jpg

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Sony Ericsson Satio en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Sony Ericsson Satio.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Sony Ericsson Satio kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Sony Ericsson Satio horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Eerste levering van dit toestel zal rond Oktober zijn
http://www.allaboutphones...in-de-winkels-Update.html
Vodafone heeft sinds gisteren de Sony Ericsson Satio in zijn webshop gezet en daarbij staat vermeld dat het toestel rond oktober naar Nederland zal gaan komen. De prijs van het toestel zou 400 euro zijn, dat is echter wel erg aan de lage kant.

Vodafone heeft gisteren zijn webshop een update gegeven en daarbij zijn een paar nieuwe toestellen online gezet. Het toestel dat het meest in het oog springt is de Sony Ericsson Satio, de 12-megapixeltelefoon van Sony Ericsson. Op de website van Vodafone Nederland valt te lezen dat het toestel vanaf oktober bij ons in de winkels moet liggen voor een prijs van rond de 400 euro. Nu zal de prijs van het toestel naar verwachting niet kloppen aangezien de verwachting is dat het toestel rond de 650 euro gaat kosten in Nederland. De verwachte datum lijkt echter wel te kloppen en zou in lijn zijn met eerdere uitspraken van Sony Ericsson.

We hebben Sony Ericsson nog om een reactie gevraagd en wachten deze nog even af zodat we zeker weten of de indicatie klopt. Het toestel is inmiddels te reserveren in de webshop van Vodafone. Mocht je de Satio nu bestellen dan is de telco verplicht het voor de genoemde prijs te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

prijs bij vodafone is ondertussen €450

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
Het goedkoopste totaal prijs op dit moment is volgens mij 348.65 euro.
- Sony Ericsson Satio
- Vodafone Basis 27.50euro 1jaar + 6 maanden 50%korting
- Geen aansluitkosten
- Geen verzendskosten
- Eenmalig 101.15euro

Vraag me alleen af wanneer de toestel in Oktober duurder wordt of je dan meer moet betalen of dat ze verplicht moeten leveren voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Als je nu een contract aangaat voor de afgesproken prijs dan zul je het toestel ook voor die prijs krijgen.
Als het dan duurder wordt heb je geluk, wordt het goedkoper heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:43:
Het goedkoopste totaal prijs op dit moment is volgens mij 348.65 euro.
- Sony Ericsson Satio
- Vodafone Basis 27.50euro 1jaar + 6 maanden 50%korting
- Geen aansluitkosten
- Geen verzendskosten
- Eenmalig 101.15euro

Vraag me alleen af wanneer de toestel in Oktober duurder wordt of je dan meer moet betalen of dat ze verplicht moeten leveren voor die prijs.
ik zat mij af te vragen waarom ik op een hoger totaal bedrag uitkom maar nu weet ik het, ik heb een internet abbo erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 26-08-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:13
Vodafone heeft de prijzen inmiddels drastisch verhoogd, los toestel is nu 519 euro. Prijzen met abonnement zijn nu ook flink verhoogd. Waar ik hem nog gratis besteld heb, kost dezelfde combi nu bijna 180 euro... *O*

Volvo c40 - Kia EV9 - Mini cooper SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Pierke S. schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:19:
Vodafone heeft de prijzen inmiddels drastisch verhoogd, los toestel is nu 519 euro. Prijzen met abonnement zijn nu ook flink verhoogd. Waar ik hem nog gratis besteld heb, kost dezelfde combi nu bijna 180 euro... *O*
Jij had toch ook €41,65 bijbetaald, of heb ik dat nou verkeerd gelezen in het andere Satio topic?

Anyway, ik heb heb 'm gelukkig ook op tijd besteld met hezelfde abbo als icecreamfarmer:
[b]met een 1 jarig basis abbo van €27,50 (eerste 6 maanden 50% abbokosten) €247,50
+mobiel internet €114
prijs toestel €41,65
Totaal €403,15.
Ik had wel gezien dat ie zonder mobiel internet relatief nog goedkoper was, maar €54,50 extra voor een jaar lang zorgeloos internet blox is ook geen slechte deal.

En een totaalprijs van van €403,15 voor een toestel wat minstens €500 gaat kosten is natuurlijk nog steeds briljant. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Mikey5times schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:11:
[...]

Jij had toch ook €41,65 bijbetaald, of heb ik dat nou verkeerd gelezen in het andere Satio topic?

Anyway, ik heb heb 'm gelukkig ook op tijd besteld met hezelfde abbo als icecreamfarmer:

[...]

Ik had wel gezien dat ie zonder mobiel internet relatief nog goedkoper was, maar €54,50 extra voor een jaar lang zorgeloos internet blox is ook geen slechte deal.

En een totaalprijs van van €403,15 voor een toestel wat minstens €500 gaat kosten is natuurlijk nog steeds briljant. >:)
zover ik weet betaal je daar de volle hap voor, het hele jaar door.
Het gesubsidieerde maandbedrag komt op €23,25
het normale op €37.

Overigens vodafone gebeld, abbo gaat in wanneer nummer is overgezet en wanneer toestel binnen is

[ Voor 0% gewijzigd door icecreamfarmer op 26-08-2009 15:03 . Reden: ik snap je nu je trekt het van die €400 af ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
Er staat nu ook bij dat dit toestel eind oktober wordt verwacht. Dus nog zo'n 2 maandjes wachten. Maar die 519euro is nog steeds vrij laag geprijsd volgens mij. Want zo'n 3 maanden terug was de verwachtingsprijs geloof ik 600euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:47:
Er staat nu ook bij dat dit toestel eind oktober wordt verwacht. Dus nog zo'n 2 maandjes wachten. Maar die 519euro is nog steeds vrij laag geprijsd volgens mij. Want zo'n 3 maanden terug was de verwachtingsprijs geloof ik 600euro ofzo.
er gaan geruchten dat SE het toestel wil gebruiken om marktaandeel te winnen en dat het daarom de eerste maanden goedkoper in de markt wordt gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:42:
[...]

zover ik weet betaal je daar de volle hap voor, het hele jaar door.
Het gesubsidieerde maandbedrag komt op €23,25
het normale op €37.

Overigens vodafone gebeld, abbo gaat in wanneer nummer is overgezet en wanneer toestel binnen is
Klopt, je betaald er de volle hap voor á €144.

Maar je krijgt/kreeg er dan weer €59,50 extra toestelkorting voor, dus dan betaal je maar €54,50 extra tov een abonnement zonder zorgeloos internet blox.

Dat bedoelde ik te zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Kan iemand nog de satio met abonnement bestellen? Ik kan hem niet meer selecteren op de site :( Net nu ik eindelijk had besloten hem te bestellen. :(

Edit: wowwwwww dit is shit. Kan eindelijk selecteren en nu is de prijs icm. abo naar 178,50 euro gegaan van 44 euro! Neeeeeeeee :(
En die vodafone medewerkers hadden gezegd dat ik gewoon moest wachten tot eind september begin oktober......

[ Voor 45% gewijzigd door Valinor op 26-08-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:49:
Kan iemand nog de satio met abonnement bestellen? Ik kan hem niet meer selecteren op de site :( Net nu ik eindelijk had besloten hem te bestellen. :(

Edit: wowwwwww dit is shit. Kan eindelijk selecteren en nu is de prijs icm. abo naar 178,50 euro gegaan van 44 euro! Neeeeeeeee :(
En die vodafone medewerkers hadden gezegd dat ik gewoon moest wachten tot eind september begin oktober......
die hadden waarschijnlijk al wel door dat er iets niet klopte :X
Overigens is de prijs nu al voor de 2de keer aangepast ik wacht totdat ze hem eindelijk op de prijs van SE zetten, te weten €600+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
icecreamfarmer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:24:
[...]

die hadden waarschijnlijk al wel door dat er iets niet klopte :X
Overigens is de prijs nu al voor de 2de keer aangepast ik wacht totdat ze hem eindelijk op de prijs van SE zetten, te weten €600+
Waarom wachten tot ie duurder wordt? Als je nu besteld betaal je ook de prijs waarvoor je hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
icecreamfarmer schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

er gaan geruchten dat SE het toestel wil gebruiken om marktaandeel te winnen en dat het daarom de eerste maanden goedkoper in de markt wordt gezet
Zou dit ook een puberciteitsstunt kunnen zijn? eerst voor 400euro daarna 449euro nu 519euro en tijdens de launch in oktober 600euro?

Ben wel blij dat ik vanochtend had besteld want toen de shop gisternacht offline ging dacht ik al dat er iets niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Dit voegt niets toe. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 26-08-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:55:
[...]

Waarom wachten tot ie duurder wordt? Als je nu besteld betaal je ook de prijs waarvoor je hem besteld.
niet maar dat verwacht ik.

Ik heb hem al besteld voor €400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:42:
[...]

Zou dit ook een puberciteitsstunt kunnen zijn? eerst voor 400euro daarna 449euro nu 519euro en tijdens de launch in oktober 600euro?

Ben wel blij dat ik vanochtend had besteld want toen de shop gisternacht offline ging dacht ik al dat er iets niet klopte.
Ik denk het ook, het kan hun niets schelen dat ze een paar stuks voor 400 wegdoen een paar voor 449 en de rest duurder. Ze zullen zo vast meer verdienen maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:45:
[...]

Ik denk het ook, het kan hun niets schelen dat ze een paar stuks voor 400 wegdoen een paar voor 449 en de rest duurder. Ze zullen zo vast meer verdienen maar goed..
waarschijnlijk hebben ze nu toch een grootte fout gemaakt, bij hi kost hij €600
http://shop.www.hi.nl/hi/...SESATIObl&M5ABRelArt=B102

en bij vodafone nog steeds €519

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:23:
[...]

waarschijnlijk hebben ze nu toch een grootte fout gemaakt, bij hi kost hij €600
http://shop.www.hi.nl/hi/...SESATIObl&M5ABRelArt=B102

en bij vodafone nog steeds €519
1 fout, 2 fouten, 3 fouten?
Eerst was ie toch 400 daarna 450 en nu meer dan 500? Denk niet dat ze 3 fouten maken maar gewoon winst ze hebben nu al genoeg bestellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Er staat nu t.w.v. 430 euro op de Hi website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:11:
Er staat nu t.w.v. 430 euro op de Hi website.
nu snap ik er niets meer van 8)7
Nog steeds duurder dan eerst bij vodafone maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 01-09-2009 14:05 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Op www.gsmarena.com wordt best veel gereageerd en wat ik eruit kan opmaken is dat de Nederlandse providers als 1 van de eersten een prijs en releasedate aangeven. En aangezien de Hi website zegt dat ze de Satio vanaf 1 oktober leveren denk ik dat Nederland daadwerkelijk 1 van de eersten zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:56:
Op www.gsmarena.com wordt best veel gereageerd en wat ik eruit kan opmaken is dat de Nederlandse providers als 1 van de eersten een prijs en releasedate aangeven. En aangezien de Hi website zegt dat ze de Satio vanaf 1 oktober leveren denk ik dat Nederland daadwerkelijk 1 van de eersten zal zijn.
dat lijkt mij zo vreemd, waarom NL?
En waarom zo`n lage prijs?

zijn we een testcase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
In Singapore kost dit toestel 1098 SGD en 1 euro is ongeveer 2 SGD. Dit toestel kost dus ongeveer 549 euro en dus kloppen de prijzen van Vodafone en Hi wel enigzins. Wel verwacht ik dat de prijs hier in Nederland nog iets gaat stijgen want elektronica daar kost over het algemeen goedkoper dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

fout, het ging over de inet actie van hi

[ Voor 88% gewijzigd door icecreamfarmer op 06-09-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Officiële releasedatum in Engeland is 7 oktober. Nu maar hopen dat Nederland ook zo snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
Op Ebay staat immiddels een aanbieding van de SE Satio voor 549 pond. Maar belangrijker er staat in stock 9th Oktober 2009. Dus dat wordt dan de release datum in de UK/EU?

http://cgi.ebay.nl/Sony-E...66d1&_trksid=p3286.c0.m14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Heeft iemand al iets gehoord van vodafone, die zouden nu ondertussen toch ook wel moeten weten hoe en wanneer die telefoon geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
icecreamfarmer schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:06:
Heeft iemand al iets gehoord van vodafone, die zouden nu ondertussen toch ook wel moeten weten hoe en wanneer die telefoon geleverd wordt.
Nope, had een paar dagen geleden een mailtje naar hun toe gestuurd over de release datum in Nederland maar tot heden nog geen mail terug gekregen. Laatste wat ik van hun heb vernomen was al een dikke maand terug toen ze zeiden dat me bestelling was vertraagd, omdat dit toestel vanwege omstandigheden nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ok, vodafone heeft de status naar "Leverbaar vanaf de tweede week van oktober" veranderd. Hi had al een tijdje "vanaf 14 oktober" staan, dus we kunnen er vanuit gaan dat het 14 oktober wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

D2FValinor schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:24:
Ok, vodafone heeft de status naar "Leverbaar vanaf de tweede week van oktober" veranderd. Hi had al een tijdje "vanaf 14 oktober" staan, dus we kunnen er vanuit gaan dat het 14 oktober wordt.
Zover ik kon opmaken zouden ze mailen wanneer er iets bekend zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
http://forum.o2.co.uk/vie...4a80193b73806352f0319ab87
Vodafone have already announced their pricing - free on 24month £35/month contract including unlimited landline calls and internet - and if you pre-order, they aim to deliver on Tuesday 13th October
Uit een engelse O2 forum blijkt dat Vodafone vanaf de 13e probeert te leveren, maar toch hoop ik dat het eerder komt gezien mijn huidige abo over 2 dagen afloopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:27:
http://forum.o2.co.uk/vie...4a80193b73806352f0319ab87

[...]

Uit een engelse O2 forum blijkt dat Vodafone vanaf de 13e probeert te leveren, maar toch hoop ik dat het eerder komt gezien mijn huidige abo over 2 dagen afloopt :X
ja de mijne verlootp op 31 oktober maar ik vraag mij sterk af of vodaphone het abbo wel opgezegd heeft zoals ze zeiden te gaan doen, ik heb nog niets van tmobile ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Ik wordt teruggebeld door iemand van de afdeling 'Loyalty' van Vfone op 13 oktober! Dit heb ik anderhalve week geleden afgesproken en die datum is op aangeven van een medewerker van die afdeling. Dit zou de datum zijn dat zij met mij een prijsaanbieding kunnen doen als vaste klant. Ik vermoed dat 13 oktober dan ook de releasedate is voor de Satio bij Vfone... nog 8 dagen dus.

[ Voor 71% gewijzigd door Dutch Di©k op 05-10-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
icecreamfarmer schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:35:
[...]

ja de mijne verlootp op 31 oktober maar ik vraag mij sterk af of vodaphone het abbo wel opgezegd heeft zoals ze zeiden te gaan doen, ik heb nog niets van tmobile ontvangen :?
Ze vertelden mij vandaag dat ze (vodafone) het opzeggen van mijn t-mobile abonnement pas in gang gaan zetten als de Satio leverbaar is. Dan nemen ze de order in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Pierke S. schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:54:
[...]

Ze vertelden mij vandaag dat ze (vodafone) het opzeggen van mijn t-mobile abonnement pas in gang gaan zetten als de Satio leverbaar is. Dan nemen ze de order in behandeling.
top dan had ik beter zelf op kunnen zeggen nu zit ik er nog een maand aan vast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
icecreamfarmer schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:03:
[...]

top dan had ik beter zelf op kunnen zeggen nu zit ik er nog een maand aan vast |:(
mijn t-mobile abo is sinds vandaag afgelopen en zit ik dus minstens een week zonder belminuten.
Ze zijn al begonnen met aftellen in Engeland
http://www.se-store.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:17:
[...]

mijn t-mobile abo is sinds vandaag afgelopen en zit ik dus minstens een week zonder belminuten.
Ze zijn al begonnen met aftellen in Engeland
http://www.se-store.co.uk/
Ik ga ze denk ik eens bellen met de vraag dat ze hem ookw el mogen opzeggen voordat de telefoon leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
De timer op http://www.se-store.co.uk/ zou gisterenavond aflopen, maar hij is ineens gereset naar 3 dagen. Dinsdag zal de Satio dus uitkomen in Engeland.

edit: En hij is uit in Engeland :)

[ Voor 11% gewijzigd door PhoenixT op 12-10-2009 20:23 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of hij al gearriveerd is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:34:
Iemand enig idee of hij al gearriveerd is in Nederland?
ik heb net een gesprek gehad met de vodafone adviseur end ie zij dat ze deze week binnen kwamen en verscheept werden naar de klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
Eind deze week komen ze idd, als het goed is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Laatst online: 15-04 18:04
Hi had ten tijde van mijn bestelling gezegd dat de Satio 14 oktober verkrijgbaar zou zijn. Net gebeld naar de Hi klantenservice die vertellen dat de status van de telefoon nog steeds op niet beschikbaar staat. En dat is ook het enige dat ze kunnen zien in het systeem, dus wanneer hij beschikbaar is bij Hi blijft nog een raadsel.

Hij staat nu ook op de website van T-mobile, alleen met een slechtere aanbieding. De prijzen van de T-mobile abonnementen vallen me dit jaar erg tegen, een stuk hoger dan vorig jaar, zelfs bij verlenging. Dus dit is een mooi moment voor mij om over te stappen na vele jaren klant van T-mobile geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeelenSchmerz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:37:
Hij staat nu ook op de website van T-mobile, alleen met een slechtere aanbieding. De prijzen van de T-mobile abonnementen vallen me dit jaar erg tegen, een stuk hoger dan vorig jaar, zelfs bij verlenging. Dus dit is een mooi moment voor mij om over te stappen na vele jaren klant van T-mobile geweest te zijn.
Inderdaad behoorlijk prijzig allemaal :o Ik bel er maar heen want met de prijzen die in de shop staan wordt het hem niet voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SeelenSchmerz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:37:
Hi had ten tijde van mijn bestelling gezegd dat de Satio 14 oktober verkrijgbaar zou zijn. Net gebeld naar de Hi klantenservice die vertellen dat de status van de telefoon nog steeds op niet beschikbaar staat. En dat is ook het enige dat ze kunnen zien in het systeem, dus wanneer hij beschikbaar is bij Hi blijft nog een raadsel.

Ik ben daarom ook overgestapt Ook al vond ik flex de fijnste abbovorm, het koste zoveel meer geld |:(
Plus ik heb de satio nog voor €400 en 1 jaar abbo kunnen bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend het trouwens dat ze de telefoon uit kunnen leveren omdat hij op de site staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een reminder ingesteld via gsmhelpdesk en die melden mij dat gsmhelpdesk de telefoon op voorraad hebben, ze hadden mij op 9 oktober deze via mail gestuurd misschien beetje laat :P
maar de beschikbaarheid staat op JA!
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2883

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 18:01 . Reden: vekeerde zinsopbouw en woord volgorde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen de t-mobile shop eens bezoeken!

In de shop kan ik hem met 1 jaar flex30 voor €140,= meenemen. Begint in de buurt te komen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
Op de site van Vodafone staat ineens: vanaf begin november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
Pierke S. schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:26:
het zal toch niet waar zijn :X Maar geldt dit ook voor pre-orders of alleen voor mensen die recentelijk hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon besteld bij hi.nl
op die site staat de release datum nog wel (gelukkig) op 16 oktober.
bij smartphoneshop.nl staat de datum op 23 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de T-mobile shop belcompany hadden ze hem nog niet. Bij de eerste hadden ze ook nog niets vernomen van een release datum. Dat beloofd weinig goeds.. :(

Edit,
En T-Mobile aan de lijn gehad. 2 weken levertijd.. }:|

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hi beloven ze dat als je daar besteld de telefoon als 1e hebt.
Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5banner/home_banner_comingsoon_07102009.jpg
ik weet niet of dit mag maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ik vind dit echt te ver gaan van Vodafone. Ik heb al een hekel gekregen aan Sony en als dit er ook nog eens bijkomt.... Ik heb 2 maanden geleden besteld, iemand enig idee of ik mijn bestelling kan cancellen? Tot november wachten doe ik echt niet vooral nadat SE zo'n stom spelletje blijft spelen. Zoek wel een andere phone.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 15-10-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht tot morgen als er op de site van hi staat dat hij leverbaar is, heb ik er wel vertrouwen in.
tot nu dan...
straks zeggen ze dat hij wel leverbaar is, maar met 2 weken verzendtijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:18:
ik wacht tot morgen als er op de site van hi staat dat hij leverbaar is, heb ik er wel vertrouwen in.
tot nu dan...
straks zeggen ze dat hij wel leverbaar is, maar met 2 weken verzendtijd :s
Ik heb vandaag gebeld met Hi en deze melde mij dat de telefoon vanaf de 16de verstuurd wordt en de
satio de volgende dag geleverd wordt.
Maar weet iemand welke koerier gebruikt wordt door Hi?
want ik hoop dat de telefoon ook op zaterdag geleverd wordt door de koerier :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, dat is goed nieuws.
op de site van hi klantenservice:
bezorging weekend

"In het weekend worden er geen leveringen gedaan. Bestellingen na donderdag 12.00 uur worden op maandag geleverd."

ik denk dat hij dan maandag binnenkomt, jammer :P

edit,
ik vond dit bij algemene bezorginformatie:
De koerier neemt van tevoren telefonisch contact met je op om met je af te stemmen:

* wanneer het pakket wordt bezorgd en waar. Ook avond- en weekendlevering is mogelijk, net als bezorging op je werkadres

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 18:46 . Reden: plots andere info gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:42:
kijk, dat is goed nieuws.
op de site van hi klantenservice:
bezorging weekend

"In het weekend worden er geen leveringen gedaan. Bestellingen na donderdag 12.00 uur worden op maandag geleverd."

ik denk dat hij dan maandag binnenkomt, jammer :P

edit,
ik vond dit bij algemene bezorginformatie:
De koerier neemt van tevoren telefonisch contact met je op om met je af te stemmen:

* wanneer het pakket wordt bezorgd en waar. Ook avond- en weekendlevering is mogelijk, net als bezorging op je werkadres
bedankt voor dit goede nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze bij HI gelijk hebben!

Dat zou ook betekenen dat bv.Belcompany etc hem morgen ook heeft?
(wel appart dat Vodaphone en T-Mobile beide 2 weken erop hebben gedaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Pierke S. schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:26:
Ja, da's flink balen. Eerst je lekker maken door te veranderen van 'oktober' naar 'vanaf tweede week oktober' en daarna de boel een maandje verschuiven! Ik denk persoonlijk dat ze de die extra tijd nodig hebben om de software op de telefoon te 'branden' (d.w.z. 'vernaggelen' met de Vodafone Live! knoppen die ik nooit gebruik en meer van die door je strot geduwde shit van Vodafone) en het logo op de telefoon te vereeuwigen...
Galbakken zijn het daar bij Vodafone. Ik heb zo de balen van die club! Ik heb daar dus deze week, eindelijk, de Satio kunnen bestellen. Dat kon tot afgelopen dinsdag dus alleen nog maar als je nog géén klant was (gewoon via de website); als vaste klant konden ze nog geen prijs voor je bepalen. Ook zoiets raars. Uiteindelijk konden ze me een aanbieding doen bij de afdeling 'Loyalty' (vanaf mijn gsm 1200, optie 2, optie 2), want dat is de afdeling die dan wat 'extra' kan betekenen voor trouwe klanten. Komen ze met een aanbieding die me gewoon een paar tientjes meer voor de telefoon kost dan via de website!
Uiteindelijk na een hoop gezeik krijg ik daar dan een korting van 50 euro bovenop, dus 30 euro goedkoper dan online dus da's ook geen vetpot. Ben je jaren vaste klant... stakkers.
Blijkt ook nog eens dat ze eerst het volle pond van je rekening halen en dan pas de afgesproken korting van 50 euro STORNEREN! Da's toch belachelijk: eerst teveel geld van je rekening plukken en dan later weer terugstorten?
Afijn, denk je alle stront gehad te hebben, kom ik er ook nog eens achter dat ze mijn nieuwe abonnement van €27,50/mnd PER DIREKT laten ingaan! (mijn huidige €22,50/mnd abo loopt tot 4 januari) Ik weer bellen hoe ze het zien dan, terwijl ze de Satio nog geeneens op voorraad hebben... Nou, is uiteindelijk rechtgezet maar het is je reinste boevenpraktijken daar... :(
En dan nu maar weer wachten tot ze hem uiteindelijk gaan uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

Sowieso lopen ze bij Vodafone wat achter met de bestellingen slechts een dag of 10 :(, net even gebeld met betrekking totdat branden, maar dat doen ze zodat ze beter hun diensten kunnen leveren. En als je dat niet wilt heb je gewoon pech. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Bij vodafone.uk, schijnen een paar mensen erg boos te zijn op Vodafone (http://forum.vodafone.co....=topics&highlite=%2BSatio)

Voorbeeld: PlayNow doet het niet, RoadSync is eraf (gratis), maar geen nood Vodafone bied Find aan voor 5 pond per maand. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
erg teleurgesteld in vodafone, eerst mooi reclame maken dat het in de 2e week van Oktober beschikbaar is. Daarna weer uitstellen en nu nog een rebranden... Nu proberen ze ook nog eens hun producten aan ons aan te smeren terwijl ze precies dezelfde product eraf hebben gegooid die gratis is :X
Hoop dat er binnekort een hack komt om dit te kunnen wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Hoewel ik al jaren klant ben bij T-mobile en ik vorig jaar nog een leuke aanbieding heb gehad met een gratis Nokia 78 bij een 1-jarig Relax 300 abo, kon er dit jaar niks vanaf bij T-mobile in combinatie met de Sony Ericsson Satio. Zeker niet voldoende gebeld het afgelopen jaar (m.a.w. geen 100+ euro telefoonrekeningen gehad). Met een tarief van €34,95 voor Relax 300 vind ik T-mobile ook erg duur geworden dit jaar.

Dus gaan we dit jaar naar Hi als die Satio bevalt (ben nog een beetje huiverig daarover aangezien hij opeens een glanzend in plaats van mat uiterlijk schijnt te hebben gekregen, maar dat zien we wel weer als hij binnen is).

Ik heb vorige maand pre-order geplaatst bij Hi, dus ben benieuwd of hij er echt vandaag beschikbaar is zoals Hi beweert. Ik ben in ieder geval tot nu toe nog niet gebeld door een koerier en heb ook nog geen sms gehad over de beschikbaarheid van de Satio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Ik heb net de bestelling bij Vodafone online gecanceld. Ga het gewoon via de winkel regelen kreeg ik als tip mee. Dus dan geen last van een branded telefoon. Zal waarschijnlijk wel ietsjes duurder zijn, maar dan tenminste geen gezeur met firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hi is nu de leverdatum uitgesteld naar 19 oktober....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
vandeGerrit schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:09:
Ik heb net de bestelling bij Vodafone online gecanceld. Ga het gewoon via de winkel regelen kreeg ik als tip mee. Dus dan geen last van een branded telefoon. Zal waarschijnlijk wel ietsjes duurder zijn, maar dan tenminste geen gezeur met firmware.
Is het zeker dat de Vodafone versie, "gebrandmerkt" wordt dan? :?

[ Voor 0% gewijzigd door ck2000nl op 16-10-2009 13:35 . Reden: letter vergeten :P ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
ck2000nl schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Is het zeker dat de Vodafone versie, "gebrandmerk" wordt dan? :?
Vroeg ik me ook af. Sta op het punt te annuleren....en dat terwijl ik al bijna 2 maanden geleden heb besteld en helemaal gek werd van het wachten. Heb sowieso geen zin meer in Vodafone doordat ze gewoon met ons zitten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in een keer is indd de leverdatum van hi aangepast naar 19 oktober ik ben benieuwd hoe vaak dit nog uitgesteld wordt. Ik hoop dat dit niet net zoals als bij vodafone is of andere providers.
Hier ben ik in ieder geval niet blij mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Bij
ck2000nl schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:51:
[...]
Is het zeker dat de Vodafone versie, "gebrandmerkt" wordt dan? :?
Bij Vodafone UK zijn ze gebrandmerkt. Op het UK forum zijn verschillende reactie te lezen. Zo heeft Vodafone daar het volgende gedaan:
  • De AppStore geblokkeerd (PlayNow)
  • RoadSync
  • WisePilot
Dus geen sychronisatie (moeilijker in ieder geval), en gaan navigatie (of die van Vodafone en kost geld).

Daarnaast de standaard problemen als late update of helemaal geen updates.

De kans is groot dat ze ook deze telefoon gaan brand merken. Heb al een poos met Vodafone aan de lijn gehangen, en daar kwam op een gegeven moment uit, dat ik beter naar de winkel kan hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:33:
bij hi is nu de leverdatum uitgesteld naar 19 oktober....
Wat een prutsers allemaal zeg, gelukkig loopt mijn abo bij T-mobile pas 17 November af :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
vandeGerrit schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:49:
Bij
[...]

Bij Vodafone UK zijn ze gebrandmerkt. Op het UK forum zijn verschillende reactie te lezen. Zo heeft Vodafone daar het volgende gedaan:
  • De AppStore geblokkeerd (PlayNow)
  • RoadSync
  • WisePilot
Dus geen sychronisatie (moeilijker in ieder geval), en gaan navigatie (of die van Vodafone en kost geld).

Daarnaast de standaard problemen als late update of helemaal geen updates.

De kans is groot dat ze ook deze telefoon gaan brand merken. Heb al een poos met Vodafone aan de lijn gehangen, en daar kwam op een gegeven moment uit, dat ik beter naar de winkel kan hiervoor.
Nou snap ik waarom ze destijds dit toestel voor €400 aanboden. Tis weer gewoon een truukje van toestel goedkoop aanbieden en elders flink uitmelken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:11:
in een keer is indd de leverdatum van hi aangepast naar 19 oktober ik ben benieuwd hoe vaak dit nog uitgesteld wordt. Ik hoop dat dit niet net zoals als bij vodafone is of andere providers.
Hier ben ik in ieder geval niet blij mee :(
Ik heb zelf ook de Satio zo'n 3 weken geleden besteld en de datum van 14 naar 16 oktober zien verschuiven. Nu heb ik net de Hi klantenservice gebeld, want het is inderdaad weer zo sneaky verplaatst, maar zij konden me niets meer vertellen.. Verdomme weer paar dagen wachten. Ik hoop inderdaad ook dat dit niet nog verder uitgesteld wordt en we tot november moeten wachten.. Vind Hi vrij waardeloos, maar hoop echt niet dat ze net als Vodafone van die truukjes gaan uithalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het gewoon op 19 oktober geleverd word vind ik het niet zo'n probleem,
maar ze moeten de telefoon wel zo laten als hij is, daar heb ik wel voor betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit

vandeGerrit

Tja, dat de datum steeds verschuift heeft eerder iets te maken met Sony Ericsson. Denk niet dat je dat op de hoop van Vodafone of Hi moet gooien. Misschien is de verkoop in Engeland wel zo goed gedaan, dat ze daar meer voorraad naar toe hebben verstuurd dan gepland, en zitten ze nu voor Nederland met te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik heb mijn bestelling bij Vodafone gecancelled. Ik heb geen zin om mogelijk tot november te wachten op de Satio en ik heb al helemaal geen zin in een branded telefoon. Ik heb hem nu gewoon besteld bij een winkel, was maar 10 euro duurder dan bij Vodafone. Nu krijg ik hem tenminste over een week al én de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
PhoenixT schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:18:
Ik heb mijn bestelling bij Vodafone gecancelled. Ik heb geen zin om mogelijk tot november te wachten op de Satio en ik heb al helemaal geen zin in een branded telefoon. Ik heb hem nu gewoon besteld bij een winkel, was maar 10 euro duurder dan bij Vodafone. Nu krijg ik hem tenminste over een week al én de normale versie.
mag ik als ik vragen mag welk winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoenixT schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:18:
Welke leveringsdatum hebben ze je daar gegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
TTD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:32:
[...]

mag ik als ik vragen mag welk winkel?
PDAshop. Levertijd staat daar op de 23e. Bij vodafone kostte de Satio 519 euro, bij PDAshop 529 :)
http://www.pdashop.nl/pro...sson-satio-u1i-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:27:
erg teleurgesteld in vodafone, eerst mooi reclame maken dat het in de 2e week van Oktober beschikbaar is. Daarna weer uitstellen en nu nog een rebranden... Nu proberen ze ook nog eens hun producten aan ons aan te smeren terwijl ze precies dezelfde product eraf hebben gegooid die gratis is :X
Hoop dat er binnekort een hack komt om dit te kunnen wijzigen
dat is dan waarschijnlijk het eerste wat eraf gaat _> de vodafone rom.
Maar vindt dit echt belachelijk worden ik heb woensdag nog een medewerker gesproken en die zei dat ze ze deze week binnen kregen. Kijk ik een dag later is het opeens november geworden.

En van branden ben ik eigenlijk helemaal niet gediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar uit van eind volgende week!

Jammer bij in ieder geval T-mobile is dat ze hun logo ook weer op de telefoon zetten. :X
Ben alleen bang dat de prijzen bij niet T-Mobile shops een stuk hoger liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Ik belde gisteren V'fone om de Satio maar te cancellen bij hun... na al het gezeik om hem überhaupt besteld te krijgen als vaste klant kwam daar nog bovenop dat ze hem maar gewoon 3 weken uit stelden door de leverdatum naar 1e week november te gooien! Maar goed, de knul die ik sprak had inzage in de order en wist te vertellen dat er 750 stuks 'in huis' waren. Deze worden dan nog per doosje op inhoud (compleetheid) gecheckt en in de loop van volgende week verzonden. Hij vertelde me dat er voldoende zijn om alle bestellingen te kunnen afronden en dat in mijn geval dat ding toch a.s. vrijdag binnen moet zijn, op mijn deurmat zeg maar... Nou, ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Dutch Di©k schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:20:
Ik belde gisteren V'fone om de Satio maar te cancellen bij hun... na al het gezeik om hem überhaupt besteld te krijgen als vaste klant kwam daar nog bovenop dat ze hem maar gewoon 3 weken uit stelden door de leverdatum naar 1e week november te gooien! Maar goed, de knul die ik sprak had inzage in de order en wist te vertellen dat er 750 stuks 'in huis' waren. Deze worden dan nog per doosje op inhoud (compleetheid) gecheckt en in de loop van volgende week verzonden. Hij vertelde me dat er voldoende zijn om alle bestellingen te kunnen afronden en dat in mijn geval dat ding toch a.s. vrijdag binnen moet zijn, op mijn deurmat zeg maar... Nou, ik wacht het af.
Nog gevraagd of het een branded toestel is geworden of niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik lees op andere forums is dat Vodaphone hem vreselijk heeft gebrand. Programma's die eraf zijn incl playnow als ik me kan herinneren en nog wat..

De Satio is trouwens gesignaleerd in de kpnfolder van vandaag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:59:
Wat ik lees op andere forums is dat Vodaphone hem vreselijk heeft gebrand. Programma's die eraf zijn incl playnow als ik me kan herinneren en nog wat..

De Satio is trouwens gesignaleerd in de kpnfolder van vandaag !!
is ook al bekend hoe je hem kan debranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Volgens een post op Esato, zou het davinciteam (mag dit hier?) binnenkort met ondersteuning komen voor debranden van de Satio. Dit kost geloof ik 10.- Euro.

[ Voor 3% gewijzigd door ck2000nl op 18-10-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
ck2000nl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:51:
[...]

Nog gevraagd of het een branded toestel is geworden of niet? O-)
Ja... alleen was de beste man niet helemaal op de hoogte wat er wel en niet op zou blijven van SE en wat voor zooi Vfone er zelf op zou zetten. Hij dacht dat het wel mee zou vallen maar een logo van Vodafone gaat wel weer het toestel ontsieren :|
Nu ja, ik zie het wel. Voor (bijna) alles is een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog staat die bij Hi.nl nog op 19 oktober... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is toch niet normaal meer: op hi hebben ze weer de leverdatum uitgesteld naar 5 november!
ongelooflijk... tijd om te cancelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:04:
het is toch niet normaal meer: op hi hebben ze weer de leverdatum uitgesteld naar 5 november!
ongelooflijk... tijd om te cancelen?
Oh mijn god, ik zit me er net over op te vreten. Dit is toch niet normaal, dat ze tot 2 keer toe op de dag dat ze beloven te leveren de datum verplaatsen! Cancelen weet ik niet, tenzij die nu echt ergens uit komt. Wil de telefoon gewoon heel graag, en Hi is de goedkoopste. Vraag me af of de fout bij Hi of bij Sony Ericsson ligt, maar dit is gewoon belachelijk.. Is er ergens een klacht in te dienen bij Hi, want dit is niet de eerste slechte ervaring die ik met hun heb :S

Hi! :( }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://hi.custhelp.com/cg...NPjz1j&p_lva=&p_sp=&p_li=
hier heb ik een klacht opgestuurd, dat het niet normaal is om tot 4 keer toe de leverdatum maar op te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:18:
http://hi.custhelp.com/cg...NPjz1j&p_lva=&p_sp=&p_li=
hier heb ik een klacht opgestuurd, dat het niet normaal is om tot 4 keer toe de leverdatum maar op te schuiven.
Ik heb ook via de link een klacht ingediend ben benieuwd naar hun antwoord.
Zodra ik deze heb ontvangen laat ik het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphys Law
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08 07:57
Hoi,

ik ben een soort van nieuw hier; ik heb GoT al wel een maandje of 2 in de gaten gehouden maar het wederom uitstellen van de levertijd voor de Satio was voor mij een reden om toch maar eens een account aan te maken. ;)

Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice van Hi, niet al te vrolijk natuurlijk. De telefonist wist mij te vertellen dat de levertijd van 5 november voor nieuwe bestellingen gold. Maar op de vraag of al reeds geplaatste bestellingen dan al vóór 5 november opgestuurd zouden/konden worden wist hij mij geen antwoord te geven. :S

Vreselijk van Hi om zijn klanten zo iedere keer weer blij te maken met een dooie mus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bestelling bij Hi maar geannuleerd want het was al de derde keer dat ze hem hadden verplaatst.
Ik had de bestelling op 23 september geplaatst en op deze manier ben je niet zeker wanneer je de mobiel krijgt en daarom maar geannuleerd.

Weet iemand waar ik de Satio kan bestellen met abo en het minst lang hoef te wachten? :P
alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op deze pagina staan verschillende webshops waar ze hem op voorraad hebben. of dit waar is weet ik niet.
http://www.kelkoo.nl/p-lo...y-ericsson-satio-19636714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook bij Hi online besteld. Erg vervelend dat ze de datum steeds opschuiven. In Engeland is dat kreng al lang uit.
Ik vind het heel vreemd dat Hi/Kpn en Vodafone geen datum weten. Zijn er uberhaupt wel al van die toestellen in Nederland. Ik heb ze nog nergens gezien, en ken niemand die er 1 heeft. Ook is hij hij bij geen 1 Nederlands bedrijf nog op voorraad.
Wat nog vreemder is, is dat Sony Ericsson Nederland geen datum geeft wanneer hij in de winkels ligt.
Het is toch niet zo moeilijk om dat aan te geven, als de Satio wel in andere landen al evrkocht wordt?
Hij is dus gewoon in productie....En Sony Ericsson heeft alleen wat plaatjes op de site staan en een video.
Niet eens wat er in de doos zit etc...

Nou ja, rustig wachten dan maar, er zit niets anders op denk ik.

gr Johanv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zojuist via bovenstaande link een klacht ingestuurd. Binnen 24 uur een reactie zeggen ze, ben ook benieuwd.
Murphys Law schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:35:

Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice van Hi, niet al te vrolijk natuurlijk. De telefonist wist mij te vertellen dat de levertijd van 5 november voor nieuwe bestellingen gold. Maar op de vraag of al reeds geplaatste bestellingen dan al vóór 5 november opgestuurd zouden/konden worden wist hij mij geen antwoord te geven. :S
De paar mensen die ik aan de lijn heb gehad (vrijdag) konden me echt helemaal nergens mee helpen. Wisten niet eens van het bestaan van de Satio :S Ik ga er maar even niet van uit dat het voor 5 november geleverd wordt. Ik verwacht niks meer van Hi...
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:54:

Wat nog vreemder is, is dat Sony Ericsson Nederland geen datum geeft wanneer hij in de winkels ligt.
Het is toch niet zo moeilijk om dat aan te geven, als de Satio wel in andere landen al evrkocht wordt?
Hij is dus gewoon in productie....En Sony Ericsson heeft alleen wat plaatjes op de site staan en een video.
Niet eens wat er in de doos zit etc...
Volgens mij is die inderdaad nog helemaal niet uit. In het Satio topic is er 1 iemand die hem heeft, en dat toestel komt uit Engeland. Denkt dus niet dat het uitmaakt om nu te cancellen om bij een andere provider te bestellen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste