Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:33:
[...]

dit is een grap :(
dan bel ik ze nu ook nog eens.

edit:

Tegen mij zeiden ze dat ze hem nog niet hadden :(
en het volgende week zou worden

Laat je hetw eten wanneer je hem hebt?
njah.. kreeg net dit bericht per mail:

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak.

Betekend wel dat mijn bestelling is geaccepteerd.. dus dat is al heel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphys Law
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08 07:57
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:51:
[...]

Hehe, en hij is weer verzet naar 5 november :) Wat ben ik blij dat ik van die onzekerheid af ben..
Ik zag het net ook ja... *zucht* |:(

Ik ga er niet eens meer voor bellen... Ik denk dat mijn frustraties (en die van anderen) daar toch het ene oor in en het andere oor weer uit gaan. Ik heb niet echt het idee dat ze daar bij Hi iets mee doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
icecreamfarmer schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:33:
[...]

dit is een grap :(
dan bel ik ze nu ook nog eens.

edit:

Tegen mij zeiden ze dat ze hem nog niet hadden :(
en het volgende week zou worden

Laat je hetw eten wanneer je hem hebt?
Inderdaad, een grap... kutwicht wat ik aan de telefoon had zou me zelfs de barcode door-smsen waarmee ik de bestelling via Track&trace zou kunnen volgen.
Bel dus vanavond op waar die sms blijft (afdeling 'Loyalty', want die afdeling van die trut was al naar huis), blijkt er geen reet van het verhaal te kloppen!! }:|
Nou, die gast die ik sprak had ook zoiets van 'erg raar allemaal, 1e week november is wat het is zoals op de site staat' en snapte er ook geen reet van.
Afijn, uit coulance zoals ze dat noemen crediteren ze me de 1e maand abo á €27,50, maar daar zal ik ook dan wel weer achteraan moeten bellen ben ik bang...
Echt, de administratie is één grote bende daar bij Vodafone. En het personeel... nou, ik weet niet waar ze sommige vandaan halen, maar het niveau is soms om te janken en ze vertellen allemaal een ander verhaal.
Ik weet niet of ik hierna ooit nog verder ga met Vodafone, ben er zo klaar mee! Er zal toch wel een provider zijn die WEL zijn best doet voor zijn vaste klanten in plaats van dat de klant zijn best moet doen om ook maar IETS voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Vodafone is ook echt een drama. Tijdje terug had ik ook gebeld en na 15-20 min wachten werd ik eindelijk doorverbonden. Ik blij, krijg ik iemand die aan de lijn die niet eens van de klantenservice was. Was gewoon iemand die bij de voordeur aan de balie zat........ "Ja meneer, het is op dit moment heel druk en daarom worden er ook telefoontjes naar mij toe gestuurd" En zij wist dus helemaal niks..... Drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik 1 week geleden mijn bestelling bij Hi geannuleerd hebt. Heb hem afgelopen maandag bij Typhone besteld, ze hebben eerlijk gezegd dat hij al uitverkocht was daar, en dat ze hem gisteren weer op voorraad kregen en jawel hoor gisteren bevestiging gekregen dat satio verstuurd is en heb ook track and trace code, dus komt vandaag binnen.

Veel succes iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Bij vodafone is het labeltje "coming soon" van de Satio :Y
http://www.vodafone.nl/sh...ricsson-Satio/sku40430039

Wat wel gek is dat toen ik hem telefonisch bestelde ik de keuze had uit zwart en zilver terwijl op de site zwart de enige optie is. Dus wie een zilveren wil moet daar denk ik over bellen (val je wel van de ene kneus in de andere aan de andere kant van de lijn maar da's het risico bij Vodafone...)

[ Voor 48% gewijzigd door Dutch Di©k op 30-10-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Nu online
Na het lezen van de vele negatieve reacties over Vodafone heb ik ook maar een account aangemaakt.
Ik ben dus duidelijk niet de enige die slecht wordt behandeld door de klantenservice van Vodafone.

Ook ik heb daar de Satio besteld. Ik heb wel een 10 tal keer met de klantenservice gebeld met de vraag wanneer die geleverd ging worden.

De ene medewerker liegt nog harder dan de andere. Dan moet je weer dit nummer bellen, dan dat nummer.
Dan wordt je weer doorverbonden, tig keer.

Ik heb het zelfs gehad dat ik na het vertellen van mijn naam gelach hoorde op de achtergrond,
ze dachten waarschijnlijk oow heb je hem weer, die verbinden we maar weer door.

En dat terwijl mijn vraag zo simpel was, wanneer krijg ik de tel binnen? Ze spreken elkaar allemaal tegen, zoals uit meer reacties in dit topic blijkt, schandalig.

Sommige kunnen je odernummer niet eens in de computer vinden, andere wel, dramarisch gewoon.

Schandalig hoe Vodafone met haar klanten omgaat. Het is dat ik toen een hele goede aanbieding heb genomen voor een 1 jarig abbonement, anders had ik de bestelling al lang geannuleerd.

Na dit ene jaar zal ik ook zeker opstappen bij Vodafone, en NOOIT meer teruggekomen.

Ik hoop dat ik hem nu snel zal krijgen, maar ik heb ook nummerbehoud aangevraagd dus dit zal het proces ook wel weer verschrikkelijk vertragen Vodafone kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
De tekst dat ie ion de eerste week van november geleverd gaat worden is trouwens ook verdwenen bij Vodafone. Of was dat tegelijkertijd gegaan met dat "Coming Soon" logo?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, sinds gisteravond dus in mijn bezit. _/-\o_

Mensen met de slechte ervaringen met hi en/of vodafone, waarom proberen jullie niet ook daar te cancellen en te bestellen via bijvoorbeeld studentmobiel.nl? Mijn contract en alles is ook al overgezet, allemaal super geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:47:

Mensen met de slechte ervaringen met hi en/of vodafone, waarom proberen jullie niet ook daar te cancellen en te bestellen via bijvoorbeeld studentmobiel.nl? Mijn contract en alles is ook al overgezet, allemaal super geregeld!
heb jij je abonnement al?
ik krijg deze pas 5 november met nummerbehoud. moet het nu nog even met prepaid doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
Stunned Guy schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:37:
Na het lezen van de vele negatieve reacties over Vodafone heb ik ook maar een account aangemaakt.
Ik ben dus duidelijk niet de enige die slecht wordt behandeld door de klantenservice van Vodafone.
Juist....

en dan:
Ook ik heb daar de Satio besteld. Ik heb wel een 10 tal keer met de klantenservice gebeld met de vraag wanneer die geleverd ging worden.

De ene medewerker liegt nog harder dan de andere. Dan moet je weer dit nummer bellen, dan dat nummer.
Dan wordt je weer doorverbonden, tig keer.

Ik heb het zelfs gehad dat ik na het vertellen van mijn naam gelach hoorde op de achtergrond,
ze dachten waarschijnlijk oow heb je hem weer, die verbinden we maar weer door.

En dat terwijl mijn vraag zo simpel was, wanneer krijg ik de tel binnen? Ze spreken elkaar allemaal tegen, zoals uit meer reacties in dit topic blijkt, schandalig.

Sommige kunnen je odernummer niet eens in de computer vinden, andere wel, dramarisch gewoon.

Schandalig hoe Vodafone met haar klanten omgaat. Het is dat ik toen een hele goede aanbieding heb genomen voor een 1 jarig abbonement, anders had ik de bestelling al lang geannuleerd.

Na dit ene jaar zal ik ook zeker opstappen bij Vodafone, en NOOIT meer teruggekomen.

Ik hoop dat ik hem nu snel zal krijgen, maar ik heb ook nummerbehoud aangevraagd dus dit zal het proces ook wel weer verschrikkelijk vertragen Vodafone kennende.
Waarom wacht je dan niet gewoon tot de gsm in de winkel ligt. Koop je hem daar en neem je hem direct mee naar huis.
Pak je een sim only bij Vodafone zonder gedoe.

De telefoon is slecht leverbaar en dan is het niet raar als ze bij de klantenservice niet allemaal weten hoe en wat. Niet dat ik bij Vodafone werk maar als je alle slechte berichten leest, en dan alsnog besteld. .. tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbode belde me net op mijn "oude"gsm. Had een briefje op de deur geplakt. Ik kan mijn satio eind middag bij het postkantoor ophalen. Geweldig.

Typhone bedankt !!!!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Nu online
Frijns.Net schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

Juist....

en dan:

[...]

Waarom wacht je dan niet gewoon tot de gsm in de winkel ligt. Koop je hem daar en neem je hem direct mee naar huis.
Pak je een sim only bij Vodafone zonder gedoe.

De telefoon is slecht leverbaar en dan is het niet raar als ze bij de klantenservice niet allemaal weten hoe en wat. Niet dat ik bij Vodafone werk maar als je alle slechte berichten leest, en dan alsnog besteld. .. tja.
Ik had mijn bestelling al op 1 september geplaatst, dus ik wist eigenlijk nog niets van de service van Vodafone af.

Ik had een hele mooie aanbieding, in die tijd was hij net de bestellen, dus dit was nog voor de verschillende prijsverhogingen die erop volgenden.

Wanneer ik hem los zou kopen met sim only, zou ik nog een stuk duurder uitkomen. Toch heb ik er serieus over na zitten te denken om alsnog maar duurder uit te zijn, uiteindelijk toch maar niet gedaan.

Ik vind het ook wel fijn om maar 1 jaar eraan vast te zitten, dus kan ik volgend jaar weer een nieuwe telefoon uitzoeken.

Zoals ik al zei, zal dit niet bij Vodafone zijn daar hebben ze het zelf naar gemaakt, maar deze aanbieding was TE goed om te laten schieten dus vandaar.

En waarom zou ik niet hiervoor een account aan mogen maken? Ik volg dit topic al weken, en vond het gewoon opvallend hoeveel negatieve reacties er over Vodafone waren.

Bovendien snap ik dat ze niet alles weten, maar ik ben niet te erg in detail getreden over de telefoongesprekken, maar ze liegen je gewoon echt voor, en je word totaal niet netjes behandeld, geloof mij ik ben echt geen azzijnpisser maar zoals ik behandeld ben kan gewoon echt niet..

[ Voor 14% gewijzigd door Stunned Guy op 30-10-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen bij Typhone is ie met een Hi-abonnement 30 online + eindeloos online gratis te krijgen.

Doe er je voordeel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

heb jij je abonnement al?
ik krijg deze pas 5 november met nummerbehoud. moet het nu nog even met prepaid doen..
Ja, maar ik had verlenging van mijn huidige Hi abbo. Had sim only 19,95 dat t/m december zou lopen, is nu overgezet naar online student 35 met eindeloos online. Dus twee maanden eerder zeg maar. Dit heeft studentmobiel allemaal geregeld. Heb er verder helemaal niks aan hoeven doen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:09:
Mensen bij Typhone is ie met een Hi-abonnement 30 online + eindeloos online gratis te krijgen.

Doe er je voordeel mee
Bij Hi kan je dus ook student abbo aanvragen, scheelt weer 20%. Ik heb Hi Online 35 voor 26,95 p/m. Daar komt dan internet op (2,50 voor het eerste jaar) en telefoon gratis :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:47:

omdat vodaphone 1,5 maand terug een zeer goede prijs had.
Ik heb hem nu incl abbo kosten voor €403, dat vindt je nergens anders

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, nergens krijg ik de Satio gratis bij een eenjarig abonnement met de prijs die ik ervoor betaal... Al moet ik zeggen dat ik bijna dagelijks twijfel om hem te annuleren en mijn t-mobile abo te verlengen. Dan betaal ik alleen wel ineens 15 euro meer per maand voor hetzelfde aantal belminuten/internet en leg ik een kleine honderd euro neer voor het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Nu online
icecreamfarmer schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:39:
[...]

omdat vodaphone 1,5 maand terug een zeer goede prijs had.
Ik heb hem nu incl abbo kosten voor €403, dat vindt je nergens anders
Idd precies de rede waarom ik ook niet ben overgestapt..
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:19:
Same here, nergens krijg ik de Satio gratis bij een eenjarig abonnement met de prijs die ik ervoor betaal... Al moet ik zeggen dat ik bijna dagelijks twijfel om hem te annuleren en mijn t-mobile abo te verlengen. Dan betaal ik alleen wel ineens 15 euro meer per maand voor hetzelfde aantal belminuten/internet en leg ik een kleine honderd euro neer voor het toestel...
Ik twijfel ook ja, ook al gaat het mij veel meer geld kosten, ik gun het Vodafone eigenlijk geen eens meer..

[ Voor 48% gewijzigd door Stunned Guy op 30-10-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij hi.nl heb je hetzelfde verhaal, je valt van het ene incompetente verhaal in het andere...

Ik heb onlangs al 3x moeten pre-orderen en vanaf 5 nov (hopelijk) is het zover, en 1 ding waar ik achter ben gekomen nadat ik wel 20x heb gebeld is dat je beter bij de afdeling: abonnement stop zetten kan verlengen geloof het of niet deze mensen mogen speciale aanbiedingen doen om je niet als klant te verliezen.

scheelt zo 120 euro...
en daarbij, wat maken die paar dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Je gelooft het nooit: kom ik net thuis, heeft mijn vriendin een pakketje aangenomen. IK HEB 'M BINNEN :9~
1e melding die al positief is: er zit GÉÉN Vodafone logo en merknaam op de Satio geëtst *O*

[ Voor 78% gewijzigd door Dutch Di©k op 30-10-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 18:04
Dutch Di©k schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:24:
Je gelooft het nooit: kom ik net thuis, heeft mijn vriendin een pakketje aangenomen. IK HEB 'M BINNEN :9~
1e melding die al positief is: er zit GÉÉN Vodafone logo en merknaam op de Satio geëtst *O*
Gefeliciteerd ;)

Ongelooflijk, Hi die beweerde de eerste te zijn met het leveren van de Satio, is nu officieel de laatste, zelfs later dan Vodafone, wat een afg... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
wtf waarom heb ik nog niks erover gehoord?
En gefeliciteerd natuurlijk :D HF

[ Voor 29% gewijzigd door Valinor op 30-10-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:13
Mag ik vragen of bij jou je orderstatus gaandeweg het proces is gewijzigd? Bij mij staat nog steeds: tijdelijk niet op voorraad enz enz...

Volvo c40 - Kia EV9 - Mini cooper SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Laatst online: 09-09 00:38
gefeliciteerd man ;)
hopelijk komt mijnes binnekort binnen, heb em al 2 maanden op pre-order maar al een maand niks van hun gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeelenSchmerz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:48:
[...]

Gefeliciteerd ;)

Ongelooflijk, Hi die beweerde de eerste te zijn met het leveren van de Satio, is nu officieel de laatste, zelfs later dan Vodafone, wat een afg... :X
idd, op de site en in advertenties beloofden ze dat je hem als eerste zal hebben. erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

WTF, dit gaat nergens over, bij mij staat hij nog steeds als niet leverbaar :(
Die krijgen maandag wat te horen als mijn order status dan nog steeds niet veranderd is.

Overigens is hij net zo erg gebrand als de UK versie of niet (geen playnow, geen wisepilot, etc.)

[ Voor 9% gewijzigd door icecreamfarmer op 31-10-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
Dat laatste ben ik ook wel benieuwd naar, al valt dat binnen enige tijd wel aan te passen waarschijnlijk. :Y)
Gelukkig dat ze de buitenkant niet vernacheld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat de eerste toestellen binnendruppelen. Ik mag nog een week wachten maar heb dan wel een beregoeie deal: T-mobile my faves 20 + web'n walk plus, 12 maandjes met slechts € 119 eenmalig.

Super 1-jaarsdeal maar moet nog wel ff wachten dus.

Veel plezier ermee allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
Ok, gisteren belde de T-mobile shop dat ze een Satio voor me hadden. Hoefde voor 1 jaar verlengen slechts 30 euri bij te betalen dus heb maar meteen besloten het te doen. Ik heb mijn Vodafone order geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Pierke S. schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:02:
Ok, gisteren belde de T-mobile shop dat ze een Satio voor me hadden. Hoefde voor 1 jaar verlengen slechts 30 euri bij te betalen dus heb maar meteen besloten het te doen. Ik heb mijn Vodafone order geannuleerd...
welk abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
Flex 30 plus "snel" internet. Zit al wel weer flink wat jaartjes bij T-mobile dus ze vertelden me dat dat meer korting opleverde. Of dit dus de prijs zal zijn die iederen ervoor betaalt weet ik niet...

p.s. (offtopic) speel er nu een dag mee, bevalt best goed. Toestel ligt lekker in de hand, schiet mooie plaatjes, reageert lekker snel, geen vastlopers, mooi scherm etc. Alleen aan Symbian zal ik nog even moeten wennen denk ik...

[ Voor 36% gewijzigd door Pierke S. op 01-11-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
icecreamfarmer schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

WTF, dit gaat nergens over, bij mij staat hij nog steeds als niet leverbaar :(
Die krijgen maandag wat te horen als mijn order status dan nog steeds niet veranderd is.

Overigens is hij net zo erg gebrand als de UK versie of niet (geen playnow, geen wisepilot, etc.)
Niet zo erg al de UK-versie.
Je kunt het Vodafone-thema (zoals 'ie uit de doos komt) veranderen in bijv. Sony Ericsson thema (via instellingen-persoonlijk-thema's-standbythema). Daarna vind je een aantal zaken, zoals een sync proggie op (instellingen-connectiviteit-gegevensoverdracht-sync) en Wisepilot (navigatieprogramma via knop aarten).
Instellingen vind je via de middelste hardwareknop onder het schermpje.
PlayNow Arena kan ik (nog) niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
Pierke S. schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:23:
[...]

Mag ik vragen of bij jou je orderstatus gaandeweg het proces is gewijzigd? Bij mij staat nog steeds: tijdelijk niet op voorraad enz enz...
Nou, da's een apart verhaal: ik had geen enkele orderstatus, tot ik vrijdagmiddag belde (nadat ik had gezien dat de site van Vodafone het 'coming soon' label van de Satio hadden gehaald) en iemand mij vertelde dat hij op voorrad was en zelfs al verzonden was. Ze zou nog even doorgeven wat het nummer was om mijn order via Track en Trace te volgen, maar toen ze het had opgezocht bleek het thuisfront al een pakketje in ontvangst te hebben genomen... Ik had effe zoiets van wtf 7(8)7 ook omdat ik nergens bericht van had gehad via de mail of zo. Maar goed, ik had dus eindelijk eens mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dutch Di©k schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:45:
[...]

Nou, da's een apart verhaal: ik had geen enkele orderstatus, tot ik vrijdagmiddag belde (nadat ik had gezien dat de site van Vodafone het 'coming soon' label van de Satio hadden gehaald) en iemand mij vertelde dat hij op voorrad was en zelfs al verzonden was. Ze zou nog even doorgeven wat het nummer was om mijn order via Track en Trace te volgen, maar toen ze het had opgezocht bleek het thuisfront al een pakketje in ontvangst te hebben genomen... Ik had effe zoiets van wtf 7(8)7 ook omdat ik nergens bericht van had gehad via de mail of zo. Maar goed, ik had dus eindelijk eens mazzel.
Ik blijf het apart vinden dat ze de mensen die al maanden een pre order hebben maar laten wachten en jou zo een toestel sturen.

en even een chat gehad met een vodafone medewerker.
ik:
ik heb een vraagje over de satio

ik:
ik lees her end er dat mensen hem vrijdag al geleverd hebben
gekregen van vodafone

ik:
maar dat mijn bestelstatus nogs teeds op

ik:
niet op voorraad staat

ik:
terwijl ik dat toestel al maanden in pre order heb

ik:
?

Adviseur:
het toestel is er miometeel niet

ik:
dat is apart

ik:
want hij is al uitgeleverd aan een aantal mensen

ik:
en dat weet ik vrij zeker want er zijn foto`s van

ik:
incl vodaphone branding

ik:
dus ik vraag mij ten zeerst af hoe dat zit

Adviseur:
wij hebben hem hier nog niet ontavnegn helaas

ik:
dat weet je heel zeker

ik:
want ik kan u er zo op wijzen op mensen die hem wel van
vodafone hebben

Adviseur:
dat zou kunnen via een andere afdeling, hier is het toestel
zeker niet op voorraad

ik:
en welke afdeling moet ik dan hebben

Adviseur:
ik heb alleen inzage in onze eigen voorraad

ik:
en welke afdeling is dat dan

ik:
ik heb het over vodafone NL

Adviseur:
dat weet ik niet
Het is echt ongelofelijk of die gast zit glashard te liegen of hun ordersysteem is naar de haaien

[ Voor 42% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-11-2009 11:42 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
icecreamfarmer schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:14:
[...]

Ik blijf het apart vinden dat ze de mensen die al maanden een pre order hebben maar laten wachten en jou zo een toestel sturen.

en even een chat gehad met een vodafone medewerker.

[...]

Het is echt ongelofelijk of die gast zit glashard te liegen of hun ordersysteem is naar de haaien
Ik vind het ook niet te verkopen dat mensen met een pre-order nog zitten te wachten. Zelf heb ik het toestel 3 á 4 weken geleden telefonisch besteld (eigenlijk ook een pre-order), maar ook pas na weken bellen wanneer ze nu eindelijk een prijs konden maken en hem voor mij als vaste klant ook konden reserveren (dit kon namelijk alleen nog maar via de website en ook alleen maar voor nieuwe klanten; bestaande klanten komen voor Vodafone sowieso op de 2e plaats...)

Ik had dus vorige week woensdag of donderdag een griet aan de lijn (gebeld via 1200-2-3-2) en die zij dat mijn telefoon verstuurd was. Ze zou me nog een sms sturen voor track&trace maar die heb ik nooit gehad. Ik was pissig, dacht weer dat ik in de maling was genomen. Dus 's avonds met de afdeling 'loyalty' gebeld (omdat via eerder genoemde nummer iedereen al weg was), dit is 1200-optie2-optie2, en toen zei een gast dat er helemaal nog niks verstuurd was en ook niet op voorraad |:(
Vrijdag zag ik dat 'coming soon' label weg was op de site dus toen een andere meid gebeld van 'Loyalty' en die kon me vetellen dat de telefoon WEL was verstuurd en dat hij ook al bezorgd was! (kon ze zien via track en trace). Gelijk met huis gebeld en daar was inderdaad een pakketje afgeleverd...
Weet niet of ze 'iets' geregeld hadden omdat ze van mijn gezeik af wilden zijn, maar het blijft een feit dat het administratief één grote puinhoop is en dat er veel langs elkaar heen geluld wordt bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ik heb mijn Vodafone 400euro deal gecancelled. Ik ga de Satio nu bij T-mobile bestellen. Vandaag gebeld en dit is wat er gebeurde:
Ik kreeg een gast aan de lijn aan wie ik dus vroeg wanneer ik hem kon verwachten aangezien er al mensen waren die hem hadden gekregen. Hij zei dat hij het effe zou checken. Vervolgens hoor ik allemaal gelach en hoor ik opeens een stem die blijft zeggen: Vrouwen rond de 30 zijn geil.
Vervolgens wordt ik opeens doorverbonden en krijg ik een vrouw aan de lijn. Deze lijkt wel normaal te zijn en vertel haar wat er net is gebeurd. Ze kon niet checken van waar ik was doorverbonden....(yeah right) maar bood wel haar excuses aan... Dus ik vroeg aan haar waarom mijn order nog op "niet op voorraad" stond en ze zij dat het nog op kredietcheck stond. En ze vond het ook raar omdat ik 2 maanden geleden had besteld. Ze zou effe een andere afdeling bellen en ik word in de wacht gezet. Maar dat gebeurd niet, verbinding werd doodleuk verbroken....

Dus dit icm het hele gezeik de afgelopen weken met Vodafone die een spelletje met ons speelt heb ik besloten om mijn order te annuleren.
Gelukkig ging het annuleren wel lekker makkelijk. Had eerst Vodafone gebeld en kreeg een man aan de lijn die zei dat hij me door zou verbinden naar de online shop omdat ik het daar had besteld. Hij zei dat hij het niet kon annuleren omdat het verschillende systemen zijn met elk een eigen voorraad.
Waarschijnlijk verklaard dat wat de medewerker van icecreamfarmer bedoelde.

Mijn abonnement loopt 5 november af en toen ik 2 maanden geleden bestelde kon ik niet verlengen. Dus ik had daarom besloten om een nieuw nummer te nemen en mijn huidige nummer om te laten zetten naar prepaid en dan over 1 jaar weer terug te gaan.
Ik kan nu ik geannuleerd heb lekker weer een abonnement met mijn huidige nummer nemen.

1 ding is wel zeker, ik ga nooit meer iets bij Vodafone halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 02-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ze hebben dus serieus 2 voorraadsystemen daar 8)7
what`s next werken ze ook nog met ponsmachines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ok net bij T-mobile mijn bestelling gedaan. Hoop dat ik hem nog deze week binnen krijg :)
Heb de relax 1 jaar 200 belminuten +internet genomen. 29.95 euro voor 6 maanden daarna 34,45 euro. 159 euro bijbetaald. Duurder dan mijn Vodafone deal maar voel me nu tenminste niet genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Nou, vandaag maar weer is voor de zoveelste keer met vodafone gebeld. Ik had begin oktober een verlenging van me abonnement aangevraagt, icl. satio.
Maar na 3 telefoontjes naar 3 verschillende nummers, en 10 keer doorverbonden te zijn met verkeerde afdelingen (of dat de verbinding gewoon verbroken wordt na 15min in de wacht staan :S), ben ik nogsteeds niks wijzer dan: "We hebben de satio vandaag binnen gekregen, dus u krijgt hem binnen 5 á 10 werkdagen thuis"... |:(

Edit: Toch raar dat sommige mensen te horen krijgen dat de telefoon al verzonden is (of zelfs al binnen hebben)..

[ Voor 11% gewijzigd door Tyranium op 02-11-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
hmm... zo jammer dat ik mijn t-mobile abo had opgezegd |:( Zo verkeerd is de Satio daar niet eens geprijsd en met verlenging had ik hem waarschijnlijk goedkoper gekregen. Nu 1 jaar Myfaves 20 hoef je maar €180 bij te tellen. Van Vodafone nog steeds niks gehoord, morgen maar eens ff bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Tyranium schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:05:
Nou, vandaag maar weer is voor de zoveelste keer met vodafone gebeld. Ik had begin oktober een verlenging van me abonnement aangevraagt, icl. satio.
Maar na 3 telefoontjes naar 3 verschillende nummers, en 10 keer doorverbonden te zijn met verkeerde afdelingen (of dat de verbinding gewoon verbroken wordt na 15min in de wacht staan :S), ben ik nogsteeds niks wijzer dan: "We hebben de satio vandaag binnen gekregen, dus u krijgt hem binnen 5 á 10 werkdagen thuis"... |:(

Edit: Toch raar dat sommige mensen te horen krijgen dat de telefoon al verzonden is (of zelfs al binnen hebben)..
oh bij jouw is hij ook alw eer op voorraad, mijn status is nog steeds niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmroest
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
Hi, laat ook nog steeds op zich wachten.... als laatste :( snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
D2FValinor schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:39:
Ok net bij T-mobile mijn bestelling gedaan. Hoop dat ik hem nog deze week binnen krijg :)
Heb de relax 1 jaar 200 belminuten +internet genomen. 29.95 euro voor 6 maanden daarna 34,45 euro. 159 euro bijbetaald. Duurder dan mijn Vodafone deal maar voel me nu tenminste niet genaaid.
Die korting is toch alleen bij 2-jarige abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahaaa, eindelijk:mijn T-mobile status is vandaag verschoven naar het 3e level: "Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. "

Komt er dan toch schot in?

ennuh
TTD schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:23:
hmm... zo jammer dat ik mijn t-mobile abo had opgezegd |:( Zo verkeerd is de Satio daar niet eens geprijsd en met verlenging had ik hem waarschijnlijk goedkoper gekregen. Nu 1 jaar Myfaves 20 hoef je maar €180 bij te tellen. Van Vodafone nog steeds niks gehoord, morgen maar eens ff bellen :(
TIP: met een exta snel Internet (W&W+) abo hoef je nog maar 119 bij te lappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:59:
Jahaaa, eindelijk:mijn T-mobile status is vandaag verschoven naar het 3e level: "Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. "

Komt er dan toch schot in?

ennuh
[...]

TIP: met een exta snel Internet (W&W+) abo hoef je nog maar 119 bij te lappen
Ik wou net vragen of iemand van T-Mobile al de Satio heeft ontvangen. Blijkbaar niet :P Heb vandaag besteld en staat nu op niveau 2. Hoop dat ik morgen word gebeld voor de levering.
En orderstatus pagina van T-mobile ziet er 10x beter uit dan die van Vodafone.
ps. weet iemand of T-mobile er een logo op gaat plakken?

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 02-11-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSVZ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 06:51
Was vanmiddag in de Vodafone winkel (Eindhoven). Daar hadden ze hem vandaag binnengekregen. Ik dacht sluit abbo van 27,50 met I-net verlengen, want dan is hij gratis. Bleek dat ze in de winkel service kosten in rekening brachten, waardoor ik 30 euro moest gaan betalen 8)7. Dus koop maar geannuleerd en besteld op I-net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
D2FValinor schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:20:
[...]

Ik wou net vragen of iemand van T-Mobile al de Satio heeft ontvangen. Blijkbaar niet :P Heb vandaag besteld en staat nu op niveau 2. Hoop dat ik morgen word gebeld voor de levering.
En orderstatus pagina van T-mobile ziet er 10x beter uit dan die van Vodafone.
ps. weet iemand of T-mobile er een logo op gaat plakken?
Ik heb mijn Satio vorige week opgehaald bij de t-mobile shop, niet online besteld dus maar ik kreeg dezelfde kortingen bij verlenging als online. Bij mij zit er geen t-mobile logo op. Overigens ook geen sim-lock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Ik ben net door Hi gebeld en de koerier komt de Satio morgen brengen *O*

Alleen wel een beetje vreemd, wat er allemaal plaats moet vinden aan de deur. Ik moet mijn paspoort en pinpas klaarhouden want er zou van zowel mijn paspoort als van mijn pinpas een digitale foto worden gemaakt, tevens moet ik ook nog 0,01 cent pinnen aan de deur. Is dat normaal bij Hi, ik ben altijd een beetje huiverig met dat soort dingen (skimming), zeker ook omdat ze een digitale foto van mijn pinpas willen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:26:

Ik ook, maar ik heb de Satio al bijna een week in bezit via typhone, had de order geannuleerd bij HI, en nu belt de koerier op dat ze een toestel komen afleveren. Heb de bestelling geweigerd. Wat een sukkels bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
@SeelenSchmerz: Ja, dit moest ik bij T-Mobile ook doen. Tussen winkelende mensen (woon in centrum) foto's laten maken van mijn rijbewijs plus pinpas. Heb dit nooit eerder gedaan dus denk dat het nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphys Law
harmroest schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:42:
Hi, laat ook nog steeds op zich wachten.... als laatste :( snap er niks van
Gisteren een klachtenmail uit de deur gedaan; weer incompetente antwoorden waar je totaal niets aan hebt...

Mijn klachten omtrend informatieverstrekking vanuit Hi:
1. Ik vind het storend dat ik mijn bestelstatus niet kan bekijken via internet. Ik heb reeds contact gehad met een telefonist van de klantenservice van Hi, die mij vertelde dat de bestelling nog wel bestaat, maar op internet kan mijn bestelling niet gevonden worden. Hier stoor ik mij behoorlijk aan.

2. De slogan "Wij hebben ze als eerste: De allernieuwste toestellen! Bestel nu vast en je bent de eerste die er een krijgt" vind ik behoorlijk misleidend aangezien de door mij bestelde SonyEricsson Satio al op veel verschillende plekken te verkrijgen is. Ik heb begrepen dat jullie eerst een uitvoerige check doen voordat jullie de toestellen vrij geven. Prima, maar adverteer dan niet met de "snelle" slogan.
Antwoord van Hi:
Bedankt voor je e-mail.

Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken Hieruit blijkt dat je order, onder nummer -/-/-/-/-/-/-/-/-, als status "Out of stock" heeft. jôh, dat wist ik allang Dit betekend dat het bestelde toestel momenteel niet voorradig is en dat het toestel aan je geleverd zal worden zodra we deze binnen krijgen. Je geeft aan dat je je order zelf niet kunt volgen via Hi.nl. ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. maar we gaan er nog steeds niets aan doen?!?!

Je geeft aan dat je een snellere levering had verwacht. Ik had het idd sneller verwacht, maar daar ging het hier niet om Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. Wanneer het wachten je te lang duurt heb je de mogelijkheid je bestelling te annuleren en het toestel via een ander verkoop kanaal aan te schaffen. Wanneer je de bestelling wilt annuleren kun je dit via een e-mail aangeven door gebruik te maken van de reply-functie van je e-mailprogramma. bla bla bla, weer het eeuwige annulerings-verhaal

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Nee, dat heb je totaal niet! :(

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Hi
Antwoorden waar ik dus totaal niets aan heb: mijn bestelstatus kan ik nog steeds niet opvragen en het feit dat hun slogan niet klopt kan ik dus oplossen door mijn order te annuleren?! :?

*zucht*

Edit: op de site van Hi is de status net vernieuwd van 5 november naar Levertijd 5-10 werkdagen. Dit zal toch niet betekenen dat ze pas over 5 dagen gaan leveren?! Zo meteen maar WEER ff bellen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Murphys Law op 03-11-2009 13:51 . Reden: Nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilknevil
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-02-2021
Murphys Law schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:43:

Edit: op de site van Hi is de status net vernieuwd van 5 november naar Levertijd 5-10 werkdagen. Dit zal toch niet betekenen dat ze pas over 5 dagen gaan leveren?! Zo meteen maar WEER ff bellen :(
ik heb net al gebeld: aardig meid die eindelijk eens wat wou nakijken :)

Helaas komt die van mij nog niet; bij hun in het systeem stond de satio nog niet op beschikbaar en zij snapte niet waarom hun systeem nog niet was bijgewerkt aangezien er op de site al wel een levertijd staat.

Kortom: je kunt er niks mee en we moeten nog gewoon even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphys Law
evilknevil schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:10:
Kortom: je kunt er niks mee en we moeten nog gewoon even wachten...
Geduld is een schone zaak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
T-mobile leveringsstatus is ook bij mij naar level 3.
"Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden"
Hoop dat ie daar niet al te lang op blijft zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmroest
SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:26:

Alleen wel een beetje vreemd, wat er allemaal plaats moest vinden aan de deur. Ik moest mijn paspoort en pinpas klaarhouden want er zou van zowel mijn paspoort als van mijn pinpas een digitale foto worden gemaakt, tevens moest ik ook nog 0,01 cent pinnen aan de deur. Is dat normaal bij Hi, ik ben altijd een beetje huiverig met dat soort dingen (skimming), zeker ook omdat ze een digitale foto van mijn pinpas willen :?
echt? ik heb de telefoon als sinds 28 augustus in bestelling staan bij hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphys Law
Jeej! *O*
Laatste update: 03/11/2009

Order wordt gepickt in magazijn
Zou het dan toch zo zijn dat ze bij Hi wel oren hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

dan verwacht ik toch zo een mail van vodaphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
Net naar Vodafone gebeld.Blijkt dat er helemaal geen order van mij bekend was. Toen werd er nog naar de online afdeling gebeld omdat daar de bestelling geplaatst was. Blijkt dat de order verkeerd was ingevoerd door een medewerker van Vodafone >.< Wat op neer komt dat ik nu helemaal opnieuw moet bestellen en dus de nieuwe prijs voor dit toestel moet betalen ipv de pre-order prijs. Lekker hoor Vodafone, laatste keer dat ik hier ooit iets ga bestellen. Terug naar T-mobile dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
TTD schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:00:
Net naar Vodafone gebeld.Blijkt dat er helemaal geen order van mij bekend was. Toen werd er nog naar de online afdeling gebeld omdat daar de bestelling geplaatst was. Blijkt dat de order verkeerd was ingevoerd door een medewerker van Vodafone >.< Wat op neer komt dat ik nu helemaal opnieuw moet bestellen en dus de nieuwe prijs voor dit toestel moet betalen ipv de pre-order prijs. Lekker hoor Vodafone, laatste keer dat ik hier ooit iets ga bestellen. Terug naar T-mobile dan maar.
Met een 1 jarig 200 min abbo ben je zelfs bij T-mobile goedkoper uit:
Prijzen van T-mobile verschillen niet eens zo erg. Kijk maar naar bijv.
1 jaar relax 200min abbo met web en walk standard.
Ben je totaal met telefoon 546,35 euro kwijt na 1 jaar

Bij vodafone heb je de 27.50 voor 1 jaar. Is ook 200 min en dan neem je vodafone internet blox erbij.
Kom je na 1 jaar uit op 567 euro.
Vodafone is dus duurder maar daar kan je wel SMS verdubbelaar nemen waardoor 1 min=2sms.. Bij T-mobile relax moet je een aparte smsbundel bijbestellen.
Ik sms toch bijna niet, dus heb geen sms nodig. T-mobile is dus veel beter voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
D2FValinor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:22:
[...]

Met een 1 jarig 200 min abbo ben je zelfs bij T-mobile goedkoper uit:
Prijzen van T-mobile verschillen niet eens zo erg. Kijk maar naar bijv.
1 jaar relax 200min abbo met web en walk standard.
Ben je totaal met telefoon 546,35 euro kwijt na 1 jaar

Bij vodafone heb je de 27.50 voor 1 jaar. Is ook 200 min en dan neem je vodafone internet blox erbij.
Kom je na 1 jaar uit op 567 euro.
Vodafone is dus duurder maar daar kan je wel SMS verdubbelaar nemen waardoor 1 min=2sms.. Bij T-mobile relax moet je een aparte smsbundel bijbestellen.
Ik sms toch bijna niet, dus heb geen sms nodig. T-mobile is dus veel beter voor mij.
Weet je misschien ook wat er nog meer in de doos van de Satio zit? Want ik zie nu dat T-mobile ook de Aino heeft en daar heb ik ook interesse voor. De Aino is toch vrij goed verpakt met een bluetooth headset, dock, 8GB, 60films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
TTD schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:42:
[...]

Weet je misschien ook wat er nog meer in de doos van de Satio zit? Want ik zie nu dat T-mobile ook de Aino heeft en daar heb ik ook interesse voor. De Aino is toch vrij goed verpakt met een bluetooth headset, dock, 8GB, 60films
In de doos van de Satio zit 8gb en ook net als de aino de mogelijkheid om 60 films te downloaden van playnow. Verder zit er nog een normale bedrade headset bij die niet van hele goede kwaliteit is. Gewoon normaal. Er zit verder volgens mij niks meer in. In sommige landen zit er ook een tv-out kabel bij maar in Nederland volgens mij niet.
De dock + bluetooth headset zitten er jammergenoeg ook niet bij. De bluetooth headset van de Aino werkt volgens mij niet op de Satio dus apart aanschaffen zal ook niet werken.
Aino is touch maar dat is alleen het entertainment gedeelte. Voor normaal gebruik kan je de touch functie niet gebruiken. Misschien dat het ooit nog gehackt gaat worden, maar nu kan het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
harmroest schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:26:
[...]

echt? ik heb de telefoon als sinds 28 augustus in bestelling staan bij hi
Ja heel echt waar 8)7 ik heb op 12 September telefonisch een pre-order gedaan bij Hi en ze komen hem morgen tussen 16.15 en 20.30 uur brengen (Je kan ook kiezen voor aflevering tussen 12.00 en 16.15 en tevens voor aflevering op zaterdag) :P

Maar ik blijf dat gedoe met die digitale foto's van mijn paspoort en pinpas nemen en pinnen van 0,01 cent vaag vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:28:
[...]

Ja heel echt waar 8)7 ik heb op 12 September telefonisch een pre-order gedaan bij Hi en ze komen hem morgen tussen 16.15 en 20.30 uur brengen (Je kan ook kiezen voor aflevering tussen 12.00 en 16.15 en tevens voor aflevering op zaterdag) :P

Maar ik blijf dat gedoe met die digitale foto's van mijn paspoort en pinpas nemen en pinnen van 0,01 cent vaag vinden.
dat laatste was 3 jaar terug al, dat is om te controleren of je niet een abbo afsluit op iemand anders zijn rekeningnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:28:
[...]

De grap wordt steeds leuker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Net ook nog een sms gekregen van Hi:

"Beste Hi klant, het toestel is weer op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen 09007386873. Groeten van Hi"

Koeriersdienst was dus eerder dan de sms, hopelijk zijn ze morgen net zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:30:
[...]

dat laatste was 3 jaar terug al, dat is om te controleren of je niet een abbo afsluit op iemand anders zijn rekeningnummer
Ah ok, ik heb tot nu toe altijd bij T-mobile gezeten en daar heb ik dat nooit zo hoeven doen. Kreeg ik eerst een contract thuisgestuurd dat ik moest tekenen en opsturen inclusief de benodigde kopiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SeelenSchmerz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:50:
[...]

Ah ok, ik heb tot nu toe altijd bij T-mobile gezeten en daar heb ik dat nooit zo hoeven doen. Kreeg ik eerst een contract thuisgestuurd dat ik moest tekenen en opsturen inclusief de benodigde kopiën.
hmm ik heb nu ook tmobile en moest dat 2 jaar terug wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:30:
[...]

Net nog even Hi gebeld en die zeggen dat hun koerier OPD dit (digitale foto paspoort/pinpas en 0,01 cent pinnen) verlangt ter registratie van de levering. Hun andere koerier TNT schijnt dit weer anders te doen en daar zou je ook geen afspraak mee kunnen maken voor levering.

Tsja het lijkt mij zelf eigenlijk meer van belang voor Hi zelf dan voor de koerier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
icecreamfarmer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:55:
[...]

hmm ik heb nu ook tmobile en moest dat 2 jaar terug wel doen
Is voor mij al jaren geleden hoor en het abonnement tussentijds altijd via mijn T-mobile account op de website verlengd en er geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Net mijn orderstatus op de Hi website gechecked en die staat nu ook op:

"Laatste update: 03/11/2009

Order verzonden

11-03-2009 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
Bestelling wordt geleverd op 04-11-2009 tussen 16:15 uur en 20:30 uur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Mail naar vodafone verstuurd aangezien er op hun site niks meer over "leverbaar eerste week November" en "Coming Soon" staat dus je kan ervan uit gaan dat de toestel leverbaar is. Kreeg dit als antwoord:

De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en helaas is er nog niets bekend over de voorziene leverdatum. We kunnen u dus nog geen verwachte leverdatum geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

:( zucht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Wow! Gisteren Vodafone dus geannuleerd en bij T-mobile besteld. Kreeg net een mailtje dat ze me hebben geprobeerd te bellen voor een afspraak, maarja ik heb geen bereik op me uni dus kan kloppen. Ik ga ze nu terugbellen om een afspraak voor de levering te maken. Kijk zo hoort het! Kan Vodafone nog wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Haha ze kunnen hem in principe al vanaf morgen leveren aan mij. Alleen jammergenoeg kunnen ze geen tijdstip vantevoren afspreken dus inplannen is moeilijk.... Je krijgt 1 dag vantevoren een sms met tijdstip waarop het geleverd wordt. Heb vrijdag gekozen ben dan de hele dag vrij dus kan ik hem zeker ontvangen, morgen en overmorgen paar vakken waar ik bij moet zijn . Dankzij het wachten op Vodafone heb ik geleerd om geduldig te zijn dus 3 dagen wachten vind ik niet zo erg :P
Perfect geregeld van T-Mobile :D

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 03-11-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmroest
Hoe kan ik het dat ik 28 augustus telefonisch bij hi de satio had besteld en mij toegezegd werd, meneer u heeft hem als een van de eerste. Nu hebben praktische alle providers al een partij uitgeleverd en leverd hi wat uit, maar aan mensen die later dan ik besteld hebben... i dont get it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Ga gewoon naar de winkels, daar hebben ze hem gewoon op voorraad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanja schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:28:
Mail naar vodafone verstuurd aangezien er op hun site niks meer over "leverbaar eerste week November" en "Coming Soon" staat dus je kan ervan uit gaan dat de toestel leverbaar is. Kreeg dit als antwoord:

De telefoon die u heeft besteld is nog niet leverbaar en helaas is er nog niets bekend over de voorziene leverdatum. We kunnen u dus nog geen verwachte leverdatum geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel

:( zucht !
kreeg net ook een mailtje van vodafone...

"De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel"

Mijn abbo gaat in op 5 november, ben benieuwd want ik ga dus echt niet betalen voor internet Bloxx als ik er geen gebruik van kan maken. Dan maar de uitgaande transacties naar vodafone blokkeren.

Was allang overgestapt als het kon, maar ja het blijk dat als je nummerbehoud aanvraagd en het word goedgekeurd, je niet meteen opnieuw een het nummerbehoud weer kan omzetten naar een andere provider.. dus ik zit opgescheept met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Is er tot nu toe eigenlijk iemand die de satio al binnen heeft van vodafone icm een verlenging van abo? Als ik hem morgen middag nog niet heb, weer maar is bellen of de telefoon al verzonden is |:( .
Ik krijg echt steeds meer de neiging om de bestelling gewoon te annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Ik zag net weer die Pokkie Foetsie reclame van Hi en krijg spontaan de neiging om mijn nieuwe abo bij Hi per direct te annuleren, ook al komt die Satio morgen, god wat is die reclame irritant!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Heb em ook bij Vodafone besteld met een abonnement (geen verlenging). Het is dat ik hem zo voordelig heb kunnen pre-orderen (360.- Euro incl. abo), anders had ik hem ook al geannuleerd! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, ik volg dit forum al een aantal dgn, want ook zit al een tijdje te wachten op m'n Satio. Heb een abo bij Telfort, maar die kan pas leveren vanaf 17 nov. Heb vrijdag m'n verlenging bij telfort opgezegd en de Satio via Ritel (ook Telfort abo) besteld.....hij wordt morgen tussen 8.00 en 13.00 uur bezorgd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Ik krijg meer het gevoel dat als je een (recente) bestelling plaats en iets bij moet betalen je de toestel eerder krijgt dan iemand die op 20 augustus een pre-order plaatst. De satio heb ik toen voor 0 euro besteld met een jaar 35 euro abonnement, eerste 6 mnden 17,50, internet erbij blablabla. Misschien was dat toen een foutje en stellen ze het nu steeds uit zodat mensen het vanzelf zat worden en hun order annuleren. Hierdoor hoeven ze hem niet voor dat bedrag uit te leveren. :(

[ Voor 17% gewijzigd door kanja op 03-11-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
ck2000nl schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:20:
Heb em ook bij Vodafone besteld met een abonnement (geen verlenging). Het is dat ik hem zo voordelig heb kunnen pre-orderen (360.- Euro incl. abo), anders had ik hem ook al geannuleerd! |:(
Ik had em ook zo goedkoop maar ik zou eens even bellen of die goed is door gekomen bij Vodafone. Bij mij was het zo dat ergens in de tussenliggende maanden er een systeemfout was en dat de bestelling toen was verdwenen. Ik kon hem dan opnieuw bestellen als ik het wilde maar moest wel de volle mep betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Mijn order kon de telefoniste vandaag gewoon bekijken via haar systeem? Ook heb ik de telefoon al betaald, het is immers van mijn creditcard geboekt. Ze kunnen er moeilijk onderuit komen... Heb eigenlijk ook niet zo erg haast ermee, als ik hem maar voordat ik op vakantie (14 december :P) ga krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Net een mail gehad van OPD (Online Pakket Dienst)

"Geachte heer/mevrouw XXX,

We hebben een afspraak met je gemaakt voor de aflevering van je Hi bestelling met ordernummer XXXXXX. Wij komen op 04-11-2009 tussen 18:05 en 20:05 je bestelling afleveren op het door jou opgegeven adres: XXXXXXXX.

Het is verplicht om bij aflevering van je bestelling je opgegeven Paspoort (Nederlands) legitimatie te laten zien. Dit geldt voor de aflevering van:
* Een nieuw Hi Abonnement
* De verlenging van je bestaande abonnement
* De overstap van een andere mobiele aanbieder naar Hi

Van het door jou ondertekende contract, pinpas en je legitimatie zal door ons, door het maken van een digitale foto, een kopie worden gemaakt

De bestelling mag alleen door jou persoonlijk of door een gemachtigde in ontvangst worden genomen. De gemachtigde moet een een familielid zijn, meerderjarig zijn en zich kunnen legitimeren. De gemachtigde moet ook jouw legitimatiebewijs kunnen overhandigen.

De kosten voor je bestelling zijn: 0 EUR

Moet je bij aflevering kosten betalen? Doe dit via een pinbetaling aan onze chauffeur.

Zijn er voor jou geen afleveringskosten, vragen wij jou of de gemachtigde om 0,01 Euro te pinnen van het opgegeven rekeningnummer.

Groeten van Hi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Di©k
D2FValinor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:52:
[...]

In de doos van de Satio zit 8gb en ook net als de aino de mogelijkheid om 60 films te downloaden van playnow.
Ook dit betwijfel ik: op de doos van mijn Satio staat wel een Playnow logo, maar op te Satio zelf kan ik niks ontdekken van een link naar Playnow. Ook geen boekje of voucher of wat dan ook met info over het downen van 60 films. Ik zou niet weten hoe ik überhaupt een film kan downloaden van Playnow Arena...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Dutch Di©k schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:14:
[...]

Ook dit betwijfel ik: op de doos van mijn Satio staat wel een Playnow logo, maar op te Satio zelf kan ik niks ontdekken van een link naar Playnow. Ook geen boekje of voucher of wat dan ook met info over het downen van 60 films. Ik zou niet weten hoe ik überhaupt een film kan downloaden van Playnow Arena...
Zag het vandaag/gisteren (3 november) in een Sony Ericsson Satio advertentie in de Spits staan. Was een advertentie van Sony Ericsson zelf.

Edit: hiers de advertentie
Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/2118/sonyi.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 04-11-2009 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
[...]

http://www.playnow-arena.com/movies/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

[...]

heeft vodafone om 1 of andere duistere reden eraf gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, bij T-mobile hang ik nog steeds op status 3. Gisteravond maar eens gebeld, keurig geholpen met de mededeling dat ik ELK moment gebeld kan worden door de koerier. Maar toch hang ik nog op niveau 3. Krijg er een beetje lauw gevoel bij. :O

Zijn er al lezers die via T-mobile als nieuw abo. uitgeleverd hebben gekregen?
Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:53:
Hmmm, bij T-mobile hang ik nog steeds op status 3. Gisteravond maar eens gebeld, keurig geholpen met de mededeling dat ik ELK moment gebeld kan worden door de koerier. Maar toch hang ik nog op niveau 3. Krijg er een beetje lauw gevoel bij. :O

Zijn er al lezers die via T-mobile als nieuw abo. uitgeleverd hebben gekregen?
Let me know!
Ik bijna :) Maandag besteld, dinsdag door hun gebeld voor een afspraak, maar heb vandaag en morgen geen tijd dus krijg ik het vrijdag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

even een willekeurige vodaphone winkel gebeld,
Daar hebben ze er meer dan genoeg op voorraad, het lijkt er dus op dat als je pre ordert je gewoon genaaid wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
icecreamfarmer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:07:
even een willekeurige vodaphone winkel gebeld,
Daar hebben ze er meer dan genoeg op voorraad, het lijkt er dus op dat als je pre ordert je gewoon genaaid wordt. :(
Nee alleen vroege pre-orders toen het nog goedkoop was wordt je genaaid. Tis gewoon een soort weigering van levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:34:
[...]

Nee alleen vroege pre-orders toen het nog goedkoop was wordt je genaaid. Tis gewoon een soort weigering van levering.
ik heb een nieuwe bestelling aangemaakt om te kijken of ze daar wel op leveren (die ik vervolgens gewoon weiger), dan weet ik het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben allleen benieuwd of er mensen zijn die wel een toestel via vodafone online winkel hebben gehad. Er staat helemaal niks meer op de site over levertijd dus zal ie wel op voorraad moeten zijn of krijg je pas na je bestelling de boodschap " sorry meneer, tijdelijk uitverkocht". Iig ik heb een overeenkomst met ze en ik blijf zolang hangen totdat ze het zelf zat zijn :)

Ps: ik ga straks wel even bellen en doen alsof ik een nieuwe klant ben. Ben benieuwd of die wel leverbaar is. 007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

kanja schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:41:
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben allleen benieuwd of er mensen zijn die wel een toestel via vodafone online winkel hebben gehad. Er staat helemaal niks meer op de site over levertijd dus zal ie wel op voorraad moeten zijn of krijg je pas na je bestelling de boodschap " sorry meneer, tijdelijk uitverkocht". Iig ik heb een overeenkomst met ze en ik blijf zolang hangen totdat ze het zelf zat zijn :)

Ps: ik ga straks wel even bellen en doen alsof ik een nieuwe klant ben. Ben benieuwd of die wel leverbaar is. 007
laat het weten, en dat blijven hangen doe ik ook, desnoods met de rechtsbijstand

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 04-11-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
wat nou bestelling was verdwenen :( zat net ff me mails door te checken toen ging ik via zo'n links mijn orderstatus checken en ja hoor hij staat nog gewoon in hun sysyeem. Tis alleen sinds 1 september niet gewijzigd.
Orderstatus:Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.

Laatst gewijzigd: 01-09-2009 03:59:06

Meer info:
Niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
TTD schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:01:
wat nou bestelling was verdwenen :( zat net ff me mails door te checken toen ging ik via zo'n links mijn orderstatus checken en ja hoor hij staat nog gewoon in hun sysyeem. Tis alleen sinds 1 september niet gewijzigd.

[...]
Daar stond die van mij ook op. Dus toen gebeld en werd me verteld dat de status nog op kredietcheck stond. Ze zou voor mij effe nachecken waarom, maar toen werd er opgehangen... Vervolgens geannuleerd. (zie voor hele verhaal paar posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik heb net gebeld naar de Vodafone bestellijn en daar zeiden ze gewoon dat het toestel op voorraad is. Hij zei er nog specifiek bij, dat het de zwarte is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ck2000nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:32:
Ik heb net gebeld naar de Vodafone bestellijn en daar zeiden ze gewoon dat het toestel op voorraad is. Hij zei er nog specifiek bij, dat het de zwarte is!
ik ga denk ik het zelfde doen en dan vragen, waarom mijn orderstatus nog steeds op niet leverbaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stunned Guy
  • Nu online
Ik heb gister (wederom) contact gehad met verschillende medewerkers van Vodafone.
Ook ik heb hem besteld in de tijd dat hij nog erg goedkoop was.

Hij is dus gewoon op voorraad in de winkel, maar niet op voorraad op de afdeling waar
de (online) pre orders zijn besteld, omdat die met een ander voorraad systeem werken.

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, iedere keer vertellen ze wat anders,
ook nu konden ze mij niet vertellen wanneer hij wel op voorraad komt..
Pagina: 1 2 3 4 Laatste