Ik heb wat last gehad van mijn rechterpols en wilde dus een powerball om mijn polsen wat te trainen. Die heb ik gevonden op een webshop die er netjes en betrouwbaar uit zag. Ik zal even in het midden laten welke.
Nu wilde ik het apparaat gewoon zo snel mogelijk in huis en ik heb dus gekozen voor een spoedbestelling. Dit staat zo op hun site:
iDEAL (met spoedverzending) (€ 1,95) Bezorging binnen 24 uur
Nu heb ik de bestelling om 22:00 uur gedaan, maar de volgende dag toen ik om 22:00 thuis kwam van mijn werk lag er nog geen powerball voor mijn deur en ook geen briefje van een postbode. Pas de volgende dag heb ik mijn pakketje ontvangen.
Nu is dit allemaal geen ramp, maar ik wil wel mijn €1,95 terug. Ik heb namelijk betaald voor een spoedbestelling die binnen 24 uur bezorgd zou worden, niet voor een spoedbestelling die binnen 32 uur bezorgd zou worden.
> Beste shop,
>
> Mijn powerball is niet binnen 24 uur bezorgd zoals aangegeven op de site. Ik
> zou graag willen dat u het extra geld dat ik hiervoor betaald heb, namelijk
> �1,95, terugboekt naar 1234556 TNV HENKEISJEDIES te LEIDEN.
>
> Verder werkt de powerball naar behoren en is het pakketje compleet geleverd.
>
>
> Met vriendelijk groet,
>
> HENKEISJEDIES
>
>
>
> iDEAL (met *spoedverzending*)
> (� 1,95) Bezorging binnen 24 uur
>
Beste HENKEISJEDIES,
Jou bestelling van de 20ste is om 22:06 betaald; de volgende ochtend, de 21ste is
deze bestelling verwerkt en verstuurd; wij kunnen alleen tijdens kantooruren
pakketjes aanbieden bij TNT. Volgens de track&trace website van TNT is je pakketje
de 22ste geleverd. Binnen 24 uur dus.
Helaas kunnen wij niet tegemoet komen aan je wens.
Hiermee verwacht ik je vraag voldoende te hebben toegelicht.
Dit gaat er bij mij niet in. Hij erkent dat ik mijn bestelling de 20e heb gedaan, maar de 22 pas heb ontvangen. Toch kan hij niet tellen en claimt dat het binnen 24 uur bezorgd is.
Wat moet ik hier nou mee? Die €1,95 kan me aan mijn reet roesten, die gaat volgende week de KWF bak wel in. Het gaat me er om dat ik heb betaald voor een powerball binnen 24 uur en hem niet binnen 24 uur heb gekregen. Zet dan op je site hetzelfde als bol.com neer: 'voor 17:00 besteld de volgende dag in huis'.
Nu wilde ik het apparaat gewoon zo snel mogelijk in huis en ik heb dus gekozen voor een spoedbestelling. Dit staat zo op hun site:
iDEAL (met spoedverzending) (€ 1,95) Bezorging binnen 24 uur
Nu heb ik de bestelling om 22:00 uur gedaan, maar de volgende dag toen ik om 22:00 thuis kwam van mijn werk lag er nog geen powerball voor mijn deur en ook geen briefje van een postbode. Pas de volgende dag heb ik mijn pakketje ontvangen.
Nu is dit allemaal geen ramp, maar ik wil wel mijn €1,95 terug. Ik heb namelijk betaald voor een spoedbestelling die binnen 24 uur bezorgd zou worden, niet voor een spoedbestelling die binnen 32 uur bezorgd zou worden.
> Beste shop,
>
> Mijn powerball is niet binnen 24 uur bezorgd zoals aangegeven op de site. Ik
> zou graag willen dat u het extra geld dat ik hiervoor betaald heb, namelijk
> �1,95, terugboekt naar 1234556 TNV HENKEISJEDIES te LEIDEN.
>
> Verder werkt de powerball naar behoren en is het pakketje compleet geleverd.
>
>
> Met vriendelijk groet,
>
> HENKEISJEDIES
>
>
>
> iDEAL (met *spoedverzending*)
> (� 1,95) Bezorging binnen 24 uur
>
Beste HENKEISJEDIES,
Jou bestelling van de 20ste is om 22:06 betaald; de volgende ochtend, de 21ste is
deze bestelling verwerkt en verstuurd; wij kunnen alleen tijdens kantooruren
pakketjes aanbieden bij TNT. Volgens de track&trace website van TNT is je pakketje
de 22ste geleverd. Binnen 24 uur dus.
Helaas kunnen wij niet tegemoet komen aan je wens.
Hiermee verwacht ik je vraag voldoende te hebben toegelicht.
Dit gaat er bij mij niet in. Hij erkent dat ik mijn bestelling de 20e heb gedaan, maar de 22 pas heb ontvangen. Toch kan hij niet tellen en claimt dat het binnen 24 uur bezorgd is.
Wat moet ik hier nou mee? Die €1,95 kan me aan mijn reet roesten, die gaat volgende week de KWF bak wel in. Het gaat me er om dat ik heb betaald voor een powerball binnen 24 uur en hem niet binnen 24 uur heb gekregen. Zet dan op je site hetzelfde als bol.com neer: 'voor 17:00 besteld de volgende dag in huis'.