Situatieschets: Je besteld een powerball, je krijgt de mogelijkheid aangeboden om extra geld te betalen voor een spoedbestelling, hiermee ga je akkoord want je wil hem zsm hebben, je gaat de volgende dag naar je werk, je komt thuis en je verwacht een pakketje voor je deur, 24 uur is 24 uur, dit pakketje ligt er niet terwijl je deze wel graag zou hebben, volgende dag wordt je wakker (om 1 uur, want student en vakantie), je pakketje is er nog niet, je bedenkt jezelf dat er 24 uur stond, dit klopt dus niet, je stuurt een mailtje dat de 24 uurs belofte niet is waargemaakt, en je krijgt een mailtje terug als in de TS geplaatst.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:24:
moet toch echt vene reageren hier op de website.
als je last van je pols hebt moet je niet zoveel gemierenn**k typen want daar krijg je alleen maar meer last van..
die 24 uur die er staat is via tnt en niet via hen zelf. als jij voor € 1,95 gaat lopen zaniken dat hij niet binnen 24 uur van die dag was gestuurd vind ik dat best zielig en denk ik dat je een hobby moet zoeken.
als je de bestelling op zondag had gedaan vanuit het gereformeerde katwijk (dicht bij leiden dus dat ken je wel) zou je dan ook de verwachting van 24 uur hebben gehad???
zoals al veel mensen stuurden. het is een onredelijke gedachte waar ik niet eens op zou komen om moeilijk over te gaan doen. tevens zeggen veel mensen hier al dat het meer het zeuren om het zeuren is. alsof we allemaal iets te zeuren moeten hebben als iets niet tot in de puntjes nagekomen wordt. ik denk dat alleen de mensen die nog nooit van hun leven een foutje hebben gemaakt of een vergissing hebben begaan mogen zeuren om dit soort kleine dingetjes. ik zal je vertellen hoeveel mensen dat zijn. in mijn ogen zijn dit er 0!!!!
Vind jij dat netjes? Zou jij daar vrolijk van worden?
Verder is typen niet zo belastend voor mijn pols, alleen muizen. Maar bedankt voor je medeleven.