Spoedbestelling niet binnen 24 uur binnen > geld terug?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.753 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:24:
moet toch echt vene reageren hier op de website.

als je last van je pols hebt moet je niet zoveel gemierenn**k typen want daar krijg je alleen maar meer last van..

die 24 uur die er staat is via tnt en niet via hen zelf. als jij voor € 1,95 gaat lopen zaniken dat hij niet binnen 24 uur van die dag was gestuurd vind ik dat best zielig en denk ik dat je een hobby moet zoeken.

als je de bestelling op zondag had gedaan vanuit het gereformeerde katwijk (dicht bij leiden dus dat ken je wel) zou je dan ook de verwachting van 24 uur hebben gehad???

zoals al veel mensen stuurden. het is een onredelijke gedachte waar ik niet eens op zou komen om moeilijk over te gaan doen. tevens zeggen veel mensen hier al dat het meer het zeuren om het zeuren is. alsof we allemaal iets te zeuren moeten hebben als iets niet tot in de puntjes nagekomen wordt. ik denk dat alleen de mensen die nog nooit van hun leven een foutje hebben gemaakt of een vergissing hebben begaan mogen zeuren om dit soort kleine dingetjes. ik zal je vertellen hoeveel mensen dat zijn. in mijn ogen zijn dit er 0!!!!
Situatieschets: Je besteld een powerball, je krijgt de mogelijkheid aangeboden om extra geld te betalen voor een spoedbestelling, hiermee ga je akkoord want je wil hem zsm hebben, je gaat de volgende dag naar je werk, je komt thuis en je verwacht een pakketje voor je deur, 24 uur is 24 uur, dit pakketje ligt er niet terwijl je deze wel graag zou hebben, volgende dag wordt je wakker (om 1 uur, want student en vakantie), je pakketje is er nog niet, je bedenkt jezelf dat er 24 uur stond, dit klopt dus niet, je stuurt een mailtje dat de 24 uurs belofte niet is waargemaakt, en je krijgt een mailtje terug als in de TS geplaatst.

Vind jij dat netjes? Zou jij daar vrolijk van worden?

Verder is typen niet zo belastend voor mijn pols, alleen muizen. Maar bedankt voor je medeleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:50
Je hebt betaald voor een spoedbestelling, zodat het pakket maximaal 24 uur na het aanbieden bij de TNT over is. Als je niets extra's betaalt gaat hij met de selectvracht mee, wat 72 uur na aanbieding nog bezorgd kan worden. De tarieven van de TNT liggen hoger, daarom wordt die 1,95 doorberekend. Het is een garantie dat je de volgende dag na aanbieding je spul hebt, tegen 1-3 dagen.

Edit: hou je muis eens op de tekst bezorgd binnen 24 uur, in de mousetip staat dan indien besteld voor 16:00 uur. Ik vind het allemaal wel duidelijk omschreven. Op de verzendinfo pagina staat ook duidelijk 24 uur na het aanbieden bij de TNT.

Je moet het gewoon zo zien:
gratis verzenden = selectvracht = 1-3 dagen
1,95 euro spoed = TNT = 1 dag

[ Voor 31% gewijzigd door NoepZor op 24-08-2009 22:38 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het allemaal maar een potje gezeik. die 24 uur gaat gewoon in vanaf het eerste moment dat de winkel weer open is. en een webwinkel kan je gewoon de werktijden aanhouden. en nu niet zeggen dat een webwinkel 24 uur is, want er zijn genoeg "gewone" winkel waar je een bestelling kan doen en waar ze bestelling pas de eerstvolgende morgen zien als de gewone winkel opengaat.

en als iemand zich zo druk kan gaan maken om 1,95 euro heb je echt tijd teveel.

het verwachtingspatroon is gewoon veel te hoog geweest. had het kunnen begrijpen als het een spoedreparatie was van een waterleiding of zo dat je dan verwacht dat ze binnen de voorgeschreven tijd zijn, maar om iets wat volkomen duidelijk is zo te gaan opblazen alleen omdat er op de website 24 uur staat vind ik ziek. er staat zelfs in de beschrijving van de bezorging van tnt dat het 24 na aanlevering is. dat staat zelfs vermeld dat ze de bezorging niet zelf doen.

als je dan wat te zeuren hebt moet je niet bij het bedrijf zijn. die geeft namelijk al aan dat ze de bezorging uit handen geveen. dit had allemaal zo duidelijk geweest als men niet had gaan zoeken naar een foutje....

ps: ik zou als ik wakker werd eerst koffie gaan zetten ipv denken of de 24 uur voorbij zijn om te gaan zeuren op tweakers over een verzending. en als die optie erbij staat is het handig. vooral ook omdat ze precies schrijven hoe ze dit doen. en je hebt hem 2 dagen eerder dan zonder de spoedbestelling. voor 1,95 twee dage eerder. ik zou juist blij zijn. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 22:40 . Reden: reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

NoepZor schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:34:[...]
Edit: hou je muis eens op de tekst bezorgd binnen 24 uur, in de mousetip staat dan indien besteld voor 16:00 uur.
[...]
Als je dit topic gevolgd had, dan had je geweten dat die mousetip er pas staat sinds dat de TS dit alles aankaartte bij de shop.

Anyhow, het is duidelijk dat de informatie wellicht duidelijker had gekund en op deze manier vatbaar is voor meerdere interpretaties. Aangezien het nu verder alleen maar verzand in moddergooien, op de man spelen en herhaling van zetten zie ik me helaas genoodzaakt dit topic te sluiten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.