Artikelen in de uitverkoop online kopen en toch geannuleerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net bij een schoenenwinkel (online) in de uitverkoop 2 paar schoenen gekocht voor een mooie kortingsprijs.
Ze zouden er 12 hebben volgens hun systeem.
Betaald, afgerekend met ideal, bevestiging gehad etc.

Nu krijg ik net een mail dat ze maar 1 paar hebben. Ze hebben nog genoeg reguliere voorraad, maar die doen ze niet tegen een leuke prijs weg.

In hoeverre is het redelijk als ik van hen verlang dat ze me voor die 61 euro (de afgesproken prijs) een 2e paar schoenen leveren? Ik heb namelijk al een koopovereenkomst met ze.

offtopic:
Het zijn de modellen van vorig jaar, dus geen gebreken oid... maar gewoon nette schoenen voor een nette prijs

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 18:45
Dus in de bevestiging van je bestelling staat gewoon dat ze 2 paar hebben en 2 paar leveren voor de prijs van 61 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Neen.

Prijs per paar is 61E.
Ik heb 2 paar besteld, en dit is bevestigd (ergo, overeenkomst) en betaald (ideal).
Dit is ook bevestigd.

Vervolgens komen ze er nu mee dat ze maar 1 paar hebben. Echter hadden ze dat moeten bedenken voor ze bevestigden.

[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 11-08-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

De bevestiging gaat automatisch, geen idee in hoeverre een shop zijn/haar voorraad actueel moet houden. Tevens kunnen de andere paren al verkocht zijn terwijl jij met je ideal bestelling betaling bezig was en zullen ze het pas aanpassen na betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Dan hadden ze mi. die paren moeten locken ofzo.
Het lijkt mij trouwens niet waarschijnlijk dat er gisteren nog 12 paren waren (maat 47....) en vandaag ook nog, en dat er dan 12 paren in 3 minuten verkocht worden.

De reden waarom ik over deze gang van zaken val is trouwens het feit dat er een bijzonder onbeleefd mailtje over kwam, als ze dit netjes geformuleerd hadden zou ik het wellicht gewoon accepteren. Echter pik ik het niet dat ik niet met de nodige egards behandeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 18:45
Als ze op de site ook zetten hoeveel voorraad er is en er nog steeds van die schoenen zijn lijkt het me een domme actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 19:42
Dit zal wel in de voorwaarden van de webshop verwerkt zitten.
Lijkt me dat ze maar 1 paar leveren en het resterende bedrag terugstorten.
Of je annuleert de order.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ja goed, maar voorwaarden zijn vaak niet conform de wet.

Zij maken met mij een koopovereenkomst en ontbinden die vervolgens doodleuk voor de helft.

Ik vind het een vrij rare actie, of ligt dat aan mij?
Als zij online hun voorraad tonen kunnen ze er niet mee aankomen dat je zo snel zoveel schoenen in een incourante maat verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Je mag gewoon van ze verwachten dat ze die schoenen voor de lagere prijs leveren. Voordat mensen gaan roepen dat dit óók een gevalletje ontbreken van wilsovereenstemming is: het gaat hier niet om een uitlating die zo absurd is dat je er niet op mocht vertrouwen ('Van Bommel herenschoenen voor € 5') maar om een uitlating die gewoon foutief is, maar waarop je wél gerechtvaardigd mocht vertrouwen ('voorraad 12 paren' is net zo aannemelijk als 'voorraad 1 paar', daar hoef je als consument geen argwaan bij te hebben).

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

nare man schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:20:
Je mag gewoon van ze verwachten dat ze die schoenen voor de lagere prijs leveren.
Als die schoenen er niet meer zijn (neem aan dat de voorraad op is en TS met "Ze hebben nog genoeg reguliere voorraad" bedoelt dat ze nog genoeg andere schoenen hebben?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 204528 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:22:
[...]

Als die schoenen er niet meer zijn (neem aan dat de voorraad op is en TS met "Ze hebben nog genoeg reguliere voorraad" bedoelt dat ze nog genoeg andere schoenen hebben?)?
ik denk dat hij bedoelt dat ze dat model nog wel hebben op voorraad, maar niet in de voorraad van de aanbiedingen.
Dit lijkt me een beetje rare manier van zakendoen. vermits de aanbiedingsprijs redelijk is maak je denk ik een goede kans om hen aan hun overeenkomst te houden.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
nare man schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:20:
Je mag gewoon van ze verwachten dat ze die schoenen voor de lagere prijs leveren. Voordat mensen gaan roepen dat dit óók een gevalletje ontbreken van wilsovereenstemming is: het gaat hier niet om een uitlating die zo absurd is dat je er niet op mocht vertrouwen ('Van Bommel herenschoenen voor € 5') maar om een uitlating die gewoon foutief is, maar waarop je wél gerechtvaardigd mocht vertrouwen ('voorraad 12 paren' is net zo aannemelijk als 'voorraad 1 paar', daar hoef je als consument geen argwaan bij te hebben).
Behalve dan als het kan worden afgeschoven op de automatisering.

[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 11-08-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Lijkt me dat dat onder bedrijfs risico valt. het verhaal in die andere draad is heel anders (een laptop van €500+ voor €3) want daar kon TS ervanuit gaan dat er iets niet klopte, in dit verhaal is dat natuurlijk niet het geval en kan TS ervanuit gaan dat wat afgesproken niet onredelijk is en dat er idd een wilsovereenkomst was.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
ToolkiT schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:35:
[...]

Lijkt me dat dat onder bedrijfs risico valt. het verhaal in die andere draad is heel anders (een laptop van €500+ voor €3) want daar kon TS ervanuit gaan dat er iets niet klopte, in dit verhaal is dat natuurlijk niet het geval en kan TS ervanuit gaan dat wat afgesproken niet onredelijk is en dat er idd een wilsovereenkomst was.
De post waar ik naar linkte gaat over de intrinsiek lagere waarde van geautomatiseerde (wils)uitingen.

En we mogen hopen dat TS geen prijsverhogingsbeding in de AV over het hoofd heeft gezien, al zou dat gewoon eigen schuld dikke bult zijn. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11-06 13:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op diverse sites met voorraad-vermeldingen* wordt er ook expliciet vermeld dat het indicatief is, en er verder geen rechten aan kunnen worden ontleend. (ik bel een webshop altijd vooraf :P) in combinatie met een op=op.

Wat bieden ze je btw aan bij die melding? Je geld terug etc?

*je hebt bevestiging gehad van je betaling/bestelling, maar niet van de voorraad status neem ik aan?

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 18:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Het gaat hier niet om de voorraad.

Het gaat om een orderbevestiging (!) van 2 paar van Liers (geen van bommels helaas ;)) .
Dat heeft weinig met de indicatie van voorraad te maken ,maar gewoon met een overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat ik bedoelde is dat die wilsuiting (orderbevestiging) welicht niet heel veel waarde heeft als die voorkomt uit een automaat. (Zie onder andere de post van Mockingbird in het andere topic waarnaar ik gelinkt heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Dat is in dit geval niet zo belangrijk. Zoals ik het lees heeft de TS zat redenen om in redelijkheid te vertrouwen op het feit dat de geuitte wil en de werkelijke wil van de webshop om te verkopen voor dat bepaalde bedrag overeenkwamen. Ook wat betreft de op voorraad zijnde hoeveel bestaat er voor de koper in dit geval geen reden waardoor hij daar niet redelijkerwijs op mocht vertrouwen (zie ook de post van Nare Man).
Daar heeft hij de orderbevestiging in principe nieteens bij nodig in dit geval.

De TS moet even in de AV kijken of daar wat spannends in staat, maar het lijkt er op dat er gewoon een onaangetaste overeenkomst bestaat met daaruit vloeiende de verplichting om te leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 11-08-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
mockingbird schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:35:
Dat is in dit geval niet zo belangrijk. ...

OK, maar waarom zou dat in het andere geval dan wel van belang zijn? Het blijft dan toch zo dat de waarde van een automatisch bericht kleiner is dan die van een niet-automatisch bericht als ik de gedachtegang uit het andere topic volg? (Dit dus los van de prijsverschilverschil tussen dit topic en het andere) Is het dan toch eigenlijk niet echt relevant of de wilsuiting al-dan-niet geautomatiseerd wordt gegenereerd? In dit geval zouden beide soorten uitingen in ieder geval even vertrouwenswaardig zijn als ik het goed begrijp.

[ Voor 9% gewijzigd door begintmeta op 11-08-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

SinergyX schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:55:
Op diverse sites met voorraad-vermeldingen* wordt er ook expliciet vermeld dat het indicatief is, en er verder geen rechten aan kunnen worden ontleend. (ik bel een webshop altijd vooraf :P) in combinatie met een op=op.
Dit lijkt me wel een aardig punt en dat zou ik even nakijken. Staat er misschien ook nog iets in de trant van max 1 artikel per klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

begintmeta schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:40:
offtopic:
mockingbird schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:35:
Dat is in dit geval niet zo belangrijk. ...

OK, maar waarom zou dat in het andere geval dan wel van belang zijn? Het blijft dan toch zo dat de waarde van een automatisch bericht kleiner is dan die van een niet-automatisch bericht als ik de gedachtegang uit het andere topic volg? (Dit dus los van de prijsverschilverschil tussen dit topic en het andere) Is het dan toch eigenlijk niet echt relevant of de wilsuiting al-dan-niet geautomatiseerd wordt gegenereerd? In dit geval zouden beide soorten uitingen in ieder geval even vertrouwenswaardig zijn als ik het goed begrijp.
offtopic:
Het is hier niet relevant omdat er op basis van alle andere omstandigheden (de aard van het aanbod bijv.) geen reden is dat de TS in redelijkheid aan de juistheid van de gedande verklaring (het aanbod) van de webshop hoeft te twijfelen. In het andere topic was daar juist wel alle reden voor (het aanbod zelf was bijzonder ongeloofwaardig) en in dat soort gevallen spelen de overige verklaringen dus wel een belangrijke rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Boudewijn schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:10:
Het gaat hier niet om de voorraad.

Het gaat om een orderbevestiging (!) van 2 paar van Liers (geen van bommels helaas ;)) .
Dat heeft weinig met de indicatie van voorraad te maken ,maar gewoon met een overeenkomst.
En wat doet een webshop die het product niet meer op voorraad heeft of nog lange levertijd heeft? Bied aan de bestelling te annuleren en je geld terug te krijgen, of een gelijkwaardig product.

is dit een nieuwe hype ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 20:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Neen.

Het ging trouwens om dit artikel:
http://www.vanliershop.nl...2=&docid=&actie=opruiming

De AV:
http://www.vanliershop.nl/website/?docid=493

Daar staat dat elke aanbieding een mogelijkheid is. Echter is er hier al sprake van een overeenkomst ipv een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:58:
[...]

offtopic:
Het is hier niet relevant omdat er op basis van alle andere omstandigheden (de aard van het aanbod bijv.) geen reden is dat de TS in redelijkheid aan de juistheid van de gedande verklaring (het aanbod) van de webshop hoeft te twijfelen. In het andere topic was daar juist wel alle reden voor (het aanbod zelf was bijzonder ongeloofwaardig) en in dat soort gevallen spelen de overige verklaringen dus wel een belangrijke rol.
Dit is hier geloofwaardig ja. Ook bij andere winkels liggen de schoenen 'van vorig jaar' (mode... ik snap het niet, een brogue is een brogue, en een molliere is een molliere) voor een 'habbekrats' in de winkel.
Iig is >30% kortin in de gewone winkel al niet meer raar (zelfde merk, bijenkorf bijvoorbeeld). Dit is dus geen 'otto geval'.
En wat doet een webshop die het product niet meer op voorraad heeft of nog lange levertijd heeft? Bied aan de bestelling te annuleren en je geld terug te krijgen, of een gelijkwaardig product.
Ik heb een overeenkomst voor dat specifieke model in maat 47 , voor die specifieke prijs.
Ze mogen mij een gelijkwaardig paar aanbieden voor dezelfde prijs, dat is inderdaad prima.
Echter 3x de prijs waar we een overeenkomst voor hebben wil ik niet betalen. Evenmin wil ik de overeengekomen prijs betalen voor een kwalitatief minder paar schoenen.

offtopic:
Woops, dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar wordt btw de voorraad weergegeven? Kan ik niet zo vinden.

Want als jij bedoelt het cijfer (12) achter 47, dat is de engelse/US/weetikhet maat.. niet de voorraad.

Plaatje voor duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WeIfATqCGcIDsgwqhCZATsig/full.png

[ Voor 95% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
mockingbird schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:58:
...

OK, dus de aard van de wilsuiting ins geen primaire reden te twijfelen aan de overeenstemming van wil en uiting, slechts als daaraan getwijfeld behoort te worden wordt gekeken of deze twijfel in dat geval ook gerechtvaardigd is, waarbij onder andere gekeken wordt naar de aard vn de wilsuiting. (overigens blijf ik van mening dat de aard van de gautomatiseerde uiting niet wezenlijk verschilt van die van de niet-geautomatiseerde uiting zolang dit niet expliciet in deze uiting wordt benoemd (wat makkelijk te automatiseren is overigens))

Boudewijn, ik denk van begin af aan dat je een goede punt hebt hoor, sorry voor het misbruik van dit topic.

'Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper is overhandigd dan wel, in het geval het aanbod via de internetsite is gedaan, per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres. ' lijkt me het releante stuk van de AV (Er staan wel wat dubieuze punten in IMHO, zoals 'Wijdeman garandeert echter niet dat alle aanbiedingen en producten volledig met de gegeven informatie in overeenstemming zijn. Afwijkingen kunnen in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding.'

[ Voor 18% gewijzigd door begintmeta op 11-08-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:57
SinergyX schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:12:

Want als jij bedoelt het cijfer (12) achter 47, dat is de engelse/US/weetikhet maat.. niet de voorraad.

[afbeelding]
Heel scherp. Dat er maar één paar op voorraad was kan dus toch wel kloppen. En dan gaat het volgende uit de algemene voorwaarden gelden: "Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt."

Lijkt me dat ze dan gelijk hebben, hoewel het natuurlijk slordig is dat de geautomatiseerde bevestiging dit niet even checkt. Maar zoals croxz hieronder citeert hebben ze zich daar wel tegen ingedekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zentbeer op 11-08-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:27

[afbeelding]
Hehehe, die is mooi ja: dat is inderdaad ook een maat, geen voorraad :*)
In de AV staat onder andere:
Levering en leveringstijd
■De Koper ontvangt binnen achtenveertig (48) uur nadat hij een bestelling heeft geplaatst een bericht omtrent de voorradigheid van het door hem bestelde product.
dus volgens hun eigen regels lijkt me ok wat ze doen (ik doe geen uitspraak of het wettelijk ok is).

Ze hebben zich qua prijzen ook ingedekt:
■Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, dan kan de Koper de bestelling annuleren dan wel de overkomst ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door Wijdeman.
Volgens mij is op GOT uitvoerig bediscusieerd dat zolang de consument kan ontbinden, de prijzen inderdaad verhoogd mogen worden na bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zentbeer schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:08:
...
Heel scherp. Dat er maar één paar op voorraad was kan dus toch wel kloppen. En dan gaat het volgende uit de algemene voorwaarden gelden: "Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt."
...
Het is met het aangaan van de overeenkomst alleen geen aanbieding meer.
croxz schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:10:
...

Volgens mij is op GOT uitvoerig bediscusieerd dat zolang de consument kan ontbinden, de prijzen inderdaad verhoogd mogen worden na bestelling.
Daar was ik al bang voor, ze hoeven alleen de prijs dermate te verhogen om van de TS af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter

[afbeelding]
Hmmm ja, maar aan de andere kant, waarom kan ik dan meerdere exemplaren in mijn mandje stoppen en afrekenen? Op het moment datik met ideal geld overmaak ga ik ervanuit dat het gecheckt is bij de verkopende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Daar mag je helaas niet vanuitgaan. :')

[ Voor 80% gewijzigd door begintmeta op 11-08-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
begintmeta schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:57:
Daar mag je helaas bij deze webshop (volgens hun eigen AV) niet vanuitgaan. :')
Fixed. :)
Ik ben het met TS eens dat het vreemd is dat je al bij de bestelling moet betalen voordat je uberhaupt weet of ze het artikel nog wel in huis hebben.

[Edit]
Kleine verduidelijking: ik ken wel meer webshops die zonder voorraadindicatie werken, maar daar betaal je niet van te voren. Na de bestelling volgt een (handmatig) mailtje met bevestiging en hoe je moet betalen. Je betaalt dus pas nadat je weet dat het artikel daadwerkelijk geleverd kan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door croxz op 12-08-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook als er gewoon voorraad 0 of onbekend staat zijn er genoeg webshops waar je gewoon direct moet betalen. (principe: vooraf betaling), zo bijzonder is dat helemaal niet.

Maargoed, ze zijn er niet meer, je krijgt je geld terug en klaar.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 09:23

swtimmer

Ontrafelt het leven!

croxz schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:48:
[...]

Fixed. :)
Ik ben het met TS eens dat het vreemd is dat je al bij de bestelling moet betalen voordat je uberhaupt weet of ze het artikel nog wel in huis hebben.

[Edit]
Kleine verduidelijking: ik ken wel meer webshops die zonder voorraadindicatie werken, maar daar betaal je niet van te voren. Na de bestelling volgt een (handmatig) mailtje met bevestiging en hoe je moet betalen. Je betaalt dus pas nadat je weet dat het artikel daadwerkelijk geleverd kan worden.
Volgens mij is het bij bijna alle pc webshops mogelijk een oneindig aantal te bestellen van ieder product dat ze aanbieden. Ook ik heb wel eens een mail gehad dat een product toch niet leverbaar was, kreeg toen gewoon mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
@SinergyX en swtimmer: normaal gesproken wordt er een voorraadindicatie getoond. Als je dan een groter aantal bestelt, neem je bewust het risico dat het niet of pas later geleverd kan worden.

Los hiervan neem ik wel mijn woorden terug. Net nog even opnieuw op die website gekeken en er staat duidelijk vermeld Opruiming (ik dacht aanvankellijk dat het om een aanbieding ging). Bij een opruiming weet je dat de laatste exemplaren worden verkocht en dat de voorraad beperkt is, lijkt me gewoon logisch. Ook het commentaar van de TS dat er nog zat reguliere voorraad is, klopt volgens mijn niet. Ik kan het betreffende model niet bij de gewone collectie terug vinden. Die schoen in die maat is er dus gewoon niet meer, je kan dus nooit de winkel dwingen toch een paar te verzenden. Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

croxz schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:00:
Ook het commentaar van de TS dat er nog zat reguliere voorraad is, klopt volgens mijn niet. Ik kan het betreffende model niet bij de gewone collectie terug vinden. Die schoen in die maat is er dus gewoon niet meer, je kan dus nooit de winkel dwingen toch een paar te verzenden. Case closed.
Volgens mij geeft de TS hier aan dat hij inderdaad de US maat aanzag voor de voorraad, dus ik denk dat van zijn kant inmiddels ook wat meer begrip voor de situatie is ontstaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Uiteraard, aan de andere kant zou ik dan alsnog niet in staat moeten zijn 2 paar te bestellen.
2 paar te betalen en ene bevestiging daarvan te krijgen (van de bestelling EN de betlaing).
Ik vind eenzelfde model van vorig jaar , met leren zool, prima (en van een gerenommeerd merk). Wil ook nog wel wat bijbetalen ;).

Ik laat het maar zitten, maar vond de manier waarop de winkel zonder enig overleg een vrij onkies mailtje stuurde gewoon erg not-done.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:50
Je vond het ook niet vreemd dat ze van maat 45 nog maar 10½ paar op voorraad hadden?
Pagina: 1