[Browser] Ogame Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Topicstarter
Ogame

Ogame Universum is een simulatie game waarbij je de beschikking krijgt over een complete planeet.
Op deze planeet bouw je gebouwen voor bepaalde grondstoffen, zoals metalen en kristallen, en hiermee kun je weer andere gebouwen bouwen voor het bouwen van schepen, afweergeschut en technologieen.
Het spel vind ikzelf erg leuk om "even" tussendoor te doen op mijn telefoon.

Laatst kreeg ik zin om weer een browser spel te gaan spelen en ben ik gaan zoeken.
Nu kwam ik uit bij ogame, een veel gespeelde browser game welke space setting mij wel aansprak.
Ik heb gisteren aangemeld en ben begonnen op Universum 17.

Je kunt je expansiedrift botvieren op nog ongekoloniseerde planeten, zodat je nog meer welvaart vergaart. Ook is het mogelijk om grondstoffen van andere planeten te stelen, stuur je vloot erop af om de verdediging van de verdediger in puin te schieten en zijn materiaal te stelen.

Gratis
Een van de leukere aspecten van Ogame is (naast dat het erg verslavend werkt) dat je het gratis kunt spelen. Geen verplichte bijdrage van meer dan 10 euro per maand, geen beperkte gameplay of trial, nee gewoon gratis knallen.

Er is ook een betaalde variant (3 euro per maand, Ogame Commander genaamd), dan krijg je een bannervrij spel en een paar handige hulpmiddeltjes erbij.

Ook zijn er sinds kort de zogenaamde officers, welke je tegen een maandelijkse vergoeding enkele voordelen bieden zoals; 10% extra mijninkomsten, 25% kortere onderzoekstijden, of extra vlootsloten.

Neemt niet weg dat ook zonder deze hulpmiddelen het spel uitstekend te spelen is.

Allianties

Je kunt allianties aangaan met anderen, en, als het uiteindelijk drukker wordt
kun je oorlogen uitvechten met andere spelers/allianties.Het is niet een spel dat je even in een uurtje speelt, je moet je wel registreren, maar vanaf dat moment begint het ook te lopen. Zelfs als je niet online bent loopt het spel door. Zullen we een GoT Alliantie opzetten?

Universums

Het spel is inmiddels zo populair, dat er meerdere "universums" van beschikbaar zijn. Dit is inmiddels het 17e universum. Vorig jaar is er in een ouder universum (2 en later 3) een grote groep GoTTers geweest die een alliantie hebben gevormd en een tijdlang hebben geheerst over het gehele universum.

GoT Alliantie
Aangezien ik het spel net weer ben gaan spelen samen met een vriend hopen we dat meerdere mensen meedoen om een GoT alliantie op te richten.

In Universum 2 is het gelukt om de grootste oorlog in het heelal te ontketenten (bekend als de FaGoT oorlog). Door deze oorlog is Universum 2 indertijd in zo'n grote massale oorlog terechtgekomen dat de gevolgen ervan nog steeds merkbaar zijn. De massale inzet van vele GoT-leden, de ontwikkelde tools, statistieken en het dedicated forum maakten het dat er een grote verbondenheid was in de alliantie.

Hopelijk wordt het in dit universum weer minstens zo gaaf als "back then" in Universum 2. Inmiddels is het spel iets veranderd, het is makkelijker geworden om de krachten van je legers te bundelen, zodat een goed georganiseerd team zoals wij daar extra voordeel uit kunnen halen.

In het begin zal het voor iedereen opbouwen worden en mischien wat buren leegroven, maar als het over een aantal weken echt spannend gaat worden en we onze eerste oorlogen zullen gaan voeren, zullen we waarschijnlijk weer een private forum opzetten om alle geheime/tactische informatie op te vergaren. Algemene discussie kan gewoon in dit topic blijven.

Hoe registreer ik mezelf?

Ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 17.

Layout gejat van o.a Demonfreak, die hem op zijn beurt weer gejat heeft van MM ;)
Door weinig tijd heb ik snel een topic in elkaar gezet / gekopieerd.
Deze zal ik aanpassen/uitbreiden mocht er intresse zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:14
Haha nee ik begin er niet meer aan ;) Tijdje geleden, 2 jaar? In de Got alliance gezeten (later bij onderdeel van got alliance Section5).
Was wel leuk maar niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid >:) >:)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Dit soort dingen slaan helaas niet meer aan op GoT volgens mij. Planetia/Planetarion was wel lache toen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ow hier heb ik vroeger heel veel nachtrust door gemist...

's nachts je wekker zetten omdat je vloot aankomt 8)7 Het is een leuk spel maar niet meer voor mij.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 08:15

Casmo

Mr. Hero

Ik ga het dan toch maar eens proberen. Ik ben aangemeld als Casmo.

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://gathering.tweakers...n]=AND&where=GoT#hitstart

In een grijs verleden zijn hier heel veel topics aan besteed :)

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 18-08-2009 09:53 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:21

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik hb me aangemeld, maar ben er niet zeker van dat ik dit spel leuk ga vinden.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inderdaad dit spel is vooral een paar jaar geleden erg hot geweest.
Nu een tijd later vind ik het nog steeds een erg leuk spel, het tofste vind ik dat ik het gewoon "eventjes" op mijn telefoon kan doen. Dit maakt het nog toegankelijker dan het al was.

Ik zie geen enkele échte grote alliantie, en weet zeker dat GoT w17 op zijn kop kan gaan zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Whehe, ben jij ook ff op tijd :P

Btw, * Phase is GameAdmin @ ogame.nl , donderdag komt uni 18 uit, die helemaal in Redesign is...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phase schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:14:
Whehe, ben jij ook ff op tijd :P

Btw, * Phase is GameAdmin @ ogame.nl , donderdag komt uni 18 uit, die helemaal in Redesign is...
Vertel wat meer over het redesign dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Pff, dan ben ik nog wel een uur aan het typen. Ik bespaar mezelf de moeite en geef je gewoon deze link: http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=207390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phase schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:20:
Pff, dan ben ik nog wel een uur aan het typen. Ik bespaar mezelf de moeite en geef je gewoon deze link: http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=207390
Ty, die had ik nog niet gevonden.
ps. Mocht je je aangemeld hebben, kom dan bij de (net begonnen) GoT Alliantie.
Voor nu is de houding vooral bouwen, maar uitbreiden moet ook gebeuren >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 18-08-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314404

Ik speel op Universum 17, en mijn IGN is DesiDerius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik weet niet of het wel medisch verantwoord is voor me om nog aan ogame te beginnen :P Hoe hard ik mezelf ook beloof niet midden in de nacht op te gaan staan en gewoon rustig wat bouwen ga... Kom het uiteindelijk altijd er weer op neer dat ik langzaam naar de top begin te stijgen en het veel meer tijd gaat kosten dan me lief is :D
Maar heel misschien ga ik het wel weer proberen, maar dan als puur puur puur turtler :P Geen fleetsave, en als de grondstoffen geraid worden... pech mijnen zijn hoog genoeg om zelf te pompen :P Moet er nog even over na denken.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
daves2hd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:33:
Ik weet niet of het wel medisch verantwoord is voor me om nog aan ogame te beginnen :P Hoe hard ik mezelf ook beloof niet midden in de nacht op te gaan staan en gewoon rustig wat bouwen ga... Kom het uiteindelijk altijd er weer op neer dat ik langzaam naar de top begin te stijgen en het veel meer tijd gaat kosten dan me lief is :D
Maar heel misschien ga ik het wel weer proberen, maar dan als puur puur puur turtler :P Geen fleetsave, en als de grondstoffen geraid worden... pech mijnen zijn hoog genoeg om zelf te pompen :P Moet er nog even over na denken.
Komop daves2hd we need you :>
Er zijn blijkbaar al een paar gotters begonnen, maar helaas de alliantie staat nog op 2 . :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 19-08-2009 16:09 ]

• Phase

Phase

Supremely Insane

De Redesign-uni Andromeda is sinds 14 uur geopend, check it out!!

Anoniem: 147126

Gaan we weer :')

Jaartje geleden... Uhm wat is er met de skin gebeurd :S

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 20-08-2009 14:25 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

dit is zo'n spelletje waar je of te veel tijd in stopt, of veel te weinig waardoor je door iedereen aangevallen wordt en helemaal niets overhoud.

Daarnaast: turtellen werkt niet. Kom je dan te hoog in de lijst, dan wordt je zonder pardon weer naar de onderste regionen geschopt. Hit en run werkt dan nog het beste, maar dan moet je er weer te veel tijd in steken (en 's nachts om 4 uur je nest uit om je vloot weg te sturen...

-_-

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:44

ZenTex

Doet maar wat.

Simpel gezegd: Ben je veel tijd, kom je ver. Zo niet, al ben je nog zo goed, kom/blijf je niet echt hoog.

Was dit spelletje ok eens begonnen en zat in de nachtdienst. 'S nachts aanvallen, overdag fleetsave. Als snel zat ik zonder enige ervaring in de top 30 en stootte met het grootste gemak door naar plekje 37.

Ik had nog veel hoger kunnen komen als ik net als de meesten het toen nog nieuwe exploren had misbruikt

• Phase

Phase

Supremely Insane

nah, dat is onzin hoor.
Score 13.033.351 (rang 12 van 1.471)
Dit is mijn uni10 account, waar ik alleen leef van mijn mines. Turtlen kan niet, omdat in deze uni verdediging ook in het puin terecht komt.
Dus gewoon een kwestie van slim transporteren en uitgeven ;)

Topicstarter
Anoniem: 147126 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:24:
Gaan we weer :')

Jaartje geleden... Uhm wat is er met de skin gebeurd :S
Skins kun je zelf kiezen in het optie menu, maar volgens mij kun je ook een eigen skin maken/gebruiken.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er zijn nog wat oude ogame topics voor bepaalde universums (sa?). Vinden jullie het handigen om door te gaan in één centraal topic (deze dus), of is het toch beter om in de veel rustigere topics door te gaan die exclusief voor een universum zijn?

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:29:
Er zijn nog wat oude ogame topics voor bepaalde universums (sa?). Vinden jullie het handigen om door te gaan in één centraal topic (deze dus), of is het toch beter om in de veel rustigere topics door te gaan die exclusief voor een universum zijn?
Vroeger was het spel stukken populairder op GoT, en toen leek het verstandig alle praat uit een universum een eigen topic te geven. Echter nu er veel minder spelers zijn leek mij een nieuw (Algemeen) topic mij wel verstandig. Mensen kunnen hier natuurlijk ook hun gewone Ogame vragen/opmerkingen in kwijt, alleen word wereld 17 nu aangemoedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Er is een nieuw design, nieuwe regels m.b.t. opslag, kolonisatie, ziet er allemaal wat gelikter uit. Of het ook echt beter speelt durf ik nog niet te zeggen, speel al eventjes op Andromeda op Ogame.org, maar het lijkt me wat makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 44492 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:38:
[...]

Vroeger was het spel stukken populairder op GoT, en toen leek het verstandig alle praat uit een universum een eigen topic te geven. Echter nu er veel minder spelers zijn leek mij een nieuw (Algemeen) topic mij wel verstandig. Mensen kunnen hier natuurlijk ook hun gewone Ogame vragen/opmerkingen in kwijt, alleen word wereld 17 nu aangemoedigd.
Ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Die goeie ouwe Uni2 tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:14

_Apache_

For life.

Hier een Uni4 veteraan. Speelde samen met een klasgenoot van me, jagen op de top 5 (vloot)spelers. Eindigde met net iets meer dan 50.000 schepen. Was wel de trotse eigenaar van de grootste puinruimervloot, kon in men eentje 70 miljoen aan puin ophalen. Dat was 2,5 jaar geleden, zal nu wel weer een minivlootje zijn.

Mijn naam, Martz, maatje van Robbendinho.

Vond het spelerg leuk, maar heb het aan de kant gezet toen er een vriendin in het 'spel' kwam. :+

Opzich het leuke aan het spel vond ik het element tijd. Je moest je ontwikkelen en ook ervaren worden met tijd (phalanxen, ploftechnieken en vluchtsnelheden). En hiermee zo goed mogelijk je vijand pakken.
Mijn stijl was ook aanvallend, snachts vliegen naar een plofplaneet in dezelfde melk weg als de vijand, puinruimers vooruit en als die een klein uur gevlogen hadden met de slagschapen eroverheen. Gemiddelde vluchttijd met alleen dat soort scheppen was onder 25 minuten. Heb zo mijn grootste en mooiste klappers gemaakt.
Zo is er ook eens een speler bij mij in de melkweg geland, behoorlijke vloot.Hij lag er nog geen paar uur voordat ik hem al gespot had. Ruimers vooruit, alleen slagschepen eroverheen. 75miljoen winst. Lache!

[ Voor 37% gewijzigd door _Apache_ op 21-08-2009 15:13 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:01
Aangemeld @ 17, Spacebob is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:29:
Aangemeld @ 17, Spacebob is de naam :)
Welkom Spacebob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nou kheb me aangemeld bij Andromeda naam is Xenomorphh...

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Iemand zin om een goede start te maken? Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om dit spelletje te spelen...
Account: rang 85, 1 vrachtschip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147126 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:10:
Iemand zin om een goede start te maken? Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om dit spelletje te spelen...
Account: rang 85, 1 vrachtschip
Welke uni?
Ik ben wel gedesinteresseerd :) DM graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004

rapture

Zelfs daar netwerken?

De oude tijd (2005-2006): http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=144548

Het was inderdaad fulltime gaming. Voor het werk, na het werk, op de schoolbanken, tijdens mijn stage,... Nu zit ik teveel aan EVE Online zodat ik niet nog een game erbij kan nemen. De dag/nacht heeft al te weinig uren.

Het blijft wel verleidelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 24-08-2009 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 12:14
rapture schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 02:39:
De oude tijd (2005-2006): http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=144548

Het was inderdaad fulltime gaming. Voor het werk, na het werk, op de schoolbanken, tijdens mijn stage,... Nu zit ik teveel aan EVE Online zodat ik niet nog een game erbij kan nemen. De dag/nacht heeft al te weinig uren.

Het blijft wel verleidelijk.
Lol ik heb het even gelezen. Die Fagot war was wel lachen inderdaad. Krijg er zowat nostalgie gevoelens van ;) Groetjes aan alle oude gotten's Section5 members. _/-\o_

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Momenteel zijn we met 6 man in de GoT alliantie.
Over het algemeen groeit de alliantie sterk, en zijn we vooral bezig met het uitbreiden.

Iemand nog tips over het oorlog voeren met een andere alliantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vanavond thuis maar eens installeren linkje volgen en de GoT-alliantie joinen :)
Of heeft het geen zin als je enkel 's avonds kan spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 31-08-2009 14:46 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Defensief spelen wel, maar aanvallend heb je eigenlijk al je overdag tijd nodig, eigenlijk ook je nachtelijk uurtjes, maar dat breekt je zo snel op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bart ® schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:45:
Vanavond thuis maar eens installeren linkje volgen en de GoT-alliantie joinen :)
Of heeft het geen zin als je enkel 's avonds kan spelen?
Jawel hoor is geen probleem. Ik speel zelf ook het meeste s'avonds.
Ben toch aardig snel gestegen en heb al 5 kolonie's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Nou, zojuist een aanvraag gedaan om lid te worden van de GoT-alliantie en een zonne-energiecentrale gebouwd :P
Eens kijken wat ik verder moet doen, even inlezen dus :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bart ® schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:58:
Nou, zojuist een aanvraag gedaan om lid te worden van de GoT-alliantie en een zonne-energiecentrale gebouwd :P
Eens kijken wat ik verder moet doen, even inlezen dus :)
Misschien is het handig om eens rond te kijken op het ogame forum.
Om bv topics de beginnershandleiding http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=153991 eens goed door te lezen. Hier vind je ook meer tips en veelgestelde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 44492 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:43:
[...]

Misschien is het handig om eens rond te kijken op het ogame forum.
Om bv topics de beginnershandleiding http://board.ogame.nl/ind...ge=Thread&threadID=153991 eens goed door te lezen. Hier vind je ook meer tips en veelgestelde vragen.
Tnx, ga ik ook doen! Best veel text :o

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bart ® schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:35:
[...]

Tnx, ga ik ook doen! Best veel text :o
Het spel is ook best groter/uitgebreider dan ik in het begin dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 44492 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 02:12:
[...]

Het spel is ook best groter/uitgebreider dan ik in het begin dacht.
Das mooi, dan ben je tenminste ff bezig. Dat Travian was ik ook na een weekje op uitgekeken...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bart ® schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:11:
[...]

Das mooi, dan ben je tenminste ff bezig. Dat Travian was ik ook na een weekje op uitgekeken...
Bart, nu ik vandaag inlog zie ik ineens dat jij uit de alliantie bent.
Na het een en ander gelezen te hebben, zie ik dat boeddha jou uit de alliantie heeft verwijderd.
Dit is zonder mijn toestemming gebeurt.
Ik zal Boeddha verwijderen uit de alliantie, want dit soort gedrag is niet acceptabel.
Blijkbaar moet ik niet zomaar rechten geven aan leden.
Ik vind het erg jammer dat dit heeft moeten gebeuren, en mocht je geen andere alliantie hebben.
Dan willen we je graag terug bij GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:17:
[...]

Bart, nu ik vandaag inlog zie ik ineens dat jij uit de alliantie bent.
Na het een en ander gelezen te hebben, zie ik dat boeddha jou uit de alliantie heeft verwijderd.
Dit is zonder mijn toestemming gebeurt.
Ik zal Boeddha verwijderen uit de alliantie, want dit soort gedrag is niet acceptabel.
Blijkbaar moet ik niet zomaar rechten geven aan leden.
Ik vind het erg jammer dat dit heeft moeten gebeuren, en mocht je geen andere alliantie hebben.
Dan willen we je graag terug bij GoT.
Mja, lekker is dat :{
Maar ik heb alweer een nieuwe aanvraag gedaan om lid te worden :)

Cunning linguist.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Hoeveel tijd zou aanbevolen zijn om dagelijks aan deze game te besteden?

Tis omdat ik bijna mijn 1ste jaar hogeschool ga beginnen en daardoor zal ik sowieso minder kunnen gamen. Ben vooral fan van shooters (zkr cod4) maar heb momenteel zin om nog eens een webbased game te beginnen spelen! :)
En vlug-vlug wat spelen op een internetspel is veel toegankelijker dan bv. cod4 op te starten, dus daarmee.

Vroeger heb ik lang Dark Throne gespeeld, maar ik vermoed dat Ogame veel dieper en leuker is?

(En zijn er nog andere webbased games die jullie mij kunnen aanraden: Waar ik niet echt sprveel tijd moet insteken maar waar ik tegelijkertijd toch voldoende progressie kan maken ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 10-09-2009 22:00 ]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met lange fleetsaves is het minder dan 1x per dag en je maakt de grondstoffen van je mijnen op in nieuwe bestellingen. Voor de jacht ga je rondom scannen. Zien op welke uren een Nederlandstalige meestal niet online is en de vloot is net uit fleetsave.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
LuCarD schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:40:
Ow hier heb ik vroeger heel veel nachtrust door gemist...

's nachts je wekker zetten omdat je vloot aankomt 8)7
_/-\o_ Yes, dat herinner ik me nog. Ik speelde Ogame 3-4 jaar geleden. Om 4h opstaan enzo omdat je vloot toekwam en je niet wou dat die gecrashed werd :')
snakeye schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:17:
Haha nee ik begin er niet meer aan ;)
Ik ook niet, dit game werkte best verslavend en had erg veel van m'n tijd opgeslokt :p

[ Voor 24% gewijzigd door XWB op 10-09-2009 22:39 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318870

Ik ben hier ook maar gerigistreerd ;) Mijn naam is heel verrassend Virtuez!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

Geckoo

Good news, everyone!

damn ik ook...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Laatst online: 13:47

Lordy79

Vastberaden

ik wil het niet... ik doe het niet meer. Het was erg leuk maar ook verschrikkelijk verslavend en leidde je af van alles. Wel ben ik nog steeds trots op mijn titel als 'eerste-maanvernietiger in NL Ogame historie' :*) Met dank aan mijn ally-maatjes van UNI-2

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Spelen er trouwens mensen Andromeda zit nu zelf rond plaats 470 voor die 2 uurtjes die ik er per dag spendeer vind ik het een leuke positie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:34
Ik ben net weer begonnen in Andromeda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:26
Ow ogame, goede herrineringen xD universum ff rampeneren xD geweldige tijd.
Genoeg nutteloze uurtjes gedraait voor deze game xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 15:58

Ramoonus

Banaan

hier ook op Andromeda

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-07 23:01
Afgelopen weekend maar aangemeld op Andromeda. Paar jaar geleden verslaafd geweest eraan in uni3. Speelde toen o.a. als Kickerdude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Ik ben na enkele jaren geleden in uni 7 heel actief te zijn geweest en in een andere geloof ik maar weet niet meer zeker of welke ook in de GoT alliance gezeten. Was leuke tijd. Speel nu ook in Andromeda en dat is toch wel een verbetering moet ik zeggen. Er zit wat meer uitdaging in met Astrofysica. Sta nu steeds tussen de 150 en de 180 kwa rang want er zit maar weinig verschil in punten waardoor 500 punten wel 10 rangen kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06
ik heb me ook aangemeld op uni 17. Ik ben nu hard bezig om een economie op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Hey,

ik kom net de user Kreutel tegen met een planeet op 3:13:10 (Bulletje) in Andromeda. Hij zit in de GoT alliantie, maar hij heeft een ranking van 1678. Op de alliantiepagina staat dat je minimaal een ranking van 600 moet hebben als je wilt joinen. Hij schijnt dus zo te kunnen joinen.
Als het allemaal wel oke is, zou ik dan ook GoT mogen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Ben een weekje geleden begonnen in universum 17, heb al een paar inactieven gespot met enorme resources maar dikke verdediging.

Zoals deze:
Metaal: 400.000 Kristal: 300.000
Deuterium: 61.706 Energie: 3.581

Verdediging
Kleine laser 4.279 Grote laser 64
Ionkanon 94 Kleine planetaire schildkoepel 1
Anti-ballistische raket 12 Interplanetaire raket 14

Ik ga z.s.m. naar slagschepen dat gebeurt nog deze week voordat ik de 3000 punten haal. Voorlopig is het nog rustig met beginnersbescherming, maar ik ga alles voorbereiden (zoals hoge spionage techniek) om tegen de hoge spelers te kunnen verdedigen zodra ik uit de beginnersbescherming kom.
Zitten 3 manen bij mij in de buurt namenlijk :|

Heb nu alleen groot kristal tekort en deut overschot.

[ Voor 18% gewijzigd door Archimond op 25-11-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ik heb ook een tijdje Ogame gespeeld (weet niet meer welke Uni)
Was opzich vet 'pro' bezig, maar had iemand aangevallen, en de buurjongen daarvan was de #2 :( :(
Komt die aan met 113 Deathstar -.-''
Dus toen maar gequit...

*gaat zo een nieuwe aanmaken op Uni17 *O*

*edit
Heb een account aangemaakt op Uni17 ;)
Naam: iPims.

[ Voor 10% gewijzigd door iPims op 27-11-2009 08:55 ]

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17
Yo,

Heb net een acc aangemaakt op Uni-17 en ben begonnen met wat recource buildings
heb alleen wat vraagjes

Is dit de zoveelste browser game zoals travian?
zijn er nog tips voor beginners?
Is het in het engels te spelen?

Greez

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315749

ogame is echt een leuk spel. speelde het heel lang. maar was een keertje vergeten te save zeg maar dagdag vlootje:(.

Veel suc6 met jullie ally:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Anoniem: 315749 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:43:
ogame is echt een leuk spel. speelde het heel lang. maar was een keertje vergeten te save zeg maar dagdag vlootje:(.

Veel suc6 met jullie ally:)
Vergeten te save?.. Hoe bedoel je dat?

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

iPims schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:45:
[...]

Vergeten te save?.. Hoe bedoel je dat?
Vloot in de lucht houden tijdens afwezigheid zodat het niet vernietigd word. :)

@ Boris : Veel kwijt?

[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 30-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik zit al bij UBF. Bij hen is de communicatie iig top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

snakeye schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:17:
Haha nee ik begin er niet meer aan ;) Tijdje geleden, 2 jaar? In de Got alliance gezeten (later bij onderdeel van got alliance Section5).
Was wel leuk maar niet goed voor mijn geestelijke gesteldheid >:) >:)
De goede oude tijd in S5, ik heb mij ook zeer vermaakt toen 8) maar wat een tijd ging erin zitten. Leuk om te zien dat het spel nog steeds zoveel gespeeld wordt. Krijg bjina weer de neiging me te registreren, maar dat lijkt me een minder goed plan ;).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324802

Ik heb me ook maar geregistreerd heb nog nooit eerder zon browergame gespeeld als trivian of ogame ik ben nu dan maar voor resources aan het gaan omdat je dan sneller bouwt (had ik gelezen).
Zijn er misschien nog tips voor beginners hoe ik met planeetje moet opbouwen want op dit moment snap ik er niet veel van :S

Ik heb btw ook eens bij allianctie gaan kijken en GoT (en varianten) ingetypt en kan niets vinden

edit: ik heb got alliantie gevonde heb aanvraag ingediend op forum en op ogame :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 324802 op 04-12-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Je mag nog niet in de GoT alliantie ;)
Ik zit nu zelf bij UBF, die staan maar een paar plekjes onder GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
heb het ook gespeeld. Maar weer eens een acc gemaakt: pd0wm. Eerst maar eens opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ben gestopt toen ze de officers in hebben gevoerd, geld betalen voor extra resources vind ik not done.

Het is een verslavend game en kost veel tijd.

Gelukkig besteed ik mijn tijd u nuttig, aan eh.... tribalwars ;)

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:13
Leuk dat er nog steeds gespeeld word, ik heb hier ook heel wat tijd aan besteed.
Onder de naam Mysterio voor degenen die mij nog kennen. Voornamelijk uni3 en een hele tijd uni2.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 16:26
jeanj schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:01:
Ik ben gestopt toen ze de officers in hebben gevoerd, geld betalen voor extra resources vind ik not done.

Het is een verslavend game en kost veel tijd.

Gelukkig besteed ik mijn tijd u nuttig, aan eh.... tribalwars ;)
haha tribalwars collega :D

welke wereld speel je ik w14

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Gisteren toch maar weer eens begonnen met ogame.

Maar het spel is nog nagenoeg het zelfde als vroeger. Alleen de graphics zijn geupdate. En je hebt nu de mogelijkheid om verschillende soort commanders te huren ( tegen echt geld ). Persoonlijk vindt ik dat wel een slim idee van ze.

Ik speel nu in Andromedia uni, en ga lekker alleen maar turtelen anders kost het mij te veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

Ik ben sinds een paar dagen begonnen in Uni17, gaat opzich lekker, alleen ik kom altijd deut te kort :(.
Dus raiden zit er nog niet echt in.
Wie spelen er nog meer in Uni17?
GoUdViS schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 07:44:
[...]

De goede oude tijd in S5, ik heb mij ook zeer vermaakt toen 8) maar wat een tijd ging erin zitten. Leuk om te zien dat het spel nog steeds zoveel gespeeld wordt. Krijg bjina weer de neiging me te registreren, maar dat lijkt me een minder goed plan ;).
Gewoon weer gaan spelen, veel oude spelers van UNI1 en 2 etc zitten in uni17, omdat dat de laatste normale uni is.
De nieuwe gaan allemaal met de redesign online, die is is gewoon weg klote.
Je hebt er een nieuwe technologie, die je moet upgraden voordat je kolonie's kan maken.

[ Voor 65% gewijzigd door Brantje op 27-01-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Laatst online: 29-06 13:44
* croontje is ook terug begonnen in Andromeda. Wat is de naam van de GoT alli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

LuCarD schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:16:
Gisteren toch maar weer eens begonnen met ogame.

Maar het spel is nog nagenoeg het zelfde als vroeger. Alleen de graphics zijn geupdate. En je hebt nu de mogelijkheid om verschillende soort commanders te huren ( tegen echt geld ). Persoonlijk vindt ik dat wel een slim idee van ze.

Ik speel nu in Andromedia uni, en ga lekker alleen maar turtelen anders kost het mij te veel tijd.
Die commanders zijn de reden dat ik ooit ben gestopt. Ik vindt het pricipieel onjuist dat je voor geld extra resources kan kopen (ik weet het is ene extra % aan gs, maar toch je koopt die als het ware). De normale commander vindt ik verder wel ok, omdat het je tijd bespaard,

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe grafix, ik maak ff een accountje aan...

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 27-01-2010 23:30 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
croontje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:25:
* croontje is ook terug begonnen in Andromeda. Wat is de naam van de GoT alli?
LOL
Ik was niet zo tevreden met men hoofdplaneet helemaal vanvoor in de melkweg en bovendien nog op plaats 11 ook.
Dus ik dacht, ik maak een andere account aan en delete de vorige. Zit ik toch wel naast een GoTter zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

vanmiddag maar even een nieuw acountje aangemaakt en met Ogame begonnen,nu druk nezig met het opbouwen (mines+power brrrr) en een verzoek tot toetreding naar de GOT alliance gestuurd,zit geloof ik in Andromeda in dezelfde melkweg als Parisifal (GOT alliance) en vroeg me af of er nog mensen actief zijn hier of dat er een nieuw topic is geopend ofzo en ik weer eens op een oud ongebruikte topic sta te posten haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:48

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Ik zit zelf alweer een paar dagen op Andromeda (17) onder de nick katirzan (hoe kan het ook anders)

voorheen in uni 4 flink wat gaten geslagen in vloten van tegenstanders, nooit in section 5 gezeten of wat dan ook...

ben nu eigenlijk begonnen omdat het af en toe wel leuk is om er even wat aan te doen (iig interessanter dan travian...heb daar mijn account alweer verwijderd).

nooit echt van de grote vloten geweest, meer het grinden en de research. Stond in 4 op de 3e plaats met onderzoeken, vloot ergens rond de 150....

wel een erg leuke verdediging van 150.000 kleine lasers, rond de 100.000 grote lasers en een sh*tload aan plasmakanonnen :P kwamen weinig vloten doorheen :P

[ Voor 13% gewijzigd door KatirZan op 28-04-2010 12:48 ]

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

ik ben juist vandaag gestopt met ogame. te druk met andere bezigheden.

Account is beschikbaar voor overname als er intresse in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ooow kwam er net achter dat ik een te lage score heb om de GOT alliance te joinen :( maarja beginner tips zijn altijd welkom natuurlijk :D /hint hint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

KatirZan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:48:
Ik zit zelf alweer een paar dagen op Andromeda (17) onder de nick katirzan (hoe kan het ook anders)

voorheen in uni 4 flink wat gaten geslagen in vloten van tegenstanders, nooit in section 5 gezeten of wat dan ook...

ben nu eigenlijk begonnen omdat het af en toe wel leuk is om er even wat aan te doen (iig interessanter dan travian...heb daar mijn account alweer verwijderd).

nooit echt van de grote vloten geweest, meer het grinden en de research. Stond in 4 op de 3e plaats met onderzoeken, vloot ergens rond de 150....

wel een erg leuke verdediging van 150.000 kleine lasers, rond de 100.000 grote lasers en een sh*tload aan plasmakanonnen :P kwamen weinig vloten doorheen :P
De meeste verdedigingen gaan er uiteindelijk wel aan (demonfreaken heet dat toch?).

En zit je in Andromeda (nieuwe design) of Uni17 (voor zover ik weet de laatste oude design Uni)?

Ik zit in Andromeda, GoT Alliantie, naam is daar: Serieuze Sam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Hey Serieuze Sam / Lucky-Shirt!

alvast bedankt voor het transportje wat onderweg is..nog 4 uurtjes wachten :D had het je al in een mailtje gevraagd maareh ik hoef verder geen handelingen uit te voeren toch?komt automatisch binnen?

begin al behoorlijk hooked te raken aan Ogame haha en lekker te combineren met mn werk (alt+tab ftw) en kan geloof ik ook nog op mn mobieltje de boel bijhouden dus dat komt wel goed..

net maar ff nog een zonne energie centrale erbij gebouwd,anders zou ik te kort in de stroom komen ;) nu weer ff een poosje wachten tot mn grondstoffen weer wat aangevult zijn en ik weer kan bouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Nee, enige dat je straks moet doen is de grondstoffen weer uitgeven. Alles zal straks rood zijn, maximale opslagcapaciteit, maar dat komt vanzelf weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Lucky-Shirt schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:17:
[...]

De meeste verdedigingen gaan er uiteindelijk wel aan (demonfreaken heet dat toch?).

En zit je in Andromeda (nieuwe design) of Uni17 (voor zover ik weet de laatste oude design Uni)?

Ik zit in Andromeda, GoT Alliantie, naam is daar: Serieuze Sam
Nee sorry, uni 18 :) andromeda dus ;) (nieuw design), moet zeggen dat dat zeer wennen is.....
Maar het went.... :P

Momenteel Topscore 4209, kan je nagaan :P Ga weer eenzelfde empire opbouwen als voorheen, dus weinig lowend vloten, veel highend, zeer veel puinruimers etc..etc.. Gewoon harvesten dus :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

KatirZan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:11:
[...]

Nee sorry, uni 18 :) andromeda dus ;) (nieuw design), moet zeggen dat dat zeer wennen is.....
Maar het went.... :P

Momenteel Topscore 4209, kan je nagaan :P Ga weer eenzelfde empire opbouwen als voorheen, dus weinig lowend vloten, veel highend, zeer veel puinruimers etc..etc.. Gewoon harvesten dus :)
Het is idd wennen, maar ik zou persoonlijk niet meer terug willen naar het oude design. Heb het lange tijd gedaan, pos. 7 in Uni3 is het hoogste dat ik heb gehaald. De vernietiging van mijn vloot toen is nog wel terug te vinden op het Ogame.nl forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik heb ook nog wel een aantal HoF's gehaald :) maar meestal van mensen die mij trashde :)

1 keer een zeer goeie fleetsave behaald, mijn gehele vloot lag verkeerd geplaatst (foutje in berekening van tijd) en kon net 5 seconde voordat "the enemy" langskwam mijn vloot wegmikken :) mongol planeet geschroeid maar dat boeide niet. 5 uurtjes later eens mijn vlootje bij 1 van zijn grotere planeten gekwakt. Hield ik ook nog een kleine 30mljn aan grondstofjes aan over :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Zit nu inmiddels op topscore 4433 en nu op het moment aan het wachten tot ik weer verder kan bouwen ook al een starters alliantie gejoined die staat op het moment op plaats 14 in de rank lijst..

pfff die grondstoffen gaan dr hard doorheen zeg maarja aan de andere kant als je weinig hebt ben je ook geen interesant doelwit :D

maar bedankt voor de starters supply's Lucky die hebben me echt enorm op weg geholpen,ben nu lekker de tutorial aan het afwerken :) nog 1x mn werf en verbrandings motor updaten en dan kan ik voor mn eerste spy sonde gaan :D krijg ik er gelijk 2 bij voor nop hehe en dan maar eens uitkijken naar het koloniseer gebeuren zodat ik meer en meer grondstoffen kan inwinnen :) ennuh als je een planeet hebt gekoloniseer krijg je dan al je grondstoffen op 1 hoop of per planeet?

oowja en welke schepen/verdediging kan ik het best gaan bouwen straks? en ik kan nog geen ingame mailtjes sturen..is dit normaal?moest mn accountt activeren ofzo maar nog geen idee hoe haha

[ Voor 21% gewijzigd door Vivaladen op 29-04-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Nu online

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Voorlopig zou ik lekker investeren in de mijnen. Je bent nog nieuw in de Uni en nu niet echt een interessant target voor de meeste. Een paar vrachtscheepjes bouwen zodat je kan save.

Account activeren kan ingame, geloof dat je nu een oranje uitroepteken hebt, even klikken en dan krijg je een mail om te activeren. Of je moet je mailtje na aanmaken van je account nog hebben, daar zit als het goed is ook een activatielink in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik ben sinds gister ook begonnen met spelen. Het valt me alleen op dat op ogame.org er veel meer universa beschikbaar zijn dan op ogame.nl.

Ik ben nu geregged op ogame.nl, universum 17. Tevens kan ik hier de got alliantie niet vinden? Volgens mij zit ik dus verkeerd! Kan iemand me op weg helpen? Geen probleem om eventueel opnieuw te beginnen. :)

edit: Nieuwe account aangemaakt op Andromeda. Verrassend genoeg is dit met een hele nieuwe interface?

[ Voor 13% gewijzigd door SyS_ErroR op 30-04-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

no thanx.. vond t niet zo tof toen ik op 1e kerstdag tijdens het kerst diner mijn vloot kapot geschoten werd door een andere no lifer :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Erikie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:34:
no thanx.. vond t niet zo tof toen ik op 1e kerstdag tijdens het kerst diner mijn vloot kapot geschoten werd door een andere no lifer :)
ja das idd wel lame haha :P

mijn planeetje begint ergens op te lijken en heb mijn eerste kolonie ook nog kunnen stichten :) ga nu voornamelijk focussen op Deut op mn koude planeet en Metaal/Kristal op mn andere :)

gaat nog niet echt hard kwa grondstoffen (door al dat bouwen) en scheepjes maar dat is ff doorbijten,als alles straks hoger lvl is dan schiet het wel meer op,wel fijn dat mn Kolonie een flinke planeet is geworden met een hoop bouwplaatsen :) ook maar ff een Aliantie gejoined totdat ik bij de GOT club mag heb nu al een topscore van 3860!! :) :)

ga me voornamelijk in het begin denk ik richten op Kruisers dat lijkt me beter dan zware+lichte gevechts schepen :) en later als ik groot ben op interceptors..

oowja ook al mn eerste aanval afgeslagen,mn totale floot was eraan op 1 licht schip na maar het eindigde in remise..zodra ik weer op kracht ben,ff die gast spioneren en hem een pak op zn broek geven haha (en nee dan niet met een combi van Lichte gevechts bootjes en transport maar met Zwaar+kruisers+transport)

maar eerste indrukken zijn goed ---> Zeer verslavend :D zit trouwens op 800 punten nu moet ik al gaan uitkijken? en hoe zit het met de verdediging? wat kan ik het best bouwen? kan een raketlanceerder en een kleine en Grote laser bouwen..

[ Voor 8% gewijzigd door Vivaladen op 04-05-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobie30
  • Laatst online: 16:06
Je moet zeker uit kijken. Je moet je vloot gaan saven anders ben je hem zo kwijt! Je verdediging zal een mix van moeten worden . Een vaste verhouding tussen de kanonnen is er niet. Let op een verdediging zal niet voldoende zijn om je vloot te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

hey Bobie bedankt voor de tips :) gaat redelijk de goede kant op zit al op 1611 punten op het moment :)

gisteren mn 2e planeetje Gekoloniseert dan kan ik wat meer grondstoffen delven hehe ja probeer nu al een beetje gewend te raken aan het vloot saven..in de eerste dagen mn mini vlootje kwijt geraakt op een planeet omdat ik de spioneer mechanics nog niet doorhad en dacht dat ie geen verdediging had :S

nu ben ik voornamelijk bezig met Kruisers en ondertussen de benodigde skills te vergaren voor het Slagschip :) ga denk ik steeds een stapje hoger totdat ik bij de interceptor ben aangekomen dat wordt toch wel mijn voorkeurs bootje denk ik :)

eerst had ik Lichte scheepjes met een enkele zware (ja die zeiden boem op die planeet haha) en toen Zware met een enkele Kruiser nu heb ik een redelijke balance tussen zwaar en kruiser (zijn nog best duur voor mij)en ik wil uiteindelijk naar kruisers,interceptors en fodder (licht/zwaar) gaan :)

heb ook mn wapen skills getrained tot nu toe schild/pantser naar 5 en vuurkracht naar 6 en dat helpt een hoop kwa statistieken hehe probeer nu voornamelijk de makkelijke targets te pakken die offline zijn (grijze lettertjes als naam in melkweg) en een minimale verdediging hebben en als het kan ook niet in een ruige alliantie zitten hehe dit om eventuele verliezen aan mijn kant tot een minimum te beperken hehe als ik na het spioneren ook nog hun onderzoek kan zien dan ben ik er zeker van dat de vloot/verdediging er niet is :D moet trouwens ook nog even mn aandrijvings onderzoek wat opvoeren zodat ik zware vrachtschepen kan maken en Recyclers :D maarja ben ff Arm weer haha (nee dat was niet bedoeld als bedelen haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-07 18:58

jjust

Het leven is een strijd

Ha briljant dat dit nog bestaat. Ik heb veel in Uni 1 en 3 gespeeld Got vs One en later Section 5. Paar HoF slagen maar het koste echt te veel tijd. Lijkt me wel een keer weer leuk om een vergelijkbaar spel te spelen 8) maar dan zonder elke dag je vloot in de gaten te hoeven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-07 18:58

jjust

Het leven is een strijd

Als je rsi klachten krijgt en je sociale leven er onder gaat lijden wordt het tijd om te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

De goede oude tijden, wist nog wel dat er een namaak source in de loop was, heb hem nog wel een tijdje online gehad haha:) erg leuk spel! barafranca was ook altijd erg leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Is er geen Ogame kloon van het oude design? Ik zou wel terug opnieuw willen beginnen maar men laatste poging in andromeda heb ik gestaakt door het nieuwe design. Ik vind het te flashy, te veel "tralalala" zoals we hier zegge :p
Het moet simpel en snel zijn
Pagina: 1 2 3 Laatste