Toon posts:

LG 50ps8000 vs Samsung ps50b650

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello folks,

Na veel lezen en gezocht te hebben ben ik op bovenstaande toestellen uitgekomen, ongeveer dezelfde prijs en op papier puike prestaties, maar ik kom er niet uit. Ik ben echt geen kenner op tv gebied en daarom had ik graag jullie advies. Ik heb dus eidelijk groen licht gekregen van mevrouw, enige voorwaarde: niet te duur! en zo kwam ik bij deze toestelen.

Wat we doen is veel gewone tv zien via telenet HD Digicorder, wij hebben ook een heuse DVD kollektie en ik speel ook graag af en toe PS3. Mijn oude maar nog steeds goed werkende Home Cinema sony DAV-S888 moet ook aangesloten worden evenals mijn draadloze Sennheiser RS130 voor als mevrouw belt met haar vriendinnen...zitafstand is een kleine 5 meter.

Wat ik dus wens te weten is wat de betere keus zou zijn en waarop ik moet letten, die sluwe verkopers kunnen mij gelijk wat vertellen, de ene zegt dit en de andere dat, en dit binnen dezelfde winkel. Ik heb begrepen dat ik niet teveel op winkelinstellingen moet afgaan, maar toch...

Wie heeft 1 van beide toestellen of heeft ook tussen beide getweifeld en waarom dan toch voor het ene gekozen? Alle raad is welkom...

Oh ja, en hoe sluit ik al deze toestellen het beste aan? HC heeft YUV, dit is beter dan huidige s-video kabel die ik gebruik, neen?

Mvg, en alvast bedankt voor reacties...

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica