Frijns.Net schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:54:
[...]
Juist....
en dan:
[...]
Waarom wacht je dan niet gewoon tot de gsm in de winkel ligt. Koop je hem daar en neem je hem direct mee naar huis.
Pak je een sim only bij Vodafone zonder gedoe.
De telefoon is slecht leverbaar en dan is het niet raar als ze bij de klantenservice niet allemaal weten hoe en wat. Niet dat ik bij Vodafone werk maar als je alle slechte berichten leest, en dan alsnog besteld. .. tja.
Ik had mijn bestelling al op 1 september geplaatst, dus ik wist eigenlijk nog niets van de service van Vodafone af.
Ik had een hele mooie aanbieding, in die tijd was hij net de bestellen, dus dit was nog voor de verschillende prijsverhogingen die erop volgenden.
Wanneer ik hem los zou kopen met sim only, zou ik nog een stuk duurder uitkomen. Toch heb ik er serieus over na zitten te denken om alsnog maar duurder uit te zijn, uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Ik vind het ook wel fijn om maar 1 jaar eraan vast te zitten, dus kan ik volgend jaar weer een nieuwe telefoon uitzoeken.
Zoals ik al zei, zal dit niet bij Vodafone zijn daar hebben ze het zelf naar gemaakt, maar deze aanbieding was TE goed om te laten schieten dus vandaar.
En waarom zou ik niet hiervoor een account aan mogen maken? Ik volg dit topic al weken, en vond het gewoon opvallend hoeveel negatieve reacties er over Vodafone waren.
Bovendien snap ik dat ze niet alles weten, maar ik ben niet te erg in detail getreden over de telefoongesprekken, maar ze liegen je gewoon echt voor, en je word totaal niet netjes behandeld, geloof mij ik ben echt geen azzijnpisser maar zoals ik behandeld ben kan gewoon echt niet..
[
Voor 14% gewijzigd door
Stunned Guy op 30-10-2009 11:08
]