Toon posts:

[Xbox360/PS3]NHL 10 - Prove you're tough enough.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Half september is het weer zover, de clash of the titans als het aankomt op ijshockeygames waarin de Noord-Amerikaanse NHL centraal staat. Ik heb het natuurlijk over EA Sports NHL 10 en 2ksports NHL 2k10.

17 September 2009Ik begin met de meest bekroonde sportsfranchise: EA Sports NHL 10!

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y204/s1s2s3s4s5/NHL10_cover.jpg

Officiële website

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IQ0mKVFEdmI]
Dit jaar is er een weer een grote stap voorwaarts gemaakt om de gameplay authentieker te maken.
De volgende features worden dit jaar als speerpunt gebruikt om de game te marketen:
  • Battle for the Cup - Jaaaa! Eindelijk kun je nu vanuit het hoofdmenu een Playoff series starten.
  • Battle on the Boards - Boardplay! Zoals je ziet in de echte games maar tot nu toe moest missen.
  • Intimidation Tactics - De 3e en 4e lijn jongens worden eindelijk belangrijk. Beuk er flink in en je zult je tegenstander kunnen intimideren.
  • Fight a NHL Tough Guy - Vechten is geen stomme minigame meer. De totale fight engine heeft een overhaul gehad en nu vecht je vanuit 1e persoons.
  • New Precision Passing - Weg met het tape-to-tape passing. Vanaf nu kun je zelf richting en snelheid bepalen van je passes.
  • Spectacular Goals - AI is grondig verbeterd en je zult op meer manieren scoren.
  • Improved Goalie AI - Meer dan 150 nieuwe Goalie animaties en de AI is grondig verbeterd.
  • Interactive Atmosphere - Ook het publiek heeft een upgrade gekregen. In de Playoffs zwaaien ze met handdoekjes en bij boardplay heb je van die gekken die tegen het glas beuken.
  • Next-Level Authenticity - AI is grondig aangepakt zodat je in de Be A Pro Mode niet meer helemaal alleen verantwoordelijk bent voor het resultaat.
  • Post-Whistle Action - Ga je na het fluitsignaal door op de goalie, of je gooit er nog een check uit. De tegenstander komt achter je aan en laat je even weten wat ze ervan vinden.
Dan zijn er nog een aantal zaken nieuw die niet genoemd worden maar er wel degelijk inzitten:
  • Be A GM Mode
  • Fantasy Draft!
  • Prospect game in BAP mode, en je wordt gedraft!
  • Meer en updated equipment (Nike-Bauer is weer Bauer bijvoorbeeld), en er zijn unlockables.
  • Je NHL 10 BAP speler kun je volgend jaar meenemen naar NHL 11.
  • Naast de gebruikelijke skill settings (Rookie/Pro/All-Star/Superstar) zijn de oude sliders overboord gegooid en geheel vernieuwd. Op Hardcore setting zou de gameplay meer authentiek moeten zijn en is het verschil tussen de 4e lijn en de supersterren duidelijk te merken (eindelijk!).
    Sliders zijn gescheiden in CPU en Human AI.
Dit is in het kort. Op Youtube staan genoeg Dave Littman development filmpjes waar hij de nieuwe gameplay laat zien.

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360/NHL10_B4TC_25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360/NewGP_GoalieSaves03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360/NHL10_Post_Whistle_FaceWash.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360//NHL10_FranzenBoards01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360/NHL10_Fighting_EagerFight01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ll.assets.ea.com/nawp/na/u/f/GPO/easports/nhl/nhl10/images/Screens/Screens_640x360/NHL10_VancouverTowels03.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Best wel wat interessante nieuwe features. Ben benieuwd hoe het uitpakt in de praktijk. Ik vond persoonlijk 08 op de Xbox360 beter dan 09 maar ben wel weer terug gegaan naar NHL 2004 op de PC wat in mijn ogen nog steeds de beste game is en fantastisch te tweaken: http://z6.invisionfree.com/flyermania/index.php?showforum=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De demo voor de Xbox360 is al een kleine week te downloaden en de PS3 versie zou ook deze week online moeten komen.

De demo omvat een 3rd period van de Stanley Cup Finals en een 3rd period van de Prospect Game in BAP mode. Skill levels zijn vrij aan te passen dus er kan een redelijk beeld gevormd worden van de verschillende opties.

Het vertoonde hockeyspel is er zichtbaar op vooruit gegaan. Niet meer end-to-end hockey waarbij je ongestoord vanuit je eigen defensive zone in een rechte lijn naar de offensive zone schaatst. Er wordt goed druk gezet door de tegenpartij. Boardplay is een welkome toevoeging en bied een stukje realisme dat er goed uit ziet. Het enige waar ik nog een beetje moeite mee heb is het nieuwe passing systeem. Ik ben er nog niet van overtuigd dat dit de goede manier is om te passen. Zeker op Hardcore mode heb ik veel moeite om de puck op de juiste plaats te krijgen.

Enfin, geslaagde demo. Kan niet wachten tot het eindprodukt in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:57

Shabbaman

Got love?

Ik heb altijd wel veel hockeygames gespeeld op de PC (vroegah), en ik vond de NHL 09 demo voor de PS3 wel zo vermakelijk dat ik lange tijd heb geprobeerd om de game te kopen. Wel voor minder dan de consumentenprijs, maar na bij verschillende shops weken/maanden gewacht te hebben doordat hun "leveranciers" (mijn gok: dezelfde ebaypipo uit hongkong ofzo) het spel maar niet op voorraad kregen heb ik het maar opgegeven. NHL is blijkbaar niet zo populair in Europa. Dus ja, misschien ga ik het nu maar gewoon gelijk kopen voor de volle prijs in plaats van hopen op een koopje...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Ik heb het vanaf voorjaar 2009 geprobeerd, maar het lukte mij ook niet NHL 09 te kopen voor de PS3. En dat terwijl het vorig jaar overladen is met prijzen... :S

Dit wordt de eerste keer dat ik het op een console ga spelen na bijna 15 jaar op de PC. :) Het komt geeneens meer uit op de PC, maar dat was al jaren een ondergeschoven kindje. Ik zie daarom enorm uit naar deze grote vooruitgang (voor mij dan)!

[ Voor 5% gewijzigd door Def_Os op 27-08-2009 14:05 ]

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarneer krijgen we normaal publiek? Tis al even crap geweest laatste 10 jaar....Ohja wacht...EA. Improvement not required.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:27:
Waarneer krijgen we normaal publiek? Tis al even crap geweest laatste 10 jaar....Ohja wacht...EA. Improvement not required.
Flamen doe je maar in een ander topic a.u.b.

Als je de demo download zie je dat het publiek dit jaar veranderd is.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:17

Player1S

Probably out in the dark

heb NHL 09 redelijk grijs gespeelt (voor mijn doen). Zat eerst te twijfelen of ik NHL 10 wel zou nemen maar na het spelen van de demo toch overstag gegaan. Binnenkort maar eens bestellen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de demo nu een kleine week gespeeld te hebben ben ik stukken minder overtuigd dan vorig jaar. Offline Be A Pro heeft zijn vooruitgang geboekt maar het blijft frustrerend. Ik ga zeker ook 2K10 eens proberen dit jaar.

NHL10 is voorlopig nog geen onvoorwaardelijke aankoop voor mij dit jaar. Jammer, want ik was behoorlijk enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb de demo ook gespeeld, wat mij meteen opvalt.

De game is grafisch gezien niet echt meer vooruit gegaan.

Boarding play is wel een aardige toevoeging.
Dat de spelers soms ineens hun hand in de lucht steken om de puck te onderscheppen is ook wel gaaf gedaan

Verder heb ik bijna het gevoel alsof ik iets bijna gelijks speel op wat afstellingen na.
Ik koop hem dit jaar niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
nhl 09 niet kunnen krijgen, misschien deze maar wel doen. De demo's verschillen verder niet zoveel van elkaar, 10 kopen als je 09 hebt lijkt me inderdaad niet echt de moeite.

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Kan me voorstellen dat een upgrade het geld niet waard is. Maar ik zie enorm uit naar de game, aangezien de demo erg gaaf is.

Belangrijkste toevoeging in mijn ogen is de Normal- of Hardcore-instelling die het spel veel realistischer maakt!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

StanTheMan schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:18:
nhl 09 niet kunnen krijgen, misschien deze maar wel doen. De demo's verschillen verder niet zoveel van elkaar, 10 kopen als je 09 hebt lijkt me inderdaad niet echt de moeite.
Daar sluit ik me bij aan. Het publiek ziet er wel wat beter uit dan in de vorige versie. En de muziek die bij de demo zit vond ik de vorige keer beter, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik ga nog wel wachten op de demo van NHL 2k10.

Verwijderd

Topicstarter
Shabbaman schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:22:
[...]
Ik ga nog wel wachten op de demo van NHL 2k10.
NHL 2k10 zal geen demo krijgen. Althans niet voor de releasedatum. Op 2khockey.net staat wel een video van gameplay van het eindproduct.

Ik ga iig voor 2k10 dit jaar omdat ik denk, afgaande op de beelden, dat de offline gameplay beter zal zijn. Sowieso is de presentatie een stuk beter bij 2k10 en lijken de ingame physics en play meer op het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb alle jaren nog van de EA series die op de 360 uitgekomen zijn en NHL 10 is ook besteld. Toch ben ik benieuwd geraakt naar de 2k versie, wellicht dat ik deze erbij haal. Maar wat zijn nou de grote verschillen tussen EA en 2K? Ik heb altijd het idee dat de besturing bij EA veel beter uitgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 2k series heeft altijd al een grote naam gehad als het komt op sim-hockey. Helaas zijn er de afgelopen jaren nogal wat ontwikkelingen geweest intern bij 2k zodat ze de afgelopen jaren eigenlijk zijn blijven stil staan in hun ontwikkeling. Daar waar EA grote stappen heeft gezet om de achterstand die ze hadden om te zetten in een voorsprong.

Maar 2k heeft dit jaar grote stappen gemaakt in de gameplay en presentatie van de game. Kijk eens op 2khockey.net, een zeer goede bron van informatie en ingame beeldmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zojuist besteld. Madden NFL 10 kreeg een onbekende leverdatum dus die geannuleerd en deze besteld bij bol.com.

Heb weinig zin om af te wachten hoe NHL 2k10 is. Gister even PES 2010 gespeeld en voor mijn gevoel klopte het gewoon niet omdat ik FIFA gewent ben. Heb in dit geval dus ook weinig trek om eerst iets totaal nieuws te leren.

Ook de be a pro modus ziet er veel beter uit waarin je je nu moet bewijzen en niet even een team kunt kiezen. Dat is toch de modus die ik voornamelijk speel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

http://www.metacritic.com...x360/nhl2k10?q=nhl%202k10
versus
http://www.metacritic.com.../xbox360/nhl10?q=nhl%2010

NHL 2K10 krijgt matige reviews, terwijl NHL 10 volgens de meesten het hoge niveau van vorig jaar minstens heeft vastgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Def_Os schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:19:
http://www.metacritic.com...x360/nhl2k10?q=nhl%202k10
versus
http://www.metacritic.com.../xbox360/nhl10?q=nhl%2010

NHL 2K10 krijgt matige reviews, terwijl NHL 10 volgens de meesten het hoge niveau van vorig jaar minstens heeft vastgehouden.
Niet zo vreemd aangezien 2k10 out-of-the-box als een dweil speelt. Maar als je de moeite neemt om van 2kshare een aantal slidersettings te downloaden komt het potentieel van 2k10 pas echt goed uit de verf. Ik kan NHL10 alleen van de demo beoordelen maar in mijn ogen draait de AI van 2k10 rondjes om NHL10 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:38:
[...]

Niet zo vreemd aangezien 2k10 out-of-the-box als een dweil speelt. Maar als je de moeite neemt om van 2kshare een aantal slidersettings te downloaden komt het potentieel van 2k10 pas echt goed uit de verf. Ik kan NHL10 alleen van de demo beoordelen maar in mijn ogen draait de AI van 2k10 rondjes om NHL10 heen.
Eigenlijk is dat toch belachelijk dan? Dat derden eerst de boel moeten tweaker voor het klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ooh gister ff geniale wedstrijd met mijn BAP-speler.

Was gedraft door de philadelphia flyers. Eerste wedstrijd van het seizoen. Uitwedstrijd

Ik scoor vrij rap de 1-0. Tegenstander komt terug en loopt uit naar 1-3.
Daarna 2 geniale aanvallen. Ik via de rechter kant en net op 't laatst speel ik 'em af waarna mijn teamgenoot scoort. Dit gebeurt 2x. 3-3.
Diezelfde kerel maakt later de 4-3 dus een hattrick.
Tegenstander komt weer terug 4-4 en dan 3 minuten voor het einde 5-4.
Uiteindelijk pulled men hun goalie waardoor de eindstand 7-4 werd (2x empty net goal). Maar tot de 5-4 was het erg spannend.

Ik 1 goal en 3 assists en 45G omdat ik een overall score van A had :D
En wedstrijd erop 1-3 aan de kloten gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Gister een potje in Superstar + Hardcore modus gespeeld. Dat is een heel andere beleving dan de Normal speelstijl: veel realistischer, maar soms frustrerend moeilijk (vooral passen). Wel gewonnen, dus een mooie Trophy erbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel het spel al een tijdje (ben NHL 09 kwijtgeraakt toen ik mn PS3 opstuurde met de game erin :') , maar het spel bevalt me prima. De Be a GM-modus is aardig aangepast, en de gameplay is met het spel tegen de boardings en het uit de lucht plukken van pucks een stukje veranderd. Het is nog net even wat realistischer. En niet geheel onbelangrijk: FANTASY DRAFT! Dat blijf ik zo fantastisch vinden, en zo'n gemis dat dat er niet al eerder in zat... je eigen team samenstellen blijft toch het leukste. Daarbij draften de CPU teams nu ook eindelijk intelligent (in eerdere versies wilden ze in de eerste ronde wel eens een speler met 79 overall rating draften oid).

De AI is matig, maar alleen in de Be A Pro modussen. Als je op Allstar speelt is een gewone season of exhibition wedstrijd lastig zat hoor :P Veel van je passes worden onderschept, de goal wordt goed beschermd (ook tegen rebounds) en ze dwingen je tot het nemen van afstandsschoten.

Al met al vind ik het wederom een goed spel van hoog niveau. Bovendien is het met de sliders voldoende aanpasbaar als het je niet bevalt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

kun je ook je franchise verhuizen in GM-modus?

In Madden kan het wel maar is het erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

verhuizen naar een andere standplaats? Dat de Sharks ineens in Winnipeg gaan spelen ofzo? Of bedoel je gewoon dat je tijdens Be a GM ontslagen kan worden en bij een andere club kan worden aangenomen? Dat eerste kan (afaik) niet, dat tweede wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet de TS/Topic-titel nog aanpassen aangezien een nieuw topic voor NHL2k waarschijnlijk grote overkill is.

Maar voor de geinteresseerden; ik blog mijn NHL2k franchise met de Ottowa Senators op 2ksports.com. Met filmpjes van de door mij gescoorde goals! Klik de banner. :7

Afbeeldingslocatie: http://community.2ksports.com/community/images/blog/i/b2216.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha cool zo'n blog, geeft er wel een extra dimensie aan. Hoe bevalt NHL2k ten opzichte van NHL 09/10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het vergelijk met NHL09, dat ik helemaal grijs gespeeld heb in BAP, dan heb ik echt opnieuw moeten leren schaatsen. Met de juiste sliderset speelt het echt super. Je moet echt met tactieken werken want zomaar de Offensive Zone inschaatsen gaat je echt niet lukken.

On Ice vind ik het beter dan EA maar de algehele presentatie laat wat steekjes vallen. Zoals warpende goalies en animaties die niet lekker vloeiend verlopen af en toe. Ik hoop dat volgend jaar NHL2k11 echt kan evenaren met EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NHL 09 heb ik ook grijsgespeeld, maar dan niet met Be A Pro. Op allstar is dat gewoon niet te doen zowat; je teamgenoten zijn zo ultiem slecht dat je bijna geen wedstrijd wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb ook nog nooi BAP mode gespeeld. Ik speel al sinds 97 volgens mij NHL, met een korte rustperiode van 4 jaar ben in in 07 weer begonnen maar heb altijd Dynasty mode gespeeld. In mijn 09 schijfje zitten inmiddels al slijtageplekken, dus ik ben blij dat vanmiddag 10 op de mat ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os

Def_Os

Erjuh!

Ik verbaas me over het verschil in moeilijkheidsgraad tussen mijn BAP (Rookie, Normal) en mijn Be A GM seizoen (Allstar, Normal).

BAP is nog in de AHL, dus wat trager en dus wat makkelijker. Maar toch vind ik het verschil met GM-modus wel erg groot. Op Allstar is de CPU zo enorm goed in het afhouden van de puck, niet normaal. Frustrerend, maar alle begin is moeilijk... :|

Met welke instellingen spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jamaar... als je rookie speelt op BAP is het niet zo gek dat dat supersimpel is. Moet je BAP maar eens op allstar spelen... dan heb je gelijk geen zin meer.

Ik speel overigens Allstar, normal. Be a Pro doe ik niet meer aan... en dat blijft zo totdat de AI van mijn medespelers verbetert zodat ze ooit eens een doelpunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ook dit spel niet meer beschikbaar is op Windows, heb de NHL-series altijd weten te waarderen. Niet als liefhebber van ijshockey, maar als fan van sports games.

Viel me wel op dat het in NHL 2009 lastig te scoren is, echt 1 op de 15 kansen gaat er slechts in. Is dit typisch ijshockey, ligt dit aan het spel of ligt dit aan mij? De knopjes zijn erg eenvoudig, maar zelfs met breedleggen lukt het niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 01:28:
Jammer dat ook dit spel niet meer beschikbaar is op Windows, heb de NHL-series altijd weten te waarderen. Niet als liefhebber van ijshockey, maar als fan van sports games.

Viel me wel op dat het in NHL 2009 lastig te scoren is, echt 1 op de 15 kansen gaat er slechts in. Is dit typisch ijshockey, ligt dit aan het spel of ligt dit aan mij? De knopjes zijn erg eenvoudig, maar zelfs met breedleggen lukt het niet zo vaak.
Het is inderdaad erg lastig. Ik heb wel eens wedstrijden met 40 schoten op doel gehad die eindigden in 0-0. Je moet echt even doorhebben hoe het moet.

Wat meestal niet meer werkt:
- De typische puck breedleggen en onetimeren op goal. Gaat vaak mis omdat de CPU ertussen zit en hem wegpoked, omdat de onetimer compleet mist, omdat de speler naast het net schiet of omdat de goalie een of andere onmogelijke redding maakt.
- Voor het doel langsschaatsen en in de lange hoek schieten ('wraparound'). De CPU verdedigt daar simpelweg te goed voor
- Langs de boarding schaatsen en een slap shot in de korte hoek. Was in de hele oude versies van NHL wel een makkelijke manier om te scoren, maar de laatste paar versies is dat er allang uit.

Wat wel werkt:
- De puck passen op iemand die hard op het net afschaatst. Als hij de puck ontvangt als hij net zo'n beetje de crease (blauwe deel om het doel) komt heb je grote kans dat je scoort. Is lastig, want vaak zit de CPU tussen die pass.
- Afstandsslapper met verdediger. Die kan er in 1x invliegen als de goalie toevallig gescreened wordt door jouw aanvaller of door zijn verdediger, of hij kan van richting veranderd worden door een aanvaller
- Breakaway en de goalie uitdeken. De kunst is om net te doen of je in 1 hoek gaat schieten en dan heel dicht voor de goalie een deke doen en schieten. Is lastig, maar het kan wel.

Bij mij wisselt het nogal hoevaak ik scoor. Soms win ik met 5-1, maar soms heb ik 30+ schoten op doel en verlies ik met 3-1 oid. Het is wel te doen, maar het valt me wel op dat ik in mijn Be a GM seizoen de minste goals heb en wel bijna eerste sta in de standings :P

edit: en rebounds scoren ook regelmatig. Die krijg je het vaakst met de 'crash the net' strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zeau, inmiddels een flink stuk verder in mijn Be a GM-seizoen. Inmiddels sta ik op 21 winstpartijen, 7 verlies en 7 overtime loss, waarmee ik bovenin meedoe samen met de Flames, Penguins en Lightning (hoe de neuk komen die zo hoog :P ). Scoren gaat steeds makkelijker en naarmate ik meer scoor krijg ik ook meer tegengoals. Zal wel met de speelstijl te maken hebben. Ik heb gemerkt dat als je met een verdediger opkomt dat je eenvoudiger een man-meer-situatie kan creeren en de puck makkelijker kwijtkan zonder dat hij onderschept wordt. Risico is echter wel dat je vaak een 2-on-1 zult weggeven, dus meer tegengoals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de kick, maar wil waarschijnlijk NHL 2k10 of 2k9 kopen. Een jaar of 6 geleden heb ik eens een NHL game gespeeld, en daar zat een enorm gave minigame in, hetzelfde idee als dit jaar in NHL 2k10 voor de PS2 zit.
http://ps2.ign.com/dor/ob...0_gmp_freetag_121509.html

Nu is mijn vraag, zit deze minigame ook in NHL2k10 of 2k9?

Wat is sowieso aan te raden? 2k10 of 2k9?

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Echt stad en land afgezocht voor deze game. Helaas nergens te vinden. Nu maar geïmporteerd en als het goed is komt 'ie vandaag binnen. Zin in een ouderwets potje ijshockey!

Zal wel weer inkomen zijn. Heb inmiddels ook een paar jaar de NHL niet meer zo intensief gevolgd. Vroeger speelde ik deze serie echt helemaal stuk. EA Hockey(+vervolgen) op de Megadrive en daarna de 3d pc versies. Uitgaande van de demo is er een hoop veranderd sinds die tijd. :D

PSN: Geengrenzuh

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geengrenzuh schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:29:
Echt stad en land afgezocht voor deze game. Helaas nergens te vinden. Nu maar geïmporteerd en als het goed is komt 'ie vandaag binnen. Zin in een ouderwets potje ijshockey!

Zal wel weer inkomen zijn. Heb inmiddels ook een paar jaar de NHL niet meer zo intensief gevolgd. Vroeger speelde ik deze serie echt helemaal stuk. EA Hockey(+vervolgen) op de Megadrive en daarna de 3d pc versies. Uitgaande van de demo is er een hoop veranderd sinds die tijd. :D
Geef maar een gil als je wat wilt weten in dit topic :D Ik speel het nog steeds regelmatig, blijft een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Gisteren een aantal matches gespeeld. Wat een vette game is dit!
O.a. overtime thriller met Zweden tegen Slowakije. CPU met een snelle uitbraak, deked en schiet de puck binnenkant ene paal binnenkant andere paal eruit. Ik ook nog vanaf de left wing met een afstand slapper buitenkant paal. Uiteindelijk via de kluts van dichtbij de winnende gemaakt! Zit je dan op de bank met je armen in de lucht, hahah. (speel op pro, default btw)

Wat me verder erg beviel:
- Boardplay. Veel over gelezen, maar het werkt/voelt wel goed aan.
- Schieten en scoren voelt niet scripted aan. Je hebt het idee dat de goalie adequaat reageert op de situaties die ontstaan/ je hem voorschoteld. Scoren via een andere speler of via één van de beenbeschermers van de goalie bv. Ook meegemaakt dat een speler een puck uit de lucht probeerde te schieten. Zag er wel vet uit.
- Grote verscheidenheid aan competities. Wist bv. niet dat de Europese competities er inzaten. Hoewel NHL en Nationale teams waarschijnlijk het meest gespeeld gaan worden is dit toch altijd wel relaxed. The more, the merrier zegmaar.

Controls moet ik nog wel gedeeltelijk eigen maken. Passen/ schieten/ deken/ checken lukt wel, maar probeerde gister de puck te dumpen en dat ging in het begin hopeloos mis. Resultaat: 2 min. aan mn broek voor spelbederf. :) Om nog maar over dive blocks e.d. te zwijgen. Kwestie van tijd lijkt me.

BaP nog niet gedaan. Ga ik me dit weekend op storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Inderdaad een vette game. Ik speel zelf op allstar, en als je dat doet zul je merken dat scoren erg lastig wordt, zeker in het begin. Met Be A Pro op allstar is het echt bijna niet te doen.

Over de competities: die zullen vooral in de landen waar die competities gespeeld worden ook gebruikt worden. Een Duitse ijshockeyfan zal ongetwijfeld ook veel met zijn favoriete Duitse team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ebn ook van plan deze game te halen, wordt deze op de PS3 ook nog een beetje online gespeeld? Bijvoorbeeld de BAP mode?

EDIT: Is al nergens meer te bestellen hier in nederland :(

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 02-03-2010 10:30 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:11:
Ik ebn ook van plan deze game te halen, wordt deze op de PS3 ook nog een beetje online gespeeld? Bijvoorbeeld de BAP mode?
Een beetje ja. Het is allemaal niet massaal, maar als je je best doet kun je vaak wel een game vinden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

aah ok, maar ik heb ff gekeken maar de game is nergens meer te bestellen. Alls heeft een levertijd van +/- 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:12:
Sorry voor de kick, maar wil waarschijnlijk NHL 2k10 of 2k9 kopen. Een jaar of 6 geleden heb ik eens een NHL game gespeeld, en daar zat een enorm gave minigame in, hetzelfde idee als dit jaar in NHL 2k10 voor de PS2 zit.
http://ps2.ign.com/dor/ob...0_gmp_freetag_121509.html

Nu is mijn vraag, zit deze minigame ook in NHL2k10 of 2k9?

Wat is sowieso aan te raden? 2k10 of 2k9?
Ik lees overal dat NHL 10 niet is uitgebracht op de PS2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Dit weekend weer flink wat tijd in de game gestoken. Nu al 2 keer in een wedstrijd een penalty shot gemist en na overtime een penalty shootout verloren. Ga toch maar eens die practice mode induiken daarvoor. BaP is toch wel verassend verslavend. Door de kleinere teams t.o.v. bv Fifa ben je veel meer bij de aktie betrokken. Ik werd trouwens direct door een NHL team gedraft na de prospects wedstrijd. Niet door een team uit een lagere divisie.

edit:
Oxigeon schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:31:
aah ok, maar ik heb ff gekeken maar de game is nergens meer te bestellen. Alls heeft een levertijd van +/- 4 weken
Ja klopt, de game wordt ook niet meer geleverd in NL. Ik heb hem uiteindelijk geïmporteerd uit de UK.

[ Voor 27% gewijzigd door Geengrenzuh op 02-03-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Maar dan is hij een weekje onderweg ofzo? Ik zie hier wel nederlandse sites die hem aanbieden voor 30, maar in UK enzo kost hij nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ja die NL prijzen zijn wel relaxed, maar als hij nergens meer leverbaar is heb je er niet zoveel aan. Uiteindelijk kon in mezelf niet inhouden en heb ik hem via Amazon UK besteld. Was wel tegen de 50 euro kwijt, maar dan heb je hem op zeker overmorgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan zal ik daar ook eens ff kijken, heb nog nooit daar besteld, even kijken welke methodes van betalen zij accepteren. Heb even wat nederlandse sites gemaild maar krijgen de game allemaal niet meer binnen. Ook de leveranciers in nederland krijgen het niet meer binnen. Dus je wordt gedwongen in het buitenland te kopen. Wat zijn de verzendkosten bij Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Geengrenzuh schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:41:
Dit weekend weer flink wat tijd in de game gestoken. Nu al 2 keer in een wedstrijd een penalty shot gemist en na overtime een penalty shootout verloren. Ga toch maar eens die practice mode induiken daarvoor. BaP is toch wel verassend verslavend. Door de kleinere teams t.o.v. bv Fifa ben je veel meer bij de aktie betrokken. Ik werd trouwens direct door een NHL team gedraft na de prospects wedstrijd. Niet door een team uit een lagere divisie.
Je wordt altijd door een NHL team gedraft. Die laten je hooguit een paar wedstrijden spelen en dan wordt je gedumpt bij hun minor league affiliate (lagere divisie team).

Vind het wel jammer dat je niet in BaP ook in een Europese competitie kunt uitkomen en dan uiteindelijk naar de NHL te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Amazon is wel prijzig qua verzendkosten. Ik dacht een pond of 5. Wel CC only daar geloof ik.

Ik kon hem ook voor minder bij bv. Zavvi bestellen, maar had geen zin om twee weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb eventjes gekeken, verzendkosten ongever 1.5 pond. Inderdaad alleen maar CC... Die heb ik helaas niet, dus maar even kijken of ik hem ergens op een andere site vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

L1nt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Je wordt altijd door een NHL team gedraft. Die laten je hooguit een paar wedstrijden spelen en dan wordt je gedumpt bij hun minor league affiliate (lagere divisie team).

Vind het wel jammer dat je niet in BaP ook in een Europese competitie kunt uitkomen en dan uiteindelijk naar de NHL te gaan
Klopt, en daarna is het verdomd lastig om weer terug in de NHL te komen als je op allstar speelt :D Ik scoor gemiddeld bijna een punt per wedstrijd, en dat is knap lastig met die waardeloze AI. Ik maak dubbel zoveel punten als mijn beste teamgenoot, maar alsnog kom ik niet omhoog. Speel nu op de eerste lijn omdat Josh Bailey geblesseerd is (ja, ik had de pech om door de Islanders gedraft te worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ah dus ik word nog na één van de komende wedstrijden van de hand gedaan? hahah, fijn om te weten..

Oxigeon: Ik weet dat je bij mymemory.co.uk zonder CC kan betalen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

@ Oxigeon:

Al eens bij Game Mania in de rekken voor de 2e hands games gekeken?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

ETM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:45:
@ Oxigeon:

Al eens bij Game Mania in de rekken voor de 2e hands games gekeken?
Toen ik daar vorige week zaterdag was hadden ze alleen bij het filliaal van Middelburg nog een exemplaar liggen. Dus ik ben bang dat, dat ook geen zin heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben gisteren even bij de mediamarkt hier in de buurt geweest. En gevraagd of ze hem ergens hadden liggen... Hij moest het eventjes in de computer opzoeken. Wat bleek, hij was niet in de winkel maar hadden wel weer een bestelling bij de leverancier besteld die deze week binnen moet komen. Maar wanneer kon deze meneer me niet zeggen :(. Heb op wat gameshops aangegeven dat ze me moeten mailen als het binnenkomt. Deze gameshops zeiden me ook dat ze de game een dezer dagen binnen zouden krijgen. Het is dus eventjes afwachten.

@Geengrenzuh: Bedankt voor de link
@ETM: De game-mania ligt hier niet echt in de buurt. Dus dat is geen optie. Wel zal ik eens wat winkels afbellen hier in de buurt :P.

Ik moet die game gewoon hebben haha

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 03-03-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb alles afgezocht, alle online gameshops en winkels in de buurt. Kan de game totaal nergens vinden. Heb geen creditcard anders had ik hem bij amazon kunnen bestellen. Overal issie uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb voor de vorige versie bij zo ongeveer alle webshops die het spel goedkoper aanboden dan de adviesprijs geprobeerd om het te bestellen. Iedere keer kwamen ze met het excuus dat het spel niet op voorraad was bij hun leverancier. Ik heb geen idee waar webshops hun inkopen doen, maar ik gok erop dat het dezelfde leverancier is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja maar ook op engelse sites is de game gewoon niet meer te bestellen. Overal is hij out of stock, is dat dan ook gewoon een slechte zaak van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Jammer dat die NHL games hier niet zo populair zijn. Ook al volg je de sport niet echt, het blijven leuke spellen.

Wellicht kun je het via E-Bay proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Oxigeon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:39:
Ja maar ook op engelse sites is de game gewoon niet meer te bestellen. Overal is hij out of stock, is dat dan ook gewoon een slechte zaak van EA?
Engelse webshops zijn ook webshops. Ik neem aan dat je doelt op play.com en dergelijke... bij cd-wow heb ik 3 maanden in de wacht gestaan 8)7 Eigenlijk denk ik dat dat soort webshops niet direct bij EA inkoopt, wat dat betreft heb je misschien meer kans bij Bart Smit. Of E-bay inderdaad, als je een creditcard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft ooit iemand bij Axelmusic besteld? is een canadese site wat de game nog op voorraad heeft. Mijn vraag is eigenlijk of er veel downloads bij het spel zijn en of ik verplicht een amerikaanse PSN account nodig heb als ik iets wil downloaden

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 08-03-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die kan inderdaad ook nog wel, maar zijn ze nergens goedkoper te krijgen :$. Omdat de adviesprijs op 30 euro ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon die gasten even mailen om te vragen of ze ook goedkoper leveren. Adviesprijzen kun je overal vandaan plukken, dus zet die (met bronvermelding) ook in je mailtje, en wellicht zijn ze er gevoelig voor. Andere alternatief is maanden wachten tot ze hem leveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Volgens budgetgaming.nl is deze website niet meer te vertrouwen. Helaas. Dat ga ik dan ook niet doen. Ik wacht nog eventjes af en ander bestel ik hem bij Axelmusic.com. Maar snap neit echt wat ze daar bedoelen of hij nou op voorraad is of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Oxigeon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:20:
Heeft ooit iemand bij Axelmusic besteld? is een canadese site wat de game nog op voorraad heeft. Mijn vraag is eigenlijk of er veel downloads bij het spel zijn en of ik verplicht een amerikaanse PSN account nodig heb als ik iets wil downloaden
Axelmusic heb ik laatst GoW collection bij besteld. Leveren erg snel. (<week in mijn geval)

Behalve roster updates zijn er niet echt expansion packs beschikbaar ofzo. Spel is vrij compleet dus ik zie dit ook niet in de nabije toekomst gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ok, dan ga ik hem daar maar eens bestellen denk ik. Ik dacht misschien moet ik een of andere update downloade. Maar die zul je altijd wel kunnen downloaden ongeacht welke versie van de game je hebt. Maar ze zullen wel bedoelen dat je geen betaalde maps voor games ofzo kan bestellen.

Nu staat er als je wil bestellen het volgende:
Usually ships within 0-3 working days! Item is available and on backorder with the supplier.

Dat houd toch in dat ze hem zelf niet op voorraad hebben he? Dan verwacht ik ook niet dat hij binnen 3 dagen op de bus wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Item is niet bij hun op voorraad, maar wel bij hun leverancier. Betekent dus dat ze hem binnen 3 dagen naar jou kunnen sturen en dat hij binnen een week toch wel binnen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ok, ik denk dat ik dat maar eens probeer. Kan hem beter nu bestellen dan dat ik nog een week afwacht in de hoop dat een nederlands bedrijf het aanbied. Maar als ik dat afwacht en niemand kan het leveren volgende week zal ik toch nog moeten bestellen.

In nederland zal ook de prijs van de game omhoog gaan als de game schaars is denk ik.

Allen bedankt, ik hou jullie op de hoogte. En mocht ik hem binnenhebben dan kunnen we een pot spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe ja is goed... ik zou wel flink oefenen dan, want zefls ik verlies online regelmatig (en al helemaal als ik met mn eigen stomme pro moet spelen, ik speel liever gewoon met het hele team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

haha, maar met de pro is toch wel vetter of niet? Als hij eenmaal iets beter is dan allemaal die newbies bodychecken die nog niet zo goed getraint zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Oxigeon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:01:
En mocht ik hem binnenhebben dan kunnen we een pot spelen :)
Hahah isgoed man, laten we een keer een poging doen om die yanks/canadiens ownen met ons GoT BaP team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ow er is dus al een heus team opgericht. Hoeveel man hebben jullie al? Zijn er veel mensen die deze game online spelen in team verband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:20:
haha, maar met de pro is toch wel vetter of niet? Als hij eenmaal iets beter is dan allemaal die newbies bodychecken die nog niet zo goed getraint zijn haha
Succes met het goed krijgen van je pro :D Je pro die jij op single player hebt kun je online niet gebruiken. Voor je online pro kun je op andere manieren weer attribute points en items verdienen, maar das bijna niet te doen. Mijn online be a pro heeft een overall rating van 74 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:49:
ow er is dus al een heus team opgericht. Hoeveel man hebben jullie al? Zijn er veel mensen die deze game online spelen in team verband?
Ik heb geen weet van een GoT team. Als die er is ben ik wel geinteresseerd overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vicarious schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:56:
[...]

Succes met het goed krijgen van je pro :D Je pro die jij op single player hebt kun je online niet gebruiken. Voor je online pro kun je op andere manieren weer attribute points en items verdienen, maar das bijna niet te doen. Mijn online be a pro heeft een overall rating van 74 :')
Ow dat is wel vervelend he, dacht dat je offline be a pro zelfde ging als de online mode. Dus je moet echt alles ook online behalen. Nouja, kan opzich evengoed best vet zijn. maar flink oefenen dan.

EDIT: Ik heb hem besteld. Nu maar wachten tot ze hem daar op de bus doen en ik hem in de brievenbus mag ontvangen

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 08-03-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nouja, heb hem dus besteld op maandag. Is nog steeds niet vanuit canada verzonden. Heb gisteren de status nog eens bekeken en zag dat er verandering in was gekomen. Nu blijkt dat ze hem niet meer op voorraad hebben en ik dus moet wachten tot zij hem ook weer op voorraad hebben.

Wat betekend dit dus, heel de wereld (webshops/winkels) kan de game niet meer leveren, ik neem aan dat dit een fout is van de uitgever van de game. Maar dat is toch een schande? Of ligt dat nou aan mij?

Heb dus ff met Axelmusic gemailt en zij konden me zeggen dat ze waarschijnlijk volgende week een nieuwe voorraad kregen. Nouja, is dus nog maar eventjes afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

pfff gaat inderdaad lekker :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iemand NHL 09 PS2 nog in de aanbieding?!?! Ik ben naarstig op zoek naar die titel. Nergens te vinden!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de bestelling bij Axelmusic maar geanuleerd omdat ze hem daar van het een op het ander moment ook niet meer hadden. Heb nu op marktplaats een exemplaar op de kop kunnen tikken, verwacht dat hij morgen in de bus valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nouja, het blijft allemaal maar tegenvallen met de game, na hem op marktplaats gekocht te hebben bleek ik te zijn gescamt. Had geld over gemaakt, maar hoorde er niks meer van tot gisteren de telefoon overging van een moeder die zei dat haar zoontjes pinpas gejat was en dat de criminelen op die rekenen geld gestort wilde hebben. Maarja, mams loste het goed op en heeft die pinpas geblokkeerd en heel netjes de centjes teruggestort en aangifte bij de politie gedaan.

Heb vandaag via Ebay een duitse webshop gevonden die de game aanbied. En jawel hoor hij wordt vandaag op de post gedaan :D. De man van de winkel kon me zeggen dat de game dinsdag of woensdag in de bus ligt. Aangezien ik woensdag een examen moet doen in Eindhoven zal ik dan nog niet kunnen gamen, maar daarna gaat het loos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

cool, het zou tijd worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En we hebben hem :). Heb in totaal 1 pot gespeeld, ziet er grafisch echt mega mooi uit en speelt lekker :D. 1e pot meteen verloren met 3-1 :P. Heb ook nog 3 potjes online een shoot-out gedaan maar ook die heb ik allen niet met succes afgesloten haha.

Sjezus, dat scoren daar moet ik nog flink op oefenen, maar dat komt wel goed schat ik zo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:39:
En we hebben hem :). Heb in totaal 1 pot gespeeld, ziet er grafisch echt mega mooi uit en speelt lekker :D. 1e pot meteen verloren met 3-1 :P. Heb ook nog 3 potjes online een shoot-out gedaan maar ook die heb ik allen niet met succes afgesloten haha.

Sjezus, dat scoren daar moet ik nog flink op oefenen, maar dat komt wel goed schat ik zo :D.
jahoor, als je nog tips nodig hebt dan hoor ik het wel. En als je een beetje de smaak te pakken hebt kun je altijd een potje tegen mij spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is prima ;). Is er trouwens een Pro club waar jullie bij aangesloten zitten? Of speel je niet online met je Virtual pro?

EDIT: Ik zal dalijk eens eventjes een eigen Online club maken. Mensen die hier dan lid zijn kunnen daar ook lid van worden. Als er mensen zijn die lid willen worden kunnen ze mij eventjes een PM sturen met psn id, dan zal ik je uitnodigen voor de club

[ Voor 51% gewijzigd door Oxigeon op 25-03-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik wil wel lid worden, mn PSN ID is Sylphion. Speel zelf zelden met mijn pro, ik doe liever gewone potjes.

Daar kan met deze club, als hij actief wordt, dus verandering in gaan komen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 25-03-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de club net aangemaakt, hij is te vinden onder de naam "GoT Tigers". Als je lid wil worden moet je eventjes een aanvraag doen via de game. Ik vind namelijk geen link zodat ik iemand kan uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Oxigeon schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:15:
Heb de club net aangemaakt, hij is te vinden onder de naam "GoT Tigers". Als je lid wil worden moet je eventjes een aanvraag doen via de game. Ik vind namelijk geen link zodat ik iemand kan uitnodigen.
Relaxed dat je hem (eindelijk) binnenhebt!

Wat betreft de club: cool! Ik zal mezelf binnenkort even toevoegen. Heb nog nooit online met mn pro gespeeld dus dat kan wel lachen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Haha, zie nu hier dat meerdere dat nog niet gedaan hebben (online met VP) dus dat zal zeker lachen worden. Heb de club ook niet aangemeld als professionele club maar als Amateur club :P.

Dalijk maar eens kijken of ik wat matches kan spelen (eerst offline) en als dat gaat eens eventjes online proberen, maar hoop natuurlijk niet dat ik direkt veel tegengoals krijg als ik online speel haha. Moeten natuurlijk wel goede statistieken hebben en houden haha :P.

Heb gisteren ook nog maar een potje online gebeukt team vs team. Daaruit is gebleken dat ik eerst nog maar eventjes moet oefenen haha. Ben er ook achter gekomen dat ik het fijner vind als ik telkens omhoog moet spelen, dus heb de camera zo gezet dat ik alleen maar aan de bovenkant van mijn tv kan scoren :P.
De eerste 2 periodes stond ik met 4-0 achter. Maar toen ik de camera verzette in de 3e periode ging het meteen een heel stuk beter, kon veel meer aanvallen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:36:
Haha, zie nu hier dat meerdere dat nog niet gedaan hebben (online met VP) dus dat zal zeker lachen worden. Heb de club ook niet aangemeld als professionele club maar als Amateur club :P.

Dalijk maar eens kijken of ik wat matches kan spelen (eerst offline) en als dat gaat eens eventjes online proberen, maar hoop natuurlijk niet dat ik direkt veel tegengoals krijg als ik online speel haha. Moeten natuurlijk wel goede statistieken hebben en houden haha :P.

Heb gisteren ook nog maar een potje online gebeukt team vs team. Daaruit is gebleken dat ik eerst nog maar eventjes moet oefenen haha. Ben er ook achter gekomen dat ik het fijner vind als ik telkens omhoog moet spelen, dus heb de camera zo gezet dat ik alleen maar aan de bovenkant van mijn tv kan scoren :P.
De eerste 2 periodes stond ik met 4-0 achter. Maar toen ik de camera verzette in de 3e periode ging het meteen een heel stuk beter, kon veel meer aanvallen etc.
Hmm ik vind het allebei wel prettig. Als ik naar onderen speel heb ik het idee dat ik meer overzicht heb , als ik naar boven speel kan ik mijn schoten beter/intuitiever richten. Zou eigenlijk eens statistieken moeten bijhouden wat voor mij nou het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan overigens je club niet vinden? Als ik zoek op Got kan ik 4 teams vinden, maar got tigers staat daar niet tussen.
edit: never mind. Bij standaard zoekopties staat spoken language op English. Die op Dutch zetten en je vindt de GoT Tigers. Ik heb een joinrequest gedaan (account Sylphion)!

[ Voor 42% gewijzigd door Vicarious op 26-03-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, eens kijken, misschien kan ik de language wel op ANY zetten, dan vind je hem altijd he :). Wilde gisteren een match online spelen. Maar met 1 man accepteerd hij dat niet :(. Je moet dus altijd met 2 man minimaal online zijn. Ik zal je straks tussen de middag eventjes toevoegen

EDIT: Even geprobeerd je toe te voegen via de easports website, maar volgens de site ben je al lid van een club en kun je niet van een 2e club lid worden. Wat mij nu echter opvalt is dat het misschien beter is als we een andere club joinen. Dit omdat:

1. Niet veel mensen hier op GoT NHL10 spelen
2. Je toch met behoorlijk wat mensen online moet zijn om online te kunnen spelen.

Wat zeggen jullie hiervan

[ Voor 42% gewijzigd door Oxigeon op 26-03-2010 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxigeon schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:23:
Hmm, eens kijken, misschien kan ik de language wel op ANY zetten, dan vind je hem altijd he :). Wilde gisteren een match online spelen. Maar met 1 man accepteerd hij dat niet :(. Je moet dus altijd met 2 man minimaal online zijn. Ik zal je straks tussen de middag eventjes toevoegen

EDIT: Even geprobeerd je toe te voegen via de easports website, maar volgens de site ben je al lid van een club en kun je niet van een 2e club lid worden. Wat mij nu echter opvalt is dat het misschien beter is als we een andere club joinen. Dit omdat:

1. Niet veel mensen hier op GoT NHL10 spelen
2. Je toch met behoorlijk wat mensen online moet zijn om online te kunnen spelen.

Wat zeggen jullie hiervan
Met 2 man online tegelijk is genoeg hoor. Als we hier afspreken bijvoorbeeld: woensdagavond 31 maart om 20.00 uur zijn we online dan moet dat lukken toch? ;)

Ik zal mijn huidige club even verlaten. edit: DONE! Ik ben nu geen lid meer van een club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ja maar het probleem is dat ik savonds niet veel online ben en in de weekenden al helemaal niet. Dus dan heb je al een probleem he. Zo kun je beter een club hebben met 20 members. Maar ik zal je even toevoegen :D. We proberen het gewoon eventjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ach joh we kijken wel. Zat in een club met 50 members, maar iedere keer dat ik online was, was er niemand anders. Dutch als spoken language zou ik gewoon laten staan, zo zorgen we dat er alleen Nederlanders (lees: zelfde tijdzone) zich aanmelden waardoor er meer kans is dat er iemand online is op dezelfde tijd.

Toevallig al een moment in gedachten dat je online gaat zijn? Kunnen we wel ff een friendly team vs team spelen. Of een clubgame samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Vicarious schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:28:
Ik kan overigens je club niet vinden? Als ik zoek op Got kan ik 4 teams vinden, maar got tigers staat daar niet tussen.
edit: never mind. Bij standaard zoekopties staat spoken language op English. Die op Dutch zetten en je vindt de GoT Tigers. Ik heb een joinrequest gedaan (account Sylphion)!
Ahhh daarom kon ik hem niet vinden gister. Zal van het weekend nog een poging wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zo dames, wordt het nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Heheh sorry, heb het aankomende paasweekend wel wat meer tijd! Zal ondertussen een mastodont van een verdediger aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geengrenzuh schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Heheh sorry, heb het aankomende paasweekend wel wat meer tijd! Zal ondertussen een mastodont van een verdediger aanmaken!
Een Chara-kloon! :9

Pagina: 1 2 Laatste