Een aantal punten zijn wel disputabel.
Ja de webshop zou eea beter/duidelijker kunnen verwoorden, met name de behandeling buiten kantoortijden.
Als er staat, uw bestelling gaat diezelfde dag nog de deur uit, dan voldoen ze er al aan, door hem voor hun eigen voordeur te leggen, letterlijk gelezen dan. Maar uw bestelling wordt dezelfde dag nog behandeld betekent ook letterlijk gelezen, dat ik 23:59 een bestelling kan doen, die dan dezelfde dag nog verwerkt moet worden. Binnen 1 minuut dus. Tuurlijk is het niet te verwachten, dat ze dit doen, maar het staat er wel.
Ze zouden dus hun woordkeuze aan moeten passen, door van "dezelfde" dag, binnen 1 werkdag te maken.
Je zit immers ook met het weekend, dus anders hebben ze ook een probleem met elke order na Vrijdag 18:00.
Die worden immers pas Maandag bezorgd in het geval van TNT Pakketpost.
Hoe iDeal precies werkt weet ik niet, wordt het geld gelijk overgeschreven, en dan bedoel ik buiten kantoortijden.
Principieel gezien heeft de TS'er gelijk, het zou de webshop dus sieren, om eea toe te geven, en die 1,95 terug te storten ( waar hebben we het over ). Daarna eea aanpassen op de website ( wat gedeeltelijk wel al is gedaan ) om herhaling te voorkomen.
Snap van de ene kant ook wel dat zij denken, wat denkt die klant nou, maar ja...zij wekken wel deze valse illusie.
Zakelijk gezien, kan ik me niet voorstellen, dat dit ze het allemaal waard is. De telefoon opnemen, en/of een nette mail terugsturen na eea onderzocht te hebben kost ze al meer aan personeelkosten om maar wat te noemen.
[
Voor 21% gewijzigd door
Yippie op 24-08-2009 22:35
]