[Browser] Ogame Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 14:19
Fairy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Klopt, maar dat is altijd al zo geweest.

Leek me wel leuk om eens weer een keer in te stappen om te proberen.

Als je mee wil doen, dan moet je je NU aanmelden.

Wel grappig, ik was de allereerste op de server. Ik heb nu 1 punt maar er zijn er al diversen voor mij met 7 punten intussen.
Klopt met commanders was al enigzins P2W alleen dat was een tientje ofzo toch? Tegenwoordig kun je er zoveel tegen aan smijten als je wilt en krijg je inderdaad zoals je aangeeft 7 punten in 1 dag :+

Ik begin er niet meer aan :) Zelfde als Ikarium destijds ook erg vermakelijk tot piracy kwam..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:12

RoyK

Hobby tekenaar

SleutelMan schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:33:
Oi, wie heeft me hier getagd? Oh, het is @Alfa Novanta (aka Buttje? ;-)). Oh, en he @Lordy79 !

Ogame had ik voor de grap een paar maanden geleden weer eens geprobeerd, maar ondanks dat het nog steeds bestaat is de lol er wel weer vanaf (oftewel, mijn squirrel brain is het na een paar dagen alweer vergeten). Maar een deel van de charme vond ik altijd de eenvoudige opzet, gewoon simpele webpage en wat tekst en plaatjes.. het hoeft van mij allemaal niet zo fancy met video en voice acting ;-).

Sowieso speel ik inderdaad weinig online games meer, en al helemaal niet meer van dit soort slag. Heb daar met Star Trek Fleet Command ook weer dezelfde valkuil gezien... begin er niet meer aan (helaas ;-)).
Ik denk dat dit ook de charme was van het spelletje. Alle mooie effecten gebeurde tussen je oren. Een stukje verbeeldingskracht. Gewoon alles in je browser en wat knopjes. Ik heb er voor nu geen tijd voor helaas. En misschien moet ik de mooie herinneringen laten voor wat ze zijn haha

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 23:12

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik heb het sinds die post nog een keertje geprobeerd... maar het bleef niet hangen. 2 of 3 dagen gedaan maar de interesse is er niet meer.. net zo min als een leuke alliance om mee te spelen. Dus koester die herinneringen ;-).

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 23:12

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

thefox231 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:34:
[...]

Klopt met commanders was al enigzins P2W alleen dat was een tientje ofzo toch? Tegenwoordig kun je er zoveel tegen aan smijten als je wilt en krijg je inderdaad zoals je aangeeft 7 punten in 1 dag :+

Ik begin er niet meer aan :) Zelfde als Ikarium destijds ook erg vermakelijk tot piracy kwam..
Beetje offtopic, maar Ikarium... oeh, das ook weer even geleden. Zelfs nog met collega's gespeeld :+

Logius | Somda | Twitter

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:12

RoyK

Hobby tekenaar

SleutelMan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:50:
Ik heb het sinds die post nog een keertje geprobeerd... maar het bleef niet hangen. 2 of 3 dagen gedaan maar de interesse is er niet meer.. net zo min als een leuke alliance om mee te spelen. Dus koester die herinneringen ;-).
Uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken. Na het aanmaken van een account stond ik direct op pagina 3 op plek 245. Er was niemand online.. oef. Dat is wel eens anders geweest ja haha. Jammer.

Ik ben ook nog even gaan snuffelen naar een ogame look alike maar ook dat liep al snel vast.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:58

_Apache_

For life.

Ben nu ook weer aan het spelen opd de Europa server.
Niet al te fanatiek, sta zo op plek 150.

Kan me niet herinneren dat er destijds "levensvormen" inzaten, met kruiser mk2, interceptor mk2 etc. ,

Wel vrij strikt aan het fleetsafen en dat houd andere spelers interesanter om aan te vallen.
Maar soms safe ik te veel, waardoor ik te weinig schepen overhou om wat raids mee te doen.

Vliegt er al iemand in uni3 met recyclers met hyperruimte motor? :+

[ Voor 42% gewijzigd door _Apache_ op 15-10-2023 11:17 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:58

_Apache_

For life.

Heb een paar maanden gespeelt op Pasiphea, maar praktisch iedereen staat in v-mode. Dus dan houdt het al gauw op.

Wel iemand nog getrakteerd met wat IPR's. Niet geteld hoeveel het er waren, maar over een week of drie denk wel meer dan 2000 afgevuurd. Werf 11, nano 3, 27s per raket, 35 per keer..
Transportvloten vlogen af en aan om de fabrieken in gang te houden.

Vanaf begin feb zie je het aantal punten teruglopen, begin maart kon ik dan eindelijk zn vloot pakken.

Verdediging was
220k raketten
200k lichte lasers
40k grote lasers
4k gauss
1k plasma
80 ab rakketen

https://www.mmorpg-stat.e...s=_168&pays=14&statview=1

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Pagina: 1 2 3 Laatste