Toon posts:

[Xbox360/PS3]NHL 10 - Prove you're tough enough.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Er is nog niemand die zich heeft aangemeld, Misschien is het verstandig om het team op te heffen en naar een ander team te gaan :$. Want zo schiet het niet op met 3 man :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Heheh ja misschien wel een beter idee. Voorstel voor een team?

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een adresje waar deze game nog beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hem bij Zavvi besteld, dikke maand geleden voor maar 15 pond incl verzendkosten; heeft effe geduurd, aangezien ie zoals overal uitverkocht was, maar net mailtje gehad dat ie is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem inmiddels besteld bij ShopTo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb na 2 jaar mn PS3 ook weer eens gevonden (lang leve verhuizen :+ ) en wil graag NHL2010 kopen...tot NHL2004 oid altijd op de PC gespeeld. Lees nu net dat het moeilijk verkrijgbaar is? Heb ik weer :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
(jarig!)
Ik heb hem vorige week woensdag bij shopto besteld en afgelopen dinsdag al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ga de nieuwe NHL games maar gelijk kopen als ze uit zijn, want ik heb geen zin om er zo lang naar te zoeken :P Heb hetzelfde gezeik gehad toen ik mijn NHL 09 in mijn kapotte PS3 had laten zitten die ik naar Sony toegestuurd had :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Oogje schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:59:
Ik heb na 2 jaar mn PS3 ook weer eens gevonden (lang leve verhuizen :+ ) en wil graag NHL2010 kopen...tot NHL2004 oid altijd op de PC gespeeld. Lees nu net dat het moeilijk verkrijgbaar is? Heb ik weer :P
NHL2010 €24.95 op mediaoffer.nl vandaag voor de PS3. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:36:
[...]

NHL2010 €24.95 op mediaoffer.nl vandaag voor de PS3. :)
_/-\o_
Direct bestelling geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds NHL 96 op de Megadrive niet meer ge-ijshockeyed. Ik vind het wel erg moeilijk moet ik zeggen met die analog stick in plaats van vierpuntsdruktoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoycoNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:00
Nog mensen met een Xbox360 versie die zin heeft in een potje?
Xbox Live nick TrueDeadEyeNL

XBL: TrueDeadEyeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:57:
Ik heb sinds NHL 96 op de Megadrive niet meer ge-ijshockeyed. Ik vind het wel erg moeilijk moet ik zeggen met die analog stick in plaats van vierpuntsdruktoets.
Je kan altijd de standaard instellingen wijzigen, mits het mogelijk is het zo in te stellen, om de vierpunts te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NHL 09. Daar zit wel een 'classic mode' in. Mogelijk werken dan de 4puntsdruktoetsen. ga het even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:57:
Grappig, dat was ook mijn laatste ervaring met NHL. :)
Uiteindelijk NHL10 toch maar in huis gehaald en wat een lekkere game.
De controls zijn erg wennen maar ik zie er wel meerwaarde in t.o.v. de classic-controls.
Metname passen en switch player onder R2 vind ik dan weer minder fijn dus maar eens kijken of ik wat kan customizen.
Mijn eerste goal zat er gelijk lekker in, slapshot van redelijke afstand binnenkant kruising. :9~
Morgen maar eens even een carrière beginnen en vanavond flink oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Vandaag voor het eerst gespeeld. Game ziet er prima uit, maar ik moet nog flink wennen, scoren gaat nog niet echt soepeltje.
Wel gelijk in Be a Pro begonnen, leuke game-modus.
Van het weekend maar es wat andere game-modi uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Scoren is zeker in het begin erg lastig, helemaal als je op allstar speelt zoals ik :P Op een gegeven moment leer je dat vanzelf, maar het zal soms best even frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik heb het voorlopig al moelijk genoeg op rookie. :P
Scoren is idd erg moeilijk, heb hem gister maar even op auto-aim gezet en dan gaan ze er een stuk makkelijker in.
Wel jammer dat je de controls niet aan kunt passen naar je eigen smaak terwijl er wel een custom-setting is.
Toch vanavond maar eens proberen met de 94 controls, dat passen en switchen zit voor mij echt onder een moeilijk te wennen knop.
Vooralsnog is het leukste toch wel om een mannetje vrij genoeg te krijgen voor een slapshot, stick al naar achter voor de puck er is en uithalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LoneRanger schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:25:
Scoren is idd erg moeilijk, heb hem gister maar even op auto-aim gezet en dan gaan ze er een stuk makkelijker in.
Wel jammer dat je de controls niet aan kunt passen naar je eigen smaak terwijl er wel een custom-setting is.
Toch vanavond maar eens proberen met de 94 controls, dat passen en switchen zit voor mij echt onder een moeilijk te wennen knop.
Vooralsnog is het leukste toch wel om een mannetje vrij genoeg te krijgen voor een slapshot, stick al naar achter voor de puck er is en uithalen! :)
Is wel leuk, maar dat scoort over het algemeen weinig :P De nauwkeurigheid van die schoten is namelijk niet heel erg hoog. Bovendien moet je met afstandsschoten zorgen dat de goalie geen zicht op de puck heeft, anders stopt hij hem eenvoudig. Wat het vaakst scoort zijn:
- Rebounds die een goalie opgeeft als hij een schot stopt. Hij is dan nog aan het 'recoveren' en in die tijd kun jij scoren
- Voor het doel langs passen en in 1x schieten (tip-in)
- De goalie op het verkeerde been zetten met schijnbewegingen (rechterstick afwisselend naar links en rechts halen)
- Voor het doel langs schaatsen (lastig, wordt goed verdedigd door de CPU tegenwoordig)
- Deflection: van afstand op doel schieten. Als er dan een van jouw spelers bij het doel staat kan deze de puck van richting veranderen waardoor de goalie kansloos is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
Bijna nergens te krijgen, maar bij thehut besteld voor 17euro inclusief verzendkosten.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:25:
Same here.

Tips van Vicarious morgen es proberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Oogje op 14-05-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Vicarious:

Bedankt voor de tips, die gaan zeker helpen. :)
Tot nu toe scoor ik toch het meest uit schoten van afstand maar ook "deken" werkt vrij aardig als je op de goaly afgaat.
Ik blijf toch maar bij de nieuwe controls en ook shooting weer op manual gezet.
Voorlopig nog wel gewoon even op rookie ondanks dat het scoren al wat makkelijker lijkt te gaan.

Hoogtepuntje was toch wel via een snelle break een mannetje vrij voor goal zetten voor in simpel intikkertjeschuivertje en die enorme bodycheck die de tegenstander geblesseerd van het ijs deed gaan. :)

Wel gaaf trouwens om het volume lekker hoog te zetten, zit je er echt middenin. :9~
Ik vond de sfeer bij MLB-the show al erg goed maar Hockey is toch meer continue aktie.

Pagina: 1 2 Laatste