Ik ben mij al een poosje aan het ergeren van onze muismat. Deze gebruiken we bij onze mediacenter welke in de woonkamer staat. Het is een muismat welke we destijds gratis bij een fotoafdrukservice hadden gekregen. Nu merk ik dat het muizen de laatste tijd niet heel soepel meer gaat. De muismat wordt gebruikt met een Logitech MK520 setje met een lasermuis. De ontvanger al in line of sight gelegd, geen verbetering. We gebruiken de muis vaak op de bank of tafel maar beide ondergronden zijn niet geschikt voor deze muis.
In mijn zoektocht door dit topic kwam ik uit op de Steelseries Qck. De mini komt het meest overeen met de huidige muismat welke 23*19cm is. Helaas is deze bij diverse webshops slecht leverbaar (Azerty langer dan 10 dagen, MyCom leverbaar in oktober). Dan kom ik nog de Zowie N-RF1 (iets te duur) tegen, of CM Storm Speed RX maar van beide zijn hier geen reviews.
Hebben jullie nog een goed alternatief?
Tl;dr:
Afmetingen: ongeveer 25*21 cm
Budget: €10 - €15 (incl. verzenden)
Soort: Stoffen bovenkant, flexibel, niet te glad (muis ligt bovenop het toetsenbord in het meubel
)
In mijn zoektocht door dit topic kwam ik uit op de Steelseries Qck. De mini komt het meest overeen met de huidige muismat welke 23*19cm is. Helaas is deze bij diverse webshops slecht leverbaar (Azerty langer dan 10 dagen, MyCom leverbaar in oktober). Dan kom ik nog de Zowie N-RF1 (iets te duur) tegen, of CM Storm Speed RX maar van beide zijn hier geen reviews.
Hebben jullie nog een goed alternatief?
Tl;dr:
Afmetingen: ongeveer 25*21 cm
Budget: €10 - €15 (incl. verzenden)
Soort: Stoffen bovenkant, flexibel, niet te glad (muis ligt bovenop het toetsenbord in het meubel
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross