Ik speel het spel al een tijdje (ben NHL 09 kwijtgeraakt toen ik mn PS3 opstuurde met de game erin
, maar het spel bevalt me prima. De Be a GM-modus is aardig aangepast, en de gameplay is met het spel tegen de boardings en het uit de lucht plukken van pucks een stukje veranderd. Het is nog net even wat realistischer. En niet geheel onbelangrijk: FANTASY DRAFT! Dat blijf ik zo fantastisch vinden, en zo'n gemis dat dat er niet al eerder in zat... je eigen team samenstellen blijft toch het leukste. Daarbij draften de CPU teams nu ook eindelijk intelligent (in eerdere versies wilden ze in de eerste ronde wel eens een speler met 79 overall rating draften oid).
De AI is matig, maar alleen in de Be A Pro modussen. Als je op Allstar speelt is een gewone season of exhibition wedstrijd lastig zat hoor
Veel van je passes worden onderschept, de goal wordt goed beschermd (ook tegen rebounds) en ze dwingen je tot het nemen van afstandsschoten.
Al met al vind ik het wederom een goed spel van hoog niveau. Bovendien is het met de sliders voldoende aanpasbaar als het je niet bevalt.
De AI is matig, maar alleen in de Be A Pro modussen. Als je op Allstar speelt is een gewone season of exhibition wedstrijd lastig zat hoor
Al met al vind ik het wederom een goed spel van hoog niveau. Bovendien is het met de sliders voldoende aanpasbaar als het je niet bevalt.
Vicariously I live while the whole world dies