4launch vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 1.145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237153

Topicstarter
Situatie:
Ik heb op 13 augustus een Hauppauge hvr-2200 besteld voor €91,50 en betaald met ideal. De voorraad indicatie geeft aan dat de geleverd wordt tussen 1 - 5 dagen.

op 17 augustus zie ik opeens dat de Hauppauge hvr-2200 een prijs heeft van €107,50, een prijverschil van 16 euro. De status van de bestelling staat al paar dagen op: Het product is naar ons onderweg vanuit onze leverancier (direct leverbaar).

Ik denk dat mijn kaart niet geleverd gaat worden. Heb bij shopreviews vaker zulke gevallen gelezen.
wat kan ik het beste doen???

pricewatch: Hauppauge WinTV HVR-2200
toen ik het product besteld waren dacht ik 2 shops met de prijs rond de 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

En waarom ga je er nu al vanuit dat je het niet gaat krijgen ? pffttttt
wacht eens eerste even af... denk aan je hart enzo

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Mochten ze het niet gaan leveren: ze hebben ongetwijfeld een prijswijzigingsclausule in hun AV. Zie ook de gerelateerde recente topics:

Terugeisen reeds betaalde en ontvangen artikel mogelijk en Artikelen in de uitverkoop online kopen en toch geannuleerd

[ Voor 22% gewijzigd door begintmeta op 18-08-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Op 13 augustus besteld met een levertijd t/m 5 dagen. Vandaag is het 18 augustus...

Heb je al eens contact met ze gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 15:48
Ik heb altijd prima ervaringen met 4Launch gehad.
Zonder tegenbericht kan je er gewoon van uit gaan dat je je bestelde product ontvangt voor de afgesproken prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ hierboven
ik heb nog geen contact opgezocht, wilde graag weten hoe ik het best kan handelen met deze situatie.

ik weet dat 4lanch een goede webshop is, daarom heb ik het ook daar besteld.

het is vreemd dat de status 3 dagen gelijk blijft za, ma, di staat "Het product is naar ons onderweg vanuit onze leverancier (direct leverbaar)". zo lang hoeft dit niet te duren.

maar ik wacht nog paar dagen, bedankt voor de reactie.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 237153 op 18-08-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
inderdaad wat Ed_L zegt,
Ze geven aan 5 werkdagen, zijn er nu 2 van verstreken dus volgens de indicatie hebben ze nog voldoende tijd.
Prijzen veranderen vaak, positief maar ook af en toe negatief en normaal verkopen ze gewoon voor de prijs dat jij hebt besteld.

Edit:
Beste handelen is gewoon afwachten en kijken wat 4launch doet

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 18-08-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

En als je voor de volgende keer twijfelt over de acties die je moet ondernemen dan zou ik zeggen, wacht even af totdat je bericht krijgt dat er iets aan de hand is en wanneer je zelf contact opneemt kun je gewoon alleen aanhoren en je niet laten verleiden tot het doen van uitspraken. Zeg gewoon dat je er even over wilt nadenken en per e-mail je beslissing kenbaar maakt.

Maar goed, er is dus nog niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Hou er rekening mee dat leveranciers niet werken in het weekend. Als je dus op donderdag bestelt en het is niet op voorraad zal het waarschijnlijk vrijdag besteld worden bij de leverancier. Dan zal het pas op maandag verwerkt worden bij de leverancier en op dinsdag pas geleverd worden.

Aangezien het vandaag dinsdag is is er nog niet zoveel aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Stel je niet zo aan. Je hebt vast wel een telefoon, anders vast wel een e-mail account. Wacht tot er echt 5 werkdagen voorbij zijn, is het er dan nog niet, neem contact op.
Of ga gewoon naar een winkel in de buurt als je zo weinig vertrouwen hebt in online kopen en al bij het minste of geringste panisch wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Anoniem: 237153 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:00:
@ hierboven
ik heb nog geen contact opgezocht, wilde graag weten hoe ik het best kan handelen met deze situatie.
Deze situatie? Je doet alsof er een probleem is. Iets is pas een probleem als je er met de tegenpartij niet meer uitkomt. Als het er na de aangegeven werkdagen nog niet is, dan neem je contact op (telefoontje of mailtje). Als ze vervolgens moeilijk doen over het leveren of de prijs, dan is het pas reden om advies te vragen :)

Ik heb nog nooit problemen gehad met 4Launch en gezien de shop survey heb je ook geen reden om achterdochtig te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@hierboven

mijn situatie lijkt veel op de situatie van grote_oever en Wizzing en beiden hebben product niet gekregen voor dat prijs.

http://tweakers.net/shopreview/4974/4launch.html
zie laatste twee reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien moet je wachten met klagen tot je daadwerkelijk bericht krijgt. Van dingen aannemen word jij niet beter en die shop al helemaal niet, en dat zonder enige echte aanleiding. Ze zijn nog niet eens te laat met hun levering...

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 18-08-2009 15:38 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Met onze kleine groene rode admin. Stuur ze eens een mailtje, of bel, want een beller is altijd sneller.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:51:
Dat dus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:48

Exirion

Gadgetfetisjist

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:51:
Juist, en als je dan toch contact met ze gaat zoeken: begin niet meteen te zeiken en te dreigen met de TROS Radar en dat soort dingen. Ik heb tot nu toe nog nooit problemen met een bedrijf gehad, behalve Internetproviders (:+), en dat hangt denk ik ook voor een groot deel af van hoe je ze benadert en te woord staat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb met een harddisk (WD1001FALS) ooit ook een bestelling geplaatst. Ding was slecht leverbaar. Na mijn bestelling werd het ding ineens 20 euro duurder. Niks mee gedaan verder, bestelling was immers al geplaatst en betaald en verwerkt.

Paar dagen later was de harddisk wel leverbaar, maar nog voor die hogere prijs. Uiteindelijk kwam het berichtje dat mijn harddisk klaar lag, voor de prijs die ik betaald had.

Ergo : Geduldig afwachten en pas gaan zeuren als 4Launch je bericht dat ze niet gaan leveren. Die 16 euro is geen schokkend prijsverschil, zelfs niet op een bedrag van 100 euro. Ze gaan echt wel leveren hoor, wacht maar gewoon af.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoals aangegeven kun je het beste eerst even mailen/ bellen. Wij weten ook niet meer dan 4launch. En bijten doen ze niet ;)

Dit topic gaat derhalve ook dicht :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.