[Browser] Ogame Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 19:33
Tijdje terug heb ik m'n uni 35 account gedumpt. Het had 33 miljoen punten, 870 rips en 18.000 battlecruisers. Maar het continue moeten fleetsaven was ergerlijk. Het redesign was de druppel. Hoe ik het ook probeerde, hoe lang het ook duurde, ik kon er niet aan wennen. Ik vind het echt helemaal niets. Het fleetsaven werd een dagtaak, voornamelijk ook omdat uni 35 een 5 speed uni is. Nee, voor mij die zut niet meer.

Ik heb nu enkel nog accounts in uni 60 (.de) waar ik 100% miner ben (23 miljoen punten bij rang 52) en in uni 40 (.org) waar ik samen met een kameraad turtler ben.

Maar het redesign heeft het hele spel verneukt. :-(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-06 07:39
Het redesign is erg langzaam. Als ik naar het melkweg overzicht ga dan duurt dat altijd zo lang voordat ik het overzicht zie. Dat maakt het spel een stuk minder leuk. De andere aanpassingen ben ik nu wel aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-04 19:32
Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.

Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:
Ook ik ben nu actief in Andromeda. Leuk spel om af en toe even een paar zetten te doen.

Nu ben ik nog vooral bezig met het opbouwen van resources (ben pas 4 dagen actief) maar het eerste onderzoekje is alweer achter de rug en ik heb net mijn eerste kleine vrachtschip gebouwd. Kan iik met dat kleine vrachtscheepje al wat doen of is het nu alleen nog maar leuk voor 'te heb'?
je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
aapelite schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:02:
[...]

je kan planeten zonder verdediging raiden of je kan vervoeren tussen je eigen planeten. Daar houdt het voorlopig wel bij op :P
Ok, thanx. Dan ga ik nog maar even de resource gathering kant op. Erg leuk spel om zo af en toe te spelen tijdens het werk, bv als je weer eens aan het compileren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34

Lordy79

Vastberaden

Ik ben weer aktief in UNI-2. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik het graag...
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 09:30
denheer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:25:

Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Lordy79 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:44:
Ik ben weer aktief in UNI-2. Mochten er nog meer zijn dan hoor ik het graag...
Het sterft wel uit in uni 2, ik denk nog max 250 aktieve spelers.
Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

JoetjeF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:
[...]

Lol, bestaat uni2 nog steeds? Nog spelers gezien uit de S5 tijd, nou ja veteranen tijd in jouw geval toch?
Ja, bestaat nog steeds en ik heb geen enkele GoT'er gezien laat staan S5 leden.
Ik sta alweer in de top 200. Met een beetje cheaten kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
croontje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Waarom niet in Barym? Is nog maar net begonnen, dan is je kans om hoger te komen in de ranglijst groter :p
Dit omdat ik zag dat GoT nog actief was in Andromeda. Moet het toch nog een beetje leren. Misschien ook maar tegelijk in Barym spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Nou ik heb het voor elkaar hoor,genadeloos aan de schandpaal genageld :S

mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..

nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..

we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komen :S maar eens kijken wat die gaat doen..

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 20:41
Vivaladen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:56:
Nou ik heb het voor elkaar hoor,genadeloos aan de schandpaal genageld :S

mijn broetje speeld het ook maar dan wat langer en die voorzag mij zo nu en dan voor een berg grondstoffen zodat ik wat sneller vooruit kon..

nu ben ik gebanned voor multi acount en illigale vlootbewegingen (heb dat laatste gegoogled en vond niks relevants) ik gelijk maar even zo'n gamemaster gemailed om te kijken of ie wat kan doen voor ons..

we wonen in hetzelfde huis en hebben een laptop en een pc en tja daar zitten we allebij wel eens op,totaal niet bij nagedacht dat die stiekemerds je IP adress opslaan en dat je daardoor in de problemen zou kunnen komen :S maar eens kijken wat die gaat doen..
Ai, das vervelend. Maar ik denk niet dat men daar iets aan gaat doen. Ik weet van bijvoorbeeld Omerta dat je best met 2 accounts op hetzelfde IP mag zitten, maar je mag geen resources delen, samen aanvallen, etc. Dit alleen als je bij het begin het aangeeft bij de gamemasters.

* MuddyMagical is begonnen in Uni42 nadat de game die via GoT op 50x loopt toch echt niet bij te houden was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Vivaladen:

Tip: probeer met iemand te regelen dat je mag inloggen via RDP en 'vanuit' een ander IP-adres speelt. Dan heb je dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

hey mensen sorry voor de late reactie maar het is gelukt hoor,zelfde dag heeft die gast alles weer opgeheven
maar geloofde dat in andromedia een nieuwe game master aan de slag was gegaan en die heeft een hele hoop mensen zitten bannen om foute namen en foute alliantie namen :S mijn alliantie moest er ook bijna aan geloven (FUBAR)

inmiddels gaat het een stukje beter met deze ogame noob :D heb nu mijn hoofdplaneet aardig Gefortificeert en volgegooid met verdediging die gebruik ik nu als opslag voor mijn GS ,pendel netjes van mn kolonies alles naar die hoofdplaneet..

maar WTF zijn die gasten aan het doen?? nu kan je zelfs planeten verschuiven naar een andere locatie tegen betaling?? straks ook een maan kopen? en ruimtescheepjes?? begint me een beetje commercieel te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312055

Ik speel al een tijdje met een paar vrienden in het universum Barym onder de naam Silkdeath. Pm me en dan starten we een GoT Alliantie!=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 08:12
Ik zit in B bij Badboys, iemand nog die in u12 of 13 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 14:14

Geckoo

Good news, everyone!

meld maar weer eens...
geckoo in u17 (afgelopen week 2 top 10's gemaakt)
en Dudeson in u102 (barym)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
* Snowwie speelt nergens Ogame meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Snowwie op 24-12-2010 17:11 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik heb mijzelf aangemeld op Universum 17. Ben te vinden op 1:226:4 met gebruikersnaam Jenglejack.
Heb in het verleden ook Ogame.org gespeeld (uni2 en uni20) waarbij m'n account honderduizenden punten had. Helaas door gebrek aan tijd mijn complete vloot vernietigd. Daarna eigenlijk nooit meer naar om gekeken.
Ik ben benieuwd hoe het niveau op de nederlandse universums is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-06 10:44

BombaAriba

Ondertitel

Ik ga me zo ook even aanmelden op universum 17, was al een poosje op zoek naar een leuk browserspel.

Mijn gebruikersnaam is: BombaAriba.

Eens even kijken hoe alles werkt en de tips uit dit topic doorlezen.

[ Voor 35% gewijzigd door BombaAriba op 02-01-2011 18:44 . Reden: extra info ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
ik speel ook maar ben niet zo heel fanatiek. spelersnaam williewonka 1:302:10 in barym. zit op rang 1024. zit er misschien iemand in de buurt? kunnen we een keer een hofje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349262

Ik ben vandaag ook begonnen. Zit in universum 17 met nickname: Nozomi. Ben dringend opzoek naar een alliantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Waarom Uni17? Is dat nog het oude design? Uiteindelijk wordt dat toch ook redesign? Ik zou persoonlijk niet meer in een oud design uni willen spelen.

Zit nog in Andromeda.nl, ook in een GoT alliantie, maar geloof dat ik de enige GoT'r ben daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390808

Ogame.. das lang geleden.. Maar ook ik begin niet meer aan zulke onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
ik dus schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:46:
Ik zit in B bij Badboys, iemand nog die in u12 of 13 speelt?
badboys, daar heb ik voordurend ruzie mee. laatst heeft die irritante gast coen mijn hele vloot gepakt. 1 sec nadat mijn vloot terug kwam. phalanx hit dus. kon ik niets aan doen.
Anoniem: 390808 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:16:
Ogame.. das lang geleden.. Maar ook ik begin niet meer aan zulke onzin :P
hoezo onzin? ieder spel is eigenlijk onzin. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door williewonka03 op 14-01-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
2 weekjes geleden met dit spel begonnen, tot nu toe merk ik niet heel veel er van dat het zo'n oud spel is (Capella)
Zijn er nog andere GoTers actief op Ogame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
Jazeker, meerde uni's ben in Draco begonnen nu maar speel ook in 12 en 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

:W
u17 barym draco :Y [/addict]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mile5
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 09:20
Ik ben net begonnen in universe 17, 1:6:12, Mile5.

Zijn er nog gotters actief in dit universum?

Edit, na de wiki gelezen te hebben ook begonnen op barym.

[ Voor 23% gewijzigd door Mile5 op 20-05-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naevious
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11-2024
Avé GoTters!

http://miniunis.com/game//?idgame=12009

Een versnelde Ogame variant.

Net begonnen. Check it out ;)

Opgezet door Praetorian Guard. [.P.G.]
de oude rivaal van GoT.

Uni2 ruled. :)

Groet,

-:-Praeox-:-
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
Heb inmiddels mijn 10e planeet in u12, nano4 staat er dus ik kan mijnen spammen :+

Anoniem: 383291

Na 4 jaar niet meer gespeeld te hebben vandaag maar eens opnieuw begonnen in uni17

Rav3n
1:376:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 15:35
Ook ik heb een account aangemaakt. Heb geen idee of ik het wat vind maar ga het gewoon proberen. Was op zoek naar een leuke game die ook via de tablet te spelen is. Veel leuks gehoord over Ogame dus ga maar eens kijken of het een beetje aan slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Naevious schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:35:
old Founder of the Praetorian Guard Uni2 (1999)
Hoezo 1999? Uni 2 bestond pas ergens 2005 en de meeste gotters zijn toen in oktober 2005 er mee begonnen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:38

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zo, ik ben ook alweer een weekje bezig met mijn terugkeer in Ogame ( na overigens in 2005-2009 al begonnen te zijn ) .

Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin ;) ) . Moet zeggen dat het al aardig vlot gaat, en de eerste tientallen slagschepen rollen al van de band. We hebben er weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Is er per toeval iemand in Draco bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
tuinïnen schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:40:
Zo, ik ben ook alweer een weekje bezig met mijn terugkeer in Ogame ( na overigens in 2005-2009 al begonnen te zijn ) .

Ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt in uni 10. Fijne uni zonder al teveel verdediging ( dat loont niet echt met verdediging naar puin ;) ) . Moet zeggen dat het al aardig vlot gaat, en de eerste tientallen slagschepen rollen al van de band. We hebben er weer zin in :)
Def2Puin 8)7 Ik had net een acc kunnen overnemen in uni 10 lol
Wist ik dus niet, en ik maar def bouwen

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

LOL @ croontje

Momenteel is er in Uni2 niet veel meer aan. Het is wachten op de merge...

Ondertussen zoek ik wat schildpadden waarbij ik met 150 raketten een aardige bres in hun verdediging kan schieten onder het motto: als ik geen verlies maak en zij wel, maak ik toch een soort van winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-06 20:35
hier ook net begonnen in uni 10 na een paar jaar afwezig te zijn,
kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-06 16:05
Tijd om dit topic iets naar boven te schoppen zodat er misschien weer een paar meer gaan spelen:)

bij voorkeur u7 natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Ik zit nog steeds op Andromeda, Vivaladen hoofdplaneet 1:33:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 23:13
Iemand actief op Electra? Zoek wat GoT'ers om mee samen te werken. (Casual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ogame.. lol! Ook toen de tijd zoveel gespeelde toen ik op school zat. Zat toen de tijd ook in een uni10 ofzo.. zat in de top 25.. had een enorme floot, een keer niet optijd kunnen saven en mijn floot was compleet weg! Ach, speelde toch al niet meer zoveel, maar in het begin was het erg verslavend :P hahaha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 07:39

ErA

Índien iemand op ogame nog actief speelt van GoT:

Ik heb een account met 800.000 punten in het nieuwe gemergde Uni20. Mijn fleet is net gecrashed doordat ik na de merge was vergeten in V mode te gaan (stond al 2 jaar in V mode) maar goed. Het is dus 800K punten aan puur mijnen en research. Lekkere start account of account voor in een nieuw uni . Laat maar weten (wel serieuze spelers graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:08
Ik was benieuwd of er hier nog tweakers zijn die spelen. Ik ben van plan om binnekort te gaan beginnen iemand met een leuke clan server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Hayertjez schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:11:
Ik was benieuwd of er hier nog tweakers zijn die spelen. Ik ben van plan om binnekort te gaan beginnen iemand met een leuke clan server?
nou ik zit in electra met een leuke alli. maar die accepten geen mensen met lager dan 10k punten of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:08
Oké dat gaat even duren. Ik ben ingestapt in Fornax en ik zit nu al op 7 keiharde punten lol. Ik ben benieuwd hoe lang ik het uit ga houden want in hetzelfde stelsel zitten er gasten van 10K en 30K aan punten. Ach ja. We zien wel.

Het is trouwens wel iets anders als vroeger. Complete redesign van de interface en ook merk ik dat energy en opslag een stuk is veranderd. Is het nu beter gebalanceerd?

[ Voor 27% gewijzigd door Hayertjez op 03-05-2012 12:05 . Reden: redesign ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 13-06 18:51

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gisteren weer een nieuw accountje gemaakt in uni 17 na een aantal jaar niet te hebben gespeeld. Begon 'vroeger' in uni 2 toen Ogame.nl slechts nog slechts 3 uni's had. Ben benieuwd of het me weer zo lang kan boeien als toen.

Username is overigens Galileo15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
tuinïnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Maandag wordt er een nieuwe uni geopend die 4x speed is Chrisjuh. Lijkt wel redelijk populair te worden aangezien het een 'speciale' uni is. Maar van 4x speed moet je wel houden natuurlijk :)
Op de Nederlandse server?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Ja, Ogame.nl

Van de site:
4x speed uni: Gemini
De termijn waarop het bekend wordt gemaakt is wat kort, maar volgens de planning van Gameforge zal aanstaande maandag uni Gemini geopend worden.
Deze uni zal een AGS-uni zijn met een normale samenstelling.
Toch zijn er 2 bijzonderheden:
Iedere speler die zijn account activeert krijgt 8000 DM gratis als bonus
De uni zal 4x speed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:21
Hehe Ogame.. Destijds in UNI 1 gezeten. Er stond ooit eens een keer een advertentie in de Veronica gids.

Uiteindelijk tot rang 80 gekomen todat alles plop ging door de nr. 5 ofzo.

-Edit

Ha ik sta zelfs nog in de Hall Of Fame. De betreffende klap:

Klik

[ Voor 44% gewijzigd door Acid Vendetta op 13-05-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

tuinïnen schreef op zondag 13 mei 2012 @ 02:03:
Hmm, misschien ook wel een leuke inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Is het misschien een idee om voor deze uni een nieuw topic te openen? Zodat we met z'n allen daar morgen kunnen beginnen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een 4x speed uni is nog erger dan het normale Ogame. Waar je vroeger je vloot gewoon de hele nacht op fleetsave kon sturen naar een maan o.i.d. gaat je dat met een 4x uni amper lukken. Bedenk je ook 's hoe snel ze bij je kunnen zijn binnen je eigen stelsel :o Als ik het me goed herinner kon dat vroeger al ruim binnen een uur, op 4x speed is dat dus een kwartier. Je vloot even thuis parkeren is er dus niet bij.

Ogame is een erg leuk en verslavend spel, maar je kunt maar beter werkloos zijn of student met goede discipline, anders gaat dit veel teveel tijd kosten. * Grrrrrene denkt terug aan zijn avonturen in uni2 en uni4 :X Met een speciale website hielden we alle melkwegen automatisch in de gaten en konden we spy reports delen onderling. Niemand kon zich verbergen voor ons, tot grote frustratie van onze tegenspelers die zulke tools niet hadden.

Als ik er ooit nog weer aan zou beginnen, zou ik gaan turtelen in uni1 ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 13-05-2012 17:01 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Lees ik het nu goed dat Uni1&2, en de uni's 3 t/m 9 samengevoegd zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 08:59
Ik zit op Uni 17 > 1:129:8

Voor de fun aan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Het leeft nog steeds :o

Iemand heeft zelfs het lef gehad om S5 weer nieuw leven in the blazen: Alliantie Introductie Section.5 Groet Barym. In de HoF zie ik ze trouwens alleen maar aan de verliezende kant staan, nep S5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 13:00
Ook met 2 vrienden weer is begonnen op U17. Oud speler van Uni2 en uni4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mensen in Uni 17, misschien is het leuk om een alliantie met GoTters op te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik had nog wel een speciaal topic aangemaakt voor de Gemini 4 speed uni,

[MMORPG] - OGame.nl - 4speed uni Gemini - Vandaag geopend.

zien mensen het topic niet, of is er simpelweg geen animo meer voor?

Of er zijn gewoon te veel uni's, waardoor iedereen overal en nergens zit, er geen eenheid meer bestaat. Bij uni 2 had je toen die tijd weinig keus. Het was uni 2 of uni 1.

[ Voor 27% gewijzigd door Snowwie op 16-05-2012 00:27 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwau5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03 19:21
Hier nog een Ogame speler.
Ik zat ook te denken om mee te gaan draaien ik de 4speed uni.

Heb nu even kunnen oefenen in Fornax maar gaat mij nu niet meer snel genoeg.
Morgen een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292790

Is er toevallig nog plaats in de GoT ally in Gemini? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-06 11:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb sinds vele jaren ook weer een account aangemaakt voor de fun! :) Nog een beetje actief hier? De uni's zijn niet meer zoals ze waren. Toen speelde er 4000 man mee in een uni. Nu mag je zo te zien blij zijn als er 1000 man inzit :S

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:43

Nox

Noxiuz

Ik heb ook weer een account Roy...

Zal wel net zo lang duren tot er iemand mijn vloot verneukt na een avond stappen en ik vergeet ze weg te sturen. Dan crashen ze dus de hele handel :(

Zit op uni lo op 1:201:10

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

kom je ook met BWR spelen Nox? in de uni Gemini is het dood.. weinig actie. Iedereen zit een beetje te minen including me. Ik was heel agressief ingestapt.. maar het is zo weinig.. en wat er zit heeft 180 sterren.. wat moet je daar nog tegen doen.

ik zit in ieder geval ook in Fornax met BWR.. kers vers begonnen.. net een paar dagen oud. Zoek maar op Ti3s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
zojuist begonnen in uni Lo met een vriend van me. Alliantie Paranoid aangemaakt. Oude tijden uit uni15/16 herleven.

Nog andere tweakers in deze uni?

Zojuist trouwens op ogame.org een nieuw universum geopend. Quantum. Is een speed universe!

[ Voor 36% gewijzigd door SquareOne op 17-12-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:15

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ogame, hele mooie herinneringen aan toen, met Section 7, met @SleutelMan .. 3x in de nacht de wekker zetten ... helemaal stuk gaan enzo O+

Maarreuh, ik speel sinds 1,5 week nu Infinite Galaxy op Android en het is gewoon precies Ogame maar dan met 3D graphics! Ik zit nu bij een alliantie Vanguard (van Star Wars) en we kunnen wel een zooitje leden gebruiken, zeker als ze Ogame ervaring hebben. Wellicht kunnen we dan tzt en eigen Tweakers alliantie vormen, maar zo kom je er even makkelijk in.

Hier een aardige intro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Nnp6ixmY_uQNK8cHYWlW8VIQYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5SqNrLvfi2yqpClEcyTysquw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPLkauc-ziUxJEcoHwLp7yHMCFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vVCzaZgPVZdglftIrYpJ4Vrt.jpg?f=fotoalbum_large

Ziet er echt heel gaaf uit!! En er zijn nu alweer clan-wars gaande, WAR vs GOD vs ons clubje :D

Meer info? graag even een pm. :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Zoals ook in t ogame uni2 topic dat nu dicht is gegooid is gezegd: bezint eer ge begint. Want het kan zoveel tijd opslokken dat bjjv je gezinsleven of baan er onder gaat lijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 23:12

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Oi, wie heeft me hier getagd? Oh, het is @Alfa Novanta (aka Buttje? ;-)). Oh, en he @Lordy79 !

Ogame had ik voor de grap een paar maanden geleden weer eens geprobeerd, maar ondanks dat het nog steeds bestaat is de lol er wel weer vanaf (oftewel, mijn squirrel brain is het na een paar dagen alweer vergeten). Maar een deel van de charme vond ik altijd de eenvoudige opzet, gewoon simpele webpage en wat tekst en plaatjes.. het hoeft van mij allemaal niet zo fancy met video en voice acting ;-).

Sowieso speel ik inderdaad weinig online games meer, en al helemaal niet meer van dit soort slag. Heb daar met Star Trek Fleet Command ook weer dezelfde valkuil gezien... begin er niet meer aan (helaas ;-)).

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

[ouwelulmodus]
@SleutelMan Soms moet je het verleden het verleden laten inderdaad[/]

Ik heb me toen (alweer meer dan 10 jaar geleden volgens mij) wel vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

SleutelMan schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:33:
Oi, wie heeft me hier getagd? Oh, het is @Alfa Novanta (aka Buttje? ;-)).
Heej kerel, jep that's me :)
Oh, en he @Lordy79 !
:w
Ogame had ik voor de grap een paar maanden geleden weer eens geprobeerd, maar ondanks dat het nog steeds bestaat is de lol er wel weer vanaf (oftewel, mijn squirrel brain is het na een paar dagen alweer vergeten). Maar een deel van de charme vond ik altijd de eenvoudige opzet, gewoon simpele webpage en wat tekst en plaatjes.. het hoeft van mij allemaal niet zo fancy met video en voice acting ;-).

Sowieso speel ik inderdaad weinig online games meer, en al helemaal niet meer van dit soort slag. Heb daar met Star Trek Fleet Command ook weer dezelfde valkuil gezien... begin er niet meer aan (helaas ;-)).
jaa .. same here .. echt, je wordt weer gescand op de meest ongelukkige tijden .. en ineens is je scherm rood en komt er een vloot op je af. Ken je'm nog?! De Ninja?! >:) .. je vloot wegsturen bij een scan en bij een aanval exact op het juiste moment weer aanwezig laten zijn .. en dan BAM!! .. en dan een vlootje erachteraan sturen voor het puin! Dat is hier echt éxact hetzelfde!

good ol' days!! :P

Was inderdaad magnifiek, in de browser wat tabelletjes met een plaatje, een beschrijving en een getal voor aantal/power. En dan een rits timertjes die afliepen .. that's all !!

Wel onwijs magnifiek om het nu in full blown 3D te beleven!! O+

op je telefoon/tablet! _O- :+

btw kon je in Ogame ook met je alliance vloten combineren om eem mega smekker te maken? Of om je platform te verdedigen?!? dat kan hier wel iig. Echt geinig om met 6 vloten een mega rally op een ander platform uit te voeren!

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2021 15:30 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

:w toevallig laatst in uni3 nog een keer ingelogd, mijn account staat daar nog steeds in vakantie modus. laatste keer was 2013 ofzo :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Heeeej @Geckoo :w .. reunie hier :+

was @Phase toen niet Phaseshift ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2021 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

@Phase jij nog steeds aan het spelen/modderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Hoi @Geckoo ;-)
Geckoo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:31:
:w toevallig laatst in uni3 nog een keer ingelogd, mijn account staat daar nog steeds in vakantie modus. laatste keer was 2013 ofzo :X
Huh, die dingen worden toch na x periode inactiviteit verwijderd? niet dus? Uni 3 zal wel lekker dood zijn >:)
Alfa Novanta schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:28:
[...]

jaa .. same here .. echt, je wordt weer gescand op de meest ongelukkige tijden .. en ineens is je scherm rood en komt er een vloot op je af. Ken je'm nog?! De Ninja?! >:) .. je vloot wegsturen bij een scan en bij een aanval exact op het juiste moment weer aanwezig laten zijn .. en dan BAM!! .. en dan een vlootje erachteraan sturen voor het puin! Dat is hier echt éxact hetzelfde!

good ol' days!! :P
Ik heb liever minder stress.. heb ook niet meer zoveel vrije tijd als toen :+
btw kon je in Ogame ook met je alliance vloten combineren om eem mega smekker te maken? Of om je platform te verdedigen?!? dat kan hier wel iig. Echt geinig om met 6 vloten een mega rally op een ander platform uit te voeren!
AVG heette dat volgens mij, kon pas vanaf uni 3 (en ook niet in elk uni). In Uni 2 was het een kwestie van heel goed timen en wave na wave ergens op laten aanvallen...

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ja volgens mij zat ik/zaten we in Uni 2 inderdaad.

edit: inderdaad ..
Alfa Novanta schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:41:
YES!!!! GoT I alliantie dringt de Top 10 binnen !!!! wOEi !! :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Titel Alliantie       Lid      duizend punten      per member 
1   *  Conquer         52           55                 1 
2   *  UC              65           50                 0 
3   *  RFTDH           89           46                 0 
4   *  FUBAR           54           35                 0 
5   *  WeEd            37           35                 0 
6   +  .ABC.           15           31                 2 
7   -  T.A             41           31                 0 
8   *  IGA             66           31                 0 
9   +  GoT            130           28                 0 
10  -  .ABC.w          23           27                 1

dat moet gevierd worden!!!! _o_

Het mooiste vind ik nog dat de .ABC.w alliantie voorbij zijn .. en hiermee geven we hun zuster-alliantie .ABC. een klap in het gezicht !! })

Zullen we hun dan maar als potentiëel oorlogsvoer beschouwen!? :7
good ol' days .. 130 leden! :o

we waren best goed met z'n allen O+

[ Voor 93% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2021 16:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Alfa Novanta schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:54:
Heeeej @Geckoo :w .. reunie hier :+

was @Phase toen niet Phaseshift ofzo?
Geckoo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:55:
@Phase jij nog steeds aan het spelen/modderen?
Eerst heette ik PhaseShifter inderdaad, daarna later als Phase verder gegaan. Begonnen in Uni 2, samen met jullie in de GoT alliantie gezeten en later Section5 opgericht ;)

Begonnen als GO, doorgegroeid naar SGO en als laatste Admin, dit heb ik jaaaaaaaaren gedaan tot ik het leuk geweest vond ergens in 2015 ofzo geloof ik, geeeeeen idee meer welk jaar precies.

Ik speel nu niet meer, en ben het ook echt niet meer van plan: ik heb voldoende Ogame gehad in mijn leven ;)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Section5 (rode 5) was idd ook een hele mooie tijd! We waren best wel groot op dat moment! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Alfa Novanta schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:04:

Section5 (rode 5) was idd ook een hele mooie tijd! We waren best wel groot op dat moment! :)
We waren de beste. Ook mede door Skimo, weet je nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

de namen zijn nog wat vaag ... maar het begint terug te komen! (we worden ook wat ouder hé) :7

toch wel geinig nu weer hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

lol bijna 12 jaar geleden begonnen met spelen in uni17 daarna met een merge naar uni 3

fyi uni 3 heeft nu 22 spelers online :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Oh lol echt, en maar farmen voor totaal niets dus :P

Ik heb toen in Uni10 jarenlang de grootste vloot gehad van alles en iedereen, met 3000000 lichte gevechtschepen ondersteund met genoeg Rips en andere shit. op een gegeven moment is het gewoon echt klaar en heb je 0.0 motivatie meer om te spelen, waardoor ik ook uiteindelijk gecrashed ben door mijn laksigheid.

Es war einmal he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Geckoo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:09:
[...]

lol bijna 12 jaar geleden begonnen met spelen in uni17 daarna met een merge naar uni 3

fyi uni 3 heeft nu 22 spelers online :X
even een citaat uit eigen werk :+
Geckoo schreef op zondag 2 november 2008 @ 00:15:
Nee niet dit weer, straks raak ik weer verslaafd... :)
heb echt volgens mij een aantal uni's (2,4,11,14) gehad.
ben ook in de tijd van section5 nog samen met phaseshifter nog baas geweest :D :)

goeie tijden.
heb ook het laatste jaar veel gespeeld en erg veel gebruik gemaakt van mijn tijds verschil... (tot dat zij het wisten en mij later gingen aanvallen als ik sliep :o)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Alfa Novanta schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:13:
[...]

even een citaat uit eigen werk :+

[...]
crap het is nog erger...
Geckoo in "Ogame - Universum 2"
2005 :X :!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

hahahaha, ook mooi dat ik er 2 posts onder jou sta :P omg, good times zeg, good times.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Was er ook geen Snowwie ofzo?!
Geckoo schreef op woensdag 7 mei 2008 @ 18:11:
jep het was kickerdude, had iets te veel geld over.
je moest er ook de raarste dingen voor doen.

gaat eens zoeken sleutelman :D:)

FaGoT _O- i
k heb volgens mijn nog met phase toen top overleg gehad met preaox over spionnen die in beide kampen verstopt zaten :D :)

ik ben nu dit topic aan het lezen en geweldig om dit allemaal te herinneren.
Alex met zijn diplogehoer, Rapture met z'n eeuwige stats, zuster klivia :D, Skimo

oh ja en Pikachu... wat een irritante duitser was dat zeg. was nederlander maar toch niet helemaal...

this was a pleasent walk down memory lane
Pikachu :+

[ Voor 93% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2021 16:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Karmastatus Godlike

hoe toepasselijk! _O_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySVIICjLH1mpmcNrok47LPXFED4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FqfniHChbRYK9bJ3hSNf51sl.png?f=user_large

epic :D

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-05-2021 16:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Zo even het oorspronkelijke Uni2 topic doorgenomen (deze: Ogame - Universum 2). Dat waren inderdaad nog eens tijden. Ook heel veel verkeer via IRC en het eigen forum... heel wat uurtjes 's nachts nog doorgebracht, voornamelijk met slap gelul en ondersteuning andere spelers of traden (ik was nooit degenen met de grootste vloot).. leuke tijden :+

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

@Anoniem: 39949 was ook een makker...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Alfa Novanta schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:43:
[...]

Karmastatus Godlike

hoe toepasselijk! _O_

[Afbeelding]

epic :D
Ik heb de titel van eerste maanvernietiger in Ogame Nederland... 8) Wat was het cool om daarna mensen af te persen.
I want... One million duet.... /Pink naar lip...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Owjah, rofl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:31

Oxigeon

En zo is dat!

Wordt dit nog gespeeld door jullie en waar zitten jullie ergens (welke server)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

ben na aanleiding van dit topic 3 of 4 x ingelogd en heb elke keer boven het knopje uit vakantiemodus gestaan maar steeds niet gedaan omdat ik toch geen zin heb om wekkers te gaan zetten en dan er door heen slapen en een chago dag heb omdat mijn vloot weer geprakt is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Voor de liefhebbers, morgen (vrijdag) start er weer een nieuwe uni Rhea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 14:19
Dit is tegenwoordig toch mega p2w?
Ergens vorig jaar eens een nieuwe uni geprobeerd en spelers hadden binnen 2 dagen al 100 punten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

thefox231 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 22:47:
Dit is tegenwoordig toch mega p2w?
Ergens vorig jaar eens een nieuwe uni geprobeerd en spelers hadden binnen 2 dagen al 100 punten ofzo.
Klopt, maar dat is altijd al zo geweest.

Leek me wel leuk om eens weer een keer in te stappen om te proberen.

Als je mee wil doen, dan moet je je NU aanmelden.

Wel grappig, ik was de allereerste op de server. Ik heb nu 1 punt maar er zijn er al diversen voor mij met 7 punten intussen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fairy op 16-07-2021 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Wauw, ogame.. men dat heb ik toch ooit veel gespeeld. Tijdens het werk natuurlijk. Ooit.. kon ik geen kant meer op. duizenden slagschepen kwamen mijn kant op. Ze zouden secondes later toeslaan nadat mijn vloot terugkeerde. Ik kon de ander enkel nog feliciteren met de slag. 10 minuten later was alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

RoyK schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:53:
Wauw, ogame.. men dat heb ik toch ooit veel gespeeld. Tijdens het werk natuurlijk. Ooit.. kon ik geen kant meer op. duizenden slagschepen kwamen mijn kant op. Ze zouden secondes later toeslaan nadat mijn vloot terugkeerde. Ik kon de ander enkel nog feliciteren met de slag. 10 minuten later was alles weg.
Je kan nu nog instappen, maken we een GoT team :P
Pagina: 1 2 3 Laatste