Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Die Xgp-aansluiting die op een Fujitsu-Siemens Amilo laptop zat had volgens mij dezelfde snelheid als een Pci-express 2.0 8x slot, of praat ik nu poep?Xenomorphh schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:28:
[...]
dat zal niet gebeuren.. er is nog geen aansluiting die die berg data kan versturen..
Anders kan je toch genoeg data versturen?
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Smalle randen. Maar nog steeds randen.Anoniem: 304087 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:20:
En de 2443bw heeft ook nog een smalle randen. Goed schermpje trouwens
24" 1920x1200
Ze hadden die demo met 24 schermen nog ietsje meer overdreven kunnen maken door 24 fullhd beamers aan te sluiten.
geen randen!
[ Voor 16% gewijzigd door neliz op 11-09-2009 19:12 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Maar wel 3 beamers als ik het zo ziet? Toch?
Anoniem: 264799
Zijn het 2 verschillende kaarten? (Ik dacht eerst alleen backplate eraf ofzo)
Datum 1ste foto; 15-07-2009 (zonder backplate en die hebben ze dus al een tijdje liggen)
Datum 2e foto: 28-08-2009. (met backplate)
Edit;@hierboven, ik denk het wel, ik zie de beelden overlappen in de linkerrand)
Edit#2: *reken uit over hoelang ik 3 beamers kan opstellen en welke kamer leeg moet
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 11-09-2009 19:26 . Reden: toevoeging ]
Ja, twee verschillende kaarten.Anoniem: 264799 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:19:
Zijn het 2 verschillende kaarten? (Ik dacht eerst alleen backplate eraf ofzo)
Die zonder backplate is de HD5870 Six (met dus 6 DisplayPort aansluitingen) en de andere is de 'normale' HD5870.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
>> http://www.youtube.com/watch?v=04dMyeMKHp4
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 11-09-2009 19:39 ]
Desalnietemin cool
Anoniem: 107626
Kijk DAT is noem ik nou immersive gaming. Stuk beter dan die paar lullige 30 inchers
Jammer dat het de kwaliteit van het beeld niet ten goede komtAnoniem: 107626 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:01:
Kijk DAT is noem ik nou immersive gaming. Stuk beter dan die paar lullige 30 inchers
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
OMG, slightly offtopic. Zit net heel mijn pc netjes opnieuw te installeren met de win 7 RTM. Dus net uurtje geleden de catalyst 9.8 geïnstalleerd

Juniper XT is Radeon HD 5770 and Juniper LE is HD 5750

While all eyes are on the Radeon HD 5800 "Cypress" series, there is another series quietly brewing beneath AMD which NVIDIA should be really afraid of. It is targeted at the mainstream market which is no doubt the most important segment for both camps.
Juniper XT and LE will be officially named Radeon HD 5770 and Radeon HD 5750 respectively when launched. HD 5770 card is codenamed Countach while HD 5750 is codenamed Corvette and they both come with 1GB GDDR5 memories on 128-bit memory interface. Juniper will possess all the features of its higher end counterpart like 40nm, DX11, Eyefinity technology, ATI Stream, UVD2, GDDR5 and best of all, it is going to be very affordable.
One of the reason why AMD is not mass producing Radeon HD 4700 (RV740) series now is because HD 5700 series will be replacing it soon and will come one month after HD 5800 series. It will meet head on against the NVIDIA's D10P1 (GT215) series in October so expect a full fledge war then. With a performance target of 1.6x over the HD 4770 and 1.2x over the HD 4750, they are surely packed with enough power to pit against the NVIDIA's lineup. Pair them up and you will get a boost of 1.8x which is roughly the performance of a Cypress card.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
Dit is een NIEUWSDISCUSSIE topic, geen helpdesktopic voor simpele vraagjes rond ATi kaarten. Als dergelijke vragen een eigen topic waard zijn, stel ze daar. Zijn ze geen eigen topic waard, stel ze niet maar ga zelf op onderzoek uit. Post ze niet hier!
Daarnaast mogen pics max 600p breed zijn. Heb jij grotere? Resize ze voor je ze post!
Verder is gezeur over levertijden, slowchat ("ik heb er net eentje besteld!") of posten van prijzen (post dat in Pricewatch, dan hebben anderen er ook wat aan!) niet de bedoeling.
Niets in deze topicwaarschuwing is nieuw, helaas moet ik toch constateren dat sommigen steeds weer dit soort posts doen. Eenmalig kun je een modbreak verwachten, maar doe je het vaker, dan kun je een pushmesssage, waarschuwing of erger verwachten. En ja, dat vinden we zelf ook kinderachtig, dus laat het niet zo ver komen!